-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Εσεις τιποτα απο αυτα;
Ε τοτε μπραβο σας, εγω δυστυχως δεν ανηκω σε αυτη την κατηγορια!O αταρζανιστος πρωτος τη ζωνη φορετω
Η κοπέλα υποστηρίζει ότι η ζώνη τής προκαλεί κλειστοφοβία. Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να στέκει, αλλά το λέει με όλη την ειλικρίνιά της. Αυτό είπε μια φορά σε ένα μπλόκο και την αφήσανε!!!
μεσα στο φερετρο και 6feet under να δεις τι κλειστοφοβια θα εχει. αυτο να της πεις
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Παιδια ηρεμηστε, ολοι μας πανω κατω καταλαβαμε τι εγινε, ο ανθρωπος απλα αναρωτιεται το πως και γιατι!Ετσι οπως απαντατε αρκετοι μου φαινεται οτι θα σας πεσει σε λιγο το φωτοστεφανο, δηλαδη οι μ@λ@κιες και οι εστω τυχαιες ψιλοκοντρες που - για να ειμαστε ειλικρινεις - ολοι μας κανουμε συχνα σε δημοσιο δρομο ειναι ακινδυνες κι ερχομαστε τωρα να κρινουμε ως αμεμπτοι;
Πες τα ρε Δημήτρη, ταρζάν του Χορτιάτη-Πανοράματος! Δεν είδα το παλικάρι να λέει ότι δεν πρέπει να φοράμε ζώνες (κι αν το είπε απλά θα χάθηκε μέσα στην καταιγίδα των υπόλοιπων posts). Ας είμαστε πιο ήρεμοι.
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Παιδια ηρεμηστε, ολοι μας πανω κατω καταλαβαμε τι εγινε, ο ανθρωπος απλα αναρωτιεται το πως και γιατι!Ετσι οπως απαντατε αρκετοι μου φαινεται οτι θα σας πεσει σε λιγο το φωτοστεφανο, δηλαδη οι μ@λ@κιες και οι εστω τυχαιες ψιλοκοντρες που - για να ειμαστε ειλικρινεις - ολοι μας κανουμε συχνα σε δημοσιο δρομο ειναι ακινδυνες κι ερχομαστε τωρα να κρινουμε ως αμεμπτοι;
Συγνωμη αλλα δεν βλεπω το λογο να κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλακι μας, κι εγω φορω ζωνη παντα κι εννοω παντα, κι εγω προσπαθω να δινω προτεραιοτητα, να ειμαι σωστος, να μην παρακωλυω την κυκλοφορια κλπ αλλα ταυτοχρονα ντριφταρω σε δημοσιο δρομο και μαλιστα συχνα η τρεχω πολυ παραπανω απο τα ορια, εχω κανει καμποσες φορες προσπεραση με χιλια μαλιστα απο δεξια γιατι δεν μου ανοιγαν, εχω φρεναρει οριακα φοβιζοντας τους αλλους και τοσα αλλα που τωρα δεν θυμαμαι;
**Εσεις τιποτα απο αυτα; **
Ε τοτε μπραβο σας, εγω δυστυχως δεν ανηκω σε αυτη την κατηγορια!Μην ειστε απολυτοι κι ας μην βαφτιζουμε οσα κανουμε εμεις ως σωστα ενω οσα οι αλλοι λαθος, αυτη ειναι η αποψη μου!
κι αν τρακάρουμε σε κάποια από αυτές τις ταρζανιές θα κατηγορήσουμε τα... φρένα που δεν σταμάτησαν από 200 σε 0 σε 30 μέτρα; ή ότι δεν κράτησε με 160 σε στροφή με ανάποδη κλίση;
Δεν φορούσε ζώνη, χτύπησε στο παρπρίζ, άνοιξαν οι αερόσακοι και φταίει η... Ford
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Πως σας φαίνετε το γεγονός ότι στο νέο focus που μας έχει πάρει τα αφτιά η ford για την ασφάλεια του στις μετωπικές τράκαρε με 60-65 χιλιόμετρα στην Βείκου και πρώτα το κεφάλι μιας φίλης μου έσκασε στο παρμπρίζ και μετά, αφού γύρισε πίσω το σώμα, άνοιξαν οι αερόσακοι? Επιτρέπετε σε αυτοκίνητο με αερόσακους να βλέπεις κεφαλιά σε παρμπρίζ!!!Κανένα σχόλιο απο κάποιον που ξέρει συγκεκριμένα κάτι για το θέμα?
Είναι απλά τα πράγματα, μεταφέρετε το όχημά σε επίσημο συνεργείο της κατασκευάστριας εταιρίας και ζητάτε να γίνει διαγνωστικός έλεγχος. Είναι ο μόνος τρόπος για να μάθετε όλα όσα δεν γνωρίζετε ή προτιμάτε να αγνοείτε. Αν φορούσατε ζώνη κι έσκασαν οι προεντατήρες, ποιοι αισθητήρες κατέγραψαν σύγκρουση, αν θέλει αλλαγή η μονάδα του αερόσακκου (που συνήθως αντικαθίσταται σε μεγάλης έκτασης βλάβη) και όλα τα σχετικά.
Αν και αυτή η λύση δεν σας καλύπτει, απευθύνεστε στο Τεχνικό Τμήμα που αντιπροσωπεύει την κατασκευάστρια εταιρία στη χώρα μας ή στο γνωστό link για το Τεχνικό Τμήμα της έδρας της εταιρίας, αλλά μάλλον θα σας παραπέμψουν στην Ελλάδα.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ! -
Επι της ουσίας λοιπόν. Πες οτι φόραγε ζώνες ασφαλείας. Και γινόταν το ίδιο ακριβώς πράγμα. Το σώμα τις θα έκανε μια κίνηση μερικά εκατοστά μπροστά και θα κρατιόταν απο την ζώνη. σωστά? Σίγουρα αυτός ο χρόνος θα ήταν μικρότερος απο τον χρόνο που θα έκανε να διανύσει το σώμα της μέχρι το παρμπρίζ στις ίδιες συνθήκες ταχύτητας μιας και μιλάμε για συγκεκριμένο γεγονός. Σωστα
Μάλλον λάθος είναι η παραδοχή σου καθώς μπορεί να είναι μικρότερη η απόσταση, αλλά με την ύπαρξη της ζώνης ασφαλείας γίνεται επιβραδυνομένη κίνηση και άρα βραδύτερη. Για αυτό τον λόγο και μετά το ατύχημα πονάμε στο στήθος, καθώς η ζώνη μας κρατάει επιβραδύνοντας, άρα μεγαλώνει το χρόνο του φαινομένου, άρα μειώνει τις δυνάμεις που αναπτύσονται, άρα σώνεσαι με γρατζουνιές και θλάσεις. Για αυτό και τον αερόσακο πρέπει να τον πετύχεις στο ξεφούσκωμα ώστε να υποχωρεί και να επιβραδύνεται μαλακα το κεφάλι και ο αυχένας.
Σωστό το πνέυμα του προβληματισμού σου αλλά βασίστηκες μάλλον σε λάθος παραδοχή
Φυσικά δεν αποκλείεται και η αστοχία του συστήματος αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί να αποδειχθεί τώρα κατι. -
no
-
[quote='Argyrismm']AX AX AX AX...
Πες τα χρυσόστομε... Φαντάσου να πάρεις και πτυχίο!!! Μεγάλη προσοχή παιδιά, ο επιπλέον εξοπλισμός στην ενεργητική ή παθητική ασφάλεια δεν επινοήθηκε για να απαξιωθούν η κοινή μας λογική και η υπεύθυνη χρήση ενός προϊόντος, αλλά για να μας προφυλάξει στην αντίθετη περίπτωση.
-
Ο χρήστης Argyrismm έγραψε:
Οι ζώνες 4 και 6 σημείων έχουν σχεδιαστεί για τα αντίστοιχα (γυμνασμένα) σώματα και με την προϋπόθεση ότι αυτοί που τις φοράνε ξέρουν ότι θα τρακάρουν και σφίγγονται, έτσι ώστε να μην σπάσει ο λαιμός τους.
Νομίζω πως το αντίθετο ισχύει.
-
το να ψάξεις 'εγκυκλοπαιδικά' να βρεις γιατί δεν άνοιξαν οι αερόσακοι, 'η μήπως το λογισμικό τους είναι έτσι διαμορφωμένο έτσι ώστε αν δεν φοράει ο οδηγός ζώνη να μην ανοίξουν για να μην τον τραυματίσουν είναι απολύτωςλογικό και κάπως έτσι πρέπει να είναι η αιτία...
αλλα το να πάει η φίλη σου να ζητήσει ρέστα απο την ford γιατί δεν ένοιξαν οι αερόσακοι και να απαιτήσει αποζημίωση ενω δεν φορούσε ζώνη δεν νομίζω να στέκει ηθικά...Προσωπικά νομίζω ότι αγγίζει τα όρια του παραλόγου..!!
φιλικά!
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Μάλιστα... Ήρθε πάλι ο αήττητος να τα χώσει σε κάτι (οτιδήποτε) μη Opel, το αγαπημένο του σπορ. Αυτή τη φορά επέλεξε να το κάνει πάνω από το καρούμπαλο μιας φίλης του, μανουριάζοντας με ένα Ford. Περιγράφουμε ένα τροχαίο με (ελαφρύ φαντάζομαι και ελπίζω) τραυματισμό και την πέφτουμε στην Ford η οποία έχει λίγο περισσότερη λάμψη στα αστέρια του EuroNCAP από τη δική μας αγαπημένη εταιρία. ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΥΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ Ο ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΗΛΘΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΟΡΑΕΙ ΖΩΝΗ Η ΑΤΥΧΗΣ ΦΙΛΗ ΜΑΣ. Πράγμα που υποδηλώνει δύο πράγματα: Δόλο ή ασχετοσύνη. Πιθανώς και τα δύο αλλά δεν παίρνω και όρκο, δεν μπορεί να είναι κάποιος τόσο .
Η απάντηση στο ερώτημα έχει δωθεί από αρκετούς φίλους παραπάνω. Αν το spam δεν μπορεί να καταλάβει τη σχέση μεταξύ ζώνης, προεντατήρα και ενεργοποίησης αερόσακου, τότε τό 'χουμε χαμένο το παιχνίδι. Επίσης αν πιστεύει πως η φίλη του σε τρακάρισμα με 65χαω (πολύ λιγότερα πρέπει να ήταν παρεπιπτόντως, αλλιώς θα είχαμε τραγωδία) πρόλαβε να δει αν άνοιξε ο αερόσακος πριν σκάσει στο παρμπρίζ ή αφού επέστρεψε στο κάθισμα τότε τι να πω; Είναι η γουόντερ γούμαν.καλο
οταν ο αεροσακος δεν συνδιαζεται με ζωνες ασφαλειας γινεται φονικο οπλο
με το ανοιγμα τους σηκωνουν το κεφαλη προς τα πανω με αποτελεσμα
να εχεις μεγαλες πιθανοτητες να σπασεις αυχενικους σπονδυλους
αμα γινει αυτο στην καλυτερη μενεις αναπηρος.. αλλα στην πολυ καλυτερητα περι θαψιματος στην φορντ τα θεωρω απλα γελοια ... και σε μερσεντες
500 με 20.0000 αεροσακους να ταν αν δεν φοραει καποιος ζωνη εχει πολλες πιθανοτητες να τραυματιστη σοβαρα..
ας αναψει ενα κερακι .. και λιγη οδηγηκη παιδια δεν βλαπτη .. -
Ο χρήστης Argyrismm έγραψε:
AX AX AX AX...
Ως φοιτητής μηχ.μηχ. θα σου πω ότι υπήρχε μια πιθανότητα 99,5% να ήταν νεκρή.Aπο τις πίπες που εχουν γραφτεί εδω μεσα αυτη ηταν η καλυτερη
ξερεις εσυ πως εγινε το ατυχημα;
μηπως εκανες και πραγματογνωμοσυνη και μας αποκαλυπτεις τωρα το πορισμα σου;
Αισχος, οταν γραφουμε κατι να εχουμε και λιγο συνεπεια και ντροπη -
Ο χρήστης karavlaxos έγραψε:
Aπο τις πίπες που εχουν γραφτεί εδω μεσα αυτη ηταν η καλυτερηΕμένα μού άρεσε, γιατί μέσα στην υπερβολή της ευαισθητοποιεί πάρα πολύ στον κόσμο το θέμα της χρήσης της ζώνης.
Αισχος, οταν γραφουμε κατι να εχουμε και λιγο συνεπεια και ντροπη
Και η ευγένεια καλή είναι. Επίσης κερδίζεις πόντους αν επιχειρηματολογείς κιόλας.
-
Μια χαρά είναι, συζήτηση κάνουμε. Μερικές φορές ανεβαίνουν οι τόνοι αλλά δεν πειράζει.
-
στην αμερική δεν υπάρχουν κάποιες πολιτείες που η ζώνη δεν είναι υποχρεωτική; Δεν είμαι σίγουρος για αυτό, αλλά αν ισχύει τί γίνεται εκεί με τους αερόσακους;
-
Ο χρήστης karavlaxos έγραψε:
AX AX AX AX...
Ως φοιτητής μηχ.μηχ. θα σου πω ότι υπήρχε μια πιθανότητα 99,5% να ήταν νεκρή.Aπο τις πίπες που εχουν γραφτεί εδω μεσα αυτη ηταν η καλυτερη
ξερεις εσυ πως εγινε το ατυχημα;
μηπως εκανες και πραγματογνωμοσυνη και μας αποκαλυπτεις τωρα το πορισμα σου;
Αισχος, οταν γραφουμε κατι να εχουμε και λιγο συνεπεια και ντροπηΕνώ εσύ τώρα συμβάλεις στην ποιότητα της κουβέντας?
Το θέμα είναι ένα και απλό αερόσακος και ζώνη πάνε πακέτο όλα τα άλλα τα οποία ειπωθηκαν ( και ναί τράκαρε και μετά ναί είδε τον αερόσακο να σκάει κλπ και τα Focus με τις εκπτώσεις τους ναι ναί αυτά μην τα αγοράζετε γιατί είδατε κλπ ) είναι πώς το είπες...ναι αυτό
Υ.Γ1 Αναρωτιέμαι αν ένας έβγαινε και έλεγε...εγώ το είχα το προφυλακτικό μαζί μου ναι εκεί ήταν στο παντελόνι στο πάτωμα. Αλλά να, δεν το φόρεσα και να κόλλησα το κατι τις μου. Δεν έπρεπε να τα πάρω τα προφυλακτικά στην οικονομική συσκευασία.... τι θα λέγαμε
Υ.Γ2 Μην αγοράζετε ρε προφυλακτικά σε οικονομική συσκευασία αν και διαφημίζουν οτι είναι αποτελεσματικά δεν κάνουν τίποτα. Να ο μπατζανάκης του ξαδέλφου του άντρα της ξαδέλφης μου...
Υ.Γ3 Τι με λε ρε γίνονται τέτοια πράγματα, εμ το έλεγα εγώ οτι από τα προφυλακτικά κολλάς AIDS
Υ.Γ4 Ώρες, ώρες νομίζω οτι είμαι σε παράσταση θεάτρου του παραλόγου. -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
στην αμερική δεν υπάρχουν κάποιες πολιτείες που η ζώνη δεν είναι υποχρεωτική; Δεν είμαι σίγουρος για αυτό, αλλά αν ισχύει τί γίνεται εκεί με τους αερόσακους;Κάποτε αν θυμάμαι καλά υπήρχαν δύο τύποι αερόσακων. Οι 'Ευρωπαϊκού' και οι 'Αμερικάνικου' τύπου. Οι δεύτεροι ήταν αρκετά μεγαλύτεροι για να αντισταθμίσουν το γεγονός οτι στις ΗΠΑ δεν χρησιμοποιούν τη ζώνη ασφαλείας όσο στην Ευρώπη.
In Europe the number of people not wearing their seatbelts is very small when compared to the US, and Europeans tend to be smaller in stature. As a direct result of these two points, European airbags are less powerful than their American counterparts and are therefore less likely to cause loss of life than those fitted to American cars
Edit: να υποθέσω οτι αυτή η διάκριση υπάρχει και τώρα;
Ξέρει κανεις ποια αυτοκίνητα από 'ευρωπαίους' κατασκευαστές έχουν αερόσκασους αμερικάνικων προδιαγραφών; -
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
Edit: να υποθέσω οτι αυτή η διάκριση υπάρχει και τώρα;
Ξέρει κανεις ποια αυτοκίνητα από 'ευρωπαίους' κατασκευαστές έχουν αερόσκασους αμερικάνικων προδιαγραφών;Ότι γράφει SRS Airbag είναι ευρωπαικών προδιαγραφών αερόσακος, φτιαγμένος να λειτουργεί συμπληρωματικά με τη ζώνη ασφαλείας.
Στα αμερικάνικα νομίζω γράφει σκέτο Airbag και μπορεί να συγκρατήσει απο μόνος του ο αερόσακος το σώμα σε μικρές συγκρούσεις.
-
Ο χρήστης wikipedia έγραψε:
In Europe the number of people not wearing their seatbelts is very small when compared to the US, and Europeans tend to be smaller in stature. As a direct result of these two points, European airbags are less powerful than their American counterparts and are therefore less likely to cause loss of life than those fitted to American cars -
Στα αμερικανικά είναι μεγαλύτερος για άλλους λόγους. Πώς να συγκρατήσεις αλλιώς μια φάλαινα?
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
στην αμερική δεν υπάρχουν κάποιες πολιτείες που η ζώνη δεν είναι υποχρεωτική; Δεν είμαι σίγουρος για αυτό, αλλά αν ισχύει τί γίνεται εκεί με τους αερόσακους;Σε εκείνες τις πολιτείες τους χρησιμοποιούν ως προφυλακτικά όταν κάνουν σεξ με τα ξαδέρφια τους.
Νέο Focus και αερόσακοι!!