Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΒS ΚΑΙ V-STOM 650!!!
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΒS ΚΑΙ V-STOM 650!!!
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Μοτοσικλέτα
    14
    30
    331
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      arkon last edited by

      Ο χρήστης nickpar έγραψε:
      ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΤΗΝ ΠΕΡΝΩ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ!
      ΤΟ ΟΤΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟ ΕΜΑΘΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ
      ΟΤΙ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΟ. ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΚΛΕΙΣΑ ΜΕ ABS ΑΠΟ ΤΙΣ 15 ΜΑΙΟΥ
      ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ.
      (ΥΠΗΡΧΑΝ STOCK ΜΗΧΑΝΩΝ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΙΓΟΥΝ) ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ
      ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ. ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΑ,ΑΛΛΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΑΠΙ
      KAZE R ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ..
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ..

      Παρεπιπτοντως ποσο πηγε τελικα το μαλλι με το 'κλειδι' στο χερι???

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • N
        nickpar last edited by

        ΤΑ ΙΔΙΑ !!
        ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΔΩΡΑΚΙΑ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • N
          nickpar last edited by

          V-SROM DL 650 ABS K7
          ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 16/6/06 ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ .ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΒΑΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΗ ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ.ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΟΥΡΙΑ
          ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΗ. ΠΗΓΑ ΣΑΒΒΑΤΟ ΧΑΛΚΙΔΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ !!
          ΑΛΛΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • I
            interland-gr last edited by

            Ο χρήστης nickpar έγραψε:
            V-SROM DL 650 ABS K7
            ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 16/6/06 ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ .ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΒΑΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΗ ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ.ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΟΥΡΙΑ
            ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΗ. ΠΗΓΑ ΣΑΒΒΑΤΟ ΧΑΛΚΙΔΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ !!
            ΑΛΛΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ...

            Το παπάκι που λέγαμε παραπάνω... Δυστυχώς φίλε μου σε ένα μήνα όπως και σου είχα πει θα πηγαίνεις μόνο βόλτες μαζί της και σε ανοιχτό δρόμο. Για Αθήνα είναι ακατάλληλη και θα σου δημιουργεί αίσθηση μαζοχισμού:) Που να δείς την 1000 που παέι 1-2, 2-1 μέσα στην Αθήνα και σου έρχεται να κατέβεις να πας με το μετρο!!! Καλή συνέχεια στις βόλτες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kilomeater last edited by

              Το πόσο άνετα αισθάνεται κανείς με μεγάλη μηχανή στην κίνηση είναι κάπως υποκειμενικό θέμα, και εξαρτάται απο την εμεπειρία το και τον τρόπο οδήγησής του.
              Θυμάμαι όταν είχα παλαιά ενα Dominator, όταν το είχα πρωτοπάρει και είμουνα κάπως 'αμαθος, πίστευα οτι παλαιότερα με το παπί πήγαινα πιο γρήγορα.
              Πολλά χρόνια (και μηχανές) αργότερα θυμαμαι test ride Varadero γενιάς Β απο τον Μπαξεβάνη για καμια ωρίτσα , μετά το πρώτο 5λεπτο δεν είχα πρόβλημα στις μανούβρες ανάμεσα στα αυτοκίνητα.

              Αν και προσωπικά χρησιμοποιούσα το διττό σχήμα (μεγάλη μηχανή και παπί) για κάποια χρόνια, έφτασε ένα σημείο που αποφάσισα οτι πλέον προτιμούσα να χάσω ελάχιστα σε ευελιξία και να διατηρώ σε καθημερινή βάση τα πλεονεκτήμτα της μεγάλης μηχανής

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • N
                nickpar last edited by

                ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑ ΠΑΝΩ....+

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • I
                  interland-gr last edited by

                  Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
                  Το πόσο άνετα αισθάνεται κανείς με μεγάλη μηχανή στην κίνηση είναι κάπως υποκειμενικό θέμα, και εξαρτάται απο την εμεπειρία το και τον τρόπο οδήγησής του.
                  Θυμάμαι όταν είχα παλαιά ενα Dominator, όταν το είχα πρωτοπάρει και είμουνα κάπως 'αμαθος, πίστευα οτι παλαιότερα με το παπί πήγαινα πιο γρήγορα.
                  Πολλά χρόνια (και μηχανές) αργότερα θυμαμαι test ride Varadero γενιάς Β απο τον Μπαξεβάνη για καμια ωρίτσα , μετά το πρώτο 5λεπτο δεν είχα πρόβλημα στις μανούβρες ανάμεσα στα αυτοκίνητα.

                  Αν και προσωπικά χρησιμοποιούσα το διττό σχήμα (μεγάλη μηχανή και παπί) για κάποια χρόνια, έφτασε ένα σημείο που αποφάσισα οτι πλέον προτιμούσα να χάσω ελάχιστα σε ευελιξία και να διατηρώ σε καθημερινή βάση τα πλεονεκτήμτα της μεγάλης μηχανής

                  Σίγουρα είναι υποκειμενικό θέμα και δεν εξαρτάται απο την εμπειρία όπως το αναφέρεις εσύ. Αν σου ελεγα δηλαδή ότι νοιώθω ποιο άνετα στην αθήνα με ένα smart απο οτι με μια c class θα μου έλεγες ότι δεν έχω την εμπειρία να κοινηθώ με την c class?!!! Και εσύ προτιμάς την c class επειδή είναι καλύτερη απο το smart. Το ίδιο πράγμα ακριβώς λέμε και οταν εννοουμε μετακίνηση στην πόλη εννοούμε 50+ χιλιόμετρα την ημέρα εντός αττικής. Και να είσαι σίγουρος ότι και με το beverly μου θα πάω ποιο γρήγορα και ποιο ξεκούραστα απο την vstrom 1000 και με την A170 απο το speedster...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    deusxt last edited by

                    έχω το μπειμπι στρομ κανα 3αρι εβδομάδες.
                    Σαν πρωην κατοχος ΧΤ μου κακοφάνηκε λίγο στην αρχή το θέμα κίνησης στην πόλη. Από την άλλη όμως:

                    1. Φρενάρες!!!! Στους σαπουνόδρομους με έχουν σώσει μέχρι στιμης κανα 2 φορές
                    2. Αρκετό γκαζι. Δεν κρατηθηκα και μια δυο φορες το χουφτωσα (ακομα στο στρωσιμο είμαι). Ειδα 160 ανετότατα και μετα το λυπήθηκα και το εκλεισα
                    3. Τρένο. Μπαινει ανετοτατα με αρκετοπολλά και δε μασάει. Να δουμε πως θα είναι όταν μαλακωσουν οι αναρτησεις.
                    4. Θεση οδηγησης δε το συζητώ. Το ΧΤ μου το ξεσφηνωνανε απο τον πισινό μετά απο μια ωρα καβαλα.

                    Αλλά ναι...Αθηνα είναι στριμωγμα. Αμα θες μηχανή για αθηνα ->C90 ότι καλύτερο!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kilomeater last edited by

                      Προσωπικά προσπαθώ (και καταφέρνω) να διατηρήσω μια 'ρομαντική' σχέση με τη μηχανή, ακόμα και αν η διαδρομή είναι σπίτι-δουλειά-σπίτι. Πιστεύω οτι η μηχανή, ακόμα και σε συνθήκες πόλης-κίνησης, μπορεί να σου προσφέρει απόλαυση, κάτι που για παράδειγμα ένα, έστω, σπόρ αυτοκίνητο δεν μπορεί να κάνει σε τέτοιες συνθήκες.

                      Προκειμένου να διατηρήσω λοιπόν αυτή την αίσθηση καθημερινά, έκοψα το παπί (πού προσέδιδε ένα καθαρά διεκπαιρεωτικό χαρακτήρα σε οποιαδήποτε μετακίνηση) και υιοθέτησα πλήρως τη μηχανή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • R
                        random last edited by

                        Ο χρήστης odd έγραψε:

                        😮 ΠΡΩΤΟΝ. ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΒS...! ΚΑΛΗ, ΚΑΚΗ. ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΟΔΗΓΟΣ. ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ Μ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΟΥ. ΔΕΥΤΕΡΩΝ. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ V-STROM 650. ΑΓΟΡΑ ΤΩΡΑ Η ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ; ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΒΓΕΙ ΤΟ V-STROM 1000 ΜΕ ABS. ΆΡΑ ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 650 ΜΕ ABS ΤΟ 2006;

                        Αυτο για το ABS για το 650 δεν το γνωριζω...Το 650 της Σουζουκι ειναι ενα καταπληκτικο εργαλειο με τελικη κοντα στα 200 πραγματικα,ευκολοδηγητο,ελαφρυ με αψογα φρενα..Το ΑΒS ειναι καλο και αξιζει νομιζω..Αλλα και εγω σα νεος οδηγος με το Vstromaki και με κοκκαλωμα των φρενων η μηχανη δεν μπαστουνιασε...

                        Πρεπει να ξερεις οτι το VStrom 650 και 1000 eχουν EBD...οποτε σε πιεση πανω απο το 60% της μανετας του μπροστινου δινει και 15% πισω οποτε φανταζεσαι ποσο μπροστα ειναι η Σουζουκι σε αυτο...

                        Αλλα πλεονεκτηματα της Vstrom
                        1.Eγκεφαλος PGM F3 ενω η Χοντα PGMF1
                        2. Ρυθμιζομενη προφορτιση μπρος και πισω
                        3. Μονοκομματο ψαλιδι πλαισιοφοβερη ακαμψια
                        4. Ρυμιζομενη ζελατινα
                        5.Πολλους παραπανω ιππους απο τα αλλα πχ 650 σουζουκι 67ιππους στον τροχο και Τρανσαλπ 48ιππους
                        6. Δικυλινδρη με γωνια 90 μοιρες και οχι 52 οπως η Χοντα αρα οχι αντιβαρα=οχι κραδασμοι
                        7.Κλεινοντας γιατι βαρεθηκα να γραφω στο δρομο φυσαει και παταει πολλα μα πολλα μηχανακια

                        Το ebd που το είδες??? Σε μηχανές μόνο τα honda το έχουν, και μερικά scooter (integral λεγεται εκεί).
                        Η ίδια απορία κ για τον εγκέφαλο....

                        Πέρα από το να φυσάει κ να πατάει, το οδηγείς ?

                        ABS δε πρόκειται να βγάλει και ο λόγος είναι το κόστος.. h suzuki θέλει να κρατήσει τη τιμή χαμηλά και το abs κοστίζει...

                        αν είσαι νέος οδηγός θα έλεγα να το σκεφτείς λίγο...
                        είναι αρκετά τα άλογα κ το βάρος της μχανής για να τα κουμαντάρεις..

                        Tora ti na sou po??Blepeis oti oti grafo einai sosto??ALli fora na prosexeis ti les... Bebaia kai odigao strom to dl 650...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • R
                          random last edited by

                          Ο χρήστης odd έγραψε:

                          😮 ΠΡΩΤΟΝ. ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΒS...! ΚΑΛΗ, ΚΑΚΗ. ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΟΔΗΓΟΣ. ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ Μ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΟΥ. ΔΕΥΤΕΡΩΝ. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ V-STROM 650. ΑΓΟΡΑ ΤΩΡΑ Η ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ; ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΒΓΕΙ ΤΟ V-STROM 1000 ΜΕ ABS. ΆΡΑ ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 650 ΜΕ ABS ΤΟ 2006;

                          Αυτο για το ABS για το 650 δεν το γνωριζω...Το 650 της Σουζουκι ειναι ενα καταπληκτικο εργαλειο με τελικη κοντα στα 200 πραγματικα,ευκολοδηγητο,ελαφρυ με αψογα φρενα..Το ΑΒS ειναι καλο και αξιζει νομιζω..Αλλα και εγω σα νεος οδηγος με το Vstromaki και με κοκκαλωμα των φρενων η μηχανη δεν μπαστουνιασε...

                          Πρεπει να ξερεις οτι το VStrom 650 και 1000 eχουν EBD...οποτε σε πιεση πανω απο το 60% της μανετας του μπροστινου δινει και 15% πισω οποτε φανταζεσαι ποσο μπροστα ειναι η Σουζουκι σε αυτο...

                          Αλλα πλεονεκτηματα της Vstrom
                          1.Eγκεφαλος PGM F3 ενω η Χοντα PGMF1
                          2. Ρυθμιζομενη προφορτιση μπρος και πισω
                          3. Μονοκομματο ψαλιδι πλαισιοφοβερη ακαμψια
                          4. Ρυμιζομενη ζελατινα
                          5.Πολλους παραπανω ιππους απο τα αλλα πχ 650 σουζουκι 67ιππους στον τροχο και Τρανσαλπ 48ιππους
                          6. Δικυλινδρη με γωνια 90 μοιρες και οχι 52 οπως η Χοντα αρα οχι αντιβαρα=οχι κραδασμοι
                          7.Κλεινοντας γιατι βαρεθηκα να γραφω στο δρομο φυσαει και παταει πολλα μα πολλα μηχανακια

                          Το ebd που το είδες??? Σε μηχανές μόνο τα honda το έχουν, και μερικά scooter (integral λεγεται εκεί).
                          Η ίδια απορία κ για τον εγκέφαλο....

                          Πέρα από το να φυσάει κ να πατάει, το οδηγείς ?

                          ABS δε πρόκειται να βγάλει και ο λόγος είναι το κόστος.. h suzuki θέλει να κρατήσει τη τιμή χαμηλά και το abs κοστίζει...

                          αν είσαι νέος οδηγός θα έλεγα να το σκεφτείς λίγο...
                          είναι αρκετά τα άλογα κ το βάρος της μχανής για να τα κουμαντάρεις..

                          Tora ti na sou po??Blepeis oti oti grafo einai sosto??ALli fora na prosexeis ti les... Bebaia kai odigao strom to dl 650...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1
                          • 2
                          • 2 / 2
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr