-
........
-
........
-
........
-
Αν μπορεις να μεινεις χωρις αμαξι για μια μερα,στειλτα Αθηνα για επισκευη και τα 4 και θα εισαι jet!Ειναι κριμα να τα πεταξεις...
-
Οπως είπε και ο Δικαστής, στείλτα στην ΚΟΝΙ, αγοράζουμε ΚΟΝΙ για 2 λόγους, είναι πολύ καλά και επισκευάσιμα, μην το σκέφτεσε καθόλου, το κόστος είναι υποπολαπλάσιο απο την αγορά καινούργιων.
-
Αγοράζεις επισκευάσιμα για να μην αλλάζεις.
-
εγω παλι εχω δει 2 περιπτωσεις με κονι κιτρινα που τα επισκευασαν και μετα απο 12 ο ενας και 16000 χλμ ο αλλος βγηκαν οφ ξανα τα αμορτισερ...
-
.........
-
Ο χρήστης TSAF έγραψε:
Τελικά θα τα πάω για επισκευή, μου είπαν ότι γίνεται αυθημερών, και με 150 Ε
Τώρα, πόσο γρήγορα θα πέσει η αποδοσή τους? Θα δείξει....150 ευρώ και τα 4; Αλήθεια, ποιος αναλαμβάνει την επισκευή;
-
Γνωρίζετε ότι μετα την επισκευή παύουν να είναι αερος-λαδιου και είναι μόνο λαδιού??...ΚΟΝΙ εχω και εγώ και η επισκευή τους ήταν ένας απο τους λόγους που τα διάλεξα..Αλλά........
-
εμενα αυτος που μου τα περασε ειπε πως επισκευη γινεται με αζωτο και λαδι και ειναι οπως πριν
-
και εμένα έτσι μου είχαν πεί....
-
Κι εγώ τα επισκεύασα πέρσυ το καλοκαίρι, αν θυμάμαι καλά με 250. Στο αμορτισερόμετρο έδειχναν πριν την επισκευή γύρω στα 25 και μετά 60, όπως προβλέπουν οι προδιαγραφές της Koni.
Για άζωτα, λάδια κλπ. δεν έχω ιδέα. Πάντως η Corola μου, μετά την επισκευή, συμπεριφέρεται άψογα.
-
Στο επίσημο service της ΚΟΝΙ, η επισκευη κοστίζει ~150€ και για τα 4 αμορτισερ.
Τα ΚΟΝΙ είναι πολύ καλά αμορτισέρ και πιο ανθεκτικα απο τα bilstein σαν κατασκευη αλλα δεν είναι τόσο άνετα όσο τα δεύτερα, λόγο του τρόπου λειτουργίας τους. Έχουν πολύ σφικτή επαναφορά (rebound) γι'αυτο και το κρατημά τους είναι τόσο καλό ενώ επίσης δεν έχουν πρόβλημα αναπηδήσεων μέσα στη στροφή, σε αντίθεση με τα bilstein τα οποία έχουν αρκετά σφικτή την συμπίεση (bound) και σχετικά μαλακή επαναφορά.
Στο corsa τα ΚΟΝΙ μου αντέξαν 60.000km από καινούργια, με αρκετές φορές μέγαρα και καρτόδρομο. Μετά την επισκευή έχουν περάσει 20.000km αλλα τα αμορτισέρ ήδη τα έχουν παίξει, βεβαια ήμουν και πιο βάρβαρος σε αυτά τα τελευταία χιλιόμετρα με το αμάξι να έχει κάνει και 2 αναγνωρίσεις για ασφάλτινα ράλλυ οπου μάλιστα στο τελευταίο δοκίμαζα τις 'μπούκες' στην άκρη του δρόμου .
-
Ας ρωτήσω άλλη μία: που είναι το επίσημο σέρβις της ΚΟΝΙ;
Ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Ας ρωτήσω άλλη μία: που είναι το επίσημο σέρβις της ΚΟΝΙ;Ευχαριστώ!
o episimos eisagwgeas einai edw
ta katastimata edw
emena mou eixan pei gia topo8etisi amortiser ara ypo8etw kanoun kai to service... Den exeis para na tilefwniseis kai na sou li8ei h aporia
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Ας ρωτήσω άλλη μία: που είναι το επίσημο σέρβις της ΚΟΝΙ;Ευχαριστώ!
Σαν να έχεις δίκιο φίλε. Οταν εγώ θέλησα να ενημερωθώ για την επισκευή με παρέπεμψαν σε συνεργαζόμενο συνεργείο, που το βρίσκεις από μόνος σου είτε από ένστικτο ή από σύμπτωση. Ομως, ο τεχνικός είναι πραγματικά άψογος. (το άψογος πάντα κατά την γνώμη μου και το εννοώ)
-
........
-
Συγγνώμη που "ανασταίνω" αυτό το παλιό νήμα, αλλά δεν έχει νόημα να ανοίγω νέο, εφόσον υπάρχουν χρήσιμες πληροφορίες στο παρόν.
Το αυτοκίνητό μου, Αλφα 156 1.6 1999 (αγοράσθηκε μεταχειρισμένο) έχει τα ΚΟΝΙ κίτρινα και η αλήθεια είναι δε γνωρίζω σε ποιά ρύθμιση είναι και αν έχουν αλλαχθεί τα ελατήρια με χαμηλώματος ή κι αν έχουν επισκευασθεί στο παρελθόν.
Ήθελα να πάω για έλεγχο σε αμορτισερόμετρο κι αν χρειάζεται να τα επισκευάσω...
Μίλησα με την αντιπροσωπεία της ΚΟΝΙ και μού είπαν ότι
- δυστυχώς δεν υπάρχει κανένας πιστοποιημένος τεχνικός στη Θεσσαλονίκη - δεν υπήρχε ζήτηση συγκεκριμένα - παρά μόνο λίγοι στην Αθήνα.
(αν και ένα συνεργείο, του Καλυβίδη, λέει πως κάνει επισκευές κ δίνει εγγύηση ενός έτους) - επισκευαζόμενα μετατρέπονται αποκλειστικά και μόνο σε λαδιού, όχι αέρα ή αέρα/λαδιού.
- είπαν να τα στείλω σε αυτούς (εφόσον χρειάζονται επισκευή δλδ) και αυτοί θα τα ελέγξουν και θα τα προωθήσουν σε πιστοποιημένο συνεργείο, μαζί με όλα τα απαραίτητα ανταλλακτικά
(αυτό με ψύλλιασε μήπως απλώς αυξήσει το κόστος, εφόσον μπαίνει ως μεσάζοντας η αντιπροσωπεία, αλλά αν έχω έγγραφο επισκευής/απόδειξη από αντιπροσωπεία, αυτό μπορεί να αξίζει και κάτι παραπάνω, ως προς την εγγύηση)
Εφόσον δε με βλέπω να τρέχω Αθήνα μόνο γι αυτή τη δουλειά ήθελα να ρωτήσω πώς γίνεται η διαδικασία...
- δηλαδή το πάω στο συνεργείο/ευθυγραμμισά και μπαίνει σε ράμπα το αμάξι και μένει εκεί μέχρι να αποσταλούν Αθήνα, επισκευαστούν κ επιστραφούν τα αμορτισέρ;
- πόσο χρόνο διαρκεί η επισκευή, γνωρίζετε;
- δυστυχώς δεν υπάρχει κανένας πιστοποιημένος τεχνικός στη Θεσσαλονίκη - δεν υπήρχε ζήτηση συγκεκριμένα - παρά μόνο λίγοι στην Αθήνα.
-
Γιατί να μπείς σε όλη αυτή τη διαδικασία και στα έξοδα? 'Εχεις ενδείξεις από τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ότι υπάρχει πρόβλημα με τα αμορτισέρ? Ανησυχείς για το αν είναι ασφαλές κατά την οδήγηση? Θες να τρέχεις?
Είναι και του '99 το αυτοκίνητο, ρισκάρεις να σου βγει και κανένας περίεργος λογαριασμός. Αυτά τα Koni τα sport είναι μπελαλίδικα...
ΚΟΝΙ επισκευή