-
τι συμβαινει οταν σταζει νερο η εξατμηση ? αν γνωριζει καποιος ας μου πει. εχω το τσεροκι 2,4 το παρατηρησα σημερα και παραξενευτικα γιατι εκανε λιμνουλα.
-
τι συμβαινει οταν σταζει νερο η εξατμηση ? αν γνωριζει καποιος ας μου πει. εχω το τσεροκι 2,4 το παρατηρησα σημερα και παραξενευτικα γιατι εκανε λιμνουλα.
-
τι συμβαινει οταν σταζει νερο η εξατμηση ? αν γνωριζει καποιος ας μου πει. εχω το τσεροκι 2,4 το παρατηρησα σημερα και παραξενευτικα γιατι εκανε λιμνουλα.
-
Φυσιολογικό αν η μηχανή ήταν ακόμα κρύα.
-
Η αν δουλεύει το air condition!
-
Ο χρήστης sexyboy_169 έγραψε:
τι συμβαινει οταν σταζει νερο η εξατμηση ? αν γνωριζει καποιος ας μου πει. εχω το τσεροκι 2,4 το παρατηρησα σημερα και παραξενευτικα γιατι εκανε λιμνουλα.Όταν γίνεται τέλεια καύση ενός υδρογονάνθρακα, τα μόνα υποπροϊόντα είναι διοξείδιο του άνθρακα (CO2) και νερό (H2O) (σε υδρατμούς.)
2.1.3. Υδρατμοί (Η2Ο)
Όπως έχουμε ήδη σημειώσει, το νερό είναι ένα προϊόν της καύσης. Σε αυτό οφείλεται ο λευκός καπνός που βλέπουμε να βγαίνει από την εξάτμιση, ιδίως τις κρύες μέρες. Οι ατμοί του νερού συμπυκνώνονται (ψύχονται) κατά μήκος της εξάτμισης καθώς η θερμοκρασία των καυσαερίων μειώνεται και σχηματίζουν τα χαρακτηριστικά σταγονίδια νερού που βλέπουμε στην έξοδο των εξατμίσεων των αυτοκινήτων. -
ευχαριστω πολυ ολους
-
Σε γνωστου παντως φιλου ηταν μαι πρωτη ενδειξη καψιματος της Νο1 φλατζας... αλλα και οι αποψεις των προλαλησαντων μπορω να πω οτι ικανοποιουν κατα ακαποιο τροπο.
Σου εχομαι παντως να μην εχω δικιο εγω αλλα τα αλλα παιδια -
Ο χρήστης arkon έγραψε:
Σε γνωστου παντως φιλου ηταν μαι πρωτη ενδειξη καψιματος της Νο1 φλατζας... αλλα και οι αποψεις των προλαλησαντων μπορω να πω οτι ικανοποιουν κατα ακαποιο τροπο.
Σου εχομαι παντως να μην εχω δικιο εγω αλλα τα αλλα παιδια+1 Ετσι έγινε και σε μένα... Έτρεχαν νερά από την εξάτμιση και η πρώτη εκτίμηση του μηχανικού ήταν φλάτζα.... Αφού είχαν μαζευτεί όλα τα νερά στον καταλύτη...
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Φυσιολογικό αν η μηχανή ήταν ακόμα κρύα.και αν δεν ειναι?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Φυσιολογικό αν η μηχανή ήταν ακόμα κρύα.Ξερει κανεις? γιατι με απασχολει! αν η μηχανη ΔΕΝ ειναι κρυα και βγενουν σταγωνες νερου τι συμενει?!
και αν το χειμωνα (μονο) με κρυο εισαι το μονο αυτοκινητο στο φαναρι που βγαζει ασπρα ντουμανια τι συμενει? -
Υγρασια απο τον καταλυτη ειναι.Εχω δει πολλα αμαξια μολις ανοιγουν λιγο ταχυτητα να τρεχει νερο απο την εξατμιση,ειναι συσσωρευμενη υγρασια που με την δυναμη των καυσαεριων βγαινει τρεχοντας σαν βρυση.
-
Λίγο πολύ όλοι οι προηγούμενοι έχουν δίκιο! Αν βλέπεις νερό τα πρωινά είσαι οκ μια και είναι απλά υγρασία. Αν έχεις συχνές μικρές μετακινήσεις με ήπιους ρυθμούς και κάνεις μια ποιο μακριά και έντονη διαδρομή ξανά είναι φυσιολογικό αφού είναι πάλι απλά υγρασία συσσωρευμένη.
Αν όμως εξακολουθεί το φαινόμενο τότε τα μαντάτα είναι κακά. Πολλά μπορεί να σημαίνει από κάψιμο φλάντζας μέχρι ρήγμα.
Μην προτρέχουμε όμως. Παρακολούθησε το, δες αν χρειάζεται να συμπληρώσεις νερό στο δοχείο διαστολής και τα ξανά λέμε. -
Ο χρήστης Rallyeman έγραψε:
τι συμβαινει οταν σταζει νερο η εξατμηση ? αν γνωριζει καποιος ας μου πει. εχω το τσεροκι 2,4 το παρατηρησα σημερα και παραξενευτικα γιατι εκανε λιμνουλα.
Όταν γίνεται τέλεια καύση ενός υδρογονάνθρακα, τα μόνα υποπροϊόντα είναι διοξείδιο του άνθρακα (CO2) και νερό (H2O) (σε υδρατμούς.)
2.1.3. Υδρατμοί (Η2Ο)
Όπως έχουμε ήδη σημειώσει, το νερό είναι ένα προϊόν της καύσης. Σε αυτό οφείλεται ο λευκός καπνός που βλέπουμε να βγαίνει από την εξάτμιση, ιδίως τις κρύες μέρες. Οι ατμοί του νερού συμπυκνώνονται (ψύχονται) κατά μήκος της εξάτμισης καθώς η θερμοκρασία των καυσαερίων μειώνεται και σχηματίζουν τα χαρακτηριστικά σταγονίδια νερού που βλέπουμε στην έξοδο των εξατμίσεων των αυτοκινήτων.Και να συμπληρώσω ότι για κάθε λίτρο βενζίνης που καίγεται παράγεται και ένα λίτρο νερού που το μεγαλύτερο μέρος του εξάγεται με την μορφή υδρατμών και ένα μικρό μέρος διεισδύει στο κάρτερ (οξειδώνοντας προοδευτικά το λιπαντικό).
νερο απο εξατμηση