Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λύση:Almera GTI τρέμουλο στο τιμόνι και ασαφές "πάτημα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Λύση:Almera GTI τρέμουλο στο τιμόνι και ασαφές "πάτημα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    51
    961
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jim-theo last edited by

      Ο χρήστης leonp έγραψε:
      Μην είσαι απόλυτος, το δακτυλίδι δεν κάνει τίποτα άλλο από το να κεντράρει τη ζάντα (οι βίδες δεν μπορούν να κεντράρουν). Μόλις σφίξουν οι βίδες δεν παίζει κανένα ρόλο.

      Το offset είναι αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής εκτός αν αλλάζεις τη συνολική διάμετρο του τροχού οπότε το διαλέγεις έτσι ώστε να έχεις το ίδιο scrub radius (μπορεί όμως να θέλεις να αλλάξεις το scrub radius). Το offset δεν το διαλέγεις για να χωράνε οι ρόδες μέσα στα φτερά.

      Προς θεου γιατι να ειμαι απολυτος, εχεις δικιο για το δαχτυλιδι πως δεν παιζει κανενα αλλο απο το ρολο που αναφερεις αλλα εγω εννοω πως βγαζουν μια ζαντα με Χ οφσετ και την ταιριαζουν σε απειρα μοντελα με παρομοιο καρε βαζοντας δαχτυλιδι χωρις να νοιαζονται αν κατα τα αλλα εχει το απολυτα σωστο πλατος και οφσετ για το εκαστοτε αυτοκινητο και μαλιστα το κανουν ολες σχεδον οι εταιρειες ζαντων πλην ελαχιστων που βγαζουν μονο για συγκεκριμενα μοντελα/μαρκες αυτοκινητων!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dpurpler last edited by

        Σε μένα πάντως το δακτυλίδι ήρθε σε απόλυτη ευθεία με την επιφάνεια της ζάντας - αν αυτό παίζει κάποιο ρόλο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dpurpler last edited by

          Λοιπόν, πήγα σε ένα εξουσιοδοτημένο και το θέμα ήταν (κατά κύριο λόγο) οι δισκόπλακες. Βγήκαν, πήγαν σε τόρνο, και η συμπεριφορά του τουτού μου βελτιώθηκε ήδη πολύ.

          Απομένει άλλος ένας μικρός έλεγχος και κάποιο πειραματισμοί επειδή μπορεί τα λάστιχα (πιρελλι ζερο νερο) να δημιουργούν το τράβηγμα στην επιτάχυνση.

          Δεν είναι unidirectional για να υπάρχει ΤΟ πρόβλημα, αλλά δεν είναι και συμμετρικά, οπότε μπορεί να υπάρχει κάποιο μικροπρόβλημα που αφείλεται σε αυτό.

          Βάσει συμβουλών του μηχανικού περιμένω κανα 2 εβδομάδες να πατήσει καλά το λάστιχο και το ξανακοιτάμε.

          Ευχαριστώ όλους σας για τις συμβουλές και προτάσεις!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jim-theo last edited by

            Λοιπόν, πήγα σε ένα εξουσιοδοτημένο και το θέμα ήταν (κατά κύριο λόγο) οι δισκόπλακες

            Καλα ειναι δυνατον να ειχες προβλημα στους δισκους και να μην ετρεμε στο φρεναρισμα;
            Απιθανο το βλεπω!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dpurpler last edited by

              Έτρεμε και στο φρενάρισμα, (από τα 80 και πάνω και σε σχετικά απότομο φρενάρισμα) αλλά το θεώρησα μικρότερης σημασίας από ότι τα άλλα που ανέφερα.

              Αυτό μου είπαν. Μηχανικά ήταν όλα ΟΚ, και μένα για να σας πω μου έκανε εντύπωση αλλά μιας που βγήκαν και ξαναμπήκαν οι τροχοί, ίσως και να άλλαξε και η διάταξη των τροχών, ξέρω γω; Μπορεί να βοήθησαν κι αυτά!

              Πάντως το σημαντικό είναι ότι καθάρισα προς το παρόν!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dpurpler last edited by

                Βρήκα στο δίκτυο αυτή την σελίδα που έχει όλα τα προβλήματα του συστήματος διεύθυνσης και τις πιθανές διαγνώσεις για το καθένα από αυτά:
                http://www.forparts.com/techpowersteer.htm

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Y
                  yianniswalker last edited by

                  Ίσως απαντώ λίγο αργά...

                  Έχω και εγώ Almera Ν15 αλλά 1400.

                  Το αμάξι από άποψη οδικής συμπεριφοράς είναι πολύ καλό.

                  Από εκεί και πέρα θα σημειώσω ότι και το Almera το δικό μου δεν είναι το αμάξι που αφήνεις το τιμόνι στα 160. Έχει την τάση να ακολουθεί τις κλίσεις του δρόμου.

                  Το φαινόμενο γίνεται εντονότερο αλλάζοντας το offset. Πιστεύω ότι ο τρόπος που συμπεριφέρεται το αμάξι είναι φυσιολογικός απλά είχες συνηθίσει σε πιο αναίσθητο τιμόνι στα πολλά.

                  Αν δεν παρατηρείς ανακολουθίες στις εντολές του τιμονιού δεν πρόκειται για πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης.

                  Όσον αφορά το τρέμουλο. Δεν γνωρίζω για άλλα αμάξια. Πάντως απέφυγε να παρκάρεις με πεζοδρόμιο με αυτό το αμάξι γιατί θα είσαι συνέχεια σε βουλκανιζατέρ.

                  Οι δισκόπλακες θα δημιουργούσαν τρέμουλο μόνο στο φρενάρισμα. Ακόμα και αν τις έφτιαξες το τρέμουλο θα παραμείνει όταν δεν φρενάρεις. Το τρέμουλο μπορεί να οφείλεται (δύσκολο όμως) σε στραβό ημιαξόνιο.

                  Αφού το τρέμουλο δεν οφείλεται στις ζάντες ή στα λάστιχα πιστεύω ότι αυτό είναι το επόμενο σημείο που πρέπει να κοιτάξεις. Δεν μπορεί να είναι και κάτι άλλο πλέον...

                  Πάντως θεωρώ ότι τα 215 σε 16άρες είναι κάπως υπερβολική διάσταση για αυτό το αμάξι και τους ελληνικούς δρόμους.

                  Ακόμα κάτι. Αν το αμάξι είναι χαμηλωμένο με την άυξηση του κάμπερ που θα έχει προκύψει (στο ήδη αρκετό που έχει το Almera) σε συνδυασμό με τα χαμηλοπρόφιλα και φαρδιά λάστιχα μαζί με μία ελαφριά αλλαγή του offset και τους ελληνικούς δρόμους δημιουργούν ένα πακέτο πολύ επιρρεπές σε τρέμουλα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dpurpler last edited by

                    Yannis,

                    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου και την βοήθειά σου.

                    Ακόμα το αυτοκίνητο είναι η αλήθεια δεν έχει το πάτημα που θέλω.
                    Άσχετα αν ψιλοέκελεισα το θεμα, το ότι ακόμα ψάχνομαι στο δίκτυο και δημοσιεύω links σημαίνει ότι δεν είμαι πλήρως ικανοποιημένος.
                    Τα σχόλιά μου στο post σου ακολουθούν:

                    Από εκεί και πέρα θα σημειώσω ότι και το Almera το δικό μου δεν είναι το αμάξι που αφήνεις το τιμόνι στα 160. Έχει την τάση να ακολουθεί τις κλίσεις του δρόμου.

                    *Δεν θέλω να κάνω κάτι τέτοιο, απλά η προηγούμενη κατάσταση ήταν ότι όταν άφηνες το τιμόνι, ακόμα και σε πολύ λιγότερα χλμ, το αμάξι 'περιπλανιόταν' όπου ήθελε χωρίς συγκεκριμένο τρόπο συμπεριφοράς. Τώρα το κάνει ακόμα, αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό.
                    *

                    Το φαινόμενο γίνεται εντονότερο αλλάζοντας το offset. Πιστεύω ότι ο τρόπος που συμπεριφέρεται το αμάξι είναι φυσιολογικός απλά είχες συνηθίσει σε πιο αναίσθητο τιμόνι στα πολλά.
                    *
                    Δεν ήταν φυσιολογικός. Και το ΖΧ κάθε άλλο παρά ανάισθητο τιμόνι έχει. Εξάλου είναι κι αυτό σπορτίφ (furio).*

                    Αν δεν παρατηρείς ανακολουθίες στις εντολές του τιμονιού δεν πρόκειται για πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης.

                    Δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς με αυτό. Αν θέλεις εξήγησέ το λίγο...

                    Οι δισκόπλακες θα δημιουργούσαν τρέμουλο μόνο στο φρενάρισμα. Ακόμα και αν τις έφτιαξες το τρέμουλο θα παραμείνει όταν δεν φρενάρεις. Το τρέμουλο μπορεί να οφείλεται (δύσκολο όμως) σε στραβό ημιαξόνιο.
                    Αφού το τρέμουλο δεν οφείλεται στις ζάντες ή στα λάστιχα πιστεύω ότι αυτό είναι το επόμενο σημείο που πρέπει να κοιτάξεις. Δεν μπορεί να είναι και κάτι άλλο πλέον...

                    Μηχανικά υποτίθεται ότι όλα είναι ΟΚ. Υπάρχει ένα μικρό τρέμουλο στα 130 περίπου αλλά λιγότερο από ότι πριν. 2 Ζυγοσταθμίσεις έχω κάνει. Τι άλλο να δοκιμάσω;;;

                    Πάντως θεωρώ ότι τα 215 σε 16άρες είναι κάπως υπερβολική διάσταση για αυτό το αμάξι και τους ελληνικούς δρόμους.

                    Είναι 205/45/16. Δικό μου το λάθος.

                    Ακόμα κάτι. Αν το αμάξι είναι χαμηλωμένο με την άυξηση του κάμπερ που θα έχει προκύψει (στο ήδη αρκετό που έχει το Almera) σε συνδυασμό με τα χαμηλοπρόφιλα και φαρδιά λάστιχα μαζί με μία ελαφριά αλλαγή του offset και τους ελληνικούς δρόμους δημιουργούν ένα πακέτο πολύ επιρρεπές σε τρέμουλα...

                    Προτείνεις δηλαδή να γυρίσω σε μαμά διαστάσεις; Το αμάξι στρίβει πολυ καλά όπως είναι στημένο τώρα. Οι ευθείες με προβληματίζουν...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jojo last edited by

                      Για τι δαχτυλιδια λετε για τις ζαντες? Μηπως εννοειτε τους αποστατες για να μειωνουν το offset του τροχου? Και πως η ευθυβολια του αυτοκινητου αλλαζει με την αλλαγη του offset? (και συγκεκριμενα μειωνοντας η αυξανοντας το offset?)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dpurpler last edited by

                        Λοιπόν, για να συμπληρώσουμε το άρθρο και να έχουν και κάποιο νόημα τα posts.

                        Πήγα το αυτοκίνητο στον Διονυσόπουλο, με τα παλιά ελατήρια της μαμάς στο χέρι.

                        Έχω αναφέρει ότι το αυτοκίνητο κοπάναγε πολύ. Αποφάσισα λοιπόν να το ψηλώσω μήπως διορθωθεί λίγο η κατάσταση. Αφήνω λοιπόν το τουτού, πάω στην δουλειά και είπαμε για οτιδήποτε βρει να συνενοούμαστε τηλεφωνικά.

                        Να μην τα πολυλογώ, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε κάνει τα ακόλουθα:
                        ('Φρόντιζε' μόνος του το αυτοκίνητο γιατί δεν το εμπιστευόταν σε μάστοράτζες!)

                        1. Είχε βάλει λάθος μπροστινά αμορτισέρ, μεγαλύτερα σε διάσταση και τα είχε συνδυάσει με ελατήρια χαμηλώματος, με αποτέλεσμα η διαδρομή να είναι περίπου 3 εκατοστά μόνο!
                        2. Κάτι λαστιχάκια επαφής που μπαίνουν ένα στο αμορτισέρ κι ένα στον θόλο, τα είχε βάλει και τα δύο πάνω στο αμορτισέρ με αποτέλεσμα στην ένωση να είμαι μέταλο με μέταλο. Πάλι καλά που δεν μου φυγε κανας θόλος!
                        3. Το οφφσετ και το βήμα ήταν εντελώς λάθος, προφανώς του άρεσαν οι ζάντες τις πήρε και τις έβαλε χωρίς να υπολογίσει καθόλου τις επιπτώσεις.

                        αυτό το τελυταίο, τελικά όπως αποδείχθηκε δημιουργούσε το μικρότερο πρόβλημα από όλα τα άλλα στην οδηγική συμπεριφορά. Αφέθηκε όπως εχει προσωρινά, μέχρι να βελτιωθεί η οικονομική μου κατάσταση.
                        Λοιπόν, το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε. Είναι μεν αρκετά άνετο και χαλαρό (το ήθελα λίγο πιο σκληρό από ότι είναι τώρα) αλλά είναι πλέον αυτοκίνητο. Στρίβει επιταχύνει, φρενάρει και κυλάει πολύ καλύτερα.
                        Τα επόμενα βήματα θα είναι μια δοκιμή με τα κοντύτερα ελατήρια, μήπως βρούμε την χρυσή τομή τώρα που έχουμε τα σωστά αμορτισέρ και φυσικά επιστροφή στις σωστές διαστάσεις / αναλογίες στους τροχούς.

                        Να πώ επίσης, ότι η ζτγοστάθμιση έγινε επί αυτοκινήτου και ότι τελικά αυτό με τα σημαδάκια ποια ρόδα σε ποιο σημείο και σε πιο μπουλόνι ΙΣΧΥΕΙ. Α δηλαδή ξαναβγάλω τροχούς πρέπει να τους βάλω πάλι ακριβώς όπως είναι τώρα!

                        Επιτέλους βρήκα άκρη! Νόμιζα σε μία φάση ότι είχα παραισθήσεις και φανταζόμουνα πράγματα!

                        Για οτιδήποτε νεώτερο θα ενημερώνω το post ώστε να βοηθιούνται και οι επόμενες γενιές!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dpurpler last edited by

                          Ε'ιναι αυτονόητο, ότι τα λάθος αμορτισέρ δεν μπορούσαν να τα δούν και έτσι να διαπιστώσουν τα λάθη οι προηγούμενοι τεχνικοί.... Ευτυχώς που ζήτησα 'ψήλωμα' δηλαδή...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jim01 last edited by

                            Παντως σχετικα με αυτο που ειπες οτι δεν αφηνεις το ιμονι με 160, μπορει να εχεις προβλημα, μπορει και οχι. Νομιζω οτι το επικοινωνιακο τιμόνι ¨οφειλει' να ειναι ατιθασο στην γεωμετρια του δρομου, οποτε μπορει να ειναι καλο αυτο που λες!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 3
                            • 3 / 3
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr