Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Με εγραψαν στον Αυτοκινητοδρομο με 121χλμ.!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Με εγραψαν στον Αυτοκινητοδρομο με 121χλμ.!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 49
    • 50
    • 2 / 50
    Περί αυτοκίνησης
    134
    982
    2249
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vatanen last edited by

      Ο χρήστης spiros έγραψε:

      αληθεια, ειμαι ο μονος που θεωρει τον δρομο Κορινθο Πατρα οχι και τοσο επικινδυνο (δεν μιλαω για οταν εχει μαζικη εξοδο)?

      Παρακαλώ υπάρχει γιατρός εύκαιρος;

      σοβαρα μιλαω!

      σκεψου, οτι πρακτικα εμαθα να οδηγω στη καραμανιολα Αντιρριο - Ιωαννινα και καταλαβαινεις οτι μετα απο αυτο το δρομο, το Πατρα - Κορινθος μου φαινεται αεροδιαδρομος!

      *edit και στον servmx αεροδιαδρομος του φαινεται, αρα ειμαστε 2!

      Και στο Vatanen...ξερεις γιατι!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros last edited by

        σωστος, σε ξεχασα!
        that makes 3 of us!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tony78 last edited by

          Ο χρήστης spiros έγραψε:
          σκεψου, οτι πρακτικα εμαθα να οδηγω στη καραμανιολα Αντιρριο - Ιωαννινα και καταλαβαινεις οτι μετα απο αυτο το δρομο, το Πατρα - Κορινθος μου φαινεται αεροδιαδρομος!

          Αν το θέτεις έτσι, τότε έχεις κι ένα δίκιο

          Θυμάμαι όταν υπηρετούσα στην Άρτα και ανεβοκατέβηκα Αθήνα 3-4 φορές με ένα Ford Escort του '85. Λες κι έκανα το τρενάκι του τρόμου. Μόνο που κράταγε πολύ η βόλτα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tazio last edited by

            Ο χρήστης tony78 έγραψε:

            σκεψου, οτι πρακτικα εμαθα να οδηγω στη καραμανιολα Αντιρριο - Ιωαννινα και καταλαβαινεις οτι μετα απο αυτο το δρομο, το Πατρα - Κορινθος μου φαινεται αεροδιαδρομος!

            Αν το θέτεις έτσι, τότε έχεις κι ένα δίκιο

            Θυμάμαι όταν υπηρετούσα στην Άρτα και ανεβοκατέβηκα Αθήνα 3-4 φορές με ένα Ford Escort του '85. Λες κι έκανα το τρενάκι του τρόμου. Μόνο που κράταγε πολύ η βόλτα...

            Μα καλά είστε τρελοί. Χάλια δρόμος ο 'Αντίριο - Γιάννενα'.
            Από τους αγαπημένους μου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              tazio last edited by

              Ο χρήστης manosk έγραψε:
              Φυσικά η αλήθεια βρίσκεται στη μέση (ως συνήθως).
              Αφού γράφουν ηλιθιωδώς σε ευθείες οδηγούς που πάνε με 120, τότε γράφουν ηλιθιωδώς και άλλους που πάνε σε ευθείες με 200. Ό,τι βολεύει τον καθένα.

              Μάνο, μείνε μόνο στο πρώτο σκέλος της απαντησής σου. Αφού κακά τα ψέμματα έτσι είναι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kid last edited by

                Ο χρήστης tazio έγραψε:

                σκεψου, οτι πρακτικα εμαθα να οδηγω στη καραμανιολα Αντιρριο - Ιωαννινα και καταλαβαινεις οτι μετα απο αυτο το δρομο, το Πατρα - Κορινθος μου φαινεται αεροδιαδρομος!

                Αν το θέτεις έτσι, τότε έχεις κι ένα δίκιο

                Θυμάμαι όταν υπηρετούσα στην Άρτα και ανεβοκατέβηκα Αθήνα 3-4 φορές με ένα Ford Escort του '85. Λες κι έκανα το τρενάκι του τρόμου. Μόνο που κράταγε πολύ η βόλτα...

                Μα καλά είστε τρελοί. Χάλια δρόμος ο 'Αντίριο - Γιάννενα'.
                Από τους αγαπημένους μου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manosk last edited by

                  Ο χρήστης tazio έγραψε:

                  Φυσικά η αλήθεια βρίσκεται στη μέση (ως συνήθως).
                  Αφού γράφουν ηλιθιωδώς σε ευθείες οδηγούς που πάνε με 120, τότε γράφουν ηλιθιωδώς και άλλους που πάνε σε ευθείες με 200. Ό,τι βολεύει τον καθένα.

                  Μάνο, μείνε μόνο στο πρώτο σκέλος της απαντησής σου. Αφού κακά τα ψέμματα έτσι είναι.

                  Αυτό που θέλω να πω είναι ότι άθλιες οδηγικές συμπεριφορές ('τυχαία' παραδείγματα: οδήγηση με 100άρες σε δρόμους που περνάνε μέσα από οικισμούς, αφαίρεση των πινακίδων κυκλοφορίας, τελικιάσματα - παντιλίκια - κόντρες μέσα στην πόλη) βρίσκουν ως δικαιολογία τους 'ηλίθιους' τροχονόμους και το 'εισπρακτικό' κράτος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    traveller last edited by

                    enginekiller
                    εγώ θα σου πρότεινα να μην ανοίγεις διάλογο με δαύτους.
                    Είναι αποδεδειγμένα στόκοι, δε θα βγάλεις άκρη.
                    Εσύ (και ο καθένας μας) θα πληρώσεις το ρεπό του , αν συμπληρώσει τον απαιτούμενο αριθμό κλήσεων.

                    Μην την πληρώσεις. Αν έχεις χρόνο πήγαινε στο δικαστηριο, αποκλείεται να μη δικαιωθείς.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      enginekiller last edited by

                      Εγω ηθελα απλως να μαθω αν ειχε δικιο. τελικα αποδειχτηκε οτι οντως ειχε δικιο παρολο που η φαση ειναι λιγο περιεργη, εγω τουλαχιστον δεν το ηξερα ετσι. Δικαστηριο τι να παω αφου εχω αδικο τελικα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        traveller last edited by

                        Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                        Εγω ηθελα απλως να μαθω αν ειχε δικιο. τελικα αποδειχτηκε οτι οντως ειχε δικιο παρολο που η φαση ειναι λιγο περιεργη, εγω τουλαχιστον δεν το ηξερα ετσι. Δικαστηριο τι να παω αφου εχω αδικο τελικα;

                        Στο διαχωριστικό του Αιγίου στη έξοδο για Λόγγο με είχαν πιάσει πριν κάτι χρόνια με 140. Πήγα δικαστηριο, είπα την άποψή μου και με αθώωσαν, όχι μόνο εμένα αλλά όλους από 140 και κάτω.

                        Το 'δίκιο' είναι σχετικό. Πόσο δίκιο μπορεί να έχει μια 'ηλίθια πινακίδα' που σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας σου απαγορεύει να πας πάνω από 100χμ/ώρα;;

                        Επίσης πόσο δίκιο μπορεί να έχει ένα μπλόκο που τη στήνει σε δρόμο με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση και με διαχωριστικό στη μέση; Είναι καθαρά εισπρακτική αυτή η λογική και καμια σχέση δεν έχει με την οδική ασφάλεια.

                        Αυτά είπα μέσες άκρες με κόσμιο τρόπο και τη γλίτωσα.

                        Δεν είναι θέμα τα 33

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          manosk last edited by

                          E, δεν είναι και autobahn οι δρόμοι 'ταχείας κυκλοφορίας' μας. Και κατολισθήσεις υπάρχουν σε ορισμένες περιοχές και ανάποδες κλίσεις και φαγωμένο οδόστρωμα και νερά από ποτίσματα και κατσίκια βοσκών περνάνε άμα λάχει και ανοιχτές διόδους 'για εξυπηρέτηση κατοίκων' συναντάς και πολλά ακόμα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tony78 last edited by

                            Άρα, μάλλον, ισχύει αυτό που είπες πριν... Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση.
                            Αφενός κυριαρχεί η εισπρακτική λογική που λέει ο traveller, αφετέρου η δρόμοι μας είναι τα μαύρα τους τα χάλια όπως λες...
                            Οπότε, το να βρεις το δίκιο σου τις περισσότερες φορές είναι αμφίβολο αλλά και χρονοβόρο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              caryothraystis last edited by

                              Δυστυχώς όσο δε βρίσκεται ένας καλός χριστιανός (και βουδιστής να είναι το ίδιο μας κάνει) να σπάσει στο ξύλο μερικούς από δαύτους πάντα έτσι θα είναι η κατάσταση........ Και μιλάμε για ανοιχτοσιά ε.

                              Με έγραψαν σε σημείο που το όριο από τα 80 έγινε μονάχα σε ένα σημείο 50. Με σταματάει και μονάχα 'συγγνώμη' που δε μου ζήτησε, γιατί κι αυτός σαν μπασκίνας εντολές ακολουθούσε από τους ανωτέρους του.

                              Και όλα αυτά γιατί σε εκείνο το σημείο είχαν πατήσει κάτι πρόβατα με τσομπάνηδες και είπαν να κατεβάσουν το όριο μπας και σωθεί καμμιά ψυχή...

                              Εμ έτσι σώζονται οι ψυχές;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kacey last edited by

                                Στο θεμα μας, εφ'οσον υπαρχει πινακιδα με διαφορετικο οριο απο αυτο που ισχυει στον συγκεκριμενου τυπου δρομο (μεταφραση = αφου υπαρχει πινακιδα με 100 σε δρομο που ΚΑΝΟΝΙΚΑ ισχυουν τα 120), τοτε τα ορια ειναι αυτα που οριζει η πινακιδα και οχι ο τυπος δρομου. Αυτο φυσικα οταν υπαρχει η πινακιδα ΜΕΤΑ απο την εισοδο σου στον δρομο, γιατι αν ειναι πριν δεν μπορεις να μυρισεις τα νυχια σου οτι εκει ΔΕΝ ισχυει το 'κανονικο' 120.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Λογικό μου φαίνεται αυτό. Ισχύει άραγε το ίδιο για τα ραντάρ για τα οποία υπάρχει σήμανση στην αρχή του δρόμου, όχι όμως μετά από είσοδο σ' αυτόν;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kacey last edited by

                                    Πουθενα στον ΚΟΚ δεν ξεκαθαριζεται αυτο. Υποθετω οτι ειναι θεμα λογικης αρα παμε κατ'ευθειαν δικαστηριο, γιατι τετοια πραγματα on the road δεν κυκλοφορουν*...

                                    Αφου ο ΚΟΚ οριζει οτι πρεπει να υπαρχει προειδοποιητικη πινακιδα για τα ρανταρ για να μπορουν αυτα να χρησιμοποιηθουν, ο δικαστης θα πρεπει να δεχτει το επιχειρημα οτι αφου αυτη βρισκεται ΠΡΙΝ την εισοδο του συγκεκριμενου αυτοκινητου στον δρομο τοτε ο συγκεκριμενος οδηγος ΔΕΝ εχει ειδοποιηθει για την υπαρξη του και αρα τα στοιχεια που προεκυψαν απο την χρηση του ρανταρ (η ταχυτητα του οχηματος δηλ.) προεκυψαν παρατυπα και παρανομα, αρα δεν μπορουν να χρησιμοποιηθουν. Αφου δεν ξερει λοιπον το τροχομπατσακι με ποσα πηγαινες, η κληση ειναι ακυροτατη. Εγω αυτο θα ελεγα παντως και μου φαινεται λογικοτατο, αφου η λογικη του ΚΟΚ σε αυτο το σημειο ειναι ακριβως να γνωριζουν οι οδηγοι που υπαρχει ρανταρ και που οχι.

                                    • Εδω τα αστερια μου πριν δυο χρονια ελεγαν οτι το σημειο του ΚΟΚ που λεει οτι πρεπει να υπαρχει πινακιδα, δεν ισχυει για τα κινητα ρανταρ γιατι δεν μπορει σε καθε σημειο να κοτσαρουν και απο μια πινακιδα (χωρις φυσικα ο ΚΟΚ να κανει διακριση αναμεσα σε κινητα και ακινητα ρανταρ, ξαφνικα εγιναν και νομοθετες τα ξεφτερια μου...). Πριν δυο χρονια φυσικα τα ρανταρ ηταν ΜΟΝΟ κινητα...
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • nasos
                                      nasos last edited by

                                      Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                      Και κατολισθήσεις υπάρχουν σε ορισμένες περιοχές και ανάποδες κλίσεις και φαγωμένο οδόστρωμα και νερά από ποτίσματα και κατσίκια βοσκών περνάνε άμα λάχει και ανοιχτές διόδους 'για εξυπηρέτηση κατοίκων' συναντάς και πολλά ακόμα.

                                      Μπορεί επίσης να προσγειωθεί και κανένας ιπτάμενος δίσκος να κάνει απόβαση μερικά Aliens και Predators!

                                      Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! ™

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manosk last edited by

                                        Για ποια χώρα μιλάμε, γνωρίζεις; Μήπως γράφεις από Ντόιτσλαντ;

                                        Edit:
                                        Μεταφέρω κείμενο του maxmara από τα Απίθανα:

                                        Ο χρήστης maxmara έγραψε:
                                        Στην ΕΟ χθές, 10 κλικ πρίν την έξοδο για ΑΟ: ξαφνικό φρενάρισμα, και αυτοκίνητα να πηγαίνουν αριστερά-δεξιά. Αιτία: **καρπούζια **στο δρόμο.

                                        Πέντε κλίκ πρίν την ΑΟ, ξανά το ίδιο σκηνικό, αλλά πιο radical...αιτία: ένα **διπλό στρώμα **στην μεσαία λωρίδα, το οποίο λαμάκας προφανώς το κουβαλούσε άδετο στο Daewoo του.

                                        Γιατί έχω την εντύπωση ότι σαν κράτος όλο και περισσότερο μοιάζουμε με τριτοκοσμικό κρατίδιο;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          enginekiller last edited by

                                          Καταρχας να τονισω οτι δεν ειπα για ταχειας κυκλοφοριας αλλα για αυτοκινητοδρομο του οποιου η ποιοτητα ειναι αρκετα καλαη, τουλαχιστον για να δικαιολογει τα 120. Traveller προφανως εχεις δικιο κι εγω της ιδιας αποψης ειμαι αλλα δεν εχω χρονο να τρεχω δικαστηρια για τετοια... Kacey η πινακιδα ειναι πριν την εισοδο στον αυτοκινητοδρομο αλλα δυστυχως ισχυει και μετα την εισοδο σου πραγμα που το εμαθα χτες...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            droemmen last edited by

                                            Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
                                            Με έγραψαν σε σημείο που το όριο από τα 80 έγινε μονάχα σε ένα σημείο 50. Με σταματάει και μονάχα 'συγγνώμη' που δε μου ζήτησε, γιατί κι αυτός σαν μπασκίνας εντολές ακολουθούσε από τους ανωτέρους του.

                                            Σε αυτού του είδους την συμπεριφορά δεν μπορείς να καταλογίσεις σφάλμα κι αυτός την δουλειά του κάνει.
                                            Εμένα με είχαν γράψει με 130 σε όριο 100 στην περιφερειακή Πατρών (ρεύμα προς Πύργο) και ο άνθρωπος απλά μου είπε υπερβήκατε το όριο για 30 km θα σας γράψω για 119 km ώστε να πληρώσετε μόνο 17 ευρώ πρόστιμο χωρίς πόντους.
                                            Το ήξεραν ότι αυτή η ταχύτητα στο συγκεκριμένο σημείο δεν είναι επικίνδυνη και το κυριότερο δεν προσπαθούσαν να σε πείσουν για το αντίθετο. Σε τρία λεπτά φύγαμε από το σημείο ήρεμοι και με καλή διάθεση.

                                            Αντίθετα, μετά τα λιμανάκια (στην κατηφόρα) Σάββατο πρωί μας έγραψαν με 63(!) και προσπαθούσε με υφάκι να μας πείσει -και τον εαυτό του- ότι ήταν πολύ επικίνδυνο σημείο αυτό κλπ κλπ (γιατί δεν ήσουνα 300 μέτρα πριν καραγκιοζάκο?)
                                            Μετά από ένα τέταρτο -γιατί είχαν πολύ πελατεία- φύγαμε με τα νεύρα τσατάλια και ψέλνοντας κατάρες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 2 / 50
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr