Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ταλαιπωρημένος 18αρης αναζητά πρωτο 1400αρι. Ειδικοί εδω..
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ταλαιπωρημένος 18αρης αναζητά πρωτο 1400αρι. Ειδικοί εδω..
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    67
    204
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      angelos-n last edited by

      Λοιπον το θέμα ειναι απλο οπότε θα μπώ στο ψητό. Είμαι κυρίως μεταξύ Ibiza και Corolla. Για να σας προλάβω εχω αποκλείσει 206, 106 , Megane Coupe (αν και ειχα ερωτα) γιατι ειναι παλιά μοντέλα. Στο Focus με προβληματίζουν τα κιλα του για τους 75 ιππους του αν και το λατρεύω ( Για αυτο ειχα ξεκινήσει). Polo Golf αποκλείονται για διαφορους προσωπικούς λογους. Τώρα αναζητώ την γνώμη των ειδικών. Σε 10 μέρες πρεπει να εχς αποφασίσει. Το Ψάχνω ξανα και ξανά και ΟΛΟ ΑΛΛΑΖΩ ΓΝΩΜΗ. ΑΠΟ FOCUS ΣΕ MEGANE ΑΠΟ MEGANE ΣΕ COROLLA - ΚΟΙΝΩΣ ΠΑΡΕ ΤΟ ΑΥΓΟ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΥΤΟ.
      Ακουω γνώμες απο προσωπικές εμπειρίες μιας και αυτο ειναι που στερουμαι πανω απο ολα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        angelos-n last edited by

        Λοιπον το θέμα ειναι απλο οπότε θα μπώ στο ψητό. Είμαι κυρίως μεταξύ Ibiza και Corolla. Για να σας προλάβω εχω αποκλείσει 206, 106 , Megane Coupe (αν και ειχα ερωτα) γιατι ειναι παλιά μοντέλα. Στο Focus με προβληματίζουν τα κιλα του για τους 75 ιππους του αν και το λατρεύω ( Για αυτο ειχα ξεκινήσει). Polo Golf αποκλείονται για διαφορους προσωπικούς λογους. Τώρα αναζητώ την γνώμη των ειδικών. Σε 10 μέρες πρεπει να εχς αποφασίσει. Το Ψάχνω ξανα και ξανά και ΟΛΟ ΑΛΛΑΖΩ ΓΝΩΜΗ. ΑΠΟ FOCUS ΣΕ MEGANE ΑΠΟ MEGANE ΣΕ COROLLA - ΚΟΙΝΩΣ ΠΑΡΕ ΤΟ ΑΥΓΟ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΥΤΟ.
        Ακουω γνώμες απο προσωπικές εμπειρίες μιας και αυτο ειναι που στερουμαι πανω απο ολα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          angelos-n last edited by

          Λοιπον το θέμα ειναι απλο οπότε θα μπώ στο ψητό. Είμαι κυρίως μεταξύ Ibiza και Corolla. Για να σας προλάβω εχω αποκλείσει 206, 106 , Megane Coupe (αν και ειχα ερωτα) γιατι ειναι παλιά μοντέλα. Στο Focus με προβληματίζουν τα κιλα του για τους 75 ιππους του αν και το λατρεύω ( Για αυτο ειχα ξεκινήσει). Polo Golf αποκλείονται για διαφορους προσωπικούς λογους. Τώρα αναζητώ την γνώμη των ειδικών. Σε 10 μέρες πρεπει να εχς αποφασίσει. Το Ψάχνω ξανα και ξανά και ΟΛΟ ΑΛΛΑΖΩ ΓΝΩΜΗ. ΑΠΟ FOCUS ΣΕ MEGANE ΑΠΟ MEGANE ΣΕ COROLLA - ΚΟΙΝΩΣ ΠΑΡΕ ΤΟ ΑΥΓΟ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΥΤΟ.
          Ακουω γνώμες απο προσωπικές εμπειρίες μιας και αυτο ειναι που στερουμαι πανω απο ολα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            markvag last edited by

            ΚΑΤ' ΑΡΧΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

            ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ. ΑΦΟΥ ΣΥΖΗΤΑΣ ΓΙΑ COROLLA, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΗ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΝΑ FOCUS 1,6;;;; ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ (ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΕΧΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ-ΨΑΞ'ΤΟ ΠΑΝΤΩΣ) ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟ 1,6 ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ 1,4, ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΤΗΣ COROLLA 1,4. ΒΕΒΑΙΑ, ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ.

            ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΙΜΑΙ 23 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΩ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ 206 Ή CLIO. ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟ CLIO 1,4 ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ (11.500) ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ (= ABS+AC) ΕΝΩ ΕΑΝ ΠΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΟΥΣΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΕΙΣΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ 206 1,6. ΟΠΟΤΕ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΤΟ PEUGEOTΑΚΙ. ΘΑ ΤΟΥ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΛΙΟΡΟΦΗ...

            ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΟ ΦΘΙΝΩΠΟΡΟ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ SMART ROADSTER (ME 800 ΚΙΛΑ ΚΑΙ 80 ΑΛΟΓΑ, ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΣΤΗΣΙΜΟ, ΑΠ'ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ), ΠΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΦΘΗΝΟ

            Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ EITE FOCUS 1,6 ΕΙΤΕ 206 1,6. ΤΩΡΑ, ΑΝ ΘΕΣ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ 1,4 ΠΑΡΕ ΤΟ CLIO. Η COROLLA ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ, ΙΔΙΩΣ ΑΝ ΕΙΣΑΙ 18 ΧΡΟΝΩΝ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alexastrag last edited by

              ειμαι σιγουρος οτι θα εχεις πολλες προτασεις απο φιλους για το πρωτο σου αυτοκινητο.........συνηθως σε αυτες τις περιπτωσεις ολοι προτεινουν αυτο που και οι ιδιοι επελεξαν αν και μερικες φορες η αποτυχια της επιλογης τους μερικες φορες πνιγεται απο τον εγωισμο και δεν το παραδεχονται.

              θελω να καταληξω οτι οταν καποιος απευθυνεται στα μελη ενος αυτοκινητιστικου φορουμ και ρωταει ''τι αυτοκινητο να παρω;'' θα εχει τοσες προτασεις οσα και τα αυτοκινητα που εχουν ηδη επιλεξει τα μελη του φορουμ και βεβαια ταιριαζουν καπως με τις αναγκες του.........αποτελεσμα να μπερδευτει ισως ακομη περισσοτερο.

              γιαυτο λοιπον γραψε σε ενα χαρτι ή στον υπολογιστη σου τα υπερ και κατα ,κατα την προσωπικη σου γνωμη και γουστο, αναφορικα με τις πιθανες επιλογες σου και προσπαθησε να αποφασισεις μονος σου μη παραλειποντας βεβαιως να επισκευθεις τις αντιπροσωπειες και να τα δεις και απο κοντα και αν ειναι δυνατον να τα οδηγησεις κιολας.

              τελος αν παρασυρθεις απο καποιον αλλο ή ακομα και απο τον ιδιο σου τον εαυτο και τελικα η επιλογη σου δεν σε ικανοποιησει μακροπροθεσμα μην στεναχωρηθεις γιατι δεν το παντρευομαστε το αυτοκινητο ...........απλα μετα απο λιγα χρονια και με πιο ωριμο μυαλο και εμπειριες, δικες σου πλεον και οχι των αλλων, σιγουρα θα κανεις καλυτερη επιλογη.

              σου ευχομαι με το νεο σου αυτοκινητο [οποιο και να ειναι αυτο] πολλα,καλα και απροβληματιστα οδηγικα χιλιομετρα και να φορας εσυ και οι συνεπιβαινοντες σου παντα ζωνη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skullone last edited by

                Πάρε ή το Clio, κατά προτίμηση στην έκδοση Dynamique με τα πολύ καλά Conti PremiumContact (καλή ποιότητα κατασκευής, αποδεδειγμένη αξιοπιστία, πολύ καλές επιδόσεις, έξοχη οδική συμπεριφορά, χαμηλή τιμή και γενικά καλή αντιπροσωπεία) ή το νέο Micra, το οποίο όμως σε συμφέρει να το πάρεις στα 1200 κ.εκ. αντί για τα 1400.

                Την Corolla απόφυγέ την. Αμπλαούμπλα οδική συμπεριφορά, η ποιότητα κατασκευής της έχει πέσει, η εγκατάσταση άλλων ηχείων και στερεοφωνικού είναι σκέτος μπελάς, η θέση οδήγησης είναι από τις χειρότερες που έχω δει στη ζωή μου και είναι και πανάκριβη.

                Προσωπική μου άποψη όμως είναι να πάρεις ένα μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση, με καλούτσικη οδική συμπεριφορά, μέτριες προς καλούτσικες επιδόσεις και χαμηλό κόστος συντήρησης και χρήσης, ώστε να μην το πολυλυπάσαι. Άλλωστε, πρώτο σου αυτοκίνητο θα είναι και θα ταλαιπωρηθεί, καθώς θα το χρησιμοποιήσεις, όπως όλοι μας άλλωστε, ως πειραματόζωο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leoluton last edited by

                  egw 8a sou apanthsw ti 8a eperna egw. metaxy twn dyo pou les, 8a dialega thn corolla.

                  Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
                  ειμαι σιγουρος οτι θα εχεις πολλες προτασεις απο φιλους για το πρωτο σου αυτοκινητο.........συνηθως σε αυτες τις περιπτωσεις ολοι προτεινουν αυτο που και οι ιδιοι επελεξαν αν και μερικες φορες η αποτυχια της επιλογης τους μερικες φορες πνιγεται απο τον εγωισμο και δεν το παραδεχονται.

                  θελω να καταληξω οτι οταν καποιος απευθυνεται στα μελη ενος αυτοκινητιστικου φορουμ και ρωταει ''τι αυτοκινητο να παρω;'' θα εχει τοσες προτασεις οσα και τα αυτοκινητα που εχουν ηδη επιλεξει τα μελη του φορουμ και βεβαια ταιριαζουν καπως με τις αναγκες του.........αποτελεσμα να μπερδευτει ισως ακομη περισσοτερο.

                  γιαυτο λοιπον γραψε σε ενα χαρτι ή στον υπολογιστη σου τα υπερ και κατα ,κατα την προσωπικη σου γνωμη και γουστο, αναφορικα με τις πιθανες επιλογες σου και προσπαθησε να αποφασισεις μονος σου μη παραλειποντας βεβαιως να επισκευθεις τις αντιπροσωπειες και να τα δεις και απο κοντα και αν ειναι δυνατον να τα οδηγησεις κιολας.

                  τελος αν παρασυρθεις απο καποιον αλλο ή ακομα και απο τον ιδιο σου τον εαυτο και τελικα η επιλογη σου δεν σε ικανοποιησει μακροπροθεσμα μην στεναχωρηθεις γιατι δεν το παντρευομαστε το αυτοκινητο ...........απλα μετα απο λιγα χρονια και με πιο ωριμο μυαλο και εμπειριες, δικες σου πλεον και οχι των αλλων, σιγουρα θα κανεις καλυτερη επιλογη.

                  σου ευχομαι με το νεο σου αυτοκινητο [οποιο και να ειναι αυτο] πολλα,καλα και απροβληματιστα οδηγικα χιλιομετρα και να φορας εσυ και οι συνεπιβαινοντες σου παντα ζωνη.

                  o filos alexastrag me kalhpse plhros, kai nomizw oti sou edwse thn kalhterh apanthsh pou 8a mporouses na pareis se ena tetoia erwthma. na pernas kala, kai sou eyxomai na kaneis thn kalhterh epilogh.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Πιστευω οτι μια πολυ καλη λυση ειναι το παλιο POLO του 98-99. 1.4 16ν με 100 ολοζωντανα αλογα χωρις EPC και προκαταλυτη. Με μια καλη αναρτηση και καλα λαστιχα γινεται πολυ γρηγορο. Και ειναι σαφως πιο ασφαλες και πιο καταλληλο για νεο και ενθουσιωδη οδηγο απο 106. Τωρα αν θες σωνει και καλα καινουριο, παρε Clio 1.4. Το καλυτερο 1.4 πιστευω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      logikos last edited by

                      Ο χρήστης angelos-n έγραψε:
                      Λοιπον το θέμα ειναι απλο οπότε θα μπώ στο ψητό. Είμαι κυρίως μεταξύ Ibiza και Corolla. Για να σας προλάβω εχω αποκλείσει 206, 106 , Megane Coupe (αν και ειχα ερωτα) γιατι ειναι παλιά μοντέλα. Στο Focus με προβληματίζουν τα κιλα του για τους 75 ιππους του αν και το λατρεύω ( Για αυτο ειχα ξεκινήσει). Polo Golf αποκλείονται για διαφορους προσωπικούς λογους. Τώρα αναζητώ την γνώμη των ειδικών. Σε 10 μέρες πρεπει να εχς αποφασίσει. Το Ψάχνω ξανα και ξανά και ΟΛΟ ΑΛΛΑΖΩ ΓΝΩΜΗ. ΑΠΟ FOCUS ΣΕ MEGANE ΑΠΟ MEGANE ΣΕ COROLLA - ΚΟΙΝΩΣ ΠΑΡΕ ΤΟ ΑΥΓΟ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΥΤΟ.
                      Ακουω γνώμες απο προσωπικές εμπειρίες μιας και αυτο ειναι που στερουμαι πανω απο ολα.

                      Καταρχάς δε νομίζω ότι κάποιος σε αυτό το Forum διεκδικεί τον τίτλο του «ειδικού». Ο καθένας μας καταθέτει τις προσωπικές του απόψεις με βάση τα όσα γνωρίζει, έχει διαβάσει ή ακούσει για κάποιο αυτοκίνητο. Για να μας βοηθήσεις να είμαστε όσο το δυνατόν λιγότερο υποκειμενικοί (αντικειμενικοί δε θα είμαστε ποτέ) σε αυτά που θα σου πούμε, πρέπει να αναφέρεις τι «ζητάς» από ένα αμάξι κατά σειρά προτεραιότητας (αξιοπιστία, επιδόσεις, χώρους, fun to drive κτλ.).

                      Όσο αφορά το δίλημμα σου (Ibiza ή Corolla), θεωρώ ότι δεν έχει βάση. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες. Το Corolla είναι ένα μικρομεσαίο αμάξι (C segment επί το... ελληνικότερο), ενώ το Ibiza είναι ένα supermini (B segment). Επιπλέον, το Corolla είναι καλύτερο από το Ibiza σε όλους τους τομείς, αν εξαιρέσεις τον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, στον οποίο η έκδοση Sport του Ibiza είναι σαφώς ανώτερη (βέβαια στη συγκεκριμένη έκδοση, η άνεση «πάει περίπατο», καθώς η ανάρτηση «κοπανάει» άγρια). Εν ολίγοις θα προτιμούσα Corolla.

                      Προσωπικά στην κατηγορία των supermini θεωρώ αρκετά καλή επιλογή το Fiesta 1.6, το οποίο όμως δεν είδα να το περικλείεις εντός των επιλογών σου.

                      Την Corolla απόφυγέ την. Αμπλαούμπλα οδική συμπεριφορά, η ποιότητα κατασκευής της έχει πέσει, η εγκατάσταση άλλων ηχείων και στερεοφωνικού είναι σκέτος μπελάς, η θέση οδήγησης είναι από τις χειρότερες που έχω δει στη ζωή μου και είναι και πανάκριβη.

                      Το Corolla απευθύνεται στο μέσο οδηγό, οπότε είναι λογικό η οδική του συμπεριφορά να μην έχει σπορτίφ χαρακτήρα (άλλωστε δεν είναι πολλοί που τον επιζητούν). Η ποιότητα κατασκευής θεωρώ ότι είναι η καλύτερη στην κατηγορία του (έχω μπει μέσα σε Corolla και έχω αποκομίσει πολύ καλές εντυπώσεις). Η θέση οδήγησης είναι λίγο περίεργη, αλλά συνηθίζεται (να σημειώσω ότι το Clio, που το προτείνεις, έχει ως αδύνατο σημείο τη θέση οδήγησης). Θα συμφωνήσω μαζί σου στο ότι κοστίζει ακριβά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nestoraero last edited by

                        Ego den tha sou po ti na pareis,giati opoios exei ta lefta kanei kai to koumando tou.
                        Eixa ena ibiza 1.4 16v 101hp tou 98 kai ekana entelos aprovlimatista 85000 agria xlm.
                        Einai mia kali lysi gia ftino,neaniko kai aksiopisto aytokinito.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          adis4gr last edited by

                          εγώ έχω κλιο 1.4 98αρι και είμαι υπερευχαριστημένος...χώρους πίσω εννοειται μη περιμένεις σε σύγκριση με κάτι πουντο και υπόλοιπα.
                          αλλά ειναι γρήγορο και με καλή οδική συμπεριφορά...πολύ καλή ανάρτηση!
                          κορόλλα και μεγαλύτερος να μουνα δε θα παιρνα,δε μου αρέσει...πολύ απρόσωπο! το ιμπιζα είναι καλός αντίπαλος...άμα βριες το μεγκαν κουπε 1.6 σε καλή τιμή σκέψου το...εγώ πάλι κλιο θαπαιρνα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kvlachos last edited by

                            Ο χρήστης angelos-n έγραψε:
                            Λοιπον το θέμα ειναι απλο οπότε θα μπώ στο ψητό. Είμαι κυρίως μεταξύ Ibiza και Corolla. Για να σας προλάβω εχω αποκλείσει 206, 106 , Megane Coupe (αν και ειχα ερωτα) γιατι ειναι παλιά μοντέλα. Στο Focus με προβληματίζουν τα κιλα του για τους 75 ιππους του αν και το λατρεύω ( Για αυτο ειχα ξεκινήσει). Polo Golf αποκλείονται για διαφορους προσωπικούς λογους. Τώρα αναζητώ την γνώμη των ειδικών. Σε 10 μέρες πρεπει να εχς αποφασίσει. Το Ψάχνω ξανα και ξανά και ΟΛΟ ΑΛΛΑΖΩ ΓΝΩΜΗ. ΑΠΟ FOCUS ΣΕ MEGANE ΑΠΟ MEGANE ΣΕ COROLLA - ΚΟΙΝΩΣ ΠΑΡΕ ΤΟ ΑΥΓΟ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΥΤΟ.
                            Ακουω γνώμες απο προσωπικές εμπειρίες μιας και αυτο ειναι που στερουμαι πανω απο ολα.

                            Φιλε Αγγελε,εθεσες στο forum ενα δυσκολο ερωτημα κυριως επειδη δεν μας ειπες μεχρι ποσα χρηματα θες να διαθεσεις και αν θελεις καινουριο η μεταχειρισμενο αυτοκινητο.Εγω θα σου προτεινα μεταχειρισμενο αλλα θελει πολυ ψαξιμο η δουλεια.
                            Αν συζητας για καινουρια μοντελα,εγω θα προτιμουσα ενα σχετικα φτηνο 1600αρι για λογους επιδοσεων και κυριως ενεργητικης ασφαλειας.Με τα λεφτα που κανει το Corolla(linea SOL) παιρνεις Clio 1.6,307 1.6,Xsara 1.6(εγω αυτο εχω ),focus 1.6,και το σκεφτεσαι για Yaris Tsport καθως κοστιζει λιγο παραπανω.
                            Στα χρηματα που κοστιζει το Ibiza μονος σοβαρος αντιπαλος ειναι το Clio 1.4 το οποιο και θα προτιμουσα αν ηθελα μικρο 1400αρι.Το C3 1.6 ειναι στα 14.100 ευρω και ειναι αρκετα καλη τιμη κατα τη γνωμη μου,αν και ειναι ενα ιδιαιτερο σχεδιαστικα αυτοκινητο που δεν ειναι ευκολα αποδεκτο απο ολους.
                            Κατα την γνωμη μου δεν ειναι συνετο να αγορασεις 1400αρι με 75 περιπου αλογα καθως εκτος του οτι ειναι πολυ αργο(ειδικα αν το φορτωσεις θα γινει ...μουλαρι) πιστευω οτι θα το βαρεθεις γρηγορα και θα αρχισεις να ψαχνεσαι για βελτιωσεις που σε μικρους και παλιους κινητηρες δεν ειναι και ο,τι καλυτερο.
                            Καλο ψαξιμο και καλοριζικο ο,τι και να αποφασισεις να αγορασεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              adis4gr last edited by

                              ξέχασα να γράψω για το μικρό γιαπωνεζάκι της νισσάν, το μίκρα!!! 1400 όμως αφού είναι σαφώς πιο γρήγορο πάνω από τα 120 από το 1200....δε ξέρω πόσο θόρυβο κάνουν οι κινητήρες όμως....
                              ότι και να πάρεις μπες,δες το, ρήμαξε το!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                basilisz last edited by

                                φιλε μου εγω με τη σειρα μου θα σου προτεινα να επιλεξεις corolla και μαλιστα χωρις δευτερη σκεψη!!πριν ενα χρονο πηρα το συγκεκριμενο αυτοκινητο,εχω κανει 30000 χιλιομετρα και μονο καλα λογια εχω να πω.και μαλιστα οσο περναει ο καιρος τοσο καλυτερη γνωμη σχηματιζω.ειμαι απολυτα ικανοποιημενος και να σκεφτεις οτι παλια ουτε να ακουσω δεν ηθελα για ιαπωνικο αυτοκινητο.οσο για το focus?πολυ καλο(το 1.6και μονο,για το 1.4 δεν το συζηταω-που πας με 75 ιππους οταν μπορεις να εχεις 100?)αλλα ειναι παλιο μοντελο με οτι αυτο συνεπαγεται.και καθε αυτοκινητο αργα ή γρηγορα τα δειχνει τα χρονακια του(ενταξει υπαρχουν και εξαιρεσεις)παντως το corolla ειναι πολυ καλο και σε ορισμενουσ τομεις απλα φανταστικο(βλεπε φρενα κιβωτιο κινητηρας)που δεν τα βρισκεις ευκολα σε αλλα αυτοκινητα.και τελος γιατι να παρεις καποιο αυτοκινητο που βγηκε πριν 3 ή 4 ή και 5 χρονια?το καινουργιο μοντελο σε αυτη την κατηγορια θα ειναι και περισσοτερο τεχνολογικα προηγμενο.οσο για την θεση οδηγησης που καποιος ανεφερε εγω δεν ειδα κανενα προβλημα.η επιλογη δικη σου!!καλοταξιδο οτι και να ειναι σου ευχομαι!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  angelos-n last edited by

                                  Για ολους που απαντησατε. Λοιπον συζητάμε ΜΟΝΟ για 1400 δυστυχώς. Για To CIVIC ποιές ειναι οι απόψεις σας? Το CLIO δυστυχώς δεν μου αρέσει καθόλου εξωτερικά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    markvag last edited by

                                    Ο χρήστης angelos-n έγραψε:
                                    Για ολους που απαντησατε. Λοιπον συζητάμε ΜΟΝΟ για 1400 δυστυχώς. Για To CIVIC ποιές ειναι οι απόψεις σας? Το CLIO δυστυχώς δεν μου αρέσει καθόλου εξωτερικά.

                                    ΤΙ ΝΑ ΠΩ...ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ CLIO... ΠΙΠΕΡΙ
                                    ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ.

                                    ΤΟ CIVIC, ΑΝ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΤΟ 5θ ΕΙΝΑΙ (ΑΠ' ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ...) ΑΡΚΕΤΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ 'ΠΛΑΔΑΡΟ'. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ 3θ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΟ ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΕΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΟ ΣΠΟΡΤΙΦ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ. ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΚΛΙΚ... (ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΘΥΜΙΖΕΙ TYPE R ). ΚΑΙ ΣΕ ΛΟΓΙΚΗ ΤΙΜΗ,ΚΑΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 15.000 ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠ' ΟΛΑ (ΠΩΣ ΛΕΜΕ ΠΙΑΣΕ ΕΝΑ ΜΕ ΑΠ'ΟΛΑ ΧΩΡΙΣ ΤΖΑΤΖΙΚΙ... ) - ΡΩΤΗΣΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΗΝΑ ΣΤΟ ΣΑΡΑΚΑΚΗ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ), ΑΛΛΑ ΜΕ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ, ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΒΛΕΠΕΙΣ...
                                    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ 4θ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΑΣΧΗΜΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ (ΒΕΒΑΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΕΙΣ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ TYPE R ...ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΥΤΟ... )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mark last edited by

                                      Αγαπητέ φίλε, εγώ μιας και στην οικογένεια έχουμε 2 αυτοκίνητα, ένα yaris 1000αρι και ένα νέο Civic δε μπορώ παρά να πω τα καλύτερα λόγια και για τα 2. Το civic είναι πολύ όμρφο εξωτερικά, ειδικά το 3θυρο. Το 1600 που έχουμε εμείς μπορώ να πω πως είναι αρκετά γρήγορο. Αλλά αν προτιμάς κάτι περισσότερο σε super mini, θα σου έλεγα να πας να δεις το ανανεωμένο Yaris. Το είδα σήμερα, και μ'αρεσε πολύ, ενώ δίνει στάνταρ και το ABS.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panlaw last edited by

                                        Καταρχήν πρέπει να ξέρεις ότι αυτό που αντμετωπίζεις είναι ένα από τα πιο ώραία διλήματα στη ζωή ενός ανθρώπου, ειδικά όταν είσαι 18 (όχι ότι όταν είσαι καμμιά δεκαριά παραπάνω όπως εγώ είναι άσχημο ). Πάντως τα αυτοκίνητα έχουν γίνει τόσο καλά σήμερα που ότι και να πάρεις μόλις κάνεις τγο πρώτο χιλιόμετρο ακόμα θα το ερωτευθείς. Στο ίδιο δίλημα βρέθηκα κι εγώ (και μάλιστα ανάμεσα στα ίδια μοντέλα - κυβικά - κατηγορίες) πριν έξι μήνες. Η επιλογή έγινε δια της ατόπου απαγωγής, ήτοι: Το focus απερρίφθη λόγω σχέσης βάρους / ιπποδύναμής. Στα 1600 θα το σκεφτόμουν σοβαρά. Η corolla τσιμπάει σε τιμή, αλλα δεν θα σε απογοητεύσει με τίποτα και ποτέ (μέχρι σήμερα δεν έχω δει απογοητευμένο ιδιοκτήτη). Το clio είναι άριστο σε όλα αν δεν θέλεις και λίγους χώρους παραπάνω. Ακόμη και μπροστά μου φάνηκε ολίγον κλειστοφοβικό, όσοα για πίσω και αποσκευές δεν το συζητάω. Επίσης σε κανένα χρόνο θα αντικατασταθεί το μοντέλο και θα έχεις κατά την ελληνική λογική ΄΄το παλιό΄΄. Το civic (μόνο και μόνο το τρίπορτο) είναι ίδια πράγματα με την corolla με τη σημαντική διαφορά που αναφέρθηκε παραπάνω για το απαράδεκτο after ή και pre sales. To micra είναι πολύ καλό αλλά ολίγον τι ΄΄γυναικίζει΄΄. Το yaris υστερεί σημαντικά σε χώρους και σε τιμή στις καλές εκδόσεις. Φτάνουμε λοιπόν στο δια ταύτα. Θα πρότεινα κάτι ανάμεσα σε fiesta ή (νεα πρόταση σε σχέση με τα προηγούμενα) honda jazz. Άριστη ποιότητα, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλοί χώροι, πολύ καλός εξοπλισμός. Η διαφορά τους είναι ότι το fiesta έχει πολύ καλύτερη τιμή, ενώ το jazz χώρους αυτοκινήτου της επόμενης κατηγορίας και λίγο καλύτερες επιδόσεις. Τελικά εγώ κατέληξα στο δεύτερο, καθώς μέτρησε η πολύ καλή μου εμπειρία από προηγούμενο honda που είχα αλλά και 7ετης εγγύηση, άσχετα αν νομίζω ότι αν τη χρειαστώ δεν θα είναι απροβλημάτιστη η επαφή μου με την αντιπροσωπεία. Καλή επιλογή λοιπόν

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          Φιλε μου, στο ιδιο διλλημα ημουν και εγω πριν απο 6 μηνες. Δυστυχως το ανεβαλλα για αργοτερα για αλλους λογους... Το ειχα ψαξει αρκετα τοτε και ειχα οδηγησει τα Clio, Corolla, Yaris TS, Ibiza, 206.

                                          Αυτο που μου αρεσε περισσοτερο απο ολα, απο οδηγικης αποψης, ηταν το Clio! Μαλιστα επειδη ειχα φροντισει να τα οδηγησω στην ιδια διαδρομη (επαρχιακος δρομος με στροφες) η διαφορα σε αισθηση ηταν σαφης υπερ του Clio. Ειναι ικανοποιητικα γρηγορο, πολυ ομοιογενες, και εξαιρετικα πολιτισμενο. Σιγουρα η καλυτερη επιλογη στην κατηγορια. Το μονο (-) ειναι οι χωροι για τα κεφαλια των πισω και το οτι θα αλλαξει σχετικα συντομα. Πλεον δεν μπορεις να παραβλεψεις οτι η τιμη του 1400 ειναι 11800ευρω(!!!) με σχεδον πληρες πακετο εξοπλισμου!! Με την τιμη αυτη εγω θα το χαρακτηριζα 'μεγαλη ευκαιρια'.

                                          Το 206 1,4 ειναι πολυ αργο και ατσαλο στο οριο, μονοδρομος το 1600 με καλυτερα αμορτισερ ομως.

                                          Το Corolla ναι μεν μου αρεσε αλλα ειναι πολυ ακριβο και μαζι με το Yaris ΤS (πολυ καλο μοτερ, κιβωτιο) απορριφθηκαν! Το Yaris TS επισης δεν εστριβε με την ιδια αισθηση ασφαλειας σαν του Clio και οριακα ηταν λιγακι πιο ατσαλο και νευρικο, αλλα επισης ειναι και πιο γρηγορο απο το Clio, το βοηθα και το κοντο κιβωτιο σε αυτο... Ισως το Yaris TS με ενα σετ καλυτερα αμορτισερ να βελτιωθει πολυ.

                                          Το Ιbiza ειναι υπερβολικα σκληρο, χωρις αυτο να του δινει καποιο οδηγικο πλεονεκτημα εναντι του Clio. Νομιζω οτι ισως σε μεγαλο ταξιδι να σε κουρασει, ενω μεσα στη πολη σιγουρα θα σε ταλαιπωρησει περισσοτερο απο τα αλλα. Ο κινητηρας του ειναι παρα πολυ αδυναμος στις χαμηλες στροφες σε τετοιο βαθμο που στην αρχη νομιζα οτι οδηγουσα το 75αρι... Μετα τις 4000 ειναι ικανοποιητικος, αλλα και παλι δε μπορει να συγκριθει με την overall αποδοση του κινητηρα του Clio. Σε εξοπλισμο ειναι οριακα καλυτερο απο ολα.

                                          Το civic προσωπικα δε μου αρεσει, ενω νομιζω οτι ειναι και αρκετα ακριβο.

                                          Με λιγα λογια, προσωπικα θα επελεγα το Clio!

                                          Αυτο που εχει ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ σημασια ειναι να οδηγησεις ΟΛΑ τα μοντελα που σε ενδιαφερουν για να σχηματισεις προσωπικη και ολοκληρωμενη αποψη. Βεβαια μεσα στην Αθηνα δε μπορεις να σχηματισεις ολοκληρωμενη αποψη καθως οι ταχυτητες ειναι αναγκαστικα μικρες, και η προσοχη σου αποσπαται απο διαφορους παραγοντες, αλλα αν δε μπορεις να τα οδηγησεις αλλου, καντο οπωσδηποτε!

                                          Παντως επειδη προκειται για το 1ο σου αυτοκινητο και με δεδομενο οτι δε θα πρεπει να εχεις και μεγαλη εμπειρια, ισως ειναι καλυτερα να παρεις ενα καλο μεταχειρ/νο 2-4 ετων, γλυτωνοντας καποια λεφτα και μην εχοντας το αγχος του 'μικροτρακαρισματος'.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            skullone last edited by

                                            Όταν ψαχνόμουν για νέο κάρο, πήγα να δω και το Ibiza. Συγκεκριμένα, το 1400άρι στην έκδοση Sport. Λοιπόν, η εικόνα του στο εσωτερικό (από πλευράς χρωματικής επιλογής κυρίως) ήταν τέτοια που δε μου έκανε καν κέφι να του κάνω test drive. Σου λέει τίποτα αυτό;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr