-
220 nm > 2400-4000 rpm .... ναι είναι ακριβή αλλα αργή δεν είναι... το ίδιο νόμιζα κι εγώ μέχρι που ταξίδεψα με μια τέτοια
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
xalkidaios συνηθίζεται αν μια εταιρεία δεν έχει ένα προϊόν σε κάποιο τμήμα της αγοράς, να δοκιμάζει μέσω χαμηλότερης τιμής κάποιου άλλου προϊόντος της να προσελκύσει ένα μέρος των καταναλωτών και του συγκεκριμένου κομματιού της αγοράς.
Ποια άλλη αντιπροσωπεία το 'χει κάνει στην Ελλάδα; ήρθε πχ το Challenge κι ανέβηκε η τιμή του Cosmo; -που έχουν ξεσκιστεί να πουλάνε- Ήρθε το GT κι ανέβηκε το GTI 1.500;-επίσης- Ήρθε η 316 και ανέβηκε η 320 -μία από τα ίδια;;;;;
Εγώ μίλησα για εταιρείες γενικά και όχι για Ford, Fiat, Seat, ΒΜW ή Nissan. Το ότι το κενό σε ένα κομμάτι της αγοράς προσπαθεί να καλυφθεί από μια εταιρεία με χαμηλότερες τιμές παραπλήσιων προϊόντων είναι πρακτική της Διοίκησης Επιχειρήσεων και όχι δικιά μου εφεύρεση όσο κι αν θα το ήθελα. Το πόσες και ποιες εταιρείες το εφαρμόζουν στον χώρο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα και με τι αποτελέσματα, δεν έχω στοιχεία οπότε δεν θα μπορούσα και να μιλήσω.
Στα αυτοκίνητα λόγω της μαζικής παραγωγής, μείωσης κόστους, γήρανσης των μοντέλων οι τιμές πέφτουν κι αρχίζουν οι μειώσεις τιμών, είτε φωναχτές 'ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΜΑΣ ΚΑΛΕ ΜΕ 2.000 ΕΥΡΩ ΕΚΠΤΩΣΗ' ή στις εκθέσεις 'κάτω από το τραπέζι'.
Αν εσύ θεωρείς σωστό και λογικό να αυξάνονται οι τιμές, 3-4 μήνες μετά την παρουσίαση ενός 'πρίμιουμ', 'δυνατού χαρτιού' μοντέλου, κανένα απολύτως πρόβλημα. Η αγορά μάλλον έχει αντίθετη άποψη.
Ξέχασες την περίπτωση του golf V και την πτώση της τιμής του το 1ο εξάμηνο. Η μαζική παραγωγή να υποθέσω φταίει για αυτό ή το ότι πήγαινε άπατο στην αρχή; Το αν εγώ ως καταναλωτής θεωρώ την αύξηση της τιμής καλό για μένα προφανώς και όχι. Το αν θα αποφέρει περισσότερα κέρδη στην αχώνευτη FIAT Auto Hellas άγνωστο αφού δεν έχουμε ακόμα αρκετά στοιχεία για να κρίνουμε και μάλλον είναι τραβηγμένο να προδικάζουμε το αποτέλεσμα. Το αν το θεωρώ ασέβεια στον πελάτη εννοείται πως όχι. Κερδοσκοπική εταιρεία και εφόσον αυτή της η κίνηση 'επηρεάζει αρνητικά' μόνο τους μελλοντικούς κατόχους της 159 οι οποίοι όμως θα είναι ελεύθεροι να αξιολογήσουν αν το προϊόν τους κάνει σε αυτή την τιμή, δεν μπορώ να καταλάβω που έγκειται η ασέβεια.
Σε κάποιον είχε 30-32Κ και ενδιαφερόταν για την 1.9, τι θα πει η εταιρεία; 'να αυξήθηκαν οι τιμές, αλλά έχουμε την 1.8 με τον ισχυρότερο κινητήρα στα 1.800 και θα σας μείνουν ρέστα; ή δώστε άλλα 1.500 για την 1.9;;'
Προσωπικά αυτός που ήθελε την 1,9, ήθελε απλά την entry level έκδοση οπότε θα πάει στην 1,8 όπως κάνουν και οι πελάτες των αντίστοιχων εκδόσεων των άλλων εταιρειών πχ 316 ή Α4. Όσο για το πόσο αξιόλογο είναι σε επιδόσεις-τιμή με τον εν λόγω ανταγωνισμό ας το αφήσουμε στην κρίση του καθενός.
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Εγώ μίλησα για εταιρείες γενικά και όχι για Ford, Fiat, Seat, ΒΜW ή Nissan. Το ότι το κενό σε ένα κομμάτι της αγοράς προσπαθεί να καλυφθεί από μια εταιρεία με χαμηλότερες τιμές παραπλήσιων προϊόντων είναι πρακτική της Διοίκησης Επιχειρήσεων και όχι δικιά μου εφεύρεση όσο κι αν θα το ήθελα. Το πόσες και ποιες εταιρείες το εφαρμόζουν στον χώρο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα και με τι αποτελέσματα, δεν έχω στοιχεία οπότε δεν θα μπορούσα και να μιλήσω.Μόνο που εδώ συζητάμε για ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ κι όχι για κινητά, τηλεοράσεις, DVD (που και εκεί οι τιμές ΠΕΦΤΟΥΝ όταν βγαίνει κάποιο ΚΑΛΥΤΕΡΟ κι όχι κάποιο ΒΑΣΙΚΟ μοντέλο) Απ' όσο παρακολουθώ την αγορά, δεν θυμάμαι ΚΑΜΙΑ άλλη να 'χει αυτήν την πολιτική
Ξέχασες την περίπτωση του golf V και την πτώση της τιμής του το 1ο εξάμηνο. Η μαζική παραγωγή να υποθέσω φταίει για αυτό ή το ότι πήγαινε άπατο στην αρχή; Το αν εγώ ως καταναλωτής θεωρώ την αύξηση της τιμής καλό για μένα προφανώς και όχι. Το αν θα αποφέρει περισσότερα κέρδη στην αχώνευτη FIAT Auto Hellas άγνωστο αφού δεν έχουμε ακόμα αρκετά στοιχεία για να κρίνουμε και μάλλον είναι τραβηγμένο να προδικάζουμε το αποτέλεσμα. Το αν το θεωρώ ασέβεια στον πελάτη εννοείται πως όχι. Κερδοσκοπική εταιρεία και εφόσον αυτή της η κίνηση 'επηρεάζει αρνητικά' μόνο τους μελλοντικούς κατόχους της 159 οι οποίοι όμως θα είναι ελεύθεροι να αξιολογήσουν αν το προϊόν τους κάνει σε αυτή την τιμή, δεν μπορώ να καταλάβω που έγκειται η ασέβεια.
Στο Golf V η τιμή ΕΠΕΣΕ!!!!! δεν ΑΝΕΒΗΚΕ όπως συζητάμε γι' αυτήν την περίπτωση. Και στις 316 παλιότερα ΕΠΕΣΑΝ (με το τρικ του εξοπλισμού και την αλλαγή ιδιοκτησίας, ΔΕΝ ΑΝΕΒΗΚΑΝ)
Αχώνευτη FAH; βγάζει μόνη της τα μάτια της και δεν είναι θέμα αν τη 'χωνεύω' ή όχι. Μήπως ξέρεις και τι γίνεται στο εσωτερικό της; Κι όλες οι υπόλοιπες εταιρείες κερδοσκοπικές είναι, αλλά αυτός είναι νέος 'πρωτότυπος' τρόπος.
Προσωπικά αυτός που ήθελε την 1,9, ήθελε απλά την entry level έκδοση οπότε θα πάει στην 1,8 όπως κάνουν και οι πελάτες των αντίστοιχων εκδόσεων των άλλων εταιρειών πχ 316 ή Α4. Όσο για το πόσο αξιόλογο είναι σε επιδόσεις-τιμή με τον εν λόγω ανταγωνισμό ας το αφήσουμε στην κρίση του καθενός.
Α ναι, ήθελε την entry level και τώρα με τα ίδια ευρώ θα πάρει την 'πιο' entry level. Πραγματικά τα πιστεύεις αυτά η απλώς 'πρέπει' να υποστηρίξεις/διαφωνήσεις; Δηλαδή, με τα ίδια ευρώ θα πάρει χειρότερο προϊόν, 20 άλογα λιγότερα, 1 σχέση λιγότερη και 'δανεικό' κινητήρα.
Ξέρεις, δεν ανέβηκαν ΜΟΝΟ της 1.9, αλλά και της 2.2 που παραμένει η κορυφαία. Σε αυτόν που ήθελε την κορυφαία τι θα πουν; πάρτε τώρα με τα ίδια ευρώ τη... ΜΕΣΑΙΑ έκδοση; κι αν γυρίσει και τους πει, καλά πάρτε τα @@ θα 'χει άδικο ή θα ναι εγκάθετος;
Όσο για τον 'εν λόγω' ανταγωνισμό, 1000ειπωμένα, υπάρχουν ΠΟΛΛΑ οικογενειακά κι όχι μόνο 2-3.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ξέρεις, δεν ανέβηκαν ΜΟΝΟ της 1.9, αλλά και της 2.2 που παραμένει η κορυφαία. Σε αυτόν που ήθελε την κορυφαία τι θα πουν; πάρτε τώρα με τα ίδια ευρώ τη... ΜΕΣΑΙΑ έκδοση; κι αν γυρίσει και τους πει, καλά πάρτε τα @@ θα 'χει άδικο ή θα ναι εγκάθετος;
Aυτό, δυστυχώς, είναι μεγάλη αλήθεια. Η 2.2 θα απομακρύνεται όλο και πιο πολύ για κάποιον που θα την ήθελε αλλά θα ήταν ίσα ίσα.
Μοιραία θα στραφεί ή τουλάχιστο θα ψάξει και κάτι άλλο, με μεγάλη πιθανότητα να το βρει, μια και όλο θα λανσάρονται νέα μοντέλα. -
Πάντως ενδεικτικό των πωλήσεων της 159 πριν την αύξηση των τιμών είναι ότι εδώ στην Χαλκίδα που μένω δεν έχω δει ούτε μια να κυκλοφορεί. Αντίθετα 3-άρες, Α4 κλπ βλέπω πολλά. Τώρα δε και με την αύξηση της τιμής μάλλον θα χειροτερέψουν τα πράγματα αφού και αυτός που το σκεφτόταν μάλλον θα στραφεί αλλού. Προφανώς η FAH δεν ενδιαφέρεται για πωλήσεις αλλά μόνο για το premium προφίλ που θέλει να λανσάρει από καιρό. Κρίμα.
-
Ο χρήστης xalkidaios έγραψε:
Πάντως ενδεικτικό των πωλήσεων της 159 πριν την αύξηση των τιμών είναι ότι εδώ στην Χαλκίδα που μένω δεν έχω δει ούτε μια να κυκλοφορεί. Αντίθετα 3-άρες, Α4 κλπ βλέπω πολλά. Τώρα δε και με την αύξηση της τιμής μάλλον θα χειροτερέψουν τα πράγματα αφού και αυτός που το σκεφτόταν μάλλον θα στραφεί αλλού. Προφανώς η FAH δεν ενδιαφέρεται για πωλήσεις αλλά μόνο για το premium προφίλ που θέλει να λανσάρει από καιρό. Κρίμα.+1
Kαι Μετά θα κλαίνε πάλι για τα αποτελέσματα χρήσεις και τις ζημίες
Δεν βάζουν μυαλό με τίποτα
Αντί να βγούνε με ανταγωνιστικές τιμές για να τους δοκιμάσει ο κόσμος και να τους εμπιστευτεί πάλι , κάνουν το ένα λάθος πίσω απο το άλλο.Ατιμοι marketers !!!!
Υ.Γ. η επένδυση του ταμπλό μπορεί να είναι κάτι άλλο εκτός απο αλουμίνιο
όπως και στους υπόλοιπους κατασκευαστές .. γιατι είναι ΧΑΛΙΑ -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μόνο που εδώ συζητάμε για ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ κι όχι για κινητά, τηλεοράσεις, DVD (που και εκεί οι τιμές ΠΕΦΤΟΥΝ όταν βγαίνει κάποιο ΚΑΛΥΤΕΡΟ κι όχι κάποιο ΒΑΣΙΚΟ μοντέλο) Απ' όσο παρακολουθώ την αγορά, δεν θυμάμαι ΚΑΜΙΑ άλλη να 'χει αυτήν την πολιτική.Και κάθε τοπική αγορά έχει τα δικά της χαρακτηριστικά. Και ο τρόπος λειτουργίας και προσέγγισης της Volvo (εντελώς τυχαία επιλογή, βάλε fiat, vw κι ότι άλλος θες αντ' αυτής) στην Ελλάδα μπορεί να είναι διαφορετικός από αυτόν στην Σουηδία ή την Αμερική και οι ανανεώσεις του κάθε μοντέλου μπορεί να μην είναι εξίσου απαραίτητες σε κάποια άλλη χώρα όπως μπορεί να είναι στην Ελλάδα. Ε και;
Εγώ για γενική πρακτική μίλησα. Το αν θα την εφαρμόσει μια εταιρεία ή όχι είναι δικιά της επιλογή. Εγώ απλά ανέφερα ότι εδώ δεν τίθεται θέμα ασέβειας. Τι πρέπει να γίνει για να το καταλάβεις αυτό που λέω;Στο Golf V η τιμή ΕΠΕΣΕ!!!!! δεν ΑΝΕΒΗΚΕ όπως συζητάμε γι' αυτήν την περίπτωση.
** Το ξέρω και γι' αυτό το έγραψα κάτω από την πάραθεση του μηνύματος σου που έλεγε για τις ΠΤΩΣΕΙΣ τιμών.** Βιάζεσαι να γράψεις και δεν διαβάζεις τι λέω. Απλά αναρωτιόμουν τι από αυτά που έλεγες συνέβαινε στην περίπτωση αυτή που μιλούσαμε για νέο μοντέλο, και το ανέφερα ως ένα παράδειγμα ασέβειας προς τον πελάτη όπως εγώ το αντιλαμβάνομαι.
Αχώνευτη FAH; βγάζει μόνη της τα μάτια της και δεν είναι θέμα αν τη 'χωνεύω' ή όχι. Μήπως ξέρεις και τι γίνεται στο εσωτερικό της;
Το αχώνευτη είναι προσωπική μου άποψη, και όχι δικιά σου, και προέκυψε από τον τρόπο λειτουργίας του δικτύου αλλά και της ίδιας της εταιρείας. Δεν είναι κάτι καινούργιο και την (αρνητική) εικόνα που έχω για την FAH την έχω εκφράσει και στο φόρουμ πολλές φορές στο παρελθόν. Και πάλι βιάστηκες.
Α ναι, ήθελε την entry level και τώρα με τα ίδια ευρώ θα πάρει την 'πιο' entry level. Πραγματικά τα πιστεύεις αυτά η απλώς 'πρέπει' να υποστηρίξεις/διαφωνήσεις; Δηλαδή, με τα ίδια ευρώ θα πάρει χειρότερο προϊόν, 20 άλογα λιγότερα, 1 σχέση λιγότερη και 'δανεικό' κινητήρα.
Ίδια τιμή τα 2.400Ε που διαφέρει η 159 1.8 Distictive 29.000 από την 1,9 που έκανε 31.400. Μα καλά πόσα βγάζεις το μήνα; Διαφορά στο προϊον σαφώς και υπάρχει αλλά σε καμία περίπτωση δεν μιλάμε για ίδια τιμή όταν υπάρχει μια διαφορά που αγγίζει το 9%. Το θέμα επομένως για το ποιος πιστεύει αυτά που γράφει ή απλά τα γράφει για να διαφωνήσει νομίζω ότι πρέπει να το ξανασκεφτείς.
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Και κάθε τοπική αγορά έχει τα δικά της χαρακτηριστικά. Και ο τρόπος λειτουργίας και προσέγγισης της Volvo (εντελώς τυχαία επιλογή, βάλε fiat, vw κι ότι άλλος θες αντ' αυτής) στην Ελλάδα μπορεί να είναι διαφορετικός από αυτόν στην Σουηδία ή την Αμερική και οι ανανεώσεις του κάθε μοντέλου μπορεί να μην είναι εξίσου απαραίτητες σε κάποια άλλη χώρα όπως μπορεί να είναι στην Ελλάδα. Ε και;
Εγώ για γενική πρακτική μίλησα. Το αν θα την εφαρμόσει μια εταιρεία ή όχι είναι δικιά της επιλογή. Εγώ απλά ανέφερα ότι εδώ δεν τίθεται θέμα ασέβειας. Τι πρέπει να γίνει για να το καταλάβεις αυτό που λέω;Γενική πρακτική που δεν έχει εφαρμοστεί καμία φορά; ναι οκ ότι πεις. Θα φανεί άλλωστε πόσο θα την εκτιμήσει η αγορά τη 'γενική' πρακτική
** Το ξέρω και γι' αυτό το έγραψα κάτω από την πάραθεση του μηνύματος σου που έλεγε για τις ΠΤΩΣΕΙΣ τιμών.** Βιάζεσαι να γράψεις και δεν διαβάζεις τι λέω. Απλά αναρωτιόμουν τι από αυτά που έλεγες συνέβαινε στην περίπτωση αυτή που μιλούσαμε για νέο μοντέλο, και το ανέφερα ως ένα παράδειγμα ασέβειας προς τον πελάτη όπως εγώ το αντιλαμβάνομαι.
Είχα αναφέρει ΗΔΗ το Clio σαν παράδειγμα αλλαγής/πτώσης τιμών εντός του μήνα και υπάρχουν κι άλλα. Νόμος της αγοράς είναι, αν δεν υπάρχει ζήτηση, πέφτουν οι τιμές. Στα καινούρια αυτοκίνητα ΔΕΝ ανεβαίνουν οι τιμές όταν υπάρχει ζήτηση.
Το αχώνευτη είναι προσωπική μου άποψη, και όχι δικιά σου, και προέκυψε από τον τρόπο λειτουργίας του δικτύου αλλά και της ίδιας της εταιρείας. Δεν είναι κάτι καινούργιο και την (αρνητική) εικόνα που έχω για την FAH την έχω εκφράσει και στο φόρουμ πολλές φορές στο παρελθόν. Και πάλι βιάστηκες.
Από τη μία αχώνευτη, από την άλλη υποστηρίζεις τη συγκεκριμένη πολιτική -που απ' ότι έχεις δει είσαι ο μόνος για την ώρα-
Ίδια τιμή τα 2.400Ε που διαφέρει η 159 1.8 Distictive 29.000 από την 1,9 που έκανε 31.400. Μα καλά πόσα βγάζεις το μήνα; Διαφορά στο προϊον σαφώς και υπάρχει αλλά σε καμία περίπτωση δεν μιλάμε για ίδια τιμή όταν υπάρχει μια διαφορά που αγγίζει το 9%. Το θέμα επομένως για το ποιος πιστεύει αυτά που γράφει ή απλά τα γράφει για να διαφωνήσει νομίζω ότι πρέπει να το ξανασκεφτείς.
Με τα 29.900 (τιμή λίστας) που ΚΟΣΤΙΖΕ η 1.9 Progression τι παίρνεις τώρα; Ή την πλούσια 1.8 ή τη βασική -χωρίς τιμόνι και τασάκι 1.9. Στα ίδια ευρώ κόλλησες, ε;
Ναι, μόνο εγώ τα γράφω
Ας το λήξουμε, συγχαρητήρια στη FΑΗ για την πολιτική της που θα συνεισφέρει θετικά στην αύξηση των πωλήσεων, ειδικά των 'καλών' εκδόσεων
-
δεν υπαρχει λογος να βγαζουμε εμεις συμπερασματα. Σε 1-2 μηνες θα δουμε τις πωλησεις και θα κρινουμε.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Στα καινούρια αυτοκίνητα ΔΕΝ ανεβαίνουν οι τιμές όταν υπάρχει ζήτηση.Σύμφωνα με την FAH όμως η αύξηση της τιμής αυξάνει παράλληλα και την ζήτηση..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Στα καινούρια αυτοκίνητα ΔΕΝ ανεβαίνουν οι τιμές όταν υπάρχει ζήτηση.
Σύμφωνα με την FAH όμως η αύξηση της τιμής αυξάνει παράλληλα και την ζήτηση..
Γαμώ την τύχη μου, τέινω να συμφωνήσω με τον μικρό....
-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Στα καινούρια αυτοκίνητα ΔΕΝ ανεβαίνουν οι τιμές όταν υπάρχει ζήτηση.
Σύμφωνα με την FAH όμως η αύξηση της τιμής αυξάνει παράλληλα και την ζήτηση..
Γαμώ την τύχη μου, τέινω να συμφωνήσω με τον μικρό....
Μετά την ιστορική συμφωνία απόψεων Babbis-lkar, έρχεται και το τελικό χτύπημα! Τι άλλο θα δουν τα μάτια μας;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Γενική πρακτική που δεν έχει εφαρμοστεί καμία φορά; ναι οκ ότι πεις. Θα φανεί άλλωστε πόσο θα την εκτιμήσει η αγορά τη 'γενική' πρακτικήΡε μεγάλε προσπαθώ να κάνω διάλογο μαζί σου. Προσπάθησε κι εσύ λίγο μπας γλιτώσουμε το μάλωμα. Είπαμε ότι είναι πρακτική των επιχειρήσεων παγκοσμίως και δεν αφορά συγκεκριμένα την αγορά αυτοκινήτου. Επίσης είπαμε ότι εγώ προσωπικά δεν έχω στοιχεία και γι' αυτή την αγορά και δεν μπορώ να σου αν και με τι αποτελέσματα έχει εφαρμοστεί για κάποια εταιρεία. Και να μην είχε εφαρμοστεί όμως από κάποια εταιρεία του κλάδου στην Ελλάδα, δεν παύει να είναι μια κοινή πρακτική και αλοίμονο αν θεωρούνταν ασέβεια η εφαρμογή της. Αυτό λέω τόση ώρα κι ανάθεμα αν μπορώ να καταλάβω τι το δυσνόητο υπάρχει στα λεγόμενα μου.
Νόμος της αγοράς είναι, αν δεν υπάρχει ζήτηση, πέφτουν οι τιμές. Στα καινούρια αυτοκίνητα ΔΕΝ ανεβαίνουν οι τιμές όταν υπάρχει ζήτηση.
Και οι όποιες κατα καιρούς αυξήσεις στα διάφορα μοντέλα που οφείλονταν; Στην τιμή του πετρελαίου; Κι αυτός νόμος της αγοράς είναι ή δικός σου νόμος; Βασικά ο νόμος της ζήτησης λέει ότι για την πλειοψηφία των αγαθών τιμή και ζητούμενη ποσότητα βρίσκονται σε αντίστροφη σχέση οπότε η ζητούμενη ποσότητα θα αυξηθεί αν μειωθεί η τιμή. Δεν λέει όμως μειώνω την τιμή για να αυξήσω τη ζητούμενη ποσότητα, αφού μπορεί αυτό να μη με συμφέρει. Αν δεν έχουμε ιδέα για την ελαστικότητα ζήτησης του προϊόντος και την αγορά δεν μπορούμε να μαντέψουμε ότι περισσότερες πωλήσεις με μικρότερο περιθώριο κέρδους θα αυξήσουν και τα συνολικά κέρδη. Τα συνολικά έσοδα ναι, τα συνολικά κέρδη πολύ πιθανό και όχι.
Από τη μία αχώνευτη, από την άλλη υποστηρίζεις τη συγκεκριμένη πολιτική -που απ' ότι έχεις δει είσαι ο μόνος για την ώρα
Έχω την κακιά συνήθεια να προσάπτω στον καθένα τα λάθη του και να μην του φορτώνω και το προπατορικό αμάρτημα. Επιπλέον είπα ότι ως καταναλωτή δεν με συμφέρει η υψηλότερη τιμή, ενώ ουδέποτε είπα ότι θα αποδώσει στην FAH υψηλότερα κέρδη και ούτε ότι θα την υιοθετούσα αν ήμουν Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας. Αυτό που είπα είναι πως είναι δικαίωμα της εταιρείας εφόσον δεν δεσμεύει κάποιον ήδη πελάτη της, να καθορίσει τις τιμές της εκεί που θέλει όπως το ίδιο ισχύει και για τις τσιμπημένες τιμές άλλων εταιρειών όπως για πχ της BMW. Όπως δεν γκρίνιαξα γιατί η BMW έχει αυτό το δικαίωμα, έτσι δεν θα γκρινιάξω και για την Alfa.
Με τα 29.900 (τιμή λίστας) που ΚΟΣΤΙΖΕ η 1.9 Progression τι παίρνεις τώρα; Ή την πλούσια 1.8 ή τη βασική -χωρίς τιμόνι και τασάκι 1.9. Στα ίδια ευρώ κόλλησες, ε;
Αν κόλησα στην έκφραση σου; Να είχανε 500 ευρώ διαφορά να το καταλάβω, αλλά 9% διαφορά στην τιμή παραείναι σημαντική εκτός κι αν στόχευες στην υπερβολή για να μας πεις το αυτονόητο, ότι δηλαδή με τα ίδια χρήματα παίρνεις λιγότερο προϊόν τώρα που οι τιμές αυξήθηκαν.
Ας το λήξουμε, συγχαρητήρια στη FΑΗ για την πολιτική της που θα συνεισφέρει θετικά στην αύξηση των πωλήσεων, ειδικά των 'καλών' εκδόσεων
Μελλοντολόγος δεν είμαι οπότε προφανώς δεν μπορώ να συμφωνήσω μαζί σου. Αν θες εσύ να δώσεις συγχαρητήρια εκ των προτέρων στην FAH δικαίωμα σου. Εγώ είμαι πολύ επιφυλακτικός.
Συμπέρασμα: μακράν το πιο μακροσκελές post μου ύστερα από 4φεύγα χρόνια στο φόρουμ. Φοβάμαι ότι έχω αρχίσει και μεταμορφώνομαι σε Babbis τα ΣουΚου που θα πηγαίνει Πλαταμώνα! Υπόσχομαι να μην το επαναλάβω!
Και για να ρθούμε στο θέμα μας, είδα σε επαρχιακή πόλη μια κατακόκκινη 159 2,2 με ακτινωτές 18άρες και την οδηγούσε ένας 35άρης! Το αμάξι ήταν σαν τη μύγα μες το γάλα ανάμεσα στα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Αναθεωρώ για αυτό που είχα πει ότι δεν μου άρεσε τόσο πολύ το κόκκινο στην 159!
-
Να ρωτήσω κάτι γρήγορο. ... Δυστυχώς δεν έτυχε να διαβάσω κάτι για την άλφα 159. Έχω έναν γνωστό μου που ισχυρίζεται ότι έχει καλύτερο κράτημα από ένα π.χ. Γκόλφ gti... Ισχύει??
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Ρε μεγάλε προσπαθώ να κάνω διάλογο μαζί σου. Προσπάθησε κι εσύ λίγο μπας γλιτώσουμε το μάλωμα. Είπαμε ότι είναι πρακτική των επιχειρήσεων παγκοσμίως και δεν αφορά συγκεκριμένα την αγορά αυτοκινήτου. Επίσης είπαμε ότι εγώ προσωπικά δεν έχω στοιχεία και γι' αυτή την αγορά και δεν μπορώ να σου αν και με τι αποτελέσματα έχει εφαρμοστεί για κάποια εταιρεία. Και να μην είχε εφαρμοστεί όμως από κάποια εταιρεία του κλάδου στην Ελλάδα, δεν παύει να είναι μια κοινή πρακτική και αλοίμονο αν θεωρούνταν ασέβεια η εφαρμογή της. Αυτό λέω τόση ώρα κι ανάθεμα αν μπορώ να καταλάβω τι το δυσνόητο υπάρχει στα λεγόμενα μου.
Περιμένω παραδείγματα της 'πρακτικής' των επιχειρήσεων παγκοσμίως σε καταναλωτικά προϊόντα. Στην αυτοκινητοβιομηχανία ΔΕΝ ισχύει. Αν για σένα είναι αυτό 'κοινή' ή γενική πρακτική, μάλλον προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα. Διάλογος με 'ρε μεγάλε' δεν γίνεται
Και οι όποιες κατα καιρούς αυξήσεις στα διάφορα μοντέλα που οφείλονταν; Στην τιμή του πετρελαίου; Κι αυτός νόμος της αγοράς είναι ή δικός σου νόμος; Βασικά ο νόμος της ζήτησης λέει ότι για την πλειοψηφία των αγαθών τιμή και ζητούμενη ποσότητα βρίσκονται σε αντίστροφη σχέση οπότε η ζητούμενη ποσότητα θα αυξηθεί αν μειωθεί η τιμή. Δεν λέει όμως μειώνω την τιμή για να αυξήσω τη ζητούμενη ποσότητα, αφού μπορεί αυτό να μη με συμφέρει. Αν δεν έχουμε ιδέα για την ελαστικότητα ζήτησης του προϊόντος και την αγορά δεν μπορούμε να μαντέψουμε ότι περισσότερες πωλήσεις με μικρότερο περιθώριο κέρδους θα αυξήσουν και τα συνολικά κέρδη. Τα συνολικά έσοδα ναι, τα συνολικά κέρδη πολύ πιθανό και όχι.
Κάποιες φορές υπάρχουν και εργοστασιακές αυξήσεις και παλιότερα λόγω ισοτιμίας. Οι τελευταίες ευτυχώς έχουν εκλείψει λόγω του ευρώ. Σε καμία περίπτωση δεν είναι +1.500 εν μία νυκτί λόγω έλευσης... βασικής έκδοσης. Σε αυτό που μ'ενδιαφέρει -αν χρειαστεί να το πουλήσω- το GTI 'τσίμπησε' 330 σε ένα χρόνο.
Για να τελειώνουμε, το θεωρείς σωστό/λογικό το +1.500 σε μία μέρα;
Έχω την κακιά συνήθεια να προσάπτω στον καθένα τα λάθη του και να μην του φορτώνω και το προπατορικό αμάρτημα. Επιπλέον είπα ότι ως καταναλωτή δεν με συμφέρει η υψηλότερη τιμή, ενώ ουδέποτε είπα ότι θα αποδώσει στην FAH υψηλότερα κέρδη και ούτε ότι θα την υιοθετούσα αν ήμουν Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας. Αυτό που είπα είναι πως είναι δικαίωμα της εταιρείας εφόσον δεν δεσμεύει κάποιον ήδη πελάτη της, να καθορίσει τις τιμές της εκεί που θέλει όπως το ίδιο ισχύει και για τις τσιμπημένες τιμές άλλων εταιρειών όπως για πχ της BMW. Όπως δεν γκρίνιαξα γιατί η BMW έχει αυτό το δικαίωμα, έτσι δεν θα γκρινιάξω και για την Alfa.
Μόνο που η BMW δεν άλλαξε τίποτα όταν ήρθε η 316. Η 320 έμεινε εκεί που ήταν στην αρχή. Η Alfa φαίνεται θέλει να πρωτοτυπήσει.
Αν κόλησα στην έκφραση σου; Να είχανε 500 ευρώ διαφορά να το καταλάβω, αλλά 9% διαφορά στην τιμή παραείναι σημαντική εκτός κι αν στόχευες στην υπερβολή για να μας πεις το αυτονόητο, ότι δηλαδή με τα ίδια χρήματα παίρνεις λιγότερο προϊόν τώρα που οι τιμές αυξήθηκαν.
Μάλιστα, υπερβολή ότι με τα ίδια ευρώ παίρνεις... λιγότερο προϊόν. Πραγματικότητα δεν είναι; ή μήπως υπερβολική πραγματικότητα;
Μελλοντολόγος δεν είμαι οπότε προφανώς δεν μπορώ να συμφωνήσω μαζί σου. Αν θες εσύ να δώσεις συγχαρητήρια εκ των προτέρων στην FAH δικαίωμα σου. Εγώ είμαι πολύ επιφυλακτικός.
Ειρωνικά συγχαρητήρια ήταν προφανώς, οι πωλήσεις θα αυξηθούν σε κάποιο βαθμό, μόνο που θα αφορούν στην 1.8. Ότι γίνεται δηλαδή και με την BMW, το μεγαλύτερο ποσοστό είναι 316. Είναι κι αυτός ένας τρόπος να πλησιάζεις τον 'ανταγωνισμό'.
Συμπέρασμα: μακράν το πιο μακροσκελές post μου ύστερα από 4φεύγα χρόνια στο φόρουμ. Φοβάμαι ότι έχω αρχίσει και μεταμορφώνομαι σε Babbis τα ΣουΚου που θα πηγαίνει Πλαταμώνα! Υπόσχομαι να μην το επαναλάβω!
Και για να ρθούμε στο θέμα μας, είδα σε επαρχιακή πόλη μια κατακόκκινη 159 2,2 με ακτινωτές 18άρες και την οδηγούσε ένας 35άρης! Το αμάξι ήταν σαν τη μύγα μες το γάλα ανάμεσα στα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Αναθεωρώ για αυτό που είχα πει ότι δεν μου άρεσε τόσο πολύ το κόκκινο στην 159!
Ο Βabbis πάντως συμφώνησε (κι όχι μόνο)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Περιμένω παραδείγματα της 'πρακτικής' των επιχειρήσεων παγκοσμίως σε καταναλωτικά προϊόντα. Στην αυτοκινητοβιομηχανία ΔΕΝ ισχύει. Αν για σένα είναι αυτό 'κοινή' ή γενική πρακτική, μάλλον προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα. Διάλογος με 'ρε μεγάλε' δεν γίνεταιΦυσικά και θα τα έχεις. Θα ανοίξουμε και ένα τόπικ για να σου εξηγήσω τις στρατηγικές και τους παράγοντες που επηρεάζουν την τιμολόγηση του προϊόντος αφού μου είσαι φιλομαθής. Όσο για το μεγάλε είναι το τελευταίο βήμα αγανάκτησης πριν το μάλωμα αφού γράφω στον αέρα και δεν διαβάζεις τι λέω.
Κάποιες φορές υπάρχουν και εργοστασιακές αυξήσεις και παλιότερα λόγω ισοτιμίας. Οι τελευταίες ευτυχώς έχουν εκλείψει λόγω του ευρώ. Σε καμία περίπτωση δεν είναι +1.500 εν μία νυκτί λόγω έλευσης... βασικής έκδοσης. Σε αυτό που μ'ενδιαφέρει -αν χρειαστεί να το πουλήσω- το GTI 'τσίμπησε' 330 σε ένα χρόνο.
Για να τελειώνουμε, το θεωρείς σωστό/λογικό το +1.500 σε μία μέρα;Άρα υπάρχουν και αυξήσεις στην τιμή του προϊόντος όταν αυτό πουλάει (πέρα φυσικά από τις όποιες περικοπές εξοπλισμού που ο απλός καταναλωτής δεν θα καταλάβει). ΟΚ, άλλα μας έλεγες πριν. Το αν είναι ηθικό σε μια ελεύθερη αγορά μια εταιρεία να καθορίζει τις τιμές της όπως αυτή θέλει το θεωρώ αυτονόητο, όπως εξίσου ηθικό θεωρώ το να μην επιλέξει ο καταναλωτής το προϊόν της συγκεκριμένης εταιρείας. Μα δεν βλέπω η εταιρεία να εκμεταλεύεται κανένα κι αν τελικά κάνει κακό θα είναι μόνο στον ίδιο της τον εαυτό οπότε και πάλι δεν καταλαβαίνω που είναι το κακό.
Μόνο που η BMW δεν άλλαξε τίποτα όταν ήρθε η 316. Η 320 έμεινε εκεί που ήταν στην αρχή. Η Alfa φαίνεται θέλει να πρωτοτυπήσει.
Η BMW τα έβαλε ψηλά από την αρχή, η Alfa απλά αύξησε τις τιμές στην πορεία. Και στο κάτω-κάτω τι το κακό έχει η πρωτοτυπία;
Μάλιστα, υπερβολή ότι με τα ίδια ευρώ παίρνεις... λιγότερο προϊόν. Πραγματικότητα δεν είναι; ή μήπως υπερβολική πραγματικότητα;
Η υπερβολή ήταν ότι η 1,8 και 1,9 βγαίνανε στα ίδια λεφτά με το ίδιο επίπεδο εξοπλισμού. Χρήση λοιπόν υπερβολής για να πεις το εντελώς αυτονόητο, ότι δηλαδή μετά την αύξηση θες κάποια χρήματα παραπάνω για να πάρεις το ίδιο προϊόν, μάλλον είναι εντελώς περιττή.
Ειρωνικά συγχαρητήρια ήταν προφανώς, οι πωλήσεις θα αυξηθούν σε κάποιο βαθμό, μόνο που θα αφορούν στην 1.8. Ότι γίνεται δηλαδή και με την BMW, το μεγαλύτερο ποσοστό είναι 316. Είναι κι αυτός ένας τρόπος να πλησιάζεις τον 'ανταγωνισμό'.
Το κατάλαβα ότι ήταν ειρωνικά, απλά το είπα για να σου τονίσω ότι ουδέποτε είπα ότι η συγκεκριμένη κίνηση θα αποδώσει υψηλότερα κέρδη για την FAH κι ούτε ότι εγώ θα την εφάρμοζα. Όσο για τον ανταγωνισμό, λογικό είναι όταν πουλάει από 1600άρια τουλάχιστον να τον πλησιάζεις με την 1,8 όσον αφορά τα χαρακτηριστικά του προϊόντος.
Ο Βabbis πάντως συμφώνησε (κι όχι μόνο)
Αν εννοείς ότι θεωρεί ανήθικη την αύξηση δικαίωμα του. Εγώ προσωπικά από το να είχε καθορίσει η Alfa από την αρχή εκεί τις τιμές της, σίγουρα προτιμώ αυτή την αύξηση στο ενδιάμεσο.
Υ.Γ. Δεύτερο συνεχόμενο μεγάλο post μου. Πως παρασύρομαι γμτ!
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Φυσικά και θα τα έχεις. Θα ανοίξουμε και ένα τόπικ για να σου εξηγήσω τις στρατηγικές και τους παράγοντες που επηρεάζουν την τιμολόγηση του προϊόντος αφού μου είσαι φιλομαθής. Όσο για το μεγάλε είναι το τελευταίο βήμα αγανάκτησης πριν το μάλωμα αφού γράφω στον αέρα και δεν διαβάζεις τι λέω.Δεν περίμενα κάτι καλύτερο φυσικά
Άρα υπάρχουν και αυξήσεις στην τιμή του προϊόντος όταν αυτό πουλάει (πέρα φυσικά από τις όποιες περικοπές εξοπλισμού που ο απλός καταναλωτής δεν θα καταλάβει). ΟΚ, άλλα μας έλεγες πριν. Το αν είναι ηθικό σε μια ελεύθερη αγορά μια εταιρεία να καθορίζει τις τιμές της όπως αυτή θέλει το θεωρώ αυτονόητο, όπως εξίσου ηθικό θεωρώ το να μην επιλέξει ο καταναλωτής το προϊόν της συγκεκριμένης εταιρείας. Μα δεν βλέπω η εταιρεία να εκμεταλεύεται κανένα κι αν τελικά κάνει κακό θα είναι μόνο στον ίδιο της τον εαυτό οπότε και πάλι δεν καταλαβαίνω που είναι το κακό.
Ναι, είναι το ίδιο τα 330 με τα 1.500. Φυσικά. Μειώσεις στον εξοπλισμό; έχεις ΚΑΙ εκεί ίδια παραδείγματα; Μόνο που η 1.9 ΔΕΝ πουλάει οπότε τι να εκμεταλλευτεί;
Η BMW τα έβαλε ψηλά από την αρχή, η Alfa απλά αύξησε τις τιμές στην πορεία. Και στο κάτω-κάτω τι το κακό έχει η πρωτοτυπία;
Κανένα... ούτε και στις πωλήσεις
Η υπερβολή ήταν ότι η 1,8 και 1,9 βγαίνανε στα ίδια λεφτά με το ίδιο επίπεδο εξοπλισμού. Χρήση λοιπόν υπερβολής για να πεις το εντελώς αυτονόητο, ότι δηλαδή μετά την αύξηση θες κάποια χρήματα παραπάνω για να πάρεις το ίδιο προϊόν, μάλλον είναι εντελώς περιττή.
Αν κοιτάξεις δεν έγραψα ίδιο επίπεδο εξοπλισμού, αλλά στο ότι παίρνει χειρότερο προϊόν. Περιττό ε; ναι, μην τονίσουμε κάτι αρνητικό
Το κατάλαβα ότι ήταν ειρωνικά, απλά το είπα για να σου τονίσω ότι ουδέποτε είπα ότι η συγκεκριμένη κίνηση θα αποδώσει υψηλότερα κέρδη για την FAH κι ούτε ότι εγώ θα την εφάρμοζα. Όσο για τον ανταγωνισμό, λογικό είναι όταν πουλάει από 1600άρια τουλάχιστον να τον πλησιάζεις με την 1,8 όσον αφορά τα χαρακτηριστικά του προϊόντος.
Πως θα αποδόσει περισσότερα κέρδη αφού... ΔΕΝ θα πουλήσει η 1.9 που ΗΔΗ είναι κάτω του όποιου ανταγωνισμού; Χωρίς πωλήσεις θα 'χεις κέρδη ή θα περιμένεις μόνο από το 1.8; Ο ανταγωνισμός, όσο και αν θέλουν ορισμένοι, έχει παρά πολλές επιλογές και δεν είναι η BMW & η Audi μόνο. Αυτά τα θέλουν τα γραφεία marketing
Αν εννοείς ότι θεωρεί ανήθικη την αύξηση δικαίωμα του. Εγώ προσωπικά από το να είχε καθορίσει η Alfa από την αρχή εκεί τις τιμές της, σίγουρα προτιμώ αυτή την αύξηση στο ενδιάμεσο.
Υ.Γ. Δεύτερο συνεχόμενο μεγάλο post μου. Πως παρασύρομαι γμτ!
Κάτι μου λέει ότι είσαι ο μόνος Αν δεν υπήρχε η 1.8 θα τις αύξανε ή θα ήταν από την αρχή ψηλά;
-
Θαυμάζω τη πολύ όμορφη συζήτηση σας εδώ και πολύ καιρό , έχω να κάνω μια παρατήρηση πάνω στα γραφόμενα σας. Μου φαίνεται πως αυτή συζήτηση έχει αρχίσει να χάνει κάθε επαφή με τον αυτοκινητιστικό χώρο και έχει αρχίσει να περνά σε ακαδημαϊκό επίπεδο πάνω στη διοίκηση παραγωγής και τη χρηματοοικονομική διοίκηση. Από τη μια ο Alfista υπερασπίζεται τις αποφάσεις των διοικούντων της Alfa , οι οποίοι έχουν κάνει μια ολόκληρη έρευνα για να προωθήσουν το προϊόν και παίρνουν τα ρίσκα που κάθε επιχείρηση παίρνει προκειμένου να δημιουργήσει έσοδα και από την άλλη ο Ikar προσπαθεί να αποδείξει ότι η πολιτική αυτή είναι ληστεία και απάτη με αποτέλεσμα το αμάξι να μην πουλήσει, Έχουν όμως ένα κοινό σημείο δεν έχουν ίχνος στοιχειού! Όταν η Alfa έπαιρνε την απόφαση για τις τιμές δεν υπολόγιζε τι θα που 30 άτομα για την αλλαγή της τιμής, σιγά μην ασχολιόταν με το αν θα τη παρεξηγούσαν που έκανε αυτή τη παραφωνία, τους ανθρώπους τους ενδιαφέρει να ξεδιπλώσουν το σχέδιο σε βάθος χρόνου με βάση την έρευνά τους. Λες και σε δυο μήνες θα θυμάται το αγοραστικό κοινό την αλλαγή της τιμής.
Τώρα αντί να ασχολούμαστε λοιπόν με το management της Alfa ( σε τόσο βραχυπρόθεσμο και ρηχό επίπεδο) που είχε αρκετούς λόγους για να κάνει αυτή τη κίνηση, ας ασχοληθούμε με το καθ’ αυτό αμάξι. -
Ο χρήστης ANDREAS_ έγραψε:
των διοικούντων της Alfa , οι οποίοι έχουν κάνει μια ολόκληρη έρευνα για να προωθήσουν το προϊόνΣοβαρά πιστεύεις ότι στην FAE αυτό έκαναν? Εγώ πιστεύω ότι κάθησαν 1-2 άτομα σε ένα τραπέζι ή στο πόδι και ειπαν αφού δε πουλάει που δε πουλάει, δε το αυξάνουμε να οικονομήσουμε και κάτι παραπάνω από τους πορωμένους που έτσι και αλλιώς θα το πάρουν. Και αφού το αποφάσισαν πήγαν για καφέ κουρασμένοι από την έρευνα τους
-
Ο χρήστης xalkidaios έγραψε:
των διοικούντων της Alfa , οι οποίοι έχουν κάνει μια ολόκληρη έρευνα για να προωθήσουν το προϊόν
Σοβαρά πιστεύεις ότι στην FAE αυτό έκαναν? Εγώ πιστεύω ότι κάθησαν 1-2 άτομα σε ένα τραπέζι ή στο πόδι και ειπαν αφού δε πουλάει που δε πουλάει, δε το αυξάνουμε να οικονομήσουμε και κάτι παραπάνω από τους πορωμένους που έτσι και αλλιώς θα το πάρουν. Και αφού το αποφάσισαν πήγαν για καφέ κουρασμένοι από την έρευνα τους
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Alfa Romeo 159 & 159TBi