-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
gavriil1 είσαι σίγουρος ότι ξέρεις να κάθεσαι σωστά;Να μη βολεύεσαι στην porsche ενώ είσαι 1.80, μου φαίνεται περίεργο...
...
Ποτε ειπα οτι δεν βολευθηκα στην Πορσε?
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Οι SL ξεφεύγουν σε κόστος;;;Ναι. Κυριως διοτι προσφερονται με V8 κινητηρες και μονο. Το 550 ειναι το μικροτερο που ερχεται εδω. Επισης, δεν με ενδιαφερει το SL.
-
Jaguar XKR
Γνωστός περιμένει να την παραλάβει τον επόμενο μήνα , οπότε και θα έχω εντυπώσεις.
Απ'ότι μου είπε η απλή XK δεν πήγαινε ενώ η R ήταν εντυπωσιακή
Δεν ξέρω τιμές εκεί αλλά υποθέτω ότι θα είναι ακριβή , προσωπικά μου αρέσει πολύ σαν εμφάνιση/μοναδικότητα. -
-
-
Κι εγώ σκέφτηκα για Jaguar... Αλλά το πάω και λίγο παραπέρα, υπάρχει Aston Martin στο αμέρικα?? Είναι κούκλες...
Για πολλούς (και για μένα) τα παραπάνω λεφτά που ζητάει η Porsche από την BMW, Mercedes είναι δικαιολογημένα (στην Ελλάδα ίσως να μην είναι και τόσο...) από το αυτοκίνητο που παίρνεις.... Αλλά ο καθένας κρίνει με τα δικά του κριτήρια πού θέλει να δώσει τα λεφτά του οπότε πάω πάσο!
Νομίζω ότι μια SLK με μεγάλο κινητήρα και το 7G κιβώτιο μάλλον θα σε καλύψει. Και χώρος αποσκευών, και ανοίγει, και γρήγορο είναι.... Και mainstream (όχι περίεργα αγγλικά ή ιταλικά) αλλά και special μαζί!
-
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
η μαστανγκ βγαζει εκδοση σαλιν?
H Ford (και οχι η Μαστανγκ) ποτε δεν εβγαλε Σαλιν, διοτι ο Σαλιν ειναι ανεξαρτητος οικος μετατροπων Φορντ. Αρα η σωστη ερωτηση ειναι, η Σαλιν, εχει μετατρεψει τα νεα Μαστανγκ? Και η απαντηση ειναι ναι. Ενδιαφερομε? Οχι.
ναι, το γραψα αλλα αντ'αλλων...γιατι δεν ενδιαφερεσαι για σαλιν?
για τη κορβετ εχω διαβασει καλα λογια, μου αρεσει εξωτερικα...αυτα...
αλλα αφου προκειται να ξαναγορασεις αμαξι τα επομενα 2 χρονια...παρε οποιο ναναι...
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
gavriil1 είσαι σίγουρος ότι ξέρεις να κάθεσαι σωστά;
Να μη βολεύεσαι στην porsche ενώ είσαι 1.80, μου φαίνεται περίεργο...
...
Ποτε ειπα οτι δεν βολευθηκα στην Πορσε?
Sorry. Έτσι νόμιζα, δεν διάβασα καλά...
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Jaguar XKR
Γνωστός περιμένει να την παραλάβει τον επόμενο μήνα , οπότε και θα έχω εντυπώσεις.
Απ'ότι μου είπε η απλή XK δεν πήγαινε ενώ η R ήταν εντυπωσιακή
Δεν ξέρω τιμές εκεί αλλά υποθέτω ότι θα είναι ακριβή , προσωπικά μου αρέσει πολύ σαν εμφάνιση/μοναδικότητα.Ειναι ακριβη και ειναι 'για γερους' τα Τζαγκ.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
ναραμου; ξανα- click meSkye το Μασερατι Κουπε θα ηταν αυτο που θα με ενδιεφεραι απο την εταιρια Μασερατι. ΑΛλα ειναι λιγο ακριβουτσικο. Αλλα και να μην ηταν, ειναι ετοιμο για αντικατασταση της νεας γενιας του χρονου και δεν θελω να παιρνω κατι που ειναι στο τελος της θητειας του. Επισης δεν ειναι και τοσο ομορφο απ'εξω. Οχι τοσο οσο η τιμη του τουλαχιστον.. Τελος, υπαρχουν εργονομικα προβληματα με το Μασερατι τα οποια ειναι απαραδεκτα απο οτι θυμαμαι απο τα διαφορα τεστ και τα πιστευω. Συν του οτι δεν θα πηγενα ποτε για το λεγομενο κιβωτιο διοτι κλωτσαει και δεν δουλευει σωστα γενικα.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Για πολλούς (και για μένα) τα παραπάνω λεφτά που ζητάει η Porsche από την BMW, Mercedes είναι δικαιολογημένα (στην Ελλάδα ίσως να μην είναι και τόσο...) από το αυτοκίνητο που παίρνεις.... Αλλά ο καθένας κρίνει με τα δικά του κριτήρια πού θέλει να δώσει τα λεφτά του οπότε πάω πάσο!
Το Boxster S θα το αγοραζα οπως εγραψα, σε συγκριση με το M Roadster. Αλλα το μαθημα απο το τεστ των Πορσε ηταν οτι δεν ειναι αυτος ο τυπος οχηματος που θελω. Κατι μου λεει οτι το Μ3 και το CLK εχουν μεγαλες πιθανοτητες. Σημερα ισως να παω για Μ3 τεστ, παλι βρεχει ομως εξω γαμ/το
Νομίζω ότι μια SLK με μεγάλο κινητήρα και το 7G κιβώτιο μάλλον θα σε καλύψει. Και χώρος αποσκευών, και ανοίγει, και γρήγορο είναι.... Και mainstream (όχι περίεργα αγγλικά ή ιταλικά) αλλά και special μαζί!
Μακαρι να μπορουσα να τεσταρω SLK AMG. Σιγουρα εχει πιθανοτητες να με κερδισει. Ομως δεν υπαρχουν ευκολα. Θα ρωτησω κι αλλους αντι/πους ομως. Διπλα στο BMW που θα παω στημερα εχει και ενα ΜΒ. Θα μπω να ρωτησω.
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
η μαστανγκ βγαζει εκδοση σαλιν?
H Ford (και οχι η Μαστανγκ) ποτε δεν εβγαλε Σαλιν, διοτι ο Σαλιν ειναι ανεξαρτητος οικος μετατροπων Φορντ. Αρα η σωστη ερωτηση ειναι, η Σαλιν, εχει μετατρεψει τα νεα Μαστανγκ? Και η απαντηση ειναι ναι. Ενδιαφερομε? Οχι.
ναι, το γραψα αλλα αντ'αλλων...γιατι δεν ενδιαφερεσαι για σαλιν?
Διοτι ειναι πολυ...'φτερουγα', διοτι εαν παθει κατι πρεπει να παω στο Σαλιν να το φτιαξω πιθανος, διοτι ειναι πανακριβος ο Σαλιν με τις μετατροπες του και οπως τις περισσοτερες φορες οι μετατροπες ιπποδυναμης δεν ειναι αυτες που ειναι, διοτι δεν ειμαι Mustang kind of guy, διοτι που να τεσταρω Σαλιν οχημα...δεν υπαρχουν, διοτι, διοτι χιλια δυο προβληματα με τετοιες περιπτωσεις. Οι περιπτωσεις Σαλιν και αλλων οικων τετοιων ειναι να αγορασεις το Μαστανγ σου να σου αρεσει, να το εχεις για κανα χρονο και να πας να το μετατρεψεις σε Σαλιν αργοτερα μετα απο χιλιες ωρες ερευνα απο αλλους που το ρισκαραν. Καλυτερα να παρω ενα GT500 παρα να ανακατευομαι εκτος Φορντ.
για τη κορβετ εχω διαβασει καλα λογια, μου αρεσει εξωτερικα...αυτα...
Μου ειναι εκπληξη πως πολλοι απο εσας εχετε να λετε για Κορβετ. Πως εγινε αυτο? Τα ΜΜΕ ξαφνικα στην Ευρωπη/Ελλαδα το πασαρουν θετικα το οχημα?
αλλα αφου προκειται να ξαναγορασεις αμαξι τα επομενα 2 χρονια...παρε οποιο ναναι...
Να σου πω...δεν εχεις καθολου αδικο.
-
δε νομιζω η κορβετ να ειχε ασχημη αντιμετωπιση...βασικα, δεν υπηρχε εδω...
αποτι βλεπω ειναι πιο φθηνη, εξισου γρηγορη και πιο φαντεζι απο αλλα ευρωπαικης καταγωγης...οποτε γιατι οχι...
μου κανει εντυπωση γιατι περιγραφεις τη σαλιν σαν μετατροπη γειτονιας...η ειναι ιδεα μου?νομιζα οτι ειναι αυθεντιες...
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Συν του οτι δεν θα πηγενα ποτε για το λεγομενο κιβωτιο διοτι κλωτσαει και δεν δουλευει σωστα γενικα.η καινουργια εκδοση του ΟΧΙ!
-
Λοιπον μολις τεσταρα Μ3 κουπε. Επηδει ηθελα να δοκιμασω με χειροκινητο κιβωτιο και ειχε καινουργιο μονο με SMG, ή καμπριο με χειροκινητο, δοκιμασα ενα μεταχειρισμενο. 9000 μιλια στο οδομετρο και 2005 μοντελο, με 19αρες αλλα χωρις το Competition Package.
Overall, σιγουρο πολυ πιο κοντα στο οχημα που θελω απο τα διαφορα διθεσια (Κειμαν, Μποξτερ, κτλ). Το τιμονι αριστο, οπως το περιμενα. Απο τον μοχλο κιβωτιου λιγο απογοητευθηκα, περιμενα να ειναι καλυτερος για τα τοσα που εχω διαβασει. Η ιδια απογοητευση ειρθε και απο το Μ Ροουντστερ. Αυτος του Κειμαν ηταν αριστος.
Ο κινητηρας ειναι καλυτερος απο οτι τον περιμενα και προδιδουν τα κυβικα του. Ισως επηδει ηταν στρωμενος, μου φανηκε ποιο δυνατος απο αυτον του Μ Ροουντστερ. Τραβαει απο οπου να'ναι. Ο θορυβος πολυ διαφορετικος του διθεσιου. Του διθεσιου βουιζει με τον ουρανο κατω, αυτος του Μ3 κανει ηχο με το συμφωνω 'ρρρρ'. Κατεβαζεις τα τζαμια και ακουγεται καλυτερος, ομως γενικα, οχι σουπερ χροιας ηχος. Απο πλευρας εντασης σιγουρα κατα πολυ πιο βιοσημος του Κειμαν ακομη και του Μποξτερ. Ομως, βαζοντας 6η και στις 2500 σαλ και η ενταση ειναι παραπανω απο οτι θα επρεπε κατα την γνωμη μου. Τον πηγα μεχρι τις 8Κ σαλ, αρχιζει και χανει την βελουδινη λειτουργια του μετα τις 6500 σαλ σιγουρα.
Ο συμπλεκτης ειναι μια χαρα, δεν χρειαζοταν καν να τον συνηθισω.
Το εσωτερικο απο πλευρας χωρους ειναι αυτο που θελω. Μια χαρα. Το κρατημα, ουδεις λογος, το οχημα διορθωνει για σενα που λεει ο λογος.
Κανενα προβλημα με τις 19αρες πανω απο σπασμενη ασφαλτο, μαλλον μικρο το προβλημα, ομως τεραστιο προβλημα πανω απο bumps. Οριζοντια μακρια σαμαρακια. Το Μ3 συχενεται τα bumps. Αναπηδαει, it gets very disturbed, it hates those vertical bumps. Σε σημειο που ειναι οχι ανετο το θεμα...ανετα! Ισως με τις 18αρες να ειναι καλυτερα.
Το μεγαλυτερο προβλημα με το Μ3 ειναι οτι το οχημα δηχνει την ηλικια του ειδικα απο εξω.
Γενικα, μεχρι τωρα αριχιζω και καταλαβαινω τι θελω. Νομιζω το τεστ του CLK550 θα μου δωσει ακομη περισσοτερο reference για το τι ακριβως θελω. Και εαν ειχα την ευκαιρια να οδηγησω ενα SLK55 το θεμα θα ηταν σχεδον ληγμενο.
Ομως θα οδηγησω οπωσδηποτε Κορβετ πριν αποφασισω 100%.
Περασα απο τον ΜΒ αντι/πο και ειχε ενα CLk550 καμπριο πουλημενο (με μπλε οροφη) και ενα κουπε που μολις εφτασε πριν ωρες και δεν μπορουσα να το τεσταρω διοτι ειχε ακομη τα καλυματα επανω μεσα και εξω.
Δεν μπορουσα να πιστεψω οτι και το καμπριο και το κουπε (και μαλιστα και τα δυο με το AMG Package τροχους) φορουσαν 17ρες ζαντες μονο. Με σχεδον 400 ποδια ροπης το οχημα δεν θα ειχε προβλημα ακομη και με 20αρες μαντευω. Αρα η ΜΒ παει για ανεση πρωτα με το CLK. Τουλαχιστον αυτο μου λεει η κινηση με τις 17αρες. Σιγουρα θα υπαρχει sport package με μεγαλυτερους τροχους και πιο σφιχτη αναρτηση μαντευω. Θα τα ρωτησω οταν θα παω για τεστ αυριο ή μεθαυριο.
Τιμες στις ΗΠΑ:
Μ3 χωρις το Competition Package με τους φορους περιπου 57Κ
CLK κουπε περιπου 70Κ. -
Τι περιλαμβανει το Competition Package? Εδω δεν εχουμε τετοια 'πακετα'..
-
αμα συγκρίνεις κάιμαν-Μ3-clk τότε εισαι σε πολυ κακό δρόμο...
Οπου λάχει
-
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
Τι περιλαμβανει το Competition Package? Εδω δεν εχουμε τετοια 'πακετα'..Η CS είναι lefos-WRX το Competition Package. Ανάρτηση ένα κλικ μαλακότερη από της CSL, φρένα από CSL, σχέδιο ζάντας -19άρας παρακαλώ- ίδιο με CSL και κάτι μαλακιουλίτσες στο εσωτερικό.. Δεν νομίζω να μου ξεφεύγει κάτι.
-
ΡΕ Γαβριηλ ειναι δυνατον να συγκρινεις μια 3αρα του κολου με την Κορβετ???
Εγω στη θεση σου ασυζητητι θα επαιρνα την κορβετ..καμμια συγκριση..εδω στην ελλαδα εχει πηξει ο κοσμος με καγκουρες με Μ3 ηη οποια ειναι και πολυ γεροντιστικη...ενω η κορβετ ειναι θηριο και βγαζει 0-100 σε λιγοτερο απο 5δλ.
Εχεις το προνομιο των ΗΠΑ για αυτο η παρε κανενα πορσικο η καμμια κορβετ...Παντως οχι Μ3..Πιο καλα θα προτιμουσα ενα dodge srt παρα την Μ3..εκτος οτι θα σου πιασουν τον κολο στα σερβις και με τοσα αλογα το αμαξι εχει τον αμαζευτο..συν οτι η M3 E46 εχει τρομερα προβληματα αξιοπιστιας στα πισω ακρα...ΜΑΚΡΙΑ...Παιξε κορβετ 100%
Ερευνα αγορας νεου οχηματος - Lexus SC430 tested (σελ. 14)