Ο χρήστης pavleouras έγραψε:
Λοιπόν θέλω να κάνω μία ερώτηση και ένα σχόλιο.
ερώτηση: που ακριβώς ο κώδικας λέει ότι κατά την προσπέραση μπορείς να παραβιάζεις το όριο ταχύτητας? Επίσης που ακριβώς λέει ότι κατά την προσπέραση πρέπει να εκμεταλεύεσαι όλη τη δύναμη του κινητήρα σου?
σχόλιο: όπως έχω ξαναπεί γενικά κινούμαι με 130-140 εθνική και +20 από το όριο περίπου σε επαρχιακούς. Ποτέ δεν εμποδίζω κανέναν. Επειδή έχω ακούσει πολλά σχόλια ότι αυτοί που τρέχουν ξέρουν να οδηγούν, θέλω να μου εξηγήσετε ένα φαινόμενο που έχω παρατηρήσει και εγώ και οι συνεπιβάτες μου.
Στην ευθεία πολλοί με περνούν αέρα (μην πω όλοι!). Μερικές στροφές μετά τους βρίσκω όλους κολλημένους πίσω από κάποιον αργό ή ακόμη καλύτερα πίσω από νταλικά. Πώς γίνεται να είμαι το 5-6 αυτοκίνητο πίσω από την νταλικά και πρώτα να περνάω εγώ και μετά οι άλλοι? Να σημειώσω ότι ούτε τυφλές προσπεράσεις κάνω, ούτε διπλές, ούτε προσπέραση στην προσπέραση. Απλά ξέρω πολύ καλά να παίρνω τα 100 αλογάκια που μου δίνει το αυτοκίνητο και να τα βγάζω στο δρόμο.
Οι άλλοι μπροστά μου με περισσότερα άλογα, κολλάνε σε μιά νταλίκα, πάνε με 50 και 2α ή 3ή και στα 100 μέτρα ευθεία που βρίσκουν περιμένουν να βγούν να προσπεράσουν. Εγώ χαζός είμαι που αφήνω απόσταση για να έχω φόρα πριν έρθει η ευθεία. Και φυσικά αφού προσπεράσω και προσπέρασουν και αυτοί ξαναρχίζουν να με περνούν αέρα.
Προς θεού δεν εννοώ ότι έτσι κάνουν τα παιδιά που λένε ότι τρέχουν εδώ μέσα. Αλλά αυτοί που τρέχουν με 200 στην εθνική δεν είναι μόνο ο νάσος. Είναι και αυτοί που σαν περιγράφω πάνω. Εγώ με αυτά που βλέπω πρέπει δηλαδή να πιστεύω ότι όσοι με περνάνε αέρα ξέρουν να οδηγούν κιόλας?
Aυτά που γράφεις τα έχω συναντήσει κι εγώ. Όπως έχω συναντήσει και άλλους '200άρηδες' που κάνουν τυφλές προσπεράσεις σε στροφές δλδ έχουν πιο πολλά '@ρχίδι@' ή ξέρουν ίσως ακόμα καλύτερα να βγάζουν τα άλογα.
Όμως το ποστ σου είναι άχετο με το thread, γιατί εδώ δεν συζητάμε το 'αν οι οδηγοί που πάνε με 200 είναι καλοί', αλλά το 'αν πηγαίνοντας με μεγάλες ταχύτητες(όχι απαραίτητα 200) υπό ιδανικές συνθήκες είναι ασφαλές' και το αν 'οι πιο αργοί οδηγοί(όχι κακοί) έχουν δικαίωμα να παρακωλύουν τους πιο γρήγορους της αριστερής'