-
Ονομάζομαι Ευστράτιος Πλυτάς και είμαι μεταπτυχιακός φοιτητής του Πανεπιστημίου Portsmouth της Μεγάλης Βρετανίας. Στα πλαίσια της διπλωματικης μου εργασίας, εχω δημιουργήσει ενα ερωτηματολόγιο το οποίο θα με βοηθήσει στην διεξαγωγή και ολοκλήρωση αυτής.
Η διπλωματική εργασία, επικεντρώνεται στην υπάρχουσα στρατηγική χρέωσης που εχει υιοθετηθεί αναφορικά με τον τρόπο πληρωμής διοδίων της Αττικής Οδού, ενώ παράλληλα προβάλλει και μια εναλλακτική μέθοδο πληρωμής. Στόχος ειναι η συγκριτική μελέτη και η αποτίμηση των δύο συστημάτων.
Σας παρακαλώ, αφιερώστε 5-10 λεπτά απ’τον ελεύθερο χρόνο σας, για να απαντήσετε στις ερωτήσεις που θα σας τεθούν παρακάτω. Το ακόλουθο ερωτηματολόγιο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της διπλωματικής μου εργασίας.
Μια ηλεκτρονική σελίδα έχει δημιουργηθεί για τον σκοπό αυτό. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εχουν πρόσβαση στο ερωτηματολόγιο μέσω του παρακάτω link
http://www.stratosplytas.co.uk
Σας ευχαριστώ εκ των πρωτέρων...
-
Ονομάζομαι Ευστράτιος Πλυτάς και είμαι μεταπτυχιακός φοιτητής του Πανεπιστημίου Portsmouth της Μεγάλης Βρετανίας. Στα πλαίσια της διπλωματικης μου εργασίας, εχω δημιουργήσει ενα ερωτηματολόγιο το οποίο θα με βοηθήσει στην διεξαγωγή και ολοκλήρωση αυτής.
Η διπλωματική εργασία, επικεντρώνεται στην υπάρχουσα στρατηγική χρέωσης που εχει υιοθετηθεί αναφορικά με τον τρόπο πληρωμής διοδίων της Αττικής Οδού, ενώ παράλληλα προβάλλει και μια εναλλακτική μέθοδο πληρωμής. Στόχος ειναι η συγκριτική μελέτη και η αποτίμηση των δύο συστημάτων.
Σας παρακαλώ, αφιερώστε 5-10 λεπτά απ’τον ελεύθερο χρόνο σας, για να απαντήσετε στις ερωτήσεις που θα σας τεθούν παρακάτω. Το ακόλουθο ερωτηματολόγιο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της διπλωματικής μου εργασίας.
Μια ηλεκτρονική σελίδα έχει δημιουργηθεί για τον σκοπό αυτό. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εχουν πρόσβαση στο ερωτηματολόγιο μέσω του παρακάτω link
http://www.stratosplytas.co.uk
Σας ευχαριστώ εκ των πρωτέρων...
-
Ονομάζομαι Ευστράτιος Πλυτάς και είμαι μεταπτυχιακός φοιτητής του Πανεπιστημίου Portsmouth της Μεγάλης Βρετανίας. Στα πλαίσια της διπλωματικης μου εργασίας, εχω δημιουργήσει ενα ερωτηματολόγιο το οποίο θα με βοηθήσει στην διεξαγωγή και ολοκλήρωση αυτής.
Η διπλωματική εργασία, επικεντρώνεται στην υπάρχουσα στρατηγική χρέωσης που εχει υιοθετηθεί αναφορικά με τον τρόπο πληρωμής διοδίων της Αττικής Οδού, ενώ παράλληλα προβάλλει και μια εναλλακτική μέθοδο πληρωμής. Στόχος ειναι η συγκριτική μελέτη και η αποτίμηση των δύο συστημάτων.
Σας παρακαλώ, αφιερώστε 5-10 λεπτά απ’τον ελεύθερο χρόνο σας, για να απαντήσετε στις ερωτήσεις που θα σας τεθούν παρακάτω. Το ακόλουθο ερωτηματολόγιο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της διπλωματικής μου εργασίας.
Μια ηλεκτρονική σελίδα έχει δημιουργηθεί για τον σκοπό αυτό. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εχουν πρόσβαση στο ερωτηματολόγιο μέσω του παρακάτω link
http://www.stratosplytas.co.uk
Σας ευχαριστώ εκ των πρωτέρων...
-
Ευχαριστω οσους ψηφισαν στο ερωτηματολογιο! Θα ηθελα να παρακαλεσω εαν μπορειτε να προωθησετε την σελιδα σε οσο το δυνατον περισσοτερους χρηστες, γιατι το δειγμα που χρειαζομαι πρεπει να ξεπερασει τα 1,000 ατομα, ευχαριστω για την κατανοηση...
-
Στράτο, μια αθώα ερώτηση [από κάποιον που το βρίσκει πολύ λογικό η χρέωση να είναι ανάλογη με τη χρήση της Α.Ο.] - είχε ειπωθεί ότι θα υπάρχει πρόβλημα σε πολλά σημεία αν το κόστος να μπεις 'εδώ' και να βγεις στην επόμενη έξοδο είναι πολύ χαμηλό, διότι έτσι θα δημιουργούνται 'bottlenecks' από αυτοκινητιστές που απλά θέλουν να κόψουν δρόμο.
Υπάρχει κάποιο σχόλιο σχετικά με αυτό?
Ευχαριστώ & καλή συνέχεια.
Νίκος -
Ρε Στράτο, συ δεν είσαι που πήγαινες στο ΕΠΛ Αμαρουσίου; Είμαι ο Κυριάκος (ο Κούλης επί το συνηθέστερον).
Στο Portsmouth, ε; Άντε ρε, καλό πτυχίο!
Έτοιμο κι από εμένα το ερωτηματολόγιό σου.
-
έτοιμο και απο εμένα (Τουρίστας στην Αθήνα)!! Καλή συνέχεια με την Διπλωματική σου...(Ξέρω πόσο δύσκολα είναι να βρείς στοιχεία που χρειάζεσαι)
-
nidosan
Ελάχιστη χρέωση ίσως;
-
ok απάντησα και εγω, οταν με το καλό θα τελειώσεις μπορεις να μας δώσεις τα αποτελεσματα του Poll? είναι εφικτο? Πίστευω είναι ενδιαφέρον για όλους μας.
-
έφυγε και από εμένα...
-
Το'στειλα κι εγώ. Καλή επιτυχία
-
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
nidosanΕλάχιστη χρέωση ίσως;
Χρήστο κι εγώ κάτι τέτοιο σκεφτόμουν, αλλά από την άλλη δε μου αρέσουν τα 'μέτρα' που χωρίζουν τους πολίτες σε κατηγορίες ανάλογα με το προτοφόλι τους....
'Και που δε γίνεται αυτό?', θα μου πεις!...Αφορμή πάντως ήταν ένα shortcut που κάνω πολυ συχνά όταν βιάζομαι - να μπαίνω από Ε.Ο. και να βγαίνω στην Κηφισίας (διαδρομή μικρότερη από 5 λεπτά, για την οποία θα έπρεπε να υπάρχει ικανή εναλλακτική πέραν της Α.Ο.)....
-
Πάντως ένα τέτοιο προτεινόμενο σύστημα μάλλον δεν μπορεί να εφαρμοστεί στην Αττική Οδό. Σε Εθνικές οδούς ίσως.
Ήδη η ΑΟ είναι οριακή από άποψη δυνατότητας εξυπηρέτησης αυτοκινήτων. Ένα τέτοιο σύστημα αφενός θα αύξανε τα οχήματα που τη χρησιμοποιούν (μειον στην περίπτωση αυτή) και φυσικά θα δημιουργούσε μεγάλο μποτιλιάρισμα στις εξόδους (ήδη γίνεται χαμός στις κύριες εξόδους της Κηφισίας ή του Κηφισού).
-
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας!
pentraks, οταν τελειωσει το poll θα δημοσιευσω τα αποτελεσματα στο φορουμ οποτε ολοι να μπορουν να τα δουν.
Το συστημα πραγματι θα ηταν πολυ δυσκολα να υλοποιηθει με τον σχεδιασμο της αττικης οδου, και αναφερομαι περισσοτερο στις εξοδους της που ακομα και με το υπαρχον συστημα ειναι ανεπαρκεις σε αρκετα σημεια.
Σκοπος της πτυχιακης μου ομως ειναι η παρουσιαση του της μεθοδολογιας και η αποτιμηση των χρηστων γι'αυτη, εστω θεωρητικα.
nidosan, eλαχιστη χρεωση υπαρχει ουσιαστηκα και ειναι 0.50ευρω. Για την διαδρομη που αναφερεις, τοσο θα ηταν το ποσο που θα επρεπε να πληρωσεις...
Διαβασα στην Καθημερινη αλλα και Τα Νεα οτι εχουν σκοπο συντομα να επεκταθει κι αλλο η Αττικη Οδο, που σημαινει οτι σε λιγο καιρο απο τωρα η τιμη εισοδου θα αυξηθει κι αλλο! Αν ειχε καλυτερο (αρχικο) σχεδιασμο, ειδικα στις εισοδους - εξοδους θα ηταν αρκετα καλο ενα ολοκληρωμενο συστημα που θα χρεωνε με βαση την αποσταση.
Μια αλλη σκεψη μου ηταν ενα πανελλαδικο συστημα...ο χρηστης να εισερχεται στην Αττικη και με την ιδια καρτα να μπορει να ταξιδεψει μεχρι την Θεσσαλονικη για παραδειγμα...
Το αρνητικο ειναι οτι εχω λαβει μονο 400 απαντησεις και προσπαθω να βρω τροπους να αυξησω το δειγμα, εχει κανεις καμια ιδεα? Σκεφτηκα οτι μεσω email θα μπορουσαν να ενημερωθουν αρκετοι χρηστες, τι λετε? Αν καποιος θελει να βοηθησει ας μου πει να του στειλω ενα email να προωθησει, ευχαριστω.
ps: ναι Κυριακο, στο ΕΠΛ ημουν και νομιζω οτι σε θυμαμαι...
-
Καλημέρα,έτοιμος & γω,το έστειλα.
-
Καλή επιτυχία να έχεις και ελπίζω κάποια στιγμή να αλλάξει και ο τρόπος χρέωσης στην Αττική Οδό ...
-
το εστειλα καλή εργασία.
-
Το εστειλα και εγώ, Παντως για κοντινες εξοδους δεν νομιζω οτι συμφέρει τελικα εκτός και αν κατοικείς πολυ κοντα στις προσβασεις. Το προβλημα με την ΕΙσοδο στην Αττικη οδό απο την Ε.Ο. δεν θα υφίστατο αν ειχε ολοκληρωθεί η Κυμης η οποία εχει σκοπο να βγαινει στην μεταμόρφωση. Το κομματι ομως αυτο δεν εγινε γιατι κοστιζε πολύ οι απαλλοτριωσεις ισως γινει καποτε!!!!, αν και μετα τους ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ δεν βλεπω διαθεση να ξεκιναει κατι και κυρίως να τελειώνει στην Ωρα του!!! Ευτυχώς που με χρονικο στοχο τους αγώνες τελειωσαν ολα οσα επρεπε να γινουν και ειχαν ξεκινησει στο τσακ.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
nidosan
Ελάχιστη χρέωση ίσως;Χρήστο κι εγώ κάτι τέτοιο σκεφτόμουν, αλλά από την άλλη δε μου αρέσουν τα 'μέτρα' που χωρίζουν τους πολίτες σε κατηγορίες ανάλογα με το προτοφόλι τους.... ..
Νομίζω πως δεν έχει σχέση το πορτοφόλι.
Επίσης, θα συμφωνούσα σε ένα σύστημα με δυο ή τρεις χρεώσεις, ανάλογα με τα διανυθέντα χιλιόμετρα ή τα σημεία εισόδου - εξόδου. -
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Επίσης, θα συμφωνούσα σε ένα σύστημα με δυο ή τρεις χρεώσεις, ανάλογα με τα διανυθέντα χιλιόμετρα ή τα σημεία εισόδου - εξόδου.Αυτό μάλλον προϋποθέτει έλεγχο ΚΑΙ στην έξοδο (εκτός της εισόδου), κάτι που πιθανότατα θα επιβάρυνε σημαντικά την κίνηση.
Αττική Οδός - ερωτηματολόγιο