Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 9
    • Best 0
    • Groups 0

    boozer

    @boozer

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    9
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    boozer Unfollow Follow

    Latest posts made by boozer

    • RE: Νέο Focus και αερόσακοι!!

      [quote='Argyrismm']AX AX AX AX...

      Πες τα χρυσόστομε... Φαντάσου να πάρεις και πτυχίο!!! Μεγάλη προσοχή παιδιά, ο επιπλέον εξοπλισμός στην ενεργητική ή παθητική ασφάλεια δεν επινοήθηκε για να απαξιωθούν η κοινή μας λογική και η υπεύθυνη χρήση ενός προϊόντος, αλλά για να μας προφυλάξει στην αντίθετη περίπτωση.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      boozer
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....

      Ο χρήστης nkaragou έγραψε:

      Σε Focus 1 (1.6 3d, μαμα ελατηρια, Bilstein B6 Sport αμορτισερ, αντιστρεπτικες Eibach) :

      Ειχε απο μαμα τα Michelin Energy 195/60/15.
      Τραγικα σε ελκτικη και πλευρικη προσφυση, καλη ανεση, χαμηλος θορυβος.

      Αλλαγη σε Continental Sportcontact 1 σε 205/50/16.
      Παρα πολυ καλο λαστιχο σε ολους τους τομεις με σκληρο πλαϊνο και μαλακο πελμα (ζεσταινονταν πολυ γρηγορα-απο Ν.Κρηνη ως το Jumbo ειχαν ζεσταθει!!!).
      Τα ειχα παρει μαζι με τις ζαντες και ειχαν πανω καπου 20-25000 χλμ, εκανα κι εγω αλλες 45000 χλμ και ακομη κραταγαν.

      Αλλαγη σε μεταχειρισμενα (φιλου με λιγα χλμ) Goodyear F1 GSD2 (τα παλιοτερα).
      Καλο σε κρατημα, ανεση, θορυβο αλλα πολυ μαλακα πλαϊνα με αποτελεσμα πολυ ασαφεια στο στριψιμο και τελικα ανασφαλεια στην αισθηση. Κατεληξα να πηγαινω με 10-15 χλμ λιγοτερα σε καθε στροφη.

      Αλλαγη σε καινουρια Bridgestone RE 720.
      Σκληρα πλαϊνα, σαφες πατημα αλλα πιο σκληρη γομα απο τα Conti, αργουν να ζεσταθουν, οταν ζεσταθουν ομως ειναι καλα, αρκετος θορυβος.

      Τα επομενα θα ειναι σιγουρα Continental Sportcontact (αν βρω τα 1 εχει καλως αλλιως τα 2 ή 3).

      Με όλο το θάρρος πατρίδα, αυτό το 'Δε σπάει - δε χαλάει' μήπως το άκουσες σε σεμινάριο, ή εγώ σε μπερδεύω με άλλον;

      Παντως ΕΓΩ δεν εχω καμμια σχεση με καμμια αντιπροσωπεια αυτοκινητων, ουτε με αλλον τομεα αυτοκινητων (συνεργεια κλπ).
      Απλα ειναι παραφραση του (παλιου) κλισε που λεγοταν για τα γιαπωνεζικα: '' Δε σπαει, δε χαλαει, δε στριβει'' :iconcool:

      ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα, nkaragou.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      boozer
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....

      Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
      Σε Focus 1 (1.6 3d, μαμα ελατηρια, Bilstein B6 Sport αμορτισερ, αντιστρεπτικες Eibach) :

      Ειχε απο μαμα τα Michelin Energy 195/60/15.
      Τραγικα σε ελκτικη και πλευρικη προσφυση, καλη ανεση, χαμηλος θορυβος.

      Αλλαγη σε Continental Sportcontact 1 σε 205/50/16.
      Παρα πολυ καλο λαστιχο σε ολους τους τομεις με σκληρο πλαϊνο και μαλακο πελμα (ζεσταινονταν πολυ γρηγορα-απο Ν.Κρηνη ως το Jumbo ειχαν ζεσταθει!!!).
      Τα ειχα παρει μαζι με τις ζαντες και ειχαν πανω καπου 20-25000 χλμ, εκανα κι εγω αλλες 45000 χλμ και ακομη κραταγαν.

      Αλλαγη σε μεταχειρισμενα (φιλου με λιγα χλμ) Goodyear F1 GSD2 (τα παλιοτερα).
      Καλο σε κρατημα, ανεση, θορυβο αλλα πολυ μαλακα πλαϊνα με αποτελεσμα πολυ ασαφεια στο στριψιμο και τελικα ανασφαλεια στην αισθηση. Κατεληξα να πηγαινω με 10-15 χλμ λιγοτερα σε καθε στροφη.

      Αλλαγη σε καινουρια Bridgestone RE 720.
      Σκληρα πλαϊνα, σαφες πατημα αλλα πιο σκληρη γομα απο τα Conti, αργουν να ζεσταθουν, οταν ζεσταθουν ομως ειναι καλα, αρκετος θορυβος.

      Τα επομενα θα ειναι σιγουρα Continental Sportcontact (αν βρω τα 1 εχει καλως αλλιως τα 2 ή 3).

      Με όλο το θάρρος πατρίδα, αυτό το 'Δε σπάει - δε χαλάει' μήπως το άκουσες σε σεμινάριο, ή εγώ σε μπερδεύω με άλλον;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      boozer
    • RE: Τέλος τα σημάδια από πετραδάκια;

      Ο χρήστης leonp έγραψε:
      Σωστά τα εξαιρούν από την εγγύηση αλλά αν το αυτοκίνητο είναι ιδιαίτερα ευπαθές σε πετραδάκια και γρατζουνιές θα μπορούσαν να το βάφουν δωρεάν (κάτι σαν κρυφή ανάκληση). Τα Mazda δεν έχουν μαλακή μπογιά, στα Honda υπάρχουν περισσότερα παράπονα.

      Μην το ξαναπείς!!!! Αποκλείεται!!!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      boozer
    • RE: Νέο Focus και αερόσακοι!!

      Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
      Πως σας φαίνετε το γεγονός ότι στο νέο focus που μας έχει πάρει τα αφτιά η ford για την ασφάλεια του στις μετωπικές τράκαρε με 60-65 χιλιόμετρα στην Βείκου και πρώτα το κεφάλι μιας φίλης μου έσκασε στο παρμπρίζ και μετά, αφού γύρισε πίσω το σώμα, άνοιξαν οι αερόσακοι? Επιτρέπετε σε αυτοκίνητο με αερόσακους να βλέπεις κεφαλιά σε παρμπρίζ!!!

      Κανένα σχόλιο απο κάποιον που ξέρει συγκεκριμένα κάτι για το θέμα?

      Είναι απλά τα πράγματα, μεταφέρετε το όχημά σε επίσημο συνεργείο της κατασκευάστριας εταιρίας και ζητάτε να γίνει διαγνωστικός έλεγχος. Είναι ο μόνος τρόπος για να μάθετε όλα όσα δεν γνωρίζετε ή προτιμάτε να αγνοείτε. Αν φορούσατε ζώνη κι έσκασαν οι προεντατήρες, ποιοι αισθητήρες κατέγραψαν σύγκρουση, αν θέλει αλλαγή η μονάδα του αερόσακκου (που συνήθως αντικαθίσταται σε μεγάλης έκτασης βλάβη) και όλα τα σχετικά.
      Αν και αυτή η λύση δεν σας καλύπτει, απευθύνεστε στο Τεχνικό Τμήμα που αντιπροσωπεύει την κατασκευάστρια εταιρία στη χώρα μας ή στο γνωστό link για το Τεχνικό Τμήμα της έδρας της εταιρίας, αλλά μάλλον θα σας παραπέμψουν στην Ελλάδα.
      ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      boozer
    • RE: Ασχετα σχόλια [διάσπαση]

      Ο χρήστης ΝΑΣΕΝΑ έγραψε:

      Βαρέθηκα να ακούω και να διαβάζω τα ίδια και τα ίδια, πραγματικά. Ξέρετε πόσοι θάνατοι έχουν περάσει από τότε που εντοπίζουν λάθοι οι αγωνιζόμενοι και οι κριτές και οι θεατές και οι παρατρεχάμενοι; Απλώς μετά από κάθε τέτοιο συμβάν, που δυστυχώς έγινε ρουτίνα, την άλλη μέρα, άντε την άλλη βδομάδα το ξεχνάμε όλοι, υπάρχει μπόλικη τροφή και λάσπη για συζητήσεις, πηγαδάκια, λαϊκά δικαστήρια κ.ο.κ.
      Το μόνο που ήθελα να πω είναι ότι ντρέπομαι για λογαριασμό 'ανθρώπων' που είναι ξερόλες και άξεστοι, ότι σχόλια του τύπου 'μα δεν μας ρωτήσατε αν αυτό το παιδί έπρεπε να τρέχει' δεν θα ήθελε να τα ακούσει κι εκείνος για το δικό του παιδί, αν πάγωνε το αίμα του ακαριαία σε κάποιο γκρεμό. Μακάρι να μην το ζήσει ποτέ, θα είναι αργά για να καταλάβει τι προκαλεί στους συνανθρώπους του τόσο καιρό. Έλεος, πια.

      ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙ?
      ΕΞΕΤΑΣΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ, ΚΑΝΕΝΑ?
      ΠΕΣ ΜΑΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗ ΜΑΣ ΡΙΧΝΕΙΣ ΜΕΛΑΝΙ ΜΕ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ. ΑΡΚΕΤΟ ΠΕΝΘΟΣ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΣΟΥ, ΔΗΘΕΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ.

      Δεν νομίζω ότι είναι ευθυξία το να έχεις έναν ΣΚΟΤΩΜΕΝΟ άνδρωπο και όλοι οι άσχετοι να βγάζουν έυκολα και γρήγορα συμπεράσματα για το φταίει πάνω από το π΄τώμα του και ξαφνικά να εμφανίζεται ο 30ετούς πείρας αγωνιζόμενος και να σου λέει 'μα δεν μας ρώτησε κανείς αν αυτό το παιδί πρέπει να τρέχει...' ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΘΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ; Από πότε πρέπει να τον ρωτάνε κι όλας... Εχεις δει σε καμιά άλλη χώρα ή διοργάνωση αξιολόγηση των συμμετεχώντων;

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      B
      boozer
    • RE: Το ρ(x)αλια (μας),του ετους 2006...Καποιος μας ξεχασε....

      Βαρέθηκα να ακούω και να διαβάζω τα ίδια και τα ίδια, πραγματικά. Ξέρετε πόσοι θάνατοι έχουν περάσει από τότε που εντοπίζουν λάθοι οι αγωνιζόμενοι και οι κριτές και οι θεατές και οι παρατρεχάμενοι; Απλώς μετά από κάθε τέτοιο συμβάν, που δυστυχώς έγινε ρουτίνα, την άλλη μέρα, άντε την άλλη βδομάδα το ξεχνάμε όλοι, υπάρχει μπόλικη τροφή και λάσπη για συζητήσεις, πηγαδάκια, λαϊκά δικαστήρια κ.ο.κ.
      Το μόνο που ήθελα να πω είναι ότι ντρέπομαι για λογαριασμό 'ανθρώπων' που είναι ξερόλες και άξεστοι, ότι σχόλια του τύπου 'μα δεν μας ρωτήσατε αν αυτό το παιδί έπρεπε να τρέχει' δεν θα ήθελε να τα ακούσει κι εκείνος για το δικό του παιδί, αν πάγωνε το αίμα του ακαριαία σε κάποιο γκρεμό. Μακάρι να μην το ζήσει ποτέ, θα είναι αργά για να καταλάβει τι προκαλεί στους συνανθρώπους του τόσο καιρό. Έλεος, πια.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      B
      boozer
    • RE: Καπελάκι του forum - Η ώρα της παραλαβής!

      Άλλο ένα για τη boozer της παρέας, σύνολο:21 ΒΓΗΚΑ!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      B
      boozer
    • RE: OAKA SSS 2006

      Εμένα καθόλου δεν με ενοχλούν όλα αυτά, χθές αγόρασα εισητήρια με 2 διαφορετικές πιστωτικές σε ονόματα διαφορετικά από το δικό μου. Κανένας στην τηλεφωνική γραμμή επικοινωνίας δεν προστάτευσε τον κάτοχο της κάρτας. Μπορεί να μου εξασφαλίσει κάποιος ότι δεν θα χρεώνονται πιστωτικές που μπορεί να είναι χαμμένες ή κλεμμένες;;;

      posted in Ράλι Ακρόπολις
      B
      boozer
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr