Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    [Διάσπαση]Η προσπέραση του Kasel. Περί προσπέρασης γενικώς
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. [Διάσπαση]Η προσπέραση του Kasel. Περί προσπέρασης γενικώς
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 48
    • 49
    • 16 / 49
    Περί αυτοκίνησης
    79
    973
    2666
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kasel last edited by

      hannibal μη συγκρινεις πιστα με δημοσιο δρομο.εκει τα αμαξια ειναι φτιαγμενα για καποιο σκοπο.εξαλλου εχεις δει και τα ατυχηματα που γινονται εκει.
      τι ειναι πιο ασφαλες και πιο λογικο και για σενα και για τους αλλους οδηγους,να οδηγεις με νορμαλ ταχυτητα π.χ μεχρι 140 και συγκεντρωμενος στο δρομο,η να οδηγεις με 200 και συγκεντρωμενος στο δρομο;με ποια ταχυτητα θα αποφυγεις το μοιραιο πιο ευκολα;
      συγκρινεις τα αμαξια πιστας και τους οδηγους τους και τα τεραστια μετρα ασφαλειας που παιρνουν εκει με μια κατασταση σε δημοσιο δρομο οπου κινειτε το καθε ειδος οχημα,οπου δεν ξερεις ο δρομος τι θα σου παρουσιασει π.χ μια λακουβα,λαδια που χανει ενα προπορευομενο οχημα,καποιος που απο αφηρημαδα βρεθηκε μπροστα σου,αντικειμενο που μπορει να πεσουν απο καποιο φορτηγο,μια πετρα,ενα ζωο,ενα σκασμενο λαστιχο,ενα τελαρο.
      αυτα ολα τα εχω δει μπροστα μου,πιστεψε με.
      οταν λοιπον ο δημοσιος δρομος δεν ειναι απολυτα ελεγχομενος οπως μια πιστα,και εσυ πηγαινεις εν γνωση σου με υπερβολικη ταχυτητα,τοτε ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ ΤΗ ΤΥΧΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΤΥΧΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ;
      εφοσων ο δρομος ειναι τοσο απροβλεπτος δεν ειναι πιο λογικο και ασφαλες μια συνετη ταχυτητα και τα ματια 14;
      δεν θελω παλι να αρχισουμε τις ανοητες αντιλογιες που ειχαμε πριν,και απο μερια μου και απο μερια σας,αλλα να κανουμε διαλογο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thevoice last edited by

        Ο χρήστης kasel έγραψε:
        δειτε λιγο στα νεκροταφεια ποσα νεαρα παιδια υπαρχουν λογων τροχαιων.στις ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ περιπτωσεις λογω ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗς ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.

        Εδώ το χαλάς, με τη γνωστή καραμέλα της 'υπερβολικής ταχύτητας' που τα εξηγεί όλα...

        Η ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ταχύτητα είναι το πρόβλημα και η ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ. Αν ψάχνεις να ενοχοποιήσεις την 'ταχύτητα', βάλε κι ένα σωρό όρια που μπαίνουν με την ίδια λογική και για τα ίδια αυτοκίνητα που έμπαιναν και το '70, που (δικαιολογημένα ίσως) κάνουν τους περισσότερους να θεωρούν γενικότερα τα όρια στους δρόμους γελοία (άντε να πας Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 8 ώρες, να δούμε αν θα φτάσεις σώος η θα ξυπνήσεις επάνω στη μπαριέρα) και θα είσαι πολύ πιο κοντά στην απάντηση που ψάχνεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kilomeater last edited by

          ΖΩΑ οσοι είναι τόσο εγωιστές που δεν μπορούν με τίποτα να σεβαστούν τη γνώμη του άλλου (ακόμα και αν δε συμφωνούν) και πρέπει πάντα να πούν την τελευταία λέξη, οσοι συζητούν μόνο για να αποδείξουν οτι έχουν δίκιο και δεν ξέρουν πότε να σταματήσουν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hannibal last edited by

            Κασελ για πρωτη φορα ισως συμφωνησω μαζι σου, αλλα μονο στην φαση πιστας και δημοσιου δρομου.......

            Οταν μιλαω για την πιστα το λεω για το παραδειγμα οτι οδηγουμε συγκεντρωμενοι......
            Με λιγα λογια στο παραδειγμα αυτο μιλαω για το ποσο συγκεντρωμενος πρεπει να εισαι σε αυτο που κανεις.....

            Και το αντιπαρα8ετω στην νορμαλ οδηγηση στο οτι οταν πηγαινεις με νορμαλ αφαιρησαι γιατι χαλαρωνεις.... Οταν πας ομως γρηγορα με την εκρηξη της αδρναλινης δεν μπορεις να χαλαρωσεις και το μυαλο σου τοτε το μονο μου κανει ειναι δισ υπολογισμους πανω σε αυτο που κανεις(οδηγηση).

            Αυτο που με στεναχωρει τσαντιζει ειναι οτι καποιοι πηρατε ακριβως αυτο που ειπα, και βγαλατε το συμπερασμα οτι εγω λεω οτι για να εισαι εισαι ασφαλεις ΠΡΕΠΕΙ να τρεχεις..... Πραγμα το οποιο δεν ειπα.... Ειπα οτι οταν τρεχεις οι αισ8ησεις σου ειναι περισσοτερο σε εγρηγορση....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              govus last edited by

              Εάν κάποιος έχει να μπει στο θέμα από προχθές και το κάνει σήμερα, πραγματικά θα δυσκολευτεί να βρει πόση σχέση έχουν τα περισσότερα από αυτά που γράφτηκαν στις τελευταίες περίπου 10 ( ) σελίδες με τον τίτλο του (θέματος). Μήπως θα 'πρεπε ν' ανοιχτεί ένα θέμα περί οδηγικής συμπεριφοράς στις Ε.Ο. (αν δεν έχει ανοιχτεί, βεβαίως, ήδη) ;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manosk last edited by

                MAD-MAX-13
                δεν υπήρχε ούτως ή άλλως περίπτωση να συμφωνήσουμε. Σταματάω την κουβέντα γιατί δεν βγαίνει άκρη - οι νόμοι της φυσικής δεν ισχύουν στα λόγια αλλά ισχύουν στην πράξη. Και η πράξη γράφει καθημερινά νεκρούς λόγω 'απώλειας του ελέγχου του οχήματος'. Βέβαια υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες, όπως το κακό οδόστρωμα, η κακή χάραξη, οι ηλιθιότητες ηλιθίων, εφόσον όμως το πατάμε τέρμα εν γνώσει του ότι υπάρχουν κίνδυνοι σαφώς φταίμε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kasel last edited by

                  παν μετρον αριστον.δεν λεω να πας απο αθηνα θεσσαλονικη σε 8 ωρες,ουτε να πας στην εθνικη οδο με 60.το θεμα ειναι να μην πιανουμε τις ακρες.ουτε προς πανω ουτε προς κατω.
                  παιζουν πολλα πραγματα ρολο για ενα ατυχημα.ο δρομος,το αυτοκινητο,η ταχυτητα,η εμπειρια,η κατασταση στην οποια βρισκεται ο οδηγος,η βλακεια που θα κανει ο αλλος.
                  η αληθεια ομως ειναι οτι με προσοχη και συνετη ταχυτητα μπορουμε να γλιτωσουμε πολλα.σιγουρα οχι ολα.ο δρομος δεν θελει ουτε μαγκια,ουτε λαθος υπερεκτιμηση των ικανοτητων και του οδηγου και του αυτοκινητου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mad-max-13 last edited by

                    Ο χρήστης manosk έγραψε:
                    MAD-MAX-13
                    δεν υπήρχε ούτως ή άλλως περίπτωση να συμφωνήσουμε. Σταματάω την κουβέντα γιατί δεν βγαίνει άκρη - οι νόμοι της φυσικής δεν ισχύουν στα λόγια αλλά ισχύουν στην πράξη. Και η πράξη γράφει καθημερινά νεκρούς λόγω 'απώλειας του ελέγχου του οχήματος'. Βέβαια υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες, όπως το κακό οδόστρωμα, η κακή χάραξη, οι ηλιθιότητες ηλιθίων, εφόσον όμως το πατάμε τέρμα εν γνώσει του ότι υπάρχουν κίνδυνοι σαφώς φταίμε.

                    ολα ωραια και καλα....την γενικολογια τι την η8ελες?

                    εχουμε που εχουμε ξεφυγει....αυτο ειναι αφορμη πλατιασματος και αλλαγης κουβεντας...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kasel last edited by

                      hannibal σιγουρα με υψηλη ταχυτητα η αδρεναλινη ανεβαινει και η προσοχη και η συγκεντρωση ειναι πολυ μεγαλυτερη.και πολλες φορες πιο ευκολα θα γινει ατυχημα απο εναν που παει με 100,αλλα ασχολειτε με το ραδιοφωνο,το κινητο,με κατι που θα τρωει και ειναι αφηρημενος,απο εναν που παει με 200 και ειναι απολυτα συγκεντρωμενος στο δρομο.συμφωνω.
                      αλλα δεν ελαχιστοποιουνται πιο πολυ οι πιθανοτητες ατυχηματος,οταν εισαι αφοσιωμενος μονο στο δρομο και οδηγας λεμε τωρα 120,130 και 140.δεν θα αντιδρασει ενας συγκεντρωμενος οδηγος πιο γρηγορα και σιγουρα με τετοια ταχυτητα απο εναν συγκεντρωμενο που παει με 200;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ένα πρωινό στον Κηφισσό και θα δείτε πως γίνονται τα ατυχήματα στις αλλαγές λωρίδων ακόμα και με 0-10-20 χλμ.

                        Βγαίνει ο άλλος σταματημένος επειδή η δεξιά ή η αριστερή κινείται και είναι οι υπόλοιποι υποχρεωμένοι να πέσουν στα φρένα για να μην τον εμβολίσουν!

                        Σήμερα πήγε να γίνει 'καλό', πούλμαν πήγαινε στη ΔΕΞΙΑ με 30-40 ΝΟΜΙΜΑ και ένα αγροτικό από τη μεσαία μπήκε στη δεξιά, μπροστά στο πούλμαν με 0 (η διαφορά ταχύτητας που λέμε). Τα δε όλα ο οδηγός του πούλμαν.

                        Το ζήτημα είναι αν είναι 'παράνομος' κάποιος με 180 στην αριστερή ή νόμιμος με 120; ή η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ και το αν ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ αυτός που θέλει να αλλάξει πορεία/λωρίδα;

                        Θα τον έλιωνε σήμερα και όλα ήταν νόμιμα. Χαμηλή ταχύτητα για το πούλμαν, ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΖΩΟΝ;;;;; και μην μου πείτε ότι δεν μπορεί να υπολογίσει τα 30-40 που πήγαινε το πούλμαν

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Αντε πάλι... το ΙΔΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΜΕ 120-60 και με 0-50

                          Τα 180 είναι το θέμα ή ότι ο άλλος ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΙ ΜΕ ΟΠΟΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ

                          1. Στην περίπτωση που πάω με πολλά κι έρχεται ο άλλος με περισσότερα κάνω δεξιά πριν προλάβει να έρθει προφυλακτήρα. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ που τους ελέγχουμε ΣΥΝΕΧΩΣ

                          2. Στην περίπτωση που είμαι στη μεσαία και θέλω να προσπεράσω, ελέγχω 2 και 3 φορές πριν βγω και όχι μόνο αριστερά αλλά και ΠΙΣΩ γιατί το ίδιο μπορεί να κάνει και ο πίσω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mad-max-13 last edited by

                            Ο χρήστης lkar έγραψε:
                            Αντε πάλι... το ΙΔΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΜΕ 120-60 και με 0-50

                            Τα 180 είναι το θέμα ή ότι ο άλλος ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΙ ΜΕ ΟΠΟΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ

                            1. Στην περίπτωση που πάω με πολλά κι έρχεται ο άλλος με περισσότερα κάνω δεξιά πριν προλάβει να έρθει προφυλακτήρα. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ που τους ελέγχουμε ΣΥΝΕΧΩΣ

                            2. Στην περίπτωση που είμαι στη μεσαία και θέλω να προσπεράσω, ελέγχω 2 και 3 φορές πριν βγω και όχι μόνο αριστερά αλλά και ΠΙΣΩ γιατί το ίδιο μπορεί να κάνει και ο πίσω

                            +1

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hannibal last edited by

                              +_1234567890

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                caryothraystis last edited by

                                μετά τις δικες μου τοποθετήσεις και του the voice, αυτό ήταν ό,τι πιο σωστό γράφτηκε τις τελευταιες σελιδες:

                                Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
                                ΖΩΑ οσοι είναι τόσο εγωιστές που δεν μπορούν με τίποτα να σεβαστούν τη γνώμη του άλλου (ακόμα και αν δε συμφωνούν) και πρέπει πάντα να πούν την τελευταία λέξη, οσοι συζητούν μόνο για να αποδείξουν οτι έχουν δίκιο και δεν ξέρουν πότε να σταματήσουν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cliodriver last edited by

                                  Το θέμα ΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ !@#$@ ΤΑ 180!!!

                                  Τόσο καρά-ντουβάρ δύσκολο είναι να το καταλάβετε?????

                                  Μια τιμονιά με 60 είναι η ίδια με την αντίστοιχη με 120;;;

                                  Αν σε δω βρε 'αστροπελέκι' να μου`ρχεσαι με 'όσα', τρομάξω κάνω απότομη τιμονιά με τα 120 που έχω, δεν θα προκαλέσω πανικό και ενίοτε το χάος;;; Εσύ όμως - μακάριος - θα συνεχίσεις και θα πεις από πάνω και 'τον μλκ..', έτσι; Ευθύνη μηδέν!! Και το σενάριο αυτό δεν παίζει με μένα μόνο να είμαι **ήδη **στην αριστερή, παίζει και με μένα να έχω ξεκινήσει να αλλάζω λωρίδα, να σε βλέπω ξαφνικά (το οποίο είναι απολύτως φυσικό να συμβεί αν η σχετική μας ταχύτητα είναι της τάξης των 60-80χλμ), να τρομάζω και να κάνω απότομο ελιγμό για να σε αποφύγω.

                                  Πόσες λέξεις πρέπει να γράψουμε για να καταλάβετε ότι τίθεται ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ;;;

                                  Όλοι παίρνετε το ιδανικό σενάριο της ευθείας, όπου ο αετομάτης οδηγός - που το ένα (αετήσιο) μάτι του το έχει στον καθρέπτη (λες και το πίσω είναι το πιο σημαντικό και όχι το που πας - το μπρος!) - έχει κάνει τη δειγματοληψία του, έχει υπολογίσει την ταχύτητά σας και δεν θα βγει. Για χαλάστε λίγο αυτή την πλασματική ιδανικότητα.. αν ο μη-αετομάτης οδηγός άλλαξε λωρίδα όσο είχατε μεταξύ σας στροφή και σκάγατε μετά τη στροφή πάνω του με +80χλμ τι θα κάνατε;; Πάλι ο χαμένος ο 'αργός' θα φταίει;;

                                  Τέλος πάντων, βαρέθηκα να γράφω προσπαθώντας να αποδείξω το αυτονόητο, ότι ο δρόμος μοιράζεται σε όλους, όλοι δεν είναι το ίδιο ικανοί, όλοι έχουν το δικαίωμα να είναι εκεί, και πρέπει ΑΠΛΑ να υπάρχει ανοχή, συντήρηση και προσοχή ουσιαστική (όχι του γελοίου τύπου 'επειδή πάω μαλιά, έχω μπόλικη αδρεναλίνη στις φλέβες μου, και άρα είμαι προσεκτικός.. ') απο ΟΛΟΥΣ!!

                                  Ο νοών νοείτω, και ο παθών...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hannibal last edited by

                                    Twra kai to opoio dikio poy pi8anws na eixes xaneis me ayto soy to reply alla fainetai oti meta apo tosh epixeirhtatologia pollwn xrhstvn esy synexizeis na mhn blepeis to dasos kai kollas sto ena dentro.... Egw eimai kai twn 2 apopsewn.... to olo 8ema me ta klm 180 h pio polla h pio liga ksekinhse me to oti aytos poy allazei rwdia einai YPOXREWMENOS na koitaksei 2 toylaxiston fores ton gamoka8repth toy, afoy kai aytos den einai 100% oti deixnei swsta afoy yparxei kai h nekrh gwnia.....
                                    Ayto prospa8oyme na soy dwsoyme na katalabeis toses selides alla esy ekei kollhmenos......

                                    Filika
                                    Hannibal

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα να κινείσαι νόμιμα με 120 στην αριστερή και να μπει ξαφνικά μπροστά κάποιο ΖΩΟ με 60

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Δηλαδή ταξίδι στην εθνική κάνετε πάντα με τα νόμιμα όρια;;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hannibal last edited by

                                          Ikar bash ths logikh toy clio mallon oxi.... afoy kai na tromaksei kai na kanei timonia aytos poy paei me 60 den 8a xasei ton elegxo toy aytokinhtoy......
                                          alla kai timonia na mhn kanei h taxythtes einai mi9kres opote den 8a exoyme kanena 8anathforo, apla ylikes zhmies.....

                                          Ikar asto... mhn asxoleiste kai polla eipame..... Ta ypoloipa sthn zoygkla twn dromwn..... Alla mhn dw na eiste eseis aytoi poy sas kleisane enw kinosastan sthn aristerh kai brhzete kanena ZWO poy apla allakse lwrida me to etsi 8elw tote 8a pesei trello gelio....................

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
                                            Δηλαδή ταξίδι στην εθνική κάνετε πάντα με τα νόμιμα όρια;;;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 16 / 49
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr