-
πιστευω και πρακτικα. γιατι μου εχουν πει οτι εαν γυρσει καποιος μονο με πτυχιο απο Αγγλια και θελει ισοδυναμη αναγνωριση τοτε πρεπει να εγγραφει(με κατατακτηριες) σε ελληνικο τμημα και να συνεχισει για μερικα ετη ωσπου ολοκληρωσει την σχολη και να παρει πτυχιο.
-
Ο χρήστης manager_ έγραψε:
πιστευω και πρακτικα. γιατι μου εχουν πει οτι εαν γυρσει καποιος μονο με πτυχιο απο Αγγλια και θελει ισοδυναμη αναγνωριση τοτε πρεπει να εγγραφει(με κατατακτηριες) σε ελληνικο τμημα και να συνεχισει για μερικα ετη ωσπου ολοκληρωσει την σχολη και να παρει πτυχιο.Αναγνώριση από ποιον?
-
Ένας μηχανικός από αγγλικό τριετές πανεπιστήμιο έχει κάνει πολύ λιγότερα μαθήματα και πιο εύκολα από ένα μηχανικό του πολυτεχνείου μας. Θα προτιμηθεί όμως στη πρόσληψη ο κάτοχος του αγγλικού πτυχίου γιατί έχει αποδείξει ότι μπορεί να κάνει μια συγκεριμένη δουλειά σε ορισμένο χρόνο.
Στη δουλειά δεν χρειάζεται να είσαι διάνοια, απλά πράγματα θα κάνεις αλλά πρέπει να τα κάνεις μέσα σε κάποιο χρονικό πλαίσιο, αυτή την ικανότητα εκτιμά κάποιος όταν προσλαμβάνει.
-
Ο χρήστης amemiya έγραψε:
**Πριν μερικές μέρες …Κάτι τέτοιο θα έθιγε ιδιαίτερα τον κλάδο των μηχανικών ..Πώς είναι δυνατό λοιπόν ένας φοιτητής που για τον α ή β λόγο τελείωσε μηχανολόγος μηχανικός στην Αγγλία πχ να αποκτήσει τα ίδια εργασιακά δικαιώματα με μένα και τους υπόλοιπους μηχανικούς του ΕΜΠ και των υπολοίπων πολυτεχνικών σχολών;;;Εμείς κάνουμε minimum 5 χρόνια σπουδές ενώ αυτοί 3 χρόνια. Πώς λοιπόν θέλουν να αποκτήσουν ίδια δικαιώματα;;;;;;;; ….. **
1.αγαπητέ πασχάλη λοιπόν, όπως βλέπεις απάντησα με βάση αυτό. (Πάντως εγώ δε διεκδίκησα κανένα δικαίωμα!! τους αλήτες μας δυσφημίζουν..!!! )
Έχω παράδειγμα οικογενειακού γνωστού …Αποτέλεσμα τοου γνωστού μου αυτού;;;Έδωσε 10 μαθήματα,δεν πέρασε κανένα από αυτά με τη δικαιολογία ότι δεν είχε ξανακάνει παρόμοια πράγματα και **έγινε ρεζίλι... **:shifty: **Μετά από όλα αυτά αυτό που μου έχει μείνει είναι μια τεράστια απορία..Πού πάς;;;;;;;;; **:roll:
και αυτό φυσικά… και τα ανάλογα 'εμοτικον'
Αλήθεια,απάντησες σε αυτό που σε ρώτησε ο φλαουερπαουερ;;;
@ FlowerPower
Σπουδάζω έξω για δυο λόγους σωστά πρώτον ήμουν σε αμερικανικο, δεύτερον δεν έχει automotive στην ελλάδα καλο μου παιδί.2.Δε με προσέχετε και στεναχωριέμαι!! απάντησα και στο κύριο οπαδό λούλουδο φίλο μιας άλλης εποχής.
Σίγουρα δεν είμαι στον καναπέ που φαντάζεσαι,κάθομαι όταν πρέπει στο γραφειάκι μου και διαβάζω.. Για ποιό σκοπό;;Για αυτόν που ο καθένας έχει στη ζωή του άσχετα αν θα καταφέρει να κάνει κάτι.Τα bold αν έχεις την καλοσύνη ξαναδιάβασέ τα..
3.Ναι uk είμαι! Εγώ πάντως διαβάζω καί sτο καναπέ no problem! Τα ξαναδιάβασα please do the same.
Για το ελληνικό πολυτεχνείο έχεις άποψη;;; Έχεις κάνει μια βόλτα από αυτό (ή και κάθε πολυτεχνική σχολή στην Ελλάδα);; Ξέρεις το επίπεδο των μαθημάτων;;Τα μαθήματα;;;Με αυτά που λες περί διαγραφής κλπ φαίνεται ότι δεν έχεις ιδέα για το εδώ σύστημα,με τα καλά του και τα κακά του..
4.Πως μπορώ να έχω εμπεριστατωμένη άποψη για κάτι το οποιο δε ζω κάθε μέρα?? Απλά έχω φίλους στις ανάλογες σχολες και από συζητήσεις που κάνουμε γνωρίζω αρκετά. έχω ρίξει μια ματια σε μαθήματα μηχανολογίας ελληνικών σχολών..Από κει και πέρα μίλησα περί διαγραφής με βάση τις αλλαγές που πρόκειται να γίνουν τίποτα παραπάνω. δεν είναι αυτό που κέντρισε το ενδιαφέρον μου,και έκανα join στη κουβέντα, άλλο ήταν!! για κάποιους δεν έχω καν δικαίωμα να εκφέρω γνώμη, με γεια τους με χαρά τους.
Αλλά κοίτα να δεις..μη νομίζεις ότι δεν έχω ιδέα περί των μαθημάτων που κάνετε,το επίπεδό τους κλπ.
.
5.Είμαι όλη αυτιά, και πάλι είσαι ενημερωμένος γενικά και αόριστα, όταν έρθεις εδώ με το καλο το ξανασυζητάμε…
Στα λεγόμενά σου ανέφερες ότι είμαι σε έναν καναπέ,και κρίνω στα τυφλά χωρίς να ξέρω τί γίνεται έξω.. .
.
6.Για το καναπέ ναι το είπα … για τα αλλα εσύ ξέρεις καλύτερα εγώ απλά ρώτησα. (σίγουρα τα 'εμοτικον' απαλύνουν λίγο το ύφος… σωστά τα χρησιμοποιείς.. )
Εγώ θα θελα να ξέρω πολύ επακριβώς το επίπεδο των μαθημάτων που διδάσκεσαι..Όπως θα διάβασες ανέφερα ένα παράδειγμα ενός ανθρώπου που για κάποιο λόγο δεν πέρασε τις εξετάσεις εδώ..Για ποιό λόγο νομίζεις; Πές μου έναν λόγο που κάποιος θα φύγει στη βουλγαρία ή τη ρουμανία να σπουδάσει γιατρός..Ο λόγος (στις περισσότερες των περιπτώσεων) είναι ότι πολύ απλά δεν κατάφερε να περάσει εδώ και ΑΝ πέρναγε πολύ πιθανόν να μην τελείωνε ποτέ την Ιατρική...Σωστά;;;
7.Σχετικά με τα μαθήματα και το επίπεδο… πως μπορείς να εξηγήσεις σε κάποιον τη ζωή σου όταν αυτός δε τη ζει μαζί σου???
για ποιο λόγο e? δε ξέρει την ορολογία στα ελληνικά ίσως η τελικά δεν ήταν τόσο καλός, αλλα τι φταίει το παλικάρι και το γλωσσοτρώμε???
Γιατί πας στη βουλγαρία, και στη ρουμανια?? Για αγγλία μίλαγες τόση ώρα… δε ξέρω να σου πω για καμια από τις δυο χώρες, δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για κάτι που δεν έχω βιώσει και που πάνω από όλα δεν έχω ακούσει για αυτό! Το ότι δε κατάφερε να περάσει εδώ που κολλάει???? Ειλικρινά..!!
Και μένα δε μου αρέσουν πολλά μα τα συνήθισα… φιλικά πάντα
-
Ναι το κατάλαβα ότι απάντησες με βάση αυτό...Ποιοί είναι οι αλήτες που σας δυσφυμούν;;; Και δεν μίλησα για το αν εσύ ζήτησς κάποια διακαιώματα,σου ανέφερα ότι ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ τα δικαιώματα εμού και εσού είναι διαφορετικά.. Στην Αγγλία μπορεί να συμβαίνει το αντίθετο,ΑΥΤΟ δεν το ξέρω και προς το παρόν δε με απασχολεί..
-
Στο έγραψα και στην προηγούμενη δημοσίευση νομίζω ότι αν σπουδάζεις εκεί ΜΕ ΣΚΟΠΟ να δουλέψεις μόνιμα στην Αγγλία (και όταν λέω μόνιμα δεν εννοώ για 4-5 χρόνια..) τότε πολύ καλά έκανες..Εσύ σίγουρα το ξέρεις καλύτερα δεν είνια ανάγκη να στο πω εγώ.Αλλά ειλικρινά με βάζει σε σκέψεις αυτό περί Αμερικανικού...Να σου εξηγηθώ;; Προφανώς δεν είσαι γόνος μιας οικογένειας που ο πατέρας από τον οποίο προέρχεται το μοναδικό εισόδημα είναι οικοδόμος..Ωραίααα...Μίλησες στο πρώτο σου ποστ για διαγραφή των εδώ φοιτητών όταν αποτύχουν για 4η φορά στο ίδιο μάθημα.Πώς θα σου φαινόταν (επειδή λογικά η οικονομική σου κατάσταση κλπ σου το επιτρέπει και σε βολεύει να πιστεύεις κάτι τέτοιο) να είσαι γόνος του παραπάνω υποτιθέμενου οικοδόμου,να είσαι στην Αγγλία,να πρέπει να πληρώσεις για τα δίδακτρά σου, τη διαμονή σου ,τα έξοδά σου (άρα πρέπει να δουλεύεις) και να σου λένε πως αν κοπείς 4 φορές διαγράφεσαι από το πανεπιστήμιο και μένεις ξεκρέμαστος;;;Για αυτό σου λέω,προφανέστατα δεν αντιλαμβάνεσαι κάποια πράγματα ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ σημαντικά ακριβώς επειδή ίσως να μην έχουν περάσει καν από δίπλα σου..
Α!!!Και κάτι άλλο..Μίλησες για ιδιωτικά πανεπιστήμια...Εγώ θεωρώ πως τα πανεπιστήμια σήμερα είναι ήδη ιδιωτικά...Γιατί;;Μα ακριβώς γιατί για να λειτουργήσουν πληρώνει ο πατέρας μου ,η μάνα μου, ο πατέρας του greo,ο πατέρας του Δημήτριου,της funis κλπ κλπ...Μπορεί μεν να υπάρχει η κρατική χορήγηση,αυτή όμως η χορήγηση προέρχεται από τα λεφτά των φορολογούμενων...Έτσι λοιπόν και για αυτό το λόγο το πανεπειστήμιο λέει'Ωραία πήρα κάποια λεφτά,αλλά τουλάχιστον θα τα χρησιμοποιήσω για να δεχτώ έναν συγκεκριμένο αριθμό φοιτητών...Ποιούς;;;;;ΜΑ φυσικά τους καλύτερους Και όχι 'άντε μπάτε σκύλοι αλέστε..'Ελπίζω τώρα να καταλαβαίνεις μια βασική διαφορά μεταξύ των πανεπιστημίων μας.. -
Τί να σου πώ;;Ο δικός μου καναπές είναι από πολυεστέρα και δεν θέλω να διαβάζω πάνω του..Ο δικός σου πάλι μπορεί να είναι από δέρμα ζέβρας οπότε καλά κάνεις και διαβάζεις πάνω του..Εγώ στη θέση σου δεν θα τολμούσα να φάω πάνω του..
-
Ε τότε καλό είναι να μην εκφέρεις άποψη για το ΕΜΠ και τις αντίστοιχες σχολές εδώ..Από τη στιγμή που δεν έχεις περάσει ούτε από την πύλη (πόσο μάλλον να μπεις μέσα και να φας την πίτα) ναι δεν έχεις δικαίωμα να κρίνεις...Δεν το έχεις ακριβώς γιατί έχεις παραιτηθεί (από τα 17 σου,όταν διάλεξες να πας Αγγλία) του δικαιώματος να είσαι μέλος αυτής της ακαδημαϊκής κοινότητας.Έχεις βέβαια το δικαίωμα να μιλάς για αυτό αλλά καλό θα ήταν να δέχεσαι την εμπεριστατωμένη άποψη του άλλου που είναι μέσα και βλέπει.Δεν ξεροσταλιάζει απαραίτητα στις καφετέριες στου Ζωγράφου και δεν ξύνεται..
-
Δεν έχεις καταλάβει μάλλον...Έχω δει άτομα που έχουν τελειώσει Αγγλία να έρχονται εδώ και είτε να μη βρίσκουν δουλειά...είτε να είναι ΤΟΣΟ ΣΚΡΑΠΕΣ που δεν αξίζουν να έχουν δουλειά..Είπαμε βέβαια αν δεν θέλεις να εργαστείς στην Ελλάδα,πολύ καλά κάνεις και σπουδάζεις Αγγλία..
-
Γι αυτό το λόγο τα χρησιμοποιώ τα εμότικον για να μετριάζεται λίγο το ύφος μου όταν ξεφεύγει από τα όρια και μπορεί ο άλλος να λάβει τα γραφόμενά μου λανθασμένα.
Δεν ξέρει την ορολογία στα ελληνικά;;;;;;;;;;;;(ερωτηματικά θεώρησε ότι έβαλα εκατομμύρια,δε θέλω να ξεχειλώσω τη σελίδα..) Ε τότε τί ήρθε να κάνει στην Ελλάδα;;;;;;;;;;;(πάλι το ίδιο με πριν...) Είπαμε αν θέλεις να δουλέψεις Αγγλία κάνε το καλό και μείνε εκεί,διέπρεψε και βγάλε προς τα έξω το όνομα της Ελλάδας...!! Αλλά εδώ θα λειτουργείς με τους κανόνες που υπάρχουν.- Ξέρεις τί σημαίνει μηχανικός;;;;;;;Μπορείς με μια σου λανθασμένη μέτρηση ή κίνηση να σκοτώσεις ένα τσούρμο ανθρώπους..Κι εσύ μου λες ότι έρχεσαι στην Ελλάδα και δεν ξέρεις καλά την αντίστοιχη τεχνική ορολογία...Ε ΤΡΑΒΑ ΡΕ ΜΑΓΚΑ πίσω από κει που ήρθες να την εφαρμόσεις εκεί.. Πώς δηλαδή σε ένα τεχνικό έργο θα μιλήσει στον υφιστάμενό του;;;Σήκωσε αυτή την chain;;;;Αϊντέεεεεεεε
Τέλος (ουφ!) παρατήρησα ότι στο πρώτο σου ποστ χρησιμοποιείς τον όρο moving average...λανθασμένα βεβαίως βεβαίως..Τον χρησιμοποιείς σε σχέση με τα Ν+Ν/2 χρόνια που θέλεις να ισχύει η φοιτητική ιδιότητα..Ο όρος 'κινητός μέσος όρος' έχει ένοια ΜΟΝΟ σε κάποια χρονικά διαστήματα έτσι ώστε να μπορείς ΠΑΝΤΟΤΕ να τον απεικονίσεις γραφικά και σχετίζεται αποκλειστικά με τον χρόνο..Δηλαδή εσύ μου παίρνεις το Ν+Ν/2 και μου μιλάς για moving average τη στιγμή που δεν υπάρχει κάτι κινητό σε κάποιο διάστημα χρονικό...Ελπίζω να καταλαβαίνεις...Μπορείς να ρωτήσεις οποιονδήποτε καθηγητή να στο εξηγήσει ίσως καλύτερα από μένα....
Αυτά...και καλησπέρα μας...
-
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Υ.Γ. Δεν είναι τυχαίο βέβαια ότι συχνά η καταστροφολογία για την ελληνική ανώτατη εκπαίδευση προέρχεται από ανθρώπους που δεν έχουν ούτε απ' έξω έχουν περάσει (ή ακόμη χειρότερα τους έχει μείνει απωθημένο γιατί -είτε πιστεύουν ότι είτε πράγματι- οι ίδιοι απέτυχαν).
Σχεδόν πάντα θα έλεγα εγώ.Το βλέπεις και από παιδιά που γράφουν εδώ..Είναι εντελώς διαφορετική η φιλοσοφία μας φαίνεται..
-
Αντί να μιλάτε για τα πανεπιστήμια της αλλοδαπής, γιατί δεν σχολιάζετε αυτό που μετέφερε στο άλλο 'θέμα' ο Af9pk για τα συμπεράσματα στα οποία θα στηριχθεί η μεταρρύθμιση των ΑΕΙ;
http://www.sci.ccny.cuny.edu/~themis/gr ... Teliko.pdf
Εκεί είναι το ζουμί. Τα συντεχνιακά και τα πολιτικά του καθενός τα γράφω κανονικά.
Εμπρός λοιπόν, πείτε τι δεν είναι σωστό και γιατί. Άντε μπας και ξεκολλήσουμε από τις αηδίες της πανεπιστημιακής λίγδας.
-
pasxos
: +1 -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
πιστευω και πρακτικα. γιατι μου εχουν πει οτι εαν γυρσει καποιος μονο με πτυχιο απο Αγγλια και θελει ισοδυναμη αναγνωριση τοτε πρεπει να εγγραφει(με κατατακτηριες) σε ελληνικο τμημα και να συνεχισει για μερικα ετη ωσπου ολοκληρωσει την σχολη και να παρει πτυχιο.
Αναγνώριση από ποιον?
Ε βρε Σπύρο τί ρωτάς;; Μπορεί για παράδειγμα κάποιος που έχει σπουδάσει έξω να έρθει και να πάρει ισοτιμία με κάποιά ξεχασμένη σχολή στη Σάμο...Μη γελάτε έχω ΚΑΙ τέτοιο παράδειγμα... Βέβαια το πτυχίο του θα είναι ισότιμο με αυτό της Σάμου...Για τράβα στο ΕΜΠ ή αλλού και άμα πάρεις ισοτιμία θα κεράσω σουβλάκια ΟΟΟΟΛΟ το φόρουμ..!!!!!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Αντί να μιλάτε για τα πανεπιστήμια της αλλοδαπής, γιατί δεν σχολιάζετε αυτό που μετέφερε στο άλλο 'θέμα' ο Af9pk για τα συμπεράσματα στα οποία θα στηριχθεί η μεταρρύθμιση των ΑΕΙ;http://www.sci.ccny.cuny.edu/~themis/gr ... Teliko.pdf
Εκεί είναι το ζουμί. Τα συντεχνιακά και τα πολιτικά του καθενός τα γράφω κανονικά.
Εμπρός λοιπόν, πείτε τι δεν είναι σωστό και γιατί. Άντε μπας και ξεκολλήσουμε από τις αηδίες της πανεπιστημιακής λίγδας.
Αυτό δε συζητάμε τόσες μέρες;
Θα επανέλθω σε κάποια φάση, σχολιάζοντας.
Πάντως έχει και θετικά, όπως ο Συνήγορος της Πανεπιστημιακής Κοινότητας...
-
Όχι, από αυτό πιανόμαστε και συζητάμε γενικώς και αορίστως. Αν κάποιος έχει να κάνει μια παρατήρηση, ας πει 'στο άρθρο τάδε αναφέρεται αυτό. Είναι σωστό/λάθος γιατί...'.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Όχι, από αυτό πιανόμαστε και συζητάμε γενικώς και αορίστως. Αν κάποιος έχει να κάνει μια παρατήρηση, ας πει 'στο άρθρο τάδε αναφέρεται αυτό. Είναι σωστό/λάθος γιατί...'.Οκ, κατάλαβα. Αν και μερικά έχουν σχολιαστεί εκτενώς...
-
Θα σου το αντιστρέψω με βάση τη λογική σου. Είπες νωρίτερα ότι σκοπεύεις να πας στην αγγλία να κανεις ένα μεταπτυχιακό στο automotive. **Εφόσον λοιπόν πιστεύεις ότι όλοι όσοι είναι στην αγγλία και σπουδάζουν έχουν ‘’καναπέ από δέρμα ζέβρας’’ έτσι και εγώ θα θεωρήσω ότι τον έχεις και εσύ. ** Θέλω να σου δώσω να καταλάβεις ότι όσοι είναι στην αγγλία δε σημαίνει ότι τους περισσεύουν. Και ότι όπως και εσύ έχεις το καναπέ από πολυεστέρα και παρόλα αυτά σκοπεύεις να κανεις μεταπτυχιακό στην αγγλία κάπως έτσι είμαι και εγώ και πολλοί άλλοι που σπουδάζουν εδώ πέρα με αρκετές στερήσεις από μέρους της οικογένεια τους.
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Στο έγραψα και στην προηγούμενη δημοσίευση νομίζω ότι αν σπουδάζεις εκεί ΜΕ ΣΚΟΠΟ να δουλέψεις μόνιμα στην Αγγλία (και όταν λέω μόνιμα δεν εννοώ για 4-5 χρόνια..) τότε πολύ καλά έκανες..Εσύ σίγουρα το ξέρεις καλύτερα δεν είνια ανάγκη να στο πω εγώ.Αλλά ειλικρινά με βάζει σε σκέψεις αυτό περί Αμερικανικού...Να σου εξηγηθώ;; Προφανώς δεν είσαι γόνος μιας οικογένειας που ο πατέρας από τον οποίο προέρχεται το μοναδικό εισόδημα είναι οικοδόμος..Ωραίααα...ναι ο πατέρας μου δεν είναι οικοδόμος είναι ταξιτζής. Αλλα εγώ επειδή πέρασα απέναντι πήρα μαζί δώρο ένα καναπέ από δέρμα ζέβρας και πλέον ανέβηκε η κοινωνική και οικονομική μου τάξη. Προφανώς είμαι πολύ τυχερή τελικά…
Μίλησες στο πρώτο σου ποστ για διαγραφή των εδώ φοιτητών όταν αποτύχουν για 4η φορά στο ίδιο μάθημα.Πώς θα σου φαινόταν (επειδή λογικά η οικονομική σου κατάσταση κλπ σου το επιτρέπει και σε βολεύει να πιστεύεις κάτι τέτοιο) να είσαι γόνος του παραπάνω υποτιθέμενου οικοδόμου,να είσαι στην Αγγλία,να πρέπει να πληρώσεις για τα δίδακτρά σου, τη διαμονή σου ,τα έξοδά σου (άρα πρέπει να δουλεύεις) και να σου λένε πως αν κοπείς 4 φορές διαγράφεσαι από το πανεπιστήμιο και μένεις ξεκρέμαστος;;;
θα μου φαινόταν ότι πρέπει να στρώσω το k@lo μου κάτω και να διαβάσω για να τελειώσω το συντομότερο δυνατό και να βρω δουλειά χωρίς να έχω την πολυτέλεια να δίνω το κάθε μάθημα όσες φορες θέλω και να το κουβαλάω από το πρώτο μέχρι το τελευταίο έτος. Αν κοπώ τέσσερις φορες λοιπόν διαγράφομαι συν το ότι δεν έχω τη πολυτέλεια του χρόνου και συν αυτό πρέπει να δουλέψω κιόλας για να καλύψω τις ανάγκες μου. Αυτά για να πάρεις καινούργιο τσουβάλι για μένα και τους ομοιους μου.
Για αυτό σου λέω,προφανέστατα δεν αντιλαμβάνεσαι κάποια πράγματα ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ σημαντικά ακριβώς επειδή ίσως να μην έχουν περάσει καν από δίπλα σου..
Α!!!Και κάτι άλλο..Μίλησες για ιδιωτικά πανεπιστήμια...Εγώ θεωρώ πως τα πανεπιστήμια σήμερα είναι ήδη ιδιωτικά...Γιατί;;Μα ακριβώς γιατί για να λειτουργήσουν πληρώνει ο πατέρας μου ,η μάνα μου, ο πατέρας του greo,ο πατέρας του Δημήτριου,της funis κλπ κλπ...Μπορεί μεν να υπάρχει η κρατική χορήγηση,αυτή όμως η χορήγηση προέρχεται από τα λεφτά των φορολογούμενων...Έτσι λοιπόν και για αυτό το λόγο το πανεπειστήμιο λέει'Ωραία πήρα κάποια λεφτά,αλλά τουλάχιστον θα τα χρησιμοποιήσω για να δεχτώ έναν συγκεκριμένο αριθμό φοιτητών...Ποιούς;;;;;ΜΑ φυσικά τους καλύτερους Και όχι 'άντε μπάτε σκύλοι αλέστε..'Ελπίζω τώρα να καταλαβαίνεις μια βασική διαφορά μεταξύ των πανεπιστημίων μας..τουλάχιστον εδώ οι σκύλοι σπουδάζουμε αυτό που πραγματικά θέλουμε και όχι ότι μας τύχει (ξέρω αρκετούς που αν και είχανε καλή βαθμολογία δε κατάφεραν για λίγο να περάσουν στη σχολη που ήθελαν)και αν είμαστε ικανοί και καταφέρουμε να τελειώσουμε σε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟ χρονικό διάστημα θα πάρουμε πτυχίο αλλιώς θα πάρουμε τον π@@λο... Αν θεωρείς πως τα πανεπιστήμια σήμερα είναι ήδη ιδιωτικά μάθε πως και ο δικός μου πατέρας πληρώνει για το πανεπιστήμιο σου.
Τί να σου πώ;;Ο δικός μου καναπές είναι από πολυεστέρα και δεν θέλω να διαβάζω πάνω του..Ο δικός σου πάλι μπορεί να είναι από δέρμα ζέβρας οπότε καλά κάνεις και διαβάζεις πάνω του..Εγώ στη θέση σου δεν θα τολμούσα να φάω πάνω του..
το θέμα του καναπέ πιστεύω ότι το λύσαμε παραπάνω
Ε τότε καλό είναι να μην εκφέρεις άποψη για το ΕΜΠ και τις αντίστοιχες σχολές εδώ..Από τη στιγμή που δεν έχεις περάσει ούτε από την πύλη (πόσο μάλλον να μπεις μέσα και να φας την πίτα) ναι δεν έχεις δικαίωμα να κρίνεις...Δεν το έχεις ακριβώς γιατί έχεις παραιτηθεί (από τα 17 σου,όταν διάλεξες να πας Αγγλία) του δικαιώματος να είσαι μέλος αυτής της ακαδημαϊκής κοινότητας.Έχεις βέβαια το δικαίωμα να μιλάς για αυτό αλλά καλό θα ήταν να δέχεσαι την εμπεριστατωμένη άποψη του άλλου που είναι μέσα και βλέπει.Δεν ξεροσταλιάζει απαραίτητα στις καφετέριες στου Ζωγράφου και δεν ξύνεται..
το ότι έκανα μια διαφορετική επιλογή και προτίμησα να σπουδάσω αυτό που πραγματικά ήθελα δεν σημαίνει ότι παραιτήθηκα και σίγουρα δεν μου στερεί το δικαίωμα να τοποθετούμε πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα . και όπως λες παραπάνω αν σήμερα τα πανεπιστήμια είναι ήδη ιδωτικά και ο πατέρας μου πληρώνει για αυτά και έχω το δικαίωμα να πω τη γνώμη μου. Εκτος και αν ισχύει λογοκρισία σε όσους τολμήσουν να εκφέρουν διαφορετικοί γνώμη από εσένα(ταχτική χούντας που τη βαφτίζεται δημοκρατία).εσύ λοιπόν που δεν έχεις περάσει τη πύλη αγγλικού πανεπιστημιου πως έχεις δικαίωμα να εκφέρεις γνώμη για αυτό σύμφωνα με τα λεγόμενα σου?
Δεν έχεις καταλάβει μάλλον...Έχω δει άτομα που έχουν τελειώσει Αγγλία να έρχονται εδώ και είτε να μη βρίσκουν δουλειά...είτε να είναι ΤΟΣΟ ΣΚΡΑΠΕΣ που δεν αξίζουν να έχουν δουλειά..Είπαμε βέβαια αν δεν θέλεις να εργαστείς στην Ελλάδα,πολύ καλά κάνεις και σπουδάζεις Αγγλία..
καλοί και κακοί απόφοιτη πανεπιστημίων υπάρχουν σε όλες τις σχολες παγκόσμιος. Τώρα πως γνωρίζεις εσύ μονο τους σκράπες δε ξέρω αλλα κάτι σημαίνει αυτό. Αλλα σα κλασσικός έλληνας ανοίγεις το τσουβάλι και τους πετάς όλους μέσα, και τους υποτιμάς όλους για να ανεβάσεις τον εαυτό σου. Μπράβο μετά από N+∞ χρονια που θα πάρεις το πτυχίο σου +∞ εξεταστικές που θα χεις στη διάθεση σου θα είσαι καλύτερος από όλους εμάς εδώ. **Αλλα γιατί θες να ρθείς και εσύ εδώ αφού δε θα πάρεις τις ανάλογες γνώσεις και θα γυρίσεις σκράπας πίσω???? **
Δεν ξέρει την ορολογία στα ελληνικά;;;;;;;;;;;;(ερωτηματικά θεώρησε ότι έβαλα εκατομμύρια,δε θέλω να ξεχειλώσω τη σελίδα..) Ε τότε τί ήρθε να κάνει στην Ελλάδα;;;;;;;;;;;(πάλι το ίδιο με πριν...) Είπαμε αν θέλεις να δουλέψεις Αγγλία κάνε το καλό και μείνε εκεί,διέπρεψε και βγάλε προς τα έξω το όνομα της Ελλάδας...!! Αλλά εδώ θα λειτουργείς με τους κανόνες που υπάρχουν.- Ξέρεις τί σημαίνει μηχανικός;;;;;;;Μπορείς με μια σου λανθασμένη μέτρηση ή κίνηση να σκοτώσεις ένα τσούρμο ανθρώπους..Κι εσύ μου λες ότι έρχεσαι στην Ελλάδα και δεν ξέρεις καλά την αντίστοιχη τεχνική ορολογία...Ε ΤΡΑΒΑ ΡΕ ΜΑΓΚΑ πίσω από κει που ήρθες να την εφαρμόσεις εκεί.. Πώς δηλαδή σε ένα τεχνικό έργο θα μιλήσει στον υφιστάμενό του;;;Σήκωσε αυτή την chain;;;;Αϊντέεεεεεεε
όταν και αν έρθεις για το μεταπτυχιακό σου, θα καταλάβεις ότι απαιτεί κάποιο χρόνο για να προσαρμοστείς από τη μια γλώσσα στην άλλη. (Γιατί για την ορολογία από τη μια γλώσσα στην άλλη μίλησα όχι για τεχνική ορολογία γενικά.) Αν και εδώ που τα λέμε γιατί να έρθεις αφού δε γνωρίζεις την ορολογία στα αγγλικά οποτε κάτσε ρε μάγκα εκεί που είσαι να την εφαρμόσεις εκεί
Τέλος (ουφ!) παρατήρησα ότι στο πρώτο σου ποστ χρησιμοποιείς τον όρο moving average...λανθασμένα βεβαίως βεβαίως..Τον χρησιμοποιείς σε σχέση με τα Ν+Ν/2 χρόνια που θέλεις να ισχύει η φοιτητική ιδιότητα..Ο όρος 'κινητός μέσος όρος' έχει ένοια ΜΟΝΟ σε κάποια χρονικά διαστήματα έτσι ώστε να μπορείς ΠΑΝΤΟΤΕ να τον απεικονίσεις γραφικά και σχετίζεται αποκλειστικά με τον χρόνο..Δηλαδή εσύ μου παίρνεις το Ν+Ν/2 και μου μιλάς για moving average τη στιγμή που δεν υπάρχει κάτι κινητό σε κάποιο διάστημα χρονικό...Ελπίζω να καταλαβαίνεις...Μπορείς να ρωτήσεις οποιονδήποτε καθηγητή να στο εξηγήσει ίσως καλύτερα από μένα....
Αυτά...και καλησπέρα μας...
Μα αυτό που θέλουν να αλλάξουν είναι το χρονικό διάστημα που μπορεί να φοιτήσει κάποιος άρα σχετίζεται αποκλειστικά με το χρόνο. Αλλα έχεις δίκιο δεν υπάρχει κάτι κινητό πολύ φοιτητές εκεί είναι ακίνητοι (με βάση τη δικη σου λογική τους πετάω και γω όλους στο ίδιο τσουβάλι). Ποιο N+N/2???????? Εξήγησε το μου εσύ σαν ανώτερος επιστημων, και σε παρακαλώ πες μου πως αναλύεις αυτό το τύπο?? Και γιατί διά 2?
Ένας μηχανικός από αγγλικό τριετές πανεπιστήμιο έχει κάνει πολύ λιγότερα μαθήματα και πιο εύκολα από ένα μηχανικό του πολυτεχνείου μας. Θα προτιμηθεί όμως στη πρόσληψη ο κάτοχος του αγγλικού πτυχίου γιατί έχει αποδείξει ότι μπορεί να κάνει μια συγκεριμένη δουλειά σε ορισμένο χρόνο.
Στη δουλειά δεν χρειάζεται να είσαι διάνοια, απλά πράγματα θα κάνεις αλλά πρέπει να τα κάνεις μέσα σε κάποιο χρονικό πλαίσιο, αυτή την ικανότητα εκτιμά κάποιος όταν προσλαμβάνει.
Αυτό είναι σωστό γιατί εδώ τη μηχανολογία τη χωρίζουν σε διαφορους τομείς.
Βλέπε automotive aeronautical κλπ. Επίσης όπως σωστά ειπώθηκε η δουλειά ενός πανεπιστημιου είναι να σε εκπαιδεύσει σωστά να κανεις τη δουλειά σου στο χρόνο που απαιτείται. Έτσι αύριο που θα πιάσεις δουλειά θα είσαι σε θέση να τηρείς τις προθεσμίες.Καληνύχτα σας
Ps. Και επειδή δεν έχουμε όλοι κατάληψη επέτρεψε μου η συζήτηση να σταματήσει εδώ από μέρους μου.
PS. Όσο για αυτούς που υποστηρίζουν ότι στην αγγλία μπορείς να κανεις μεταπτυχιακό χωρίς bachelor παρακαλώ να αναφέρουν τα πανεπιστήμια.
-
Θα σου το αντιστρέψω με βάση τη λογική σου. Είπες νωρίτερα ότι σκοπεύεις να πας στην αγγλία να κανεις ένα μεταπτυχιακό στο automotive. Εφόσον λοιπόν πιστεύεις ότι όλοι όσοι είναι στην αγγλία και σπουδάζουν έχουν ‘’καναπέ από δέρμα ζέβρας’’ έτσι και εγώ θα θεωρήσω ότι τον έχεις και εσύ. Θέλω να σου δώσω να καταλάβεις ότι όσοι είναι στην αγγλία δε σημαίνει ότι τους περισσεύουν. Και ότι όπως και εσύ έχεις το καναπέ από πολυεστέρα και παρόλα αυτά σκοπεύεις να κανεις μεταπτυχιακό στην αγγλία κάπως έτσι είμαι και εγώ και πολλοί άλλοι που σπουδάζουν εδώ πέρα με αρκετές στερήσεις από μέρους της οικογένεια τους.
Nι αγαπητή amamiya είπα ότι το όνειρό μου είναι αυτό...Κάνεις μεγάλα λάθη και επιβεβαιώνεις αυτό που έίπα πιο πριν ότι έχουμε εντελώς διαφορετικές απόψεις..Και επειδή δεν έχω πολύ χρόνο θα σου απαντήσω προς το παρόν στη συγκεκριμένη παράθεση και αργότερα στα άλλα..Εϊμαι λοιπόν το παιδί με τον πατέρα του παραπάνω παραδείγματος...Ό,τι κι αν σημαίνει αυτό..Ναι και βέβαια θέλω (τώρα,αργότερα δεν ξέρω) να κάνω το μεταπτυχιακό αυτό..Αλλά σίγουρα ΔΕΝ θα το κάνω με τα λεφτά του μπαμπάκα..Ελπίζω να ξέρεις ότι υπάρχουν και άλλοι τρόποι να κάνεις μεταπτυχιακό...you know (που λέτε κι εσείς οι άγγλοι.. ) όπως οι υποτροφίες..ή ακόμα και να σε χρηματοδοτήσει κάποιος (εκτός του μπαμπάκα σου είπαμε )..Σε ποιό πανεπιστήμιο είσαι είπαμε;;;
Αν δεν είσαι σε κάποιο από τα Emperil,Kent άντε μιας και δεν έχει κατάληψη να διαβάσεις πόσο κάνει 55^2 + 237493003900^4...Αυτή δεν είναι η ύλη για τις τελικές σας εξετάσεις;;;
Τα λέμε...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Nι αγαπητή amamiya είπα ότι το όνειρό μου είναι αυτό.... Εϊμαι λοιπόν το παιδί με τον πατέρα του παραπάνω παραδείγματος...Ό,τι κι αν σημαίνει αυτό..Ναι και βέβαια θέλω (τώρα,αργότερα δεν ξέρω) να κάνω το μεταπτυχιακό αυτό..Αλλά σίγουρα ΔΕΝ θα το κάνω με τα λεφτά του μπαμπάκα..Ελπίζω να ξέρεις ότι υπάρχουν και άλλοι τρόποι να κάνεις μεταπτυχιακό...you know (που λέτε κι εσείς οι άγγλοι.. ) όπως οι υποτροφίες..ή ακόμα και να σε χρηματοδοτήσει κάποιος (εκτός του μπαμπάκα σου είπαμε )..Σε ποιό πανεπιστήμιο είσαι είπαμε;;;
Αν δεν είσαι σε κάποιο από τα Emperil,Kent άντε μιας και δεν έχει κατάληψη να διαβάσεις πόσο κάνει 55^2 + 237493003900^4...Αυτή δεν είναι η ύλη για τις τελικές σας εξετάσεις;;;
Τα λέμε...
Αν λοιπόν αυτό είναι το όνειρο σου να έρθεις δηλαδή στην αγγλία να κανεις μεταπτυχιακό και αυτή είναι η ύλη των τελικών εξετάσεων μου…. Τότε γελοιοποίησε μονος σου, φασκεις και αντιφάσκεις και δε ξέρεις τι σου γίνετε…
περαστικά…
-
Ο χρήστης amemiya έγραψε:
Αν λοιπόν αυτό είναι το όνειρο σου να έρθεις δηλαδή στην αγγλία να κανεις μεταπτυχιακό και αυτή είναι η ύλη των τελικών εξετάσεων μου…. Τότε γελοιοποίησε μονος σου, φασκεις και αντιφάσκεις και δε ξέρεις τι σου γίνετε…
περαστικά…
Αν μου πεις που φάσκω και αντιφάσκω (η κλασσική δικαιολογία των ημιμαθών,που ξέρεις ότι είναι χειρότερη η ημιμάθεια από την αμάθεια.. ) μπορεί και να σε πάρω (και εγώ και άλλοι) στα σοβαρά... Αλλά,ξέρω,δεν θέλεις και δε σε εν διαφέρει κλπ κλπ
-
παιδια εγω τελειωσα οδοντιατρικη στο μοναχο και ξεκιναω ειδικοτητα ορθοδοντικης παλι εκει.εχω παει αρκετες φορες στην οδοντιατρικη σχολη της θεσαλλονικης και παρατηρησα χαωδεις διαφορες.στους χωρους διδασκαλιας,στα εργαστηρια,στις βιβλιοθηκες.μερα με νυχτα.αυτο δεν με ενοχλησε και τοσο πολυ,οσο το γεγονος οτι εβλεπα παντου αφισες,οπως και σε αλλες σχολες,με θεμα κινητοποιησεις,καταληψεις,απεργιες,φοιτητες που ηταν στο 10ο ετος,ελεος δηλαδη.
και δεν νομιζω οτι η πλειψηφια των φοιτητων που κοβεται συνεχως φταιει οτι πεσαν σε μη σωστους καθηγητες.οι περισσοτεροι απλα δεν διαβαζουν.
γερμανια αν κοπεις 3 φορες σε ενα μαθημα πρεπει να αλλαξεις πολη.αν κοπεις σε κρατικες εξετασεις 3 φορες εχεις τελειωσει.δεν μπορεις ουτε να συνεχισεις ουτε να αρχισεις απο την αρχη στην ιδια σχολη.βεβαια τη τριτη φορα εξεταζεσαι απο επιτροπη καθηγητων,με παρουσια δικηγορου ωστε να ειναι η εξεταση δικαια.
ειμαι σιγουρος οτι εχουμε καλους καθηγητες,πολυ καλη βιβλιογραφια και πιστευω οτι στροφαρουμε πολυ καλυτερα απο πολλους ευρωπαιους.στην οργανωση και στην εφαρμογη τα χαλαμε. -
kasel
λέγε τα γιατί τα ξέρουμε, παραδεχόμαστε ότι τα πανεπιστήμιά μας βρωμάνε και ζέχνουν, αλλά αρνούμαστε να κάνουμε ότι κάνουν κράτη με οργάνωση ελβετικού ρολογιού. Δεν πειράζει, αρκεί που κάποιοι επιτέλους αποφάσισαν να προχωρήσουν χωρίς νταβατζήδες και χωρίς να χαϊδέψουν τ' αυτάκια μας για λόγους πολιτικού κόστους. -
να ξεκαθαρισω κατι.δεν με ενοχλει αν ενας ειναι τεμπελχανειο και σπουδαζει μια δεκαετια και τρωει τα λεφτα του πατερα του που ιδροκωπει για να τον σπουδασει.και εχω δει πολλους μα παρα πολλους τετοιους.και παντα η κλασικη δικαιολογια.ο καθηγητης φταιει.αυτος με εκοψε.α ρε βιτσα που θελουν μερικοι για να στρωσουν.
με ενοχλουν υπερβολικα οι αφισες πολιτικου περιεχομενου στις σχολες,οι κομματικες παραταξεις,τα πορωμενα κομματοσκυλα απο καθε παραταξη,οι καταληψεις καθε λιγο και λιγακι,τις περισσοτερες φορες χωρις λογο.ειμαι επισης κατα του πανεπιστημιακου ασυλου.2006 εχουμε. -
Ο χρήστης kasel έγραψε:
παιδια εγω τελειωσα οδοντιατρικη στο μοναχο και ξεκιναω ειδικοτητα ορθοδοντικης παλι εκει.εχω παει αρκετες φορες στην οδοντιατρικη σχολη της θεσαλλονικης και παρατηρησα χαωδεις διαφορες.στους χωρους διδασκαλιας,στα εργαστηρια,στις βιβλιοθηκες.μερα με νυχτα.αυτο δεν με ενοχλησε και τοσο πολυ,οσο το γεγονος οτι εβλεπα παντου αφισες,οπως και σε αλλες σχολες,με θεμα κινητοποιησεις,καταληψεις,απεργιες,φοιτητες που ηταν στο 10ο ετος,ελεος δηλαδη.
και δεν νομιζω οτι η πλειψηφια των φοιτητων που κοβεται συνεχως φταιει οτι πεσαν σε μη σωστους καθηγητες.οι περισσοτεροι απλα δεν διαβαζουν.
γερμανια αν κοπεις 3 φορες σε ενα μαθημα πρεπει να αλλαξεις πολη.αν κοπεις σε κρατικες εξετασεις 3 φορες εχεις τελειωσει.δεν μπορεις ουτε να συνεχισεις ουτε να αρχισεις απο την αρχη στην ιδια σχολη.βεβαια τη τριτη φορα εξεταζεσαι απο επιτροπη καθηγητων,με παρουσια δικηγορου ωστε να ειναι η εξεταση δικαια.
ειμαι σιγουρος οτι εχουμε καλους καθηγητες,πολυ καλη βιβλιογραφια και πιστευω οτι στροφαρουμε πολυ καλυτερα απο πολλους ευρωπαιους.στην οργανωση και στην εφαρμογη τα χαλαμε.kaselκανένας δεν είπε ότι η Ελλάδα έχει καλύτερες κτιριακές εγκαταστάσεις ή συνθήκες φοίτησης από την Αγγλία,τη γερμανία,τη σουηδία κλπ..Αν και μερικές σχολές είναι πολύ καλύτερες σε σχέση με κάποιες αντίστοιχές τους έξω..Σίγουρα πάρα πολλοί δεν διαβάζουν με αποτέλεσμα να φτάνουν τη δεκαετία που λες..αλλά υπάρχουν και πολλές,πάρα πολλές περιπτώσεις που δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά..Αυτό ισχύει και δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό στην παρούσα φάση..Αρκετοί νομίζω φοιτητές από δω μέσα καταλαβαίνουν γιατί το λέω αυτό..Τώρα ως προς το επίπεδο των μαθηματων όπως θα έχεις διαβάσει υπάρχουν διάφορες απόψεις..Διαλέγεις και παίρνεις.. Εγώ αν διάλεγα θα έπαιρνα το σύστημα της Ιατρικής στο Βέλγιο..Ξεκινούν το πρώτο έτος 300 άτομα,το δεύτερο υπάρχουν οι 150 καλύτεροι,το 3ο οι 70 καλύτεροι και το 4ο οι40..!!Και όποιος αντέξει.. Θα είχα μεγάλη περιέργεια να δω πόσοι από τους 40 θα ήταν φοιτητές εξ'Ελλάδος και πόσοι εξ'[βάλε τη χώρα προτίμησής σου..] αν υπήρχε περίπτωση να διαγωνίζονται άτομα με αυτόν τον τρόπο...If you know what I mean..
Μάνος
Δεν πειράζει, αρκεί που κάποιοι επιτέλους αποφάσισαν να προχωρήσουν χωρίς νταβατζήδες και χωρίς να χαϊδέψουν τ' αυτάκια μας για λόγους πολιτικού κόστους.
-
Να εξηγηθώ για να μη χαϊδεύεις το πηγούνι σου.
Στην Ελλάδα υπάρχει ένα σύστημα βάσει του οποίου οι καθηγητές προωθούν όποιον γουστάρουν ως αντικαταστάτη, βοηθό και προσωπικό των σχολών.
Ισχύει το σύστημα 'μπες δύσκολα-βγες εύκολα'.
Οι γνώσεις είναι σε πολλές περιπτώσεις ξεπερασμένες, όσο ξεπερασμένο είναι το βιβλίο που πουλάει ο καθηγηταράς.
Οι φοιτητές δεν έχουν πραγματικό κίνητρο από τη σχολή για να διαβάσουν - να κάνουν ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ δηλαδή.
Το άσυλο κατατρώει όπως εφαρμόζεται τις σχολές. Όποτε γουστάρουν μπουκάρουν μέσα εξωπανεπιστημιακοί και σπάνε ό,τι βρουν.
Μάγκες και συν-αποφασίζοντες είναι όχι οι καλοί σπουδαστές, αλλά οι καλοί αφισοκολλητές.Έρχεται τώρα κάποιος και λέει 'Θα γίνουν αυτά για ν' αλλάξει η κατάσταση'.
Δεν τα βγάζει από το ξερό του, δεν προσπαθεί να προκαλέσει μια προσωπική επανάσταση με δικές του ιδέες για την υστεροφημία του ως μαθητευόμενος μάγος, ούτε αφήνει τα πάντα ως έχουν για να μην πληρώσει προσωπικά το κόστος των ενεργειών του. Εφαρμόζει πράγματα που ισχύουν σε επιτυχημένα εκπαιδευτικά συστήματα, όσον αφορά την οργάνωσή τους τουλάχιστον. Βγαίνουν διάφοροι παντογνώστες και καταστροφολογούν. Αφού ως σήμερα η κατάσταση είναι συνεχώς επιδεινούμενη, οι ιαχές τους που συγκλίνουν στη διατήρηση του βλαβερού status είναι οπισθοδρομικές και βολεματικές. Πάμε λοιπόν σε άλλη μέθοδο και ελπίζουμε να στηθούν όλα όπως πρέπει.
Πανεπιστημιακή εκπαίδευση στην Ελλάδα