-
Αν και δεν έχω τις εμπειρίες πολλών εδω μέσα, θα ήθελα να καταθέσω την άποψη μου. Είμαι κοντά στον χώρο των αγώνων πολλά χρόνια και δόξα το θεό έχω καλή μνήμη. Δεν ταιριάζει στον χαρακτήρα μου να αρχίσω να λέω τι γνωρίζω και τι έχω ακούσει για τον Α ή τον Β. Μάρτυρες μου όλοι οι αγωνιζόμενοι, οι ειλικρινείς, αλλά:
θυμάμαι τη δεκαετία του 90 από τον Ιούλιο κάποιους να σκάβουν τα βουνά της Χαλκιδικής με μουλάρια ΙΔΙΑ και ΚΑΛΥΤΕΡΑ από τα αγωνιστικά τους. Τα ατυχήματα πάρα πολλά και μάλιστα σοβαρά, και πολύ συχνά μεταξύ αγωνιζόμενων αφού πήγαιναν αέρα και ανάποδα στις δοκιμές. Τότε οι μη κατέχοντες ήταν σε μειονεκτικότερη θέση αφού έκαναν ένα ή το πολύ δύο περάσματα με τα ΙΧ τους.
Θυμάμαι ακόμη στο Μερκούρη σε ανύποπτο χρόνο να έρχομαι μούρη με μούρη με πολύ γνωστό αγωνιζόμενο που με το αγωνιστικό του πήγαινε τέζα στα στεναδούρια και ο θεός μας έσωσε. Πολλοί λοιπόν από τους σημερινούς 40ρηδες έτσι ανδρώθηκαν και έμαθαν.
Για μένα η σημερινή κατάσταση προκλήθηκε με την είσοδο της νέας γενιάς των πρώην καρτίστων στα ράλι. Αυτοί οι τότε 20χρονοι έκαναν άνω κάτω βουνά και λαγκάδια με θάρρος αλλά κυρίως με περίσσιο ΘΡΑΣΟΣ. Αυτό προκάλεσε μία κατάσταση που είτε ξέφυγε, το πιθανότερο, από κάθε μέτρο, είτε ενόχλησε πολλούς κατέχοντες, αφού πλέον μπορούσαν και έκαναν περισσότεροι αυτό που λίγα χρόνια νωρίτερα έκαναν ελάχιστοι.
Μπορεί κάποιοι που υποστηρίζουν ότι 4 περάσματα είναι αρκετά να έχουν δίκιο αλλά παραβλέπουν το υπόβαθρο που απαιτείται προκειμένου ένας νέος να πάει όσο γρήγορα μπορεί και θέλει να πάει με 4 περάσματα.
Απο την άλλη οι αγώνες στην Ελλάδα δεν έχουν το επίπεδο και την συνέχεια έτσι ώστε κάποιος να επενδύσει πολύ σε βάθος χρόνου για να καρπωθεί την εμπειρία του αργότερα. Νομίζω ότι για πολλούς νέους θα ακούγεται ανόητο το τρέξε τρία τέσσερα χρόνια για να μάθεις να πηγαίνεις γρήγορα χωρίς πολλές δοκιμές. Μπορεί να μην είναι πραγματικότητα, αλλά σκεφτείτε πως νιώθει ένα νέο πλήρωμα που θέλει να πάει γρήγορα και στο πρώτο πέρασμα του στις δοκιμές το περνάνε από ''πάνω'' οι παλιότεροι που έχουν τρέξει πέρσι πρόπερσι κ.ο.κ και έχουν κάνει το 99% των ειδικών 10 φορές σε αγώνα. Άντε να τους πείσετε ότι τα δευτερόλεπτα που θα φάνε δεν οφείλονται σε αυτό.
Ακόμα δεν νομίζω ότι τα 4 περάσματα ισχύουν για όλους, αφού το σύστημα είναι διάτριτο και αυτοί που έχουν πηγή κάνουν όσα θέλουν από πριν. Μάρτυρες μου όσοι αγωνιζόμενοι ήταν πέρσι στο σπριντ της Αμφίκλειας όπου καμιά δεκαριά αγωνιζόμενοι που συμμετείχαν στον αγώνα και άλλοι τόσοι που ήταν σαν θεατές σχολίαζαν τις ειδικές του Βοιωτίας που ήταν σε ένα μήνα, και χωρίς να έχουν ανακοινωθεί οι ειδικές περιέγραφαν με ενθουσιασμό το πόσο καλή είχε γίνει η Ευαγγελίστρια σε σχέση με τα παλιά Ακρόπολις. Τόσο δίκαιο για αυτούς που έμαθαν την Ευαγγελίστρια από το road book.
Tέλος όσον αφορά τους επαγγελματίες ρωτήστε τους κατοίκους κοντά στις ειδικές του Ακρόπολις για αυτά τα τζιπάκια που ένα μήνα πριν πηγαινοερχόντουσαν τέζα, έχουν γίνει πολύ γρήγοροι οι κυνηγοί και κυρίως ρε παιδί μου πως ξανθήναν έτσι, για να μην πω για τα ελληνικά στέσιον Subaru των λάτρεων της φύσης που το έχουν το φλίκ στο αίμα τους. Και μία ερώτηση τι ήθελε γνωστός παγκόσμιος στην Πάτρα με Celica turbo, τον Ιούλιο?Ένας λάτρης των αγώνων...
-
Κε Γκιρτζή
Λέτε ΕΥΛΟΓΑ και μπράβο σας, που δεν φοβάστε να το πείτε :
'Γιατι να μην μπορω με το Ν1 μου να το εχω και καθημερινο, να κανω δοκιμες και να τρεχω κ ολας?? Τι και αν δεν παρω ποτε τσιγκακι. Ναι μετα το GO θα κανω οτι καλυτερο και την επομενη φορα θα παω καλυτερα.
Τι παθατε ρε γαμωτο ολοι σας??? Ξεχασατε απο που και πως ξεκινησατε???'Το ίδιο ρωτάω κι εγώ εδώ και μερικά χρόνια τους κρατούντες και αποφασίζοντες (για μένα και για σας και για ολους μας...)
Και, που λέτε, με το εκάστοτε καθημερινό μου αυτοκίνητο έκανα αυτό που λέτε, από το 1980 έως το 2003... (διαβάστε τι έχω πει μερικά άρθρα πιό πάνω...)
Και θάθελα να τόκανα ακόμα...
Αντώνης Δραγώνας
-
Κυριε Λωρη δεν εχω κανενα προβλημα με τα 4 περασματα. Οι μονοι αγωνες που εχω κανει ηταν prima vista και νυχτερινοι.Δεν ηταν προσωπικη επιθεση. Ελπιζω να το καταλαβατε. Δεν εχω καμια ορεξη να τα βαλω με κανεναν μεσα απο το φορουμ. Αν ειχα καποιο προβλημα μαζι σας θα σας εστελνα π.μ.
Το 4 περασματα, θελει να εισαι σε αρμονια με τον συνοδηγο σου, να εχεις βρει ενα τεμπο στην οδηγηση σου και πολλα αλλα που εσεις ολοι οι παλιοι τα ξερετε πολυ καλυτερα. Ποιος ομως 20αρης (γιατι αυτοι θα επρεπε να ειναι το θεμα μας) δεν ειναι ορμας,παρορμητικος,στραβαδι πειτε το εσεις οπως θελετε και θα του φτασουν τα 4 περασματα? Αν τα κανει, θα φτασει στο go και θα ειναι χεσμενος. Θα παρει χρονο και θα λεει, τοσο χαλιας ημουνα? Οταν οι οσοι εχουν εμπειρια εχουν περασει ν φορες ειναι λιγο καπως, δεν νομιζετε?? Αυτο ηταν που εννουσα για καινουριες ειδικες.Κυριε Δραγωνα, οταν ειμουνα πιτσιρικας και σας εβλεπα στις ειδικες, ελεγα πως ειναι δυνατον να πηγαινει ετσι και να το εχει και για καθημερινο του??
Στο πρωτο ΔΤΤ οταν ειδα το 306 σας με το cd στην θεση του, ειπα ευτυχως..
Οταν εζησα 2 χρονια με την δικη μου Ν1 παραγκα και κυκλοφορουσα παντου με αυτο καταλαβα οτι αυτο ειναι το νοημα των ραλλυ(για τον πιτσιρικα και για τους χομπιστες). Εχεις αγωνα? Βγαζεις την μοκετα και το cd και εισαι ετοιμος για να περασεις ενα υπεροχο σκ.Τωρα ομως που τα N εχουν dog box και αγραφους, αυτο απλα δεν παιζει..
Το παιχνιδι δεν ειναι καν 2 ταχυτητων.. Ειναι ετσι αλλιως σπιτι σου.Φιλικα
-
Φίλε EL-EM
Ποιός είπε ότι φταίει το κεφάλαιο;;;
Είναι απίστευτη ευχαρίστησή μας να σας παρακολουθούμε, όταν ο οδηγός σου κι εσύ με τα διάφορα 2κίνητα και 4κίνητα τερατάκια οδηγείτε, για να ευχαριστηθείτε και να σπάσετε τα ρολόγια!!!!
Και είναι άξιος συγχαρητηρίων, όποιος 'τα χώνει' γι΄αυτό που αγαπάει!!!!
Ακόμα κι αυτός, που δεν τα χώνει, αλλά πάει σαν τον άνεμο (στα όριά του)!!!
Είναι αυτονόητα το ότι, τα συγχαρητήρια στις αθλητικές επιδόσεις είναι ευθέως ανάλογα με τις επιδόσεις και την συνεχή προσπάθεια για βελτίωση και υπέρβαση των ορίων του αθλητή...
Αλλού είναι το θέμα, που έχω θέσει...
Στο παραμυθάκι με τα 3 γουρουνάκια, ο λύκος κάποια στιγμή βούτηξε το πόδι του στο αλεύρι κι όπως αυτό άσπρισε, έλεγε στα γουρουνάκια, πως είναι η μαμά τους... Αλλά τα γουρουνάκια τον κατάλαβαν... (από τη φωνή του)
Το θέμα είναι να μην το παίζεις 'μαμά'... (και να νομίζεις πως τα γουρουνάκια είναι κουφά...)Φιλικά
Αντώνης Δραγώνας
-
Καλημέρα αγαπητέ RedDragon
Ξέρεις που μας τα χάλασαν σχεδόν τελείως σχετικά με την δυνατότητα να τρέχεις με το καθημερινό σου αυτοκίνητο;;;
Την στιγμή που κατέστησαν υποχρεωτική την διπλή χιαστή στο πίσω μέρος του κλωβού ασφαλείας!!! (σε αυτοκίνητα με homologation απο 2002 και μετά...
Που λες, λοιπόν, ψάχνω τρόπο και διέξοδο κατασκευαστική, ώστε τα 2 'Χ' να είναι αφαιρούμενα!!!!
Αμα τα καταφέρω, τότε, καθώς έχω ανακαλύψει ένα αυτοκίνητο Ν2 (Ν2 παρά 100 κ. ε.), ΓΝΗΣΙΟ Ν2, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΠΑΡΑΞΕΝΗ ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ, θα επανέλθω μ' αυτό χωρίς ασυγχρόνιστα και σχέσεις και πάντα με R/CD (παίζει και MP3)...
Αντώνης Δραγώνας
Υ.Γ. Αμα χρειαστεί να βάλεις κοτσαδόρο στο καθημερινής χρήσης αγωνιστικό σου, τι κάνεις;;;
-
Καλημερα σας
Δεν μου λετε και εμενα, μπας και δουμε ξανα λιγο φως...
Καπου παει το μυαλο μου βεβαια... αλλα μπαααααα
ειναι σχεδον 3ταχυτο...οι αλλες 2 πιανουν χωρο στο καβουκι -
Ο χρήστης Delecour έγραψε:
Απο την άλλη οι αγώνες στην Ελλάδα δεν έχουν το επίπεδο και την συνέχεια έτσι ώστε κάποιος να επενδύσει πολύ σε βάθος χρόνου για να καρπωθεί την εμπειρία του αργότερα. Νομίζω ότι για πολλούς νέους θα ακούγεται ανόητο το τρέξε τρία τέσσερα χρόνια για να μάθεις να πηγαίνεις γρήγορα χωρίς πολλές δοκιμές. Μπορεί να μην είναι πραγματικότητα, αλλά σκεφτείτε πως νιώθει ένα νέο πλήρωμα που θέλει να πάει γρήγορα και στο πρώτο πέρασμα του στις δοκιμές το περνάνε από ''πάνω'' οι παλιότεροι που έχουν τρέξει πέρσι πρόπερσι κ.ο.κ και έχουν κάνει το 99% των ειδικών 10 φορές σε αγώνα. Άντε να τους πείσετε ότι τα δευτερόλεπτα που θα φάνε δεν οφείλονται σε αυτό.
Ακόμα δεν νομίζω ότι τα 4 περάσματα ισχύουν για όλους, αφού το σύστημα είναι διάτριτο και αυτοί που έχουν πηγή κάνουν όσα θέλουν από πριν. Μάρτυρες μου όσοι αγωνιζόμενοι ήταν πέρσι στο σπριντ της Αμφίκλειας όπου καμιά δεκαριά αγωνιζόμενοι που συμμετείχαν στον αγώνα και άλλοι τόσοι που ήταν σαν θεατές σχολίαζαν τις ειδικές του Βοιωτίας που ήταν σε ένα μήνα, και χωρίς να έχουν ανακοινωθεί οι ειδικές περιέγραφαν με ενθουσιασμό το πόσο καλή είχε γίνει η Ευαγγελίστρια σε σχέση με τα παλιά Ακρόπολις. Τόσο δίκαιο για αυτούς που έμαθαν την Ευαγγελίστρια από το road book.
Tέλος όσον αφορά τους επαγγελματίες ρωτήστε τους κατοίκους κοντά στις ειδικές του Ακρόπολις για αυτά τα τζιπάκια που ένα μήνα πριν πηγαινοερχόντουσαν τέζα, έχουν γίνει πολύ γρήγοροι οι κυνηγοί και κυρίως ρε παιδί μου πως ξανθήναν έτσι, για να μην πω για τα ελληνικά στέσιον Subaru των λάτρεων της φύσης που το έχουν το φλίκ στο αίμα τους. Και μία ερώτηση τι ήθελε γνωστός παγκόσμιος στην Πάτρα με Celica turbo, τον Ιούλιο?Ένας λάτρης των αγώνων...
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ
Ο ΕΞΑΙΡΕΤΟΣ ΕΔΩ Delecour ΝΟΜΙΖΩ , ΠΩΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ **ΑΡΧΗΓΟ Σ.Χ. **( και τον αποκαλω ετσι εννοωντας το, αγαπητε Αντωνιε , γιατι πρεπει να μπορεις να ξεχωριζεις τους **θεωριτικους παπαροπροτασακιδες **απ'ανθρωπους που εστω κι με λαθη πρωτοστατισαν σε αποφασεις και αλλαγες που επαιξαν σημαντικο ρολο , οταν αλλοι σφυριζαν , και αλλοι τα εξυναν ) ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ 4 ΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ , ΚΑΙ ΙΔΙΚΩΤΕΡΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΑΡΙΔΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ .
ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΙ ΛΕΜΕ , ΒΑΖΟΥΝ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ , ΣΑΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ 4 , ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ .........
ΜΑ ΚΥΡΙΟΙ , ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΙΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ !ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΑΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΣΕΙ , ΣΕΡΝΟΝΑΣ ΕΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ , ΣΕ ΡΥΘΜΟΥΣ ΠΑΠΙΑΣ , ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΛΥΣΟΥΜΕ .
Υ.Γ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΤΑΚΙΝΕΝ ΜΕ ΚΑΛΥΨΕ ΣΤΗΝ 2η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΑΡΧΗΓΟ , ΑΡΚΕΤΑ .
-
Ο χρήστης aaa έγραψε:
ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΑΠΟ LANCIA STRATOS ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ,ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ
Μα, δεν είναι άλλο θέμα. Μάλλον αυτό είναι το θέμα.
Σ'ΑΥΤΟ ΔΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΥΠΕΡΚΑΛΥΦΤΙΚΑ
-
Καλοπροαίρετα σκεπτόμενος, τα 4 περάσματα αφορούν στην ασφάλεια των υπολοίπων που κινούνται μαζί με αυτόν που κάνει δοκιμές. Αν σκεφτώ λίγο πονηρά (όπως προανέφεραν αρκετοί) αυτό ωφελεί του 'παλιούς' και δυσκολεύει το νέο που έχει 2 επιλογές. Είτε να κινηθεί σε 'ρυθμούς πάπιας' (δανείζομαι τη φράση του APR) είτε να ρισκάρει με ποικίλα αποτελέσματα. Νομίζω ότι η συντριπτική πλειοψηφία των αγωνιζόμενων επιλέγει την πρώτη τακτική για προφανείς λόγους. Κάτι άλλο που επίσης γνωρίζουμε, είναι ότι πολλοί είναι εκείνοι που ξέρουν τις ειδικές αρκετό καιρό πριν ανακοινωθούν οπότε και κάνουν δοκιμές σε ανύποπτο χρόνο. Νομίζω ότι η λύση είναι, οι ειδικές να ανακοινώνται στην αρχή της χρονιάς μαζί με το πρόγραμμα των αγώνων, τα περάσματα να είναι ελεύθερα, αλλά την περίοδο του αγώνα να ισχύει η 'αστυνόμευση' και ο περιορισμός του αριθμού τους. Με τον τρόπο αυτό υπάρχει διαφάνεια, η ΕΘΕΑ δείχνει ένα πρόσωπο οργανωμένο, ο νέος αλλά και όποιος άλλος το επιθυμεί έχει απεριόριστο χρόνο δοκιμών όλη τη χρονιά, την περίοδο όμως του αγώνα τα περάσματα είναι ελεγχόμενα.
-
Ο χρήστης racer έγραψε:
Καλοπροαίρετα σκεπτόμενος, τα 4 περάσματα αφορούν στην ασφάλεια των υπολοίπων που κινούνται μαζί με αυτόν που κάνει δοκιμές.Μα εφόσον τηρείται ο Κ.Ο.Κ. για ποιο λόγο υπάρχει θέμα ασφάλειας;
Αν υπάρχει θέμα ασφάλειας, έχει να κάνει με τη μη τήρηση του Κ.Ο.Κ. γεγονός πάλι που δεν έχει σχέση με τα 4 περάσματα.
-
Προς Racer
Α γεια σου Χριστο. Αυτο φωναζω κι εγω 2 χρονια τωρα. Φωνες στ αυτια κουφων...
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Καλοπροαίρετα σκεπτόμενος, τα 4 περάσματα αφορούν στην ασφάλεια των υπολοίπων που κινούνται μαζί με αυτόν που κάνει δοκιμές.
Μα εφόσον τηρείται ο Κ.Ο.Κ. για ποιο λόγο υπάρχει θέμα ασφάλειας;
Καλά τα λες εσύ αλλά δεν είναι όλα αγγελικά πλασμένα. Σε όλους έχει συμβεί να πάνε σβέλτα (για να μην πω τίποτε άλλο) στις δοκιμές. Οπότε την περίοδο του αγώνα (που όλοι λυσάνε...) θα πρέπει με κάποιο τρόπο να τηρείται η τάξη και η ησυχία. Και στο δρόμο υπάρχει Κ.Ο.Κ. αλλά μ...κίες γίνονται. Ετσι είναι παντού. Βάζεις κανόνες, εφικτούς και φροντίζεις να έχεις την υποδομή να ελέγξεις την τήρησή τους.
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Αγαπητε Αντωνιε , δεν γνωριζω τους λογους που με ιδιαιτερο ζηλο , αναφερεσαι στο εργο του στρατισινο σχετικα με τα δρομενα του χωρου , αλλα πρεπει να καταλαβεις , οτι για να μπορει καποιος να ειναι τοσο σε ολα αυτα , σημαινει πρωτον οτι ειναι ικανοτατος ανθρωπος , οτι ενδιαφερεται και αγαπαει , αυτο με το οποιο ασχολειτε . Για να μπορει επισης να δημιουργει την οποια κακη διαπλοκη , σημαινει **οτι δεν υπηρχαν οι αντιστοιχοι ικανοι , να τον σταματησουν . Απ΄την αλλη η διαπλοκη εχει και την καλη πλευρα της , οπως την θεση του στην εθεα π.χ. θα μπορουσε να την κατεχει ενας ασχετος ακομα κονδυλοφορος , που σαν κακος συμβουλος θα εκανε τα απιθανα .
Δεν ειπε αλλωστε ποτε οτι εσωσε το αθλημα , αλλα δεν καταλαβε και ποτε ποσο κακο εχει κανει σε πολλα θεματα , του παρελθοντος **.
Οπως ειναι γνωστο ομως , ολοι κανουμε λαθαρες , και η κριση σου θα πρεπει να πεφτει και **σε τοσους αλλους συναθλητες **σου γνωστους και περιτρεχαμενους, που δεν φαινοντε πουθενα γιατι ακριβως δεν εκαναν τιποτα ποτε τους , για το χωρο που υποτιθεται αγαπουν .Αλλα μην πας μακρια , ξερεις ποσοι προσπαθησαν και προσπαθουν , ακομα με σιχαμενο γλειψιμο , να χωθουν στους διαδρομους της εξουσιας , και χαιρουν την εκτιμηση των συναθλητων μας απο **αγνοια **?
Μπορει οπως λες , να ειναι μακρια νυκτωμενος , απο τα εξοδα που εχει ενας αγωνιζομενος για να κανει το χομπι του , αλλα ακομα κι αγωνιζομενοι δεν ξερουν τι τους γινεται σχετικα με τις προτεραιοτητες των εξοδων και τις επιλογες τους .
Αν κοιταξεις τωρα την κατασταση σε βαθος , ισως διαπιστωσεις οτι η θεση αυτη μπορει να κριθει για το μελλον του αθληματος μια σωστη τοποθετηση , που θα εξαρτηθει ομως , απ'τις ωτοασπιδες του προεδρευοντος .
Κοιτωντας το μελλον , βεβαιως πρεπει να μην ξεχνας την ιστορια , αλλα οταν την αναμοχλευεις , ως βασικο παραγοντα , πρεπει **να βαζεις την οριμανση των ανθρωπων μεσα απο τα λαθη τους **, και την **υπαρξη η οχι της επαναληψημοτητας των **.
φιλια Χ.Α.ΠΟΤΕ ΤΟ 'ΓΡΑΨΑ ΑΥΤΟ Ο Π.....ΨΙΝΑΚΗΣ ...?
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
** Η ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ .ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΣΕ ΠΟΛΛΑ , ΑΛΛΑ ΑΡΧΗΓΕ ΜΟΥ , ΜΟΥ ΠΕΤΑΞΕΣ ΤΟ ΣΚΑΛΠ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΥΤΟ .
ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ , ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΤΑ ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ -ΕΧΟΥΜΕ ΘΑΥΜΑΣΕΙ (ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ), ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ , **ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ 4 .
**
Αληθευει οτι σε ραλλυ περναγαν (νομιμα) τις ειδικες με τα αγωνιστικα?
Δεν το γνωριζω, ετσι εχω ακουσει. -
Φυσικα,σιγουρα επιτρεποταν μεχρι και το 97,δεν ξερω για 98,πρεπει το 99 να απαγορευτηκε.
Μαλιστα γραφονταν μεχρι τοτε και παρα πολυ ωραιοι χρονοι στις δοκιμες ,αμεσα συγκρισιμες με του αγωνα....
Αλλα για ολα υπαρχει μια φραση αντιπαραθεσης....
Στην προκειμενη θα ακουσεις '.....αλλες εποχες τοτε.....'κλπ,κλπ.
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Mε την μικρή εμπειρία μου στa ράλλυ διαπίστωσα ότι 4 περάσματα είναι αρκετά αν ο συνοδηγός κάθεται δεξία για να διαβάζει και όχι για διακόσμηση και αν στις αναγνωρίσεις το πλήρωμα ασχολείτε να φτιάξει σωστά γραπτά και όχι μάθει ο οδηγος την ειδικη απ΄ έξω.
ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ !!!!
ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΜΕ ΣΩΣΤΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ,ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΩΝ ΡΑΛΛΥ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Ή ενας τεμπελης συνοδηγός???
-
Οχι,δεν προκειται περι τεμπελιας.
Ενα εμπειρο πληρωμα δεν χρειαζεται πολλα περασματα για σωστα καταγραφη του δρομου(4-5-6?σχετικο,ισως και 2 να ειναι αρκετα για καταγραφη)Το ερωτημα που τιθεται ειναι ενα εμπειρο με 4 ,μπορει να ειναι το ιδιο γρηγορο και ασφαλες απο ενα αλλο αντιστοιχο εμπειρο πληρωμα με 14πχ περασματα?
Η σωστη απαντηση ,οσο και αν καποιοι 'λενε' οτι διαφωνουν ειναι :Δεν μπορει!
Εκει ,και σε συνδυασμο με το μη ελεγχο των ειδικων διαδρομων,εγκειται το προβλημα στις περιορισμενες αναγνωρισεις σε φουλ ερασιτεχνικο πρωταθλημα ,οπως ειναι το δικο μας.Το β προβλημα που δημιουργηθηκε με τα 4 περιορισμενα περασματα ειναι οτι ειναι και συγκεκριμενης χρονικης στιγμης(ενα ΣΚ πριν απο αγωνα).
Καλα το τριτο και τελικα ηλιθιο ειναι η απαγορευση της διελευσης απο ειδικη καθολη τη διαρκεια του χρονου.....
Γενικα εχουμε εξυπνους κανονες
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Οχι,δεν προκειται περι τεμπελιας.
Ενα εμπειρο πληρωμα δεν χρειαζεται πολλα περασματα για σωστα καταγραφη του δρομου(4-5-6?σχετικο,ισως και 2 να ειναι αρκετα για καταγραφη)Το ερωτημα που τιθεται ειναι ενα εμπειρο με 4 ,μπορει να ειναι το ιδιο γρηγορο και ασφαλες απο ενα αλλο αντιστοιχο εμπειρο πληρωμα με 14πχ περασματα?
Η σωστη απαντηση ,οσο και αν καποιοι 'λενε' οτι διαφωνουν ειναι :Δεν μπορει!
Εκει ,και σε συνδυασμο με το μη ελεγχο των ειδικων διαδρομων,εγκειται το προβλημα στις περιορισμενες αναγνωρισεις σε φουλ ερασιτεχνικο πρωταθλημα ,οπως ειναι το δικο μας.Το β προβλημα που δημιουργηθηκε με τα 4 περιορισμενα περασματα ειναι οτι ειναι και συγκεκριμενης χρονικης στιγμης(ενα ΣΚ πριν απο αγωνα).
Καλα το τριτο και τελικα ηλιθιο ειναι η απαγορευση της διελευσης απο ειδικη καθολη τη διαρκεια του χρονου.....
Γενικα εχουμε εξυπνους κανονες
Απολυτο δικιο σε ολα που αναφερεις.
Τεμπελεια: Υπαρχουν πληρωματα που βαριουνται
κανουν 1 περασμα γραψιμο, 1 διορθωμα, 2 ποιο σβελτα και πανε στην ταβερνα.Ενα πληρωμα με οχι εμπειρο οδηγο αλλα με εμπειρο συνοδηγο ποσα περασματα θα κανουν? Οσα πει ο συν/γος. Και αμα ο συνοδηγος(εμπειρος) ειναι της αποψης οτι 4 περασματα ειναι αρκετα, τοσα θα γινουν, αλλα συγουρα για τον οδηγο(οχι εμπειρος) δεν ειναι.
Και το αποτελεσμα στον αγωνα ποιο μπορει να ειναι?
Ή ο οδηγος να βγει τελευταιος και να μην ξανατρεξει(αφου θα εχει απογοητευτει)
ή να βγουν απο το δρομο αφου θα τον ζοριζει ο εμπειρος συν/γος που ξερει οτι η στροφη περναει αλλα τα χερια του απειρου οδηγου....Τα απολυτος εμπειρα πληρωματα που κανουν 4περασματα βγαινουν απο τον δρομο? Μαλλον ναι. Εγω εχω δει αρκετα παντος. Σκεψου τα απολυτος άπειρα!
Απο την αλλη εχω δει πολλα εμπειρα που γνωριζω οτι κανουν αρκετα(εννοω κατω απο δεκα) να εχουν κυριως τερματισμους. -
Και κατι αλλο
Εχω δει πληρωματα που φοναζουν οτι τα 4 ειναι αρκετα
ενα και δυο μηνες νωριτερα απο τον αγωνα να κρατανε χρονους δοκιμων.
ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΑΜΦΟΤΕΡΟΥΣ