-
Απ' ό,τι είδα, είναι οδηγός επισκευών και συντήρησης για το Corolla του 2004.
Πχ μια τυχαία σελίδα:
Το συμπίεσα με το WinRAR και είναι τώρα 19,8 ΜΒ.
Το link για να το κατεβάσετε από το rapidshare (το είχα ξεχάσει ) είναι το ακόλουθο:
http://rapidshare.de/files/19549227/corolla.rar.html -
Eιχα την ευκαιρία να οδηγήσω το το yaris 1.3 και το rav4 2.0 βενζίνη.
Το γιάρις δεν μου άρεσε καθόλου,νεύρο μηδέν, τα φρένα έχουν on-off λειτουργεία, το ηλεκτρονικό γκάζι είναι απαράδεκτο.......
το rav4 μου άρεσε πάρα πολύ,πιο πολύ από το 180άρι diesel που είχα κάνει test drive,εχει αρκετό νεύρο,και πολύ καλά κρατήματα.
η τετρακίνηση έχεις την εντύπωση οτι μπαίνει και βγαίνει αυτόματα,χωρίς κραδασμούς και χαζομάρες...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Απ' ό,τι είδα, είναι οδηγός επισκευών και συντήρησης για το Corolla του 2004.
Πχ μια τυχαία σελίδα:
Το συμπίεσα με το WinRAR και είναι τώρα 19,8 ΜΒ.
Το link για να το κατεβάσετε από το rapidshare (το είχα ξεχάσει ) είναι το ακόλουθο:
http://rapidshare.de/files/19549227/corolla.rar.htmlΕίναι για το 1.8 αμερικάνικο corolla (ΖΖΕ130)? αν είναι γι'αυτό έχει αναφερθεί και παλαιότερα αν δε κάνω λάθος....
-
Απ' αυτά που διαβάζω τώρα που έκανες την παρατήρηση, ναι, για το ΖΖΕ130 γράφει ότι είναι. Αν δεν κάνει για τα δικά μας corolla αφήστε το.
-
Corollaκηδες δοκιμαστε τα Pilot Exalto 2 (PE2).. Tα εβαλα λιγο πριν το Πασχα στην TS σε διασταση 205/50/16 και το αυτοκινητο... αναστηθηκε. Ακριβα βεβαια αλλα κορυφαια...
-
Διαβάζω αρκετά από τα πολύ ενδιαφέροντα που συνήθως γράφετε...
... ένα 'θεματάκι' που συνάντησα: βρισκόμουν στην εθνική, επιστροφή από Ναύπλιο ένα ωραίο απογευματάκι Κυριακής, παρεά με άλλα τρία άτομα. Σε ένα σημείο του δρόμου και με ταχύτητα στα 160, ανοίγοντας, κατά το 1/4 περίπου, το πίσω αριστερά παράθυρο ακούγεται ένας ανησυχητικός θόρυβος, κάτι σαν έντονος συντονισμός. Νόμιζα ότι με έπιασε λάστιχο, αλλά μειώνοντας τη ταχύτητα εξαφανίζεται. Σε άλλο σημείο του δρόμου κανένα δεκάλεπτο μετά ξανά το ίδιο φαινόμενο. Αφού κάναμε πειράματα με τα διάφορα παράθυρα, διαπίστωσα ότι έφταιγε το συγκεκριμένο παράθυρο.
Πηγαίνοντας προχθες στην αντιπροσωπεία τους ανέφερα το πρόβλημα και τους είπα να το κοιτάξουν και η γραπτή απάντηση που πήρα είναι ότι μέχρι τα 130 χλμ το αυτοκίνητο δεν παρουσιάζει κραδασμούς.
Αυτό το γνώριζα.
Το αυτοκίνητο είναι ένα Corolla Xellence 1.4 5θ, καινούργιο, αγορασμένο αρχές του χρόνου.
Γνωρίζω ότι το όριο ταχύτητας στις εθνικές είναι 120, αλλά όταν ο δρόμος είναι μια τεράστια ευθεία και δεν υπάρχουν παρά μόνο κουνούπια ... τα κυνηγάς
Υπάρχει περίπτωση να είναι στροβιλισμοί που προήλθαν από τον αέρα, αφού το φαινόμενο επαναλήφθηκε και σε άλλο διαφορετικό σημείο του δρόμου;Τι πρέπει να κάνω;
... δεν μπορώ να γνωρίζω ότι υπάρχει ένα πιθανό 'ψεγάδι' στο αυτοκινητό μου και να είμαι ήρεμα ...Όσον αφορά την αξιοπιστία, την πολύ καλή ποιότητα και τα λοιπά που διαβάζω να διαλαλούνται εδώ ... ομολογώ ότι αν και το διάλεξα συνειδητά και αφού απέκλεισα τους ανταγωνιστές του και πίστευα ότι θα έχω και την καλύτερη ποιότητα κατασκευής ... δεν είμαι τόσο ευχαριστημένη όσο ήθελα να είμαι και χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αν είχα επιλέξει κάποιο άλλο θα ήμουν. Βέβαια, ίσως είμαι λίγο υπεραπαιτητική ...
Ορισμένα σημεία του τα βρίσκω ΠΟΛΥ προχειροφτιαγμένα ... να σκεφτείτε ο πρώτος λόγος που πήγα στην αντιπροσωπεία μετά από 4 μήνες από την αγορά του είναι γιατί το φτερό μου 'εχασε' κάποια βίδα και φυσικά προεξείχε ... χωρίς να γνωρίζω ΠΩΣ έγινε
Ελπίζω ότι μέρα με τη μέρα θα με 'κερδίζει' στο βαθμό που αρχικά προσδοκούσα ... γιατί ακόμα είναι νωρίς να απογοητευτώ με την επιλογή μου ...
-
Ο χρήστης Xellence_1.4 έγραψε:
Υπάρχει περίπτωση να είναι στροβιλισμοί που προήλθαν από τον αέρα, αφού το φαινόμενο επαναλήφθηκε και σε άλλο διαφορετικό σημείο του δρόμου;
Τι πρέπει να κάνω;
... δεν μπορώ να γνωρίζω ότι υπάρχει ένα πιθανό 'ψεγάδι' στο αυτοκινητό μου και να είμαι ήρεμα ...Ειναι απλοι στροβιλισμοι που συμβαινουν σε ολα τα αυτοκινητα οταν κινουνται με ανοιχτα παραθυρα ,ειδικα τα πισω, σε τοσο μεγαλες ταχυτητες.
Δεν χρειαζεται να ανυσηχης.
-
Ειναι ακρως λογικο. Το γεγονος οτι δεν στο εκανε με αλλο παραθυρο ειναι οτι δεν ειχες αλλο πισω παραθυρο απο την ιδια πλευρα του αυτοκινητου . Ειναι απολυτα λογικο. Μην ανησυχεις για καποια βλαβη του αυτοκινητου σου. Εχουμε το ιδιο και ειλικρινα η κατασκευη του ειναι αψογη!
-
λες ...'Το γεγονος οτι δεν στο εκανε με αλλο παραθυρο ειναι οτι δεν ειχες αλλο πισω παραθυρο απο την ιδια πλευρα του αυτοκινητου '....
... είναι χιούμορ που δεν το καταλαβαίνω;
ΟΚ η κατασκευή είναι άψογη ... πιστεύω ότι το πιστεύεις ... εύχησου σε λίγο καιρό να το πιστεύω και εγώ
-
Ο χρήστης Xellence_1.4 έγραψε:
...Σε ένα σημείο του δρόμου και με ταχύτητα στα 160, ανοίγοντας, κατά το 1/4 περίπου, το πίσω αριστερά παράθυρο ακούγεται ένας ανησυχητικός θόρυβος, κάτι σαν έντονος συντονισμός.
Όλα τα αυτοκίνητα το κάνουν αυτό... Είναι απόλυτα φυσιολογικό. Δεν φταίει το αυτοκίνητο αλλά η.... Φυσική.
-
Ο χρήστης Xellence_1.4 έγραψε:
λες ...'Το γεγονος οτι δεν στο εκανε με αλλο παραθυρο ειναι οτι δεν ειχες αλλο πισω παραθυρο απο την ιδια πλευρα του αυτοκινητου '....... είναι χιούμορ που δεν το καταλαβαίνω;
ΟΚ η κατασκευή είναι άψογη ... πιστεύω ότι το πιστεύεις ... εύχησου σε λίγο καιρό να το πιστεύω και εγώ
Εννοω οτι δε στο εκανε με τα παραθυρα της αλλης πλευρας γιατι η φορα του αερα ηταν τετοια ωστε μονο απο εκεινη την πλευρα δημιουργουνταν τετοιοι στροβιλισμοι. Δεν στο εκανε επισης με το μπροστα της ιδιας πλευρας επειδη περισσοτεροι στροβιλισμοι δημιουργουνται στα πισω.
Αν ειχες και ενα πιο πισω παραθυρο απο εκεινη τη μερια τοτε μονο θα εβλεπες οτι στο κανει και με εκεινο -
Φυσικά και δεν πρέπει να ανησυχείς. Ο enginekiller με κάλυψε απόλυτα...
Για αυτό και αν θέλει κάποιος ανοιχτό πίσω παράθυρο, πρέπει να ανοίγουμε και ένα μπροστά για καλύτερη κυκλοφορία του αέρα και οι συντονισμοί εξαλείφονται...
-
OK τα κατάλαβα ... το συντομότερο που θα έχω άλλα τρία άτομα στη διάθεσή μου θα πάω να κάνω και ένα πείραμα να επιβεβαιώσει αυτά που λέτε (τα οποία σε μένα προς το παρόν ακούγονται σαν θεωρίες, εφόσον δεν τα έχω δει στην πράξη) ...
πάντως ... όταν σπούδαζα φυσική ... κάτι θυμάμαι να αναφέραμε για μηχανές ... αλλά για ρεύματα αέρα ή δεν αναφέραμε ή τριγυρνούσα σαν το άνεμο και σαν το Ρέμο στους δρόμους εκείνη την ώρα
-
Μήπως τυχαίνει να γνωρίζει κανείς τι χρόνο κάνει στην πίστα των Μεγάρων ένα μαμά MR2;
-
Φίλοι συν-φορουμίτες, έφτασε η στιγμή που θα αποχωριστώ την Corolla μου, αφού σε κάνα μήνα περιμένω καινούριο αυτοκίνητο. Χρειάζομαι τη βοήθειά σας, αφού θα βάλω αγγελία για την πώλησή της και θέλω να μάθω τι τιμή περίπου μπορώ να χτυπήσω. Αναλυτικότερα...
Το αυτοκίνητο είναι το μοντέλο του '98 (στρογγυλά φώτα), αγορασμένο το '99, 1.3 hatchback (τρίθυρο) με 88hp, linea terra, έκδοση power. Έχει κάνει σχεδόν 85.000Km, όλα τα service-αλλαγές λαδιών έχουν γίνει στην ώρα τους, έχουν αλλαχθεί τα λάστιχα σε Michelin Energy πριν από ένα χρόνο, και πρόσφατα αλλάχθηκαν και τα αμορτισέρ. To αυτοκίνητο δεν έχει κάνει ποτέ τρακάρισμα ούτε έχει εμφανίσει οποιοδήποτε πρόβλημα, αλλά έχει ορισμένα χτυπήματα. Είναι 2 πολύ μικρά που φαίνονται πολύ λίγο, ένα μικρό στην πόρτα, και ένα μεγάλο πίσω στο καπώ. Για να επισκευαστούν όλα σε φαναρτζή (για να καταλάβετα περίπου το ύψος της ζημιάς) χρειάζονται 500-600ευρώ.
Τι περίπου τιμή να υπολογίζω? Πόσο πιστεύετε ότι πρέπει να βάλω στην αγγελία (ώστε να έχω περιθώριο για παζάρι) ? Ευχαριστώ προκαταβολικά!
-
5 ταχυτο???
6 ταχυτο??? -
5τάχυτο (6τάχυτο δεν είναι μόνο στην έκδοση G6??)
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Φίλοι συν-φορουμίτες, έφτασε η στιγμή που θα αποχωριστώ την Corolla μου, αφού σε κάνα μήνα περιμένω καινούριο αυτοκίνητο. Χρειάζομαι τη βοήθειά σας, αφού θα βάλω αγγελία για την πώλησή της και θέλω να μάθω τι τιμή περίπου μπορώ να χτυπήσω. Αναλυτικότερα...Το αυτοκίνητο είναι το μοντέλο του '98 (στρογγυλά φώτα), αγορασμένο το '99, 1.3 hatchback (τρίθυρο) με 88hp, linea terra, έκδοση power. Έχει κάνει σχεδόν 85.000Km, όλα τα service-αλλαγές λαδιών έχουν γίνει στην ώρα τους, έχουν αλλαχθεί τα λάστιχα σε Michelin Energy πριν από ένα χρόνο, και πρόσφατα αλλάχθηκαν και τα αμορτισέρ. To αυτοκίνητο δεν έχει κάνει ποτέ τρακάρισμα ούτε έχει εμφανίσει οποιοδήποτε πρόβλημα, αλλά έχει ορισμένα χτυπήματα. Είναι 2 πολύ μικρά που φαίνονται πολύ λίγο, ένα μικρό στην πόρτα, και ένα μεγάλο πίσω στο καπώ. Για να επισκευαστούν όλα σε φαναρτζή (για να καταλάβετα περίπου το ύψος της ζημιάς) χρειάζονται 500-600ευρώ.
Τι περίπου τιμή να υπολογίζω? Πόσο πιστεύετε ότι πρέπει να βάλω στην αγγελία (ώστε να έχω περιθώριο για παζάρι) ? Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Γυρω στις 6.5 μπορείς να το δώσεις. Τωρα για τα παζάρια...
-
Και γω κάπου εκεί υπολόγιζα... Ευχαριστώ!
-
Την αρχή την έκανε η Renault και δεν μπορώ να πω, μαγκιά της. Την έψαξε από εδώ , την έψαξε από εκεί, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο κόσμος χρειάζεται ένα αυτοκίνητο στο οποίο θα έπρεπε να προσδοθεί το προσωνύμιο : πρακτικός και άνετος ανθρωπομεταφορέας. Και ιδού η κατηγορία MPV ( multi purpose vehicle). Η αρχή έγινε το 1984, όπου το πρώτο Espace βγήκε από την γραμμή παραγωγής.
Τα χρόνια πέρασαν, η τεχνολογία εξελίχθηκε, καινούργιες ιδέες πέσανε στο τραπέζι, νέες εταιρίες αποφάσισαν να μπουν στο χορό της πολυμορφικότητας μιας και οι πωλήσεις ήταν σεβαστού μεγέθους. Μία από αυτές ήταν και η Toyota, η οποία έκανε την εναρκτήρια προσπάθεια της με το Previa. Πλέον, εν έτει 2006 η γκάμα επεκτάθηκε στα avensis, corolla, yaris verso, τα οποία καλούνται να καλύψουν τις ανάγκες αυτών που αναζητούν μια απλή μεταφορά από ένα σημείο Α σε ένα σημείο Β με την απόλυτη πρακτικότητα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου σε μία πιο λογική τιμή.
Το avensis verso δεν έκανε καν την εμφάνιση του στην Ελλάδα, το yaris πούλησε μερικά κομμάτια χωρίς όμως να κάνει την διαφορά, οπότε όλες οι ελπίδες της μαμά Toyota πέφτουν στην μεσαία επιλογή. Η corolla verso έκανε το ντεμπούτο της στις αρχές του 2002 και μέσα στο 2004 υπέστη το καθιερωμένο φρεσκάρισμα.
Για να το εξετάσουμε με μια ποιο ενδελεχή ματιά.
Τα αμυγδαλωτά μπροστινά φωτιστικά σώματα έδωσαν τη θέση τους σε μεγάλα και με πιο ευρωπαϊκό στυλ. Αντίστοιχα τα πίσω μεταμορφώθηκαν σε τύπου Lexus δίνοντας έναν πιο glamorous τόνο, σε αντιστοιχία με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες προσδίδοντας την αίσθηση ευρυχωρίας του εσωτερικού. Η πρόσβαση στο τελευταίο είναι εύκολη χάρη στο άπλετο άνοιγμα των πορτών συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο και στην πρακτικότητα.
Μπαίνοντας μέσα τώρα την διάθεση χαλάει εν μέρει το μουντό εσωτερικό με τα σκούρα πλαστικά. Ευτυχώς που στην κεντρική κονσόλα δόθηκε ένας τόνος αλουμινίου (απομίμηση εννοείται) σε συνδυασμό με λίγες δόσεις γαλάζιου πλαστικού. Ο χώρος για του μπροστινούς επιβάτες είναι υπέρ του δέον αρκετός τόσο για τα κεφάλια όσο και για τις κινήσεις των χεριών. Η θέση οδήγησης μπορεί να χαρακτηριστεί από καλή έως αρκετά καλή μιας και ρυθμίζεται ποικιλοτρόπως και κατεβαίνει αρκετά χαμηλά. Σε συνδυασμό με το τιμόνι που ρυθμίζεται κατά δύο έννοιες ο οδηγός είναι σίγουρο ότι θα βρει μια πολύ άνετη στάση και θα απολαύσει την όποια μεταφορά του χάρη και στα μεγάλα καθίσματα. Το μόνο μειονέκτημα είναι ένα, όταν κάποιος έχει τοποθετημένο το κάθισμα στην κατώτερη θέση, τότε δεν έχει την ακριβή αίσθηση των διαστάσεων του αυτοκινήτου και ιδιαίτερα του μπροστινού μέρους ( μιας και τα φτερά είναι αρκετά υπερυψωμένα) μέσα στους στενούς δρόμους των πόλεων. Για να τελειώσουμε λίγο με τους μπροστά… τα πλαστικά είναι καλής ποιότητας και σωστά συναρμολογημένα μεταξύ τους πέρα από κάποιες παραφωνίες στο φινίρισμα, όπως για παράδειγμα το κουμπί των αλάρμ, το κουμπί για το άνοιγμα του κεντρικού χώρου για μικροαντικείμενα στο ταμπλό και οι αρμοί ανάμεσα στα πλαστικά παραπλεύρως σε αυτό (οι Τούρκοι μήπως θα πρέπει να είναι λίγο πιο επιμελείς;). Τα όργανα είναι ευανάγνωστα με ένα ασυνήθιστο γαλάζιο φόντο , τα οποία φαίνονται όμορφα όταν πέσει το σκοτάδι. Η συνολική εργονομία παίρνει άριστα μιας και τα πάντα είναι σωστά τοποθετημένα και σε σωστή απόσταση από τον οδηγό. Δεν θα λέγαμε όχι όμως στο να ήταν ο αυτόματος κλιματισμός διζωνικός και το υποβραχιόνιο του οδηγού λίγο πιο ψηλά.
Οδεύοντας προς τα πίσω τα πράγματα παραμένουν ίδια όσο αναφορά την ευρυχωρία. Τρία άτομα θα κάτσουν άνετα στο πίσω κάθισμα από την στιγμή κιόλας που δεν υπάρχει κεντρικό τούνελ και το πάτωμα είναι επίπεδο. Μοναδικό φάουλ σε αυτό το σημείο είναι ότι η ζώνη του μεσαίου επιβάτη όταν εμπλέκεται στο πρώτο κλιψάκι (μιας και κατεβαίνει από την οροφή) μετά δύσκολα απεμπλέκεται. Για την γαλαρία όμως τα πράγμα είναι λίγο πιο στενόχωρα. Η πρόσβαση είναι λίγο δύσκολη και μπορεί να φιλοξενήσει άτομα μεσαίου προς μικρού αναστήματος αλλά και πάλι για κοντινή απόσταση μιας και σε μακρινή θα κουράσει. Φυσικά η δεύτερη και τρίτη σειρά με την κίνηση ενός μόνο χεριού πέφτει δημιουργώντας ένα καθόλα επίπεδο και πλήρως εκμεταλλεύσιμο χώρο για αποσκευές. Με άλλα λόγια ο τελευταίος αυξομειώνεται από 63 λίτρα (7θέσια διάταξη) σε 397 λίτρα (5θέσια διάταξη) και τέλος σε 779 λίτρα (2θέσια διάταξη). Από καθαρά προσωπική οπτική γωνία, αν κάποιος δεν έχει μεγάλη οικογένεια και δεν χρειάζεται στην ουσία τα 2 επιπλέον καθίσματα, μπορεί να παραγγείλει το 5θέσιο γλυτώνοντας από την τσέπη του 2.000 ευρώ.
Και αφού τα είπαμε και τα συμφωνήσαμε με τους πίσω, ας ξαναγυρίσουμε στους μπροστά και ειδικά στον μίστερ που κινεί τα νήματα. Αν είναι της παλιάς σχολής τότε θα αρχίσει να ξύνει το κεφάλι του απορώντας για το πώς θα βάλει μπρος να φύγει. Η διαδικασία είναι : 1) βάζεις το κλειδί στη θέση του, 2)πατώντας απλά μετά το starter button τότε μεταφέρεσαι στη φάση όπου με το κοινό κλειδί είσαι στη θέση ΟΝ, σε αυτή τη φάση το λαμπάκι του κουμπιού έχει χρώμα κόκκινο, 3)πατώντας τώρα τον συμπλέκτη το λαμπάκι γίνεται πράσινο και με μία απλή πίεση του κουμπιού ο κινητήρας έρχεται στη ζωή. Ο τελευταίος είναι ο κλασικός/γνωστός 1,600άρης της Toyota με τους 115 ίππους και τα 15,3 κιλά ροπής. Γραμμικότατος σε όλο το φάσμα των στροφών(στα όρια του κόφτη μόνο χωλαίνει), με καλό του σημείο τις μεσαίες, συνεργάζεται πολύ καλά με την κλιμάκωση του κιβωτίου (αν και μπορεί να χαρακτηριστεί ελαφρά μακρύ) χαρίζοντας στο αμάξωμα αρκετά καλές επιδόσεις, αναλογικά πάντα… Ο επιλογέας με την σειρά του μόνο κολακευτικά σχόλια μπορεί να εκλάβει μιας και είναι σαφέστατος, δεν σκαλώνει πουθενά, με ελαφριά αίσθηση, με λογικές διαδρομές σε σημείο που να κάνει την αλλαγή ταχύτητας ευχαρίστηση και να στέλνει σε δεύτερη μοίρα το μάλλον μέτριο (κατά άλλους) αυτόματο κιβώτιο.
Στο δρόμο τώρα, τα πράγματα έρχονται κάπως αναμενόμενα. Όπως ειπώθηκε και στον πρόλογο τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένα να μεταφέρουν απλά επιβάτες προσφέροντας τους άνεση. Και κάπου εκεί πρέπει στην ουσία να εστιαστούν οι παρατηρήσεις… Πρώτα από όλα το πλαίσιο είναι καλό, χωρίς να ξεχωρίζει, και συνδυάζεται με γόνατα μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα στο πίσω μέρος. Μία κλασική συνταγή δηλαδή για low budget καταστάσεις. Στην πράξη τώρα, η συνολική άνεση παίρνει έναν καλό βαθμό μιας και οι αναρτήσεις βρίσκονται στο soft mode και το πλαίσιο απορροφά αρκετό από το μέρος των κραδασμών. Φυσικά η παραφωνία έρχεται από τις αρκετά ξερές αντιδράσεις του ημιάκαμπτου ειδικά σε συνεχείς και απότομες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Πάνω στη στροφή τώρα το αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται ασφαλές και προβλέψιμο παρά τα σχετικά μικρά του όρια. Οι κλίσεις είναι εμφανείς από τις πρώτες μοίρες στριψίματος του τιμονιού και η υποστροφή έρχεται πρωτίστως και σχετικά εύκολα χάρη και στο υψηλό κέντρο μάζας του αμαξώματος, αν και το τελευταίο έχει αρκετά καλό feedback για τον χαρακτήρα του. Για υπερστροφή ούτε λόγος , σε συνθήκες κίνησης ενός μέσου οδηγού και υποψήφιου αγοραστή, αλλά και πάλι σε περίπτωση που δημιουργηθεί τα ηλεκτρονικά είναι εκεί για να επανέλθει η πλήρης τάξη. Εκείνο που προκαλεί πραγματικά εντύπωση είναι η επιλογή των μηχανικών να τοποθετήσουν υδραυλικό τιμόνι αντί για ηλεκτρικό όπως όλων τον υπολοίπων εκδόσεων. Είναι βαρύ, αρκετά άμεσο και σαφές αλλά δυστυχώς με λίγες πληροφορίες να φτάνουν στα χέρια του οδηγού. Οπότε τελικά, για πού πρέπει να βάλουμε πλώρη;
Η χαρά του αυτοκινήτου είναι η ευθεία. Εκεί είναι που φαίνεται η πολύ καλή δουλειά των μηχανικών στην αεροδυναμική (0,30). Ο κινητήρας ακούγεται λίγο και τελικά η σιωπή σπάει μόνο από την τσιρίδα της μαμάς στο διπλανό κάθισμα βλέποντας το κοντέρ. Ο μπαμπάς βλέπετε απολαμβάνει το ταξίδι του έχοντας ξεχάσει ενεργοποιημένο το cruise control σε μία σεβαστή ταχύτητα γνωρίζοντας ότι το αυτοκίνητο είναι αρκετά σταθερό στα τριψήφια νούμερα, τα φρένα(αεριζόμενοι δίσκοι 295 χιλιοστών μπροστά και απλών 290 χιλιοστών πίσω) είναι δυνατά και άμεσα και ανά πάσα στιγμή έτοιμα να επιβραδύνουν το όχημα και τέλος ότι η τσέπη του δεν θα πληγεί μιας και η κατανάλωση είναι εξαιρετική. Επτά λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα είναι ο απολογισμός σε ανοιχτό δρόμο και γύρω στα δέκα εντός των τειχών της πόλης σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδίου.
Εν τέλει, τι πρέπει να σκεφτούμε;
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες από ότι φαίνεται βάλθηκαν να δημιουργήσουν προϊόντα για κάθε γούστο / για κάθε βαλάντιο. Έχοντας σαν σκοπό να μην αφήσουν κανέναν παραπονεμένο προσπαθούν, και πληρώνουν για αυτό, να βρουν ιδέες και λύσεις για να ξεχωρίσουν και αντλήσουν όλο και περισσότερο κόσμο στις εκθέσεις των αυτοκινήτων ανά τον κόσμο. Τα MPV ήρθαν για να μείνουν. Το θέμα είναι ποιος κατασκευαστής θα κάνει την διαφορά παρουσιάζοντας κάτι έξυπνο και ολοκληρωμένο.
Η Toyota στη συγκεκριμένη περίπτωση μπορεί να μην έχει παρουσιάσει κάτι το διαφορετικό αλλά σίγουρα κατασκεύασε ένα καθόλα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. Η τιμή ίσως είναι λίγο τσουχτερή αλλά δεν παύει να απολαμβάνεις την μέγιστη διάκριση στα crash test του Euroncap σαν σκέψη στο πίσω μέρος του μυαλού σου, την παραδειγματική αξιοπιστία και το εξαιρετικό after sales services που αποτελεί πλέον trademark για τις υπόλοιπες εταιρίες του χώρου. Αν έχετε οικογένεια με αρκετά μπαγκάζια, σκεφτείτε το.υ.γ
φωτογραφιες αυριο
TOYOTA FORUM