-
Γεια σας
Πρίν δυο μήνες αγόρασα το renault scenic 1.6 Expresion. Από την πρώτη μέρα που το πήρα στα χέρια μου, διαπίστωσα πως κάτι δεν πήγαινε καλά.Συγκεκριμένα το αυτοκίνητο αφήνοντας το τιμόνι στην ευθεία τραβούσε δεξιά (οι δοκιμές έγιναν στην Εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας και στην Αττικη οδό και παντα σε ευθείες),αμέσως πήρα τηλέφωνο την ΡΕΜΕΣ απο όπου και το αγόρασα και η απάντηση που πήρα ήταν πώς πιθανά ο αέρας στα λάστιχα δέν ήταν σωστός. Αρχικά πίστεψα πως κάνω λάθος,διότι είναι καινούργιο το αυτοκίνητο και πως είναι η ιδέα μου,αφού λοιπόν έλεγξα τον αέρα (ο οποίος ήταν σωστός 2.2 εμπρός 2 πίσω)συνέχισα τις δοκιμές σε συγκεκριμένα κομάτια της εθνικής οδού οδηγώντας εναλάξ και αλλο αυτοκίνητο (golf) για το οποίο ειμαι βέβαιος για την σταθερότητα του .Το αποτέλεσμα ήταν οτι επιβεβαιώθηκαν οι ανησυχίες μου, το scenic τραβούσε δεξιά.Πήγα το αυτοκίνητο στην ΡΕΜΕΣ όπου και το έβαλαν στο μηχάνημα της ευθυγράμισης το οποίο έδειξε οτι το αυτοκίνητο δεν ήταν σώστο.Έκαναν ευθυγράμιση του έκαναν τέστ και μου το παρέδωσαν σαν έτοιμο.Πήρα το αυτοκίνητο λοπόν και έφυγα, στην πρώτη ευθεία έκανα δοκίμη αλλά με μεγάλη απογοήτευση διαπίστωσα πως το πρόβλημα δεν είχε λυθεί.Παρόλα αυτά έβγαλα το αυτοκίνητο στην Εθνική οδό για να το δοκιμάσω όπου και σιγουρεύτηκα οτι δεν είχε λυθεί το πρόβλημα.Πήρα τηλέφωνο στην ΡΕΜΕΣ αλλά και στην ΜΑVA για να ζητήσω εξηγήσεις αλλά και να τους πω ότι μάλλον θα έπρεπε να αρχίσουν τις διαδικασίες για αντικατάσταση του αυτοκινήτου.Οι απαντήσεις που πήρα ήταν πως αντικαταστάσεις δέν γίνονται και εκείνο πού έπρεπε να κάνω είναι να ξαναπάω το αυτοκίνητο να το δούν και να δώσουν λύση(να βάλουν τους τροχούς πίσω μπρός)
Ζητάω συγνώμη αν κούρασα όποιον διάβασε το μήνυμα αλλά νομίζω πως δεν θα μπορουσε να καταλάβει κάποιος ακριβώς το πρόβλημα αλλά δέν θα μπορούσα και εγώ να κάνω τις ερωτήσεις που θέλω και οι οποίες είναι:
1)τι μπορεί να φταίει?
2)είναι υποχρεωμένοι σε αντικατάσταση απο την αντιπροσωπεία?
3)πού να απευθυνθώ για να λύσω το πρόβλημα? -
Γεια σας
Πρίν δυο μήνες αγόρασα το renault scenic 1.6 Expresion. Από την πρώτη μέρα που το πήρα στα χέρια μου, διαπίστωσα πως κάτι δεν πήγαινε καλά.Συγκεκριμένα το αυτοκίνητο αφήνοντας το τιμόνι στην ευθεία τραβούσε δεξιά (οι δοκιμές έγιναν στην Εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας και στην Αττικη οδό και παντα σε ευθείες),αμέσως πήρα τηλέφωνο την ΡΕΜΕΣ απο όπου και το αγόρασα και η απάντηση που πήρα ήταν πώς πιθανά ο αέρας στα λάστιχα δέν ήταν σωστός. Αρχικά πίστεψα πως κάνω λάθος,διότι είναι καινούργιο το αυτοκίνητο και πως είναι η ιδέα μου,αφού λοιπόν έλεγξα τον αέρα (ο οποίος ήταν σωστός 2.2 εμπρός 2 πίσω)συνέχισα τις δοκιμές σε συγκεκριμένα κομάτια της εθνικής οδού οδηγώντας εναλάξ και αλλο αυτοκίνητο (golf) για το οποίο ειμαι βέβαιος για την σταθερότητα του .Το αποτέλεσμα ήταν οτι επιβεβαιώθηκαν οι ανησυχίες μου, το scenic τραβούσε δεξιά.Πήγα το αυτοκίνητο στην ΡΕΜΕΣ όπου και το έβαλαν στο μηχάνημα της ευθυγράμισης το οποίο έδειξε οτι το αυτοκίνητο δεν ήταν σώστο.Έκαναν ευθυγράμιση του έκαναν τέστ και μου το παρέδωσαν σαν έτοιμο.Πήρα το αυτοκίνητο λοπόν και έφυγα, στην πρώτη ευθεία έκανα δοκίμη αλλά με μεγάλη απογοήτευση διαπίστωσα πως το πρόβλημα δεν είχε λυθεί.Παρόλα αυτά έβγαλα το αυτοκίνητο στην Εθνική οδό για να το δοκιμάσω όπου και σιγουρεύτηκα οτι δεν είχε λυθεί το πρόβλημα.Πήρα τηλέφωνο στην ΡΕΜΕΣ αλλά και στην ΜΑVA για να ζητήσω εξηγήσεις αλλά και να τους πω ότι μάλλον θα έπρεπε να αρχίσουν τις διαδικασίες για αντικατάσταση του αυτοκινήτου.Οι απαντήσεις που πήρα ήταν πως αντικαταστάσεις δέν γίνονται και εκείνο πού έπρεπε να κάνω είναι να ξαναπάω το αυτοκίνητο να το δούν και να δώσουν λύση(να βάλουν τους τροχούς πίσω μπρός)
Ζητάω συγνώμη αν κούρασα όποιον διάβασε το μήνυμα αλλά νομίζω πως δεν θα μπορουσε να καταλάβει κάποιος ακριβώς το πρόβλημα αλλά δέν θα μπορούσα και εγώ να κάνω τις ερωτήσεις που θέλω και οι οποίες είναι:
1)τι μπορεί να φταίει?
2)είναι υποχρεωμένοι σε αντικατάσταση απο την αντιπροσωπεία?
3)πού να απευθυνθώ για να λύσω το πρόβλημα? -
Γεια σας
Πρίν δυο μήνες αγόρασα το renault scenic 1.6 Expresion. Από την πρώτη μέρα που το πήρα στα χέρια μου, διαπίστωσα πως κάτι δεν πήγαινε καλά.Συγκεκριμένα το αυτοκίνητο αφήνοντας το τιμόνι στην ευθεία τραβούσε δεξιά (οι δοκιμές έγιναν στην Εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας και στην Αττικη οδό και παντα σε ευθείες),αμέσως πήρα τηλέφωνο την ΡΕΜΕΣ απο όπου και το αγόρασα και η απάντηση που πήρα ήταν πώς πιθανά ο αέρας στα λάστιχα δέν ήταν σωστός. Αρχικά πίστεψα πως κάνω λάθος,διότι είναι καινούργιο το αυτοκίνητο και πως είναι η ιδέα μου,αφού λοιπόν έλεγξα τον αέρα (ο οποίος ήταν σωστός 2.2 εμπρός 2 πίσω)συνέχισα τις δοκιμές σε συγκεκριμένα κομάτια της εθνικής οδού οδηγώντας εναλάξ και αλλο αυτοκίνητο (golf) για το οποίο ειμαι βέβαιος για την σταθερότητα του .Το αποτέλεσμα ήταν οτι επιβεβαιώθηκαν οι ανησυχίες μου, το scenic τραβούσε δεξιά.Πήγα το αυτοκίνητο στην ΡΕΜΕΣ όπου και το έβαλαν στο μηχάνημα της ευθυγράμισης το οποίο έδειξε οτι το αυτοκίνητο δεν ήταν σώστο.Έκαναν ευθυγράμιση του έκαναν τέστ και μου το παρέδωσαν σαν έτοιμο.Πήρα το αυτοκίνητο λοπόν και έφυγα, στην πρώτη ευθεία έκανα δοκίμη αλλά με μεγάλη απογοήτευση διαπίστωσα πως το πρόβλημα δεν είχε λυθεί.Παρόλα αυτά έβγαλα το αυτοκίνητο στην Εθνική οδό για να το δοκιμάσω όπου και σιγουρεύτηκα οτι δεν είχε λυθεί το πρόβλημα.Πήρα τηλέφωνο στην ΡΕΜΕΣ αλλά και στην ΜΑVA για να ζητήσω εξηγήσεις αλλά και να τους πω ότι μάλλον θα έπρεπε να αρχίσουν τις διαδικασίες για αντικατάσταση του αυτοκινήτου.Οι απαντήσεις που πήρα ήταν πως αντικαταστάσεις δέν γίνονται και εκείνο πού έπρεπε να κάνω είναι να ξαναπάω το αυτοκίνητο να το δούν και να δώσουν λύση(να βάλουν τους τροχούς πίσω μπρός)
Ζητάω συγνώμη αν κούρασα όποιον διάβασε το μήνυμα αλλά νομίζω πως δεν θα μπορουσε να καταλάβει κάποιος ακριβώς το πρόβλημα αλλά δέν θα μπορούσα και εγώ να κάνω τις ερωτήσεις που θέλω και οι οποίες είναι:
1)τι μπορεί να φταίει?
2)είναι υποχρεωμένοι σε αντικατάσταση απο την αντιπροσωπεία?
3)πού να απευθυνθώ για να λύσω το πρόβλημα? -
το ιδιο προβλημα ειχε πριν 20 χρονια και το renault 11 του πατερα μου
ακουσαμε απειρες δικαιολογιες για στραβους δρομους, οτι ετσι πρεπει να ειναι για ασφαλεια κ.τ.λ. αλλα το προβλημα παρεμενε
μεχρι που το τρακαρε ο πατερας μου και αλλαξαμε μπροστινη αναρτηση δεν θυμαμαι σε ποια μερια και το προβλημα λυθηκαιθα τον ρωτησω αν θυμαται τι εφταιγε τελικα (χλωμο το βλεπω)
-
αν ειναι κατι απλο το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι ισως να φρεναρει λιγο ο δεξιος τρεχος και να τραβαει
-
Μπορει να ειναι οτιδηποτε φιλε. Στραβο αμορτισερ, στραβο ψαλιδι, γενικα καποιο κομματι της αναρτησης να εχει προβλημα. Το κανει πιο εντονα οταν επιταχυνεις η επιβραδυνεις η δεν εχει διαφορα; Παντως σιγουρα θελει ψαξιμο και μαλλον μια απλη ευθυγραμμιση δεν λυνει το προβλημα.
Δεν ξερω αν ειναι υποχρεωμενοι να σου αλλαξουν αυτοκινητο αλλα σιγουρα πρεπει να το φτιαξουν. -
Ένας φίλος με Almera είχε το ίδιο πρόβλημα, μετά από επισκευή της μπροστινής αριστερής πλευράς (τον εμβόλισε κάποιος που δεν σταμάτησε σε στοπ )
Το τσεκάραν από λάστιχα, ευθυγράμμιση, κάστερ(μετά από δική μου προτροπή) και του έβαλαν και καινούργια ψαλίδια. Τίποτα...
Φίλε με το scenic, αν σιγουρεθτείς ότι η ανάρτηση σου δεν έχει κάτι στραβό, ίσως όπως είπε και ο jimded να φρενάρει κάποιος τροχός. Σήκωσε το αυτοκίνητο σε μια ράμπα συνεργείου και με νεκρά και λυμένο χειρόφρενο, γύρνα τους τροχούς με το χέρι. Αν κάποιος γυρνάει πολύυυυ δύσκολα, εκεί είναι και το πρόβλημα...
-
Και εγώ είχα το ίδιο πρόβλημα, που προκληθηκε όμως μετά από επανελλημένες συναντησεις με τις λακούβες των ελληνικών δρόμων. Το οποίο δεν διορθώνονταν με όσες ευθυγραμμίσεις κτλ.
Κάνε το εξής (είναι εμπειρικό αλλα σε εμένα δουλέψε). Παρκάρισε το αυτοκίνητο σε οριζόντιο έδαφος με το τιμόνι ίσια και τους τροχούς να είναι ευθεία. Πάρε μία μετροταινία καλής ακρίβειας (μεταλλικές που επανατηλήγονται) και μέτρησε τα μεταξόνια (απόσταση των κέντρων του εμπρος με πίσω τροχό) και από την δεξια και την αριστερή πλευρα του αυτοκινήτου και συγκρινε τα μεταξύ τους όπως και με αυτό που δίνει ο κατασκευαστής. Υπέδειξε το πρόβλημα στην αντιπροσωπία
Λεπτομέριες. Επειδή είναι σχετικά δυσκολο να προσδιορίσεις το κέντρο των τροχών βγάλε τα τάσια ή οτιδήποτε άλλο έχει η ζαντα για να το προσδιορίσεις πιο εύκολα. Μπορείς εναλλακτικά να μετρήσεις τις αποστάσεις όχι μόνο από αξονα σε άξονα αλλά και από τον άξονα μέχρι την άκρη του φτερού μπρός (ή πίσω). Κάνε τις μετρήσεις με όλους τους παραπάνω τρόπους και σύγκρινέ τες με τις αντίστοιχες από τον άλλο άξονα. Ξαναευθυγράμμισε το τιμόνι, μήπως και δεν ήταν στην ευθεία. Δες τους εμπρος τροχούς από μακριά αν όντως είναι στην ευθεία. Και ξανακάνε τις μετρήσεις. Και ξαναευθυγράμμισέ το πάλι από την αρχή. Επίσης κυλησε το αυτοκίνητο μισο μέτρο παρακάτω και ξαναεπανέλαβε τις μετρήσεις. Άν στς περισσότερες μετρήσεις υπάρχει σαφής διαφορά μερικών χιλιοστών μεταξύ του δεξιού και αριστερού μεταξονίου τότε μάλλον βρήκες τι φταιει. Για επαλήθευση το αυτοκίνητο θα τραβάει από την πλευρά που έχεις το κοντότερο μεταξόνιο.
Στο δικό μου μετά από επανελλημένες και προσεκτικές μετρήσεις βρήκα ότι το δεξί μεταξόνιο ήταν 5 mm (+-2) κοντύτερο από το αριστερό και το αυτοκίνητο τραβάει δεξιά περίπου μισό μέτρο στα 100m. Δεν έχω προλάβει να κάνω τίποτα γιαυτό ακόμα, μάλλον θέλει αλλαγή το ψαλίδι.
-
Ο χρήστης filandos έγραψε:
........Κάνε το εξής (είναι εμπειρικό αλλα σε εμένα δουλέψε). Παρκάρισε το αυτοκίνητο σε οριζόντιο έδαφος με το τιμόνι ίσια και τους τροχούς να είναι ευθεία. Πάρε μία μετροταινία καλής ακρίβειας (μεταλλικές που επανατηλήγονται) και μέτρησε τα μεταξόνια (απόσταση των κέντρων του εμπρος με πίσω τροχό) και από την δεξια και την αριστερή πλευρα του αυτοκινήτου και συγκρινε τα μεταξύ τους όπως και με αυτό που δίνει ο κατασκευαστής. Υπέδειξε το πρόβλημα στην αντιπροσωπία.........
.
αχ φιλε μου τι μου θυμισες......
πριν δεκαεξη χρονια ειχα παρει δευτερο χερι ενα polo το οποιο τραβαγε αριστερα.
αφου αλλαξα αναρτησεις και λαστιχα και μετα απο απειρες ευθυγραμισεις σε διαφορους ''ειδικους'' τραβαγε και στην ευθυγραμιση δεν εδειχνε τιποτα στραβο.μετα απο τρια χρονια και αφου βρηκα κομπλε ολα τα μηχανικα μερη απο ενα 1050 με 0 χιλ απο μετατροπη σε G40 το ριξαμε επανω και συνεχισε να τραβαει ......τελικα πηγα στον Δελαπόρτα στο Π.Φαληρο και μολις του ειπα ολη την ιστορια πηρε ενα μετρο και μετρησε το μεταξονιο αριστερα και δεξια και βρηκε διαφορα πανω απο 10 χιλ. ......ε μολις το πρεσαρισε λιγο το γονατο και ηρθε απο τον θολο, που ειχε παρει λιγο απο παλιο τρακαρισμα του προηγουμενου ιδιοκτητη που δεν του το ειχαν επισκευασει καλα ,βρηκα την υγεια μου και για πρωτη φορα το ειδα να ισιωνει επιτελους.
τωρα σχετικα με το προβλημα του φιλου με το scenic αν ξεραμε μερικες φορες τι τραβανε τα καινουργια αυτοκινητα στα χερια των υπαλληλων των εταιρειων ή ποσα αυτοκινητα που πωλουνται ως καινουργια εχουν επισκευαστει ή εχουν βαφτει λογω μικροτρακαρισματων που ειναι συνηθες φαινομενο θα ειμασταν πολυ επιφυλακτικοι πριν υπογραψουμε για την παραλαβη του νεου μας αυτοκινητου.
δεν αποκλειεται να το κοπανησαν πριν το παραλαβει σε κανα πεζοδρομιο και αφου αλλαξανε τη ζαντα για να μην φαινεται το παρεδωσαν .........και αν αργοτερα βγει στραβο εχει ηδη παραληφθει και αντε να αποδειξεις οτι δεν το κοπανησες εσυ!!!!!
-
[list:2bkxo2df]Ρε παιδια, συνεργειο θα ανοιξει ο ανθρωπος να καθεται να μετραει?[/list:u:2bkxo2df][list:2bkxo2df]Λοιπον 1ον, σε περιπτωση καποιου πρβληματος ενος καινουριου προιοντος, απο ραδιοφωνο μεχρι...............αεροπλανο δεν αντικαθισταται.Τελεια και παυλα Και το τονιζω γιατι εχω ακουσει και απο πολους αλλους τετοιες ευτραπελες απαιτησεις.Το καθε προιον εχει το δικο του αριθμο παραγωγης(που σημαινει μυρια, απ την παραγωγη μεχρι και την τελευταια αποθηκη η καταστημα που θα φτασει) και δεν αλλαζει ποτε.Το αν πχ εχει στραβο ψαλιδι δε σημαινει οτι και το αμαξι ειναι αχρηστο.Μη τρελαθουμε τελειως!!Αλλο αν τα τσακαλια των αντιπροσωπειων ειναι μονο για service.[/list:u:2bkxo2df][list:2bkxo2df]Παμε τωρα στο προβλημα.Το αυτοκινητο Δεν φρεναρει γιατι στο φρεναρισμα θα αγκαλιαζες κολωνα!!Εκτος κι αν εχεις τετοιο προβλημα και δεν το αναφερεις.Το ποιο πιθανο ειναι να εχει προβλημα ευθυγραμισης κατι το οποιο ειναι απολυτα δικαιολογημενο οταν μιλαμε για γραμες παραγωγης και αν ειναι αυτο δεν μιλαμε για προβλημα αλλα ελειπη ρυθμηση.[/list:u:2bkxo2df][list:2bkxo2df]Επειδη απ οτι καταλαβαινω στην αντιπροσωπεια ειναι μονο για 'μοστρα' θα το πας σε εναν που κανει ευθυγραμισεις(τσακαλο ομως),Ακομα κι αν δεν ειναι απο ευθυγραμιση θα σου πει τι ακριβως εχει.Μη φοβασαι για την εγγυηση γιατι η ευθυγραμιση απαιτει μονο ρυθμιση(χιλιοστα) η οποια δεν φενεται και στην περιπτωση που σου βγαλει προβλημα δεν το κανεις ΤΙΠΟΤΑ, σου λεει ο μαστορας τι εχει, τον πληρωνεις, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ RENAULT ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟΥ............................ΚΟΥΤΡΟΥΛΗ Ο ΓΑΜΟΣ [/list:u:2bkxo2df][list:2bkxo2df]ΑΠΛΑ[/list:u:2bkxo2df]
-
σε παραλαβη ενως λαγκουνα το '95 ειδαμε λιγο διαφορετικο χρωματακι στο φτερο και 50χλμ στο οδομετρο (καναμε το παν για να φερουν αλλο) οποτε δεν αποκλειετε και το δικο σου κατα την μεταφορα να χτυπησε κανα ταφρο
πιστευω πως θα ειναι ειναι κατι απλο περισσοτερο χρονοβορο παρα προβλημα ουσιας
και τελος καλα νευρα
-
Ο χρήστης ko123 έγραψε:
Γεια σας
Πρίν δυο μήνες αγόρασα το renault scenic 1.6 Expresion. Από την πρώτη μέρα που το πήρα στα χέρια μου, διαπίστωσα πως κάτι δεν πήγαινε καλά.Συγκεκριμένα το αυτοκίνητο αφήνοντας το τιμόνι στην ευθεία τραβούσε δεξιά (οι δοκιμές έγιναν στην Εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας και στην Αττικη οδό και παντα σε ευθείες),αμέσως πήρα τηλέφωνο την ΡΕΜΕΣ απο όπου και το αγόρασα και η απάντηση που πήρα ήταν πώς πιθανά ο αέρας στα λάστιχα δέν ήταν σωστός. Αρχικά πίστεψα πως κάνω λάθος,διότι είναι καινούργιο το αυτοκίνητο και πως είναι η ιδέα μου,αφού λοιπόν έλεγξα τον αέρα (ο οποίος ήταν σωστός 2.2 εμπρός 2 πίσω)συνέχισα τις δοκιμές σε συγκεκριμένα κομάτια της εθνικής οδού οδηγώντας εναλάξ και αλλο αυτοκίνητο (golf) για το οποίο ειμαι βέβαιος για την σταθερότητα του .Το αποτέλεσμα ήταν οτι επιβεβαιώθηκαν οι ανησυχίες μου, το scenic τραβούσε δεξιά.Πήγα το αυτοκίνητο στην ΡΕΜΕΣ όπου και το έβαλαν στο μηχάνημα της ευθυγράμισης το οποίο έδειξε οτι το αυτοκίνητο δεν ήταν σώστο.Έκαναν ευθυγράμιση του έκαναν τέστ και μου το παρέδωσαν σαν έτοιμο.Πήρα το αυτοκίνητο λοπόν και έφυγα, στην πρώτη ευθεία έκανα δοκίμη αλλά με μεγάλη απογοήτευση διαπίστωσα πως το πρόβλημα δεν είχε λυθεί.Παρόλα αυτά έβγαλα το αυτοκίνητο στην Εθνική οδό για να το δοκιμάσω όπου και σιγουρεύτηκα οτι δεν είχε λυθεί το πρόβλημα.Πήρα τηλέφωνο στην ΡΕΜΕΣ αλλά και στην ΜΑVA για να ζητήσω εξηγήσεις αλλά και να τους πω ότι μάλλον θα έπρεπε να αρχίσουν τις διαδικασίες για αντικατάσταση του αυτοκινήτου.Οι απαντήσεις που πήρα ήταν πως αντικαταστάσεις δέν γίνονται και εκείνο πού έπρεπε να κάνω είναι να ξαναπάω το αυτοκίνητο να το δούν και να δώσουν λύση(να βάλουν τους τροχούς πίσω μπρός)
Ζητάω συγνώμη αν κούρασα όποιον διάβασε το μήνυμα αλλά νομίζω πως δεν θα μπορουσε να καταλάβει κάποιος ακριβώς το πρόβλημα αλλά δέν θα μπορούσα και εγώ να κάνω τις ερωτήσεις που θέλω και οι οποίες είναι:
1)τι μπορεί να φταίει?
2)είναι υποχρεωμένοι σε αντικατάσταση απο την αντιπροσωπεία?
3)πού να απευθυνθώ για να λύσω το πρόβλημα?Φίλε μου αγόρασα μια Laguna II 1,8 Dynamique τον 9ο του 2001 απο τη ΝΟΡΕΝ.
Είχε το ίδιο πρόβλημα με το δικό σου.
Μένω εκτός Αθήνας σε άλλη επαρχιακή πόλη και έκανα 1-2 ταξίδια στην Αθήνα μόνο και μόνο για να μου λύσουν το πρόβλημα αυτό.Αφού μου έκαναν τις ευθυγραμμίσεις,η διαπίστωση ήταν η ίδια:το αυτοκίνητο συνέχιζε να τραβάει δεξιά.Μετά απο πολύ ψάξιμο έμαθα οτι:
1.Κανένα service της Ρενώ αρχικά δεν είχε τα στοιχεία ευθυγράμμισης της Laguna II και οι ευθυγραμμίσεις γίνονταν στο περίπου...
2.Δια στόματος τοπικού τεχνικού στην πόλη που μένω,όσες Laguna II φορούσαν Continental ελαστικά είχαν πρόβλημα ευθυγράμμισης.Η περιβόητη εγγύηση της Ρενώ όμως δεν καλύπτει ελαστικά οπότε το πρόβλημα μετατίθεται στον κάτοχο ο οποίος πρέπει να απευθυνθεί στην Continental...
Τρέχα γύρευε δηλαδή!!!!!
Τέλος,για την ιστορία,τα στοιχεία ευθυγράμμισης του αυτοκινήτου έφτασαν στο τοπικό service 12 μήνες μετά την αγορά και τελικά ευθυγράμμισα το αυτοκίνητο.Το αποτέλεσμα δεν με ικανοποιεί πλήρως,αλλά δεν είναι και το χάλι που είχα όλο αυτο το 12μηνο που περίμενα.
Πάντως έλεγξε και την μάρκα των ελαστικών που φοράει το αυτοκίνητό σου ή και πήγαινέ το σε κάποιον ανεξάρτητο τεχνικό να σου κάνει την ευθυγράμμιση (δεν είναι ανάγκη να το μάθει η Ρενώ).
Ισως δείς λύση στο πρόβλημά σου... -
το ιδιο προβλημα υπαρχει και σε μενα , εχει κοντινενταλ και το αμαξι τραβαει λιγο δεξια
ειναι αγορασμενο 9-2001 οποτε τυχαμε στην ιδια παρτιδα -
Εχει τυχει το προβλημα αυτο να οφειλεται κ απο τα ελατηρια ειδικα σε καποιες Laguna II. Αντικατασταση δεν υπαρχει περοπτωση να γινει. Απλα υπομονη κ με λιγο ψαξιμο ελπιζω να σου λυσουν το προβλημα.
-
Ο χρήστης ko123 έγραψε:
Γεια σας
Πρίν δυο μήνες αγόρασα το renault scenic 1.6 Expresion. Από την πρώτη μέρα που το πήρα στα χέρια μου, διαπίστωσα πως κάτι δεν πήγαινε καλά.Συγκεκριμένα το αυτοκίνητο αφήνοντας το τιμόνι στην ευθεία τραβούσε δεξιά (οι δοκιμές έγιναν στην Εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας και στην Αττικη οδό και παντα σε ευθείες),αμέσως πήρα τηλέφωνο την ΡΕΜΕΣ απο όπου και το αγόρασα και η απάντηση που πήρα ήταν πώς πιθανά ο αέρας στα λάστιχα δέν ήταν σωστός. Αρχικά πίστεψα πως κάνω λάθος,διότι είναι καινούργιο το αυτοκίνητο και πως είναι η ιδέα μου,αφού λοιπόν έλεγξα τον αέρα (ο οποίος ήταν σωστός 2.2 εμπρός 2 πίσω)συνέχισα τις δοκιμές σε συγκεκριμένα κομάτια της εθνικής οδού οδηγώντας εναλάξ και αλλο αυτοκίνητο (golf) για το οποίο ειμαι βέβαιος για την σταθερότητα του .Το αποτέλεσμα ήταν οτι επιβεβαιώθηκαν οι ανησυχίες μου, το scenic τραβούσε δεξιά.Πήγα το αυτοκίνητο στην ΡΕΜΕΣ όπου και το έβαλαν στο μηχάνημα της ευθυγράμισης το οποίο έδειξε οτι το αυτοκίνητο δεν ήταν σώστο.Έκαναν ευθυγράμιση του έκαναν τέστ και μου το παρέδωσαν σαν έτοιμο.Πήρα το αυτοκίνητο λοπόν και έφυγα, στην πρώτη ευθεία έκανα δοκίμη αλλά με μεγάλη απογοήτευση διαπίστωσα πως το πρόβλημα δεν είχε λυθεί.Παρόλα αυτά έβγαλα το αυτοκίνητο στην Εθνική οδό για να το δοκιμάσω όπου και σιγουρεύτηκα οτι δεν είχε λυθεί το πρόβλημα.Πήρα τηλέφωνο στην ΡΕΜΕΣ αλλά και στην ΜΑVA για να ζητήσω εξηγήσεις αλλά και να τους πω ότι μάλλον θα έπρεπε να αρχίσουν τις διαδικασίες για αντικατάσταση του αυτοκινήτου.Οι απαντήσεις που πήρα ήταν πως αντικαταστάσεις δέν γίνονται και εκείνο πού έπρεπε να κάνω είναι να ξαναπάω το αυτοκίνητο να το δούν και να δώσουν λύση(να βάλουν τους τροχούς πίσω μπρός)
Ζητάω συγνώμη αν κούρασα όποιον διάβασε το μήνυμα αλλά νομίζω πως δεν θα μπορουσε να καταλάβει κάποιος ακριβώς το πρόβλημα αλλά δέν θα μπορούσα και εγώ να κάνω τις ερωτήσεις που θέλω και οι οποίες είναι:
1)τι μπορεί να φταίει?
2)είναι υποχρεωμένοι σε αντικατάσταση απο την αντιπροσωπεία?
3)πού να απευθυνθώ για να λύσω το πρόβλημα?επειδή κάτι έχω ακούσει πήγαινε να κοιτάξεις την κρεμαγιέρα σου απ το τιμόνι μάλλον αυτή έχει πρόβλημα..
Μήπως διαπίστωσες και κανένα θόρυβο κατά την περιστροφή του τιμονιού? -
Φίλε μου εχει 10 μέρες που πήρα το mercedes GLK 220 CDI και έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.
Το πήγα ήδη 2 φορές στην αντιπρωσοπεία εγιναν ευθυγραμμίσεις κλπ το πρόβλημα συνεχίζεται και οι μηχανικοί μου λενε ότι το τράβηγμα είναι στα φυσιολογικά πλαίσια.
Το αυτοκίνητο φεύγει ανα 100μ πορείας τουλάχιστον 10μ δεξιά. Αντίθετα, δρόμους με κλίση αριστερα πάει ίσια και μου λένε οτο αυτό είναι φυσιολογικό. Τώρα μιλάω με γερμανία και ψάχνω να βρώ λύση.
ΑΛΑΞΑ μέχρι τώρα 5 αυτοκίνητα των 15.000€ που ήταν μια χαρα και τώρα που έδωσα 50000€ μου λένε ότι είναι φυσιολογικο να τραβαει δεξια. Αν βρώ λύση θα σας ενημερώσω. Κάθε βοήθεια επίσης δεκτή... -
Ο χρήστης ΣΤΕΦΑΝΟΣ1459 έγραψε:
Φίλε μου εχει 10 μέρες που πήρα το mercedes GLK 220 CDI και έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.
Το πήγα ήδη 2 φορές στην αντιπρωσοπεία εγιναν ευθυγραμμίσεις κλπ το πρόβλημα συνεχίζεται και οι μηχανικοί μου λενε ότι το τράβηγμα είναι στα φυσιολογικά πλαίσια.
Το αυτοκίνητο φεύγει ανα 100μ πορείας τουλάχιστον 10μ δεξιά. Αντίθετα, δρόμους με κλίση αριστερα πάει ίσια και μου λένε οτο αυτό είναι φυσιολογικό. Τώρα μιλάω με γερμανία και ψάχνω να βρώ λύση.
ΑΛΑΞΑ μέχρι τώρα 5 αυτοκίνητα των 15.000€ που ήταν μια χαρα και τώρα που έδωσα 50000€ μου λένε ότι είναι φυσιολογικο να τραβαει δεξια. Αν βρώ λύση θα σας ενημερώσω. Κάθε βοήθεια επίσης δεκτή...Το ίδιο μου έλεγαν κι εμένα για την w211, που τράβαγε δεξιά από την αρχή ( Υπήρχε και μια μικρή απόκλιση προς τα έξω στον πίσω αριστερό τροχό). Η συνήθης αιτιολογία των επισήμων ότι είναι έτσι ρυθμισμένα για να πάνε προς τα δεξιά σε περίπτωση που αποκοιμηθεί ο οδηγός δεν πολυστέκει, ούτε ότι είναι ευαίσθητο το σύστημα διεύθυνσης στις κλίσεις του δρόμου και τείνει προς τα δεξιά όπως κι αυτές, μου φαινόταν πολύ επαρκής δικαιολογία. Τελευταία το πήγα για ευθυγράμμιση σ' ενα γνώστη του αντικειμένου κι ώς δια μαγείας το αυτοκίνητο πάει πλέον ευθεία. Ένας καλός μάστορας με καλά μηχανήματα μπορεί να το διοθρώσει. Μου είπε ακόμη ότι υπάρχουν και κάτι έκκεντρες βίδες της ΜΒ που είναι για αυτή ακριβώς τη δουλειά (δεν κατάλαβα όμως που ακριβώς τις βάζουν-αυτοί θα ξέρουν).Δυστυχώς δεν γνωρίζω περισσότερα πάνω στο αντικείμενο για να δώσω πιο ακριβείς πληροφορίες.
-
Ο χρήστης ΣΤΕΦΑΝΟΣ1459 έγραψε:
Φίλε μου εχει 10 μέρες που πήρα το mercedes GLK 220 CDI και έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.
Το πήγα ήδη 2 φορές στην αντιπρωσοπεία εγιναν ευθυγραμμίσεις κλπ το πρόβλημα συνεχίζεται και οι μηχανικοί μου λενε ότι το τράβηγμα είναι στα φυσιολογικά πλαίσια.
Το αυτοκίνητο φεύγει ανα 100μ πορείας τουλάχιστον 10μ δεξιά. Αντίθετα, δρόμους με κλίση αριστερα πάει ίσια και μου λένε οτο αυτό είναι φυσιολογικό. Τώρα μιλάω με γερμανία και ψάχνω να βρώ λύση.
ΑΛΑΞΑ μέχρι τώρα 5 αυτοκίνητα των 15.000€ που ήταν μια χαρα και τώρα που έδωσα 50000€ μου λένε ότι είναι φυσιολογικο να τραβαει δεξια. Αν βρώ λύση θα σας ενημερώσω. Κάθε βοήθεια επίσης δεκτή...μετά από 6 χρόνια θα το χει πουλήσει...! Από τα βαθύτερα ξεθαψίματα θέματος.
-
αρχαιολογία, ε;
-
thank you.
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ SCENIC τραβάει δεξιά ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!