Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μεταδόσεις F1, σχολιασμός και κάλυψη
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Μεταδόσεις F1, σχολιασμός και κάλυψη
    • 1
    • 2
    • 72
    • 73
    • 74
    • 75
    • 76
    • 90
    • 91
    • 74 / 91
    Formula 1
    182
    1818
    3494
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      adis4gr last edited by

      Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
      και βολίδα και πύραυλος! και ο vasilakis μου είπε τώρα ότι έλεγαν για τον Hakkinen ότι πάει σαν μετεωρήτης! Πολύ γρήγορα δηλ. LOL

      κανει και ζεστη στην κυπρο...αλλα τακη δεν εχουνε ρε γιαννη....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        takisp last edited by

        Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
        άλλο ένα που θυμήθηκα.....

        όταν ο Φίσικο μπήκε στα πιτς για το 'πέναλτυ' ο Τάκης είπε ότι ο Φίσικο έχει χάσει σίγουρα 30 δευτ. looooooooooooooooool που? στο Μικρότερο pit lane στη Φόρμουλα 1. LOL

        Έχεις δίκιο σ' αυτό 15 έχασε!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          patro last edited by

          Τακη εγω παντος αυτο που θελω ειναι να μη γινονται τετοια λαθη οπως το παραπανω , και γινονται αρκετουτσικα.δεν ειναι αναγκη να μιλατε ολη την ωρα. σκεφτειτε λιγο παραπανω πριν μιλησετε. στο κατω κατω ειναι περιπλοκο πραγμα η φορμουλα 1 και πρεπει να σκεφτεις αρκετους παραγοντες για να βγαλεις σωστο συμπερασμα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mschumacher last edited by

            Ο Τάκης επειδή έχει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης της εκπομπής λόγω του ότι είναι ο κύριος πρωταγωνιστής προσπαθεί να καλύπτει τα πάντα και σίγουρα λάθη θα γίνονται. Αλλά εδώ να τονίσω ότι λείπει η παρουσία του Σειτανίδη που τον διόρθωνε από το κοντρόλ. Αυτή τη φορά είχαν πάει στον Καναδά και φαντάζομαι επηρεάστηκαν από το όλο κλίμα και 'βοήθησε' στο να γίνουν περισσότερα λάθη. Πάντως ειδικά αυτό με τις τελικές ταχύτητες, το ακούμε συνέχεια για το slip stream. Οι max τελικές που βλέπαμε στον αγώνα, ήταν αποτέλεσμα των slip stream που είχε ο ΜΣ από τον Τρούλι και ο Κίμι από τον Αλόνσο! Γι'αυτό και ο Αλόνσο ήταν εκτός 6αδας αν θυμάμαι καλά! Επειδή δεν είχε μπροστά του μονοθέσιο να πάρει slip stream!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              antsakalis last edited by

              Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
              Πάντως ειδικά αυτό με τις τελικές ταχύτητες, το ακούμε συνέχεια για το slip stream. Οι max τελικές που βλέπαμε στον αγώνα, ήταν αποτέλεσμα των slip stream που είχε ο ΜΣ από τον Τρούλι και ο Κίμι από τον Αλόνσο! Γι'αυτό και ο Αλόνσο ήταν εκτός 6αδας αν θυμάμαι καλά! Επειδή δεν είχε μπροστά του μονοθέσιο να πάρει slip stream!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mschumacher last edited by

                Ημερομηνία Grand Prix Live ώρα μετάδοσης Μαγνητοσκόπηση
                Σάββατο (1/7) Δοκιμαστικά (ΗΠΑ) ... 00:30
                Κυριακή (2/7) Grand Prix ΗΠΑ (ΗΠΑ) 19:45

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antsakalis last edited by

                  Τουλάχιστον ελπίζω να μην παει παράταση το Βραζιλία-Γαλλία , γιατι θα χάσουμε την εκπομπή πριν την κονσέρβα ...

                  Η περιγραφή θα γίνει από το Ίντι ;;;;;
                  Οχι τίποτα , τα παιδια καλόμαθαν στα live .... Ουτε ο Γουόκερ τέτοια μεγαλεία επι BBC !!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    ...τα μονοθέσια της formula1 είναι ό,τι πιο ασφαλή υπάρχει στο μηχανοκίνητο αθλητισμό...

                    Τρίτη κλίση κύριε Πουρναράκη. Ύλη γυμνασίου! Μη βιάζετε τη γλώσσα μας!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red-spirit last edited by

                      ...Πέρα από τα αναπόφευκτα σαρδάμ λόγω ταχύτητας και συνεχούς ροής πληροφοριών, ειδικά σε GP της φόρμουλα ένα, θεωρώ σοβαρή και καλή συνολικά την μετάδοση

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        iron_gr last edited by

                        Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
                        ...Πέρα από τα αναπόφευκτα σαρδάμ λόγω ταχύτητας και συνεχούς ροής πληροφοριών, ειδικά σε GP της φόρμουλα ένα, θεωρώ σοβαρή και καλή συνολικά την μετάδοση

                        Συμφωνώ! Μπράβο στα παιδιά!
                        **
                        Έλεος** με μερικούς εδώ!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mschumacher last edited by

                          ναι συμφωνώ και εγώ, και ο Τάκης σχολίασε και το πως 'βγαίνουν' οι τελικές ταχύτητες των μονοθεσίων (όπως είχα αναφέρει παραπάνω) έτσι ώστε να μην μπερδεύεται ο κόσμος.

                          ωστόσο δε μου άρεσε 1 μόνο......

                          Είδε τον Αλόνσο να αφήνει τον Φισικέλα να περνάει..... και δε τον χάλασε, αλλά θα τον χαλούσε το τι... μπορεί να γινόταν ανάμεσα στις 2 Φεράρι και ότι δε θα άρεσε στους Αμερικανούς? Λίγο υπερβολικό νομίζω, όταν στη Ρενώ υπήρχε team order ξεκάθαρα......

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alonso last edited by

                            Δλδ ο Αλονσο δεν θα μπορουσε να καταλαβει οτι δεν θα εβγαινε σε καλο και για αυτον (στο μονοθεσιο του) αλλα και για την ομαδα γιατι θα μπορουσαν να ειχαν χτυπησει αν ο Αλονσο ηταν πεισματαρης και δεν αφηνε τον Φισι να περασει.

                            Το ξεκαθαρα που το ειδες δεν μπορω να καταλαβω παντως

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mschumacher last edited by

                              Ο χρήστης alonso έγραψε:
                              Δλδ ο Αλονσο δεν θα μπορουσε να καταλαβει οτι δεν θα εβγαινε σε καλο και για αυτον (στο μονοθεσιο του) αλλα και για την ομαδα γιατι θα μπορουσαν να ειχαν χτυπησει αν ο Αλονσο ηταν πεισματαρης και δεν αφηνε τον Φισι να περασει.

                              Το ξεκαθαρα που το ειδες δεν μπορω να καταλαβω παντως

                              O Alonso είχε 2 γύρους παραπάνω από τον Φισικέλα στο 1ο ανεφοδιασμό. Αν δε τον άφηνε να περάσει, ίσως και να τον κρατούσε πίσω του (η διαφορά των best laps ήταν μικρή μεταξύ των 2). Ωστόσο ο Αλόνσο έκανε στην άκρη φανερά να περάσει ο φίσι. Όπως και να έγινε, δε μπορεί λίγο μετά να λέει ο Τάκης το τι μπορεί να γίνει στη Φεράρι και ότι δε θα αρέσει στους Αμερικανούς.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alonso last edited by

                                Ο χρήστης mschumacher έγραψε:

                                Δλδ ο Αλονσο δεν θα μπορουσε να καταλαβει οτι δεν θα εβγαινε σε καλο και για αυτον (στο μονοθεσιο του) αλλα και για την ομαδα γιατι θα μπορουσαν να ειχαν χτυπησει αν ο Αλονσο ηταν πεισματαρης και δεν αφηνε τον Φισι να περασει.

                                Το ξεκαθαρα που το ειδες δεν μπορω να καταλαβω παντως

                                O Alonso είχε 2 γύρους παραπάνω από τον Φισικέλα στο 1ο ανεφοδιασμό. Αν δε τον άφηνε να περάσει, ίσως και να τον κρατούσε πίσω του (η διαφορά των best laps ήταν μικρή μεταξύ των 2). Ωστόσο ο Αλόνσο έκανε στην άκρη φανερά να περάσει ο φίσι. Όπως και να έγινε, δε μπορεί λίγο μετά να λέει ο Τάκης το τι μπορεί να γίνει στη Φεράρι και ότι δε θα αρέσει στους Αμερικανούς.

                                Η διαφορα μεταξυ των καλυτερων χρονων τους ειναι περιπου 2 δεκ. εμενα δεν μου φαινεται μικρη παντως. Μικρη διαφορα ειναι των οδηγων της ΤΟΥΟΤΑ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mschumacher last edited by

                                  Ο χρήστης alonso έγραψε:

                                  Η διαφορα μεταξυ των καλυτερων χρονων τους ειναι περιπου 2 δεκ. εμενα δεν μου φαινεται μικρη παντως. Μικρη διαφορα ειναι των οδηγων της ΤΟΥΟΤΑ

                                  κοίτα και ο ΜΣ στη Ίμολα ήταν πιο αργός αλλά νίκησε στους ανεφοδιασμούς. Η ουσία είναι πως αν ο Αλόνσο ή η Ρενώ ήθελαν πίσω το Φισικέλα θα μπορούσαν..... ωστόσο μάλλον είδαν ότι ο Μάσα καθυστερούσε τον ΜΣ και πίστεψαν ότι ο Φισικέλα θα μπορούσε να τους πιάσει πριν τους ανεφοδιασμούς, και στη ευθεία έκοψε, γιατί ήθελε να κόψει είτε μετά από εντολή της ομάδας είτε μετά από δική του απόφαση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    takisp last edited by

                                    Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                                    ναι συμφωνώ και εγώ, και ο Τάκης σχολίασε και το πως 'βγαίνουν' οι τελικές ταχύτητες των μονοθεσίων (όπως είχα αναφέρει παραπάνω) έτσι ώστε να μην μπερδεύεται ο κόσμος.

                                    ωστόσο δε μου άρεσε 1 μόνο......

                                    Είδε τον Αλόνσο να αφήνει τον Φισικέλα να περνάει..... και δε τον χάλασε, αλλά θα τον χαλούσε το τι... μπορεί να γινόταν ανάμεσα στις 2 Φεράρι και ότι δε θα άρεσε στους Αμερικανούς? Λίγο υπερβολικό νομίζω, όταν στη Ρενώ υπήρχε team order ξεκάθαρα......

                                    Η καλοπροαίρετη κριτική βοηθά. Εξάλλου όταν ξεκίνησε αυτή η συζήτηση χρόνια πριν, αυτός ήταν ο σκοπός και όχι να δημοσιεύουμε κατηγορίες και μπηχτές.
                                    Είπα ότι ο Αλόνσο άφησε φανερά. Σχολιάσαμε για τα Ιταλικά του Μπριατόρε. Είπαμε ότι έπρεπε να γίνει και νωρίτερα. Ο Μάσα έχασε 3 δευτ. στο γύρο εξόδου, γλίστραγε λέει ο συμπλέκτης.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      fender last edited by

                                      Ο χρήστης takisp έγραψε:
                                      Ο Μάσα έχασε 3 δευτ. στο γύρο εξόδου, γλίστραγε λέει ο συμπλέκτης.

                                      Μάλλον γλίστραγε, και γλιστράει η θέση του στη φερράρι, γιαυτό έκοψε ταχύτητα....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        theofaman last edited by

                                        Ο χρήστης takisp έγραψε:

                                        ναι συμφωνώ και εγώ, και ο Τάκης σχολίασε και το πως 'βγαίνουν' οι τελικές ταχύτητες των μονοθεσίων (όπως είχα αναφέρει παραπάνω) έτσι ώστε να μην μπερδεύεται ο κόσμος.

                                        ωστόσο δε μου άρεσε 1 μόνο......

                                        Είδε τον Αλόνσο να αφήνει τον Φισικέλα να περνάει..... και δε τον χάλασε, αλλά θα τον χαλούσε το τι... μπορεί να γινόταν ανάμεσα στις 2 Φεράρι και ότι δε θα άρεσε στους Αμερικανούς? Λίγο υπερβολικό νομίζω, όταν στη Ρενώ υπήρχε team order ξεκάθαρα......

                                        Η καλοπροαίρετη κριτική βοηθά. Εξάλλου όταν ξεκίνησε αυτή η συζήτηση χρόνια πριν, αυτός ήταν ο σκοπός και όχι να δημοσιεύουμε κατηγορίες και μπηχτές.
                                        Είπα ότι ο Αλόνσο άφησε φανερά. Σχολιάσαμε για τα Ιταλικά του Μπριατόρε. Είπαμε ότι έπρεπε να γίνει και νωρίτερα. Ο Μάσα έχασε 3 δευτ. στο γύρο εξόδου, γλίστραγε λέει ο συμπλέκτης.

                                        Ο Καρκίνος ήταν ανάδρομος στον Ερμή κλπ. Φοβερή δικαιολογία

                                        Συγγνώμη για το off-topic.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          patro last edited by

                                          κι απο μενα μπραβο γιατι εγιναν πολυ λιγα λαθη .αλλα τελικα ηταν βαρετο γκραν πρι.ελεγε ο τακης για τον ραλφ που μπορει να βρεθει μπροστα και τι θα γινει με τον τρουλι καιγω ειχα χασει τη μπαλα απτην υπνηλια δεν καταλαβαινα τιποτα.
                                          μαλλον ηταν που ειχα δει moto gp το μεσημερι

                                          συγχαρητηρια και στον παλομπαρινι που βελτιωνεται σε καθε αγωνα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mschumacher last edited by

                                            βλέποντας το replay αν ο Μάσσα έχασε χρόνο, τότε μιλάμε για 1 δευτ. το πολύ όταν βρέθηκε στη 1η στροφή, διότι από εκείνο το σημείο και μετά ο Albers τον κρατάει πίσω του (δε κάνει στην άκρη) μέχρι και τη στροφή 8 (!!) όπου ο ΜΣ είχε ανοίξει τη διαφορά αρκετά.

                                            Q: (Matthias Brunner – Motorsport Aktuell) This is for Felipe: on the first stop, both Ferraris were in pit lane for 24 seconds. So does that mean because you lost three seconds on the out lap that the difference between the tyres is that much?
                                            FM: No, I lost time when I was out from the pit stop because of my clutch. I don’t know what to say. I was just going out of the pits and Michael was passing me on the straight.

                                            μη ξεχνάμε ότι ο ΜΣ από τη στροφή 12 και μέχρι το τέλος της ευθείας επωφελήθηκε πολύ από το slip stream πιο αργού μονοθεσίου, όπου και το προσπέρασε λίγο πριν τα φρένα για να κερδίσει και το τελευταίο χιλιοστό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 74 / 91
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr