-
Taso το αλλο που το πας που με το που μπηκα πιστα γυρναγα πιο αργα απο την αλλη φορα με τα νερα
-τα λαστιχα δε παταγανε καθολου για πολλους γυρους...
μπορω να πω οτι στην αρχη που εκανα 4-5γυρους με τα εξαλτο το αμαξι ηταν πιο καλο. ενα θα πω. στην αρχη εκανα 1.19.3 με τα χανκοοκ και 1.20 με τα εξαλτο με τις ιδιες εντελως λαθος γραμμες...αυτο λεει πολλα για τα χανκοοκ- οι γραμμες μου ηταν για το!#@%
-Η πιστα στη κ1 ηταν εντελως χαλια απο το βλακα το κολλητο μου
-επισης ειμαι εντελως εκτος τοπου και χρονου με το θεμα γραμμες και πιστα.
3 ανθρωποι μπηκαν μεσα timkoul-lef-roadrunner μεχρι να παρω μπρος.
Θεωρω οτι με καθαρη τη κ1 και λιγο πιο προσεκτικη οδηγηση το αμαξι θα ηταν στο 1.17 στρογγυλο.και παλι ομως περιμενα πιο κατω.
το θεμα ειναι οτι το αμαξι ειναι μαλακο εμπρος.δε ξερω αν θα στρωσει με rebuilt απο τα αμορτισερ ή με 2 σκληροτερα ελατηρια......
ο δε κωλος ειναι βραχος και ακομα και σε τιμονιες γυρνα πιο προοδευτικα και ομορφα απο πριν.οπως το θελω σχεδον.
ειναι χαρακτηριστικο οτι ο τιμος οταν πρωτομπηκε στη κ8 τη πρωτη φορα ειχε κλεισει τα ματια και περιμενε να μετρησει σβουρες.αλλα στη κ9 με μουτζωνε...πριν το πεις το ξερω το θεμα ειναι τα φρενα σε προλαβα.
φρεναρω πολυ νωρις και κυριως κλεινομαι νωρις.
επισης φοβαμαι οτι τελικα εχουν δικιο οσοι λενε για καμπερ εμπρος.
απο την αλλη δε μπορω να αποδεχτω το γεγονος οτι ο γαλλος ακομα και στο rc δε πειραζει καθολου καμπερ................
ΦΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.υ.γ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΡΓΑΤΩΡΕς ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΛΛΟΣ
- οι γραμμες μου ηταν για το!#@%
-
Tην επόμενη φορά που θα πας θα προσπαθήσω να είμαι και εγώ. Χθες δεν μπορούσα με τπτ.
Προσπάθησε να είσαι την Τρίτη στον Καρτόδρομο. Θα έχει μάθημα
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
χτες πηγα πιστα. αλλη ωρα εντυπωσεις .
ενα ευχαριστω στο προσωπικο μου πιτ στοπ team μανθο-νικο που με βοηθησαν να αλλαξω λαστιχα.!!!!!Ευχαρίστησή μας και ΄φυσικά 'ευχαριστώ' και 'γω που μου έδωσες το 206 σου για μερικούς γύρους.
χρονοι χαλια. λαστιχα γλυστραγαν τραγικα στους πρωτους 20-30 γυρους. μετα εστρωσαν εμαθα λιγο γραμμες και κατεβασα απο 1.19.3 στο 1.17.6.
σημειωνω οτι την αλλη φορα με λασπες και νερα στη πιστα ειχα κανει παλι 1.19.
η με τις 22αρες το αμαξι εχει αλλαξει στριψιμο.
πολλα μουτρα πλεον και αλλες γραμμες. οχι οτι αυτε που ειχα ηταν καλες...
τα φρενα αλλου αν και ζεσταθηκαν ως βρασανε οταν πιεσα στο τελος που επεσε η ζεστη.Τα φρένα όντως άριστα αλλά οι σιδερένιες τα 'υποτιμούν'...
Μόλις βρεις 1 σετ αλουμινένιες σχετικά ανοιχτές να τις πάρεις.
Ανάρτηση και ραβδοι μια χαρά.... αν και εγώ θα το ήθελα λίγο πιο σκληρό (αλλά τότε θα χάσει στο δρόμο = φαυλος κύκλος...)επισης η πιστα ειχε χωματα σε 2 σημεια κ1-κ3 απο τις εξοδους του καφρου του κολλητου με το γκολφ ο οποιος την ειδε d1-drift champion και το ελιωσε το γκολφ....τι σου κανει 30+κιλα ροπη.
τραβαγε τιμονιες γυρναγε και μετα ταπα γκαζι και παμε παλι1!!!!!βάρβαρος... αλλά 'ωραίος'
...Μπαα...δεν πρόκειται να βιαστώ ούτε ψάχνω λύσεις εξ'αποστάσεως...απλά γνώμες μαζεύω...Μέχρι τον Αυγουστο που θα υπάρχουν οι...πόροι για την μετατροπή έχουμε καιρό...
...χρειάζεσαι ένα 'σεμινάριο Γαλλικής ανάρτησης' ...
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
.....3 ανθρωποι μπηκαν μεσα timkoul-lef-roadrunner μεχρι να παρω μπρος.......και γω στα έλεγα αλλά που να με ακούσεις...
Αφού το 'στραμπουλούσες' το καημένο το 206 (πολλά km/h στην είσοδο και μούτρα μετά)...επισης φοβαμαι οτι τελικα εχουν δικιο οσοι λενε για καμπερ εμπρος.....
υπερβολές...
...απο την αλλη δε μπορω να αποδεχτω το γεγονος οτι ο γαλλος ακομα και στο rc δε πειραζει καθολου καμπερ.....................
Το RC είναι δρόμου και όχι πίστας...
Αν ήταν για πίστα θα του είχε βάλει και τα PS άκρα...
Άλλο δρόμος (κρύα λάστιχα, αργές διαδρομές κλπ κλπ) άλλο πίστα ('τάπα'...) -
ΝΑΙ Αλλα μανθο ουτε στα xs τα αγωνιστικα δινει καμπερ ο γαλλος.
αυτο πως το εξηγουμε?τελικα το θεμα δεν ηταν στην εισοδο/ τα χλμ που μαζευα ηταν μεν πολλα αλλα χωρις υπερβολη το αμαξι ισως σηκωνει και αλλα.
το θεμα ειναι μεσα στη στροφη που εχω το κακο συνηθειο λογω ελλειψης δυναμης να φυτευω το γκαζι στο πατωμα απο την αρχη και να μη περιμενω το απεξ.ετσι εχω την ασιθηση οτι δε χανω τοσο πολυ απο τα λιγα αλογα αλλα καποιες στροφες π.χ κ9 με πεταει εξω. αντιθετα στις φυστικιες το αμαξι και τερμα γκαζι να εισαι δε καταλαβαινει και πολλα.
ατιμη ροπη.... -
Ίσως να το περιγράφω λάθος.
Να το πω πιο αναλυτικά....εδώ(για να μην τα γράφω δύο φορές )
-
Την προηγούμενη φορά πάντως που σε είχα δει, είχες την τυπική οδήγηση υποστροφής. Δηλαδή μπαίνω με πολλά και σβαρνάω την μούρη μέχρι να στρίψει. Οσο και γκάζι έχεις εκεί, αυτό πάλι θα μουριάσει. Μετά από ένα σημείο και μπλοκέ να έχεις πάλι το ίδιο θα σου κάνει.
Γι'αυτό σου λέω να έρθω και εγώ την επόμενη φορά (όχι ότι εγώ είμαι καλύτερος, το ξεκαθαρίζουμε αυτό) απλώς για να μπεις σε ένα πρόγραμμα, μπαίνω αργά και χωρίς πολλά φρένα (χωρίς αποσταθεροποίηση) να βρω τις γραμμές μου και τις δυνάμεις φυσικής που ασκούνται στο αυτοκίνητό μου και μετά αρχίζω μία-μία στροφή να την δοκιμάζω μέχρι όπου πάει...
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
ΝΑΙ Αλλα μανθο ουτε στα xs τα αγωνιστικα δινει καμπερ ο γαλλος.
αυτο πως το εξηγουμε?Εάν οδηγήσεις το δικό μου σε διάφορα οδοστρώματα θα το εξηγήσεις και μόνος σου.
Η εξήγησή μου είναι καθαρά εμπειρική.
Για πίστα και καλή άσφαλτο το κάμπερ βοηθά πολύ, αφού βελτιώνει την μούρη τόσο σε απόκριση όσο και σε κράτημα. Σε ολισθηρό οδόστρωμα που δεν 'σφίγγει' τα ελαστικά ώστε να 'πατήσουν πέλμα' το αρνητικό κάμπερ φέρνει συχνά και το αντίθετο αποτέλεσμα και σε δημόσιο δρόμο θέλει πολύ προσοχή στο έμπα, αφού δεν ξέρεις πότε ο δρόμος θα σε 'πουλήσει'. Άρα στο χώμα ή γλυστερή άσφαλτο όπου απευθύνεται κυρίως το XS Volant (δηλαδή σε Rally) τρέχει με μαμίσιο κάμπερ αλλά εάν χρειαστεί να τρέξει σε καλή άσφαλτο ή πίστα τότε και σε αυτό βάζουν τα άκρα του αγωνιστικού CC. Η προσεκτική επιλογή ελαστικών βοηθάει πολύ εδώ.
Έχω συναντήσει πολλές φορές αλλόκοτη συμπεριφορά σε δημόσιο δρόμο και σε συνδυασμό με τα ADVAN, όπου εκεί που η μούρη υποστρέφει κάποια στιγμή βρίσκει πρόσφυση και εκεί λειτουργεί το κάμπερ οπότε η μούρη μπαίνει μέσα αστραπιαία και ο κώλος μένει εκτεθειμένος στην επερχόμενη και κοινώς ονομαζόμενη 'σφαλιάρα'. Οδηγικά αντιμετωπίζεται αλλά οπωσδήποτε θα πρέπει να είσαι συγκρατημένος στην είσοδο. Με βοήθησε τα μέγιστα η 22άρα εμπρός και αυτήν τη στιγμή ο κώλος (με 20άρες και 22άρα - α λα RC χωρίς τις f@cking μπάρες) έχει πλέον την απαιτούμενη αδράνεια για να βρεις χρόνο να προλάβεις την φάπα, ειδικά εάν δεν είσαι πάνω από 60-70% στο τιμόνι.
Το 206 έχει κάποιο παραπάνω βάρος και δεν είναι Rallye για να ακούσει αδιαμαρτύρητα ακόμη και την καθυστερημένη εντολή του οδηγού (δηλ. δεν συγχωρεί εύκολα το λάθος του έμπειρου - και αντιθέτως του άπειρου τα λάθη τιμωρούνται περισσότερο από το Rallye και λιγότερο από το 206 Sanrallye). Με το σωστό στήσιμο όμως όλοι μας μπορούμε να το φέρουμε εκεί που μας αρέσει και νιώθουμε ασφαλέστερα.Με το μπλοκέ -όταν τραβάει τη μούρη μέσα- η 'φάπα' θα είναι και πολύ πιο έντονη αλλά και σαφώς πιο αντιμετωπίσιμη ελέω πρόσφυσης εμπρός. Αλλά θα χρειάζεται οπωσδήποτε δύναμη για να γίνει σωστά και να μην προδοθείς σε κρίσιμη στιγμή. Δεν έχω οδηγήσει μπλοκέ αλλά το φαντάζομαι. Ε, Τάσο;
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Με το μπλοκέ -όταν τραβάει τη μούρη μέσα- η 'φάπα' θα είναι και πολύ πιο έντονη αλλά και σαφώς πιο αντιμετωπίσιμη ελέω πρόσφυσης εμπρός. Αλλά θα χρειάζεται οπωσδήποτε δύναμη για να γίνει σωστά και να μην προδοθείς σε κρίσιμη στιγμή. Δεν έχω οδηγήσει μπλοκέ αλλά το φαντάζομαι. Ε, Τάσο;
Βασικά και με το στήσιμό μου σε συνδυασμό με το μπλοκέ επειδή τα επίπεδα πρόσφυσης είναι πολύ υψηλά πρέπει να είσαι στην στροφή απαραίτητα μόνο με γκάζι (και αφήνεις το πίσω μέρος να ακολουθήσει). Ομως δεν έχει 'ασε'¨και ιδιαίτερα στο όριο της πρόσφυσης. Πλέον δεν μιλάμε για σφαλιάρες αλλά για μπάτσες
-
εμενα παντως οσο και να το πιεσα εσκεμενα για να δω αντιδρασεις στις 2 ανοιχτες κ8-κ3 ποτε δε με τρομαξε ιδιαιτερα. μπορω να πω οτι τη προηγουμενη φορα με τις μαμα ραβδους ηταν σαφως πιο επικινδυνο οταν εφευγε.
ειδικα στη κ8 κανα δυο φορες αφησα γκαζι με πολλα περισοοτερα απο οτι πρεπει και το αμαξι η αντιδραση του ηταν διορθωσιμη και ελεγξιμη μια χαρα. και ακομα και στην αρχη που μου γυρισε στη κ8 με κρυα τα λαστιχα το μαζεψα με 2 αναποδα μονο ενω ττων φωτων σε αναλογη περιπτωση εκανα 3 και ειχα ψιλοχεστει... -
Χεχεχεχε που να δειτε τι γινεται με τα 106 στην 8 ......
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Χεχεχεχε που να δειτε τι γινεται με τα 106 στην 8 ......Mετρανε σβουρες ?
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
εμενα παντως οσο και να το πιεσα εσκεμενα για να δω αντιδρασεις στις 2 ανοιχτες κ8-κ3 ποτε δε με τρομαξε ιδιαιτερα. μπορω να πω οτι τη προηγουμενη φορα με τις μαμα ραβδους ηταν σαφως πιο επικινδυνο οταν εφευγε.Να συμπεριλάβεις και το γεγονός ότι μαθαίνεις και καλύτερα την πίστα, αλλά και το ότι το τωρινό σου στήσιμο πιθανότατα σε έχει πιο τσίτα, άρα και πιο έτοιμο στις αντιδράσεις σου. Ο δικός μας ο ρόλος στο στρίψιμο είναι πολύ σημαντικότερος από την ανάρτησή μας. Έτσι μπορεί στην πίστα να αποδίδεις καλύτερα και στον δημόσιο δρόμο χειρότερα από ό,τι πριν (μπορεί και όχι απαραίτητα αλλά καταλαβαίνεις τί θέλω να πω).
-
μιλτο καμια σχεση. οπως εσκουζα παλια με τις μαμα ραδβους δεν ηξερα που παταγα πισω και απο feddback χαλι μαυρο.
τωρα παλι feedback δεν εχω ιδιαιτερο αλλα ξερω που παταει.
για να καταλαβεις ενα 106 φευγει ο κωλος λογω στησιματος. το νιωθεις.
στο δικο μου φευγει λογω βαρους-αδρανειας. νιωθεις τη διαφορα...αλλο πατημα.το θεμα ειναι οτι πολυ φοβαμαι οτι τα αμορτισερ μου εχουν αρχισει και πεφτουν σε αποδοση... θα το δουμε απο αυριο.εθνικη το αμαξι πλεον καποιε φορες δινει μια αισθηση οτι πλεει.
-
Όντως στο 106-VTS όταν ο κώλος φεύγει απλά στρίβεις, ενώ 206 όταν ο κώλος φεύγει απλά... σε αδειάζει. Πιστεύω ότι είναι θέμα βάρους και σε εμάς καλύπτεται-μπαλώνεται το πρόβλημα μόνο με μπλοκέ και πολλή δύναμη.
Πάντως αν τον συνηθίσεις τα καταφέρνεις μια χαρά, αλλά όπως και να έχει η κατάσταση σε προτρέπει να το πηγαίνεις πιστιάρικα και όχι ραλλύστικα γιατί αργά ή γρήγορα θα την φάς την... φάπα σου. -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Όντως στο 106-VTS όταν ο κώλος φεύγει απλά στρίβεις, ενώ 206 όταν ο κώλος φεύγει απλά... σε αδειάζει.Χμ.Οταν διώχνεις τον κώλο στο 106 απλα στρίβεις,γιατι αν 'φεύγει' όπως λές,χαιρετάς το πλατάνι.
-
εεε μήπως το 106 έχει σαφώς πιο 'σκληρά' χαρακτηριστικά (αναλογικά με το βάρος του) σε σχέση με το 206 ακόμα και αν το 206 έχει 22άρες (κλπ κλπ)
-
δε νομιζω μανθο... το δικο μου ειναι αρκετα πιο σκληρο απο 106 πλεον...
αυτα τα συνεμπλοκ + τα 70κιλα πισω παραπανω κανουν τη διαφορα.σκεψου ενα 106 με ενα ατομο στο πισω καθισμα και μαλακομενα συνεμπλοκ
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
Χεχεχεχε που να δειτε τι γινεται με τα 106 στην 8 ......
Mετρανε σβουρες ?
Αν τιμονιασεις οπως ενα 206, σαφως.
Γενικως σε οσα γρηγορα 106 εχω μπει ή εχω δει απ' εξω, στην 8 ο οδηγος βαζει το τιμονι με το σταγονομετρο και με το ποδι στο γκαζι να τραβηξει η μουρη την ουρα, γιατι αν μεινει ξεκρεμαστο γυρναει. Αν γυρισει δεν ειναι οτι το χανεις και βγαινεις απαραιτητα, απλα χαζευεις και χανεις χρονο και πελμα ελαστικου. Συνηθως το ξεκολλημα εκει ειναι ακαριαιο και επειδη καμμια φορα ορμαμε στο κερμπ, ακομα και αυτη η επαφη μπορει να στειλει την ουρα, και τοτε το αναποδο πρεπει να ειναι πολυ γρηγορο (αλλα οχι πολυ σε ποσοτητα).
Γενικως θελει τσιγκουνια στο τιμονι και το γκαζι. Αλλα αν το κανεις σωστα, περναει γρηγορα και στηνεται και πολυ καλα για την 9. -
Ο χρήστης offset έγραψε:
Όντως στο 106-VTS όταν ο κώλος φεύγει απλά στρίβεις, ενώ 206 όταν ο κώλος φεύγει απλά... σε αδειάζει.
Χμ.Οταν διώχνεις τον κώλο στο 106 απλα στρίβεις,γιατι αν 'φεύγει' όπως λές,χαιρετάς το πλατάνι.
Το αυτό εννοώ.
Tα Rallye-VTS είναι περισσότερο παιχνίδι από το 206.
Τα πάντα για το Peugeot 206