-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Σήμερα το πήγα για ζυγοστάθμιση. Ετρεμε πολύ από τα 110 εώς τα 130-135...
Εκανα μία ...τίποτα. Εκανα και δεύτερη και κάπως έφτιαξε. Τι διάολο τόσο πολύ ήθελε;
Ακόμα δεν είναι τέλειο. Ψιλοτρέμει ακόμα. Δεν έχω και δρόμο να το ανοίξω. Μόνο ΑΟ. Θα δούμε...Το είχα πάθει κι εγώ Σάββα τον πρώτο χρόνο με τα λάστιχα εργοστασιακής τοποθέτησης. Έστρωσε μόνο με ζυγοστάθμιση τροχών πάνω στο αυτοκίνητο. Μετά βάζεις σημαδάκια με μαρκαδόρο σε ζάντα και πλύμνη τροχού (σε μη εμφανές σημείο βέβαια) ώστε αν βγάλεις τροχό, να τον βάλεις πάλι στην σωστή ζυγοσταθμισμένη θέση.
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Σήμερα το πήγα για ζυγοστάθμιση. Ετρεμε πολύ από τα 110 εώς τα 130-135...
Εκανα μία ...τίποτα. Εκανα και δεύτερη και κάπως έφτιαξε. Τι διάολο τόσο πολύ ήθελε;
Ακόμα δεν είναι τέλειο. Ψιλοτρέμει ακόμα. Δεν έχω και δρόμο να το ανοίξω. Μόνο ΑΟ. Θα δούμε...Το είχα πάθει κι εγώ Σάββα τον πρώτο χρόνο με τα λάστιχα εργοστασιακής τοποθέτησης. Έστρωσε μόνο με ζυγοστάθμιση τροχών πάνω στο αυτοκίνητο. Μετά βάζεις σημαδάκια με μαρκαδόρο σε ζάντα και πλύμνη τροχού (σε μη εμφανές σημείο βέβαια) ώστε αν βγάλεις τροχό, να τον βάλεις πάλι στην σωστή ζυγοσταθμισμένη θέση.
Ακριβώς με τον ίδιο τρόπο λύθηκε το πρόβλημα με τα πρώτα ελαστικά του clio μου (το Ι) αφού 2 ζυγοσταθμίσεις δεν είχαν φέρει αποτέλεσμα κ μου έλεγαν για silentblock, ημιαξόνια κ ένα σωρό άλλα!
Επίσης κ από στραβομμένες δισκόπλακες το έχω πάθει, κ η πλάκα ήταν ότι σε φρενάρισμα δεν είχα (ιδιαίτερο) πρόβλημα με τρέμουλο
Άσχετο με τα παραπάνω μου έχετε λείψει όλοι! πλέον πήζω τρελλά κ δεν προλαβαίνω να μπω σχεδόν καθόλου! καμιά συνάντηση ως Citroen Forum (κ όχι μόνο) πότε θα κανονίσουμε ξανά???
-
Πως ακριβως γινεται η ζυγοσταθμιση πανω στο αυτοκινητο;
-
ανασηκώνουν το αυτοκίνητο ώστε να μην πατάει ο τροχός που πρόκειται να ζυγοσταθμιστεί, στο έδαφος κ πλησιάζει το μηχάνημα με τον περιστρεφόμενο 'τροχό' (φαντάσου κάτι σαν 'αμαξάκι' με 4 ρόδες που ο χειριστής κάθεται πάνω του) κ έρχεται σε επαφή με τον τροχό του αυτοκινήτου.
Αρχίζει να περιστρέφεται κ σου δείχνει σε ποιό σημείο χρειάζεται 'διόρθωση'
Με αυτό τον τρόπο 'διορθώνει' κ όποιο άλλο πρόβλημα δημιουργεί το τρέμουλο
Ελπίζω να βοήθησα
EDIT: δες κ μία φώτο
-
Σάββα που την έκανες τη ζυγοστάθμιση;
-
Ο χρήστης mad_n έγραψε:
ανασηκώνουν το αυτοκίνητο ώστε να μην πατάει ο τροχός που πρόκειται να ζυγοσταθμιστεί, στο έδαφος κ πλησιάζει το μηχάνημα με τον περιστρεφόμενο 'τροχό' (φαντάσου κάτι σαν 'αμαξάκι' με 4 ρόδες που ο χειριστής κάθεται πάνω του) κ έρχεται σε επαφή με τον τροχό του αυτοκινήτου.Αρχίζει να περιστρέφεται κ σου δείχνει σε ποιό σημείο χρειάζεται 'διόρθωση'
Με αυτό τον τρόπο 'διορθώνει' κ όποιο άλλο πρόβλημα δημιουργεί το τρέμουλο
Ελπίζω να βοήθησα
EDIT: δες κ μία φώτο
Eχει ειπωθει,νομιζω εδω στο φορουμ,οτι την 'ακουει' το διαφορικο με αυτου του τυπου την ζυγοσταθμιση.
Αλλωστε αν εχει προβλημα το λαστιχο ή η ζαντα η ζυγοσταθμιση ειναι η λυση.Αν ομως εχεις προβλημα σε αλλο σημειο του αμαξιου απλα το καλυπτεις μεταφεροντας το προβλημα στα ζαντολαστιχα.Μηπως ειναι λαθος η σκεψη μου; -
Ο χρήστης tony78 έγραψε:
Σάββα που την έκανες τη ζυγοστάθμιση;όχι στην Citroen γιατί αυτοί δεν ασχολήθηκαν ούτε 5'.
Σε οικογενειακό φίλο ο οποίος ενδιαφέρθηκε πραγματικά και ακόμα ενδιαφέρεται να λύσουμε το πρόβλημα. Εχει μεγάλο βουλκανιζατέρ εδώ στην πόλη μου.Η πλάκα είναι ότι δεν μπορούσα και να το τρέξω...ήθελα τουλάχιστον 110 km/h.
Την πρώτη φορά κόντεψα να πέσω σε ΚΕΚ έλεγχο. Την δεύτερη όπως έτρεχα ένας ηλίθιος με Civic νόμιζε ότι τον 'τσιγκλάω' για κόντρα και τον έγραψε ένα συμβατικό. Ευτυχώς την γλύτωσα...
αύριο θα δω πώς είναι...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
...όχι στην Citroen γιατί αυτοί δεν ασχολήθηκαν ούτε 5'.Περίεργο θα ήταν αν είχαν ασχοληθεί παραπάνω...
-
Εγώ δεν μπορώ να πω το ίδιο, πάντα δίνουν πολύ χρόνο στο δικό μου αυτοκίνητο ώστε να το ελέγξουν από κάθε μεριά, σε όποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο κι αν έχω πάει... Τι να πω, ίσως έχει τύχει...
-
Η περιποίηση της κούκλας
-
-
ξερετε τι νερα παιρνει το σιχαμα μετα απο κανα 3 μηνο?????
-
Τελικά σήμερα που το δοκίμασα είναι OK!
-
-
Τόσες Θεές μαζεμένες ούτε στον Όλυμπο δεν υπήρχαν.
Απoρία για την C4 wrc. Ο χορηγός ελαστικών γνωρίζει κανείς γιατί είναι Michelin;
-
Γιατί μάλλον είναι παλιό το βίδεο
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Τόσες Θεές μαζεμένες ούτε στον Όλυμπο δεν υπήρχαν.Οντως. Παρά το γεγονός όμως, ήταν καλές εποχές εκείνες...
-
Γνωστος μου παει στη Citroen και τους λεει: 'Ιδου ολα τα χαρτια που χρειαζονται, ιδου και τα λεφτα θελω ενα C4 κοκκινο χρωμα σημερα, αυριο ή μεθαυριο'
Απαντηση: Κοκκινο δεν εχουμε. Εχουμε ομως άμεσα διαθεσιμα διαφορα χρωματα.
Γνωστος μου: 'Εγω θελω κοκκινο χρωμα. Να παω στα Χανια ή στο Ρεθυμνο;'
Απαντηση: Ουτε εκει θα βρειτε γιατι απο εμας παιρνουν κι αυτοι'
Γνωστος μου: 'Τοτε να παω στην Αθηνα'
Απαντηση: 'Υπαρχει ΕΝΑ μονο κοκκινο διαθεσιμο στην Αθηνα αλλα θα παρει 25 μερες να ερθει'Τελικα θα τρελαθουμε. Επειδη αυτοι εχουν παρει και μεταβιβασει καμμια 50αρια C4 και δεν τους 'φευγουν' οσο γρηγορα θα ηθελαν, πρεπει να κανουν τετοιες 'κουφαμάρες' για να αποτρεψουν τους υποψηφιους αγοραστες απο το να παρουν το χρωμα που θελουν και να τους δωσουν αυτο που θελουν με το ζορι;
-
Μόνο στην Citroen το κάνουν αυτό?
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Μόνο στην Citroen το κάνουν αυτό?Και εγώ αυτό αναρωτίεμαι...οτι χρώμα υπάρχει στο στοκ ειναι και ετοιμοπαράδοτο....Αλλά και 25 μέρες δεν είναι πολλές μην τρελαθούμε κι όλας...
CITROËN FORUM