-
Το πρόβλημα παρουσιάστηκε προχθές στο αυτοκίνητο της γυναίκας μου, που πήγαινε να το βάλει μπρος αλλά τίποτε (γυρνούσε η μίζα αλλά δεν έπαιρνε- η μπαταρία οκ!).
Πήγα με το δικό μου κλειδί και πήρε αμέσως. Δοκιμάζοντας 5-6 φορές και με τα δύο κλειδιά είχαμε το ίδιο αποτέλεσμα (με το δικό μου έπαιρνε με το δικό της όχι...)
Από σήμερα όμως και με το δικό μου δεν παίρνει μπροστά! Σας έχει τύχει κάτι τέτοιο?
-
Το πρόβλημα παρουσιάστηκε προχθές στο αυτοκίνητο της γυναίκας μου, που πήγαινε να το βάλει μπρος αλλά τίποτε (γυρνούσε η μίζα αλλά δεν έπαιρνε- η μπαταρία οκ!).
Πήγα με το δικό μου κλειδί και πήρε αμέσως. Δοκιμάζοντας 5-6 φορές και με τα δύο κλειδιά είχαμε το ίδιο αποτέλεσμα (με το δικό μου έπαιρνε με το δικό της όχι...)
Από σήμερα όμως και με το δικό μου δεν παίρνει μπροστά! Σας έχει τύχει κάτι τέτοιο?
-
Το πρόβλημα παρουσιάστηκε προχθές στο αυτοκίνητο της γυναίκας μου, που πήγαινε να το βάλει μπρος αλλά τίποτε (γυρνούσε η μίζα αλλά δεν έπαιρνε- η μπαταρία οκ!).
Πήγα με το δικό μου κλειδί και πήρε αμέσως. Δοκιμάζοντας 5-6 φορές και με τα δύο κλειδιά είχαμε το ίδιο αποτέλεσμα (με το δικό μου έπαιρνε με το δικό της όχι...)
Από σήμερα όμως και με το δικό μου δεν παίρνει μπροστά! Σας έχει τύχει κάτι τέτοιο?
-
Μηπως φταιει η κεραια του immo;Απο οτι ξερω ειναι στην κολωνα του τιμονιου.
-
Υπάρχει περίπτωση να τα φτύσανε και τα δυο κλειδιά - οι πλακέτες τους; Αν ταυτόχρονα με το γύρισμα αρχίζει να αναβοσβήνει το λαμπάκι σαν τρελό, ίσως πρέπει να πας από ένα ηλεκτρολόγο Renault για να δει αν φταίει το κλειδί ή το immo.
Αν θέλεις μπορώ να σε στείλω σε κανα δυο ανθρώπους...[/i]
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας....
Μετά από καμμιά 15αριά προσπάθειες πήρε τελικά μπρος με το δικό μου κλειδι.... ανεξήγητο τί γινεται...
Θα το πάω αύριο σ'εναν ηλεκτρολόγο να δω τι βλάβει βγάζει σαν μύνημα...
Θα σας ενημερώσω!
-
Φίλε μου πρόκειται για πολύ γνωστό πρόβλημα με τα κλειδιά των Clio
Τα κλειδιά σου έχουν το πρόβλημα , τα οποία έχουν απομαγνητιστεί και το immobilaizer δεν τα αναγνωρίζει.
Η λύση είναι καινούργια κλειδιά από Γαλλία και προγραμματισμός τους εδώ ή αν βρείς κάποιον εδώ να στα επαναφέρει τα ίδια.
Γνωρίζω ότι υπάρχει κάποιος στην Αθήνα και συγκεκριμένα στην Ν.Ιωνία που κάνει αυτήν την δουλειά.Εσύ όμως είσαι στην Θεσσαλονίκη από ότι βλέπω οπότε .....
Έχε υπ'όψιν σου ότι το κόστος για κάθε κλειδί από την Renault φτάνει τα 150 ευρώ περίπου και μάλλον θα πας για παραγγελία από Γαλλία με 15μερη αναμονή. -
Θα μάθουμε άραγε τι έγινε με το πρόβλημα σου;
-
Λογικά έχει πρόβλημα το κλειδί τις γυναίκας του φίλου.
Απλά και με τις διαδοχικές δοκιμές καλό κλειδί -χαλαμένο κλειδί 'κόλλησε' ο εγκέφαλος του immo. -
sorry για την αργοπορία στην εξέλιξη της υπόθεσης...
Τελικά το ένα από τα δύο κλειδιά δουλεύει άψογα, ενώ το άλλο πάπαλα!
Υποπτεύομαι (όπως είπε και ο φίλος παραπάνω) ότι με το βγάλε-βάλε με το ένα και το άλλο κλειδι ο εγκέφαλος τα 'ψιλοέπαιξε'... ενώ τώρα που χρησιμοποιείται μόνο το ένα όλα πάνε καλά... (έτσι είπε και ο ηλεκτρολόγος που το είδε)
Βέβαια έχω ήδη παραγγείλει ακόμη ένα... γιατί εάν και το τωρινό τα παίξει.... θα καθόμαστε και θα κοιτάμε το clio!
Πάντως ρε παιδιά ...(ξέρω ότι δεν είναι σε άμεση συνάρτηση με το θέμα αλλά τον πόνο μου θα τον πω...)
Πληρώσαμε ένα κάρο λεφτά να πάρουμε τότε το clio (ίσως το ακριβότερο της κατηγορίας του..) αλλά μόνο προβλήματα είχαμε, δηλ.:
- Τα service του είναι απαράδεκτα ακριβά.... (μεγάλη ιστορία και με κοροϊδία του Ρομπόπουλου όπου χρεώσανε 800 ευρώ για το 'μεγάλο service' - μεγάλη ιστορία που εάν σας την πω θα φρίξετε... Κοι τα άλλα συνεργεία όμως στη Θεσσαλονίκη κάτω από 600
-
απλα προσεξε μη παρεις κατι εξισου προβληματικο...
στο δικο μας κλιο 1.4 αυτο που δεν εχουμε παθει ειναι οι πολλαπλασιαστες...εχουμε παθει ηλεκτρολογικη ζημια για την οποια φταιγαμε εμεις που την αφησαμε να κλιμακωθει...
για τα σερβις τα εχουμε ξαναπει..θελει ψαξιμο αλλα κανε μια βολτα και ρωτα και μερικοι αμεσοι ανταγωνιστες τι πληρωνουν για τα σερβις... μη κοιτας που περναει στο ντουκου...
σε μας οι 2-3 ζημιες που παθαμε και μπορεις να πεις οτι ειναι προβληματα κλιο (με μεγαλυτερη το ηλεκτρολογικο ) χτυπησανε σχετικα κολλητα...υπηρξε κοπωση αλλα σε σχεση με αυτα που προσφερει το κλιο, εγω δε τα θεωρω σημαντικα ζητηματα...
-
Ο χρήστης kstampo έγραψε:
( θα μου πείτε σε όλα τα φόρουμ προβήματα θα δεις ...Aκριβώς! Άλλωστε οι περισσότεροι που γράφονται περιστασιακά σ' ένα forum το κάνουν για να αναφέρουν και να πάρουν συμβουλές για ένα πρόβλημά τους.
-
Το Sunny έχει τα μισά (και λιγότερα) εξαρτήματα από όλα τα σημερινά αυτοκίνητα, δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση που δεν παθαίνει τίποτα...για την ακρίβεια, έχω σχηματίσει την εντύπωση ότι δεν έχει σημασία αν το σκίζεις ή το αφήνεις μήνες ακίνητο...δεν καταλαβαίνει Χριστό!
Για το Clio, με κάλυψε ο adis4gr. Αν θες πληροφορίες για μερικά πράγματα, πμ είναι ευπρόσδεκτο...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το Sunny έχει τα μισά (και λιγότερα) εξαρτήματα από όλα τα σημερινά αυτοκίνητα, δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση που δεν παθαίνει τίποτα...για την ακρίβεια, έχω σχηματίσει την εντύπωση ότι δεν έχει σημασία αν το σκίζεις ή το αφήνεις μήνες ακίνητο...δεν καταλαβαίνει Χριστό!Μην είσαι τόσο σίγουρος για το ότι δεν παθαίνει τίποτα...
-
Τι να σου πω...έχω πολλές εμπειρίες μαζεμένες για τα μοντέλα Β11 και Ν13, που δεν νομίζω να με αποτρέψουν από το να το πιστεύω...
Για την ιστορία, ένα Β11 για 7 χρόνια στην οικογένεια, ένα Ν13 για 11 χρόνια, αυτόν τον καιρό έχω υπό την προστασία μου ένα Β11 20 ετών, και έχω προσωπικές μαρτυρίες από άλλα 3 Sunny/Cherry των δυο συγκεκριμένων γενεών. Όλα στα χέρια ανθρώπων που δεν τα λυπούνταν καθόλου (είτε τεράστιες περίοδοι ακινησίας είτε τεράστιο σκίσιμο).
Φυσικά το 'δεν παθαίνει τίποτα' είναι σχήμα λόγου, όπως και το 'δεν έχει και τίποτα πάνω του για να χαλάσει'. Αλλά η αξιοπιστία τους κόντρα σε μεγάλες κακουχίες είναι σχεδόν παροιμιώδης...
Ειδικά σε συγκρίσεις με σημερινά μοντέλα που έχουν πλέον προκαθορισμένο χρόνο ζωής (μη μου πείτε ότι δεν νιώθετε έτσι), μοιραία η υπερβολή μου γίνεται θεμιτή.
-
Εγώ μιλάω σαν τεχνικός. Έχουμε ασχοληθεί με μυριάδες τέτοια και δεν ήταν λίγες οι φορές που ήταν πολύ δύσκολο να περάσουν ΚΤΕΟ. Είδικά τα καταλυτικά με καρμπυρατερ με τις άπειρες υποπιέσεις που δεν έλεγαν να κατεβάσουν καυσαέρια.
Το πιο γνωστό πρόβλημα είναι πάντως ότι ραγίζουν την κυλινδροκεφαλή τους.
Πάντως το 'δεν παθαίνουν τίποτα' δεν σημαίνει απαραίτητα και κάτι. Μπορεί να είναι ερείπιο το αυτοκίνητο και να τσουλάει. Δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και σε καλή κατάσταση. -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Μπορεί να είναι ερείπιο το αυτοκίνητο και να τσουλάει. Δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και σε καλή κατάσταση.Συμφωνώ. Πλέον όμως, με τα καινούρια αυτοκίνητα, συνηθέστερο είναι να μην τσουλάνε. Είσαι ο πρώτος τεχνικός πάντως που ακούω να μιλάει αρνητικά για την αξιοπιστία των Sunny. Έχουν κυκλοφορήσει και μυριάδες και δεν νομίζω κανένας να τους δίνει σημασία και φροντίδα, οπότε δεν μου ακούγεται περίεργο να μην περνάνε ΚΤΕΟ κλπ. Το δικό μου πέρασε και μάλιστα άνετα σε ιδιωτικό, πρόβλημα με καυσαέρια δεν είχε ποτέ κ.ο.κ.
Αλλά είμαστε off-topic. Το ζήτημα είναι ότι σε σχέση με τα σύγχρονα, τα παλιά αυτοκίνητα σου δίνουν την αίσθηση του damageproof!
-
Για να μείνουμε στο θέμα...
Τα RENAULT έπαιρναν τον κωδικό του immo όταν πατούσες το κουμπί στο κλειδί για να ξεκλειδώσουν οι πόρτες. Τελευταία φορά που μας έτυχε ήταν σε twingo που δεν άναβε ούτε το λαμπάκι που έχει πάνω το κλειδί. Είχαμε βρει 7 ψυχρές κολλήσεις τις οποίες και επαναφέραμε. Τα λαμπάκι άναβε σε κάθε πάτημα του κουμπιού μετά τις επεμβάσεις μας. Παρ'αυτά στο αυτοκίνητο δεν δούλεψε (δεν ξεκλείδωσε τις κλειδαριές) και τελικά το παραπέμψαμε στην αντιπροσωπεία...
Φαντάσου απογοήτευση...Να βρίσκεις καραμπινάτα σφάλματα και να μην δουλεύει πάλι. -
Ήθελα να σε ρωτήσω πόσο σου ζήτησε η αντιπροσωπεία για το ένα κλειδί. Από όσο κατάλαβα παρήγγειλες ένα κλειδί από την αντιπροσωπεία αφού το άλλο δουλεύει πλέον κανονικά.
-
Στη Ρενάλ πριν από ένα χρόνο το κλειδί και μαζί ο προγραματισμός, αισίως 155 ευρουλάκια.
Πρόβλημα immobilizer Clio MTV