-
εχει ιμαντα και αυτο? μαιστα....
αμα λεει αλλαξε τον να μη σου τυχει κανα κουφο και παρεις κανα κινητηρα στο χερι..
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Α και κάτι ακόμα...Μου είπαν αλλαγή ιμάντα στα 60,000 χλμ (οκ) ή στα 3 χρόνια! και μου ήρθε κάπως γιατί το Σεπτέμβρη κλείνω 3 χρόνια με πολύ λίγα χλμ...Μπορώ να καθυστερήσω την αλλαγή μετά τα 3 χρόνια (μόλις με 30.000 χλμ) ή είναι πολύ μεγάλο το ρίσκο?
Το manual δεν γραφει για ιμάντα, αν θυμάμαι καλά...Πόσο πάει η λυπητερή;
Ο BILL33 μάλλον θα έχει αλλάξει...Αν ξέρει να μας πει...
68 ευρώ για μαμά τακάκια δεν πολλά;
Γράφει, γράφει ...
Αντικατάσταση οδοντωτού ιμάντα χρονισμού στα 60,000 χλμ ή κάθε 3 χρόνια αν το όχημα χρησιμοποιείται σε ψυχρά/θερμά κλίματα ή στην πόλη με μεγάλες αποστάσεις στο ρελαντί ή χρήση σε οδόστρωμα με πολύ σκόνη ή άμμο και/ή αλάτι. Αλλιώς κάθε 5 χρόνια.Πάντως δεν ξέρω αν η Ελλάδα θεωρείται πολύ θερμό κλίμα αλλά οι άλλες 2 περιπτώσεις δεν με αφορούν.
Κάτι για 170 euros μου είπε...
Φυσικά και είναι πολλά για τα τακάκια...Τώρα μάλιστα είδα ότι ΑΚΡΙΒΩΣ πριν ένα χρόνο είχα πληρώσει τα SELENIA 32 euros ...45% αύξηση σε ένα χρόνο!!!! Είναι τρελλοί? -
εγω μαλλον θα πηγαινα για 5 χρονια παντως κουτσαν... ποσα χλμ εχεις?
-
68 τακάκια σου φάνηκαν πολλά ε??
Που να δεις την έκφραση μου όταν ο μηχανικός μου είπε 89 Ευρώ για τακάκια σε Κορσα 1.4
Εμεινα παγοκολώνα -
Ο χρήστης karabouzouklis έγραψε:
εγω μαλλον θα πηγαινα για 5 χρονια παντως κουτσαν... ποσα χλμ εχεις?Γράφω πάνω...Τώρα 27,5 και όταν θα κλείσω 3ετία το Σεπτέμβρη θα έχω καπου 32-33...
-
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
68 τακάκια σου φάνηκαν πολλά ε??
Που να δεις την έκφραση μου όταν ο μηχανικός μου είπε 89 Ευρώ για τακάκια σε Κορσα 1.4
Εμεινα παγοκολώνα89 μόνο τα τακάκια ή και εργασία μαζί?
Γιατί εκτός από 68 τα ανταλλακτικά μου πήρε και κανα 20ρικο για τοποθέτηση... -
πολλα μου φαινονται...
-
Γι' αυτό τακάκια βάζω εκτός αντιπροσωπείας και καθαρίζω με 50 ευρώ μαζί με την εργασία. Μιλάω για τακάκια Ferodo σε Fiat Tipo...
-
Μόνο τα ανταλλακτικά 89 Ε
Υπεβολικά μου φαίνονται και εμένα.
Ο πατέρας στο Αουντι 80 που έχουμε τα αλλάζει σε φρενά εκτός αντιπροσωπείας με 40 συνολο και αυτοί μου ζήτησαν 89 μόνο για τα ανταλλακτικά -
Δεν ξερω τι να πω... Δεν εχω γνωσεις ιδιαιτερες στα αυτοκινητα, αλλα με 30χιλ χιλιομετρα, δεν νομιζω οτι θα σπασει ο ιμαντας πια σε 3 χρονια... Κορδονι για απλωμα να ειχε, παλι σε 3 χρονια τοση φθορα δεν θα ειχε... τι να πω... Οτι νομιζεις κανε, αν και εμενα μου μυριζει λιγο 'αρπαχτη' απο το συνεργειο... (ειδικα οταν διαβασα οτι σε καποιες περιπτωσεις, μεχρι 5 χρονια... ) Ποσο σου ειπαν αλλαγη?? αν δε ρωτησες ρωτα να δουμε...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Α και κάτι ακόμα...Μου είπαν αλλαγή ιμάντα στα 60,000 χλμ (οκ) ή στα 3 χρόνια! και μου ήρθε κάπως γιατί το Σεπτέμβρη κλείνω 3 χρόνια με πολύ λίγα χλμ...Μπορώ να καθυστερήσω την αλλαγή μετά τα 3 χρόνια (μόλις με 30.000 χλμ) ή είναι πολύ μεγάλο το ρίσκο?
Το manual δεν γραφει για ιμάντα, αν θυμάμαι καλά...Πόσο πάει η λυπητερή;
Ο BILL33 μάλλον θα έχει αλλάξει...Αν ξέρει να μας πει...
68 ευρώ για μαμά τακάκια δεν πολλά;
[quote='BILL33']Λοιπον:Σελενια 20Κ 12,28 το κιλο +ΦΠΑ.Παραφλου 8,45 το τεμαχιο + ΦΠΑ.
Το δικο μου μεγαλο σερβις (60.000χλμ) πονεσε πολυ.Στοιχισε 468,74
-
Πριν από λίγο βρήκα τυχαια στο συρτάρι μου μια απόδειξη από τη φιατ που γράφει Paraflu 6,06 ευρώ (χωρίς φπα προφανώς). Ημερομηνία 10/2004. Και τώρα κοστίζει 2,4 ευρώ περισσότερο!
Παρόμοιες αυξήσεις και στα λάδια-φαντάζομαι και σε άλλα αναλώσιμα!
Premium-οποίηση; Δεν πάμε καλάααααα....
Πότε λήγει η εγγύση είπαμε;
-
ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΣΙΓΚΟΥΝΕΥΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΜΑΝΤΑ.
Ομιλει παθοντας......
πολλαπλ'ασια ειναι μετά τα εξοδα, ασε που 10000% θα σου τυχει στο χειροτερο δυνατό σημείο (νόμος του Μέρφυ).
Σε μενα έτυχε ενώ πηγαινα κυριολεκτικά με 40 και σε ολο το ταξιδι πηγαινα με 90-100 μαξ, χωρις ουτε μια φορά να το πιέσω.
Και η πλακα είναι οτι ενώ ηταν καλος ο ιμαντας (εννοώ ηταν μακρυά από το οριο του), δεν τον ειχα αλλαξει μεσα στην αντιπροσωπία... (δινει εγγύηση από ο,τι έμαθα.... μετά)
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Πριν από λίγο βρήκα τυχαια στο συρτάρι μου μια απόδειξη από τη φιατ που γράφει Paraflu 6,06 ευρώ (χωρίς φπα προφανώς). Ημερομηνία 10/2004. Και τώρα κοστίζει 2,4 ευρώ περισσότερο! Παρόμοιες αυξήσεις και στα λάδια-φαντάζομαι και σε άλλα αναλώσιμα! Premium-οποίηση; Δεν πάμε καλάααααα.... Πότε λήγει η εγγύση είπαμε;Γιατί ρωτάς, μήπως φοβάσαι μην τυχόν δεν σε καλύψει η εγγύηση, αν αλλάξεις λάδια σε μη 'εξουσιοδοτημένο';
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Πριν από λίγο βρήκα τυχαια στο συρτάρι μου μια απόδειξη από τη φιατ που γράφει Paraflu 6,06 ευρώ (χωρίς φπα προφανώς). Ημερομηνία 10/2004. Και τώρα κοστίζει 2,4 ευρώ περισσότερο! Παρόμοιες αυξήσεις και στα λάδια-φαντάζομαι και σε άλλα αναλώσιμα! Premium-οποίηση; Δεν πάμε καλάααααα.... Πότε λήγει η εγγύση είπαμε;
Γιατί ρωτάς, μήπως φοβάσαι μην τυχόν δεν σε καλύψει η εγγύηση, αν αλλάξεις λάδια σε μη 'εξουσιοδοτημένο';
Λάδια και φίλτρο πρέπει να αλλάζονται κάθε 20Κ χλμ, επισήμως.
Τώρα έχω 23Κ και το αυτοκίνητο κλείνει 3χρόνια σε 2 μηνες (στα χέρια μου από τα Χριστούγεννα και μετά).
Λάδια θα αλλάξω στις 30Κ και μάλλον θα τα ψωνίσω από διαδίκτυο και θα τα αλλάξω όπου να 'ναι.
Δε νομίζω πως οι συνθήκες που κινούμαι είναι τόσο ακραίες ώστε να χρειάζεται αλλαγή ο ιμάντας στα 3 χρόνια...Αλλά και πάλι, είναι επίφοβο εξάρτημα...
Αλλά για σοβαρότερες εργασίες μάλλον θα πηγαίνω στην αντιπροσωπεία, καθώς ζώντας στην επαρχία δεν βλέπω να υπάρχουν εξειδικευμένα συνεργεία...
-
Μια και που μιλήσαμε για τακάκια...
BMW E46 Compact
Πίσω τακάκια 80 ευρώ: χοντρικά 45 τα ανταλλακτικά και 35 τα εργατικά. -
Nissan Almera GTi, φίλτρα (και τα 3, βεντζίνης, λαδιών, αέρα), μπουζί και λάδια 138 ευρώ σε εξουσιοδοτημένο.
-
Χε χε! Και έχει αλυσίδα αντί για ιμάντα!
-
nissan micra 1.4 k12 30000km ώρα για Service....
πέρνω τηλ σε Nissan που είναι ανοιχτή Σάββατο. Μου λέει γύρω στα 120 ευρώ ... λέω μια χαρά! Πάω εκεί έχοντας τα δικά μου Castrol magnatec 10-40W (40euro 4lt) . Αλλάζει λάδια , φίλτρο αέρα και λαδιού και μπουζί ...(τακάκια είχα αλλάξει στα 28000 αν και αντέχανε μάλλον μέχρι το service .43 ευρω τα original, δε θυμάμαι πόσο τα εργατικά αλλά αρκετά φτηνά 10???).Α! έβαλε και νερό στο δοχείο για τους υαλοκαθαριστήρες
(psssssssss). Τα παραπάνω τα κοστολογούσε 50 ευρω περίπου εργασία και άλλα 60 τα μπουζί , το φίλτρο λαδιού , το φίλτρο αέρα μαζί με φίλτρο καμπίνας.
Εκέι αρχίζουν τα περίεργα .... 1) με ρώτησε αν ήθελα να αλλάξω το φίλτρο καμπίνας αλλά δε μου είπε ότι αυτό είναι εκτός service και ότι χρεώνεται...Μια διαδικασία δευτερολέπτων καθώς το έβγαλε πανέυκολα πίσω απο το ντουλαπάκι και φύσηξε με αέρα στο σημείο αυτό για να καθαρίσει το κουτί του .
2) ξαφνικά βάζει το μηχάνημα για το a/c που ελέγχει το φρέον . Δε με ρώτησε καν ούτε δήλωσε ότι χρεώνεται αυτό .Βλακωδώς καθότι ουσιαστικά δε κάνει τίποτε απλά συμπληρώνει υγρά αν και εφόσον χρειάζεται και παρεπιπτώντος το a/c λειτουργούσε άψογα.... Εγώ που είδα ότι συμπληρώνει μέχρι και νερό για τα πιτσιλιτίρια σκέφτηκα ότι είναι πάλι διαδικασία του service....
3) ενώ είχε βγάλει το παπά για να άλλάξει το φίλτρο αέρα άρχιζε να καθαρίζει τη πεταλούδα του αέρα με ένα σπρέι πάλι δεν είπε ότι η διαδικασία είναι εκτός service. Στη συνέχεια δήλωσε ότι έκανε και επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου γιατί μετά το καθαρισμό είχε ανεβάσει στροφές στο ρελαντί . Εγώ είχα πάει να πληρώσω τη λυπητερή και δεν είδα τι έγινε και τί έκανε .
Επειδή μακρυγορώ πάω πάνω μου λένε 180! Τα λεφτά εννοείται δεν ήταν πολλά για επίσημο service , σε σχέση και με άλλα νούμερα που ανέφεραν πολλοί , αλλά από τα 120 που είπε αρχικά είναι σημαντική διαφορά γιατί θα έπρεπε για όσες επιπρόσθετες εργασίες έκανε να με είχε ενημερώσει. Άντε να λήξει η εγγύηση να δούμε τι θα κάνουμε............. -
Kλιό 1.4 16V, σέρβις περίπου 90Κ.
Λάδια, μπουζί, φίλτρο καμπίνας, λαδιού, βενζίνης, αλλαγή μπροστά δισκόπλακων και πίσω σιαγόνων για ταμπούρα. Σύνολο 320€.Οι δίσκοι 115€, οι σιαγώνες 35€, λάδια 40€, εργασία 80€.
Σε μη εξουσιοδοτημένο...
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?