-
νασο δες λιγο τα νουμερα σε αυτα που λες γιατι νομιζω οτι καπου κανεις λαθος..
κανε ενα κοπο....
-
πάντως αμα βλεπεις μονάχα μπροστά (ακόμα και βιονικός να είσαι) εισαι επικίνδυνος ειτε πας με 50 είτε με 150.
Ανά πάσα στιγμή πρεπει να γνωρίζεις τι συμβαίνει γυρω. Πολλές φορές ειναι και σημαντικότερο να ξερεις τι υπάρχει αριστερά σου-πίσω σου-διαγωνια σου.
Και με 100 να πηγαινεις (που σε πολλους φαινεται 'αστεία' ταχύτητα...) η ζημιά γινεται ανετοτατα αμα δεν εισαι σε θέση να γνωρίζεις τι διεξόδους εχεις σε περίπτωση που κατι θα παει στραβα.
Η αμυντικη οδηγηση που λέγαμε...
Α... ειχα δει καποτε ένα ντοκυμαντερ περι αυτοκίνησης και ασφαλειας και ειχανε πει οτι το 80%+ των θανατηφόρων ατυχηματων στη Γερμανία γινόταν με την ηλιγγιώδη ταχυτητα των 60χλμ/ω (συν-πλην)............
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Ποιοί στίχοι και τραγούδια ρε παίδες; Οι δυό μας ήμασταν στην τεράστια ευθεία των Οινοφύτων, χωρίς να υπάρχει άνθρωπος σε ακτίνα τουλάχιστον δύο χιλιομέτρων. Εγώ με 200++, αυτός με 120--.Περίμενε γιατί κάτι δεν κατάλαβα. Είσαι στην τεράστια ευθεία των Οινοφύτων χωρίς να υπάρχει άνθρωπος πουθενά πέρα από ένα αυτοκίνητο. Το άμαξι αυτό κινείται με 120 στην αριστερή, σε έναν άδειο δρόμο (εκτός από εσένα). Χωρίς να είναι σωστό αυτό που κάνει μπορώ να σου βρώ πιθανούς δρόμους που το έκανε αυτό:
- είχε καλύτερο οδόστρωμα εκεί
- λόγω νύχτας προτίμησε να πηγαίνει δίπλα στην μπάρα για να βλέπει τα αντανακλαστικά
- ήταν παππούς, κοπελίτσα, άσχετος...
Από την μεριά σου πηγαίνεις με 200++, εγώ σου λέω ότι πάς με 210, που πάει να πεί ότι αν μπεις από πίσω του τα 200 μέτρα που λες ότι πάτησε φρένο τα καλύπτεις σε 10 δευτερόλεπτα (χωρίς να πατήσεις φρένο αυτός). Για να πηγαίνεις τόσο σημαίνει ή ότι βαριέσαι να πας πιο αργά ή ότι πραγματικά υπάρχει ανάγκη και βιάζεσαι. Και αντί να περάσεις από δεξιά εσύ προτιμάς να μπείς από πίσω για να αναγκάσεις το ζώο μπροστά σου να κάνει δεξιά. Μη μου πεις ότι είναι παράνομο να το κάνεις αυτό. Όταν κινείσαι με 200++ δεν υπάρχει νόμιμο και παράνομο.
Να το δούμε τώρα από τη μεριά του άλλου. Κινείται σε έναν άδειο δρόμο. Προφανώς από τον τρόπο που κινείται δεν είναι και ο καλύτερος οδηγός. Ξαφνικά βλέπει από πίσω να έρχεται ένα αμάξι, σαφώς πιο γρήγορα αλλά χωρίς να μπορεί να υπολογισεί την ταχύτητα του (είναι νύχτα και είναι άσχετος). Και του ανάβεις τους προβολείς μόνιμα. Υπάρχουν 2 ενδεχόμενα να αντιδράσεί:
- να κάνει απλά δεξία
- να τρομοκρατηθεί (ώχ τί κάνω τώρα, μου την πέσανε) και να αντιδράσει αψυχολόγητα (όπως και έκανε)
Που θέλω να καταλήξω. Υποθέτω ότι οδηγείς χρόνια. Και εγώ το ίδιο. Τόσα χρόνια έχουμε μάθει ότι πολλοί οδηγοί ΔΕΝ ξέρουν να οδηγούν. Αν πήγαινα με τόσα όσα λες θα κοίταγα την ασφάλεια μου και την ασφάλεια των άλλων. Για να το πετύχω αυτό θα προσπαθούσα να μην εμπλακώ με τα άλλα αμάξια. Το να προσπαθείς να υποχρέωσεις ένα αμάξι να κάνει δεξιά κινούμενος με 200++ από πίσω του μόνο σε κίνδυνο βάζει και τους δυο σας. Για αυτό καλό θα ήταν να μην τους λέμε όλους Ζώα.
Και κάτι τελευταίο. Πριν λίγο καιρό κατηγορούσατε κάποιον γιατί έλεγε ότι βγήκε στην αριστερή για να κόψει έναν που πήγαινε με 200 (και εγώ μαζί σας). Αυτόν τον κατηγορούσατε γιατί προσπάθησε να επιβάλει το όριο και παραλίγο να κάνει ατύχημα. Εσένα που προσπαθείς να επιβάλεις τον νόμο βάζοντας τους άλλους σε κίνδυνο γιατί να σου πούμε μπράβο?
-
Ο χρήστης pavleouras έγραψε:
Που θέλω να καταλήξω. Υποθέτω ότι οδηγείς χρόνια. Και εγώ το ίδιο. Τόσα χρόνια έχουμε μάθει ότι πολλοί οδηγοί ΔΕΝ ξέρουν να οδηγούν. Αν πήγαινα με τόσα όσα λες θα κοίταγα την ασφάλεια μου και την ασφάλεια των άλλων. Για να το πετύχω αυτό θα προσπαθούσα να μην εμπλακώ με τα άλλα αμάξια. Το να προσπαθείς να υποχρέωσεις ένα αμάξι να κάνει δεξιά κινούμενος με 200++ από πίσω του μόνο σε κίνδυνο βάζει και τους δυο σας. Για αυτό καλό θα ήταν να μην τους λέμε όλους Ζώα.Ζώο τον θεωρώ όχι τόσο επειδή πάτησε φρένο, αλλά επειδή πήγαινε τόση ώρα έτσι και ακόμα κι όταν έφτασα από πίσω του δεν πήρε χαμπάρι τίποτα. Το ότι πάτησε φρένο ήταν αναμενόμενο, τόσες φορές μου έχει τύχει και υποθέτω και σ'εσάς, που όταν ανάβεις φώτα σε κάποιον να πάει δεξιά, πρώτα πλακώνεται στα φρένα και μετά πάει δεξιά.
Και κάτι τελευταίο. Πριν λίγο καιρό κατηγορούσατε κάποιον γιατί έλεγε ότι βγήκε στην αριστερή για να κόψει έναν που πήγαινε με 200 (και εγώ μαζί σας). Αυτόν τον κατηγορούσατε γιατί προσπάθησε να επιβάλει το όριο και παραλίγο να κάνει ατύχημα. Εσένα που προσπαθείς να επιβάλεις τον νόμο βάζοντας τους άλλους σε κίνδυνο γιατί να σου πούμε μπράβο?
Για εξήγησέ μου σε παρακαλώ ποιός μπήκε σε κίνδύνο, γιατί ακόμα δεν σε πιάνω...
-
@charmak66, adis4gr κλπ
μηπως μπλεκετε το θεμα αντιδρασης, το ποσα μετρα καλυπτεις στα 200+χαω ανα δευτερολεπτο, με αυτο που ειπε ο Nasos οτι 'τον ειδε απο μακρυα και τον απεφυγε'? Το οποιο πολυ απλα σημαινει οτι πηγαινε με προβολια στην αδεια εθνικη και για αυτο μπορουσε να τον δει απο πολυ πιο μακρυα απο τα 20 μετρα που λετε εσεις?
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Αντε να γράψω και για ένα ζώο μέσα στο κλίμα των ημερών (περίπου).Χτές γύρω στις 01:00+ κατέβαινα την Αθηνών-Λαμίας. Ο δρόμος ήταν τελείος άδειος και ήμουνα στη μεσαία με πολλά χιλιόμετρα πάνω από το όριο. Σε μια χαώδη ευθεία κάπου στα Οινόφυτα και με τον δρόμο να εξακολουθεί να είναι άδειος, βλέπω ένα καινούργιο Mini στην αριστερή να πηγαίνει πολύ πιο αργά. Ο δρόμος άδειος μπροστά και δεξιά για πάνω από 2χλμ.
Οχι, λέω, θα περάσω από αριστερά. Φτάνω λοιπόν στα 200-300 μέτρα πίσω, με το πόδι έτοιμο στο φρένο και έχοντας αρχίσει ν'αφήνω γκάζι βέβαια, βγαίνω στην αριστερή και ανάβω προβολείς, συνεχόμενα όχι σινιάλο. Και τι κάνει ο βλάμμένος; Πλακώνεται στα φρένα και αφού κόβει στα 80 πάει στη μεσαία!
Επίσης στο σταθμό που έχει στο Olympus Plaza, πάλι με τις ίδιες συνθήκες (άδειος ο δρόμος σε ακτίνα 2χλμ), περνάει πεζός από δεξιά προς αριστερά στο μοναδικό σημείο που δεν φωτιζόταν ο δρόμος.
Πάλι καλά που με τη βιονική μου νυχτερινή όραση, τον είχα δει από πολύ μακρία.
Αυτό είναι που έγραψες. Με πολύ ήπιο ύφος περιγράφεις το περιστατικό ενός αυτοκινήτου που κινείται στην αριστερή με 120. Και αρχίζεις τους χαρακτηρισμούς 'βλαμμένος', τα bold γράμματα και τα emoticons για να πεις ότι πάτησε φρένο. Εγώ πρέπει να καταλάβω ότι αυτό που σε πείραξε ήταν μόνο το ότι πήγαινε αριστερά?
Όσον αφορά για το αν είναι επικύνδυνο αυτό που έκανες. Εγώ το βάζω στην ίδια σχεδόν κατηγορία (εντάξει είναι σαφώς πιο ακίνδυνο το δικό σου) με αυτό που περιέγραφε ο άλλος με το φορτηγό.
Τί έκανε αυτός? Πήγαινε με 90 και επειδή είδε κάποιον να έρχεται με 200 στην αριστερή βγήκε στα 200 μέτρα μπροστά του για να τον υποχρεώσει να κόψει.
Εσύ τί έκανες? Πήγαινες με 200 και μπήκες πίσω από ένα αυτοκίνητο, το άναψες φώτα για να τον υποχρέωσεις να πάει δεξιά.
Και οι δύο σας θελήσατε να επιβάλετε τον νόμο κάνοντας1)παρανομία
2)βάζοντας σε κίνδυνο τον ευατό σας και τους άλλους.Που είναι η παρανομία? Να πηγαίνεις με 200 και να ανάβεις φώτα στον άλλο. Που είναι το επικύνδυνο? Αν ο άλλος φοβηθεί και τσαρουχώσει το φρένο ή πάει να αλλάξει γρήγορα λωρίδα, θα του φύγει και τότε μπορείς να φανταστείς τι έχει να γίνει.
Και ξαναλέω. Όταν πηγαίνεις με 200++ και είσαι καραπαράνομος το τελευταίο που πρέπει να σε απασχολεί και που πρέπει να απαιτείς από τους άλλους είναι να είναι νομοταγείς. Όχι από ηθικής πλευράς αλλά από πλευράς ασφάλειας. Αν πηγαίνεις με τόσα πολλά το μόνο που πρέπει να σε ενδιαφέρει είναι να κρατηθείς μακρία από άλλα αυτοκίνητα. Και όχι να προσπαθείς με αυτά τα χιλιόμετρα να του επιβάλεις το νόμο.
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Ζώο τον θεωρώ όχι τόσο επειδή πάτησε φρένο, αλλά επειδή πήγαινε τόση ώρα έτσι και ακόμα κι όταν έφτασα από πίσω του δεν πήρε χαμπάρι τίποτα. Το ότι πάτησε φρένο ήταν αναμενόμενο, τόσες φορές μου έχει τύχει και υποθέτω και σ'εσάς, που όταν ανάβεις φώτα σε κάποιον να πάει δεξιά, πρώτα πλακώνεται στα φρένα και μετά πάει δεξιά.
αφού θα στρίψει πρώτα πρέπει να πατήσει φρένο Έτσι του χουν πει, πριν από στροφή πρέπει να πατάς φρένο
@pavleouras: από τη στιγμή που ήταν άδειος ο δρόμος και πήγαινε στην αριστερή ο αργός είναι έτσι κι αλλιώς παράνομος
-
Ο χρήστης pavleouras έγραψε:
Αυτό είναι που έγραψες. Με πολύ ήπιο ύφος περιγράφεις το περιστατικό ενός αυτοκινήτου που κινείται στην αριστερή με 120. Και αρχίζεις τους χαρακτηρισμούς 'βλαμμένος', τα bold γράμματα και τα emoticons για να πεις ότι πάτησε φρένο. Εγώ πρέπει να καταλάβω ότι αυτό που σε πείραξε ήταν μόνο το ότι πήγαινε αριστερά?Ναι, το να πατήσει κάποιος φρένος υπό αυτές τις συνθήκες τον θεωρώ βλαμμένο. Είναι όμως ένα φαινόμενο το οποίο συμβαίνει τόσο τακτικά, που απλά λες 'βλαμμένος' και δεν ασχολείσαι. Αλλά το να είναι κάποιος σ'ένα τόσο μεγάλο, άδειο και ευθύ αυτοκινητόδρομο μόνος του στην αριστερή και να μην έχει πάρει χαμπάρι τι γίνεται, τον θεωρώ μεγάλο ζώο και το βλέπω πιο σπάνια.
Από την άλλη έχεις δίκιο, ο τρόπος που το έγραψα δείχνει πως βασικά το φρενάρισμα μ'ενόχλησε αλλά στην ουσία όμως ήταν το κερασάκι στην τούρτα.
Και οι δύο σας θελήσατε να επιβάλετε τον νόμο κάνοντας
1)παρανομία
Είναι παράνομο ν'ανάψεις τα φώτα να κάνει κάποιος δεξιά όταν δεξιά του και μπροστά του είναι άδειος ο δρόμος σε πολύ μεγάλη απόσταση;
2)βάζοντας σε κίνδυνο τον ευατό σας και τους άλλους.
Κανείς μας δεν κινδύνεψε. Εγώ σίγουρα όχι αφού ήμουν έτοιμος να φρενάρω (όπως και φρέναρα), κι αυτός όχι. Με την ταχύτητα που πηγαίνε και ήταν ασφαλής και εντός ορίων, δεν μπορεί να του τύχει τίποτα άσχημο στην προκειμένη περίπτωση.
Αν ο άλλος φοβηθεί και τσαρουχώσει το φρένο ή πάει να αλλάξει γρήγορα λωρίδα, θα του φύγει και τότε μπορείς να φανταστείς τι έχει να γίνει.
Το πολύ-πολύ ν'αλλάξει 2 λωρίδες αντί για 1.
Και ξαναλέω. Όταν πηγαίνεις με 200++ και είσαι καραπαράνομος το τελευταίο που πρέπει να σε απασχολεί και που πρέπει να απαιτείς από τους άλλους είναι να είναι νομοταγείς. Όχι από ηθικής πλευράς αλλά από πλευράς ασφάλειας. Αν πηγαίνεις με τόσα πολλά το μόνο που πρέπει να σε ενδιαφέρει είναι να κρατηθείς μακρία από άλλα αυτοκίνητα. Και όχι να προσπαθείς με αυτά τα χιλιόμετρα να του επιβάλεις το νόμο.
Από πλευράς ασφάλειας είμαι οκ πάντα όταν ασχολούμαι με κάτι τέτοια. Το κάνω καμιά φορά για να σπάσει η μονοτονία. Και σίγουρα όταν είμαι καραπαράνομος οι ανοχές μου είναι πολύ μεγαλύτερες στα λάθη των άλλων. Είναι όμως κάποιες καταστάσεις όπως η συγκεκριμένη, τις οποίες τις θεωρώ τελείως ηλίθιες με όσα λίγα ή πολλά χλμ κι αν πηγαίνω.
Αλλιώς από τις 300 σελίδες αυτού του τόπικ οι 200 θα ήτανε από δικά μου ποστς.
-
Οκ, για να μην το κουράσουμε απλά να πώ ότι έχουμε διαφορετική αντίληψη του τί είναι είναι επικύνδυνο. Και έτσι για να το χαλαρώσουμε λίγο, να τελειώσω όπως ξεκίνησα, και να ρωτήσω:
Δε βαριώσουν...?
(εννοώ να κόψεις από τα 200++ και να ξαναεπιταχύνεις)
-
Ο χρήστης pavleouras έγραψε:
Δε βαριώσουν...?(εννοώ να κόψεις από τα 200++ και να ξαναεπιταχύνεις)
Από πλευράς ασφάλειας είμαι οκ πάντα όταν ασχολούμαι με κάτι τέτοια. Το κάνω καμιά φορά για να σπάσει η μονοτονία.
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Ναι, το να πατήσει κάποιος φρένος υπό αυτές τις συνθήκες τον θεωρώ βλαμμένο. Είναι όμως ένα φαινόμενο το οποίο συμβαίνει τόσο τακτικά, που απλά λες 'βλαμμένος' και δεν ασχολείσαι. Αλλά το να είναι κάποιος σ'ένα τόσο μεγάλο, άδειο και ευθύ αυτοκινητόδρομο μόνος του στην αριστερή και να μην έχει πάρει χαμπάρι τι γίνεται, τον θεωρώ μεγάλο ζώο και το βλέπω πιο σπάνια.
+1.-
και ας παψουμε επιτελους να δικαιολογουμε τους ΗΛΙΘΙΟΥΣ που κυκλοφορουν στους δρομους!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
+1.-
και ας παψουμε επιτελους να δικαιολογουμε τους ΗΛΙΘΙΟΥΣ που κυκλοφορουν στους δρομους!
είναι νόμιμοι!!!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
+1.-
και ας παψουμε επιτελους να δικαιολογουμε τους ΗΛΙΘΙΟΥΣ που κυκλοφορουν στους δρομους!
είναι νόμιμοι!!!
νομιμοι μπορει να ειναι, νοημωνες ΔΕΝ ειναι. Και αυτο ειναι που τους κανει επικινδυνους!
στη συγκεκριμενη περιπτωση του Νασου μαλιστα, δεν ηταν νομιμος, γιατι δεν υπηρχε λογος να κινειται τερμα αριστερα σε αδειο δρομο.-
-
Απο που κι ως που ειναι νομιμοι? Με το να πηγαινουν τερμα αριστερα ενω οι αλλες δυο (ή και μονο η μεσαια) λωριδες ειναι αδειες? Ή με το να τσαρουχωνουν τα φρενα χωρις σοβαρο και εκτακτο λογο αλλα επειδη 'φοβηθηκαν'. Και τι φοβηθηκαν, το οτι καποιος τους αναψε τα φωτα να κανουν ακρη να περασει επειδη ειχαν κατασκηνωσει στην αριστερη? Εκτος απο παρανομοι (στα πρωτα δυο), ειναι και ανικανοι (στο τελευταιο)...
-
Ναι, αλλά δεν τρέχουν πηγαίνουν με τα όρια
-
Αν κάποιος είναι σε φάση προσπεράσματος ή διαδοχικού προσπεράσματος (1 αμάξι εδώ κι άλλο 1 στα 50 μέτρα παρακάτω) μπορεί να κινείται σε όποια ταχύτητα επιθυμεί εντός ορίου, οπωσδήποτε γρηγορότερα από αυτούς που προσπερνάει και υπό την προϋπόθεση ότι δεν ισχύει κατώτατο όριο ταχύτητας για την αριστερή, το οποίο το ξεπερνάει προς τα κάτω.
Έτσι αν στη μεσαία πάνε με 100 χλμ και εκείνος προσπερνάει με 120 δεν έχει ΚΑΜΙΑ υποχρέωση να κρυφτεί δεξιά επειδή ο γλήγορος έρχεται από το υπερπέραν με 250. -
επικινδυνη νοοτροπια οδηγησης και αυτος που παει τερμα αριστερα ενω οι αλλες 2 λωριδες ειναι αδειες,
επικινδυνα νοοτροπια οδηγησης και αυτος που τρεχει με 200 και βαλε στην εθνικη οδο.
και οι 2 ειναι παρανομοι,και οι 2 ειναι επικινδυνοι. -
Στην περίπτωση του Νάσου ποιον προσπέναργε το Ζώον??
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ναι, αλλά δεν τρέχουν πηγαίνουν με τα όριαΞεχνάς ένα πράγμα...Η αριστερή λωρίδα είναι μόνο για προσπέραση...(αυτά τουλάχιστον λέει ο ΚΟΚ που εδώ και ΤΟΣΕΣ σελίδες στο topic αναφέρετε.Και φυσικά αυτό ισχύει και για σένα -δεν πάει προσωπικά- που πας με 300km/h...Ο ΚΟΚ λέει ότι πρέπει να κινείσαι σε άδειο δρόμο στην δεξιότερη λωρίδα (είτε πας με 80 είτε με 200)...Βρείτε μου ΕΝΑ έλληνα που τρέχει και το κάνει αυτό και θα αλλάξω υπηκοότητα... )
Μην ξεχνάτε ότι εκτός από εμάς που εν μέρει έχουμε κάνει την οδήγηση επιστήμη (όπως τέλοσπάντων το εννοεί ο καθένας), τον δρόμο τον χρησιμοποιεί και η μάνα μου και η μάνα σας και η θεία σας κτλ...Πρέπει να σκεφτόμαστε λίγο τους άλλους και όχι απλά να είμαστε του στυλ:'επειδή έχω δίκιο,θα σε...σκίσω( )' και να βλέπουμε το αμάξι μας σαν προέκταση του πουλιού μας.Έχω βαρεθεί κιόλας να τους βλέπω στο δρόμο...Όποιος θέλει να λιώσει το αμάξι του ας πάει στην πίστα.Γιατί κι εγώ ξέρω να το παίζω έξυπνος με ένα πληκτρολόγιο μπροστά μου και να λέω διάφορες αερολογίες αλλά στο δρόμο ελάχιστους βλέπω να οδηγούν αμυντικά...γρήγορα ή ακόμα και πολύ γρήγορα, αλλά αμυντικά...
Ας κάνουμε εμείς την αρχή και θα ακολουθήσουν και οι άλλοι...Έλεος πια...
ΥΓ:Sorry για το ξέσκασμα αλλά τώρα βρήκα χρόνο να απαντήσω σε όλα αυτά που διαβάζω εδώ και μέρες στο topic!Έχω εκνευριστεί με όλα αυτά που διαβάζω:'καλά έκανα και τον έκλεισα το μ@λ@κ@','μα του έκανα φωτάκια και δεν έκανε δεξιά','η αριστερή μου ανήκει' κτλ...ΥΓ2:Δεν είχα σκοπό να απαντήσω αλλά αφορμή γι'αυτό ,έγινε κάτι που με τσάντησε πολύ στην Κορίνθου-Πατρών:Καλό αμάξι (μάρκα δεν λέω γιατί θα αρχίσουμε τις αερολογίες), κι ενώ κινούμαι στη μόνη ΛΩΡΙΔΑ που έχει ο δρόμος, μου παίζει φώτα-κόρνες και στην επόμενη ευθεία κάνω λίγο δεξιά (πήγα καβάλα στην λωρίδα ανάγκης και στην κανονική λωρίδα,παρότι παράνομα σύμφωνα με τον ΚΟΚ) και όταν με προσπερνά, με κλείνει, μου κάνει κωλοδάχτυλα και ότι άλλο μπορούσε με τα χέρια και απ'ό,τι κατάλαβα τον πείραξε που τον έκλεισα-έκοψα(ρε φίλε 1 λωρίδα έχει!Χαλάρωσε! ) και μετά από λίγο ενώ είδε ότι δεν ασχολήθηκα,έφυγε πηγαίνοντας πουτάνα...Αμάν πια...Κι εγώ τρέχω (και μάλιστα αν με σταματήσουν,δεν θα πάρουν δίπλωμα ούτε τα εγγόνια μου! ) αλλά δεν νιώθω οτι μου ανήκει ο δρόμος ούτε καμία λωρίδα!Δεν ξέρω πώς την έχετε δει έτσι όλοι εσείς που τρέχετε!Λες και οι άλλοι που τρέχουν και σε σέβονται είναι μ@λ@κες!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Έτσι αν στη μεσαία πάνε με 100 χλμ και εκείνος προσπερνάει με 120 δεν έχει ΚΑΜΙΑ υποχρέωση να κρυφτεί δεξιά επειδή ο γλήγορος έρχεται από το υπερπέραν με 250.Είσαι εκτός τόπου και χρόνου για άλλη μια φορά. Δεν προσπερνούσε κανέναν.
Στην περίπτωση του Νάσου ποιον προσπέναργε το Ζώον??
Τη σκιά του...
[Διάσπαση]Η προσπέραση του Kasel. Περί προσπέρασης γενικώς