Ο χρήστης kacey έγραψε:
Ρε παιδες, ειπαμε:
Χεσ'τε ακομα και την ασφαλεια των αλλων (την δικια μας δηλαδη). ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ. ΔΕΝ λενε οτι ειναι στην κριση της τροχαιας ή των αγωνοδικων αν θα τον κοψουν ή οχι, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ. Οι βαθμοι που πηρε ειναι παρατυποι.
Τι δεν καταλαβαινετε απο αυτο ρε παιδια?
Επειδή το λες συνέχεια αυτό (που έκανα bold), να σε πληροφορήσω πως δεν ισχύει. Πουθενά δεν το λένε αυτό και μάλιστα 'σαφέστατα' οι κανονισμοί του αγώνα. Αυτό που λένε είναι πως το αυτοκίνητο πρέπει να είναι σύμφωνο με τον ΚΟΚ στις απλές διαδρομές. Η ευθύνη της οργάνωσης για το να τηρεί το αυτοκίνητο τον ΚΟΚ εξαντλείται στον έλεγχο εξακρίβωσης, οπότε και τσεκάρονται πράγματα όπως φώτα, φλας, καθαριστήρες και άλλα που επιβάλλει ο ΚΟΚ. Στη διάρκεια του αγώνα, την ευθύνη για την τήρηση του ΚΟΚ στις απλές διαδρομές την έχει, όπως και για όλα τα άλλα αυτοκίνητα, Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ. Η οποία δεκάρα δε δίνει (ή δεν θα έπρεπε να δίνει) για τους κανονισμούς του αγώνα, τον ΚΟΚ έχει (ή θα έπρεπε να έχει) ως 'ευαγγέλιο'.
Οπότε αν έπρεπε κάποιος να τον σταματήσει, αυτός είναι η αστυνομία. Από τη στιγμή που δεν το έκανε, η οργάνωση του αγώνα δεν έχει δικαίωμα για περαιτέρω επέμβαση και σίγουρα οι βαθμοί που πήρε είναι εντός των κανονισμών του WRC και νομιμότατοι.
Το λάθος της οργάνωσης είναι πως δεν πληροφορήθηκε έγκαιρα αυτά που είδαμε στο βίντεο, ώστε να ζητήσει από την αστυνομία να σταματήσει το αυτοκίνητο ή να προσφέρει κάποιας άλλης μορφής προστασία στους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου (πχ. ένα αυτοκίνητο της οργάνωσης να ακολουθεί το Loeb, αν και δεν είναι ό,τι καλύτερο)