Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    [Διάσπαση]Η προσπέραση του Kasel. Περί προσπέρασης γενικώς
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. [Διάσπαση]Η προσπέραση του Kasel. Περί προσπέρασης γενικώς
    • 1
    • 2
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48
    • 49
    • 48 / 49
    Περί αυτοκίνησης
    79
    973
    2200
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thevoice last edited by

      Ο χρήστης kacey έγραψε:
      Οχι, ελπιζω να του τα εχωσες κανονικα. Αλλα δεν νομιζω να εκανες απολυτως τιποτα, ποσο μαλλον να του γραψεις μερικες σελιδες σε φορουμ...

      Δε χρειάστηκε να του τα χώσω, την παραδέχτηκε κι ο ίδιος τη μ@λακία του.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pavleouras last edited by

        Λοιπόν θέλω να κάνω μία ερώτηση και ένα σχόλιο.

        ερώτηση: που ακριβώς ο κώδικας λέει ότι κατά την προσπέραση μπορείς να παραβιάζεις το όριο ταχύτητας? Επίσης που ακριβώς λέει ότι κατά την προσπέραση πρέπει να εκμεταλεύεσαι όλη τη δύναμη του κινητήρα σου?

        σχόλιο: όπως έχω ξαναπεί γενικά κινούμαι με 130-140 εθνική και +20 από το όριο περίπου σε επαρχιακούς. Ποτέ δεν εμποδίζω κανέναν. Επειδή έχω ακούσει πολλά σχόλια ότι αυτοί που τρέχουν ξέρουν να οδηγούν, θέλω να μου εξηγήσετε ένα φαινόμενο που έχω παρατηρήσει και εγώ και οι συνεπιβάτες μου.
        Στην ευθεία πολλοί με περνούν αέρα (μην πω όλοι!). Μερικές στροφές μετά τους βρίσκω όλους κολλημένους πίσω από κάποιον αργό ή ακόμη καλύτερα πίσω από νταλικά. Πώς γίνεται να είμαι το 5-6 αυτοκίνητο πίσω από την νταλικά και πρώτα να περνάω εγώ και μετά οι άλλοι? Να σημειώσω ότι ούτε τυφλές προσπεράσεις κάνω, ούτε διπλές, ούτε προσπέραση στην προσπέραση. Απλά ξέρω πολύ καλά να παίρνω τα 100 αλογάκια που μου δίνει το αυτοκίνητο και να τα βγάζω στο δρόμο.
        Οι άλλοι μπροστά μου με περισσότερα άλογα, κολλάνε σε μιά νταλίκα, πάνε με 50 και 2α ή 3ή και στα 100 μέτρα ευθεία που βρίσκουν περιμένουν να βγούν να προσπεράσουν. Εγώ χαζός είμαι που αφήνω απόσταση για να έχω φόρα πριν έρθει η ευθεία. Και φυσικά αφού προσπεράσω και προσπέρασουν και αυτοί ξαναρχίζουν να με περνούν αέρα.

        Προς θεού δεν εννοώ ότι έτσι κάνουν τα παιδιά που λένε ότι τρέχουν εδώ μέσα. Αλλά αυτοί που τρέχουν με 200 στην εθνική δεν είναι μόνο ο νάσος. Είναι και αυτοί που σαν περιγράφω πάνω. Εγώ με αυτά που βλέπω πρέπει δηλαδή να πιστεύω ότι όσοι με περνάνε αέρα ξέρουν να οδηγούν κιόλας?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kacey last edited by

          Στην ερωτηση σου εχω απαντησει στο μεγαλο μου ποστ μια σελιδα πισω. Στα υπολοιπα, ειπαμε:

          πρεπει να ξερουμε που, ποτε, ΠΩΣ, και ΠΟΣΟ (που εξαρταται απο τα προηγουμενα) μπορουμε να τρεχουμε. Τοσο απλο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            caryothraystis last edited by

            pavleouras

            προς στιγμήν όπως σε διαβαζα νομιζα ότι το ειχα γραψει εγώ!

            χωρις καθόλου πλακα ετσι γινεται και με μενα. Με περνάνε ακόμα και φορτηγά καμμιά φορά στην εθνική (σπανιότατα θα πάω πάνω από 140) αλλά δεν αργώ μετα να τους πετυχω λιιιιιιιγο παρακάτω και να τους θαυμασω που αγκομαχουν να στριψουν ή να προσπεράσουν σαν 'άνθρωποι'.

            Οσο για τους επαρχιακούς... εκει κι αν μεγιστοποιείται το φαινόμενο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              babbis last edited by

              Ο χρήστης pavleouras έγραψε:
              Λοιπόν θέλω να κάνω μία ερώτηση και ένα σχόλιο.

              ερώτηση: που ακριβώς ο κώδικας λέει ότι κατά την προσπέραση μπορείς να παραβιάζεις το όριο ταχύτητας? Επίσης που ακριβώς λέει ότι κατά την προσπέραση πρέπει να εκμεταλεύεσαι όλη τη δύναμη του κινητήρα σου?

              σχόλιο: όπως έχω ξαναπεί γενικά κινούμαι με 130-140 εθνική και +20 από το όριο περίπου σε επαρχιακούς. Ποτέ δεν εμποδίζω κανέναν. Επειδή έχω ακούσει πολλά σχόλια ότι αυτοί που τρέχουν ξέρουν να οδηγούν, θέλω να μου εξηγήσετε ένα φαινόμενο που έχω παρατηρήσει και εγώ και οι συνεπιβάτες μου.
              Στην ευθεία πολλοί με περνούν αέρα (μην πω όλοι!). Μερικές στροφές μετά τους βρίσκω όλους κολλημένους πίσω από κάποιον αργό ή ακόμη καλύτερα πίσω από νταλικά. Πώς γίνεται να είμαι το 5-6 αυτοκίνητο πίσω από την νταλικά και πρώτα να περνάω εγώ και μετά οι άλλοι? Να σημειώσω ότι ούτε τυφλές προσπεράσεις κάνω, ούτε διπλές, ούτε προσπέραση στην προσπέραση. Απλά ξέρω πολύ καλά να παίρνω τα 100 αλογάκια που μου δίνει το αυτοκίνητο και να τα βγάζω στο δρόμο.
              Οι άλλοι μπροστά μου με περισσότερα άλογα, κολλάνε σε μιά νταλίκα, πάνε με 50 και 2α ή 3ή και στα 100 μέτρα ευθεία που βρίσκουν περιμένουν να βγούν να προσπεράσουν. Εγώ χαζός είμαι που αφήνω απόσταση για να έχω φόρα πριν έρθει η ευθεία. Και φυσικά αφού προσπεράσω και προσπέρασουν και αυτοί ξαναρχίζουν να με περνούν αέρα.

              Προς θεού δεν εννοώ ότι έτσι κάνουν τα παιδιά που λένε ότι τρέχουν εδώ μέσα. Αλλά αυτοί που τρέχουν με 200 στην εθνική δεν είναι μόνο ο νάσος. Είναι και αυτοί που σαν περιγράφω πάνω. Εγώ με αυτά που βλέπω πρέπει δηλαδή να πιστεύω ότι όσοι με περνάνε αέρα ξέρουν να οδηγούν κιόλας?

              Aυτά που γράφεις τα έχω συναντήσει κι εγώ. Όπως έχω συναντήσει και άλλους '200άρηδες' που κάνουν τυφλές προσπεράσεις σε στροφές δλδ έχουν πιο πολλά '@ρχίδι@' ή ξέρουν ίσως ακόμα καλύτερα να βγάζουν τα άλογα.

              Όμως το ποστ σου είναι άχετο με το thread, γιατί εδώ δεν συζητάμε το 'αν οι οδηγοί που πάνε με 200 είναι καλοί', αλλά το 'αν πηγαίνοντας με μεγάλες ταχύτητες(όχι απαραίτητα 200) υπό ιδανικές συνθήκες είναι ασφαλές' και το αν 'οι πιο αργοί οδηγοί(όχι κακοί) έχουν δικαίωμα να παρακωλύουν τους πιο γρήγορους της αριστερής'

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pavleouras last edited by

                Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
                pavleouras

                προς στιγμήν όπως σε διαβαζα νομιζα ότι το ειχα γραψει εγώ!

                χωρις καθόλου πλακα ετσι γινεται και με μενα. Με περνάνε ακόμα και φορτηγά καμμιά φορά στην εθνική (σπανιότατα θα πάω πάνω από 140) αλλά δεν αργώ μετα να τους πετυχω λιιιιιιιγο παρακάτω και να τους θαυμασω που αγκομαχουν να στριψουν ή να προσπεράσουν σαν 'άνθρωποι'.

                Οσο για τους επαρχιακούς... εκει κι αν μεγιστοποιείται το φαινόμενο...

                Το καλύτερο φίλε μου είναι επαρχιακός και ανηφόρα. Πάνε οι περισσότεροι και κολλάνε πίσε από την νταλικά που ανεβαίνει με 50. Βρίσκουν μία ελεύθερη ευθεία 100-150 μέτρα και βγαίνουν στο αντίθετο ρεύμα με 50 και 3000 στροφές. Που να ανεβάσει εκεί πέρα το έρημο. Θέλει 200 άλογα. Εγώ αφήνω 20-30 μέτρα από την νταλίκα και όταν βλέπω να έρχεται η ευθεία επιταχύνω. Μόλις έρθει η ευθεία, αν είναι άδειο βγαίνω, έχω πιάει ήδη 70 πχ και προσπέρναω αμέσως. Αν δεν είναι ελεύθερη η ευθεία κόβω και πάλι από την αρχή. Εννοείται ότι μόλις βγούμε στην εύθεια όλοι ξαφνικά μαθαίνουν πάλι να οδηγούν και πάνε εκεί που έχει όριο 80 με 140.
                Και κάτι ακόμη καλύτερο. Στο Μαλιάκο πάω με 80. Όλοι με περνάνε 110-120, μόλις βγούμε στον αυτοκινητόδρομο τους περνάω τους περισσότερους με 130-140 γιατί στον αυτοκινητόδρομο συνεχίζουν να πηγαίνουν με 110! Καλό ε? Δηλαδή στο μαλιάκο και στον αυτοκινητόδρομο πάνε με την ίδια ταχύτητα. Αυτά βλέπω και τρελαίνομαι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pavleouras last edited by

                  Ο χρήστης Babbis έγραψε:

                  Όμως το ποστ σου είναι άχετο με το thread, γιατί εδώ δεν συζητάμε το 'αν οι οδηγοί που πάνε με 200 είναι καλοί', αλλά το 'αν πηγαίνοντας με μεγάλες ταχύτητες(όχι απαραίτητα 200) υπό ιδανικές συνθήκες είναι ασφαλές' και το αν 'οι πιο αργοί οδηγοί(όχι κακοί) έχουν δικαίωμα να παρακωλύουν τους πιο γρήγορους της αριστερής'

                  Δες τι λέει το τοπίκ και μετά πες μου αν αυτά που λέω είναι άσχετα. Αυτά δεν τα λέω για να κάνω τον έξυπνο. Απλά μερικές σελίδες πριν μερικοί έγραφαν ότι αυτοί που πάνε με 200 ξέρουν το αμάξι τους σε όλες τις ταχύτητες ενώ εμείς αν χρειαστεί ποτέ να πάμε γρήγορα θα σκοτωθούμε...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    pavleouras

                    ρε συ, αυτοι που περιγραφεις, απλα δεν εχουν καμια αισθηση του αυτοκινητου, της ταχυτητας, του που βρισκονται, τι οδηγανε κτλ κτλ...

                    το κακο ειναι οτι αυτοι ειναι πολλοι!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      babbis last edited by

                      Ο χρήστης pavleouras έγραψε:

                      Όμως το ποστ σου είναι άχετο με το thread, γιατί εδώ δεν συζητάμε το 'αν οι οδηγοί που πάνε με 200 είναι καλοί', αλλά το 'αν πηγαίνοντας με μεγάλες ταχύτητες(όχι απαραίτητα 200) υπό ιδανικές συνθήκες είναι ασφαλές' και το αν 'οι πιο αργοί οδηγοί(όχι κακοί) έχουν δικαίωμα να παρακωλύουν τους πιο γρήγορους της αριστερής'

                      Δες τι λέει το τοπίκ και μετά πες μου αν αυτά που λέω είναι άσχετα. Αυτά δεν τα λέω για να κάνω τον έξυπνο. Απλά μερικές σελίδες πριν μερικοί έγραφαν ότι αυτοί που πάνε με 200 ξέρουν το αμάξι τους σε όλες τις ταχύτητες ενώ εμείς αν χρειαστεί ποτέ να πάμε γρήγορα θα σκοτωθούμε...

                      ναι απλά το 'αυτοί' πάει σε αυτούς που γράφουν εδώ τις μπειρίες τους, ενώ εσύ μιλάς για κάποιους που εσύ έχεις δει. [/b]

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • nasos
                        nasos last edited by

                        Ο χρήστης pavleouras έγραψε:
                        Απλά μερικές σελίδες πριν μερικοί έγραφαν ότι αυτοί που πάνε με 200 ξέρουν το αμάξι τους σε όλες τις ταχύτητες

                        Που το είδες αυτό γραμμένο;

                        Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! ™

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          caryothraystis last edited by

                          Ο χρήστης pavleouras έγραψε:

                          pavleouras

                          προς στιγμήν όπως σε διαβαζα νομιζα ότι το ειχα γραψει εγώ!

                          χωρις καθόλου πλακα ετσι γινεται και με μενα. Με περνάνε ακόμα και φορτηγά καμμιά φορά στην εθνική (σπανιότατα θα πάω πάνω από 140) αλλά δεν αργώ μετα να τους πετυχω λιιιιιιιγο παρακάτω και να τους θαυμασω που αγκομαχουν να στριψουν ή να προσπεράσουν σαν 'άνθρωποι'.

                          Οσο για τους επαρχιακούς... εκει κι αν μεγιστοποιείται το φαινόμενο...

                          Το καλύτερο φίλε μου είναι επαρχιακός και ανηφόρα. Πάνε οι περισσότεροι και κολλάνε πίσε από την νταλικά που ανεβαίνει με 50. Βρίσκουν μία ελεύθερη ευθεία 100-150 μέτρα και βγαίνουν στο αντίθετο ρεύμα με 50 και 3000 στροφές. Που να ανεβάσει εκεί πέρα το έρημο. Θέλει 200 άλογα. Εγώ αφήνω 20-30 μέτρα από την νταλίκα και όταν βλέπω να έρχεται η ευθεία επιταχύνω. Μόλις έρθει η ευθεία, αν είναι άδειο βγαίνω, έχω πιάει ήδη 70 πχ και προσπέρναω αμέσως. Αν δεν είναι ελεύθερη η ευθεία κόβω και πάλι από την αρχή. Εννοείται ότι μόλις βγούμε στην εύθεια όλοι ξαφνικά μαθαίνουν πάλι να οδηγούν και πάνε εκεί που έχει όριο 80 με 140.
                          Και κάτι ακόμη καλύτερο. Στο Μαλιάκο πάω με 80. Όλοι με περνάνε 110-120, μόλις βγούμε στον αυτοκινητόδρομο τους περνάω τους περισσότερους με 130-140 γιατί στον αυτοκινητόδρομο συνεχίζουν να πηγαίνουν με 110! Καλό ε? Δηλαδή στο μαλιάκο και στον αυτοκινητόδρομο πάνε με την ίδια ταχύτητα. Αυτά βλέπω και τρελαίνομαι.

                          ακριβώς χθες έλεγα αυτο σε κάτι φιλους μου!

                          ότι δε χρειαζεσαι εκατομύρια άλογα για να προσπερνάς 'ευκολα' και με ασφάλεια.

                          αφήνεις μερικά μέτρα από τον μπροστά σου πριν τη στροφή, πατάς λίγο περισσότερο γκάζι πριν από την έξοδο και τσουπ έχεις +10 χλμ/ω από τον μπροστινό σου. Και μετά όλα γίνονται πολυ πολύ ευκολότερα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Ο χρήστης pavleouras έγραψε:
                            Το καλύτερο φίλε μου είναι επαρχιακός και ανηφόρα. Πάνε οι περισσότεροι και κολλάνε πίσε από την νταλικά που ανεβαίνει με 50. Βρίσκουν μία ελεύθερη ευθεία 100-150 μέτρα και βγαίνουν στο αντίθετο ρεύμα με 50 και 3000 στροφές. Που να ανεβάσει εκεί πέρα το έρημο. Θέλει 200 άλογα. Εγώ αφήνω 20-30 μέτρα από την νταλίκα και όταν βλέπω να έρχεται η ευθεία επιταχύνω. Μόλις έρθει η ευθεία, αν είναι άδειο βγαίνω, έχω πιάει ήδη 70 πχ και προσπέρναω αμέσως. Αν δεν είναι ελεύθερη η ευθεία κόβω και πάλι από την αρχή. Εννοείται ότι μόλις βγούμε στην εύθεια όλοι ξαφνικά μαθαίνουν πάλι να οδηγούν και πάνε εκεί που έχει όριο 80 με 140.
                            Και κάτι ακόμη καλύτερο. Στο Μαλιάκο πάω με 80. Όλοι με περνάνε 110-120, μόλις βγούμε στον αυτοκινητόδρομο τους περνάω τους περισσότερους με 130-140 γιατί στον αυτοκινητόδρομο συνεχίζουν να πηγαίνουν με 110! Καλό ε? Δηλαδή στο μαλιάκο και στον αυτοκινητόδρομο πάνε με την ίδια ταχύτητα. Αυτά βλέπω και τρελαίνομαι.

                            +1

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              babbis last edited by

                              Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:

                              ακριβώς χθες έλεγα αυτο σε κάτι φιλους μου!

                              ότι δε χρειαζεσαι εκατομύρια άλογα για να προσπερνάς 'ευκολα' και με ασφάλεια.

                              αφήνεις μερικά μέτρα από τον μπροστά σου πριν τη στροφή, πατάς λίγο περισσότερο γκάζι πριν από την έξοδο και τσουπ έχεις +10 χλμ/ω από τον μπροστινό σου. Και μετά όλα γίνονται πολυ πολύ ευκολότερα.

                              αυτο δε είναι προσπέραση, είναι επέλαση την αυγή με τον john waynne

                              Αρκεί να μην έχει 'ινδιάνους' στην έξοδο της στροφής που δεν θα έχεις ορατότητα, και το έργο γίνει ' αίμα στον πράσινο βάλτο'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                adis4gr last edited by

                                ο κασελ προσπερασε η ακομα....???????

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  περιμενει τον αλλον μπροστα που περναει με 50,000001 αυτον που παει στη μεσαια με 50.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pavleouras last edited by

                                    @nasos

                                    Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
                                    Αλήθεια όλοι εσείς που δεν τρέχετε ποτέ αν τύχει κάτι και χρειαστεί να τρέξετε θα ξέρετε πως αντιδράει το αυτοκίνητό σας σε μεγάλες ταχύτητες;
                                    Θα μπορείτε έστω να το ελέγξετε;;;

                                    Αυτό για παράδειγμα είναι ένα ποστ που θεωρεί ότι όσοι δεν τρέχουν δεν ξέρουν πως αντιδράει το αυτοκίνητό τους σε μεγάλες ταχύτητες. Επομένως όσοι τρέχουν ξέρουν και το αμάξι τους καλύτερα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pavleouras last edited by

                                      Ο χρήστης Babbis έγραψε:

                                      ακριβώς χθες έλεγα αυτο σε κάτι φιλους μου!

                                      ότι δε χρειαζεσαι εκατομύρια άλογα για να προσπερνάς 'ευκολα' και με ασφάλεια.

                                      αφήνεις μερικά μέτρα από τον μπροστά σου πριν τη στροφή, πατάς λίγο περισσότερο γκάζι πριν από την έξοδο και τσουπ έχεις +10 χλμ/ω από τον μπροστινό σου. Και μετά όλα γίνονται πολυ πολύ ευκολότερα.

                                      αυτο δε είναι προσπέραση, είναι επέλαση την αυγή με τον john waynne

                                      Αρκεί να μην έχει 'ινδιάνους' στην έξοδο της στροφής που δεν θα έχεις ορατότητα, και το έργο γίνει ' αίμα στον πράσινο βάλτο'

                                      Ενώ εσύ αν πηγαίνεις με 200, μετά την καμπή στην εθνική ξέρεις ότι δεν έχει γίνει κανένα ατύχημα. Επίσης αν πηγαίνεις με 140-160 στην αθηνών κορίνθου ξέρεις ότι μετά την στροφή δεν έρχεται και ο άλλος έτσι προσπερνώντας.

                                      Και τέλος, αν έχεις αφήσει απόσταση από ένα φορτηγό σε μια ανηφόρα και αρχίζεις να πατάς πριν φτάσει η ευθεία, αν τελικά δεν είναι ελεύθερη είναι δύσκολο να φρενάρεις από 70-80...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pavleouras last edited by

                                        Ο χρήστης Babbis έγραψε:

                                        Όμως το ποστ σου είναι άχετο με το thread, γιατί εδώ δεν συζητάμε το 'αν οι οδηγοί που πάνε με 200 είναι καλοί', αλλά το 'αν πηγαίνοντας με μεγάλες ταχύτητες(όχι απαραίτητα 200) υπό ιδανικές συνθήκες είναι ασφαλές' και το αν 'οι πιο αργοί οδηγοί(όχι κακοί) έχουν δικαίωμα να παρακωλύουν τους πιο γρήγορους της αριστερής'

                                        Δες τι λέει το τοπίκ και μετά πες μου αν αυτά που λέω είναι άσχετα. Αυτά δεν τα λέω για να κάνω τον έξυπνο. Απλά μερικές σελίδες πριν μερικοί έγραφαν ότι αυτοί που πάνε με 200 ξέρουν το αμάξι τους σε όλες τις ταχύτητες ενώ εμείς αν χρειαστεί ποτέ να πάμε γρήγορα θα σκοτωθούμε...

                                        ναι απλά το 'αυτοί' πάει σε αυτούς που γράφουν εδώ τις μπειρίες τους, ενώ εσύ μιλάς για κάποιους που εσύ έχεις δει. [/b]

                                        Και εσύ που το ξέρεις? Επειδή το λένε?Δηλαδή αν ρωτήσεις αυτούς που περιγράφω εγώ, θα παραδεχτούνε ότι δεν ξέρουν να οδηγούν?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          babbis last edited by

                                          Ο χρήστης pavleouras έγραψε:

                                          ακριβώς χθες έλεγα αυτο σε κάτι φιλους μου!

                                          ότι δε χρειαζεσαι εκατομύρια άλογα για να προσπερνάς 'ευκολα' και με ασφάλεια.

                                          αφήνεις μερικά μέτρα από τον μπροστά σου πριν τη στροφή, πατάς λίγο περισσότερο γκάζι πριν από την έξοδο και τσουπ έχεις +10 χλμ/ω από τον μπροστινό σου. Και μετά όλα γίνονται πολυ πολύ ευκολότερα.

                                          αυτο δε είναι προσπέραση, είναι επέλαση την αυγή με τον john waynne

                                          Αρκεί να μην έχει 'ινδιάνους' στην έξοδο της στροφής που δεν θα έχεις ορατότητα, και το έργο γίνει ' αίμα στον πράσινο βάλτο'

                                          Ενώ εσύ αν πηγαίνεις με 200, μετά την καμπή στην εθνική ξέρεις ότι δεν έχει γίνει κανένα ατύχημα. Επίσης αν πηγαίνεις με 140-160 στην αθηνών κορίνθου ξέρεις ότι μετά την στροφή δεν έρχεται και ο άλλος έτσι προσπερνώντας.

                                          Και τέλος, αν έχεις αφήσει απόσταση από ένα φορτηγό σε μια ανηφόρα και αρχίζεις να πατάς πριν φτάσει η ευθεία, αν τελικά δεν είναι ελεύθερη είναι δύσκολο να φρενάρεις από 70-80...

                                          φίλε δεν ήθελα αντιπαράθεση με σένα, ούτε να σε θίξω, απλά ήθελα να ελαφρύνω το κλιμα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pavleouras last edited by

                                            Ο χρήστης Babbis έγραψε:

                                            ακριβώς χθες έλεγα αυτο σε κάτι φιλους μου!

                                            ότι δε χρειαζεσαι εκατομύρια άλογα για να προσπερνάς 'ευκολα' και με ασφάλεια.

                                            αφήνεις μερικά μέτρα από τον μπροστά σου πριν τη στροφή, πατάς λίγο περισσότερο γκάζι πριν από την έξοδο και τσουπ έχεις +10 χλμ/ω από τον μπροστινό σου. Και μετά όλα γίνονται πολυ πολύ ευκολότερα.

                                            αυτο δε είναι προσπέραση, είναι επέλαση την αυγή με τον john waynne

                                            Αρκεί να μην έχει 'ινδιάνους' στην έξοδο της στροφής που δεν θα έχεις ορατότητα, και το έργο γίνει ' αίμα στον πράσινο βάλτο'

                                            Ενώ εσύ αν πηγαίνεις με 200, μετά την καμπή στην εθνική ξέρεις ότι δεν έχει γίνει κανένα ατύχημα. Επίσης αν πηγαίνεις με 140-160 στην αθηνών κορίνθου ξέρεις ότι μετά την στροφή δεν έρχεται και ο άλλος έτσι προσπερνώντας.

                                            Και τέλος, αν έχεις αφήσει απόσταση από ένα φορτηγό σε μια ανηφόρα και αρχίζεις να πατάς πριν φτάσει η ευθεία, αν τελικά δεν είναι ελεύθερη είναι δύσκολο να φρενάρεις από 70-80...

                                            φίλε δεν ήθελα αντιπαράθεση με σένα, ούτε να σε θίξω, απλά ήθελα να ελαφρύνω το κλιμα.

                                            Συγνωμή, ούτε εγώ ήθελα να σε θίξω, για την ακρίβεια κανέναν δεν θέλω να θίξω. Συγνώμη, στα παραπάνω που έγραψα βάλε και ένα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 48 / 49
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr