-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
..........
Κάπιος έπρεπε να στα πει στα ίσα κάποια στιγμή, οπότε ας το κάνω εγώ που είμαι 'καμμένο χαρτί' έτσι κι αλλιώς εδώ μέσα.
Για τα υπόλοιπα τα έχουμε ξαναπεί...αλλά αυτό??!!!!
Δεν κατάλαβα Κώστα τι σημαίνει αυτό το 'καμμένο χαρτί'....
Πόσοι από σας μου έστειλαν έστω ένα sms στη γιορτή μου οεο; Μόνο ο Σπύρος προς τιμήν του, που έχει ακούσει και τα χειρότερα...
Κατάλαβες τώρα ή να το κάνω τάλαρα;
Δεν το κάνεις και δίφραγκα?!...
Σοβαρά, αν από αυτό συμπεραίνεις ότι είσαι 'καμμένο χαρτί' κάνεις λάθος.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Το πρόβλημα με τον TS είναι ότι σου γαργαλάει το δεξί πόδι και όταν το ξύνεις πάνω στο γκάζι μοιραία καίει. Αν οδηγήσεις οικονομικά δεν καίει και τόσο πολύ. Κι εγώ, αν οδηγώ όπως ζητάει ο κινητήρας καίει γύρω στα 11.5lt/100km. Όλα αυτά σε αστικές συνθήκες. Σε ταξίδι με νόμιμες ταχύτητες έχω δει μέχρι και 7lt/100km.Καταρχην ξεχασα να σου πω στο προηγουμενο μηνυμα καλωσηρθες παλι στο φορουμ και επιτρεψε μου να πω οτι ειλικρινα ελπιζω να μεινεις αν κρινω απο τα παλαιοτερα γραφομενα σου που εχω διαβασει.
Στο θεμα μας τωρα, θα συμφωνησω μαζι σου οτι ο TS σε γαργαλαει οπως λες, αυτο συμβαινει ομως και λογω της ελλειψης ροπης χαμηλα και της αρκετης δυναμης ψηλα που σε αναγκαζει να ανεβαζεις στροφες για να διατηρησεις τον ρυθμο σου.
Το προβλημα ειναι οτι ειδικα σε συνθηκες πολης εχω ακουσει/διαβασει απιστευτα νουμερα και δεν μιλαω για γρηγορη οδηγηση. 11lt/100km και πανω σε αστικη χρηση ειναι καταναλωσεις απαραδεκτες κατα τη γνωμη μου για εναν 1.6 οσο σπιρτοζος κι αν ειναι. Αυτο εγραφε και ο φιλος στο link που παρεθεσα. Επομενως kyan, το προβλημα θα το εντοπιζα κυριως στην νορμαλ οδηγηση σε αστικες συνθηκες και οχι υπο συνεχες φορτιο.
Το γεγονος αυτο σε συνδυασμο με τις υψηλες εκπομπες ρυπων με οδηγει στο συμπερασμα οτι τα μοτερ αυτα οταν σχεδιαστηκαν ειχαν 'γραμμενη' την εννοια της οικονομιας/οικολογιας. Δεν μπορεις να σχεδιαζεις μοτερ ΜΟΝΟ με γνωμονα τις επιδοσεις στις υψηλες στροφες και την ονομαστικη ιπποδυναμη και εκει ειναι που διαφωνω με την AR. Παντα ειχε πολυ ωραια -εθιστικα θα ελεγα- μοτερ αλλα απο οικονομια...
Ενα αντιθετο παραδειγμα ειναι ο TSi της VW ο οποιος παρα τις εκπληκτικες επιδοσεις, εχει εντυπωσιακη οικονομια για την δυναμη του. Σε αυτη την περιπτωση δεν μπορεις να μην αναγνωρισεις τη ΣΥΝΟΛΙΚΗ δουλεια των μηχανικων που το σχεδιασαν. -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
..........
Κάπιος έπρεπε να στα πει στα ίσα κάποια στιγμή, οπότε ας το κάνω εγώ που είμαι 'καμμένο χαρτί' έτσι κι αλλιώς εδώ μέσα.
Για τα υπόλοιπα τα έχουμε ξαναπεί...αλλά αυτό??!!!!
Δεν κατάλαβα Κώστα τι σημαίνει αυτό το 'καμμένο χαρτί'....
Πόσοι από σας μου έστειλαν έστω ένα sms στη γιορτή μου οεο; Μόνο ο Σπύρος προς τιμήν του, που έχει ακούσει και τα χειρότερα...
Κατάλαβες τώρα ή να το κάνω τάλαρα;
Αδικείς και τους υπόλοιπους Κώστα, και τον εαυτό σου φίλε. Για ακόμη μια φορά:
-
O δικός μου 1800άρης βγάζει 9,5-10,5 μέσα σε πόλη. Βέβαια η Λάρισα δεν είναι Αθήνα, αλλά και οι Κατασκευαστές όταν ενοούν πόλη δεν ενοούν 45' για 1000μέτρα διαδρομής.
11λ για 1600 μου φαίνεται λίγο δύσκολο.
όπως και να έχει αγαπητέ koralli θα πρέπει να συγκρίνουμε τους Twin Spark με μοτέρ 15-10 ετίας για να δούμε αν όντως έχουν τόση διαφορά σε κατανάλωση, και βέβαια να τους συγκρίνουμε με μοτερ αντίστοιχης ιπποδύναμης.
Αν πχ ο 1600TS έβγαζε 120 άλογα το 1995 τότε ας τον συγκρίνουμε με έναν 1800/2000 της ίδιας εποχής που βγάζανε σχεδόν τα ίδια άλογα και σε αμάξια αντίσοιχου βάρους είχανε πάνω κάτω ίδιες επιδόσεις. Αν λοιπόν εκεί οι Twin Spark καίνε 2-4 λιτρα παραπάνω στα 100χλμ τότε στέκει το επιχείρημά σου για 'αντι-οικολογική' πολιτική.
Επίσης μην ξεχνάς ότι οι σύγχρονοι κινητήρες JTS της Alfa έχουν σαφώς καλύτερη κατανάλωση από τους προηγούμενους.
Άρα πρέπει να συγκρίνουμε παλιούς με παλιούς ίδιας ισχύος, και νέους με νέους ίδιας ισχύος και επιδόσεων.
Τέλος το σχόλιό σου για τις ροπες των Twin Spark είναι επίσης λιγο out-of-date. Τα πιο ροπάτα 1600άρια σήμερα πχ focus 1600/golf 1600 έχουν σχεδόν 1 κιλό ροπής επιπλέον των Twin Spark δλδ 1/14,9 σχεδόν 5% παραπάνω ροπή, ενώ και αυτά την αποδίδουν ίσως και ψηλότερα των Alfa. Aντίστοιχα οι JTS έχουν την υψηλότερη ροπή στο λίτρο, όπως και ισχύ στο λίτρο εξαιρουμένων των 'ακριβών και μη συμβατικών' vvti/vtec.
To 1.4TSI με 2 τουρμπίνες δεν νομίζω να μην καίει. ίσως καίει λιγότερο από ένα αντίστοιχο τούρμπο 1400άρι με 170 άλογα(δεν υπάρχει τέτοιο να συγκρίνουμε) αλλά πιστεύω καίει περισσότερο από ένα αμάξι 2,5 λίτρα γιατί με τέτοιο ατμοσφαιρικό θα το συγκρίνουμε. Marketing trick είναι η κατανάλωση. Κατά τα άλλα εξαιρετικό μοτερ και μπράβο στην VW και μακάρι να ακολουθήσουν και άλλοι. [/list]
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Καταρχην ξεχασα να σου πω στο προηγουμενο μηνυμα καλωσηρθες παλι στο φορουμ και επιτρεψε μου να πω οτι ειλικρινα ελπιζω να μεινεις αν κρινω απο τα παλαιοτερα γραφομενα σου που εχω διαβασει.Στο θεμα μας τωρα, θα συμφωνησω μαζι σου οτι ο TS σε γαργαλαει οπως λες, αυτο συμβαινει ομως και λογω της ελλειψης ροπης χαμηλα και της αρκετης δυναμης ψηλα που σε αναγκαζει να ανεβαζεις στροφες για να διατηρησεις τον ρυθμο σου.
Το προβλημα ειναι οτι ειδικα σε συνθηκες πολης εχω ακουσει/διαβασει απιστευτα νουμερα και δεν μιλαω για γρηγορη οδηγηση. 11lt/100km και πανω σε αστικη χρηση ειναι καταναλωσεις απαραδεκτες κατα τη γνωμη μου για εναν 1.6 οσο σπιρτοζος κι αν ειναι. Αυτο εγραφε και ο φιλος στο link που παρεθεσα. Επομενως kyan, το προβλημα θα το εντοπιζα κυριως στην νορμαλ οδηγηση σε αστικες συνθηκες και οχι υπο συνεχες φορτιο.
Το γεγονος αυτο σε συνδυασμο με τις υψηλες εκπομπες ρυπων με οδηγει στο συμπερασμα οτι τα μοτερ αυτα οταν σχεδιαστηκαν ειχαν 'γραμμενη' την εννοια της οικονομιας/οικολογιας. Δεν μπορεις να σχεδιαζεις μοτερ ΜΟΝΟ με γνωμονα τις επιδοσεις στις υψηλες στροφες και την ονομαστικη ιπποδυναμη και εκει ειναι που διαφωνω με την AR. Παντα ειχε πολυ ωραια -εθιστικα θα ελεγα- μοτερ αλλα απο οικονομια...1000% συμφωνώ κυρίως με τα υπογραμμισμένα. Η μόνη προσθήκη που θα έκανα είναι ότι δεν έχουν γραμμένη ακριβώς την έννοια της οικολογίας/οικονομίας, αλλά δεν είχαν την τεχνογνωσία εκείνη την εποχή ή τα χρήματα κατά τις επόμενες εποχές, να 'ολοκληρώσουν' τους κινητήρες τους με ακόμα καλύτερη οικονομία βενζίνης. Αυτό φυσικά δεν είναι μεμπτό, όλοι οι Αλφίστι νομίζω ότι ξέρουν τι παίρνουν από μια 145/146/147/156 κλπ. Απλά απάντησα στο ερώτημα του lkar περί κατάργησης των turbo το 2001.
Τα νούμερα που ακούω από τους κατόχους (και είναι πολλά τα άτιμα) Alfa Romeo της σύγχρονης εποχής είναι ΜΕΓΑΛΑ. Και δεν είναι νούμερα που βγαίνουν από πίεση, όπως λέτε...
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
To 1.4TSI με 2 τουρμπίνες δεν νομίζω να μην καίει. ίσως καίει λιγότερο από ένα αντίστοιχο τούρμπο 1400άρι με 170 άλογα(δεν υπάρχει τέτοιο να συγκρίνουμε) αλλά πιστεύω καίει περισσότερο από ένα αμάξι 2,5 λίτρα γιατί με τέτοιο ατμοσφαιρικό θα το συγκρίνουμε. Marketing trick είναι η κατανάλωση. Κατά τα άλλα εξαιρετικό μοτερ και μπράβο στην VW και μακάρι να ακολουθήσουν και άλλοι.τα δεδομενα που εχουμε μεχρι τωρα σε καμια περιπτωση δεν επιβεβαιωνουν κατι τετοιο. Αν δεις το αντιστοιχο θεμα θα το διαπιστωσεις.
-
Μακάρι και μπράβο στην VW αν ισχύει κατι τέτοιο. Μιας και δεν εχω χρόνο να δω 100 σελίδες για το GT που κυμαίνονται οι καταναλώσεις τους σε σχέση με ατμοσφαιρικό? Δλδ καίει σαν 2λιτρο με 150 άλογα, σαν 1800άρι με 120-130 ή σαν 1600άρι με 110-120?
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Μακάρι και μπράβο στην VW αν ισχύει κατι τέτοιο. Μιας και δεν εχω χρόνο να δω 100 σελίδες για το GT που κυμαίνονται οι καταναλώσεις τους σε σχέση με ατμοσφαιρικό? Δλδ καίει σαν 2λιτρο με 150 άλογα, σαν 1800άρι με 120-130 ή σαν 1600άρι με 110-120?Αρχικα η VW ειχε πει οτι θα καιει 10-15% λιγοτερο απο τον 2λιτρο ατμοσφαιρικο με τα 150 αλογα.
Σε γρηγορη βολτα οπως ειδα μονος μου καιει 10,8 περιπου, αλλα χωρις καμια προσπαθεια οικονομιας.
Το ποσο ακριβως καιει ειναι δυσκολο να ειπωθει καθως εξαρταται απο παρα πολλους παραγοντες και φυσικα απο τον ιδιο τον οδηγο.
Νομιζω οτι με νορμαλ χρηση μεσα στην πολη μπορει να ειναι περιπου στα 8-10. Εκτος πολης σαφως λιγοτερο, αναλογα βεβαια και ποσο το πιεζεις.
Το μεγαλο του πλεονεκτημα ειναι ακριβως οτι λογω ροπης μπορεις να το δουλευεις με πολυ λιγες στροφες και να κινεισαι σβελτα, κανοντας ταυτοχρονα οικονομια.
Για να καταλαβεις, στο ρελαντι το μοτερ του καιει 0.5lt/h, το δικο μου 0.5-0.6, και του GTI 1.2
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Μακάρι και μπράβο στην VW αν ισχύει κατι τέτοιο. Μιας και δεν εχω χρόνο να δω 100 σελίδες για το GT που κυμαίνονται οι καταναλώσεις τους σε σχέση με ατμοσφαιρικό? Δλδ καίει σαν 2λιτρο με 150 άλογα, σαν 1800άρι με 120-130 ή σαν 1600άρι με 110-120?Δεν γελάμε εδώ πέρα...!
... ΠΟΣΣΣΣΣΟΟΟΟ;;;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Μακάρι και μπράβο στην VW αν ισχύει κατι τέτοιο. Μιας και δεν εχω χρόνο να δω 100 σελίδες για το GT που κυμαίνονται οι καταναλώσεις τους σε σχέση με ατμοσφαιρικό? Δλδ καίει σαν 2λιτρο με 150 άλογα, σαν 1800άρι με 120-130 ή σαν 1600άρι με 110-120?
Δεν γελάμε εδώ πέρα...!
... ΠΟΣΣΣΣΣΟΟΟΟ;;;
Δλδ πόσο καίει σαν 1400 70-100 άλογα? Πιο κάτω
-
Όταν βγει και το 1.2 TSi με τα 120 άλογα, θα σου επιστρέφουν και χρήματα οι πετρελαϊκές εταιρείες και θα παίρνεις και επιδότηση από το κράτος και την GreenPeace, για να αφήσεις το παπάκι σου και να κυκλοφορείς παντού με το αυτοκίνητο!
Σου είπα φυσικά ότι αναστρέφεται και η τρύπα του όζοντος, ε;
TSi και Ανθρωπότητα = Σχέσεις στοργής και εμπιστοσύνης!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Μακάρι και μπράβο στην VW αν ισχύει κατι τέτοιο. Μιας και δεν εχω χρόνο να δω 100 σελίδες για το GT που κυμαίνονται οι καταναλώσεις τους σε σχέση με ατμοσφαιρικό? Δλδ καίει σαν 2λιτρο με 150 άλογα, σαν 1800άρι με 120-130 ή σαν 1600άρι με 110-120?
Αρχικα η VW ειχε πει οτι θα καιει 10-15% λιγοτερο απο τον 2λιτρο ατμοσφαιρικο με τα 150 αλογα.
Σε γρηγορη βολτα οπως ειδα μονος μου καιει 10,8 περιπου, αλλα χωρις καμια προσπαθεια οικονομιας.
Το ποσο ακριβως καιει ειναι δυσκολο να ειπωθει καθως εξαρταται απο παρα πολλους παραγοντες και φυσικα απο τον ιδιο τον οδηγο.
Νομιζω οτι με νορμαλ χρηση μεσα στην πολη μπορει να ειναι περιπου στα 8-10. Εκτος πολης σαφως λιγοτερο, αναλογα βεβαια και ποσο το πιεζεις.
Το μεγαλο του πλεονεκτημα ειναι ακριβως οτι λογω ροπης μπορεις να το δουλευεις με πολυ λιγες στροφες και να κινεισαι σβελτα, κανοντας ταυτοχρονα οικονομια.
Για να καταλαβεις, στο ρελαντι το μοτερ του καιει 0.5lt/h, το δικο μου 0.5-0.6, και του GTI 1.2
δηλαδη εκτος πολης αν προσπαθησεις να κανεις οικονομια μας λες οτι θα καιει πολυ κατω απο 8lt/100km/h????
-
Εϊναι δυνατόν στο Forum της ALFA ROMEO, να ασχολείστε με καταναλώσεις???
Δηλαδή αν αντί για 10. λ καίει 11???? μας πειράζει???
Αναρωτιέμαι αν η ALFA σχεδιάζει να βγάλει την 159 με 2.0 ΤJSI με καμμιά 230 τουρμπάτα αλογατάκια να τρελαθούμε όλοι.......
-
αντιγραφω απο το αντιστοιχο θεμα:
***Χθές για παράδειγμα πήγα και ήρθα στο Λουτράκι (160 Κm συνολικής απόστασης) για το 95% της διαδρομής πήγαινα με έκτη στις 3200 στροφές δηλαδη περίπου 130 χιλιόμετρα ταχύτητα και όταν επέστρεψα Αθήνα μου έδειξε μέση κατανάλωση 6,8 lt/Km. ***
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 141#608141
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Όταν βγει και το 1.2 TSi με τα 120 άλογα, θα σου επιστρέφουν και χρήματα οι πετρελαϊκές εταιρείες και θα παίρνεις και επιδότηση από το κράτος και την GreenPeace, για να αφήσεις το παπάκι σου και να κυκλοφορείς παντού με το αυτοκίνητο!Σου είπα φυσικά ότι αναστρέφεται και η τρύπα του όζοντος, ε;
TSi και Ανθρωπότητα = Σχέσεις στοργής και εμπιστοσύνης!
-
Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
Εϊναι δυνατόν στο Forum της ALFA ROMEO, να ασχολείστε με καταναλώσεις???Δηλαδή αν αντί για 10. λ καίει 11???? μας πειράζει???
Αναρωτιέμαι αν η ALFA σχεδιάζει να βγάλει την 159 με 2.0 ΤJSI με καμμιά 230 τουρμπάτα αλογατάκια να τρελαθούμε όλοι.......
ΤJSI
Iερόσυλε!!! Βρες ένα θυραιό και ζήτα συγνώμη
Τurbo Benzina (ΤΒ) είναι τα τούρμπό της Alfa.
Θα βγούνε στα επόμενα 1-2 χρόνια 1.9JTB 200PS, 2.2JTB 240PS, ενώ τα ατμοσφαιρικά θα ανέβουν ιπποδύναμη : 1.9JTS 170PS, 2.2 JTS 200PS, 3.2 JTS 290PS.
-
Μπερδεύτηκα -πάλι-
όταν έγραψα ότι θα σας χαλούσε ο κινητήρας του OPC στην 147, χαρακτηρίστηκε ως ανέκδοτο.
Τώρα που ΘΑ έρθουν τα τούρμπο, γιατί τόσος ενθουσιασμός;
Ας μην αναφερθούν παλιότερα μηνύματα για το ποιοι παίρνουν τούρμπο
Είναι διαφορετικά τα 240 άλογα του OPC από τα 'ιταλικά';
-
δεν κουράστηκες.
-
Διαφωνείς; έγραψα κάτι αναληθές;
-
Φυσικά! Τσουβαλιάζεις όλο το κόσμο λες και σκεφτόμαστε με το ίδιο μυαλό.
Μπορεί κάποιοι 'πορωμένοι' να είναι ενάντια στο turbo επειδή η Alfa δεν έχει τα τελευταία χρόνια. Μπορεί κάποιοι να είπαν ότι τα τούρμπο είναι για κάγκουρες ή παιδάκια. Και στο κάτω κάτω μπορεί κάποιοι να είπαν κάποια κουβέντα αφού πρώτα τους μπρυζοσες εσύ και οι άλλοι.
Δεν υπάρχει όμως φίλος της Alfa που δεν θέλει άλογα. Όπως και αν έρθουν αυτά. Προσωπικά θέλω ατμόσφαιρα. Δεν θα έλεγα όχι και σε τούρμπο όμως.
ΑLFA ROMEO FORUM