-
Κυρ Χρηστο..ευτυχως που βλεπεις ακομη αποτελεσματα...!!
Χαιρεται σε ολους, πρωτος αγωνας για εμας και το νεο αυτοκινητο, χωρις τον Σπυρο στο δεξι μπακετ.
Ευτυχως ο Παναγιωτης αποδειχθηκε εξαιρετικος σε ολα τα επιπεδα και τον ευχαριστω πολυ.
Ειχαμε προβληματα νεοτητας, οπως ειναι φυσιολογικο αλλα τελος καλο ολα καλα σε αποτελεσμα και ευχαριστηση απο τον Πολυγυρο 2 ως το τελος, αφου Ο ΕΛ-ΕΜ και αλλοι πολλοι μετρουσαν σπλιτ στον καταρρακτωδως βρεγμενο Χολομωντα...
Ευχαριστω πολυ τον Γιωργο Ταρατσαλο(ΚΟΡΕΝΤΑ) που ετοιμασε ενα αυτοκινητο που ηταν 'βιδες' (κυριολεκτικα+μεταφορικα)και τον Σακη Τρατσελα που εκαναν τεραστια προσπαθεια για να τρεξουμε στον αγωνα και να εχουμε ετοιμοπολεμο αυτοκινητο που κερδιζει στον πρωτο του αγωνα εστω και με παιδικες ασθένειες...
Μεγαλο κριμα για τον Γιωργη τον φιλο τον Πολιο και τον Αλεκαρα στα δεξια....οπως και για τον Ακη Καλουδη που οδηγησε σε βρεγμενο ΔΕΘ...και ξερω οτι τη βροχη δεν τη συμπαθει...
Να ευχαριστησω θερμα ολους τους χορηγους μου για τον αγωνα : Ελαστικα Τρατσελας Αθανασιος, Μικρουλης Banking Services, Parnas Λιπαντικα, sparco greece.gr, Matador.
Ευχαριστω θερμα και τον προεδρο του Αοθ, κυριο με Κ κεφαλαιο .
Ζαχος Βαγγελης -
Ο χρήστης tsakirn έγραψε:
Αυτό είναι αρμοδιότητα μόνο των τεχνικών εφόρων να το κρίνουν αλλά αν όπως ο κ. Αργυρίου αναφέρει γινόταν ΒΑΣΙΚΟΙ έλεγχοι στους νικητές ΟΛΩΝ των κλάσεων νομίζω ότι θα γινόταν ξεκάθαρο.Τι εννοείς 'βασικοί έλεγχοι' για να καταλαβαίνουμε αν είμαστε συντονισμένοι. Αν έχουν φίλτρο αέρα ?
Να ρωτήσω κάτι: συνήθως στους αγώνες ράλι που πηγαίνετε ελέγχονται οι νικητές όλων των κλάσεων ?
Κατά τα λοιπά ισχύει η απάντησή μου στον hyperion στο άλλο θέμα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αυτό είναι αρμοδιότητα μόνο των τεχνικών εφόρων να το κρίνουν αλλά αν όπως ο κ. Αργυρίου αναφέρει γινόταν ΒΑΣΙΚΟΙ έλεγχοι στους νικητές ΟΛΩΝ των κλάσεων νομίζω ότι θα γινόταν ξεκάθαρο.
Τι εννοείς 'βασικοί έλεγχοι' για να καταλαβαίνουμε αν είμαστε συντονισμένοι. Αν έχουν φίλτρο αέρα ?
Να ρωτήσω κάτι: συνήθως στους αγώνες ράλι που πηγαίνετε ελέγχονται οι νικητές όλων των κλάσεων ?
Κατά τα λοιπά ισχύει η απάντησή μου στον hyperion στο άλλο θέμα.
Φίλτρο αέρα, εργοστασιακά φιλτροκούτια χωρίς τρύπες κτλ ύψη, σχέσεις, πολλαπλές εισαγωγής πράγματα δηλαδή βασικά που γίνονται με ένα παχύμετρο ένα μέτρο και με το μάτι χωρίς να χρειαστεί να λυθεί σχεδόν τίποτα. Δεν μιλάω για βάρη βολάν κτλ κτλ που καταλαβαίνω ότι η διαδικασία είναι ΠΟΛΥ πιο δύσκολη και ως ένα βαθμό το καταλαβαίνω.
Πάντως τις 4 φορές όσο καιρό έτρεχα που κέρδισα την κλάση μου που είναι και η μικρότερη από όλες ελέγχθηκα και τις 4 σε διαμέτρους δισκόπλακας μπρος πίσω, πεταλούδα εισαγωγής, φάρδος αυτοκινήτου κτλ και μάλιστα χωρίς να κρίνεται στο νήμα η κατηγορία και χωρίς ουσιαστικό συναγωνισμό πράγμα που όπως αναφέρει και ο Κώστας αναζητώ και εγώ με κάθε τρόπο.
-
-
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Η επιτροπη Ραλλυ και η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ (η ΟΜΑΕ δεν εχει καμμια δουλεια) ενετοπισε πολυ πριν αναρτηθει ο κανονισμος τις παρατυπιες που αυτος περιειχε και τις εκανε γνωστες στον Οργανωτη.
Απο εκει και περα, η αντιδραση του Οργανωτη ηταν τετοια, ωστε να σας δημιουργησει προβλημα η ανακοινωση του για τις αλλαγες, που ηρθε μολις εχθες.
Πιστευω οτι εγινα σαφης τωρα.Φιλικα,
'el-em'
http://www.aoth.gr/grafeio-tupou/eidise ... ethea.html
'Την 26η Ιουλίου, ο ΑΟΘ, τα μέλη της επιτροπής ράλλυ και η ΟΜΑΕ – ΕΠΑ ενημερώθηκαν εγγράφως από το μέλος της επιτροπής κανονισμών Λώρη Μελετόπουλο ότι σχετικά με τον κανονισμό του 45ου ράλλυ ΔΕΘ ‘’όλα εντάξει, εκτός από το άρθρο 9.4.3 που αφορά την λειτουργία του Refuel Zone’’.'
Και μετά από 1 μήνα το μετάνιωσαν.
Κατά τ'άλλα ο ΑΟΘ ήθελε να δημιουργήσει προβλήματα...
26 Ιουλίου ήταν 'όλα ΟΚ' και μετά από 1 μήνα ανακαλύψαμε προβλήματα?????
-
Ο χρήστης hyperion έγραψε:
Η επιτροπη Ραλλυ και η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ (η ΟΜΑΕ δεν εχει καμμια δουλεια) ενετοπισε πολυ πριν αναρτηθει ο κανονισμος τις παρατυπιες που αυτος περιειχε και τις εκανε γνωστες στον Οργανωτη.
Απο εκει και περα, η αντιδραση του Οργανωτη ηταν τετοια, ωστε να σας δημιουργησει προβλημα η ανακοινωση του για τις αλλαγες, που ηρθε μολις εχθες.
Πιστευω οτι εγινα σαφης τωρα.Φιλικα,
'el-em'
http://www.aoth.gr/grafeio-tupou/eidise ... ethea.html
'Την 26η Ιουλίου, ο ΑΟΘ, τα μέλη της επιτροπής ράλλυ και η ΟΜΑΕ – ΕΠΑ ενημερώθηκαν εγγράφως από το μέλος της επιτροπής κανονισμών Λώρη Μελετόπουλο ότι σχετικά με τον κανονισμό του 45ου ράλλυ ΔΕΘ ‘’όλα εντάξει, εκτός από το άρθρο 9.4.3 που αφορά την λειτουργία του Refuel Zone’’.'
Και μετά από 1 μήνα το μετάνιωσαν.
Κατά τ'άλλα ο ΑΟΘ ήθελε να δημιουργήσει προβλήματα...
26 Ιουλίου ήταν 'όλα ΟΚ' και μετά από 1 μήνα ανακαλύψαμε προβλήματα?????
- Κακως σου απανταω, διοτι δεν ησουν παρα ενας αγωνιζομενος στον αγωνα.
- Οσο αφορα το refuel zone, ηταν μια ιδιωτικη κουβεντα που εκανα με τον προεδρο της Λεσχης σας, οταν με πηρε τηλεφωνο και μου ζητησε 'τα φωτα μου' για την οργανωση ενος τετοιου χωρου. Για ολες τις υπολοιπες παρατυπιες που ειχε ο αρχικος σχεδιασμος του αγωνα, τον ειχε ενημερωσει εγγραφως η Επιτροπη Ραλλυ σε αρκετα προγενεστερο σταδιο.
Μην βγαζετε ετσι ευκολα συμπερασματα.
Πολυ συντομα ακολουθει τοποθετηση της Επιτροπης Ραλλυ επι του θεματος.
Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Η επιτροπη Ραλλυ και η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ (η ΟΜΑΕ δεν εχει καμμια δουλεια) ενετοπισε πολυ πριν αναρτηθει ο κανονισμος τις παρατυπιες που αυτος περιειχε και τις εκανε γνωστες στον Οργανωτη.
Απο εκει και περα, η αντιδραση του Οργανωτη ηταν τετοια, ωστε να σας δημιουργησει προβλημα η ανακοινωση του για τις αλλαγες, που ηρθε μολις εχθες.
Πιστευω οτι εγινα σαφης τωρα.Φιλικα,
'el-em'
http://www.aoth.gr/grafeio-tupou/eidise ... ethea.html
'Την 26η Ιουλίου, ο ΑΟΘ, τα μέλη της επιτροπής ράλλυ και η ΟΜΑΕ – ΕΠΑ ενημερώθηκαν εγγράφως από το μέλος της επιτροπής κανονισμών Λώρη Μελετόπουλο ότι σχετικά με τον κανονισμό του 45ου ράλλυ ΔΕΘ ‘’όλα εντάξει, εκτός από το άρθρο 9.4.3 που αφορά την λειτουργία του Refuel Zone’’.'
Και μετά από 1 μήνα το μετάνιωσαν.
Κατά τ'άλλα ο ΑΟΘ ήθελε να δημιουργήσει προβλήματα...
26 Ιουλίου ήταν 'όλα ΟΚ' και μετά από 1 μήνα ανακαλύψαμε προβλήματα?????
- Κακως σου απανταω, διοτι δεν ησουν παρα ενας αγωνιζομενος στον αγωνα.
- Οσο αφορα το refuel zone, ηταν μια ιδιωτικη κουβεντα που εκανα με τον προεδρο της Λεσχης σας, οταν με πηρε τηλεφωνο και μου ζητησε 'τα φωτα μου' για την οργανωση ενος τετοιου χωρου. Για ολες τις υπολοιπες παρατυπιες που ειχε ο αρχικος σχεδιασμος του αγωνα, τον ειχε ενημερωσει εγγραφως η Επιτροπη Ραλλυ σε αρκετα προγενεστερο σταδιο.
Μην βγαζετε ετσι ευκολα συμπερασματα.
Πολυ συντομα ακολουθει τοποθετηση της Επιτροπης Ραλλυ επι του θεματος.
Φιλικα,
'el-em'
Μεγάλη μου τιμή για την απάντηση λοιπόν!
-
Ο χρήστης hyperion έγραψε:
Η επιτροπη Ραλλυ και η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ (η ΟΜΑΕ δεν εχει καμμια δουλεια) ενετοπισε πολυ πριν αναρτηθει ο κανονισμος τις παρατυπιες που αυτος περιειχε και τις εκανε γνωστες στον Οργανωτη.
Απο εκει και περα, η αντιδραση του Οργανωτη ηταν τετοια, ωστε να σας δημιουργησει προβλημα η ανακοινωση του για τις αλλαγες, που ηρθε μολις εχθες.
Πιστευω οτι εγινα σαφης τωρα.Φιλικα,
'el-em'
http://www.aoth.gr/grafeio-tupou/eidise ... ethea.html
'Την 26η Ιουλίου, ο ΑΟΘ, τα μέλη της επιτροπής ράλλυ και η ΟΜΑΕ – ΕΠΑ ενημερώθηκαν εγγράφως από το μέλος της επιτροπής κανονισμών Λώρη Μελετόπουλο ότι σχετικά με τον κανονισμό του 45ου ράλλυ ΔΕΘ ‘’όλα εντάξει, εκτός από το άρθρο 9.4.3 που αφορά την λειτουργία του Refuel Zone’’.'
Και μετά από 1 μήνα το μετάνιωσαν.
Κατά τ'άλλα ο ΑΟΘ ήθελε να δημιουργήσει προβλήματα...
26 Ιουλίου ήταν 'όλα ΟΚ' και μετά από 1 μήνα ανακαλύψαμε προβλήματα?????
- Κακως σου απανταω, διοτι δεν ησουν παρα ενας αγωνιζομενος στον αγωνα.
- Οσο αφορα το refuel zone, ηταν μια ιδιωτικη κουβεντα που εκανα με τον προεδρο της Λεσχης σας, οταν με πηρε τηλεφωνο και μου ζητησε 'τα φωτα μου' για την οργανωση ενος τετοιου χωρου. Για ολες τις υπολοιπες παρατυπιες που ειχε ο αρχικος σχεδιασμος του αγωνα, τον ειχε ενημερωσει εγγραφως η Επιτροπη Ραλλυ σε αρκετα προγενεστερο σταδιο.
Μην βγαζετε ετσι ευκολα συμπερασματα.
Πολυ συντομα ακολουθει τοποθετηση της Επιτροπης Ραλλυ επι του θεματος.
Φιλικα,
'el-em'
Μεγάλη μου τιμή για την απάντηση λοιπόν!
Φιλε μου καλε,
Ετσι ειναι τα πραγματα.
Η απαντηση μου θα γινει εγγραφως εντος της ημερας στον οργανωτη και οχι μεμονομενα σε καθε αγωνιζομενο.
Οπως εγραψα και σε προηγουμενο post μου, αλλου να αναζητησετε τις ευθυνες για την οποια ταλαιπωρια υποστηκατε.Φιλικα,
'el-em'
-
αγαπητε Λωρη,
Νομιζω οτι παρολο που θες να ξεκαθαρισει η κατασταση παραθετοντας στοιχεια , ειναι ατυχες να αναφερεις το σημειο 1 στην απαντηση σου. Εχεις περασει κ εσυ απο αυτη τη θεση κ πιστευω οτι εαν καποιος σου απαντουσε οτι κακως σου απανταει επειδη εισαι απλα ενας αγωνιζομενος θα γινοταν χαμος ...... Δηλαδη τι ειμαστε εμεις οι αγωνιζομενοι ???? Οι επιτροπες κ οι οργανωτες δεν πρεπει να απαντανε στους αγωνιζομενους???
Περιμενουμε να δουμε την τοποθετηση της επιτροπης ραλλυ κ ελπιζουμε να μην ειναι κρυφη αλλα φανερη για να εχουμε την ενημερωση.
Φιλικα
Ρομπερτ -
εμ οι αγωνιζόμενοι είμαστε που ταλαιπωρηθήκαμε Λώρη, μάλλον είμαστε οι πρώτοι ενδιαφερόμενοι για το θέμα. Ξέρω τι είναι οργανωτική αλληλογραφία, αλλά εδώ μιλάμε για πρόβλημα που δημιουργήθηκε σε μας σε σας και στην οργάνωση και φυσικά όχι με αυτή τη σειρά σπουδαιότητας.
αλλά όχι ότι δε μας ενδιαφέρει. εκτός και αν για το καλό του σπόρ λόγο έχουν οι λέσχες ΜΟΝΟΝ. γιατί και η ΕΠΑ και η ΟΜΑΕ πλέον πηγάζουν από τις λέσχες! τυπικά -
Αξιότιμε Κε Πρόεδρε,
Σε απάντηση της από 18/9 επιστολής σας που μας αποστείλατε και δημοσιεύσατε στην ιστοσελίδα της ΟΜΑΕ – ΕΠΑ, επιθυμούμε να σας ευχαριστήσουμε και πάλι για την προσωπική σας συμβολή στην προσέγγιση της εταιρείας – χορηγού ΕΚΟ, καθώς επίσης και για την θετική στάση που επιδείξατε, στην επίλυση θεμάτων σχετικά με την διοργάνωση του 45ου ράλλυ ΔΕΘ.
Δυστυχώς τα γεγονότα, δεν μας επιτρέπουν να πούμε το ίδιο και για τα στελέχη, που με διάφορους τρόπους ενεπλάκησαν στην συνεργασία ΕΠΑ – ΑΟΘ. Σεβόμαστε και τιμούμε ανθρώπους όπως ο Γ. Κέπετζης, ο Σ. Μπέλλας, ο Τ. Αθανασίου, ο Λώρης Μελετόπουλος, δεν διεκδικούμε το αλάθητο, αλλά τα γεγονότα είναι γεγονότα και η κριτική αναφαίρετο δικαίωμα του καθενός.
Όπως γνωρίζετε ο ΑΟΘ απέστειλε τις πληροφορίες του αγώνα στην ΕΠΑ στις 20 Ιουνίου και στο περιθώριο της γενικής συνέλευσης της ΟΜΑΕ, την Δευτέρα 25/6, σε προσωπική μας συνάντηση, παρουσία των κ.κ. Τ. Αθανασίου και Ν. Πασαλή, συμφωνήσαμε τα ουσιώδη σημεία της διοργάνωσης.
Στις 12/7 έχοντας ενσωματώσει όλες τις διορθώσεις που μας υπεδείχθησαν, αποστείλαμε νέο σετ εγγράφων, επί των οποίων έγιναν νέες παρατηρήσεις για να φτάσουμε στην τελική αποστολή της 25/7, όπου αποτυπώθηκε η οριστική μορφή του αγώνα.
Την 26η Ιουλίου, ο ΑΟΘ, τα μέλη της επιτροπής ράλλυ και η ΟΜΑΕ – ΕΠΑ ενημερώθηκαν εγγράφως από το μέλος της επιτροπής κανονισμών Λώρη Μελετόπουλο ότι σχετικά με τον κανονισμό του 45ου ράλλυ ΔΕΘ ‘’όλα εντάξει, εκτός από το άρθρο 9.4.3 που αφορά την λειτουργία του Refuel Zone’’.
Έκτοτε δεν υπήρξε άλλη επικοινωνία με την ΕΠΑ και στις 16/8, ένα μήνα πριν τον αγώνα, η οργάνωση δημοσίευσε όλες τις πληροφορίες του αγώνα στην ιστοσελίδα του ΑΟΘ και στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
Όμως την Παρασκευή 24 Αυγούστου, σε τηλεφωνική επικοινωνία , ο Κος Μπέλλας μας ενημέρωσε ότι πρέπει να τροποποιήσουμε ουσιώδη σημεία του αγώνα. (Πανηγυρική εκκίνηση με καρνέ και park ferme στο Ρύσιο, όχι super rally στην πίστα και ολονύχτιο park ferme στον Πολύγυρο). Την Δευτέρα 27 Αυγούστου απαντήσαμε εγγράφως στην επιτροπή ράλλυ για τις δυσχέρειες που προκαλούνται με τις ζητούμενες αλλαγές τρείς εβδομάδες πριν τον αγώνα. Την Τρίτη 28 Αυγούστου λάβαμε επιστολή της επιτροπής ράλλυ – σπριντ με την οποία μας έγινε γνωστό ότι εάν δεν αποδεχθούμε τις τροποποιήσεις, δεν θα πραγματοποιηθεί ο αγώνας.
Η οργανωτική επιτροπή αξιολογώντας την κατάσταση αποφάσισε να μην ασχοληθεί, παραμονές του αγώνα, με τα ¨γιατί¨ κι επικεντρώθηκε στις ενέργειες που έπρεπε να γίνουν, ώστε να πραγματοποιηθεί ο αγώνας.
Σήμερα όμως, όπως αντιλαμβάνεστε περιμένουμε εξηγήσεις από την επιτροπή ράλλυ σχετικά με τα παρακάτω:
1). Γιατί ζητήθηκαν οι αλλαγές στις 24 Αυγούστου, έναν μήνα μετά την τελευταία επικοινωνία μας και 20 ημέρες πριν τον αγώνα κι όχι στις 25 Ιουλίου; Γιατί δόθηκε Ο.Κ. και μετά αναιρέθηκε;
2). Γιατί ταλαιπωρήθηκαν τα πληρώματα που υποχρεώθηκαν να προσαρμόσουν το πρόγραμμά τους την τελευταία στιγμή;
3). Αντιλήφθηκαν το μέγεθος των αλλαγών που απαιτούνταν , με δεδομένο ότι είχαν τυπωθεί όλα τα έγγραφα του αγώνα; (Χρειάστηκε νέο road book, νέος κανονισμός, άλλαξαν τα ωράρια, αχρηστεύτηκαν αφίσες με το πρόγραμμα, έγινε νέα συνεννόηση με την Τροχαία, την πυροσβεστική, τα ασθενοφόρα κλπ).
4). Γιατί υποχρεώθηκε ο οργανωτής να ξαναστήσει τον αγώνα, άρα να ξοδέψει χρόνο και χρήμα που δεν περίσσευαν;
Υπενθυμίζουμε ότι η επιτροπή ράλλυ εισηγήθηκε στην ΕΠΑ να μην δοθεί άδεια τέλεσης της σούπερ ειδικής, ¨για λόγους ασφαλείας¨, κάτι που εσείς προσωπικά το αποτρέψατε. Ποιοί ήταν οι λόγοι ασφαλείας που επικαλέστηκε; Ο Κος Αθανασέκος, μέλος της τριμελούς ΕΠΑ που υπέγραψε άδεια τέλεσης αγώνων στην συγκεκριμένη πίστα, δεν διαπίστωσε τα ¨θέματα ασφαλείας¨ που είδε η επιτροπή ράλλυ;
Επίσης υπενθυμίζουμε ότι το μέλος της επιτροπής κανονισμών Λόρης Μελετόπουλος σε δημόσια γραπτή του τοποθέτηση 10 ημέρες πριν τον αγώνα έγραψε: ¨ο οργανωτής (ΑΟΘ) επέλεξε να κάνει τις αλλαγές την τελευταία στιγμή, για να ταλαιπωρήσει τα πληρώματα¨.
Και μετά από αυτή την χοντροειδή κακοήθεια το ίδιο στέλεχος ορίστηκε παρατηρητής της Εθνικής Επιτροπής στον αγώνα μας.
Τέλος, μας προκάλεσε κατάπληξη το γεγονός ότι η πρώτη δημοσίευση πληροφοριών σχετικά με τον τρίτο αγώνα του Πανελληνίου πρωταθλήματος, το 45ο ράλλυ ΔΕΘ, στο επίσημο site της Ομοσπονδίας, έγινε το Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου, όταν είχαν λήξει πλέον οι συμμετοχές και μέχρι αυτή την στιγμή, Πέμπτη 20/9, τέσσερεις ημέρες μετά τον αγώνα, δεν έχουν δημοσιευτεί ούτε καν τα αποτελέσματα
Κε Πρόεδρε,
Η επίθεση στον υπεύθυνο τύπου της διοργάνωσης είναι άστοχη, δεδομένου ότι τα κείμενα που δημοσιεύει απηχούν τις απόψεις της οργανωτικής επιτροπής και η παράθεση των γεγονότων τεκμηριώνει κατά την άποψή μας τα γραφόμενα.
Πιστεύουμε ότι οι επιτροπές που συστήθηκαν για να βοηθήσουν την Εθνική Επιτροπή και τις λέσχες, δεν ανταποκρίθηκαν στις ανάγκες του αγώνα και βρέθηκαν μακριά από την πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί στην κοινωνία και στον χώρο του σπορ μας.
Εμείς σαν οργανωτές νοιώθουμε ότι είμαστε υποχρεωμένοι να ενημερώσουμε τους αγωνιζόμενους για τα γεγονότα και να εκφράσουμε την κατανόησή μας για την όποια ταλαιπωρία υπέστησαν.
Αναλαμβάνουμε ακεραία την ευθύνη των πράξεων και των λόγων μας.
Με εκτίμηση
Για την Οργανωτική επιτροπή
Του 45ου ράλλυ Δ.Ε.Θ.Δημήτρης Κουμποτής
Πρόεδρος
Οριστε η @ρχιδ@τη απαντηση του προεδρου του αοθ προς ολα τα νουμερα που μας εχουν προκυψει στο αθλημα τα τελευταια χρονια ............. ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΑΝΑΜΕ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ! -
Ο χρήστης glf έγραψε:
εμ οι αγωνιζόμενοι είμαστε που ταλαιπωρηθήκαμε Λώρη, μάλλον είμαστε οι πρώτοι ενδιαφερόμενοι για το θέμα. Ξέρω τι είναι οργανωτική αλληλογραφία, αλλά εδώ μιλάμε για πρόβλημα που δημιουργήθηκε σε μας σε σας και στην οργάνωση και φυσικά όχι με αυτή τη σειρά σπουδαιότητας.
αλλά όχι ότι δε μας ενδιαφέρει. εκτός και αν για το καλό του σπόρ λόγο έχουν οι λέσχες ΜΟΝΟΝ. γιατί και η ΕΠΑ και η ΟΜΑΕ πλέον πηγάζουν από τις λέσχες! τυπικάΓιωργο,
Δικιο εχεις, αλλα οπως εγραψα και στοn οδηγο σου δεν ειναι σωστο να απανταω σε καθε εναν αγωνιζομενο μεμονομενα.
Οσο αφορα την ταλαιπωρια σας, την καταλαβαινω, αλλα οπως εγραψα στην δημοσιευση μου της 06.09, αλλου να αναζητησετε τις ευθυνες.
Ζητησατε απο τον Οργανωτη του αγωνα τις ιδιες εξηγησεις οσο αφορα την ταλαιπωρια σας, η αρκεστηκατε στην ανακοινωση της Λεσχης που εριχνε την ευθυνη στην Επιτροπη Ραλλυ ?
Η απαντηση μου σε οτι με αφορα στην επιστολη του Προεδρου της λεσχης, ειναι ετοιμη και πολυ συντομα θα δημοσιευθει.Φιλικα,
'el-em'
-
Kαι μετα κι απ'αυτην την δημοσιευση του ΑΟΘ ,ακομα ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ Το ανεπαναληπτο αυτο ατομο .....να εμφανιζεται και να γραφει ...............
δεν υπαρχει ρεεεεε ........................ -
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Η απαντηση μου σε οτι με αφορα στην επιστολη του Προεδρου της λεσχης, ειναι ετοιμη και πολυ συντομα θα δημοσιευθει.
Φιλικα,
'el-em'
Το επιπεδο μου, δεν μου επιτρεπει να αναρτησω δημοσια μια επιστολη που αφορα μια ανταλλαγη αποψεων μεταξυ της Λεσχης του Α.Ο.Θ. και εμου.
Αν ο Α.Ο.Θ. κρινει οτι η επιστολη μου πρεπει να δημοσιευθει, για πιο σφαιρικη ενημερωση ολων των εμπλεκομενων μερων, εχει το ελευθερο απο εμενα.
Aναλογη επιστολη εχει στειλει και η Επιτροπη Ραλλυ.Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Και μετά από αυτή την χοντροειδή κακοήθεια το ίδιο στέλεχος ορίστηκε παρατηρητής της Εθνικής Επιτροπής στον αγώνα μας.>>Kαι μετα κι απ'αυτην την δημοσιευση του ΑΟΘ ,ακομα ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ Το ανεπαναληπτο αυτο ατομο .....να εμφανιζεται και να γραφει ...............
δεν υπαρχει ρεεεεε ........................Xαρηκες που με βρισανε, εεεε????
Σου απονεμω χρυσουν Ωρολογιον !!!'el-em'
-
Τι να χαρω βρε θλιβερε επιτροπε ......
Για αλλη μια φορα ηξερα οτι εβαλες το χερι σου για να ικανοποιηθει το αρωστημενο σου και εκανες εναν αγωνα που ξεκινησε με τις καλυτερες προυποθεσεις , σαν τα μουτρα σου .
Ευτχως που οι Θεσσαλονικεις φιλοι μας , εχουν προσοντα και μυαλο να διορθωνουν οτι καποια καλικατζαρακια Αθηναικα τους χαλανε , και εχουν ψηλα το κεφαλι κανοντας τους **ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ **αγωνιζομενους ευχαριστημενους !
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Τι να χαρω βρε θλιβερε επιτροπε ......Για αλλη μια φορα ηξερα οτι εβαλες το χερι σου για να ικανοποιηθει το αρωστημενο σου και εκανες εναν αγωνα που ξεκινησε με τις καλυτερες προυποθεσεις , σαν τα μουτρα σου .
Ευτχως που οι Θεσσαλονικεις φιλοι μας , εχουν προσοντα και μυαλο να διορθωνουν οτι καποια καλικατζαρακια Αθηναικα τους χαλανε , και εχουν ψηλα το κεφαλι κανοντας τους **ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ **αγωνιζομενους ευχαριστημενους !
Για πες μας, φωτεινε παντογνωστη, 'καλυτερες προυποθεσεις' ηταν να κανουν οι αγωνιζομενοι 70 χλμ χωρις ασφαλιστικη καλυψη ???
Εμεις τους χαλασαμε τον αγωνα η αυτοι προσπαθησαν να στησουν εναν αγωνα ΤΕΛΕΙΩΣ εκτος κανονισμων ?Edit mod
Απαντηση θα ξανα παρεις απο εμενα, οταν δειξεις οτι με σεβεσαι.'el-em'
-
**edit mod
**
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Τι να χαρω βρε θλιβερε επιτροπε ......
Για αλλη μια φορα ηξερα οτι εβαλες το χερι σου για να ικανοποιηθει το αρωστημενο σου και εκανες εναν αγωνα που ξεκινησε με τις καλυτερες προυποθεσεις , σαν τα μουτρα σου .
Ευτχως που οι Θεσσαλονικεις φιλοι μας , εχουν προσοντα και μυαλο να διορθωνουν οτι καποια καλικατζαρακια Αθηναικα τους χαλανε , και εχουν ψηλα το κεφαλι κανοντας τους **ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ **αγωνιζομενους ευχαριστημενους !
Για πες μας, φωτεινε παντογνωστη, 'καλυτερες προυποθεσεις' ηταν να κανουν οι αγωνιζομενοι 70 χλμ χωρις ασφαλιστικη καλυψη ???
Εμεις τους χαλασαμε τον αγωνα η αυτοι προσπαθησαν να στησουν εναν αγωνα ΤΕΛΕΙΩΣ εκτος κανονισμων ?Edit mod
Απαντηση θα ξανα παρεις απο εμενα, οταν δειξεις οτι με σεβεσαι.'el-em'
Όποια παρατυπία και ό,τι λάθος έχει κάνει ο ΑΟΘ οφείλατε να το επισημάνετε και όφειλε να το διορθώσει.
Όταν 24/7 υπάρχει** ΓΡΑΠΤΟ** 'ΟΛΑ ΟΚ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ REFULLING ZONE', από εκεί και πέρα ο καθένας βγάζει συμπεράσματα.
Δικαίωμα στο λάθος έχουν όλοι, και προφανώς έχει και ο ΑΟΘ, και δουλειά δική σας είναι να τα διορθώνετε και αυτός να συμμορφώνεται.
Όταν όμως υπάρχει (ευτυχώς γραπτά) το 'ΟΛΑ ΟΚ', το οποίο αναιρέθηκε 3 εβδομάδες πριν τον αγώνα, από εκεί και πέρα ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
45o Ράλλυ ΔΕΘ-41ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού