Πόσα τεμάχια είναι τα λάστιχα και τι χρονολογίας?
Latest posts made by tsakirn
-
RE: Ραλλυτζιδικα Silverstone S575 210/625/16
-
RE: 45o Ράλλυ ΔΕΘ-41ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αυτό είναι αρμοδιότητα μόνο των τεχνικών εφόρων να το κρίνουν αλλά αν όπως ο κ. Αργυρίου αναφέρει γινόταν ΒΑΣΙΚΟΙ έλεγχοι στους νικητές ΟΛΩΝ των κλάσεων νομίζω ότι θα γινόταν ξεκάθαρο.
Τι εννοείς 'βασικοί έλεγχοι' για να καταλαβαίνουμε αν είμαστε συντονισμένοι. Αν έχουν φίλτρο αέρα ?
Να ρωτήσω κάτι: συνήθως στους αγώνες ράλι που πηγαίνετε ελέγχονται οι νικητές όλων των κλάσεων ?
Κατά τα λοιπά ισχύει η απάντησή μου στον hyperion στο άλλο θέμα.
Φίλτρο αέρα, εργοστασιακά φιλτροκούτια χωρίς τρύπες κτλ ύψη, σχέσεις, πολλαπλές εισαγωγής πράγματα δηλαδή βασικά που γίνονται με ένα παχύμετρο ένα μέτρο και με το μάτι χωρίς να χρειαστεί να λυθεί σχεδόν τίποτα. Δεν μιλάω για βάρη βολάν κτλ κτλ που καταλαβαίνω ότι η διαδικασία είναι ΠΟΛΥ πιο δύσκολη και ως ένα βαθμό το καταλαβαίνω.
Πάντως τις 4 φορές όσο καιρό έτρεχα που κέρδισα την κλάση μου που είναι και η μικρότερη από όλες ελέγχθηκα και τις 4 σε διαμέτρους δισκόπλακας μπρος πίσω, πεταλούδα εισαγωγής, φάρδος αυτοκινήτου κτλ και μάλιστα χωρίς να κρίνεται στο νήμα η κατηγορία και χωρίς ουσιαστικό συναγωνισμό πράγμα που όπως αναφέρει και ο Κώστας αναζητώ και εγώ με κάθε τρόπο.
-
RE: 45o Ράλλυ ΔΕΘ-41ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού
Αυτό είναι αρμοδιότητα μόνο των τεχνικών εφόρων να το κρίνουν αλλά αν όπως ο κ. Αργυρίου αναφέρει γινόταν ΒΑΣΙΚΟΙ έλεγχοι στους νικητές ΟΛΩΝ των κλάσεων νομίζω ότι θα γινόταν ξεκάθαρο.
-
RE: 45o Ράλλυ ΔΕΘ-41ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού
Ο χρήστης hyperion έγραψε:
Στο τέλος του αγώνα μου έμεινε μια μεγάλη απορία, σχετικά με το σκεπτικό της επιλογής των αυτοκινήτων που οδηγήθηκαν στο συνεργείο για τεχνικό έλεγχο μετά τον αγώνα.
Ελέγχουμε τους νικητές των κλάσεων?? Ορθόν .. αλλά δεν πρέπει να ελέγξουμε τους νικητές ΟΛΩΝ των κλάσεων???????
Ή κάποιες κλάσεις είναι πιο ύποπτες από άλλες? Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω.
Τα 2 πρώτα μου χρόνια στους αγώνες που έτρεχα στη Ν2, θυμάμαι μετά από κάθε νίκη μας έψαχναν (και πολύ καλά καλά έκαναν) για ύψη, σχέσεις, κυβισμό, φρένα, σινεμπλόκ, φίλτρα ... τα πάντα. Σήμερα ο τελικός τεχνικός έλεγχος έγινε σε νικητές ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ κλάσεων ..... Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω και θα ήθελα μια απάντηση σε αυτό, γιατί με ενόχλησε πάρα πολύ!!
Και τονίζω και πάλι ότι είμαι υπέρ κάθε εξονυχιστικού ελέγχου, καθώς προωθεί την αξοπιστία του σπορ. Τις εξαιρέσεις δεν μπορώ να δεχτώ.Η απορία αυτή έμεινε σε πολλούς Κώστα και έβγαλε ακόμα και εμένα σαν θεατή από τα ρούχα μου. Δεν έχω λόγια για αυτά που είδα αλλά τι να πεις. Και δεν μιλάμε για ύψη σινεμπλόκ κτλ. Μιλάμε για πολύ πολύ πιο κραυγαλέα πράγματα.
-
RE: Πωλούνται Ζαντες μαμα Ignis Sport ασπρες 15'' "SOLD"
Κάνει 100% και είναι ιδανική ζάντα για αυτό. Επίσης πάρα πολύ ελαφριά και ανθεκτική. Προσοχή τα μπουλόνια κοστίζουν περίπου 200 ευρώ αν δεν υπάρχουν γιατί είναι επίπεδα με ροδέλα και όχι κονικά.
-
RE: Team Dynamics Pro Race 1, 7x15, 4x100, 6.1kg (πουληθηκαν)
Το ξέρω αλλά δυστυχώς χρειάζομαι αυστηρά 6χ15 και 30 offset
-
RE: videos απο ελληνικους αγωνες
Ο χρήστης kaker έγραψε:
Παιδια συγγνωμη κιολας αλλα 20 στην ειδικη.Στην γενικη 29.Τα 13 ειναι πλασματικα γιτι ηταν τελευταια ειδικη και δεν πατουσε γκαζι.Αφου ρε παιδια μια χαρα τα πηγατε τι την θελατε την συγκριση με τον Παζη.20ός χρόνος γενικής στην συγκεκριμένη ειδική. Επίσης για το αν πατούσε γκάζι ή όχι ρίξε μια ματιά στο πρώτο πέρασμα του που ήταν 3 δευτερόλεπτα πιο αργό και σε κανένα βίντεο με τον ρυθμό του.
Η σύγκριση έγινε και γίνεται αναγκαστικά μιας και έχει σχεδόν ολόιδιο αυτοκίνητο με εμάς και είναι ένας αποδεδειγμένα γρήγορος οδηγός άρα αν θέλουμε να δούμε σε τι επίπεδο βρισκόμαστε και πόσο βελτιωνόμαστε οδηγικά θα πρέπει να κοιτάμε πάντα έναν καλό οδηγό και να βλέπουμε πόσο υπολιπόμαστε σε σχέση με αυτόν σε χρόνους εφόσον γνωρίζουμε ότι σε επίπεδο υλικού (αυτοκινήτου) είμαστε πολύ κοντά.
Και χωρίς παρεξήγηση ξαναλέω ήταν το πρώτο μας ραλλύ και η 29 θέση γενικής στον αγώνα με ένα τετακέ και αμάξι Α5 δεν νομίζω ότι είναι και πολύ κακή. Με εξαίρεση τον Κυριαζή δεν νομίζω ότι κανένας τα τελευταία χρόνια τα έχει καταφέρει καλύτερα στο πρώτο του ραλλύ.
-
RE: videos απο ελληνικους αγωνες
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
τις γράφουν με άνοιγμα στροφής από το 1-6.
6 είναι η φουρκέτα και 1 είναι η πατημένη.Έστω και ...'με καπέλο' (τώρα το είδα......) , με όλη την καλή διάθεση έχω να παρατηρήσω πως
όπως και να γράφει το πλήρωμα , ο ρυθμός διαβάσματος του συνοδηγού είναι α ρ γ ό ς και πιστεύω πως θα έχει αποτυπωθεί στα αποτελέσματα της ειδικής αυτής.Αποστόλης
Δεδομένου ότι ήταν το πρώτο Rally που τρέξαμε ποτέ ο 20ός χρόνος Γενικής (http://www.lav.gr/filippos/15/15_fil_ed_6.pdf) σε 45 συμμετοχές και ο δεύτερος Α5 με 13 sec μπροστά μας τον κ. Πάζη έναν αποδεδειγμένα πολύ γρήγορο οδηγό μας είχε αφήσει ΑΠΟΛΥΤΑ ικανοποιημένους. Πάντως η ηρεμία στην ανάγνωση του συνοδηγού μπερδεύει πολλούς. Παρόμοιο βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=iIoVOzc918g με πρώτο χρόνο Α5 και 10ό γενικής όπου πάλι φαίνεται αργός ο ρυθμός. Τα φαινόμενα πολλές φορές απατούν.
-
RE: Phil Mils
Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
Λωρη δεν μας τα ειπες αυτα!!!!!Κλαίω!!!!!! Κορυφαίο παιδιά