-
Ας μην ξεχνάμε ότι η Honda εξελίσσει 17 ολόκληρα χρόνια τους κινητήρες μεταβλητού χρονισμού ενώ η VW 3-4 τους FSI.... Είναι επόμενο απλές συγκρίσεις άμεσου-έμμεσου ψεκασμού απλά να μην στέκουν. Δηλαδή πρέπει οι FSi να είναι πιο οικονομικοί μόνο και μόνο επειδή είναι άμεσου ψεκασμού;
Ένας τομέας στον οποίο δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανείς τη Honda είναι οι κινητήρες. Στις προηγούμενες γενιές του civic ήταν ίσως ο πιο μεγάλος λόγος να πάρεις Honda. Λες σήμερα να ξέχασε να κάνει κινητήρες; Για μένα στους μηχανικούς της αξίζει ένα μεγάλο respect.χαμηλές στροφές-> χαμηλή κατανάλωση (μικρή ισχύς), υψηλές στροφές-> μεγάλη ισχύς (υψηλή κατανάλωση)
Που είναι το παράλογο; Αν υπήρχαν πιο πολλά άλογα και πιο πολλή ροπή στις χαμηλές στροφές δεν θα ήθελαν περισσότερο καύσιμο;
Για να μην παρεξηγηθώ ότι είμαι υποκειμενικός δεν έχω Honda, ούτε έχω παραγγείλει ούτε θα παραγγείλω το νεο civic.
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Ειδικα με τον 2λιτρο του Vag δε χωρα συγκριση.
Βέβαια... σύμφωνα με τους 4Τ η κατανάλωση για συγκεκριμένη διαδρομή ήταν 12 για το 2λιτρο Leon και 10,1 για το Civic. Αν κρίνω από το 10,1 η δοκιμή πρέπει να ήταν σε γρήγορους και 'πιεστικούς' ρυθμούς.
Ο κινητήρας του Civic δεν έχει κάτι τεχνολογικά νέο. Το V-Tec το δουλεόυνε γύρω στην 20ετία αν δε κάνω λάθος. Μάλιστα έχει και ένα 'πισωγύρισμα' καθώς έχει 1 εκκεντροφόρο... Δεν διακρίνεται για την υψηλή ισχύ του, ιδιαιτέρως στις χαμηλές, όπως κάθε Honda, αλλά για την οικονομία του.
-
λοιπόν, το μόνο που θα κάνω είναι να καταγγείλω τον Omikrone3 ως εριστικό και ανεπιθύμητο και μακάρι να γράφει λιγότερα γιατί δεν έχω όρεξη να τον διαβάζω, όπως και άλλοι εδώ μέσα, όπως υποπτεύομαι
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
FSI ακριβως επειδη θα πρεπει να τον δουλευεις ψηλα.(και με 98αρα)α ξέχασα... εσείς βάζετε 98αρα βενζίνη... Εμεις βάζουμε ακόμα τη φτηνή και δε μας πειραξε καθόλου
-
Ο χρήστης pankal έγραψε:
λοιπόν, το μόνο που θα κάνω είναι να καταγγείλω τον Omikrone3 ως **εριστικό και ανεπιθύμητο **και μακάρι να γράφει λιγότερα γιατί δεν έχω όρεξη να τον διαβάζω, όπως και άλλοι εδώ μέσα, όπως υποπτεύομαιΕγώ λέω να γράφει όσα θέλει και να τον διαβάζει όποιος θέλει. Εριστικός μπορεί να γίνει οποιοσδήποτε εφόσον εκνευριστεί ή διαφωνεί κάθετα με άλλους. Αυτός δεν είναι λόγος να σηκωθεί να φύγει.
-
Μια χαρά τον βρίσκω τον Omikrone3. Λέει τη γνώμη του και μιλάει με επιχειρήματα. Το να πει μέσα στα επιχειρήματα και πράγματα που είναι λάθος (δεν γνωρίζω αν έχει πει κάτι λάθος ως τώρα), είναι ανθρώπινο, όλοι το κάνουμε.
-
Γενικά όμως ακουμε ασχημες γνώμες από όσους δε το έχουν οδηγήσει και καλές από όσους το οδήγησαν
Αυτό είναι σημαντικό. Προσέξτε λίγο τα μηνύματα και θα δείτε ότι έτσι γίνεται
-
Εμένα μόνο η τιμή του μου τη σπάει.
Στα ίδια πάνω-κάτω λεφτά παίρνεις αντίστοιχου εξοπλισμού και ιπποδύναμης Mazda 6, Mondeo, Vectra, Octavia, 407 κλπ κλπ. -
σωστο και αυτούς θεωρούν και αντιπάλους...
Οτι κατάλαβαινεις -
Κι εκεί που είμαι έτοιμος να το ακυρώσω το παλιοCivic αφού ο κινητήρας είναι του πεταματού, οι χώροι της πλάκας και το look πολύ extreme, μου σκάνε δύο τεστς στα χέρια. Ενα του 207 1.6 από τους 4Τ κι ένα του Civic στο Auto Weekend.
Και κοίτα το γράφει ο 'παλιοάσχετος' στο Auto Weekend...'Οι πίσω επιβάτες έχουν τόσο χώρο για τα πόδια τους που μπορούν να καθίσουν σταυροπόδι...'
'...ενώ από πλευράς ποιότητας κατασκευής ακόμη και οι καλύτεροι 'Γερμανοί', με τα τρία όμως χρόνια εγγύησης, θα τα βρούν σκούρα απέναντι στις συναρμογές του Honda, που έχει κι εφτά χρόνια εγγύηση, δηλαδή τα διπλάσια'
'Κάνει θόρυβο (ο κινητήρας), δεν είναι ότι ομαλότερο σε λειτουργία, αλλά αυτά λίγο ενδιαφέρουν μπροστά στη 'ζωηράδα' του και στο γεγονός ότι η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 9,5 λίτρα/100χλμ, με το σύστημα Vtec να δουλεύει ακατάπαυστα'
'Στις στροφές πάντως το αμάξωμα παίρνει μικρές κλίσεις, ενώ, ακόμη και κοντά στο αποκαλούμενο όριο, στρίβει ουδέτερα και η υποστροφή στα κλειστά κομμάτια εκτός του ότι εμφανίζεται προοδευτικά, διορθώνεται εύκολα με λιγότερο γκάζι ή περισσότερο τιμόνι'Πόσα καίει το supermini 207 1.6 Αλέκο????
10.6 τα 100????
Μα καλά δεν τους ειπε κανείς εκεί στην PSA για τον FSI....????Y.Γ. Το να αμφισβητούμε τους κινητήρες Honda νομίζω ότι είναι ολίγον άτοπο. Οταν μου βγάζει 100 ίππους λίτρο από ατμοσφαιρικό κινητήρα (τάπερ) το βουλώνω και αρχιζω να σφυράω αδιάφορα....
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Γενικά όμως ακουμε ασχημες γνώμες από όσους δε το έχουν οδηγήσει και καλές από όσους το οδήγησανΑυτό είναι σημαντικό. Προσέξτε λίγο τα μηνύματα και θα δείτε ότι έτσι γίνεται
Τώρα, για να καταλάβω, περιμένεις συζητήσεις και συμπεράσματα επί ίσοις όροις σε ένα χώρο σαν το forum;
-
ξέρεις κανείς πότε έρχετε Ελλάδα το Civic Ηybrid 1.3 ΙΜΑ ?
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
ξέρεις κανείς πότε έρχετε Ελλάδα το Civic Ηybrid 1.3 ΙΜΑ ?Πιθανότατα Οκτώβριο.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ξέρεις κανείς πότε έρχετε Ελλάδα το Civic Ηybrid 1.3 ΙΜΑ ?
Πιθανότατα Οκτώβριο.
Thanks,
Στα 21-22Κ φαίνεται καλή περίπτωση.
Δυστιχώς το αρθρό στους 4Τ, συγκριτικό με το Prius, ήταν υπερβολικά 'επιφανειακό' και άφηνε πολλά ερωτηματικά αναπάντητα... για την
λειτουργία του συστήματος και πόση είναι η διαφορά σε σχέση με
την συμβατική έκδοση αλλά και σε σχέση με το πολύ ακριβότερο Prius -
Δηλαδή? Τι απορίες σου άφησε το άρθρο?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Δηλαδή? Τι απορίες σου άφησε το άρθρο?-
Δηλαδή ενώ η κατανάλωση είναι από το πιο σημαντικά στοιχεία του
συγκριτικού απλά την αναφέρουν λες και είναι ένα ακόμα συγκριτικό και μάλιστα
χωρίς να αναφέρουν το τύπο της διαδρομής -
Βγάζουν το Prius Καλύτερο χωρίς αιτιολόγιση ....
-
Δεν αναφέρουν εαν σε πολύ αργούς ελιγμούς (π.χ. παρκάρισμα ) εάν το Honda
έιναι μόνο ηλεκτρικό. -
Δεν αναφέρουν εαν στο φανάρι που σβήνει η μηχανή αργεί για ξεκινήσει
Δηλαδή ενώ το συγκριτικό είναι μια πολύ καλή ιδέα, το αρθρο είναι κάπως φτωχό και εστιάζει σε πράγματα που μπορεί κάποιος να διαβάζει και
στο συγκριτικό για το απλό Civic.
Ευτυχώς που δεν γράψαν οτι θα προτιμούσαν το Golf και σε αυτή την σελίδα.... -
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
. * Δεν αναφέρουν εαν σε πολύ αργούς ελιγμούς (π.χ. παρκάρισμα ) εάν το Honda
έιναι μόνο ηλεκτρικό.- Δεν αναφέρουν εαν στο φανάρι που σβήνει η μηχανή αργεί για ξεκινήσει
Έχω γράψει γι'αυτά ήδη:
- Το Χόντα ΔΕΝ κινείται μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ, ποτέ.
- Η μηχανή ξεκινάει απίστευτα γρήγορα, έχει πάρει ΗΔΗ μπρος όταν αφήσεις το πόδι από το φρένο.
-
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
Y.Γ. Το να αμφισβητούμε τους κινητήρες Honda νομίζω ότι είναι ολίγον άτοπο. Οταν μου βγάζει 100 ίππους λίτρο από ατμοσφαιρικό κινητήρα (τάπερ) το βουλώνω και αρχιζω να σφυράω αδιάφορα....Να υπενθυμίσω ότι το Type-R στο κλείσιμο της παραγωγής (μέχρι πρόσφατα δηλαδή) είχε 220 άλογα (110 άλογα/λίτρο) και φυσικά υπάρχει και το S2000, με μόλις 240 άλογα επίσης από 2λιτρο κινητήρα (120 άλογα/λίτρο). Για να μην πάμε πιο παλιά με τους vtec. Πάντα ατμοσφαιρικά και με αξιοπιστία που έχει γίνει διάσημη. Τι να πουν όμως αυτοί οι κινητήρες μπροστά στο νέο τεχνολογικό επίτευγμα του VAG που κατάφερε από έναν 'Supercharged and Turbocharged' κινητήρα να βγάλει ...121,4 άλογα/λίτρο.
Όσοι θέλουν να χτυπήσουν τη honda, ας πιαστούν από όπου θέλουν, αλλά όχι από τους κινητήρες της, γιατί δεν τους παίρνει. Ο λόγος που το νέο Civic 1.8 βγάζει ΜΟΝΟ 140 και όχι 160+ άλογα , είναι καθαρά επειδή είναι προσανατολισμένος στην ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ.
--wINmIK--
-
Λοιπον διαβαζοντας τα τελευταια ποστ εκνευριστηκα με οσους διαφωνουν μαζι μου.Ειναι βαλτοι,φυτευτοι,φερεφωνα,υποχειρια σκοτεινων δυναμεων(Darth Vader κτλ)και τετοια.Ασε που ειναι ολοι υπαλληλοι του Σαρακακη και ποσταρουν μεσα απο τις εκθεσεις της Honda. Γιαυτο οσοι διαφωνησουν στο μελλον μαζι μου να το κρατησουν μεσα τους και ναμην ξαναποσταρουν
Οκ σοβαρα τωρα
Κατ'αρχας ο 2λιτρος του Vag ειναι πιο βενζινοβορος σε καθε περιπτωση(σπορ η οχι οδηγηση) απο τον 1.8 του Civic.-Εμεις προς το παρον οδηγαμε ενα 1400ρι sunny που καiει τα παντα
Δεν ειπα οτι εχω το Leon Η το εχω οδηγησει>Το συγκρινω απλως διοτι η τιμολογηση του civic μου επιττρεπει να κανω κατι τετοιο.Οταν με λιγοτερο απο 1000 ευρω παραπανω παιρνεις το 2λιτρο TFSI sport up με τις σκληρες ρυθμισεις που εχει καλυτερους χωρους,καλυτερο τυπο και στησιμο αναρτησεων μπρος πισω,185 αλογα και κοντα 30κιλα ροπης απο τις 1.800.Και υπολειπεται ουσιαστικα μονο στην καταναλωση(υψηλοτερη) τον εσωτερικο διακοσμο(νεκρα φυσις) αντε και στην αισθηση του τιμονιου(εμενα παντως μια χαρα μου φανηκε)Τωρα παμε στο Civic.Το αν ειμαι ενοχλητικος η ανεπιθυμητος το καταλαβαινω πρωτος εγω.Στη συντομη σχετια ζωη μου εχω συμμετασχει σε 10δες fora σχετικα με καταναλωτικο ενδιαφερον.Ε λοιπον στοα 95% των περιπτωσεων αυτος που θα μπει για να ποσταρει εχει ηδη αποφασισει για το τι θα αγορασει και το λιγοτερο που θελει ειναι εναν 'ενοχλητικο και ανεπιθυμητο' που θα μιλησει για το αντιθετο.Τωρα αν ο ενοχλητικος χρησιμοποιησει και επιχειρηματα ακομα χειροτερα.Αυτο που θελει ο πολυς κοσμος ειναι να ακουσει γνωμες που θα του χαιδεψουν τα αυτια,και θα δικαιολογησουν την επιλογη του.Τεσπα οσοι ενοχλουνται ας το ξεπερασουν
Επι της ουσιας για μενα το civic (ναι το οδηγησα,για οσους δεν καταλαβαν) ειναι πανω απο το μεσο ορο οδηγικα αλλα κατωτερο και απο το Leon(Test drive)και την 147(του κολλητου μου).Στα χαρτια δλδ στα μετρησιμα χαρακτηριστικα θα μεινω στους περιορισμενους χωρους στην σχετικα υψηλη καταναλωση για εμμεσου ψεκασμου και την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ τιμηPS.Ο κινητηρας του type r χρυσος δε λεω αλλα στο ευρος των στροφων που δουλευει ειναι λογικη η επιδοση.Αλλωστε δεν ειναι τυχαιο που βγαζει τα αλογα τοσο ψηλα
Και βεβαια το οτι υπαρχει πληθωρα μηχανολογικων λυσεων εκτος απο την πολυστροφια για να βγαλεις πολλα αλογα απο εναν κινητηρα το απεδειξε και η vag οπως ειπε το παιδι παραπανω. -
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Δεν ειπα οτι εχω το Leon Η το εχω οδηγησει>Το συγκρινω απλως διοτι η τιμολογηση του civic μου επιττρεπει να κανω κατι τετοιο.Οταν με λιγοτερο απο 1000 ευρω παραπανω παιρνεις το 2λιτρο TFSI sport up με τις σκληρες ρυθμισεις που εχει καλυτερους χωρους,καλυτερο τυπο και στησιμο αναρτησεων μπρος πισω,185 αλογα και κοντα 30κιλα ροπης απο τις 1.800.Και υπολειπεται ουσιαστικα μονο στην καταναλωση(υψηλοτερη) τον εσωτερικο διακοσμο(νεκρα φυσις) αντε και στην αισθηση του τιμονιου(εμενα παντως μια χαρα μου φανηκε)Επειδή τα είδα και τα δύο κι εγω, αλλά κι επειδή όποτε 'θέλουμε' χρησιμοποιούμε μετρήσεις περιοδικών κι όποτε 'δεν θέλουμε' όχι, που είναι οι καλυτεροι χώροι? Στα καθίσματα ή στο χώρο αποσκευών? Γιατί οι μετρήσεις άλλα λένε...
Τωρα παμε στο Civic.Το αν ειμαι ενοχλητικος η ανεπιθυμητος το καταλαβαινω πρωτος εγω.Στη συντομη σχετια ζωη μου εχω συμμετασχει σε 10δες fora σχετικα με καταναλωτικο ενδιαφερον.Ε λοιπον στοα 95% των περιπτωσεων αυτος που θα μπει για να ποσταρει εχει ηδη αποφασισει για το τι θα αγορασει και το λιγοτερο που θελει ειναι εναν 'ενοχλητικο και ανεπιθυμητο' που θα μιλησει για το αντιθετο.Τωρα αν ο ενοχλητικος χρησιμοποιησει και επιχειρηματα ακομα χειροτερα.Αυτο που θελει ο πολυς κοσμος ειναι να ακουσει γνωμες που θα του χαιδεψουν τα αυτια,και θα δικαιολογησουν την επιλογη του.Τεσπα οσοι ενοχλουνται ας το ξεπερασουν
Επι της ουσιας για μενα το civic (ναι το οδηγησα,για οσους δεν καταλαβαν) ειναι πανω απο το μεσο ορο οδηγικα αλλα κατωτερο και απο το Leon(Test drive)και την 147(του κολλητου μου).Στα χαρτια δλδ στα μετρησιμα χαρακτηριστικα θα μεινω στους περιορισμενους χωρους στην σχετικα υψηλη καταναλωση για εμμεσου ψεκασμου και την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ τιμηΑιντε παλι οι χώροι, άιντε πάλι η 'υψηλή κατανάλωση' και η απαράδεκτη τιμή... Απλά παραθέτω τις τιμές από τους 4Τ
Civic μεταξόνιο 2.635 χιλιοστά
Leon μεταξόνιο 2.578 χιλιοστά
Civic χώρος αποσκευών 485 λίτρα
Leon χώρος αποσκευών 341 λίτρα
Για την κατανάλωση τα ειπα πιο πάνω...
Για την τιμή.... you get what you pay (και δεν αναλύω περαιτερω, καθότι θέλω να αποφύγω τον 7890ο πόλεμο στο forum)Προσωπικά δεν γουστάρω να μου 'χαιδεύουν τα αυτιά'. Δέχομαι τις άλλες απόψεις αρκεί να είναι τεκμηριωμένες. Το τι θα επιλέξω βέβαια, είναι δική μου τρέλα. Στην τελική και το αμάξι που λατρεύω (mx5) έχει 1.000.000 ελαττώματα για πολλούς. Εγώ όμως θέλω να το κρατήσω ως τα βαθιά γηρατιά μου (κι είμαι μόνο 37 )
Ηonda Civic 2005