Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 57
    • 58
    • 13 / 58
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    247
    1147
    6413
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manosk last edited by

      1000 χλμ είναι ΟΚ για 2500-3500 στροφές (εννοείται χωρίς 'κρεμάσματα'). 3000 χλμ είναι κάμποσα, αλλά μήπως το λέει η Ford στο βιβλιαράκι; (1000 χλμ λέει η opel)

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lkar last edited by

        Ο χρήστης manosk έγραψε:

        Μπας και τελικά πρέπει να το σκίζεις από την αρχή αν σκοπεύεις να το σκίζεις στη συνέχεια και να κάνεις ήπιο στρώσιμο αν σκοπεύεις να οδηγείς ήπια; Λέω τώρα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          cap-dim last edited by

          Ο χρήστης manosk έγραψε:
          Μπας και τελικά πρέπει να το σκίζεις από την αρχή αν σκοπεύεις να το σκίζεις στη συνέχεια και να κάνεις ήπιο στρώσιμο αν σκοπεύεις να οδηγείς ήπια; Λέω τώρα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            anastasios last edited by

            Η Ford απλα αναφερει οτι στα πρωτα 1500km να μην τσιτωνουμε τα φρένα μεχρι να πατησουν και να οδηγουμε ομαλα. Γενικα δεν το σκιζω μέσα στην πόλη εκει οδηγω πολυ χαλαρα και αλλαζω ταχυτητα νε το που θα περάσω τις 3500 στροφες , στην εθνική όμως με πεμπτη του δινω και καταλαβαινει αν εχω δρόμο μπροστα μου. Δεν θα ανυσηχουσα αν το αμαξι το εκανε και με καινουργια λαδια. Παντως μου φαινετε πραλογη η τοση καταναλωση σε συγκριση με το ιαπωνικο που εχω και δεν τσιμπαγε σταγονα με την ιδια ακριβως χρηση μεχρι τα 350.000km ,τωρα εχεί 500.000km και τσιμπαει σχεδον ενα λιτρο καθε 5.000km που κανω αλλαγη (δεν πειραξει το μοτερ και η συντηρηση καταντα να ειναι αθλια).

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • W
              winmik last edited by

              Μιας και έχω παραγγείλει καινούριο αυτοκίνητο και το περιμένω μέχρι το τέλος του μήνα, έχω αρχίζει να προβληματίζομαι σχετικά με την τακτική που θα ακολουθήσω για το στρώσιμο του αυτοκινήτου. Η ανάγνωση του συγκεκριμένου thread η αλήθεια είναι ότι περισσότερο με μπέρδεψε παρά με βοήθησε, αφού στο αρχικό δίλημμα που είχα(ήρεμη οδήγηση μέχρι 3500σαλ στα πρώτα χλμ vs 'σκίσιμο' από την αρχή), προστέθηκαν και άλλες ενδιαφέρουσες προτάσεις, χωρίς να είναι βέβαιο ποια είναι η αποδοτικότερη.

              Αποφάσισα επομένως να ψάξω μια πιο επίσημη απάντηση για το θέμα στρώσιμο, από την ίδια τη Honda (...το μελλοντικό αυτοκίνητο...), αλλά κολλάω σε ένα σημείο. To e-mail θα το στείλω μέσω του honda.co.uk , αφού κατά ένα τρόπο μου εμπνέει πιο πολλή εμπιστοσύνη από την ελληνική αντιπροσωπεία. Δεν έχω ιδέα όμως πως θα εξηγήσω το 'στρώσιμο' στα αγγλικά. Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος όρος??

              Τέλος, γνωρίζει κάποιος να μου πει αν αναφέρεται κάτι σχετικό με το στρώσιμο στα manuals της Honda και πόσο αναλυτικά περιγράφει τη διαδικασία?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                spiros last edited by

                Για παρε και μια γνωμη απο Αγγλια, ενδιαφερον θα εχει το τι θα σου πουν

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • W
                  winmik last edited by

                  Αυτό έχω σκοπό να κάνω, αλλά όπως είπα χρειάζομαι τον αγγλικό όρο για το 'στρώσιμο'...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    n_olympios last edited by

                    Burn in.

                    Εναλλακτικά, μια και πρόκειται για καμμένο λάδι (και κατά συνέπεια κάποια στιγμή κινητήρα, το οποίο και απεύχομαι) burn baby burn.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • W
                      winmik last edited by

                      Thanx! Θα επανέλθω όταν πάρω απάντηση...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • W
                        winmik last edited by

                        Η απάντηση ήρθε αρκετά γρήγορα, αρκετά λιτή:

                        ...
                        Thank you for your email. There isn't any specific run in process Honda
                        recommend. We would only advise that you drive carefully for the first 500 miles.
                        ...

                        Θα το αναφέρω και στο θέμα του Honda Civic 2005.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • M
                          mousatos last edited by

                          Όχι burn in βρε παιδιά, break in είναι το στρώσιμο. Τον καραφλιάσατε τον άγγλο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • N
                            n_olympios last edited by

                            Χαχαχα, δεν το περίμενα να το πάρει στα σοβαρά...

                            Στο κάτω κάτω, τι σπάσιμο, τι κάψιμο. Το αποτέλεσμα είναι που μετράει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tiger last edited by

                              Η δικη μου αποψη στην οποια πιστευω θα συμφωνησουν οι περισσοτεροι, ειναι απλως να μην πεσεις στην παγιδα και κανεις το στρωσιμο του... 1950,δηλαδη να κινεις το αυτοκινητο με 20χλμ/ωρα και πέμπτη ταχύτητα και μετα να αναρωτιεσαι 'τι επαθε αφου το προσεχα σαν τα ματια μου'.

                              Απο εκει περα ολες οι αλλες θεωριες εχουν οπαδους και εχθρους....
                              Προσωπικα συστηνω βιαιη μεταχείριση (εκτος απο τα φρενα) ,για να καταλαβει το αυτοκινητο οτι εχει αφεντικο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Z
                                zardoz last edited by

                                Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                                Η δικη μου αποψη στην οποια πιστευω θα συμφωνησουν οι περισσοτεροι, ειναι απλως να μην πεσεις
                                στην παγιδα και κανεις το στρωσιμο του... 1950,δηλαδη να κινεις το αυτοκινητο με 20χλμ/ωρα και
                                πέμπτη ταχύτητα και μετα να αναρωτιεσαι 'τι επαθε αφου το προσεχα σαν τα ματια μου'.

                                Αυτό τελικά κατάλαβα και εγώ από ΟΛΟ το διάβασμα εδώ και στα threads που ανέφερα:

                                α) Να οδηγείς ΜΕ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ σχέση για την ταχύτητα/κλίση δρόμου που έχεις
                                β) Να είσαι προσεκτικός με φρένα και αλλαγές κιβωτίου
                                γ) ΟΧΙ το στροφόμετρο κοντά στα κόκκινα

                                και ΤΙΠΟΤΕ άλλο. Όλα θα έρθουν μόνα τους...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                                  Όχι burn in βρε παιδιά, break in είναι το στρώσιμο. Τον καραφλιάσατε τον άγγλο.

                                  Burn in για τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα, Break in, run in ταιριάζει περισσότερο όπως μας λέει ο εγγλέζος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mschumacher last edited by

                                    ρε παιδιά να ρωτήσω.... τα όσα γράφετε για το στρώσιμο τα τηρείτε ή απλά είναι ο κανόνας? Δηλ. και εγώ έλεγα, ΟΚ θα το στρώσω μέχρι 3.000 - 3.500 στροφές μέχρι τα 3000 ας πούμε... και τη 1η μέρα κιόλας μου έτυχε να κάνω προσπέραση και να πιάσω 4500 στροφές

                                    αυτό που θέλω να πω, είναι ότι πάντα θα τυχαίνει κάτι σε όλους μας, οπότε και είναι λίγο δύσκολο να ακολουθήσεις τον κανόνα... πάντως τώρα έχω 3200 χλμ και το max το έπιασα προχτές 5.100 στροφές με 5η....., έκανα και μικρό έλεγχο λαδιών και ευτυχώς δεν έκαψε τίποτα, από τη τελευταία φορά που συμπλήρωσα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Διάβασε και τις προηγούμενες σελίδες, μη το στρώνεις σιγά (χωρίς σκίσιμο). Καλά κάνεις και το ανοίγεις. Σε 500 χλμ στρώνει, αν το πηγαίνεις πιο σιγά το πολύ 1000. Αν αργήσει περισσότερο δε στρώνει καλά - θέλει φορτίο (σε όρια) στο στρώσιμο.

                                      Μετά τα 500 χλμ ΣΤΡΩΣΙΜΟ, μπορείς να το οδηγάς πολύ μαλακά μέχρι τα 3-5.000 χλμ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Πάτε καλά ? ρεκτιφιέ στα 22.000 χλμ. και μέτρηση της συμπίεσης ? γνωρίζεται απο κινητήρες ? Ο άνθρωπος δεν το κυκλοφορούσε το αυτοκίνητο, άρα μιλάμε για οδηγό χαμηλών τόνων και στροφών που σημαίνει ότι το και το στρώσιμο καλά έγινε.

                                        Κοίτα καταλύτη, βάλε καινούργια βενζίνη, καθάρισε τα μπέκ ρίχνοντας κάποιο καθαριστικό 2 φορές τουλάχιστον σε 1-2 γεμίσματα του ρεζερβουάρ γιατί μάλλον είναι μισοβουλωμένα απο την γόμμα που αφήνει η βενζίνη όταν ο κινητήρας δεν πολυδουλεύει ( **και είναι το πιθανότερο **) ή πήγαινε να στα καθαρίσουν με υπερήχους, αν αρχίσεις να το κινείς σε καθημερινή βάση θα επανέλθει. Ενα μήνα δεν το κινείς και αλλάζει συμπεριφορά το αυτοκίνητο. Τίποτα δεν έχει το αμάξι, εκτός και άν ο πατέρας σου έκανε 22.000 χλμ με μισοπατημένο τον συμπλέκτη και πατινάρει και δεν το έχετε καταλάβει. Στο service τα ανέφερες όλα αυτά ? το βγάλανε βόλτα το αυτοκίνητο ? Πιό μεγάλο service ? τα 22.000 χλμ ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dog80 last edited by

                                          Στα παλιά Lada η δεύτερη πεταλούδα του καρμπυρατέρ ήταν κλειδωμένη απο το εργοστάσιο με μια συρμάτινη ασφάλεια. Όσο και να πατούσες το γκάζι, το αυτοκίνητο δεν ανέβαζε πάνω απο 3-4 χιλιάδες στροφές. Μετά, στο πρώτο σέρβις στα 1000 χιλιόμετρα, ο μάστορας έκοβε το σύρμα και το αυτοκίνητο δούλευε κανονικά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            piii last edited by

                                            Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                            Στα παλιά Lada η δεύτερη πεταλούδα του καρμπυρατέρ ήταν κλειδωμένη απο το εργοστάσιο με μια συρμάτινη ασφάλεια. Όσο και να πατούσες το γκάζι, το αυτοκίνητο δεν ανέβαζε πάνω απο 3-4 χιλιάδες στροφές. Μετά, στο πρώτο σέρβις στα 1000 χιλιόμετρα, ο μάστορας έκοβε το σύρμα και το αυτοκίνητο δούλευε κανονικά.

                                            russian power!!!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 13 / 58
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr