-
Αντε καλο αγωνα να εχουμε.΄
ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ -
Το τηλεοπτικο σποτ του ραλυ Δ.Ε.Θ.
Η υπερειδικη
Η ειδικη Πολυγυρος
Το τερας, ο Χολομωντας
-
Ο χρήστης giannis tsaknis έγραψε:
Το τηλεοπτικο σποτ του ραλυ Δ.Ε.Θ.Η υπερειδικη
Η ειδικη Πολυγυρος
[youtubeQqqcp6M6b1g[/youtube]Το τερας, ο Χολομωντας
Fixed
-
41o Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού - 20 Συμμετοχές
20 είναι τα πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή ταυτόχρονα και στο 45ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. και στο 41ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού, τιμώντας από την μια τον Α.Ο.Θ. βοηθώντας από την άλλη τον θεσμό του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος. Συγκεκριμένα τα πληρώματα που θα βαθμολογηθούν και στο 41ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού είναι τα εξής:
1.ΖΑΧΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ-ΚΑΡΜΑΤΖΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (RENAULT CLIO WILLIAMS KIT CAR)
2.ΤΖΑΜΠΑΖΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ - ΖΑΚΧΑΙΟΣ ΝΙΚΟΣ (MITSUBISHI LANCER EVO Χ)
3.ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ - ΚΥΡΛΑΓΚΙΤΣΗ ΜΑΡΙΑ (CITROEN DS3 R3T
4.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ ΓΙΑΝΝΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ (CITROEN ZX KIT CAR)
5.ΤΟΨΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ - ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ (MITSUBISHI LANCER EVO ΙΧ)
6.ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ-ΕΥΤΥΧΙΑΔΗΣ ΕΥΤΥΧΗΣ (MITSUBISHI LANCER EVO ΙΧ)
7.ΚΑΛΟΥΔΗΣ ΑΚΗΣ - ΤΟΠΟΥΖΗΣ ΣΑΚΗΣ (MITSUBISHI LANCER EVO ΙΧ)
8.ΜΠΕΣΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ-ΝΑΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ (VW GOLF III KIT CAR)
9.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ-ΓΚΑΓΚΑΣΤΑΘΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (CITROEN ZX KIT CAR)
10.ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΥΛΑΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ (OPELA ASTRA OPC)
11.ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ - ΚΟΛΛΑΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ (HONDA CIVIC TYPE R)
12.ΒΑΛΑΒΑΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ - ΤΣΑΒΔΑΡΙΔΗΣ ΜΕΝΕΛΑΟΣ (HONDA CIVIC TYPE R)
13.ΜΠΑΤΣΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - ΜΠΑΤΣΑΡΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ (MITSUBISHI LANCR EVO IIIX)
14.ΜΠΑΞΕΒΑΝΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ - ΡΕΝΤΖΟΥΛΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ (HONDA CIVIC TYPE R)
15.ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΜΙΛΤΟΣ-ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ (VW GOLF II)
16.ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΚΩΣΤΑΣ - ΓΚΑΛΦΑΣ ΝΙΚΟΣ (PEUGEOT 106 S16)
17.ΛΑΚΗΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ - ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ (SEAT IBIZA)
18.ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΜΑΥΡΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ (SUZUKI SWIFT SPORT)
19.ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ - ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ (PEUGEOT 106 S16),
20.ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΣΙΜΟΣ-ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ (CITROEN SAXO VTS) -
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στον κουμπαράκι πού κέρδισε με τον ξάδελφο ( Βελάνης Βασ.- Βελάνης Γιαν,) , σε όλους τούς τερματίσαντες και αγωνιζόμενους (κάτω από ασχημο καιρό), και ειδιαίτερα στούς συναδέλφους Β. Αναδιώτη -SEPO (= Μ.Μακρινό ) πού επιτέλους ''εσπασε το ρόδι' του enroute diversion due to technical!!
Παντα τέτοια , αλλά τώρα τα κεφάλια μέσα γιατί ακολουθεί Ριτσώνα και Ιστορικό Ακρόπολις -
Καταλαβες τωρα? Κατεβαινουν οι ιστορικοι απο τα ξενα και μας παιρνουν τους αγωνες. Αξιοι Βελανηδες!!! Αντε και στα δικα σου Καρολακο, η παρεα παει μπροστα, γιααα κανονισε να δουμε κι απο σενα καμμια κουπα
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Καταλαβες τωρα? Κατεβαινουν οι ιστορικοι απο τα ξενα και μας παιρνουν τους αγωνες. Αξιοι Βελανηδες!!! Αντε και στα δικα σου Καρολακο, η παρεα παει μπροστα, γιααα κανονισε να δουμε κι απο σενα καμμια κουπαΑσε με εμένα να κάτσω στα αυγά μου (= κυβικά μου) Είμαι πολύ μικρός ακόμα για μπροστοκούνες και φτερούγες ...
Οτι τσιμπάμε (καί αν...) χωρίς ζημιές ,στην κλάση , καλό είναι.... -
Τωρα τι του λες του γιατρου ?
Μια μας λεει οτι οι αγωνες ειναι .....http://www.youtube.com/watch?v=wHNm92bV3R0
και μια να τρεχουμε σαν μουρλοι να φερουμε αλλες κουπες ........
Αποφασισε ποιες κουπες θελεις τελικα για τους φιλους σου , μια και οιπρωτες κουπες σε ζαλιζουν εσενα
-
To γ@#%#@με το topic !!
-
Nαι και θα μπερδευτουν οι πολυπληθεις αναγνωστες ....εκτος του νεαρου παιδιου tsaknis και του Κωστακη του Αργυριου ...αμφιβαλω αν αλλος καρντασης το εχει ανοιξει .......
Επι τη ευκαιρια πολλα συγχαρητηρια στον αγαπητο Κ.Αργυριου που για αλλη μια φορα μαζεψε ολα τα κυπελα α6 f2 του Βορρα !
Eπισης στον παντα γρηγορο Βαγγελακη Ζαχο , καθως και στον φοβερο Γιαννη Μπεσλιδη με το γερμανικο του
-
Μετα απο αποφαση των αγωνοδικων οι νικητες ακυρωθηκαν λογω τεχνικου προβληματος.
Αυριο θα ακολουθησει το ρεκαπ απο εμενα και μεσα στην εβδομαδα ετοιμαστειτε για βιντεο με........... -
Θέλω να συγχαρώ όλους τους συναθλητές για την προσπάθεια σε δύσκολες συνθήκες, καθώς και τους ηρωικούς θεατές που αψήφησαν βροχή, αέρα και λασπουριά και ανηφόρησαν στο Χολομώντα.
Επίσης συγχαρητήρια τους ανθρώπους του ΑΟΘ, που για 3η συνεχή χρονιά πραγματοποίησαν το ράλυ ΔΕΘ (υπενθυμίζω ότι το 2009 δεν ... κατέστη δυνατόν να γίνει ...).
Πολύ καλή κατά τη γνώμη μου η ιδέα για το Σαββατιάτικο event στην πίστα του Ρυσίου, που άφησε πολύ καλές εντυπώσεις στους θεατές.Στο τέλος του αγώνα μου έμεινε μια μεγάλη απορία, σχετικά με το σκεπτικό της επιλογής των αυτοκινήτων που οδηγήθηκαν στο συνεργείο για τεχνικό έλεγχο μετά τον αγώνα.
Ελέγχουμε τους νικητές των κλάσεων?? Ορθόν .. αλλά δεν πρέπει να ελέγξουμε τους νικητές ΟΛΩΝ των κλάσεων???????
Ή κάποιες κλάσεις είναι πιο ύποπτες από άλλες? Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω.
Τα 2 πρώτα μου χρόνια στους αγώνες που έτρεχα στη Ν2, θυμάμαι μετά από κάθε νίκη μας έψαχναν (και πολύ καλά καλά έκαναν) για ύψη, σχέσεις, κυβισμό, φρένα, σινεμπλόκ, φίλτρα ... τα πάντα. Σήμερα ο τελικός τεχνικός έλεγχος έγινε σε νικητές ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ κλάσεων ..... Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω και θα ήθελα μια απάντηση σε αυτό, γιατί με ενόχλησε πάρα πολύ!!
Και τονίζω και πάλι ότι είμαι υπέρ κάθε εξονυχιστικού ελέγχου, καθώς προωθεί την αξοπιστία του σπορ. Τις εξαιρέσεις δεν μπορώ να δεχτώ.Ελπίζω ειλικρινά να μπορέσει ο ΑΟΘ να συνεχίσει την 3ετή προσπάθεια και το 2013 (που θα είναι μάλλον ακόμα δυσκολότερο) και να μπορέσουμε να χαρούμε και το 46ο ράλυ ΔΕΘ.
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Nαι και θα μπερδευτουν οι πολυπληθεις αναγνωστες ....εκτος του νεαρου παιδιου tsaknis και του Κωστακη του Αργυριου ...αμφιβαλω αν αλλος καρντασης το εχει ανοιξει .......Επι τη ευκαιρια πολλα συγχαρητηρια στον αγαπητο Κ.Αργυριου που για αλλη μια φορα μαζεψε ολα τα κυπελα α6 f2 του Βορρα !
Eπισης στον παντα γρηγορο Βαγγελακη Ζαχο , καθως και στον φοβερο Γιαννη Μπεσλιδη με το γερμανικο του
Ευχαριστώ κ. Χρήστο!
-
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Τωρα τι του λες του γιατρου ?Μια μας λεει οτι οι αγωνες ειναι .....http://www.youtube.com/watch?v=wHNm92bV3R0
και μια να τρεχουμε σαν μουρλοι να φερουμε αλλες κουπες ........
Αποφασισε ποιες κουπες θελεις τελικα για τους φιλους σου , μια και οιπρωτες κουπες σε ζαλιζουν εσενα
Καλα, οσο γερνας εσυ χανεις και το χιουμορ σου. Ναι βρε, στον βασιλη αξιζουν συγχαρητηρια και με τον φιλο μας τον καρολο κανουμε πλακα γμτ. Τι σε πιανει καθε απογευμα; Να σου φερω λιγο τσιπουρακι να θολωσει το ματακι σου;:)θα το πιεις ακουγοντας το τραγουδακι που μας εβαλες κι εκει να δεις κουπες
-
Ο χρήστης hyperion έγραψε:
Στο τέλος του αγώνα μου έμεινε μια μεγάλη απορία, σχετικά με το σκεπτικό της επιλογής των αυτοκινήτων που οδηγήθηκαν στο συνεργείο για τεχνικό έλεγχο μετά τον αγώνα.
Ελέγχουμε τους νικητές των κλάσεων?? Ορθόν .. αλλά δεν πρέπει να ελέγξουμε τους νικητές ΟΛΩΝ των κλάσεων???????
Ή κάποιες κλάσεις είναι πιο ύποπτες από άλλες? Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω.
Τα 2 πρώτα μου χρόνια στους αγώνες που έτρεχα στη Ν2, θυμάμαι μετά από κάθε νίκη μας έψαχναν (και πολύ καλά καλά έκαναν) για ύψη, σχέσεις, κυβισμό, φρένα, σινεμπλόκ, φίλτρα ... τα πάντα. Σήμερα ο τελικός τεχνικός έλεγχος έγινε σε νικητές ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ κλάσεων ..... Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω και θα ήθελα μια απάντηση σε αυτό, γιατί με ενόχλησε πάρα πολύ!!
Και τονίζω και πάλι ότι είμαι υπέρ κάθε εξονυχιστικού ελέγχου, καθώς προωθεί την αξοπιστία του σπορ. Τις εξαιρέσεις δεν μπορώ να δεχτώ.Η απορία αυτή έμεινε σε πολλούς Κώστα και έβγαλε ακόμα και εμένα σαν θεατή από τα ρούχα μου. Δεν έχω λόγια για αυτά που είδα αλλά τι να πεις. Και δεν μιλάμε για ύψη σινεμπλόκ κτλ. Μιλάμε για πολύ πολύ πιο κραυγαλέα πράγματα.
-
Όπως?
-
Αυτό είναι αρμοδιότητα μόνο των τεχνικών εφόρων να το κρίνουν αλλά αν όπως ο κ. Αργυρίου αναφέρει γινόταν ΒΑΣΙΚΟΙ έλεγχοι στους νικητές ΟΛΩΝ των κλάσεων νομίζω ότι θα γινόταν ξεκάθαρο.
-
Ονόματα και γεγονότα, αλλιώς ...... Να ξέρουμε κι εμείς......
-
εγώ να πω ένα τεράστιο μπράβο σε όσους τερμάτισαν και το κυνήγησαν και σε όσους το κυνήγησαν και δεν τερμάτισαν. είχαμε πολλές εγκαταλείψεις κορυφαίων συνδυασμών (ο καθένας στην κλάση του) αλλά και γενικής. Ο Καραβασίλης πάλι θα έκανε το θαύμα του αλλά εγκατέλειψε νωρίς από μοτερ. Ο Αναπολιοτάκης το έβγαλε 5 στροφές πριν το τέλος του Χολομώντα!!! είχε φάει το γάϊδαρο και έμενε η ουρά!! και είχε κάνει διαφορά ασφαλείας. Ο Καλούδης είχε και αυτός διαφορά, και ας είχε και αυτός τετακέ στον τελευταίο Χολομώντα. και μετά η ακύρωση.....
τέτοια εναλλαγή συναισθημάτων σε αγώνα καιρό είχα να ζήσω.από τους καλύτερους αγώνες που έζησα (συνοδηγός στον hyperion). βρεγμένος Χολομώντας χωρίς ομίχλη; ούτε παραγγελία να τον είχαμε, ΤΕΛΕΙΟ. αλλά θέλει και προετοιμασία, θέλει και λάστιχα. ο καλύτερα προετοιμασμένος μπορεί να πυροβολήσει. και όλοι κάνουν ότι καλύτερο με ότι διαθέτουν. αυτό ας το έχουμε πάντα υπόψη όταν βλέπουμε χρόνους και αποτελέσματα και σε τέτοιες συνθήκες.
τι να λέμε, ότι μπήκαμε τελευταία ειδική με διαφορά 2,5' και 4' για να παίξουμε την F2; εκεί που οι πιο πολλοί 'χαλάρωναν' με διαφορές ασφαλείες μπήκαμε για πόλεμο τσίτα μέχρι το τέλος.
πολλές βέβαια οι ατυχίες και τα μηχανικά προβλήματα. όλα στο παιχνίδι.
αυτά για να δώσω και την... καλή πλευρά, από αυτά που ζήσαμε και αυτά κρατάω και γω.
τελικά και η καρτόπιστα καλή ιδέα ήταν, από την πλευρά ότι τελικά δώσαμε θέαμα και σαν διαδικασία ειδικής διαδρομής. δεν το περίμενα να πω την αλήθεια, αλλά ο κόσμος που.. στριμώχτηκε για να το δει χωρίς να βρέχεται το απόλαυσε πραγματικά, και μεις μαζί τους το βλέπαμε. μπράβο για την ιδέα λοιπόν.
45o Ράλλυ ΔΕΘ-41ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού