-
Ο χρήστης pavleouras έγραψε:
Γιατί να τον πούμε ικανό και όχι τυχερό?Η τύχη φίλε είναι 1-2-3-5-10 φορές. ΟΧΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, αυτό σου λέμε!
Αν το κάνεις συνέχεια, έχεις και κάτι άλλο εκτός από τύχη.
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Μερικές σελίδες πριν ειπώθηκε ότι κάποιος
- μπορεί να έρχεται με 200 πίσω από ένα αυτοκίνητο που πάει με 120, αν τον δει να αλλάζει λωρίδα να προλάβει να αλλάξει για να τον αποφύγει και να ξαναλλάξει αν τελικά ο μπροστά φοβηθεί και το επαναφέρει πίσω.
- μπορεί να μυρίζεται την βλακεία που θα κάνει ο άλλος πριν την κάνει
Αν σου γίνεται αυτό δεκάδες φορές κάθε βράδυ φίλε μου, δεν είναι υπερεκτίμηση δυνατοτήτων. Είναι πραγματικότητα, όσο κι αν δεν σ'αρέσει.
χαραμίζεσαι στην Ελλάδα είναι η αλήθεια...
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Γιατί να τον πούμε ικανό και όχι τυχερό?
Η τύχη φίλε είναι 1-2-3-5-10 φορές. ΟΧΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, αυτό σου λέμε!
Αν το κάνεις συνέχεια, έχεις και κάτι άλλο εκτός από τύχη.
nasos, τι θα είχες κάνει στη θέση μου αν σου τύχαινε το περιστατικό με το Corsa ?
-
Ο χρήστης pavleouras έγραψε:
φιλε, στο λεω φιλικα: αν δεν ξερουμε καποιον (δεν αναφερομαι σε συγκεκριμενο ατομο), καλο θα ειναι να μην κρινουμε τι μπορει και τι δεν μπορει να κανει.
δεν ειναι ολοι το ιδιο ικανοι. Δεν λεω οτι εσυ εισαι αχρηστος και ο 'ταδε' χερας, λεω ομως οτι καθε οδηγος ειναι διαφορετικος. Ειναι αλλο μια κοπελιτσα που πηρε το διπλωμα και βγηκε παγανια χωρις να ξερει που πανε τα 4, και αλλο καποιος που οδηγει 10-15 χρονια, εχει μια εμπειρια απο δυνατα αυτοκινητα, και κυριως εχει ΜΥΑΛΟ.
επαναλαμβανω, κατι που σε εμας ειναι δυσκολο, για καποιον αλλο μπορει να ειναι πιο ευκολο.
Αυτό που γράφεις είναι άσχετο. Τι σχέση έχει κάποιος να είναι ικανός οδηγός και να επιδεικνύει την ικανότητα αυτή στο δρόμο? Ποιος γραπτός ή άγραφος νόμος του δίνει διαφορετικά δικαιώματα στο δρόμο? Και εγώ σου λέω ότι κάποιος έχει κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα προσπερνόντας αμάξια με +80. Γιατί να τον πούμε ικανό και όχι τυχερό?
Δεν λεω οτι καποιος που ειναι ικανος πρεπει να το δειχνει! Αυτο ειναι δικο σου σχολιο.
Τυχερο πιθανον θα τον ελεγε καποιος ο οποιος δεν γνωριζει τι εστι ικανος.
Και δεν ειναι προσωπικη αιχμη αυτο. Και εγω θα ελεγα (π.χ.) τυχερο τον Ροσσι που εχει σαρωσει τους τιτλους, αν ρωτησεις ομως αυτους που ξερουν τι γινεται, καθε αλλο παρα θα συμφωνησουν μαζι μου...οχι, μη βιαστεις, δεν συγχεω τους οδηγους αγωνων με εμας εδω μεσα.
-
Οκ, δέχομαι ότι κάποιοι είναι όχι απλά πιο ικανοί αλλά πραγματικά ικανοί. Μπορεί κάποιος να μου πει ποιος γραπτός ή άγραφος νόμος του δίνει παραπάνω δικαιώματα στο δρόμο?
-
Ο χρήστης pavleouras έγραψε:
Οκ, δέχομαι ότι κάποιοι είναι όχι απλά πιο ικανοί αλλά πραγματικά ικανοί.** Μπορεί κάποιος να μου πει ποιος γραπτός ή άγραφος νόμος του δίνει παραπάνω δικαιώματα στο δρόμο?**εγω δεν ισχυριζομαι κατι τετοιο. Αντιθετα ομως ειδα πολλες 'ευχες' (sic!) απο καποιους εδω μεσα προς αυτους, και οχι πχ για τα ΖΩΑ που καθημερινα μας βαζουν σε κινδυνο...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Γιατί ρε παληκάρι μου, πρέπει να σε γνωρίσω και προσωπικά για να μαντέψω όλους τους πιθανούς λόγους για τους οποίους νομίζεις πως δεν πρόκειται να σου συμβεί παρόμοιο περιστατικό με του nass...
Που ξέρεις πως οδηγώ, με πόσα, σε ποιον δρόμο, τι μου έχει συμβεί, τι έχω γλυτώσει κλπ;
Μη μπερδεύεσαι. Δε χρειάζεται να γνωρίζω τίποτα από τα παραπάνω για εσένα για να περιγράψω τον πλέον συνηθισμένο τρόπο σκέψης των 'γρήγορων'.
Το αν σε εκφράζει (και) εσένα, εσύ θα το αποφασίσεις.
και ποιος είναι αυτός ο 'πλέον συνηθισμένος';
η πλάκα είναι ότι έχω 'πλακωθεί' με τον kacey (και κάποιους άλλους) σε άλλο θέμα για τις κόντρες
για πες μας λοιπόν τον πλέον συνηθισμένο τρόπο
Ξαναδιάβασε τι έγραψα παραπάνω (κάνοντας quote το ποστ του nass) και θα καταλάβεις τι θεωρώ ως συνηθισμένο τρόπο σκέψης των 'γρήγορων' - μέχρι τουλάχιστον να τους τύχει κάτι αντίστοιχο.
Δεν ξέρω (και δε με αφορά) με ποιόν έχεις 'πλακωθεί' σε άλλο θέμα αλλά σε διαβεβαιώ ότι από τα όσα γράφεις εδώ τουλάχιστον, ούτε για 'κοντράκια' ούτε για 'δολοφόνο' σε κόβω. Απλά έχεις ένα γρήγορο αμάξι και γουστάρεις να το πατάς όπου θεωρείς ότι σε παίρνει. Δεν καταδίκασα ποτέ τυφλά αυτή τη λογική - καλώς ή κακώς κι εγώ στην ίδια κατηγορία ανήκω, και μέρος από αυτά που γράφω τα γράφω για να τα 'ακούω' και εγώ, όσο περίεργο κι αν σου φαίνεται κάτι τέτοιο.
Η διαφορά μας ίσως έγκειται (κρίνοντας από τις μέχρι τώρα τοποθετήσεις σου σε αυτό το θέμα) στο πότε νομίζω εγώ ότι με παίρνει/αξίζει/μπορώ να το πατήσω, και πότε νομίζεις εσύ. Μπορεί να έχω τελική 240+ αλλά ΔΕΝ θα περάσω ΠΟΤΕ δίπλα από άλλους που κινούνται με το όριο με +100 km/h 'για να ξεμπερδεύω με την προσπέραση νωρίτερα'. Προτιμώ να κάνω αυτό που κάνει και ο nass, γιατί ΑΝ (μία στις 1000 έστω) είναι ζώο/άσχετος/άπειρος/τρομάζει εύκολα κλπ ο άλλος, θεωρώ ότι πραγματικά ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ να ρισκάρω τη ζωή τη δική μου, των επιβατών που είναι μαζί μου, των άλλων που ακολουθούν από πίσω και ακόμα και του 'ζώου' για να μου ανέβει λίγο η αδρεναλίνη. Οδηγώ με το μυαλό μου πρώτα απ' όλα στην ΑΥΤΟΣΥΝΤΗΡΗΣΗ, και έχω μάθει από τα παθήματα άλλων (σε κάποιους από τους οποίους ήμουν συνοδηγός και είχα επιδοκιμάσει τις συγκεκριμένες επιλογές τους - χωρίς ευτυχώς να μου κοστίσει περισσότερο από κάποιες γρατζουνιές).
Μη μπλέκεσαι λοιπόν, δεν 'κυνηγάω' την ταχύτητα. Το μήνυμα που θέλω να περάσω είναι η λογική της ΑΥΤΟΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ (πες το 'αμυντική οδήγηση' ή όπως αλλιώς θέλεις). Αν διαφωνείς, το συζητάμε.
[Παίζει και το άλλο βέβαια, το τι γνώμη έχεις εσύ και κάποιοι άλλοι...
Ελπίζω να έχεις καταλάβει τι γνώμη έχω εγώ και σε τι διαφωνούμε (για τους 'κάποιους άλλους' δεν ξέρω). Αν παρόλα αυτά θέλεις να ολοκληρώσεις την πιο πάνω σκέψη σου, μη διστάζεις.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
nasos, τι θα είχες κάνει στη θέση μου αν σου τύχαινε το περιστατικό με το Corsa ?Νομίζω πως σου απάντησα εδώ.
-
Ο χρήστης Spartan έγραψε:
Αλήθεια όλοι εσείς που δεν τρέχετε ποτέ αν τύχει κάτι και χρειαστεί να τρέξετε θα ξέρετε πως αντιδράει το αυτοκίνητό σας σε μεγάλες ταχύτητες;
Θα μπορείτε έστω να το ελέγξετε;;;Φίλε Angel!!!!, η μόνη περίπτωση που θα ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να τρέξω, θα είναι να ΒΙΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΩ! Σε ΚΑΜΙΑ άλλη περίπτωση, δεν θα ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να τρέξω ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ! Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν, η βάση του ερωτήματός σου στερείται.. λογικής βάσης!
Εξ άλλου, όπως αρκετοί από εμάς τους 'αργούς' λέμε, δεν είμαστε ή / και δεν είμασταν πραγματικά αργοί! Και γρήγορα πάμε, και τα όρια ξεπερνάμε και, ναι, παράνομοι γινόμαστε! Η ειδοποιός διαφορά είναι ότι ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΤΡΟ και βάζουμε ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, και όχι ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ, την ασφάλεια σε πρώτη προτεραιότητα. Κοιτάζουμε να φτάσουμε στον προορισμό μας τελεία, όχι πώς θα φτάσουμε στον προορισμό μας ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΑΒΑΛΕ ΜΑΣ στην πορεία!
Τέλος, εσύ νομίζεις ότι ελέγχεις το αμάξι σου σε τέτοιες ταχύτητες; Όσοι πάνε τόσο γρήγορα ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ, ΞΕΡΟΥΝ ότι ΔΕΝ το ελέγχουν! Ξέρουν ότι ένα χαλίκι που θα τους σπάσει το παρμπρίζ, μια σφήνα από ένα 'ΖΩΟ', ένα αντικείμενο πάνω στο δρόμο, κλπ είναι ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ να τους βγάλουν από την πορεία τους / τσακίσουν / τραυματίσουν / σκοτώσουν (αυτούς και κανέναν άλλο..)! Ας μη ξεχνάμε, μιλάμε για ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!! Οι συνθήκες ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν είναι ελεγχόμενες!
Ελπίζω να μη σου τύχει ποτέ να έχεις κάποιον με αλλεργία στο αμάξι και να πρέπει να πας σε νοσοκομείο γιατί θα σου πεθάνει στο αμάξι...
Ετυχε σε μένα πριν απο 5 χρόνια...Αλλεργικό σοκ απο τροφή που δεν είχα ξαναφάει, πρηξιμο στη γλώσσα σχεδόν διακοπή αναπνοής, και πολλά αλλα....Επρεπε ο πατέρας μου που οδηγούσε να πάρει και καναν αλλο στο λαιμό του??????
Μπορεί να μην είχε την ψυχραιμία να πάει γρήγορα, μπορεί να φοβόταν, μπορεί να ήταν κοντά το νοσοκομείο ή όπου αλλού πήγες, μπορεί να πήγαινε γρήγορα και να μην το κατάλαβες, αλλά αν του πέθαινες μέσα στο αμάξι να είσαι σίγουρος ότι θα σκεφτόταν συνέχεια γιατί δεν πήγε πιο γρήγορα.
Εγώ είχα και την ψυχραιμία ώστε να πάω γρήγορα και να ελέγχω το αμάξι και τη γνώση του αυτοκινήτου μου αλλά και τις κατάλληλες συνθήκες. Και ξέρω πως έκανα ότι καλύτερο μπορούσα και δεν μετανιώνω που πήγαινα τελικιασμένος. -
Η συζητηση αναπαραγεται διαρκως και ειναι δυσκολο να την παρακολουθησει κανεις λογω ογκου. Εγω θα παραθεσω συνοπτικα τις δικες μου αποψεις:
- Οι δυνατοτητες αντιδρασης με 200 και με 120 ασφαλως δεν ειναι ιδιες.
- Η κινηση με ταχυτητες της ταξης των 200 σε δημοσιο δρομο δεν ειναι απλα παρανομη. Ειναι το λιγοτερο ανευθυνη και επικινδυνη.
- Τα 1 & 2 δεν πρεπει να μας κανουν να ξεχνουμε οτι υπαρχουν και χαροι που κινουνται με 70, ισως χειροτεροι απο τους προηγουμενους.
- Ακριβως λογω του 3, οι 'γρηγοροι' θα πρεπει να σκεφτουν 2 φορες πριν διακοσαρισουν.
- Δωστε ολοι προτεραιοτητα στη ζωη του αλλου και τη δικη σας, εναντι του δικιου, της λογικης, του ΚΟΚ, της ταχυτητας και λοιπων προτεραιοτητων και κριτηριων.
Οι 'νομοταγεις' αφηστε να φυγει ο 'τρελος' που παει με 200. Δεν ειστε εσεις υπευθυνοι να τον συνετισετε.
Οι 'γρηγοροι' ξαναδιαβαστε το 'Corsa incident' και αναρωτηθειτε ποσες ειναι οι πιθανοτητες να συμβει και σε εσας. Πολλες λεω εγω.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
[...] κι ένα απλό παράδειγμα (για μένα ρουτίνα μετά από 200 τουλάχιστον φορές που έχω κάνει τη διαδρομή)Διόδια Ελευσίνας-Διόδια Ρίου: 170 περίπου χλμ
-
1 ώρα
-
1:30
-
2
-
3 ώρες (μαζι με τα ΚΤΕΛ)
ποιο είναι πιο ασφαλές;
Ενδιαφέρουσα ερώτηση! Να την απευθύνουμε στο ΣΥΝΟΛΟ των οδηγών; Καλήτερα ακόμα, να την απευθύνουμε μόνο στους ΓΝΩΣΤΕΣ οδηγούς;
Ποιά απάντηση νομίζεις θα σου δώσει το 95%;;
Εσύ που κατέχεις την 'ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ' θα δώσεις την ίδια απάντηση;;
Έχεις σκεφτεί κατά πόσο είναι πραγματικά ΚΟΙΝΗ η λογική σου;
-
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Αλήθεια όλοι εσείς που δεν τρέχετε ποτέ αν τύχει κάτι και χρειαστεί να τρέξετε θα ξέρετε πως αντιδράει το αυτοκίνητό σας σε μεγάλες ταχύτητες;
Θα μπορείτε έστω να το ελέγξετε;;;Φίλε Angel!!!!, η μόνη περίπτωση που θα ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να τρέξω, θα είναι να ΒΙΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΩ! Σε ΚΑΜΙΑ άλλη περίπτωση, δεν θα ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να τρέξω ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ! Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν, η βάση του ερωτήματός σου στερείται.. λογικής βάσης!
Εξ άλλου, όπως αρκετοί από εμάς τους 'αργούς' λέμε, δεν είμαστε ή / και δεν είμασταν πραγματικά αργοί! Και γρήγορα πάμε, και τα όρια ξεπερνάμε και, ναι, παράνομοι γινόμαστε! Η ειδοποιός διαφορά είναι ότι ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΤΡΟ και βάζουμε ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, και όχι ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ, την ασφάλεια σε πρώτη προτεραιότητα. Κοιτάζουμε να φτάσουμε στον προορισμό μας τελεία, όχι πώς θα φτάσουμε στον προορισμό μας ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΑΒΑΛΕ ΜΑΣ στην πορεία!
Τέλος, εσύ νομίζεις ότι ελέγχεις το αμάξι σου σε τέτοιες ταχύτητες; Όσοι πάνε τόσο γρήγορα ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ, ΞΕΡΟΥΝ ότι ΔΕΝ το ελέγχουν! Ξέρουν ότι ένα χαλίκι που θα τους σπάσει το παρμπρίζ, μια σφήνα από ένα 'ΖΩΟ', ένα αντικείμενο πάνω στο δρόμο, κλπ είναι ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ να τους βγάλουν από την πορεία τους / τσακίσουν / τραυματίσουν / σκοτώσουν (αυτούς και κανέναν άλλο..)! Ας μη ξεχνάμε, μιλάμε για ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!! Οι συνθήκες ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν είναι ελεγχόμενες!
Ελπίζω να μη σου τύχει ποτέ να έχεις κάποιον με αλλεργία στο αμάξι και να πρέπει να πας σε νοσοκομείο γιατί θα σου πεθάνει στο αμάξι...
Πράγματι! Νομίζω ότι ίσως ο πλέον γρήγορος τρόπος να ΠΑΜΕ στο νοσοκομείο είναι να το σανιδώσουμε!! Τα ασθενοφόρα, ως γνωστόν, έχουν μοναδική ικανότητα σε αυτό!
Το ό,τι βέβαια είναι πιθανό να καταλήξουμε στο ΝΕΚΡΟΤΟΜΕΙΟ είναι νομίζω ένα ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΕΝΟ ρίσκο...
-
Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
Όσοι πάνε τόσο γρήγορα ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ, ΞΕΡΟΥΝ ότι ΔΕΝ το ελέγχουν! Ξέρουν ότι ένα χαλίκι που θα τους σπάσει το παρμπρίζ, μια σφήνα από ένα 'ΖΩΟ', ένα αντικείμενο πάνω στο δρόμο, κλπ είναι ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ να τους βγάλουν από την πορεία τους / τσακίσουν / τραυματίσουν / σκοτώσουν (αυτούς και κανέναν άλλο..)! Ας μη ξεχνάμε, μιλάμε για ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!! Οι συνθήκες ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν είναι ελεγχόμενες!
Τι μας λες βρε ΞΕΡΩ οτι ΔΕΝ το ελεγχω? Οι συνθηκες δεν ειναι ελεγχομενες, οι αντιδρασεις του οδηγου ειναι...(χωρις να διαφωνω οτι ειναι πιο δυσκολο να το μαζεψεις με 200 απο οτι με 120).
Εντάξει, να μην είμαστε και υπερβολικοί. Άλλο έχω μικρότερα περιθώρια για αντίδραση αν γίνει κάτι, άλλο 'δεν το ελέγχω συνειδητά' (το ίδιο το αυτοκίνητο).
Δεν εκφράστηκα σωστά. Με το 'ΞΕΡΟΥΝ ότι ΔΕΝ το ελέγχουν' δεν εννοούσα ΜΟΝΟ το αυτοκίνητο, εννοούσα την ΟΛΗ κατάσταση! Όποιος νομίζει ότι έχει τον έλεγχο σε τέτοιες ταχύτητες με το να 'βλέπει'* μακριά, να κρατά γερά το τιμόνι, να πηγαίνει 'με γραμμές' και να έχει το γκάζι στο πάτωμα, απλά ΠΛΑΝΑΤΑΙ!
Η πρώτη 'στιγμή' - όπως του φίλου nass - **συνήθως **αρκεί για να καταριφθεί αυτή η πλάνη.
*: 'βλέπει' γιατί τα μάτια πολλές φορές κάνουν πουλάκια...
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
nasos, τι θα είχες κάνει στη θέση μου αν σου τύχαινε το περιστατικό με το Corsa ?
Νομίζω πως σου απάντησα εδώ.
Δηλαδή είναι ΟΚ να περνάς δίπλα από τον άλλο με +100 αλλά δεν είναι ΟΚ να περνάς από τον άλλο με +100 όταν από την άλλη μεριά τον περνάει και κάποιος άλλος με +100
Δηλαδή πιστεύεις πως σε όλες τις περιπτώσεις που είσαι αριστερά με 200 και στη μεσαία είναι κάποιος με 120 μπορείς να ψυχολογήσεις τον άλλο και να ξέρεις με 100% ακρίβεια τι θα κάνει...
Και εγώ το προσπαθώ αυτό και είμαι νομίζω αρκετά καλός. Η διαφορά μας είναι πως δε στηρίζω τη σωματική ακεραιότητα όλων των εμπλεκόμενων στην ικανότητά μου αυτή αλλά προσπαθώ να κρατάω μια πισινή. Γιαυτό (μια και το αυτοκίνητό μου μου το επιτρέπει αυτό, κόβω λιγάκι, τον περνάω με 150 και επιταχύνω μετά. Και μόλις αυτό αρχίσει να γίνεται συχνό (δηλ. ο δρόμος έχει περισσότερη κίνηση απ΄ ό,τι αντέχει το δικό μου 200+) τότε τέλος ο χαβαλές, safe mode permanently on.
Και, όπως έχουμε ξανασυζητήσει σε άλλο θέμα συνονόματε, διαφωνώ με τη λογική 'εγώ στο δρόμο κάνω το ΧΑΒΑΛΕ μου, NO MATTER WHAT'. Και εγώ στο δρόμο κάνω το χαβαλέ μου αλλά μόνο αν ο δικός μου χαβαλές δεν θέτει σε κίνδυνο κάποιον άλλο (και, άλλη μια διαφορά, δε θεωρώ τον εαυτό μου 100% αξιόπιστο εκτιμητή του κινδύνου, υπάρχει βλέπεις και η αρχή της απροσδιοριστίας ) εκτός από μένα (που είναι το μοναδικό ρίσκο που δέχομαι να πάρω) και μόνο αν δεν είναι ενοχλητικός για τους άλλους χρήστες του δρόμου (πχ. συνεχείς αλλαγείς λωρίδων χωρίς φλας μην τυχόν και πάρει κάποιος παπάρας είδηση τι κάνουμε και μας κόψει το 'ρυθμό' ), που, και τείνουμε πολλές φορές να το ξεχνάμε αυτό, έχουν ακριβώς τα ίδια δικαιώματα με εμάς. Πιστεύω, βλέπεις, πως η δική μου ελευθερία τελειώνει αρκεί που αρχίζει η ελευθερία των άλλων.
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Ενδιαφέρουσα ερώτηση! Να την απευθύνουμε στο ΣΥΝΟΛΟ των οδηγών; Καλήτερα ακόμα, να την απευθύνουμε μόνο στους ΓΝΩΣΤΕΣ οδηγούς;
Ποιά απάντηση νομίζεις θα σου δώσει το 95%;;
Εσύ που κατέχεις την 'ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ' θα δώσεις την ίδια απάντηση;;
Έχεις σκεφτεί κατά πόσο είναι πραγματικά ΚΟΙΝΗ η λογική σου;
Προεξοφλείς τα ΠΑΝΤΑ. Την δική μου απάντηση, την απάντηση του 95%, ότι η δική μου δεν θα είναι σε αυτό. Πολύ σιγουριά βλέπω, όπως επίσης και ότι ΔΕΝ ελέγχουμε καταστάσεις, ότι 'εμείς' -οι παράνομοι δολοφόνοι- θα τρακάρουμε θα σκοτώσουμε, με τον Χορταρέα καμία σχέση;
Έδωσα καμία απάντηση; και μέχρι τώρα μόνο ένας έδωσε, που είναι το 95%;;;;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Τον παππού τον μονόφθαλμό αν πηγαίνει με 80 και εγώ με 120 μπορώ να τον αποφύγω. Εσένα με 200 δεν μπορώ να σε αποφύγω. Επίσης με 200 εσύ τον παππού δεν τον αποφεύγεις.
πολύ σίγουρο σε βρίσκω αν θα τον αποφύγεις... **αν μπει στη λωρίδα σου όταν είσαι στην πίσω πόρτα θα τον αποφύγεις ε;
κάποιον με 200 δεν θα τον καταλάβει καν. **
Εμένα με τα 200 γιατί δεν θα με αποφύγεις; θα σε βάλω σημάδι;
Φίλε lkar, πιστεύεις ότι εσύ που θα πηγαίνεις με 200 έχεις λιγότερες πιθανότητες να σου την κάνει ο παππούς όταν θα είσαι στην πίσω πόρτα; Εσύ θα τη γλυτώσεις;
Σε παρακαλώ, τεκμηρίωσέ μου τη 'λογική' σου, ότι όσο γρηγορότερα πηγαίνεις, και άρα όσο λιγότερη ώρα είσαι στο δρόμο, τόσο λιγότερο κινδυνεύεις. Αν ίσχυε αυτό, οι αναβάτες μοτό ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ, αφού ως γνωστόν πάνε γρηγορότερα απ` όλους! Αθήνα - Τρίπολη σε μισή ωρίτσα, έχω δει το βίντεο (του 0-300 νομίζω). Θεωρείς ότι κινδύνευαν λιγότερο; Και αν ΝΑΙ, γιατί;
ΥΓ: Άλλο παράδειγμα οι πεζοί. Έχουν τον απολύτως λιγότερο χρόνο στο δρόμο (τον διασχίζουν μόνο) ΑΡΑ (κατά τη λογική σου) θα έπρεπε να έχουν τα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ατυχήματα. Συμβαίνει αυτό;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Κοίταξε φίλε μου, το μεγαλύτερο πρόβλημα ενός οδηγού είναι να υπερκτιμά τις δυνάμεις τους.
συμφωνω, εχεις δει κανεναν εδω μεσα να το κανει?
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΚΑΝΕΝΑΝ!!!
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Κοίταξε φίλε μου, το μεγαλύτερο πρόβλημα ενός οδηγού είναι να υπερκτιμά τις δυνάμεις τους.
συμφωνω, εχεις δει κανεναν εδω μεσα να το κανει?
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΚΑΝΕΝΑΝ!!!
μετρησες τις ικανοτητες καποιου και εβγαλες αυτο το συμπερασμα ή ετσι θεωρεις οτι ειναι αφου ετσι νομιζεις?
-
kantoniou
Δε θα μπορουσα να το θεσω καλύτερα
Για γερμανοφιλος καλά τα λες
nass
Το ίδιο
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Κοίταξε φίλε μου, το μεγαλύτερο πρόβλημα ενός οδηγού είναι να υπερκτιμά τις δυνάμεις τους.
συμφωνω, εχεις δει κανεναν εδω μεσα να το κανει?
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΚΑΝΕΝΑΝ!!!
μετρησες τις ικανοτητες καποιου και εβγαλες αυτο το συμπερασμα ή ετσι θεωρεις οτι ειναι αφου ετσι νομιζεις?
Εγώ το αμφισβητώ. Εσύ που θεωρείς κάποιους, μέσα σε αυτούς και τον εαυτό σου, ΙΚΑΝΟ, έκανες κάποιες μετρήσεις;;
[Διάσπαση]Η προσπέραση του Kasel. Περί προσπέρασης γενικώς