-
mezzanine
δεν γίνεται να μπει εξωτερικό οργανάκι;
-
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
ρε παιδια υπαρχη κανενας λογος που δεν εχει το οργανακι μεσα, ενας λογος που δεν θελω να πιστευω οτι ηταν για οικονομια γιατι ειναι κριμα για ενα τετοιο αμαξακι
Ναι δεν μπορώ να καταλάβω τι σκεφτόντουσαν όταν καταργήσαν την ένδειξη θερμοκρασίας και βάλανε στην θέση της την άχρηστη ένδειξη boost. Και τέλως πάντων εάν θέλανε να έχει κάτι διαφορετικό μέσα σε σχέση με τα απλά sportline ας βρίσκανε κάτι άλλο..
Δεν τίθεται θέμα να υπερθεμανθεί ο κινητήρας και να μήν το πάρεις χαμπάρι ( αν και συνήθως όταν ανάψει το λαμπάκι έχεις ήδη κάψει φλάτζες) αλλα το ζήτημα είναι πότε το αυτοκίνητο έχει πιάσει σωστή θερμοκρασία για να μπορείς να το πατήσεις ελεύθερα.
Πάντως είναι πολύ καλό αυτοκίνητο.
Δεν εχει καμια λυχνια που αναβει οταν ειναι κρυο και σβηνει οταν ζεσταθει ή κατι τετοιο? (οπως πχ στα yaris).
Και κατι αλλο. Ενας γνωστος μου που το πηρε μου ειπε οτι εχει καποιο ειδος αισθητηρα οταν η βενζινη ειναι κακης ποιοτητας (αναβει λαμπακι).
Εχεις δει κατι τετοιο mezzanine? -
Τελικά μετά από τόσους μήνες (Germany inclunded) δεν κάνει TSiκ o TSi.
Για να δούμε σε πόσα μοντέλα θα μπει τώρα... -
φανταζομαι οτι σε 1-2 χρονια θα εχει μπει σχεδον σε ολα του group...
παντως ειναι εντυπωσιακο οτι οντως δεν εχει ακουστει τιποτα αρνητικο!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Τελικά μετά από τόσους μήνες (Germany inclunded) δεν κάνει TSiκ o TSi.
Για να δούμε σε πόσα μοντέλα θα μπει τώρα...Μηπως ειναι λιγο νωρις ακομα για να μιλησουμε για αξιοπιστια ομως?:shifty:
-
νωρις ειναι, αλλα τα πρωτα δειγματα ειναι πολυ θετικα
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Τελικά μετά από τόσους μήνες (Germany inclunded) δεν κάνει TSiκ o TSi.
Για να δούμε σε πόσα μοντέλα θα μπει τώρα...δεν έχει περάσει το πρώτο ελληνικό καλοκαίρι
αν και είναι νωρίς ακόμα, όλο και κάτι -πραγματικό κι όχι urban legends- θα 'χε ακουστεί
Το αρνητικό είναι ότι 'καίει' 12-13 λίτρα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
δεν έχει περάσει το πρώτο ελληνικό καλοκαίρι
Σωστος.
Το αρνητικό είναι ότι 'καίει' 12-13 λίτρα
Σε σκισιμο φανταζομαι ετσι? Γιατι σε καθημερινη οδηγηση ειναι πολλα και δε συμφωνουν με αυτα που εχουν πει μεχρι τωρα ιδιοκτητες.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το αρνητικό είναι ότι 'καίει' 12-13 λίτρα
Δεν ξέρω που το άκουσες το νούμερο αυτό και σε τι συνθήκες. Πάντως καίει σίγουρα λιγότερο απο το 1.8Τ στην έκδοση του με τα 150 άλογα, και αυτό μου αρκεί.
-
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Το αρνητικό είναι ότι 'καίει' 12-13 λίτρα
Δεν ξέρω που το άκουσες το νούμερο αυτό και σε τι συνθήκες. Πάντως καίει σίγουρα λιγότερο απο το 1.8Τ στην έκδοση του με τα 150 άλογα, και αυτό μου αρκεί.
στο forum το διάβασα (όχι ότι ισχύει φυσικά)
Έχω κάνει πολλά χλμ και με το GT και μια χαρά κατανάλωση διαπίστωσα
-
ρε παιδια υπαρχη κανενας λογος που δεν εχει το οργανακι μεσα, ενας λογος που δεν θελω να πιστευω οτι ηταν για οικονομια γιατι ειναι κριμα για ενα τετοιο αμαξακι
Ναι δεν μπορώ να καταλάβω τι σκεφτόντουσαν όταν καταργήσαν την ένδειξη θερμοκρασίας και βάλανε στην θέση της την άχρηστη ένδειξη boost. Και τέλως πάντων εάν θέλανε να έχει κάτι διαφορετικό μέσα σε σχέση με τα απλά sportline ας βρίσκανε κάτι άλλο..
Δεν τίθεται θέμα να υπερθεμανθεί ο κινητήρας και να μήν το πάρεις χαμπάρι ( αν και συνήθως όταν ανάψει το λαμπάκι έχεις ήδη κάψει φλάτζες) αλλα το ζήτημα είναι πότε το αυτοκίνητο έχει πιάσει σωστή θερμοκρασία για να μπορείς να το πατήσεις ελεύθερα.
Πάντως είναι πολύ καλό αυτοκίνητο.
Πολυ 'υποπτο' φαίνεται που έχουν βάλει την ενδειξη για την υπερπλήρωση, εννοώ ότι κάτι ξέρουν παραπάνω από εμάς!!!
Μήπως (....λέω εγώ), γιατί αρκετά συχνά υπάρχουν προβλήματα με την υπερπλήρωση και το όργανο υπάρχει ώστε να γίνονται αντιληπτά άμεσα?
Κάπου διάβασα (σε forum, δεν θυμάμαι που) ότι σε καινούριο αμάξι έφυγε κάποιο σωληνάκι από το τούρμπο και το αμάξι πήγαινε σαν ατμοσφαιρικό!!! -
Ο χρήστης Gasman έγραψε:
Πολυ 'υποπτο' φαίνεται που έχουν βάλει την ενδειξη για την υπερπλήρωση, εννοώ ότι κάτι ξέρουν παραπάνω από εμάς!!!
Μήπως (....λέω εγώ), γιατί αρκετά συχνά υπάρχουν προβλήματα με την υπερπλήρωση και το όργανο υπάρχει ώστε να γίνονται αντιληπτά άμεσα?
Κάπου διάβασα (σε forum, δεν θυμάμαι που) ότι σε καινούριο αμάξι έφυγε κάποιο σωληνάκι από το τούρμπο και το αμάξι πήγαινε σαν ατμοσφαιρικό!!! -
Πιστεύω πως θα αποδειχθούν αρκούντως αξιόπιστα τα TSI, δεδομένου πως έχω σχηματίσει την άποψη πως ούτως ή άλλως τα σύγχρονα μοτέρ αντέχουν πάααααααρα πολλά χιλιόμετρα- δεν είναι λοιπόν δυνατόν το TSI να αποτελέσει το μαύρο πρόβατο της κατηγορίας του.
Από την άλλη, συμφωνώ απόλυτα πως είναι εξαιρετικά νωρίς να εξαχθούν τα πρώτα συμπεράσματα- άλλωστε, πριν τα 100000 χλμ και οι κάτοχοι G-ladder ενθουσιασμένοι ενδεχομένως να ήταν! Μετά όμως...
-
NickNT
ναι αλλά το συγκεκριμένο μοτέρ έχει γράψει 200,000 χλμ δοκιμών...δεν βγήκε έτσι!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το αρνητικό είναι ότι 'καίει' 12-13 λίτρα
Δεν ξέρω που το άκουσες το νούμερο αυτό και σε τι συνθήκες. Πάντως καίει σίγουρα λιγότερο απο το 1.8Τ στην έκδοση του με τα 150 άλογα, και αυτό μου αρκεί.
στο forum το διάβασα (όχι ότι ισχύει φυσικά)
Έχω κάνει πολλά χλμ και με το GT και μια χαρά κατανάλωση διαπίστωσα
Δηλαδή; Πόσο;
-
http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... 108&t=8407
Είναι η ιστοσελίδα με την αναφορά στο πρόβλημα της υπερπλήρωσης που παρουσιασθηκε σε κάποιο Golf GT.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Δηλαδή; Πόσο;
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 598#579598
και σε πιο δύσκολα χιλιόμετρα εντός πόλης, πρέπει να προσπαθήσεις για να το πας πάνω από 11. Έχει τόση ροπή που δεν χρειάζονται αλλαγές ταχυτήτων και μπορείς άνετα να παρακάμπτεις ταχύτητες (1η-3η-5η πχ)
Αν βέβαια το οδηγείς σαν κλασικό ατμοσφαιρικό, ανεβάζεις στροφές χωρίς λόγο ε ναι, θα κάψει, αλλά και πάλι όχι υπερβολικά.
Χαλαρά το οδηγείς σαν 'ταρίφας' αλλά όταν χρειαστεί 'σκοτώνει'
-
Μήπως το αυτόματο κιβώτιο (DSG) ταιριάζει καλύτερα σ' αυτό το κινητήρα;
-
Ο χρήστης Gasman έγραψε:
http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?act=ST&f=108&t=8407Είναι η ιστοσελίδα με την αναφορά στο πρόβλημα της υπερπλήρωσης που παρουσιασθηκε σε κάποιο Golf GT.
δε μπορουμε να μπουμε...για κανε ενα copy...
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Μήπως το αυτόματο κιβώτιο (DSG) ταιριάζει καλύτερα σ' αυτό το κινητήρα;οχι απλα ταιριαζει γαντι, αλλα στην πληρως αυτοματη λειτουργια, μαλλον θα ειναι και πιο οικονομικο διοτι λειτουργει με γνωμονα την οικονομια επιλεγοντας καθε στιγμη τη σχεση που δινει μικροτερη καταναλωση.
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)