Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Σε Focus 1 (1.6 3d, μαμα ελατηρια, Bilstein B6 Sport αμορτισερ, αντιστρεπτικες Eibach) :
Ειχε απο μαμα τα Michelin Energy 195/60/15.
Τραγικα σε ελκτικη και πλευρικη προσφυση, καλη ανεση, χαμηλος θορυβος.
Αλλαγη σε Continental Sportcontact 1 σε 205/50/16.
Παρα πολυ καλο λαστιχο σε ολους τους τομεις με σκληρο πλαϊνο και μαλακο πελμα (ζεσταινονταν πολυ γρηγορα-απο Ν.Κρηνη ως το Jumbo ειχαν ζεσταθει!!!).
Τα ειχα παρει μαζι με τις ζαντες και ειχαν πανω καπου 20-25000 χλμ, εκανα κι εγω αλλες 45000 χλμ και ακομη κραταγαν.
Αλλαγη σε μεταχειρισμενα (φιλου με λιγα χλμ) Goodyear F1 GSD2 (τα παλιοτερα).
Καλο σε κρατημα, ανεση, θορυβο αλλα πολυ μαλακα πλαϊνα με αποτελεσμα πολυ ασαφεια στο στριψιμο και τελικα ανασφαλεια στην αισθηση. Κατεληξα να πηγαινω με 10-15 χλμ λιγοτερα σε καθε στροφη.
Αλλαγη σε καινουρια Bridgestone RE 720.
Σκληρα πλαϊνα, σαφες πατημα αλλα πιο σκληρη γομα απο τα Conti, αργουν να ζεσταθουν, οταν ζεσταθουν ομως ειναι καλα, αρκετος θορυβος.
Τα επομενα θα ειναι σιγουρα Continental Sportcontact (αν βρω τα 1 εχει καλως αλλιως τα 2 ή 3).
Με όλο το θάρρος πατρίδα, αυτό το 'Δε σπάει - δε χαλάει' μήπως το άκουσες σε σεμινάριο, ή εγώ σε μπερδεύω με άλλον;