-
Ξεφυλλίζοντας το 4Τ Μαϊου, τράβηξε την προσοχή μου η διαφήμιση της AUTOGLYM για ένα νέο, στην Ελλάδα, προιόν που φέρει την ονομασία X-Pel.
Πρόκειται για μια μεμβράνη από πολυουρεθάνη, η οποία έχει τετραπλάσιο πάχος από την επίστρωση βερνικιού της βαφής και προστατεύει από πετραδάκια, γραντζουνιές και άλλα συναφή. Συνοδεύεται από τετραετή εγγύηση, δεν προκαλεί κανένα πρόβλημα στο χρώμα του αυτοκινήτου και μπορεί να αφαιρεθεί ανά πάσα στιγμή.
Όλα αυτά μου κίνησαν το ενδιαφέρον και με δεδομένο ότι το μόλις 15 μηνών αυτοκίνητό μου είναι γεμάτο από τα εν λόγω σημαδάκια, έσπευσα να μάθω περισσότερα γι'αυτό.
Για το αυτοκίνητό μου, η τιμή για να καλύψεις με X-Pel τον προφυλακτήρα, τα εμπρός φανάρια, το καπό, τα εμπρός φτερά και τους καθρέπτες ανέρχεται στα 800 ευρώ μαζί με την τοποθέτηση και το αυτοκίνητο πρέπει να μείνει 'μέσα' μια ημέρα.
Με κάθε επιφύλαξη για το τί επιπτώσεις μπορεί να έχει στην εμφάνιση του αυτοκινήτου (θα πάω τις προσεχείς ημέρες να το δω από κοντά), μου φαίνεται καλή περίπτωση, αν και εφόσον η αντοχή του ξεπερνά τα 4 χρόνια της εγγύησης.
Ποιά είναι η γνώμη σας;
Ξέρει κανένας κάτι σχετικό με την αντοχή του στο χρόνο (ο αντιπρόσωπος μου είπε πως η μεμβράνη είναι προιόν της 3Μ και πως στην Αμερική υπάρχει εδω και μια δεκαετία και είναι πολύ δημοφιλής); -
Ξεφυλλίζοντας το 4Τ Μαϊου, τράβηξε την προσοχή μου η διαφήμιση της AUTOGLYM για ένα νέο, στην Ελλάδα, προιόν που φέρει την ονομασία X-Pel.
Πρόκειται για μια μεμβράνη από πολυουρεθάνη, η οποία έχει τετραπλάσιο πάχος από την επίστρωση βερνικιού της βαφής και προστατεύει από πετραδάκια, γραντζουνιές και άλλα συναφή. Συνοδεύεται από τετραετή εγγύηση, δεν προκαλεί κανένα πρόβλημα στο χρώμα του αυτοκινήτου και μπορεί να αφαιρεθεί ανά πάσα στιγμή.
Όλα αυτά μου κίνησαν το ενδιαφέρον και με δεδομένο ότι το μόλις 15 μηνών αυτοκίνητό μου είναι γεμάτο από τα εν λόγω σημαδάκια, έσπευσα να μάθω περισσότερα γι'αυτό.
Για το αυτοκίνητό μου, η τιμή για να καλύψεις με X-Pel τον προφυλακτήρα, τα εμπρός φανάρια, το καπό, τα εμπρός φτερά και τους καθρέπτες ανέρχεται στα 800 ευρώ μαζί με την τοποθέτηση και το αυτοκίνητο πρέπει να μείνει 'μέσα' μια ημέρα.
Με κάθε επιφύλαξη για το τί επιπτώσεις μπορεί να έχει στην εμφάνιση του αυτοκινήτου (θα πάω τις προσεχείς ημέρες να το δω από κοντά), μου φαίνεται καλή περίπτωση, αν και εφόσον η αντοχή του ξεπερνά τα 4 χρόνια της εγγύησης.
Ποιά είναι η γνώμη σας;
Ξέρει κανένας κάτι σχετικό με την αντοχή του στο χρόνο (ο αντιπρόσωπος μου είπε πως η μεμβράνη είναι προιόν της 3Μ και πως στην Αμερική υπάρχει εδω και μια δεκαετία και είναι πολύ δημοφιλής); -
Ξεφυλλίζοντας το 4Τ Μαϊου, τράβηξε την προσοχή μου η διαφήμιση της AUTOGLYM για ένα νέο, στην Ελλάδα, προιόν που φέρει την ονομασία X-Pel.
Πρόκειται για μια μεμβράνη από πολυουρεθάνη, η οποία έχει τετραπλάσιο πάχος από την επίστρωση βερνικιού της βαφής και προστατεύει από πετραδάκια, γραντζουνιές και άλλα συναφή. Συνοδεύεται από τετραετή εγγύηση, δεν προκαλεί κανένα πρόβλημα στο χρώμα του αυτοκινήτου και μπορεί να αφαιρεθεί ανά πάσα στιγμή.
Όλα αυτά μου κίνησαν το ενδιαφέρον και με δεδομένο ότι το μόλις 15 μηνών αυτοκίνητό μου είναι γεμάτο από τα εν λόγω σημαδάκια, έσπευσα να μάθω περισσότερα γι'αυτό.
Για το αυτοκίνητό μου, η τιμή για να καλύψεις με X-Pel τον προφυλακτήρα, τα εμπρός φανάρια, το καπό, τα εμπρός φτερά και τους καθρέπτες ανέρχεται στα 800 ευρώ μαζί με την τοποθέτηση και το αυτοκίνητο πρέπει να μείνει 'μέσα' μια ημέρα.
Με κάθε επιφύλαξη για το τί επιπτώσεις μπορεί να έχει στην εμφάνιση του αυτοκινήτου (θα πάω τις προσεχείς ημέρες να το δω από κοντά), μου φαίνεται καλή περίπτωση, αν και εφόσον η αντοχή του ξεπερνά τα 4 χρόνια της εγγύησης.
Ποιά είναι η γνώμη σας;
Ξέρει κανένας κάτι σχετικό με την αντοχή του στο χρόνο (ο αντιπρόσωπος μου είπε πως η μεμβράνη είναι προιόν της 3Μ και πως στην Αμερική υπάρχει εδω και μια δεκαετία και είναι πολύ δημοφιλής); -
Με 800 ευρώ βάφεις όλα αυτά τα μέρη και το κάνεις σαν καινούριο. Φαντάζομαι επίσης ότι αν σε ακουμπήσει κάποιος, η επαφή θα ξεκολλήσει τη μεμβράνη και το αμάξι θα φαίνεται τελείως χάλια.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Με 800 ευρώ βάφεις όλα αυτά τα μέρη και το κάνεις σαν καινούριο. Φαντάζομαι επίσης ότι αν σε ακουμπήσει κάποιος, η επαφή θα ξεκολλήσει τη μεμβράνη και το αμάξι θα φαίνεται τελείως χάλια.Συμφωνώ. Αλλά και να τα βάψεις πάλι έτσι δεν θα γίνουν;
-
Πόσες πια φορές χαράζεται από πετραδάκια το αμάξι; Περιμένεις να μαζευτούν μερικά και το πας για βάψιμο εφόσον σ' ενοχλούν. Ενδιάμεσα ένα πέρασμα με λεπτή αλοιφή στο χρώμα του αυτοκινήτου κάνει θαύματα.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Πόσες πια φορές χαράζεται από πετραδάκια το αμάξι; Περιμένεις να μαζευτούν μερικά και το πας για βάψιμο εφόσον σ' ενοχλούν. Ενδιάμεσα ένα πέρασμα με λεπτή αλοιφή στο χρώμα του αυτοκινήτου κάνει θαύματα.Δεν ξέρω.
Πάντως αν στους 15 μήνες το αυτοκίνητο είναι σ'αυτή την κατάσταση, αν το πάμε επαγωγικά στα 5 χρόνια δεν θα υπάρχει χρώμα στο εμπρός μέρος... -
Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
Με 800 ευρώ βάφεις όλα αυτά τα μέρη και το κάνεις σαν καινούριο. Φαντάζομαι επίσης ότι αν σε ακουμπήσει κάποιος, η επαφή θα ξεκολλήσει τη μεμβράνη και το αμάξι θα φαίνεται τελείως χάλια.
Συμφωνώ. Αλλά και να τα βάψεις πάλι έτσι δεν θα γίνουν;
Το αυτοκίνητό σου έχει πιο 'ευπαθή' μπογιά από άλλα αυτοκίνητα. Πρόσεξε άλλης μάρκας αυτοκίνητα και θα δεις ότι έχουν πολύ μικρότερο πρόβλημα.
Άφησέ το μέχρι να γίνει χάλια και βάψτο.
-
Ποιο αυτοκίνητο είναι αυτό;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ποιο αυτοκίνητο είναι αυτό;RX-8
-
Είχα ακούσει για κάποια accord που είχαν παρόμοιο πρόβλημα. Δεν ξέρω αν είναι 'οικολογικές' βαφές που είναι πιο ευπαθείς σε πετραδάκια αλλά θα έπρεπε η αντιπροσωπεία να καλύπτει το βάψιμο στην εγγύηση χρώματος.
-
Η Mazda γενικά δεν βγάζει ποιοτικά χρώματα και αυτό φαίνετε και στο μάτι. Αν παρατηρήσεις τα χρώματα δεν είναι έχουν αυτή την έντονη λάμψη που έχουν όχι όλα αλλά άλλα αυτοκίνητα. Και ένας φίλος με mazda 6 και άλλος με 3 τα ίδια έχει. Μαύρο φρεσκοπλημένο στον ήλιο και δεν βλέπεις αυτή την γυαλάδα που θα ήθελες.
Καλύτερα να το αφήσεις έτσι κατά την γνώμη μου και να βάλεις μια ασφάλεια για γρατσουνίες με κλειδιά και τέτοια. Μετά απο κανένα 5μηνο κάνεις 2 ελαφριές σε καπό και προφυλακτήρα και το βάφεις καινούργιο!!! Σωστός...?
-
Μπορεί μερικές παρτίδες αυτοκινήτων (από όλες τις μάρκες) να έχουν κάποιο πρόβλημα στο χρώμα αλλά έχω δει ΠΟΛΥ γυαλιστερά RX8.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Είχα ακούσει για κάποια accord που είχαν παρόμοιο πρόβλημα. Δεν ξέρω αν είναι 'οικολογικές' βαφές που είναι πιο ευπαθείς σε πετραδάκια αλλά θα έπρεπε η αντιπροσωπεία να καλύπτει το βάψιμο στην εγγύηση χρώματος.Η εγγύηση της βαφής αναφέρει ρητά ότι δεν καλύπτει κανενός είδους ζημιές που οφείλονται σε εξωγενείς παράγοντες (πετραδάκια, ρετσίνι, κουτσουλιές κτλ.)
-
Σωστά τα εξαιρούν από την εγγύηση αλλά αν το αυτοκίνητο είναι ιδιαίτερα ευπαθές σε πετραδάκια και γρατζουνιές θα μπορούσαν να το βάφουν δωρεάν (κάτι σαν κρυφή ανάκληση). Τα Mazda δεν έχουν μαλακή μπογιά, στα Honda υπάρχουν περισσότερα παράπονα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Σωστά τα εξαιρούν από την εγγύηση αλλά αν το αυτοκίνητο είναι ιδιαίτερα ευπαθές σε πετραδάκια και γρατζουνιές θα μπορούσαν να το βάφουν δωρεάν (κάτι σαν κρυφή ανάκληση). Τα Mazda δεν έχουν μαλακή μπογιά, στα Honda υπάρχουν περισσότερα παράπονα.Μην το ξαναπείς!!!! Αποκλείεται!!!!
Τέλος τα σημάδια από πετραδάκια;