-
Τ0 300V κακως μπαινει σε επιβατικα.εχει ειπωθει επαννειλημενα οτι προοριζεται για αγωνιστικη χρηση,οπως λεει και η συσκευασια απο πισω.
Track use,rally sprint etc...το 8100 ειναι το προτεινομενο για επιβατικα.απλα παρολο που εχει αντιπροσωπο στην Θεσσαλονικη η motul το αγοραζεις υπερβολικα ακριβο.
Δηλ στην Ροδο ποσο το αγοραζουν 100€???????? -
Ο χρήστης bad boy έγραψε:
Μου ειπαν οτι μονο στα Ignis Sport βαζουν το Motul 300V 10W-40 !!!
Εγω μιλησα με τον αρχιμηχανικο και του ειπα να βαλουμε οτι καλυτερο και μου ειπε θα σου βαλω οτι εχω στο αγωνιστικο (το IS της αντιπροσωπειας που παω ειναι το μοναδικο IS που τρεχει σε αγωνες με οδηγο φυσικα τον αρχιμηχανικο)!Σωστός ο ASTRAKITCAR και ο Μίλτος, είναι για αγωνιστική χρήση. Είναι ΛΑΘΟΣ να βάζεις αυτό το λιπαντικό και να περιμένεις να σου βγάλει 10-15.000 χλμ σε ένα χρόνο. Μετά φταίει η Motul που το λάδι της λέρωσε το κινητήρα με μαύρη λάσπη.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Μου ειπαν οτι μονο στα Ignis Sport βαζουν το Motul 300V 10W-40 !!!
Εγω μιλησα με τον αρχιμηχανικο και του ειπα να βαλουμε οτι καλυτερο και μου ειπε θα σου βαλω οτι εχω στο αγωνιστικο (το IS της αντιπροσωπειας που παω ειναι το μοναδικο IS που τρεχει σε αγωνες με οδηγο φυσικα τον αρχιμηχανικο)!Σωστός ο ASTRAKITCAR και ο Μίλτος, είναι για αγωνιστική χρήση. Είναι ΛΑΘΟΣ να βάζεις αυτό το λιπαντικό και να περιμένεις να σου βγάλει 10-15.000 χλμ σε ένα χρόνο. Μετά φταίει η Motul που το λάδι της λέρωσε το κινητήρα με μαύρη λάσπη.
Δεν ειναι και τοσο 'αγωνιστικης' χρησης οπως οι παλιοτερες σειρες V300 της Motul και ειδικα το 5W/40 που εχει πακεττο προσθετων για πιο ηπια λειτουργια εναντιθεση με τα 10/40-15/50.
Και ναι σωστα διαβαζετε το 10W/40 ειναι πιο racing λαδι απο to 5/40 συμφωνα παντα με τα λεγομενα του διευθυντη Ευρωπης της Motul και μαλιστα ολη η συγκεκριμενη σειρα επειδη διαπιστωσαν πως χρησιμοποιειται απο καθημερινα αυτοκινητα εχει 'εξευγενιστει' για πιο καθημερινη χρηση που σημαινει ουσιαστικα δεν ειναι τοσο ακραια επιλογη οπως παλια αλλα απο την αλλη θελει τακτικη αλλαγη οπως και να' χει! -
Αλήθεια, τα εργοστάσια τι σύνθεσης και ιξώδους λάδια βάζουν σε κορυφαία αυτοκίνητα (Πόρσε, BMW-M, Άλφα Μπρέρα κλπ), προορισμένα εξ ορισμού και για σκίσιμο, αλλά, αναποφεύκτως και για 'γενική χρήση';
Αγωνιστικής χρήσης λάδι αποκλείεται να βάζουν. Εξαρτάται βέβαια και από τις ιδιαιτερότητες κάθε κινητήρα, αλλά με ενδιαφέρει η προσέγγιση των εργοστασίων όταν σαφώς ΔΕΝ απευθύνονται στον 'μέσο καταναλωτή'.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Όπως ειπώθηκε και πιο πάνω, απλά να τα αλλάζεις συχνά. Από 3000-5000χλμ ή το πολύ 2-3 μήνες.παιζει ρολο στη φθορα του λαδιου ο χρονος?δηλαδη ενα αυτοκινητο που δεν κανει πολλα χιλιομετρα χριζει αλλαγης λαδιου μετα απο καποιο χρονικο διαστημα ασχετως με τα χιλιομετρα που διανυει ?
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Μου ειπαν οτι μονο στα Ignis Sport βαζουν το Motul 300V 10W-40 !!!
Εγω μιλησα με τον αρχιμηχανικο και του ειπα να βαλουμε οτι καλυτερο και μου ειπε θα σου βαλω οτι εχω στο αγωνιστικο (το IS της αντιπροσωπειας που παω ειναι το μοναδικο IS που τρεχει σε αγωνες με οδηγο φυσικα τον αρχιμηχανικο)!Σωστός ο ASTRAKITCAR και ο Μίλτος, είναι για αγωνιστική χρήση. Είναι ΛΑΘΟΣ να βάζεις αυτό το λιπαντικό και να περιμένεις να σου βγάλει 10-15.000 χλμ σε ένα χρόνο. Μετά φταίει η Motul που το λάδι της λέρωσε το κινητήρα με μαύρη λάσπη.
Εγω το εβαλα στα 1225χλμ. και θα το αλλαξω στα 7500 χλμ. για να εναρμονιστω με το βιβλιαρακι του κατασκευαστη που λεει αλλαγες απο τα 7500χλμ. και καθε 7500!!!
Κοινως οτι λαδι και να βαλω θα το αλλαζω καθε 7500 στη χειροτερη. Αρα δε θα εχω προβλημα με το 300V !!!
Αλλωστε δε ξερουν στην αντιπροσωπεια οτι το 300V θελει πιο συχνα αλλαγμα απο τα αλλα?? Ξερουν αλλα αφου σου λεει το βιβλιαρακι αναφερει αλλαγη καθε 7500 ειμαστε οκ και μπορουμε να βαζουμε στα IS 300V !!!Aρα εφοσον οι αλλαγες θα γινονται ετσι και αλλιως τακτικα και επειδη θελω το καλυτερο λαδι για το car μου θα συνεχισω με 300V και το μονο που θα πρεπει να κανω ειναι να το βρω απο εξω φθηνοτερα και ολα θα ειναι οκ!
-
Ο χρήστης bad boy έγραψε:
Μου ειπαν οτι μονο στα Ignis Sport βαζουν το Motul 300V 10W-40 !!!
Εγω μιλησα με τον αρχιμηχανικο και του ειπα να βαλουμε οτι καλυτερο και μου ειπε θα σου βαλω οτι εχω στο αγωνιστικο (το IS της αντιπροσωπειας που παω ειναι το μοναδικο IS που τρεχει σε αγωνες με οδηγο φυσικα τον αρχιμηχανικο)!Σωστός ο ASTRAKITCAR και ο Μίλτος, είναι για αγωνιστική χρήση. Είναι ΛΑΘΟΣ να βάζεις αυτό το λιπαντικό και να περιμένεις να σου βγάλει 10-15.000 χλμ σε ένα χρόνο. Μετά φταίει η Motul που το λάδι της λέρωσε το κινητήρα με μαύρη λάσπη.
Εγω το εβαλα στα 1225χλμ. και θα το αλλαξω στα 7500 χλμ. για να εναρμονιστω με το βιβλιαρακι του κατασκευαστη που λεει αλλαγες απο τα 7500χλμ. και καθε 7500!!!
Κοινως οτι λαδι και να βαλω θα το αλλαζω καθε 7500 στη χειροτερη. Αρα δε θα εχω προβλημα με το 300V !!!
Αλλωστε δε ξερουν στην αντιπροσωπεια οτι το 300V θελει πιο συχνα αλλαγμα απο τα αλλα?? Ξερουν αλλα αφου σου λεει το βιβλιαρακι αναφερει αλλαγη καθε 7500 ειμαστε οκ και μπορουμε να βαζουμε στα IS 300V !!!Aρα εφοσον οι αλλαγες θα γινονται ετσι και αλλιως τακτικα και επειδη θελω το καλυτερο λαδι για το car μου θα συνεχισω με 300V και το μονο που θα πρεπει να κανω ειναι να το βρω απο εξω φθηνοτερα και ολα θα ειναι οκ!
File bad boy,
kalws kaneis kai xrhsimopoieis to 300v kathws einai oti kalytero mporeis na xrhsimopoihseis sto autokinhto sou, xeperna oles tis yparxouses prodiagrafes kai einai kai ester based to opoio exw exhshsei thn anwterwthta tou, opote mhn akous gnwmes tou styl kafeterias kai synexise na vazeis auto to ladi an thes pragmatika oti kalytero gia ton kinhthra sou.
Telos epeidh genika uparxei foverh hmimatheia kai agnoia sto thema ton lipantikwn kai o kathenas leei to makry tou kai to konto tou, tha papsw na asxoloume. -
Όταν πάνω στη συσκευασία γράφει για αγωνιστική χρήση και το χρησιμοποιείς στο καθημερινό σου αυτοκίνητο, είσαι άξιος της τύχης σου. Αν κάνεις πολλές και μικρές διαδρομές και γεμίσει το λάδι με νερό και άλλα κατάλοιπα καύσης, έχει τα αντιοξειδωτικά πρόσθετα για να τα αντιμετωπίσει; ή μήπως επειδή είναι για αγωνιστική χρήση λείπουν αυτά τα πρόσθετα και το TBN θα μηδενίσει;
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Δεν ειναι και τοσο 'αγωνιστικης' χρησης οπως οι παλιοτερες σειρες V300 της Motul και ειδικα το 5W/40 που εχει πακεττο προσθετων για πιο ηπια λειτουργια εναντιθεση με τα 10/40-15/50.
Και ναι σωστα διαβαζετε το 10W/40 ειναι πιο racing λαδι απο to 5/40 συμφωνα παντα με τα λεγομενα του διευθυντη Ευρωπης της Motul και μαλιστα ολη η συγκεκριμενη σειρα επειδη διαπιστωσαν πως χρησιμοποιειται απο καθημερινα αυτοκινητα εχει 'εξευγενιστει' για πιο καθημερινη χρηση που σημαινει ουσιαστικα δεν ειναι τοσο ακραια επιλογη οπως παλια αλλα απο την αλλη θελει τακτικη αλλαγη οπως και να' χει!Επιβεβαιώνω.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Δεν ειναι και τοσο 'αγωνιστικης' χρησης οπως οι παλιοτερες σειρες V300 της Motul και ειδικα το 5W/40 που εχει πακεττο προσθετων για πιο ηπια λειτουργια εναντιθεση με τα 10/40-15/50.
Και ναι σωστα διαβαζετε το 10W/40 ειναι πιο racing λαδι απο to 5/40 συμφωνα παντα με τα λεγομενα του διευθυντη Ευρωπης της Motul και μαλιστα ολη η συγκεκριμενη σειρα επειδη διαπιστωσαν πως χρησιμοποιειται απο καθημερινα αυτοκινητα εχει 'εξευγενιστει' για πιο καθημερινη χρηση που σημαινει ουσιαστικα δεν ειναι τοσο ακραια επιλογη οπως παλια αλλα απο την αλλη θελει τακτικη αλλαγη οπως και να' χει!Επιβεβαιώνω.
Και εγω με τα παρακατω αποδεικτικα στοιχεια...!
http://rallynuts.com/motorsport/MOTUL_O ... l_2215.asp
''...as well as being extremely suited to high performance road going vehicles''
Και μη μου πει κανεις οτι ειναι χαμηλων επιδοσεων (αν οχι υψηλων) το IS με 115bhp (τα 109hp που ανακοινωνει η εταιρια ειναι πλασματικα...http://www.aas.com.sg/features/archive/f02044.htm) με 11/1 συμπιεση, 0-100 σε 8,9, αναλογια κιλλων/ιππο=8,15 και κοφτη στις 7300!!!
Αρα μπορεις να το χρησιμοποιησεις και για χρηση δρομου...!!!!!!!!!!
Παντως αυτα που λεει ο JIM THEO επιβεβαιωνονται και για το οτι το 10-40 ειναι πιο racing απο το 5-40!!!
http://rallynuts.com/motorsport/MOTUL_O ... l_2213.asp
''...suitable for hillclimbing, sprinting, short circuit, drag racing and one make racing''.
Κοινως ενω στο 5-40 λεει οτι κανει γενικα για ραλλυ και σαφως και για το δρομο, για το 10-40 λεει οτι κανει ΜΟΝΟ για αναβασεις,μικρα circuit και αγωνες dragster, δηλ. για πολυ μικρα χρονικα διαστηματα...!!!
Αρα ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ οτι το 10-40 θελει συχνοτερα αλλαγη και ειναι πιο ακραια επιλογη απο οτι το 5-40 και συνεπως ευτυχως μου εβαλε ο αρχιμηχανικος το 5-40 και οχι το 10-40 που βαζουν κανονικα στα IS!!!
Αρα χωρις να ξερω απο πριν τη διαφορα τους τη γλιτωσα ο κωλοφαρδος...
-
ΤΟ BMW Μ3 τι λαδια φοραει?
το νεο opel ASTRA OPC με 240 αλογα τι λαδια φοραει?τι λαδια επρεπε να φοραει γενικα ενα τσιτωμενο μοτερ?κοιταμε οικονομοτεχνικα καποια πραγματα για το καθημερινο αυτοκινητο μας.
-
Ο χρήστης fotis-84 έγραψε:
Όπως ειπώθηκε και πιο πάνω, απλά να τα αλλάζεις συχνά. Από 3000-5000χλμ ή το πολύ 2-3 μήνες.
παιζει ρολο στη φθορα του λαδιου ο χρονος?δηλαδη ενα αυτοκινητο που δεν κανει πολλα χιλιομετρα χριζει αλλαγης λαδιου μετα απο καποιο χρονικο διαστημα ασχετως με τα χιλιομετρα που διανυει ?
-
fotis-84 , ναι.
Μετα απο δυο χρονια πρεπει να αλλαξουν οπωσδήποτε. -
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
ΤΟ BMW Μ3 τι λαδια φοραει?
το νεο opel ASTRA OPC με 240 αλογα τι λαδια φοραει?τι λαδια επρεπε να φοραει γενικα ενα τσιτωμενο μοτερ?κοιταμε οικονομοτεχνικα καποια πραγματα για το καθημερινο αυτοκινητο μας.
Δεν ξερω το τελευταιο μοντελο αλλα τα προηγουμενα λογω ισως και της συνεργασιας της BMW με την Castrol φορουσε το λαδι της BMW που δεν ηταν ομως τιποτα παραπανω απο ενα Castrol RS10W/60 (και μονο με αυτο το λαδι πλην του λαδιου της BMW που οπως ειπα ειναι το ιδιο προιον μπορουσες να κανεις αλλαγη αλλιως ησουν εκτος εγγυησης).
Και για να απαντησω στην ερωτηση του φιλου με το Ignis καλα εκανε κι εβαλε τετοιο λαδι αν και μονο ΑΝ 'ταλαιπωρει' αρκετα το αυτοκινητο και φυσικα βλεποντας τακτικα την καταναλωση λαδιου (λογω fuel dilution) θα αποφασισει αν θα πρεπει να συνεχισει με το 5/40 η θα πρεπει να βαλει 10/40 η ακομη και να παει σε καποια αλλη σειρα οπως η 8100 της Motul.
Παντα κατα την αποψη μου και ΔΕΝ ειμαι ειδικος στα λαδια (παροτι χημικος) ουτε εχω εμπειρια επι του θεματος σε αλλα περα απο τα δικα μας turbo αυτοκινητα (Impreza-EVO) της παρεας. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
fotis-84 , ναι.
Μετα απο δυο χρονια πρεπει να αλλαξουν οπωσδήποτε.ευχαριστω
-
Για το μοτέρ του Golf GT τι λάδι προτείνετε; Και πόσο συχνά αλλαγές; Η VW λέει στα 15.000 που μου φαίνονται πάρα πολλά ειδικά οταν το αυτοκίνητο κινείται κατα 95% στην αθήνα χρειάζεται καμία 500αριά ώρες να καλύψει αυτά τα χιλιόμετρα.
Ενα καλό 5-30 με αλλαγές κάθε 300 περίπου ώρες λειτουργίας είναι καλός δρόμος;
Επίσης τώρα που είμαι στα πρώτα χλμ (στα 2000 χλμ για την ακρίβεια) να το αλλάξω κοντά στα 4000 ή να το αφήσω μέχρι τα 7500; -
Παιδια ψαχτειτε για ενα νεο λιπαντικο που εισηχθη και στην ελλαδα....
ειναι κορυφαιο λιπαντικο παγκοσμιως ειναι αμερικανικο και λεγεται AMSOIL
Εγω στο saxo μου το εβαλα και ειναι παρα πολυ καλο,σωστο με θερμοκρασιες κτλ....αξιζει!! -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
ΤΟ BMW Μ3 τι λαδια φοραει?
το νεο opel ASTRA OPC με 240 αλογα τι λαδια φοραει?τι λαδια επρεπε να φοραει γενικα ενα τσιτωμενο μοτερ?κοιταμε οικονομοτεχνικα καποια πραγματα για το καθημερινο αυτοκινητο μας.
Δεν ξερω το τελευταιο μοντελο αλλα τα προηγουμενα λογω ισως και της συνεργασιας της BMW με την Castrol φορουσε το λαδι της BMW που δεν ηταν ομως τιποτα παραπανω απο ενα Castrol RS10W/60 (και μονο με αυτο το λαδι πλην του λαδιου της BMW που οπως ειπα ειναι το ιδιο προιον μπορουσες να κανεις αλλαγη αλλιως ησουν εκτος εγγυησης).
Και για να απαντησω στην ερωτηση του φιλου με το Ignis καλα εκανε κι εβαλε τετοιο λαδι αν και μονο ΑΝ 'ταλαιπωρει' αρκετα το αυτοκινητο και φυσικα βλεποντας τακτικα την καταναλωση λαδιου (λογω fuel dilution) θα αποφασισει αν θα πρεπει να συνεχισει με το 5/40 η θα πρεπει να βαλει 10/40 η ακομη και να παει σε καποια αλλη σειρα οπως η 8100 της Motul.
Παντα κατα την αποψη μου και ΔΕΝ ειμαι ειδικος στα λαδια (παροτι χημικος) ουτε εχω εμπειρια επι του θεματος σε αλλα περα απο τα δικα μας turbo αυτοκινητα (Impreza-EVO) της παρεας.Αμα ειναι να φυγω απο το 300V 5-40 δε θα παω στο 300V 10-40, αλλα στο 8100 5-40 !
Φιλος παιρνει απο τον Χαμπη (Θεσ/νικη) το 8100 σε 5-40 το 5λιτρο 58 ευρω.
Αρα τα 4λιτρα που θελω εγω θα ειναι 44 ευρω!
Απο τα 62 που μου χρεωνει η αντιπροσωπεια το 300V, καλυτερα να βαζω το 8100 αφου ειναι σχεδον το ιδιο καλο και καθε 7500 σιγουρα δε θα μου καει οπως πιθανον το 300V!Tωρα οσον αφορα το 300V που ηδη εχω αντε πες τωρα θα κανει δουλεια γιατι μετα τα 3000χλμ. θα το σκισω το car να δω πως πηγαινει, αλλα ποσο να το κρατησω το λαδι???
Υπενθυμιζω οτι το εβαλα στα 1225χλμ!
**Να το κρατησω μεχρι τα 7500 και μετα βαζω το 8100 5-40(δηλ. 6000χλμ και κατι) ή θα εχει χασει τα προσθετα μεχρι τοτε και καλυτερα να το αλλαξω στα 4000χλμ. (να δω που θα βρω τα χρηματα ) και να εχω ησυχο το κεφαλι μου και το IS? ** -
λοιποv τωρα γυρισα απο τα alex pak και απο τα carrefour ,κανω ερευνα αγορας γαι λαδια!σας παραθετω τα πιο φτηνα που βρηκα:
TRACTION ημισυνθετικο (ναι λαδι ειναι) : 15w-50 , 4 λιτρα, τιμη 11,40 ευρω
MOBIL SUPER 1 ημισυνθετικο : 10w-40 ,4 λιτρα , τιμη 21,50 ευρω
CASTROL XLR ορυκτελαιο : 15w-50 ,4 λιτρα , τιμη 14,40 ευρω
CASTROL GTX ορυκτελαιο : 15w-50 ,4 λιτρα ,τιμη 19,50 ευρω
τι λετε?το TRACTION!! το ξερει κανεις?
-
Αμα ειναι να φυγω απο το 300V 5-40 δε θα παω στο 300V 10-40, αλλα στο 8100 5-40 !
Φιλος παιρνει απο τον Χαμπη (Θεσ/νικη) το 8100 σε 5-40 το 5λιτρο 58 ευρω.
Αρα τα 4λιτρα που θελω εγω θα ειναι 44 ευρω!
Απο τα 62 που μου χρεωνει η αντιπροσωπεια το 300V, καλυτερα να βαζω το 8100 αφου ειναι σχεδον το ιδιο καλο και καθε 7500 σιγουρα δε θα μου καει οπως πιθανον το 300V!Tωρα οσον αφορα το 300V που ηδη εχω αντε πες τωρα θα κανει δουλεια γιατι μετα τα 3000χλμ. θα το σκισω το car να δω πως πηγαινει, αλλα ποσο να το κρατησω το λαδι???
Υπενθυμιζω οτι το εβαλα στα 1225χλμ!
Να το κρατησω μεχρι τα 7500 και μετα βαζω το 8100 5-40(δηλ. 6000χλμ και κατι) ή θα εχει χασει τα προσθετα μεχρι τοτε και καλυτερα να το αλλαξω στα 4000χλμ. (να δω που θα βρω τα χρηματα ) και να εχω ησυχο το κεφαλι μου και το IS?Απο την καταναλωση λαδιου θα δεις αν εχει χασει τις ιδιοτητες του το λαδι αρκει φυσικα να ελεγχεις τακτικα τη σταθμη του παντα με ζεστο ελαφρως το μοτερ.
Και ασχετως τιμης θα ελεγα καλα κανεις και πας στο 8100 αλλα αν το ψαξεις νομιζω ακομη και το Carefour το εχει πιο φθηνο απο την τιμη του Χαμπη!
Περι λιπαντικών γενικώς