Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    6η Ανάβαση Αιγείρας 2006
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. 6η Ανάβαση Αιγείρας 2006
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Ελληνικοί Αγώνες
    26
    63
    162
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      apr last edited by

      Ο χρήστης tazio έγραψε:

      Η γυναίκα του Καίσαρα όμως...

      Πολύ 'επιλεκτική' είναι αυτή η κυρία. Όταν τη γνωρίσω από κοντά θα της το πω.

      ΩΡΑΙΟ , ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΙΣΑΡ ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        takinen last edited by

        Αν η απόκλιση από το ιδανικό είναι τάξης μεγέθους 5/1000, τότε ίσως και αυτός που μετράει πρέπει να αποδείξει πως έχει τον εξοπλισμό για να βγάζει τόσο τρελά ακριβείς μετρήσεις, κάτι το οποίο δεν είμαι σίγουρος ότι συμβαίνει. (Εκτός και αν άλλαξε κάτι)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tazio last edited by

          Ο χρήστης takinen έγραψε:
          (Εκτός και αν άλλαξε κάτι)

          Ως γνωστόν, ο μόνος που αλλάζει είναι ο Μανωλιός και πάντα βάζει τα ρούχα του αλλοιώς.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            1. Ο αγωνιζόμενος είναι υποχρεωμένος να αποδείξει τη νομιμότητά του (βλ. σχετική εγκύκλιο)

            2. Ο αγωνιζόμενος υπόγραψε πως αποδέχεται τα αποτελέσματα της μέτρησης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              apr last edited by

              ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΟΜΑΣΤΕ

              ΟΤΑΝ ΣΠΑΕΙ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΜΟΤΕΡ , ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΝΕΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ , ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ .

              Η ΠΡΩΤΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΤΕΙ ΧΙΤΩΝΙΟ ,ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΡΕΚΤΙΦΙΕ ΜΕ ΜΠΑΛΑΚΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΑΡΟΥΣ , ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΙΔΙΟ ΠΙΣΤΟΝΙ , ΤΕΛΟΣ (ΑΠΟ ΠΑΝΩ -ΚΟΡΜΟΣ).

              Η ΔΕΥΤΕΡΗ , ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΡΕΚΤΙΦΙΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ (ΜΠΑΛΑΚΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ , ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΛΙΓΟ ΛΑΔΑΚΙ , ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ) ΟΠΟΤΕ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΩΓΕΑ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ , ΚΑΙ ΤΟΥ ΖΗΤΑΣ ΤΑ +Ο, 20 ΣΦΥΡΗΛΑΤΑ ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΗΦΘΕΙ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΚΥΛΙΝΔΡΟ .ΝΟΜΗΜΟΤΑΤΟΣ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ , Ο ΠΑΙΧΤΗΣ .

              ΕΑΝ ΟΜΩΣ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΒΑΘΥΤΕΡΑ , ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΝΟΜΗΜΟΤΗΤΑ , ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΠΩΛΗΣΗ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΚΟΥΠΑ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΕΞΑΤΜΗΣΗ , ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΑΠ'ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΠΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕΣ .
              ΕΑΝ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ , ΧΑΙΣΕ ΤΩΡΑ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΜΕ ΑΝΟΙΞΟΥΝ , ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ , ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑΑΑΑΑ .

              ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΦΤΩΧΙΑ , ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΕ ΙΣΩΣ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Κ΄ΛΑΣΣΙΚΗ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ ΤΟΥ ΜΑΛΑΚΟΠΗΤΟΥΡΑ ΕΛΛΗΝΑ .

              ΕΑΝ ΟΜΩΣ ΒΛΕΠΑΜΕ , ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ (ΑΠΟ ΣΤΡΟΦΑΛΟ ΔΗΛ.) ΤΟΤΕ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ , ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ .........

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                takinen last edited by

                Ο χρήστης nass έγραψε:

                1. Ο αγωνιζόμενος είναι υποχρεωμένος να αποδείξει τη νομιμότητά του (βλ. σχετική εγκύκλιο)

                2. Ο αγωνιζόμενος υπόγραψε πως αποδέχεται τα αποτελέσματα της μέτρησης.

                Το αν κάποιος αποδέχεται τη μέτρηση δεν σημαίνει κάτι.
                Και το θέμα που έθεσα παραμένει....

                Πιστεύεις πως τα μετρητικά όργανα, όπως και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται σήμερα κατά τους ΤΕ δίνουν τέτοια ακρίβεια;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  malsot last edited by

                  Ο χρήστης APR έγραψε:
                  ΛΟΙΠΟΝ , ΟΝΤΩΣ ΗΤΑΝ ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΣΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ ΚΟΡΔΟΝΙΑ .

                  ΤΑ 1608 ΚΥΒΙΚΑ ΤΑ ΚΑΝΑΝΕ 1860 ΟΙ ΚΛΑΣΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ , ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΟΥΠΕΡ Ο ΤΙΜΟΝΙΕΡΗΣ ΤΗΣ Ε10 , ΚΑΙ ΤΑ 8 CC ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΛΑΣΗ ΚΑΙ GROUP , ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΗΤΕ ?

                  Πόσο μάλλον αν στις 3 πρώτες μετρήσεις ήταν ΟΚ και στις επόμενες 2 ήταν 1606! 5 διαφορετικές μετρήσεις...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nass last edited by

                    Φυσικά και σημαίνει κάτι το ό,τι το αποδέχτηκε, λες αν πίστευε πως ο τεχνικός έφορος έχει άδικο να το αποδεχόταν ?

                    Μιλάς για ακρίβεια μισού χιλιοστού ? Το παχύμετρο που χρησιμοποίησε ο συγκεκριμένος έφορος είναι πιστοποιημένο για τέτοια ακρίβεια (όπως και οποιοδήποτε σοβαρό παχύμετρο).

                    Η απάντηση λοιπόν και στις δύο σκέλη της ερώτησής σου είναι 'ναι'. Επιπλέον υπάρχουν μεθοδολογίες μετρήσεων και γενικότερα τεχνικών ελέγχων που διασφαλίζουν το σωστό αποτέλεσμα, ιδιαίτερα όταν πάει να βγει κάποιος εκτός αγώνα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      Ο χρήστης malsot έγραψε:

                      ΛΟΙΠΟΝ , ΟΝΤΩΣ ΗΤΑΝ ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΣΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ ΚΟΡΔΟΝΙΑ .

                      ΤΑ 1608 ΚΥΒΙΚΑ ΤΑ ΚΑΝΑΝΕ 1860 ΟΙ ΚΛΑΣΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ , ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΟΥΠΕΡ Ο ΤΙΜΟΝΙΕΡΗΣ ΤΗΣ Ε10 , ΚΑΙ ΤΑ 8 CC ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΛΑΣΗ ΚΑΙ GROUP , ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΗΤΕ ?

                      Πόσο μάλλον αν στις 3 πρώτες μετρήσεις ήταν ΟΚ και στις επόμενες 2 ήταν 1606! 5 διαφορετικές μετρήσεις...

                      Ποιό είναι το νόημα της παρούσας συζήτησης ? Μετρήθηκε από ικανό άνθρωπο, με πιστοποιημένα όργανα, και βρέθηκε λάθος και ο αγωνιζόμενος αποδέχτηκε την ορθότητα της μέτρησης. Οπότε εμένα μου φτάνει -και θα έπρεπε να φτάνει και σε οποιονδήποτε άλλο.

                      (Δεν ήμουν μπροστά αλλά είμαι σίγουρος πως δεν ισχύει αυτό με τις 3 μετρήσεις έτσι και τις 2 γιουβέτσι, μήπως έπεσε 'μου είπε κάποιος που ήταν μπροστά' και άλλα τέτοια γραφικά ? )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        malsot last edited by

                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                        (Δεν ήμουν μπροστά αλλά είμαι σίγουρος πως δεν ισχύει αυτό με τις 3 μετρήσεις έτσι και τις 2 γιουβέτσι, μήπως έπεσε 'μου είπε κάποιος που ήταν μπροστά' και άλλα τέτοια γραφικά ? )

                        .....προφανώς.......

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          apr last edited by

                          Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ nass ΜΑΣ , ΟΠΩΣ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΘΕΙ , ΟΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΙΡΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ , ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΤΟΣΗ ΜΕΓΑΛΗ ΑΞΙΑ< ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ > , ΤΟ + Ο,4-5Ο ΤΗΣ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΟΥ (ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΤΥΠΙΚΑ) , ΟΣΟ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΟΠΩΣ ΤΗΝ Ν Π.Χ., ΠΟΥ ΛΟΓΩ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΩΝ , ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΙΜΗ ,ΣΑΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ , ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by

                            Συμφωνώ. Και δεν πιστεύω πως οι επιδόσεις του συγκεκριμένου οδηγού οφείλονται στα 8 επιπλέον κυβικά, αυτό έλειπε. Αλλά ο κανονισμός είναι σαφής: 'Κλάση Ε/10 έως 1600 κυβικά' και όχι 'συν πλην 2% συν δύο ρεκτιφιέ' κτλ. κτλ. Και σίγουρα τα πράγματα έγιναν όπως τα περιγράφεις παραπάνω αλλά από την άλλη η υπέρβαση του κυβισμού της κλάσης δεν μπορεί να θεωρηθεί επουσιώδης παράβαση...

                            Ούτε στη Ν έχει τόση σημασία. 5/1000 που λέει ο takinen. Ομως αυτά δεν μπαίνουν στο ζύγι, διότι δημιουργούνται τα τραγελαφικά που ανέφερε ο bravehard σε άλλη δημοσίευση , αυτός είναι ο κανονισμός και αυτές οι συνέπειες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pantelis-v last edited by

                              ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ . ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΩ ΕΓΩ ΛΟΙΠΩΝ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΣΑ ΣΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΥ . ΜΕΤΡΗΘΗΚΕ ΠΕΝΤΕ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΣ ΤΡΕΙΣ ΒΓΗΚΕ 1596 ΚΑΙ ΣΤΗΣ ΔΥΟ 1608 . Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΩ ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΠΑΧΙΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΜΙΚΡΟΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΕΤΡΗΘΗΚΕ ΠΥΡΩΜΕΝΟ ( ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 2 ΔΕΚΑΤΑ ) ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΤΟ ΛΥΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ . ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΟΣ Η ΑΛΟΣ ΕΙΧΑ ΔΗΛΩΣΗ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΣ ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΦΕΤΟΣ ΛΟΓΟ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ . ΣΥΜΦΩΝΟ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΕΙ Ο Κ APR ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ . ΑΚΟΜΑ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΤΑ 8 ΚΥΒΙΚΑ ( ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ) ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΣΟΙ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΞΕΡΟΥΝ ΤΗ ΕΝΝΟΩ . ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΩ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΟΥΝ . ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΘΛΗΤΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΣΚΕΛΟΥΣ ΟΔΥΡΟΤΑΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ 1800 ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΡΩΕΙ 10 ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΚΕΛΟΣ ΜΕΤΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΔΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ 185 ΑΛΟΓΑ ΜΕ 18,5 ΡΟΠΗ ΟΤΙ ΤΟΥ ΕΛΕΓΑ ΜΙΑ ΩΡΑ ΜΕΤΑ ΜΕ ΕΒΓΑΛΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟΣ ( ΜΕ ΖΥΓΙΣΑΝ 875 ΚΙΛΑ ΜΕ ΟΡΙΟ 850 ) ΜΕΤΑ ΣΤΑ ΠΙΤΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΟΤΙ ΜΕ ΕΙΔΑΝ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΚΑΣΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΖΩ ( ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΑ ) ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΤΡΗΣΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ 220 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ 25 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΟΥΤΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΗ ΕΛΕΓΕ . ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΚΟΠΟ ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΕΤΕ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ . ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ Ο ΣΥΝΑΘΛΗΤΗΣ ΜΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΗ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΙΣΧΥΕΙ ? ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΝΑ ΤΟΥ ΣΤΥΛΟ ΤΗΝ ΚΑΣΕΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ IN CAR . ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΜΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ……….

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                racer last edited by

                                Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ.Β έγραψε:
                                ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ . ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΩ ΕΓΩ ΛΟΙΠΩΝ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΣΑ ΣΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΥ . ΜΕΤΡΗΘΗΚΕ ΠΕΝΤΕ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΣ ΤΡΕΙΣ ΒΓΗΚΕ 1596 ΚΑΙ ΣΤΗΣ ΔΥΟ 1608 . Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΩ ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΠΑΧΙΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΜΙΚΡΟΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΕΤΡΗΘΗΚΕ ΠΥΡΩΜΕΝΟ ( ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 2 ΔΕΚΑΤΑ ) ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΤΟ ΛΥΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ . ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΟΣ Η ΑΛΟΣ ΕΙΧΑ ΔΗΛΩΣΗ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΣ ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΦΕΤΟΣ ΛΟΓΟ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ . ΣΥΜΦΩΝΟ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΕΙ Ο Κ APR ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ . ΑΚΟΜΑ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΤΑ 8 ΚΥΒΙΚΑ ( ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ) ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΣΟΙ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΞΕΡΟΥΝ ΤΗ ΕΝΝΟΩ . ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΩ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΟΥΝ . ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΘΛΗΤΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΣΚΕΛΟΥΣ ΟΔΥΡΟΤΑΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ 1800 ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΡΩΕΙ 10 ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΚΕΛΟΣ ΜΕΤΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΔΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ 185 ΑΛΟΓΑ ΜΕ 18,5 ΡΟΠΗ ΟΤΙ ΤΟΥ ΕΛΕΓΑ ΜΙΑ ΩΡΑ ΜΕΤΑ ΜΕ ΕΒΓΑΛΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟΣ ( ΜΕ ΖΥΓΙΣΑΝ 875 ΚΙΛΑ ΜΕ ΟΡΙΟ 850 ) ΜΕΤΑ ΣΤΑ ΠΙΤΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΟΤΙ ΜΕ ΕΙΔΑΝ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΚΑΣΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΖΩ ( ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΑ ) ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΤΡΗΣΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ 220 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ 25 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΟΥΤΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΗ ΕΛΕΓΕ . ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΚΟΠΟ ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΕΤΕ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ . ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ Ο ΣΥΝΑΘΛΗΤΗΣ ΜΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΗ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΙΣΧΥΕΙ ? ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΝΑ ΤΟΥ ΣΤΥΛΟ ΤΗΝ ΚΑΣΕΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ IN CAR . ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΜΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ……….

                                Παντελή σου εύχομαι να ξεπεράσεις τα όποια προσωπικά σου θέματα και να σε ξαναδούμε στους αγώνες. Δεν έχεις να αποδείξεις τίποτα σε κανένα. Ολοι ξέρουν ότι κερδίζεις άξια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  passat1-8t last edited by

                                  Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ.Β έγραψε:
                                  ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ . ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΩ ΕΓΩ ΛΟΙΠΩΝ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΣΑ ΣΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΥ . ΜΕΤΡΗΘΗΚΕ ΠΕΝΤΕ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΣ ΤΡΕΙΣ ΒΓΗΚΕ 1596 ΚΑΙ ΣΤΗΣ ΔΥΟ 1608 . Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΩ ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΠΑΧΙΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΜΙΚΡΟΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΕΤΡΗΘΗΚΕ ΠΥΡΩΜΕΝΟ ( ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 2 ΔΕΚΑΤΑ ) ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΤΟ ΛΥΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ . ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΟΣ Η ΑΛΟΣ ΕΙΧΑ ΔΗΛΩΣΗ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΣ ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΦΕΤΟΣ ΛΟΓΟ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ . ΣΥΜΦΩΝΟ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΕΙ Ο Κ APR ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ . ΑΚΟΜΑ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΤΑ 8 ΚΥΒΙΚΑ ( ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ) ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΣΟΙ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΞΕΡΟΥΝ ΤΗ ΕΝΝΟΩ . ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΩ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΟΥΝ . ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΘΛΗΤΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΣΚΕΛΟΥΣ ΟΔΥΡΟΤΑΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ 1800 ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΡΩΕΙ 10 ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΚΕΛΟΣ ΜΕΤΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΔΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ 185 ΑΛΟΓΑ ΜΕ 18,5 ΡΟΠΗ ΟΤΙ ΤΟΥ ΕΛΕΓΑ ΜΙΑ ΩΡΑ ΜΕΤΑ ΜΕ ΕΒΓΑΛΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟΣ ( ΜΕ ΖΥΓΙΣΑΝ 875 ΚΙΛΑ ΜΕ ΟΡΙΟ 850 ) ΜΕΤΑ ΣΤΑ ΠΙΤΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΟΤΙ ΜΕ ΕΙΔΑΝ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΚΑΣΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΖΩ ( ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΑ ) ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΤΡΗΣΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ 220 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ 25 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΟΥΤΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΗ ΕΛΕΓΕ . ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΚΟΠΟ ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΕΤΕ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ . ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ Ο ΣΥΝΑΘΛΗΤΗΣ ΜΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΗ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΙΣΧΥΕΙ ? ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΝΑ ΤΟΥ ΣΤΥΛΟ ΤΗΝ ΚΑΣΕΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ IN CAR . ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΜΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ……….

                                  Εύγε, και για τις επιδόσεις σου και για τις εξηγήσεις σου!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    takinen last edited by

                                    Ο χρήστης nass έγραψε:

                                    Η απάντηση λοιπόν και στις δύο σκέλη της ερώτησής σου είναι 'ναι'. Επιπλέον υπάρχουν μεθοδολογίες μετρήσεων και γενικότερα τεχνικών ελέγχων που διασφαλίζουν το σωστό αποτέλεσμα, ιδιαίτερα όταν πάει να βγει κάποιος εκτός αγώνα.

                                    Οk δεκτό. Σύμφωνα λοιπόν με τις μεθοδολογίες αυτές, τι ακρίβεια έχει η ογκομέτρηση ενός κινητήρα; (Διότι όπως θα γνωρίζεις όλες ανεξαιρέτως οι μετρήσεις, περιέχουν κάποιο σφάλμα)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      oikonomoy_racing last edited by

                                      Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ.Β έγραψε:
                                      ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ . ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΩ ΕΓΩ ΛΟΙΠΩΝ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΣΑ ΣΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΥ . ΜΕΤΡΗΘΗΚΕ ΠΕΝΤΕ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΣ ΤΡΕΙΣ ΒΓΗΚΕ 1596 ΚΑΙ ΣΤΗΣ ΔΥΟ 1608 . Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΩ ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΠΑΧΙΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΜΙΚΡΟΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΕΤΡΗΘΗΚΕ ΠΥΡΩΜΕΝΟ ( ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 2 ΔΕΚΑΤΑ ) ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΤΟ ΛΥΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ . ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΟΣ Η ΑΛΟΣ ΕΙΧΑ ΔΗΛΩΣΗ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΣ ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΦΕΤΟΣ ΛΟΓΟ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ . ΣΥΜΦΩΝΟ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΕΙ Ο Κ APR ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ . ΑΚΟΜΑ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΤΑ 8 ΚΥΒΙΚΑ ( ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ) ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΣΟΙ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΞΕΡΟΥΝ ΤΗ ΕΝΝΟΩ . ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΩ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΟΥΝ . ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΘΛΗΤΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΣΚΕΛΟΥΣ ΟΔΥΡΟΤΑΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ 1800 ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΡΩΕΙ 10 ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΚΕΛΟΣ ΜΕΤΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΔΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ 185 ΑΛΟΓΑ ΜΕ 18,5 ΡΟΠΗ ΟΤΙ ΤΟΥ ΕΛΕΓΑ ΜΙΑ ΩΡΑ ΜΕΤΑ ΜΕ ΕΒΓΑΛΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟΣ ( ΜΕ ΖΥΓΙΣΑΝ 875 ΚΙΛΑ ΜΕ ΟΡΙΟ 850 ) ΜΕΤΑ ΣΤΑ ΠΙΤΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΟΤΙ ΜΕ ΕΙΔΑΝ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΚΑΣΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΖΩ ( ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΑ ) ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΤΡΗΣΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ 220 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ 25 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΟΥΤΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΗ ΕΛΕΓΕ . ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΚΟΠΟ ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΕΤΕ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ . ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ Ο ΣΥΝΑΘΛΗΤΗΣ ΜΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΗ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΙΣΧΥΕΙ ? ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΝΑ ΤΟΥ ΣΤΥΛΟ ΤΗΝ ΚΑΣΕΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ IN CAR . ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΜΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ……….

                                      Aναμφήβολα είσαι ταχύτατος και αυτό μπορεί να το κρίνει και ο πιο απειρος θεατής που θα τυχει να σε δει σε καποιο αγώνα.
                                      καλή επιστροφή και πάλι στους αγώνες.
                                      Οικονομου Χρυσοβαλάντης

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        adragon last edited by

                                        Να ρωτήσω κάτι ;

                                        Ακουσα (εκεί που στέγνωνα απο το μπανάκι μου...) ότι ένας αγωνιζόμενος πήγε από μόνος του (χωρίς να του το ζητήσουν...) και ανέβηκε στην ζυγαριά (ας τραγουδήσουμε ΟΛΟΙ μαζί : αχ! ζυγαρούλα... ζυγαράκι...) και, ατυχώς, βρέθηκε ελαφρύτερος από το επιτρεπόμενο !

                                        Επομένως, προφανώς ΔΕΝ είχε δόλο, στο ότι το αυτοκίνητό του ήταν ελαφρύτερο!

                                        Αληθεύθει το συμβάν ;;;;;

                                        Και, αν ναι, τι ποινή επισύρει ; (εδώ ο άνθρωπος κάηκε από μόνος του!!!)

                                        Αντώνης Δραγώνας

                                        Υ.Γ. 1) Μάλλον θα έπρεπε να τον χειροκροτήσουμε, που πήρε το αυτοκίνητό του από μόνος του και το υπέβαλε σε έλεγχο, που δεν του ζήτησαν...
                                        2) Μια και μιλάμε για την ζυγαρούλα...
                                        Τα διάφορα 1401 - 1600 κ.ε. στα Ράλλυ Σπριντ είναι ΟΛΑ 920,001 kg ΚΕΝΑ ΑΠΟ ΚΑΥΣΙΜΟ (και χωρίς νερό στο δοχείο των καθαριστήρων τους) ;;;;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          apr last edited by

                                          ΑΔΙΑΒΑΣΤΟ ΣΕ ΒΛΕΠΩΩΩΩΩΩ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΜΠΑΝΑΚΙ , ΘΑ ΣΟΥ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΕΩΣ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ Σ.Κ. ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΑΠ'ΕΞΩ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gsi-16v-turbo last edited by

                                            Γεια σας.Ημουν στην Αναβαση Αιγειρας και παρων στα οσα διαδραματηστηκαν μετα τον ελεγχο και σαν θεατης εχω να πω τα εξης.Αν θελουμε να ειμαστε τυπολατρες καλα εκανε ο κ.Πλαφουντζης και εκανε την ενσταση.Θεωρω ομως πως ολοι μας περα απο τον τυπο βλεπουμε και ξερουμε την ουσια.Και η ουσια ειναι η εξης:Πως τα 15'' που ηταν πισω απο τον Βασιλειαδη ειναι πολλα και δεν καλυπτονται απο τα παραπανω cc ενος ρεκτιφιε.Ο ανθρωπος οδηγαει πραγματικα πολυ γρηγορα και πιστευω πως η ομαδα του κ Πλαφουντζη πρεπει να προσπαθησει πολυ για πλησιασει τον Βασιλειαδη.Εμεις οι θεατες θελουμε συναγωνισμο και οχι ενστασεις.Θελουμε νομιμοτητα προπαντων εκει που υπαρχει δολος και εκει που η διαφορα ειναι στo sec.Αποψη μου ειναι πως αντι να διαδιδουμε φημες πως το αμαξι του αντιπαλου ειναι 1800cc και να δικαιλογουμε με αυτο τον τροπο την αδυναμια μας να τον ακολουθησουμε,καλυτερα ειναι να βελτιωνομαστε στην πραξη και στις ειδικες.Τα παραπανισια 6-7cc του Βασιλειαδη δε δικαιολογουν τα 15''.
                                            Κυριε Βασιλειαδη συγγνωμη για αυτο που θα σας πω,αλλα οταν πετυχαινεις τετοιες επιδοσεις πρεπει να εισαι τυπος και υπογραμμος και να μη σηκωνεις μυγα στο σπαθι σου.Οταν κανεις 2,16'' και εισαι 5ος γενικης ,αν δεν κανω λαθος,πρεπει να περιμενεις οτι καποιοι απιστοι θα σου κανουν ενσταση.Γι'αυτο ετοιμασε νεο μοτερ και αποδειξε την υπεροχη σου.
                                            Ενας fun των Ascona B

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr