-
Ρε παιδια τι να λεμε τωρα.Αυτος που επιλεγει το Civic ζει στο δικο του φανταστικο κοσμο-και καλα κανει
Γουσταρει κεφαλογυρισμα στους δρομους,γουσταρει κουμπακια στο ταμπλο για να χει να παιζει τετοια πραματα δλδ
-και καλα κανει.Ισως τελικα δε ζητανε ολοι οδηγικες συγκινησεις η εστω ενα διαφορετικο feeling απο το αυτοκινητο τους-και καλα κανουνΚανονικα οσοι δε θα παρουν το civic θα πρεπε να χαιρονται-περισσοτερος κοσμος να πατησουν
Οσο για το clio 2 sport,περα απο τον ημιακαμπτο που ειναι ενισχυμενος οι Γαλλοι βαλαν μπροστα πολλαπλων συνδεσμων με μεγαλυτερες αντιστρεπτικες και σε ξεχωριστο υποπλαισιο δανεισμενο απο το megane rs.Δειγμα αλλωστε του οτι και ο ημιακαμπτος γραφει χρονους ειναι το ιδιο το Megane rs
Το civic απο την αλλη υιοθετει μια πεταμενη αστικη λυση χαμηλου κοστους και απο δω πανε κι οι αλλοι.Το θεμα ειναι τι θα παιξει με το type R,για το οποιο διαβασα παρεπιπτοντως οτι θα ρθει με 220 αλογα
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Γουσταρει κεφαλογυρισμα στους δρομους,γουσταρει κουμπακια στο ταμπλο για να χει να παιζει τετοια πραματα δλδ
-και καλα κανει.Ισως τελικα δε ζητανε ολοι οδηγικες συγκινησεις η εστω ενα διαφορετικο feeling απο το αυτοκινητο τους-και καλα κανουνΕίσαι τουλάχιστον απόλυτος, χαλάρωσε λιγάκι.
-
Κοιτα,ειναι σχολια ατομου που το αγορασε (Zeus) και τα ανεφερε σαν ΚΥΡΙΑ σημεια του 'review' του,αναμεσα στα 'μετρια επαναφορα του τιμονιου' και 'για οδηγικη συμπεριφορα δεν ξερω ακομη,θα ξερω σε κανα μηνα' η κατι τετοιο.Ψαξε εκει πισω λιγο στις σελιδες και θα δεις
Να χαλαρωσω κι αλλο?Ποσο πια?32 βαθμους εχει 12.30 ωρα το βραδυ γμτ...
-
Το mini-review το έχω διαβάσει με προσοχή, αλλά μάλλον κρατάς τα σημεία που σε βολεύουν.
-Καλώς ή κακώς το design του (τουλάχιστον τώρα στην αρχή) είναι εντυπωσιακό και τραβάει τα βλέμματα.
-Κακώς η ανάρτηση πίσω είναι μιά ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ υλοποίηση μιας ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ τεχνολογίας.Τα δύο αυτά δεδομένα ΔΕΝ οδηγούν στο συμπέρασμα ότι το αυτοκίνητο προσφέρεται μόνο για show-off και ότι η απόλαυση κατά την οδήγησή του είναι μηδενική. Μπορεί για σένα. Για τον υπόλοιπο κόσμο όχι.
-
Ναι δεν ανεφερα το σημειο που λεει οτι το δοκιμασε σε γνωστα του(απο το στρατο?) στροφιλικια και τον ικανοποιησε
Μια ΠΟΛΥ ΣΦΙΧΤΗ υλοποιηση μιας ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ τεχνολογιας
Για το design respect-ειδικα μεσα ο ανταγωνισμος θα αργησει χρονια να το φτασει.Αλλα φοβαμαι οτι στην περιπτωση του civic ειναι αυτοσκοπος.
Τεσπα αυτο το 'μπορει για σενα' κρατα το στο μυαλο σου,σοβαρα τωρα.
Γιατι μπορει ο αλλος να σκεφτεται διαφορετικα απο σενα.Μπορει ακομη να καταλαβαινει πραγμτα που εσυ δεν μπορεις... -
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Το mini-review το έχω διαβάσει με προσοχή, αλλά μάλλον κρατάς τα σημεία που σε βολεύουν.-Καλώς ή κακώς το design του (τουλάχιστον τώρα στην αρχή) είναι εντυπωσιακό και τραβάει τα βλέμματα.
-Κακώς η ανάρτηση πίσω είναι μιά ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ υλοποίηση μιας ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ τεχνολογίας.Τα δύο αυτά δεδομένα ΔΕΝ οδηγούν στο συμπέρασμα ότι το αυτοκίνητο προσφέρεται μόνο για show-off και ότι η απόλαυση κατά την οδήγησή του είναι μηδενική. Μπορεί για σένα. Για τον υπόλοιπο κόσμο όχι.
καλα κρασια
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Γιατι μπορει ο αλλος να σκεφτεται διαφορετικα απο σενα.Μπορει ακομη να καταλαβαινει πραγμτα που εσυ δεν μπορεις...Same goes for all of us!
καλα κρασια
Δεν διαθέτω μαντικές ικανότητες, οπότε άμα στοχεύεις σε κάποιου είδους απάντηση εκ μέρους μου, χρειάζομαι κάποιο hint
Αν πάλι όχι, συγχαρητήρια, nice 3129th post!
-
-
Συντήρηση κάθε πότε;
Το πήρα το τιμημένο το CIVIC. Είναι ένα κουκλί. Πρώτη φορά εκφράζομαι έτσι για αυτοκίνητο. Μόλις το στρώσω θα σας πω εντυπώσεις.
Γιατί ενώ ο κατασκευαστής λέει service κάθε 20.000 χιλ (1 χρόνο), η εταιρεία λέει 10.000 χιλ (ενδιάμεσο service τι ανακάλυψη και αυτή). Αν τηρήσουμε τις οδηγίες του κατασκευαστή ισχύει η εγγύηση; -
Ακόμα ένας που ζεί στο κόσμο του Civic:twisted: Νομίζω πως στα 10Κ είναι μόνο αλλαγή λαδιών. Δεν είμαι σίγουρος όμως...
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Ναι δεν ανεφερα το σημειο που λεει οτι το δοκιμασε σε γνωστα του(απο το στρατο?) στροφιλικια και τον ικανοποιησεΜια ΠΟΛΥ ΣΦΙΧΤΗ υλοποιηση μιας ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ τεχνολογιας
Για το design respect-ειδικα μεσα ο ανταγωνισμος θα αργησει χρονια να το φτασει.Αλλα φοβαμαι οτι στην περιπτωση του civic ειναι αυτοσκοπος.
Τεσπα αυτο το 'μπορει για σενα' κρατα το στο μυαλο σου,σοβαρα τωρα.
Γιατι μπορει ο αλλος να σκεφτεται διαφορετικα απο σενα.Μπορει ακομη να καταλαβαινει πραγμτα που εσυ δεν μπορεις...Καταρχην μπερδευεις το πρωτο μου Mini review επαφης με το αυτοκινητο προ στρωσιματος με το μετα στρωσιματος
Αν το θες πιο αναλυτικα μπες σε γνωστο αλλο honda forum και δες τοΑπο την αλλη δεν μπορω πραγματικα να καταλαβω πως εισαι τοσο ειρωνικος και προκλητικος πραγματικα και αναφερομαι στη φραση σου που εχω τονισει με Bold
Δεν εισαι σε θεση να κρινεις την κριτικη αλλου νομιζω, οταν δεν ξερεις τι ηλικια εχει, τι εχει οδηγησει πριν και το σημαντικοτερο ποσο εχει οδηγησει στη ζωη του και σε τι διαδρομες
Ελεος πια δεν ειμαστε ολοι 19 χρονων εδω μεσα να ακουμε σαχλαμαρες απο παιδακια που μολις επιασαν τιμονι στα χερια τους και εχουν αποψη και για τα μηχανολογικα και για τα πανταΔεν θα ασχοληθω αλλο με το θεμα ... τουλαχιστον απο αυτο εδω το forum
οποτε περιτευει να μου δωσεις απαντησηΚαλημερα σε ολους
-
Καλή σου μέρα Zeus! Περιμένω review και από το επερχόμενο ταξιδάκι σου...
Όχι όμως από αυτό το Forum, θα αφρίζει πάλι ο Omicrone3 -
Φιλε zeus ή nickval δεν μου περνας όποτε μπορεις με ενα μηνυμα το link στο 'γνωστο' forum?
-
Ωραίο αμάξι το καινούριο Σιβίκ, και πολύ εντυπωσιακό, σημείο των καιρών μας ο εντυπωσιασμός γαρ..
Σίγουρα, το εσωτερικό πρέπει να είναι πολύ ωραίο από.. μέσα (!) και - ιδίως τη νύχτα - θα δίνει μεγάλη ικανοποίηση στον οδηγό. Για κάποιους ασήμαντο αυτό, για άλλους, όπως εμένα, αρκετά σημαντικό - όταν 'τα` χεις σκάσει', ε, θέλεις να το χαίρεσει ει δυνατόν και στο μποτιλιάρισμα!
Εντυπώσεις έχω διαβάσει καλές για την οδική του συμπεριφορά. Για **νορμάλ **Χόντα αυτό είναι ιδιαιτέρως θετικό, σχεδόν όλα τα **νορμάλ **Σιβίκ του παρελθόντος 'χώλαιναν' σε αυτόν τον τομέα. Και αυτό παρ` όλα τα διπλά ψαλίδια 'σε όλες τις γωνίες' - λες και άμα πάρεις ένα τελάρο και του κοτσάρεις διπλά ψαλίδια στις 'γωνίες' θα κάνεις το τελάρο να.. στρίβει!!
Είναι απλό, οι άνθρωποι έφτιαξαν επιτέλους ένα σασί που μπορεί να στρίβει χωρίς θολόμπαρες, ενισχύσεις κλπ. Το στρίψιμο θέλει πάνω απ` όλα σασί, ο τύπος των αναρτήσεων καθορίζει πολύ περισσότερο την 'ποιότητα' της συμπεριφοράς παρά το αποτέλεσμα. Προφανώς, τα παλαιότερα Σιβίκ με τις 'καλές' αναρτήσεις και τα 'κακά' πλαίσια δεν έστριβαν λόγω του δεύτερου και όχι λόγω των πρώτων...
Έχει αποδειχθεί πολλές φορές ότι το αποτέλεσμα της υλοποίησης εξαρτάται πολύ περισσότερο από το 'δέσιμο' των επι μέρους στοιχείων, παρά από τα στοιχεία καθ` αυτά. Ένα καλά στημένο σετάκι δύο γονάτων εμπρός και ενός ημιάκαμπτου πίσω μπορεί να κάνει θαύματα!
Και μια διόρθωση: Τόσο το νέο Κλιό RS, όσο και το υπάρχον Μεγκάν RS, έχουν μπροστά ΓΟΝΑΤΑΚΙΑ! Εξελιγμένα και έξυπνα μεν, αλλά γονατάκια! Τα οποία είναι παρεπιπτόντως ένα εξαιρετικό παράδειγμα εξέλιξης υπάρχουσας και 'ξεπερασμένης' τεχνολογίας με πολύ καλά αποτελέσματα!
-
Το Τype S σε λίγο κοντά μας
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=50902
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Το mini-review το έχω διαβάσει με προσοχή, αλλά μάλλον κρατάς τα σημεία που σε βολεύουν.-Καλώς ή κακώς το design του (τουλάχιστον τώρα στην αρχή) είναι εντυπωσιακό και τραβάει τα βλέμματα.
-Κακώς η ανάρτηση πίσω είναι μιά ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ υλοποίηση μιας ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ τεχνολογίας.Τα δύο αυτά δεδομένα ΔΕΝ οδηγούν στο συμπέρασμα ότι το αυτοκίνητο προσφέρεται μόνο για show-off και ότι η απόλαυση κατά την οδήγησή του είναι μηδενική. Μπορεί για σένα. Για τον υπόλοιπο κόσμο όχι.
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ υλοποιηση?
Τι ακριβως προσφερει δηλαδη και αποτελει ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ υλοποιηση? Ανεση αναρτησης? Ρυθμισιμοτητα και σπορτιφ οδικη συμπεριφορα? Συνδυασμο τους? Παντως εγω που το οδηγησα δεν ειδα τιποτα απο ολα αυτα. Ειδικα την αναρτηση τη βρηκα πολυ σκληρη για ολοκαινουριο αυτοκινητο με πολυ λιγα km επανω του, χωρις να προσφερει κατι ιδιαιτερο στο στριψιμο. Δε θελω να φανταστω οταν αρχισουν να πεφτουν τα αμορτισερ πως θα κοπαναει, ειδικα για οσους καθονται πισω. Ενα Golf, μια 147fl ή ενα C4 (το Citroen το αναφερω επειδη ΚΑΙ αυτο εχει ημιακαμπτο) προσφερουν και καλυτερη ανεση και πιο ενδιαφερουσα οδικη συμπεριφορα.Για την ευχαριστηση στην οδηγηση τωρα. Καταρχην εξαρταται τι οριζουμε ως τετοια. Αλλος ευχαριστιεται σπορ οδικη συμπεριφορα, αλλος ανεση αναρτησης, αλλος ηχομονωση κλπ.
Αν ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ οτι το Civic απευθυνεται σε νεους και οδηγικα 'ανησυχους' ανθρωπους -οπως αλλωστε πρεσβευει το design του και διαλαλει το marketing της Honda- και οχι σε 50ρηδες τοτε θα επρεπε να προσφερει σπορ οδικη συμπεριφορα και ρυθμισιμοτητα. Εχεις διαβασει καποιο review στο οποιο να ξετρελαθηκαν αυτοι που το οδηγησαν ή εστω να εγραψαν οτι ειναι πιο σπορ απο τα αλλα της κατηγοριας του? -
Το είδα σήμερα σε μαύρο 5θυρο πρώτη φορά. Από εμφάνιση ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ. Ίσως κάπως υπερβολικό για τα γούστα μου, αλλά σίγουρα ξεχωρίζει αμέσως από όποια γωνία κι αν το δεις.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Το mini-review το έχω διαβάσει με προσοχή, αλλά μάλλον κρατάς τα σημεία που σε βολεύουν.
-Καλώς ή κακώς το design του (τουλάχιστον τώρα στην αρχή) είναι εντυπωσιακό και τραβάει τα βλέμματα.
-Κακώς η ανάρτηση πίσω είναι μιά ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ υλοποίηση μιας ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ τεχνολογίας.Τα δύο αυτά δεδομένα ΔΕΝ οδηγούν στο συμπέρασμα ότι το αυτοκίνητο προσφέρεται μόνο για show-off και ότι η απόλαυση κατά την οδήγησή του είναι μηδενική. Μπορεί για σένα. Για τον υπόλοιπο κόσμο όχι.
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ υλοποιηση?
Τι ακριβως προσφερει δηλαδη και αποτελει ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ υλοποιηση? Ανεση αναρτησης? Ρυθμισιμοτητα και σπορτιφ οδικη συμπεριφορα? Συνδυασμο τους? Παντως εγω που το οδηγησα δεν ειδα τιποτα απο ολα αυτα. Ειδικα την αναρτηση τη βρηκα πολυ σκληρη για ολοκαινουριο αυτοκινητο με πολυ λιγα km επανω του, χωρις να προσφερει κατι ιδιαιτερο στο στριψιμο. Δε θελω να φανταστω οταν αρχισουν να πεφτουν τα αμορτισερ πως θα κοπαναει, ειδικα για οσους καθονται πισω. Ενα Golf, μια 147fl ή ενα C4 (το Citroen το αναφερω επειδη ΚΑΙ αυτο εχει ημιακαμπτο) προσφερουν και καλυτερη ανεση και πιο ενδιαφερουσα οδικη συμπεριφορα.Για την ευχαριστηση στην οδηγηση τωρα. Καταρχην εξαρταται τι οριζουμε ως τετοια. Αλλος ευχαριστιεται σπορ οδικη συμπεριφορα, αλλος ανεση αναρτησης, αλλος ηχομονωση κλπ.
Αν ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ οτι το Civic απευθυνεται σε νεους και οδηγικα 'ανησυχους' ανθρωπους -οπως αλλωστε πρεσβευει το design του και διαλαλει το marketing της Honda- και οχι σε 50ρηδες τοτε θα επρεπε να προσφερει σπορ οδικη συμπεριφορα και ρυθμισιμοτητα. Εχεις διαβασει καποιο review στο οποιο να ξετρελαθηκαν αυτοι που το οδηγησαν ή εστω να εγραψαν οτι ειναι πιο σπορ απο τα αλλα της κατηγοριας του?Για το πρώτο σκέλος του post σου, να εξηγήσω: προσωπικά δεν έχω άποψη για το αν η υλοποίηση του ημιάκαμπτου είναι καλή, πολύ απλά επειδή δεν έχω οδηγήσει για σεβαστό διάστημα πολλά αυτοκίνητα με τέτοια ανάρτηση. Από τις διάφορες πηγές ωστόσο που κάνουν review το αυτοκίνητο (είτε είναι τύπος, είτε απόψεις ανθρώπων που το οδήγησαν) συμπεραίνω, καθώς όλοι πάνω κάτω τα ίδια λένε, ότι η ανάρτηση είναι αυτό ακριβώς: μια καλή υλοποίηση της συγκεκριμένης τεχνολογίας, η οποία όμως έχει περιορισμούς, και δεν μπορεί να συγκριθεί με μια απλά καλή ανάρτηση πιο μοντέρνας τεχνολογίας. ΔΕΝ υποστηρίζω ότι η ανάρτηση είναι τέλεια, ούτε κάν πολύ καλή, αλλά απλά ουδέτερη.
Για το 2ο σκέλος: αυτό που προσπαθώ να εξηγήσω πολλές σελίδες τώρα (και θα δοκιμάσω να το κάνω για μια ακόμα τελυταία φορά, κουράστηκα πια) είναι το εξής. Δέχομαι ότι το Civic δεν έχει τόσο καλή οδική συμπεριφορά/δεν προσφέρει τόσο μεγάλη οδηγική ευχαρίστηση στον οδηγό όση τα κορυφαία της κατηγορίας (προσωπικά με ικανοποίησε, αλλά ποιος είμαι εγώ, τόσα άτομα που διαφωνούν κάτι θα ξέρουν). ΔΕΝ δέχομαι ότι το Civic είναι για πάτο στην κατηγορία, το κατατάσσω (όχι μόνο εγώ) αρκετά άνω του μετρίου. Από τη στιγμή που κανένα αυτοκίνητο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ και υπάρχουν περισσότεροι ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ στην επιλογή αυτοκινήτου από α.την Εμφάνιση και β.την Οδική συμπεριφορά, είναι παράλογο να καταδικάζει κάποιος τον αγοραστή του Civic ότι θέλει να πουλάει μόνο μούρη και δεν έχει καμία οδηγική απαίτηση.Πολύ απλά επειδή:
3 Φίλοι αγοράζουν αυτοκίνητο, πορωμένοι όλοι με την ταχύτητα:
-Ο Μήτσος αγοράζει πχ το Focus, γιατί έχει οδηγική συμπεριφορά πολύ καλή, αλλά μετράει πολύ για αυτόν και το ότι άμα κάνει μια στούκα η κορυφαία 5άστερη ασφάλεια θα κάνει τη διαφορά. Και καλά κάνει.
-Ο Τάκης πχ οδηγεί Rallie. Ξέρει ότι άμα στουκάρει θα γίνει τσίχλα, αλλά δεν τον νοιάζει. Για αυτόν μετράει μόνο η αίσθηση του αυτοκινήτου. Επιλέγει το Leon και auto emocion(επειδή ξέρω ότι κάποιοι θα πιαστούν από εδώ, δεν υποννοώ ότι το Leon πάσχει τρελά από ασφάλεια, αν και όντως υστερεί λίγο.Προσπαθώ να δώσω τη διαφορά στον τρόπο με τον οποίο επιλέγει ο Τάκαρος). Και καλά κάνει.
-Ο Σίφης παίρνει το Civic γιατί γουστάρει να τρέχει, αλλά όχι στα συνεργεία και προτιμά αξιόπιστο ιαπωνικό. Ο Σίφης δεν έχει πολλά φράγκα και δε γουστάρει να πληρώνει έξτρα φόρους και βενζίνες 2λιτρου. Ίσως να το πουλήσει και καλύτερα από τους φίλους του. Καλά κάνει και αυτός.Όλα είναι θέμα επιλογών και της βαρύτητας που δίνει ο κάθε άνθρωπος σε κάθε σημείο. Προσωπικό παράδειγμα: μου αρέσει απίστευτα να φτάνω το αυτοκίνητο στο όριο, να πλακώνομαι στα φρένα πριν τη στροφή και να μαζεύω τον κώλο του αυτοκινήτου, να νιώθω ότι με υπακούει. Την αίσθηση του αυτοκινήτου πολλαπλασιασμένη αρκετές φορές θα μπορούσα να τη βιώσω και με μια μηχανή. Είναι προσωπικό μου ζύγισμα ωστόσο, ότι η ΑΣΦΑΛΕΙΑ μου είναι δέκα φορές πάνω από την ευχαρίστηση, και γι' αυτό δεν θα καβαλήσω ποτέ μου μηχανή. Αντίστοιχα ένα καταραμένο αστέρι παραπάνω στο euroncap μπορεί να καθορίσει την επιλογή μου. Και σας διαβεβαιώ ότι η μόστρα του αυτοκινήτου προς τους υπόλοιπους δεν με ενδιαφέρει καθόλου, ήμουν στο τσακ να παραγγείλω 116 που καλώς κακώς είναι ως ...premium ( ) πιο μουράτη γενικά. Με βάση τα προσωπικά μου κριτήρια έκανα έρευνα και τελικά επέλεξα. Μαζί και μένα πολύς κόσμος ακόμα, μαζί και ο Μήτσος, ο Σίφης και ο Τάκαρος.
Από μένα τέρμα μάγκες, όσοι ΜΠΟΡΟΥΝ και ΘΕΛΟΥΝ να καταλάβουν αυτά που λέω, νομίζω είναι αρκετά απλό. Οι υπόλοιποι απλά δεν με ενδιαφέρουν. Συγχαρητήρια στον καθένα για τις επιλογές του, καλορίζικο στα παιδιά που παραλαμβάνουν προσεχώς. Το thread το καταντήσαμε αηδία, δεν μου κάνει πια κέφι να ασχοληθώ.
Φιλικά και χωρίς προσωπικές επιθέσεις, αλλά με λίγη απογοήτευση, --WinMik--
-
WinMik
Μπορει να διαφωνω σε πολλα απο αυτα που λες και να θεωρω οτι εχεις λαθος, αλλα αναγνωριζω την ωριμοτητα της απαντησης σου και το αντιστοιχο υφος που χρησιμοποιησες.
Αυτη τη στιγμη δεν εχω χρονο να γραψω για τη διαφωνια μου, ισως καποια αλλη στιγμη το κανω.
Για την ιστορια, εγω δεν κατηγορησα ποτε τους αγοραστες Civic οτι πουλανε μονο μουρη. Αυτο που λεω ειναι οτι προκειται για ενα αυτοκινητο του οποιου η δυναμικη εμφανιση δεν συνοδευται απο αντιστοιχα δυναμικη συμπεριφορα, την οποια περιμενα και με απογοητευσε η ελλεψη της, και αυτο ειναι πραγματικα κριμα.Οπως και να χει καλοριζικο να ειναι το Civic σου οπως και ολων των υπολοιπων παιδιων.
-
για να δούμε το typeR .... ελπίζω αυτό να είναι καλύτερο σε αυτούς τους τομεις !!!
Ηonda Civic 2005