Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποιό παπάκι να πάρω
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Ποιό παπάκι να πάρω
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 2 / 7
    Μοτοσικλέτα
    48
    139
    3336
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      puntolord last edited by

      Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
      .................. 2) Σελλα σχετικα στενη με μαλακο υλικο που τερματιζει και κουραζει, ειμαι μολις 65 κιλα................

      Καλησπέρα.

      ΔΗλαδή εγώ που είμαι 1,92cm και 105Kg απορρίπτομαι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • O
        odiki_asfaleia last edited by

        Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

        .................. 2) Σελλα σχετικα στενη με μαλακο υλικο που τερματιζει και κουραζει, ειμαι μολις 65 κιλα................

        Καλησπέρα.

        Δηλαδή εγώ που είμαι 1,92cm και 105Kg απορρίπτομαι?

        Χρονια πολλα φιλε μου. Ισως βολευτεις καλυτερα απο εμενα επειδη εισαι πολυ ψηλος και θα καθεσαι πιο πισω στη σελλα και οχι πολυ μπροστα στο πιο στενο και μαλακο σημειο. Τωρα εισαι και πιο βαρυς απο το μηχανακι βεβαια, φανταζομαι θα σου φαινεται σαν ποδηλατο .

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • P
          puntolord last edited by

          Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:

          .................. 2) Σελλα σχετικα στενη με μαλακο υλικο που τερματιζει και κουραζει, ειμαι μολις 65 κιλα................

          Καλησπέρα.

          Δηλαδή εγώ που είμαι 1,92cm και 105Kg απορρίπτομαι?

          Χρονια πολλα φιλε μου. Ισως βολευτεις καλυτερα απο εμενα επειδη εισαι πολυ ψηλος και θα καθεσαι πιο πισω στη σελλα και οχι πολυ μπροστα στο πιο στενο και μαλακο σημειο. Τωρα εισαι και πιο βαρυς απο το μηχανακι βεβαια, φανταζομαι θα σου φαινεται σαν ποδηλατο .

          Μα και τώρα έχω ήδη παπί...ένα DAYTONA DY 50R και είμαι σαν εξωγήινος πάνω του

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • J
            jimmcom last edited by

            1.YAMAHA
            2.KAZE R
            3.INNOVA
            Με αυτη τη σειρα,τα εχω οδηγησει ολα και αυτη ειναι η γνωμη μου

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              puntolord last edited by

              Kαλησπέρα και Χρόνια Πολλά.

              Σ¨ημερα το πρωϊ έκανα βόλτα με το YAMAHA και ομολογώ ότι είναι το πιό όμορφο από τα 3 που προαναφέρει ο jimmcom.......αρκετά καλό θα έλεγα και στην οδική συμπεριφορά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                speedonacid last edited by

                αν κ το ειδα λιγο αργα το thread κ αν ακομα δεν εχετε παρει το παπι που λεγατε κ αν εισται απο σαλονικα ...... τοτε ριξτε μια ματια στην υπογραφη μου!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  puntolord last edited by

                  Καλησπέρα.

                  Πλησίασε η ώρα της αλήθειας για την αγορά του νέου παπιού και ακόμα δεν έχω καταλήξει!

                  Έχουμε και λέμε:

                  **Απορρίπτοντας **τα Yamaha Krypton, Kawasaki Kaze-R & Suzuki FD 112 Shogun καταλήγω τελικά να επιλέξω μεταξύ των Honda Innova, Kymco SPIKE 125 & Modenas Kristar 125.

                  Διαβάζοντας τα παραπάνω post έχουμε και λέμε:

                  Honda Innova
                  Είναι αξιόπιστο άν και τρίζει λίγο, αρκετά οικονομικό, ακριβά ανταλακτικά & σέρβις, απαρχαιωμένο πίσω ταμπούρο & πουλάει σαν βούτυρο λόγω ονόματος ίσως. [b]Κόστος 1900

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • G
                    gfon last edited by

                    [quote='PuntoLord']Καλησπέρα.

                    Πλησίασε η ώρα της αλήθειας για την αγορά του νέου παπιού και ακόμα δεν έχω καταλήξει!

                    Έχουμε και λέμε:

                    **Απορρίπτοντας **τα Yamaha Krypton, Kawasaki Kaze-R & Suzuki FD 112 Shogun καταλήγω τελικά να επιλέξω μεταξύ των Honda Innova, Kymco SPIKE 125 & Modenas Kristar 125.

                    Διαβάζοντας τα παραπάνω post έχουμε και λέμε:

                    Honda Innova
                    Είναι αξιόπιστο άν και τρίζει λίγο, αρκετά οικονομικό, ακριβά ανταλακτικά & σέρβις, απαρχαιωμένο πίσω ταμπούρο & πουλάει σαν βούτυρο λόγω ονόματος ίσως. [b]Κόστος 1900

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • nasos
                      nasos last edited by

                      Κι εγώ για τα Modenas είχα ακούσει τα καλύτερα λόγια περί αξιοπιστίας, όταν ψαχνόμουν ν'αλλάξω παπί.

                      Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! ™

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        puntolord last edited by

                        Χμ, έτσι με τα Kymco έ??

                        Και για πίσω δισκόφρενο άλλα 200

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          gfon last edited by

                          [quote='PuntoLord']Χμ, έτσι με τα Kymco έ??

                          Και για πίσω δισκόφρενο άλλα 200

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            puntolord last edited by

                            [quote='GFON'][quote='PuntoLord']Χμ, έτσι με τα Kymco έ??

                            Και για πίσω δισκόφρενο άλλα 200

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              powergs last edited by

                              Η κοπέλα μου έχει το Honda Supra εγώ το CryptonR. Το 2002 τα αγορασαμε σχεδόν μαζί. Το honda τρίζει πάνω από το φανάρι το πλαστικό, κάποιες βίδες του σκούριασαν!!. Από κατανάλωση είναι πολύ καλό, καλό κιβώτιο ταχυτήτων, φρένα πολύ καλά και κράτημα. Το yamaha ανοιγει πιο γρήγορα χωρις να πιάνει την τελική του honda αλλα ειναι κοντά. Μέσα στην πόλη επειδη έχει γρηγορα ανοίγματα ειναι καταπληκτικό, κράτημα θαυμάσιο, φρένα πολύ καλά, τριγμός κανένας, το μόνο αρνητικό είναι ότι αν το πατήσεις καίει λίγο περισσότερο από το honda. Με λίγα λόγια το crypton είναι για εμένα καλύτερο σε σχέση με το supra. Τώρα για το inova δε γνωριζω πολλά αλλά για το νεο cryptonr απο την παρεα εχω ακούσει τα καλύτερα λόγια για τις επιδοσεις, το κρατημα του τα φρένα του. Kymco και τετοια δεν τα εμπιστευομαι. Προτιμω τους κλασικους παικτες στα παπακια που ηταν και ειναι Honda - Yamaha. Το πρωτο μου ηταν το προηγούμενο από το Honda GLX 50cc (ταυράκι το λέγανε γιατί είχε τιμονι που ηταν στα ακρα του πιο ψηλα), συνεχισα με το 90αρι GLX, για να παω στο Crypton. Από το 88 με παπακι και δεν το αλλαζω με αυτα τα αυτοματα φορτωμενα με πλαστικα. Ταχυτητες καρφωτες με συμπλεκτη στο ποδι εχει αλλη γκαυλα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • O
                                odiki_asfaleia last edited by

                                Δεν θα σου προτεινα το Honda. Να μη βαλεις ενα κινεζικο δισκοφρενο και πιθανως να χασεις την εγγυηση! To Kymco εχει σκληρη αναρτηση και κουραζει, αλλα εχω ακουσει αρκετα καλα λογια. Το Modenas δεν το ξερω, αλλα εχω ακουσει και γι αυτο καλα λογια. Να ζυγισεις πρωτα τι το θελεις, δηλαδη για εργαλειο δουλειας η για βολτες. Για μεταπωληση ξεχνα το. Γαμος αλα Ελληνικα. Το μετανιωσα που πηρα καινουργιο τοτε και δεν πηρα ενα ελαφρως μεταχειρισμενο με εγγυηση. Ειδα και επαθα να το δωσω η μαλλον καλυτερα να το σκοτωσω. Εγω παντως παπι δεν ξαναπαιρνα, καλομαθα βλεπεις στο σκουτερ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  puntolord last edited by

                                  Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
                                  Δεν θα σου προτεινα το Honda. Να μη βαλεις ενα κινεζικο δισκοφρενο και πιθανως να χασεις την εγγυηση! To Kymco εχει σκληρη αναρτηση και κουραζει, αλλα εχω ακουσει αρκετα καλα λογια. Το Modenas δεν το ξερω, αλλα εχω ακουσει και γι αυτο καλα λογια. Να ζυγισεις πρωτα τι το θελεις, δηλαδη για εργαλειο δουλειας η για βολτες. Για μεταπωληση ξεχνα το. Γαμος αλα Ελληνικα. Το μετανιωσα που πηρα καινουργιο τοτε και δεν πηρα ενα ελαφρως μεταχειρισμενο με εγγυηση. Ειδα και επαθα να το δωσω η μαλλον καλυτερα να το σκοτωσω. Εγω παντως παπι δεν ξαναπαιρνα, καλομαθα βλεπεις στο σκουτερ.

                                  Οι μετακινήσεις μου θα γίνονται μέσα σε πόλη ΜΟΝΟ (Θεσ/νίκη) πρός το παρόν αλλά και με 2 άτομα αρκετά συχνά! Σκοπός των μετακινήσεων είναι από-πρός τη δουλειά μου & κάποιες απογευματινές βόλτες, αλλά σε καμμία περίπτωση εργαλείο δουλειάς!

                                  Μεγαλύτερο βάρος δίνω στην αξιοπιστία & στις επιδόσεις παρά στην κατανάλωση.

                                  Για να δώσω ένα παράδειγμα, έχω ένα παπί 2 ετών ήδη με αλλαγμένο κινητήρα 125cc (lifan) και δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα έως τώρα (2300χλμ) με τη χρήση που προανέφερα.

                                  ΥΓ: Σε 2 αντιπροσωπείες HONDA στη Θεσ/νίκη ΔΕΝ κάνουν ούτε cent έκπτωση για αγορά μετρητοίς & ούτε κανένα δώρο δίνουν. Αντίστοιχα, για MODENAS βρήκα την καλύτερη πρόταση με το κλειδί στο χέρι & βαλιτσάκι K28l & Γερμανικό Συναγερμό με τηλεχειρισμό με 1950

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    skye last edited by

                                    Ο χρήστης nasos έγραψε:
                                    Κι εγώ για τα Modenas είχα ακούσει τα καλύτερα λόγια περί αξιοπιστίας, όταν ψαχνόμουν ν'αλλάξω παπί.

                                    τί σου κανει ενα μοντενας..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • O
                                      odiki_asfaleia last edited by

                                      Το ειδα χθες (το modenas το καινουργιο) και μου αρεσε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        puntolord last edited by

                                        Πήρα τηλ πρίν λίγο σε αντιπρόσωπο HONDA & MODENAS και μου είπε ότι δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των σε επιδόσεις-αξιοπιστία, σαφώς ανώτερα απ'ότι άλλο Κινέζικο κυκλοφορεί,απλώς στη μεταπώληση είναι σαφώς ανώτερο το HONDA από το MODENAS .

                                        Επειδή είναι & νεότερο μοντέλο, μου πρότεινε MODENAS....φιλικά πάντα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          puntolord last edited by

                                          Βρε παιδιά,

                                          έψαξα στην επίσημη ιστοσελίδα της MODENAS εδώ http://www.modenas.com.my/motorcycles.asp?id=54 και βρήκα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του KRISTAR τα οποία είναι έκπληξη....αρνητική:

                                          Code MN110H-A1MY
                                          Overall Length 1930 mm
                                          Overall Width 680 mm
                                          Overall Height 1058 mm
                                          Wheel Base 1245 mm
                                          Road Clearance 150 mm
                                          Dry Weight 103 kg
                                          Fuel Tank Capacity 4.8 Litre
                                          Fuel Consumption 46.95 km/L
                                          Front Tyre 70/90 - 17
                                          Rear Tyre 80/90 - 17
                                          Max. Power 6.6kW (9.0 PS) at 8500 rpm
                                          Max. Torque 9.3N.m (0.95kgf.m) at 4000 rpm

                                          Engine
                                          Type SOHC 4-stroke single cylinder
                                          Bore X Stroke 53 x 50.6 mm
                                          Displacement 111 cc
                                          Compression Ratio 9.0 : 3
                                          Carburetor Keihin PB18X1
                                          Ignition System Magneto to CD1
                                          Starting System Kick only or Kick & Electric
                                          Cooling System Air cooled
                                          Lubrication Force feed lubrication

                                          Transmission
                                          Type 4-speed return (Down)
                                          Clutch Automatic & Wet multi disk
                                          Primary Reduction Ratio 3.048 (64/21)
                                          Final Reduction Ratio 3.0 (42/14)
                                          Driving System Chain

                                          Chassis
                                          Type Steel pipe backbone
                                          Front Suspension Telescopic
                                          Rear Suspension Trailing swing arm
                                          Front Brake Disc
                                          Rear Brake Drum

                                          Electrical System
                                          Battery 12V 3Ah or 12V 5Ah (Electric Starter)

                                          Λιγότερη ιπποδύναμη & μικρότερο κινητήρα από ότι υπόσχεται η Ελληνική αντιπροσωπεία εδώ:

                                          http://www.gorgolis.gr/kristar.htm

                                          Ποιός 'δουλεύει' ποιόν??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            nestoraero last edited by

                                            Εγω εχω το spike r εδω και ενα χρονο περιπου...μετα απο 4500χλμ δεν εχω κατι κακο να πω...με ευχαριστει πληρως.
                                            Δεν εχω πολλες απαιτησεις απο γκαζια απο το παπι μιας και δεν το πηρα για αυτο τον λογο...μου βγαζει περιπου 220χλμ με 5 λιτρα αμολυβδης,δεν τριζει και απο πλευρας αναρτησεις και φρενων ειμαι υπερευχαριστημενος...λιγο σκληρη μεν η αναρτηση αλλα δεν με πειραζει καθολου.
                                            Συντηρηση τζαμπα και αρκετα ανετο για 2 ατομα....
                                            Φυσικα η μεταπωληση ειναι δυσκολη αλλα ενα παπι ειναι χρησημο σε καθε περιπτωση και απο την στιγμη που με καλυπτει δεν τιθεται λογος πωλησης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 2 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr