Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Seat Leon Cupra
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Seat Leon Cupra
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Μελλοντικά Μοντέλα
    17
    40
    322
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      strassenmeister last edited by

      Και οταν θελησουν να το πουλησουν (οσοι το παρουν) θα καταλαβουν τι λαθος εκαναν...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        meco last edited by

        Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
        Και οταν θελησουν να το πουλησουν (οσοι το παρουν) θα καταλαβουν τι λαθος εκαναν...

        Δε νομίζω. Μια χαρά κρατάνε την τιμή τους τα SEAT. Για ψάξε για μεταχειρισμένο Cupra και θα δεις...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cap-dim last edited by

          Ο χρήστης meco έγραψε:

          Και οταν θελησουν να το πουλησουν (οσοι το παρουν) θα καταλαβουν τι λαθος εκαναν...

          Δε νομίζω. Μια χαρά κρατάνε την τιμή τους τα SEAT. Για ψάξε για μεταχειρισμένο Cupra και θα δεις...

          LEON CUPRA R ΜΟD 12 2004 Me 18500 χλμ μαυρο ατρακάριστο,με brembo και recaro,
          προγραμμα CIAC,σκάστρα forge,φίλτρο TTDA,φιμε,καινουρια λάστιχα
          24000 ε

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            γιατι μας βαζεις σε αυτη τη διαδικασια η οποια δεν εχει νοημα??

            SEAT LEON CUPRA R - ΙΔΙΩΤΗΣ 04, 28.500

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cap-dim last edited by

              [quote='spiros']γιατι μας βαζεις σε αυτη τη διαδικασια η οποια δεν εχει νοημα??

              SEAT LEON CUPRA R - ΙΔΙΩΤΗΣ 04, 28.500

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                δεν εχει νοημα γιατι:

                να και εγω εβαλα αλλες 2 που πουλουνται πιο ακριβα
                οσα θελει ζηταει ο καθενας...
                πρεπει να ξερεις την κτατασταση του αυτοκινητου για να μπορεσεις να κρινεις
                επισης το Λεον αυτο ειναι πλεον το προηγουμενο μοντελο...

                με τη λογικη αυτη, κανεις δεν πρεπει να παρει το GTI γιατι σε 2 χρονια θα αλλαξει...

                εγω παντως λεω οτι τα Seat, Skoda κρατανε λιγοτερη αξια απο τα VW, Audi. Aπο την αλλη βεβαια κοστιζουν και λιγοτερο... Και σιγουρα δε νομιζω οτι 1η προτεραιοτητα καποιου που αγοραζει ενα καινουργιο αυτοκινητο ειναι το αν θα χασει 25 ή 29% μετα απο 3 χρονια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  cap-dim last edited by

                  Ο χρήστης spiros έγραψε:
                  δεν εχει νοημα γιατι:

                  να και εγω εβαλα αλλες 2 που πουλουνται πιο ακριβα
                  οσα θελει ζηταει ο καθενας...
                  πρεπει να ξερεις την κτατασταση του αυτοκινητου για να μπορεσεις να κρινεις
                  επισης το Λεον αυτο ειναι πλεον το προηγουμενο μοντελο...

                  με τη λογικη αυτη, κανεις δεν πρεπει να παρει το GTI γιατι σε 2 χρονια θα αλλαξει...

                  εγω παντως λεω οτι τα Seat, Skoda κρατανε λιγοτερη αξια απο τα VW, Audi. Aπο την αλλη βεβαια κοστιζουν και λιγοτερο... Και σιγουρα δε νομιζω οτι 1η προτεραιοτητα καποιου που αγοραζει ενα καινουργιο αυτοκινητο ειναι το αν θα χασει 25 ή 29% μετα απο 3 χρονια.

                  φιλε μου συμφωνω μαζι σου τα παρι σεατ, σκοντα!!!!

                  κ εγω εδωσα 30Κ κ πηρα ενα σκοντα ! δεν με νιαζει αν σε 5 χρονια θα εχει 14Κ, 15Κ η 16Κ !!!!

                  αλλα,

                  προτεραιοτητα καποιου που αγοραζει ενα νεο αμαξι ειναι αν θα εχει τιμη κοντα στα 30Κ η 35Κ ! εκει υπαρχει μια διαφορα !!!!

                  αν το νεο οκταβια ρς μου εβγαινε στα 35Κ τοτε δεν θα το επερνα κ θα εβλεπα για κατι αλλο !!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    τα ιδια δεν λεω και εγω?

                    τα Λεον FR & Cupra ειναι σαφως φθηνοτερα απο τον ανταγωνισμο. Οπως ειναι και το δικο σου!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros last edited by

                      πολλες φωτο...

                      http://www.km77.com/marcas/seat/2007/leon/cupra/g01.asp
                      http://www.km77.com/marcas/seat/2007/leon/cupra/g02.asp

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aboukir last edited by

                        Χωρις την βοήθεια της 4κίνησης (και με τη ροπάκλα του ΤFSI) θα χει δύσκολο έργο να βγάλει τα άλογα στο δρόμο, Τα Japonia προτιμούν να σερβίρουν ενα πιο ολοκληρωμένο σύνολο με γραμικότητα κινητήρα, αριστα φρένα και τιμόνι που κάνει οδηγό και όχημα ένα. Και το OPC εχει 240 άτια αλλά στα Vs tests το έφαγε το μαύρο σκοτάδι. Οποτε ας μην το στέψουμε ακόμα GTI της χρονιά, το μόνο σίγουρο είναι οτι θα θέσει σοβαρή υποψηφιότητα για την διεκδικιση του τίτλου...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          Ο χρήστης aboukir έγραψε:
                          Τα Japonia προτιμούν να σερβίρουν ενα πιο ολοκληρωμένο σύνολο με γραμικότητα κινητήρα, αριστα φρένα και τιμόνι που κάνει οδηγό και όχημα ένα.

                          Σε ποιο Japoni αναφερεσαι?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pavlos23 last edited by

                            Ο χρήστης spiros έγραψε:

                            Τα Japonia προτιμούν να σερβίρουν ενα πιο ολοκληρωμένο σύνολο με γραμικότητα κινητήρα, αριστα φρένα και τιμόνι που κάνει οδηγό και όχημα ένα.

                            Σε ποιο Japoni αναφερεσαι?

                            Νissan Almera Spec. N1

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              aboukir last edited by

                              Τα Type-R είχα στο μυαλό μου

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:

                                Τα Japonia προτιμούν να σερβίρουν ενα πιο ολοκληρωμένο σύνολο με γραμικότητα κινητήρα, αριστα φρένα και τιμόνι που κάνει οδηγό και όχημα ένα.

                                Σε ποιο Japoni αναφερεσαι?

                                Νissan Almera Spec. N1

                                απορω πως το ξεχασα αυτο!
                                που μπορω να το δοκιμασω/παραγγειλω?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  Ο χρήστης aboukir έγραψε:
                                  Τα Type-R είχα στο μυαλό μου

                                  εχει σταματησει να παραγεται, και βεβαια δεν ειχε και το καλυτερο τιμονι. Φυσικα ηταν κορυφαια επιλογη τοτε. Θα πρεπει να περιμενουμε να δουμε και το νεο μοντελο. Επειδη θα ειναι και αισθητα πιο βαρυ απο το προηγουμενο, ειμαι περιεργος να δω τη 'δουλεια' που θα κανουν τα Japonia.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pavlos23 last edited by

                                    Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                    Τα Japonia προτιμούν να σερβίρουν ενα πιο ολοκληρωμένο σύνολο με γραμικότητα κινητήρα, αριστα φρένα και τιμόνι που κάνει οδηγό και όχημα ένα.

                                    Σε ποιο Japoni αναφερεσαι?

                                    Νissan Almera Spec. N1

                                    απορω πως το ξεχασα αυτο!
                                    που μπορω να το δοκιμασω/παραγγειλω?

                                    Πληροφορίες Κέϊσι Τσουτσίγια...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      αμα ειναι να φθασω μεχρι εκει για να παρω αμαξι...
                                      θα ειναι και σε τιμη ευκαιριας φανταζομαι!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        funkyreverend last edited by

                                        Ααααααααααααα ρε γμτ τι αυτοκίνητα (και κυρίως τι ποικιλία) χάνουμε εδώ στην Ευρώπη...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          Παρουσιαστηκε επισημα πριν λιγο....

                                          New Seat Leon Cupra Unveiled

                                          Most powerful Seat production car

                                          * The spirit of the León WTCC in a León road car
                                          * Powerful 2.0 TFSI 177 kW (240hp) engine
                                          * Exclusive and striking styling
                                          

                                          The new León Cupra is hitting the roads – a vehicle in which SEAT has implemented all of the knowledge gained during the current successful World Touring Car Championship season; the Spanish make is, in fact, one of the favourites for the WTCC constructors and drivers championship. For SEAT, whose goal is to create sporty cars with cutting-edge design and the latest technology, the arrival of the new León Cupra is not just a source of satisfaction and pride; it is also essential.

                                          The new Cupra is also a record-breaking car: it is the most powerful SEAT passenger car to date. With 240 hp, the new model sits at the top of SEAT’s sporty range. The León Cupra’s advanced engineering, allied to its agile chassis, looks set to create a stir in the increasingly competitive hot hatch market.

                                          Winning looks
                                          One outstanding feature of the Cupra series has been its powerful and aggressive styling compared with the rest of the range. This is also the case for the new León Cupra.

                                          From the outside, the León Cupra demands attention. Its exclusive front bumper has larger air intakes than usual in order to enable sufficient airflow to cool the 240 hp engine, which purrs away under the chiselled bonnet.

                                          An outstanding feature at the rear of the car is the lower section’s black finish, which emulates the León WTCC’s diffusers. Another unique Cupra feature is the polished steel oval exhaust pipe. The word “CUPRA”, which appears below the rear logo, marks out the new model from other versions. In profile, the Cupra’s most striking feature is its stunning, exclusively designed 7.5J x 18” wheels, as well as the ‘ébano’ black door mirrors.

                                          But to really appreciate the feeling of being in a true sports car, you actually need to step into the new Cupra. The ultra-sporty seats are the first feature which catches the eye. In fact, the Cupra’s seats are so focussed that they could genuinely be racing car seats. They surround the body and include an integrated head restraint.

                                          The second feature that sets the Cupra apart from other versions of the León is its black interior. The car’s pillars and roof are black instead of the usual cream-grey combination. The Cupra’s interior colour scheme perfectly sets off its key features: the striking leather perforated steering wheel against a red background, the gear stick, the white instrument panel and the sporty metal pedals. Each and every one of these parts bears the unmistakable Cupra logo.

                                          A racing car at heart
                                          Now let’s turn to the León Cupra’s key feature, the reason why customers will go for this model over any other: its spectacular 2.0 TFSI 240 hp engine. This is the most powerful engine ever installed in a SEAT production car.

                                          With this engine, the León Cupra achieves performance worthy of a WTCC track car with a top speed of 247 km/h, or 153 mph. The Cupra accelerates from 0 to 100 in only 6.4 seconds. Furthermore, it covers the first 1000 metres in only 26.4 seconds. In terms of in-gear acceleration, the León Cupra goes from 80 km/h to 120 km/h in fifth gear in 6.4 seconds. In sixth gear, this takes 8.2 seconds.

                                          Even though the car’s performance is highly sporty, it is also capable of returning impressive fuel consumption, with an average of only 8.6 litres per 100 km (around 32.8 mpg). (Performances and consumption provisional).

                                          A racing chassis
                                          In order to successfully transfer all of the engine’s power to the road, the suspension elements of the León’s proven and effective agile chassis have been adapted, while its weight has been reduced. The power steering system has also been modified in order to give the Cupra an even sharper feel compared with other Leóns. These changes provide the highest levels of driving precision, as expected from the most focussed and sporty model in the SEAT range.

                                          The Cupra’s high performance capabilities require brakes that are equally impressive - and the new model delivers, with a powerful system featuring striking red-painted callipers. The front ventilated discs are sized at 345x30 mm, which is larger than those used on the rest of the range. And if that was not enough, the Cupra can also be fitted with an even more capable Brembo brake system as an option. This four-piston system offers enhanced stopping performance and improved resistance to high temperatures.
                                          Circuit sound

                                          Another León Cupra feature worked on by SEAT is the all-important soundtrack from the engine bay. New SEAT SOUND exhaust systems have been developed so that drivers can really experience the sporty nature of the Cupra. These systems boost the richness of the engine sound and the feeling of power at low revs, and can be experienced both outside and inside the car.

                                          The feeling of sporty acoustics and sheer engine power is accentuated when moving off from a standing start, performing low-speed manoeuvres, accelerating and braking at full speed and at low revs.
                                          World leader

                                          The León Cupra, which could be called the road car version of the León WTCC, shows off the technological skills used in vehicle design, development and production by SEAT. It was created both at the SEAT Martorell site.

                                          Technical Specifications
                                          
                                          2,0 TFSI 240 CV (177KW) CUPRA
                                          
                                          ENGINE
                                          Type 4 cylinders - 4 v Turbo
                                          
                                          Effective displacement (cc)  1984
                                          
                                          Power output (kW/hp/rpm)    177 \ 240 \ 5700-6300
                                          
                                          Max. Torque (Nm/rpm)   300 \ 2200-5500
                                          
                                          Emission control system   Pre-catalytic conv.+ catalytic conv. with 2 Lambda probes
                                          
                                          
                                          PERFORMANCE*
                                          	
                                          Top speed (km/h)    247
                                          
                                          Acceleration 0-100 km/h (s)    6,4
                                          
                                          Acceleration 1000 m (s)    26,4
                                          
                                          CONSUMPTION*
                                          	
                                          Urban cycle (l/100 km)    12,3
                                          
                                          Extra urban cycle (l/100 km)   7,0
                                          
                                          Combined (l/100 km)    8,6
                                          
                                          CO2 EMISSIONS*   Combined (g/km)   214
                                          
                                          
                                          TRANSMISSION
                                          
                                          Gearbox    Manual 6 speed
                                          
                                          
                                          CHASSIS
                                          
                                          Front suspension     Independent, McPherson struts, anti-roll bar
                                          
                                          Rear suspension      Multi-link axle with coil springs
                                          
                                          Front / rear brakes     Selfvent. Disc 345 x 30 /disc 286 x 12
                                          
                                          Wheels     7.5Jx18 ET51
                                          
                                          Tyre    225/40 R18
                                          
                                          DIMENSIONS    Length/width/heigth (mm)   4323 / 1768 / 1458
                                          
                                          Wheelbase (mm)    2578
                                          
                                          *Provisional figures
                                          

                                          http://www.worldcarfans.com/rsslink.cfm ... a-unveiled

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            Μεταφερω ειδηση που διαβασα σε αλλο φορουμ:
                                            *
                                            'Άκουσα πριν λίγο συνέντευξη στελέχους της Τεχνοκάρ για το θέμα στον sport fm.
                                            Το LEON CUPRA Θα έρθει αρχές 2007 ή τέλος 2006 και θα κοστίζει κάτω από 30000 Ε, δηλαδή σημαντικά φθηνότερα από το απερχόμενο'. *

                                            Mη με ρωτησετε περισσοτερα, δεν ξερω!

                                            Επισης οπως φαινεται θα βγει και με το DSG.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • S
                                              silencer51 last edited by

                                              Αν έχει τιμή κάτω απο 30Κ θα σκίσει...

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1
                                              • 2
                                              • 2 / 2
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr