Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Η συζητηση αναπαραγεται διαρκως και ειναι δυσκολο να την παρακολουθησει κανεις λογω ογκου. Εγω θα παραθεσω συνοπτικα τις δικες μου αποψεις:
- Οι δυνατοτητες αντιδρασης με 200 και με 120 ασφαλως δεν ειναι ιδιες.
- Η κινηση με ταχυτητες της ταξης των 200 σε δημοσιο δρομο δεν ειναι απλα παρανομη. Ειναι το λιγοτερο ανευθυνη και επικινδυνη.
- Τα 1 & 2 δεν πρεπει να μας κανουν να ξεχνουμε οτι υπαρχουν και χαροι που κινουνται με 70, ισως χειροτεροι απο τους προηγουμενους.
- Ακριβως λογω του 3, οι 'γρηγοροι' θα πρεπει να σκεφτουν 2 φορες πριν διακοσαρισουν.
- Δωστε ολοι προτεραιοτητα στη ζωη του αλλου και τη δικη σας, εναντι του δικιου, της λογικης, του ΚΟΚ, της ταχυτητας και λοιπων προτεραιοτητων και κριτηριων.
Οι 'νομοταγεις' αφηστε να φυγει ο 'τρελος' που παει με 200. Δεν ειστε εσεις υπευθυνοι να τον συνετισετε.
Οι 'γρηγοροι' ξαναδιαβαστε το 'Corsa incident' και αναρωτηθειτε ποσες ειναι οι πιθανοτητες να συμβει και σε εσας. Πολλες λεω εγω.
Εγω, με αφορμη το bold, θα ΞΑΝΑρωτησω:
Εσυ kantoniou, οπως και οι αλλοι που το εχετε γραψει πολλες φορες αυτο, πατε με 200 σε δημοσιο δρομο? Και μαλιστα ρωταω γενικα, ωρις να εξετασω τις συνθηκες, πχ 'κυκλοφορειτε στις 3 το πρωι καθημερινης στον Κηφισσο?' οπως δεν τις εξεταζετε και εσεις και απλα τσουβαλιαζετε...
Αν οχι, ΠΩΣ μπορεις να ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ οτι τα '200 σε δημοσιο δρομο', χωρις αλλο προσδιοριστικο παραγωντα περι αυτου (το διακοσαριζειν στον δημοσιο δρομο δηλαδη), πχ συνθηκες, κινηση, ωρα, ειδος και ποιοτητα δρομου, περιοχη, ειναι επικινδυνο και ανευθυνο. Αφου ΔΕΝ το εχεις το αθλημα, πως μπορεις τοσο σιγουρα να εκφερεις αποψη?
@cliodriver
ΔΕΝ εχεις προτεραιοτητα ρε αγορι μου, και ΔΕΝ μπορεις να προσπερασεις οπως θελεις. Ακομα και αν μπορουσα να φρεναρω ηρεμα και να μην κινδυνεψουμε, ΜΕ ΠΑΡΑΚΩΛΥΕΙΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΤΟΥ ΑΝ ΠΑΩ ΝΟΜΙΜΑ Η ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΓΡΗΓΟΡΑ. Το να μου λες οτι 'αφου παρανομεις εσυ kacey, θα παρανομησω και εγω', το καταλαβαινω. Το να λες και να νομιζεις οτι με αυτη την ενεργεια δεν παρανομεις, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ...
@hammer
τα νουμερα οπως ειπα ηταν τυχαια. Ακομα και αν κανω λαθος για τα απολυτα συνολικα νουμερα νεκρων/θανασιμων τροχαιων, το επιχειρημα παραμενει οτι 'αφου σε σχεση με τον ΠΟΛΥ μεγαλυτερο πλυθησμο και τα ΠΟΛΥ περισσοτερα αυτοκινητοχιλιομετρα, οι γερμανοι σκοτωνονται ΠΟΛΥ λιγοτερο απο εμας ΠΑΡΑ το γεγονος οτι πανε απο πιο γρηγορα εως ΠΟΛΥ πιο γρηγορα απο εμας, τοτε η ταχυτητα δεν σκοτωνει αμα εχεις την παιδεια να την χρησιμοποιεις (αμα εισαι απο τους 'γρηγορους') ή την παιδεια να συνυπαρχεις μαζι της (αμα εισαι απο τους 'αργους').
Και να εισαι σιγουρος οτι οι μονοι που ενοχλω ειναι μονο οσοι ενω ΠΡΕΠΕΙ και ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ, δεν κανουν ακρη να περασω για λογους οπως 'παω ηδη με 120', 'ειμαι νομιμος αρα εχω προτεραιοτητα', 'δεν θα κοψω εγω στα 100 για να μην κοψεις εσυ στα 120', και αλλες τετοιες χαριτωμενιες. Το ποτε πρεπει να κανουν ακρη ειναι που εχουμε διαφωνια με μερικους απο εδω μεσα και δεν προβλεπεται να συμφωνουμε...
- Στον δρόμο κινούμαστε με:
- ασφάλεια
- ευγένεια
- ταχύτητα
Για να ξηγούμαστε λοιπόν, σε σχέση με το thread, τα παραπάνω 3 ουσιαστικά είναι σε σειρά προτεραιότητας. Το να πηγαίνεις σφαίρα στην αριστερή στην ευθεία της Θήβας μπορεί να είναι και ασφαλές, αλλά είναι αγενές προς τους κακόμοιρους που έχουν κλειστεί πίσω από τα φορτηγά και προσπαθούν να βγουν.
Πολύ σωστός. Κι όμως, πρέπει να υπάρχουν αρκετοί 'εδώ μέσα' που να το διάβασαν αυτό το τελευταίο και να έβαλαν τα γέλια...
Ωπα ρε παιδια, ΠΟΣΟΙ θα κινουνται με 200 οταν μαλιστα εχει τοση κινηση που εχεις 'κολλησει ο κακοποιρης πισω απο Χ φορτηγα', ωστε να πρεπει ντε και καλα να κοψεις καποιον 200αρη γιατι αλλιως δεν θα περασεις ποτε το φορτηγο? Ημαρτον...Εκτος αν εννοειται οτι 'δεν θελω να περιμενω ουτε 30 δευτερα να με περασει η κουκιδα στα 200 μετρα που ομως μεγαλωνει ανησυχητικα γρηγορα'...
Δύο ίδια αυτοκίνητα κινούνται δίπλα-δίπλα. Το ένα πάει με 120 και το άλλο με 170. Φρενάρουν μαζί. Όταν αυτό που έτρεχε με 120 έχει σταματήσει, με πόσα πηγαίνει αυτό που έτρεχε με 170;
Για να πιάσουμε τα μαθηματικά:....
...Α, και κάτι ακόμα. Με τις νέες τιμές στα καύσιμα, και με δεδομένο ότι η αεροδυναμική αντίσταση εξαρτάται από τον κύβο της ταχύτητας, πόσα λεφτά κερδίζετε για να μην σας πειράζει να τα καίτε;
ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ της ταχυτητας.
Οπότε καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι και όλα τα περιοδικά αυτοκινήτου στις δοκιμές που κάνουν, εκθέτουν ανυποψίαστους συνοδοιπόρους τους σε κίνδυνο! Και μετά μας μιλούν για ασφαλή οδήγηση...
Δεν θέλει και πολύ σκέψη για να καταλάβετε που γίνονται οι μετρήσεις για επιταχύνσεις (και ρεπρίζ) εως τα 160km/h ή η μέτρηση της τελικής ταχύτητας. Και σίγουρα αυτό ΔΕΝ πραγματοποιείται σε καμία πίστα (τουλάχιστον όχι στη χώρα μας)...!
Μήπως εκεί ισχύουν άλλες παράμετροι? Μήπως εκεί έχουν το μοναδικό χάρισμα των 'ειδικών' ικανοτήτων για να αναπτύσσουν τέτοιες ταχύτητες και να ελέγχουν το αυτοκίνητο? Ή μήπως για να γίνουν οι δοκιμές αποκλείονται δρόμοι από την κυκλοφορία ανυποψίαστων οδηγών?
Σε αυτό το ερώτημα τι πειστική απάντηση έχετε να δώσετε?
Λες να μετράνε επιταχύνσεις και τελικές μέσα στη κίνηση τα Σαββατοκύριακα; Στο δρόμο μετράνε (που αλλού να μετρήσεις τελικές) αλλά προσεκτικά.
@vasgti
Ριχνεις λαδι στην φωτια... Κανουν τετοια πραγματα τα περιοδικα ΜΑΣ? Τσ τσ τσ τσ...Αντιστοιχα με το οτι οσοι οδηγουν σε πιστα ή τρεχουν σε αγωνες, δεν ξεκαυλωνουν ΚΑΙ στον δρομο αλλα ειναι συνετοι οδηγοι
@Leonp
ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΡΕ ΠΣΤ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΕΛΙΚΙΑΖΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ
Τους τελευταίους μήνες, αν δεν κάνω λάθος, όλα τα περιοδικά μετράνε σε ευθεία του πρώην αεροδρομίου του ελληνικού, μετά από αίτημα όλων αυτών για την ασφάλεια στους δρόμους. αν κάνω λάθος διορθώστε με.
@cmarin
Δεν ειναι μονο οι μετρησεις ταχυτητας ή επιταχυνσης (που και οταν δεν γινονται στο αεροδρομιο, μπορουν να γινουν πχ σε μια ερημη ΑΟ), αλλα και η δοκιμη του 'πως στριβει', 'πως ειναι πανω απο το οριο' και αλλα, ειδικα σε γρηγορα και πολυ γρηγορα μοντελα, που θελουν δημοσιο και στριφτερο δρομο και ειναι σαφως πιο επικινδυνες αθλοπαιδιες απο τα 200 σε ΑΟ κλπ...
Παράδειγμα: είσαι 200-300 μέτρα πίσω από δύο νταλίκες σε δρόμο με 2 λωρίδες κυκλοφορίας (σε σημείο που επιτρέπεται στα φορτηγά η προσπέραση) και η μία που κινείται με 80 δίνει φλας και βγαίνει να προσπεράσει την άλλη που κινείται με 79. Όση ώρα προσπερνάει είσαι υποχρεωμένος να κάθεσαι πίσω και να περιμένεις. Η νταλίκα έχει προτεραιότητα γιατί άρχισε τη προσπέρασή της πριν φτάσεις εσύ και εσύ ήσουν αρκετά μακριά ώστε να επιβραδύνεις με ασφάλεια. Μόλις τελειώσει τη προσπέραση η νταλίκα είναι υποχρεωμένη από τον ΚΟΚ να μπει δεξιά και να σε αφήσει να περάσεις.
Έχει κανείς αντίρρηση επάνω σε αυτό;
Ναι εγω, και την εχω γραψει πιο πανω ξεκαθαρα και με επιχειρηματα. Οπως λεει και ο διαφωνων, ειναι θεμα ερμηνειας (στο οποιο δεν προκειται να συμφωνησουμε).
Οσο για την 'ερμηνεια' και την επιλεκτικη εφαρμογη του ΚΟΚ:
Με καταρακτωδη βροχη ενα πρωινο καθημερινης στην Συγγρου και σαπακια γυρω μου, ΔΕΝ θα πηγαινω με 90 και ας ειμαι καθ'ολα νομιμος γιατι θεωρω οτι δεν πρεπει. Αντιστοιχα και με την ΙΔΙΑ λογικη και το ΙΔΙΟ μυαλο, θα παω γρηγορα στις εκ διαμετρου αντιθετες συνθηκες...Το πρωτο σας αρεσει και ειναι σωστο και φρονιμο αλλα το δευτερο ειναι εγκληματικο και επικινδυνο?
- 'Πότε πρέπει να τρέχουμε': Διαφωνώ, κατ`εμέ, ΠΟΤΕ!
Οποτε οτιδηποτε σπορ αυτοκινητο, να το πεταξουμε στα σκουπιδια. Ε ρε δυσκοιλιοτητα που εχουν μερικοι (μεταφορικα)...
- 'Πότε πρέπει να τρέχουμε': Διαφωνώ, κατ`εμέ, ΠΟΤΕ!
Αν ο δρόμος είναι άδειος ή κόβεις όταν συναντάς αυτοκίνητα, γιατί να μη τρέχεις;
EO Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος των Καμένων Βούρλων... Κολλητός μου κάθεται στο πίσω κάθισμα (ευτυχώς) και μπροστά οδηγεί ο θείος του, συνοδηγός η θεία του. Έτρεχε, αλλά όχι υπερβολικά. Ο δρόμος άδειος.... Όλα ωραία και καλά, μέχρι τη στιγμή που τρύπησε το λάστιχο. Το αυτοκίνητο είχε τον αμάζευτο, προσπάθησε να το επαναφέρει αλλά μάταια. Έσκασε σε μια κολώνα με αποτέλεσμα να σκοτωθεί η θεία του.
Και επανέρχομαι στο θέμα των συνθηκών. Ο δρόμος άδειος, το οδόστρωμα καλό, ουδεμία στροφή που να χρειάζεται ελιγμούς. Ποιο το αποτέλεσμα; Βέβαια, σε άδειο δρόμο όλοι μας λίγο πολύ το έχουμε πατήσει (για να μην πω ξεσκίσει), το θέμα είναι να μην είσαι γκαντέμης και κάτσει η στραβή...
Γι'αυτό λέμε, όταν τρέχω (το 'τρέχω' δυστυχώς ο καθένας το εκλαμβάνει όπως θέλει) έχω περισσότερες πιθανότητες να πάθω κακό.
Ακόμα κι αν δεν πάθω τίποτα εγώ ή κάποιος άλλος, δεν είναι κρίμα το αμαξάκι που το πήρα με κόπο και ιδρώτα να το πετάξω ή έστω να το διπλοπληρώσω;
Ορίστε (άλλο) ένα παράδειγμα που αποδεικνύει πόσο μεγάλη ΠΛΑΝΗ είναι όταν **νομίζουμε **ότι γνωρίζουμε / ελέγχουμε τις συνθήκες και το όχημά μας...
Το τυχαια σκασμενο λαστιχο και διαλυση του, τον ξενυχτη σκυλο που αποφασισε στις 3 το πρωι να κοβει βολτες στον Κηφισσο, την ροδα που θα φυγει απο το μουαγιε επειδη της εκανε μαγικα ο Harry Potter, ειναι ρισκα που ειμαι διατεθιμενος να παρω. ΕΣΕΝΑ (οχι εσενα τον Cliodriver) που ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να μου συμβει γιατι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΛΛΑ ΑΛΛΟΓΙΣΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΟΥ, θελω να προλαβω χωνοντας τα εδω μεσα σε οσους λενε 'εγω θα βγω γιατι εχω δικαιωμα'...
Koυράστηκα...
το Lada παει προς αποσυρση οποτε θα σε παρω να παμε να το αποχαιρετησουμε πανηγυρικα, για αυτο να μου εισαι ξεκουραστος μεσα στην εβδομαδα...
ΥΓ Ζητειται κιτ νιτρου για καρμπυρατερ, για δανεισμο για μερικες ωρες. Αντε να δουμε ποσο θα αντεξει το μοτερακι και τι πλακες θα κανουμε σε ανυποψιαστους μεχρι το μεγαλο μπαμ . Επισης ζητειται αντιστοιχο με το δικο μου χαρχαλο για να παιξουμε life size συγκρουομενα στο γνωστο Λουνα Παρκ. Θα κοψουμε και εισητηρια .
ΥΓ3 Συμφωνω σχεδον με ολα με τον Babbis, σχεδον αψογος. Μην με ρωτησετε σε ποια 2 σημεια διαφωνω, θα επρεπε να τα εχετε εμπεδωσει μεχρι τωρα...