-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Ωραία λογική!!! Αν νομίζεις ότι ακολουθώντας το όποιο «σύστημα» δεν φέρεις καμία ευθύνη είσαι βαθιά νυχτωμένος!!! Εσύ και ο κάθε ένας που έχει κάνει (πως τις είπες; ) τζιβιτζιλιές και λαδώνει δημιουργεί και συντηρεί το σύστημα. Κρίμα πραγματικά για σένα και όλους μας.εγω φερω ευθυνη σε περιπτωση που κανω αυτο.
εσυ φερεις ευθυνη σε περιπτωση που ΔΕΝ το κανω? -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Δηλαδή βάζεις όσο μαύρη μεμβράνη θέλεις και με μια δήλωση το σώζεις; Δεν νομίζω Μιχάλη. Απλά αν ισχύει αυτό που λες απλά δηλώνει ότι έχεις μεμβράνες δεν καταργεί το νόμο.
Το διευκρίνισα!!!! Βάζεις μία 'νόμιμη' όσον αφορά τη 'σκουρότητα' μεμβράνη.
Μιχάλη ουσιαστικά δεν υπάρχουν νόμιμες μεμβράνες εκτός από τις εντελώς διάφανες. Όταν εντελώς ασαφής ο νόμος απλά λέει ότι πρέπει να φαίνονται οι επιβάτες του οχήματος δεν σε καλύπτει τίποτα αφού δεν αναφέρονται συνθήκες ή κάποια μέτρηση φωτεινότητας. Είσαι καλός ή κακός έρμαιο στις ορέξεις του κάθε τροχονόμου ή τεχνικού στο ΚΤΕΟ. Αν δεν ορίσει ο νόμος συγκεκριμένες παραμέτρους ή προδιαγραφές το πρόβλημα θα διαιωνίζεται. Το φαντάζεσαι να εξαρτάτε αν θα φας κλήση ή θα περάσεις το ΚΤΕΟ από το αν η μέρα είναι ηλιόλουστη ή συννεφιασμένη;
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Δηλαδή βάζεις όσο μαύρη μεμβράνη θέλεις και με μια δήλωση το σώζεις; Δεν νομίζω Μιχάλη. Απλά αν ισχύει αυτό που λες απλά δηλώνει ότι έχεις μεμβράνες δεν καταργεί το νόμο.
Το διευκρίνισα!!!! Βάζεις μία 'νόμιμη' όσον αφορά τη 'σκουρότητα' μεμβράνη.
Μιχάλη ουσιαστικά δεν υπάρχουν νόμιμες μεμβράνες εκτός από τις εντελώς διάφανες. Όταν εντελώς ασαφής ο νόμος απλά λέει ότι πρέπει να φαίνονται οι επιβάτες του οχήματος δεν σε καλύπτει τίποτα αφού δεν αναφέρονται συνθήκες ή κάποια μέτρηση φωτεινότητας. Είσαι καλός ή κακός έρμαιο στις ορέξεις του κάθε τροχονόμου ή τεχνικού στο ΚΤΕΟ. Αν δεν ορίσει ο νόμος συγκεκριμένες παραμέτρους ή προδιαγραφές το πρόβλημα θα διαιωνίζεται. Το φαντάζεσαι να εξαρτάτε αν θα φας κλήση ή θα περάσεις το ΚΤΕΟ από το αν η μέρα είναι ηλιόλουστη ή συννεφιασμένη;
...η αν θα φας κληση επειδη ο ελεγχος εγινε βραδυ και οχι μεσημερι... Το εχω σκεφτει πολλες φορες για αυτη την ελλειψη συγκεκριμενων συνθηκων μετρησης...
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Μιχάλη ουσιαστικά δεν υπάρχουν νόμιμες μεμβράνες εκτός από τις εντελώς διάφανες. Όταν εντελώς ασαφής ο νόμος απλά λέει ότι πρέπει να φαίνονται οι επιβάτες του οχήματος δεν σε καλύπτει τίποτα αφού δεν αναφέρονται συνθήκες ή κάποια μέτρηση φωτεινότητας. Είσαι καλός ή κακός έρμαιο στις ορέξεις του κάθε τροχονόμου ή τεχνικού στο ΚΤΕΟ. Αν δεν ορίσει ο νόμος συγκεκριμένες παραμέτρους ή προδιαγραφές το πρόβλημα θα διαιωνίζεται. Το φαντάζεσαι να εξαρτάτε αν θα φας κλήση ή θα περάσεις το ΚΤΕΟ από το αν η μέρα είναι ηλιόλουστη ή συννεφιασμένη;
Υπάρχουν σκουρόχρωμες μεμβράνες οι οποίες είναι διάφανες και δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν πέσεις σε τροχονόμο που θέλει να σε γράψει, θα σε γράψει ότι και να κάνεις...
-
Αυτό ακριβώς λέω και εγώ Μιχάλη!!! Δεν υπάρχει αντικειμενικός τρόπος διαχωρισμού σε νόμιμες και παράνομες. Είναι τελικά στην κρίση ( καλά τι είπα τώρα!!! ) του κάθε τροχονόμου να σε γράψει ή όχι και του κάθε τεχνίτη του ΚΤΕΟ να σε περάσει ή να σε κόψει.
-
κριση = e
-
Ο χρήστης alman310 έγραψε:
..Την περίοδο του Πάσχα πέρασα από το ΙΚΤΕΟ Ρέντη ένα κοντό Vitara με τις πιο σκούρες μεμβράνες (Alu Light) χωρίς πρόβλημα. Tις είχα βάλει πρόσφατα, αφού προηγουμένως έβγαλα τις παλιές που είχαν φθαρεί από την χρήση πολλών ετών, και κυρίως από την έκρηξη (!!) ενός Fast που είχα μέσα στο αυτοκίνητο λόγω ζέστης. Εννοείται ότι στο παρμπριζ δεν ξαναέβαλα, ενώ η αφαίρεσή τους δεν άφησε κανένα σημάδι...Οχι, δεν χρειάζονται πάντοτε τα Ε.
-
Μια εναλλακτική πρόταση αντί αυτοκόλλητων μεμβρανών είναι ειδικό ύφασμα μετρημένο ακριβώς για το κάθε όχημα, το οποίο στηρίζεται από μεταλλικό σκελετό στην περιφέρειά του κάθε ανοίγματoς. Κάτι σαν τα εύκαμπτα αλεξίλια από βενζινάδικο με τη βεντούζα στο κέντρο, μόνο που το συγκεκριμένο αντί βεντούζας σφηνώνει ακριβώς στο περίγραμμα κάθε παραθύρου και, επειδή δεν είναι εύκαμπτο, στηρίζεται με 2 γαντζάκια.
Το εξωτερικό effect είναι όμοιο με μία 50% μεμβράνη και αφαιρείται/τοποθετείται σε χρόνο μηδέν.
Τα μειονεκτήματα (το σετ δεν περιλαμβάνει σκίαστρο για τα παράθυρα οδηγού συνοδηγού, το κάλυμα του πίσω παραθύρου είναι σε 2 κομμάτια => μια κατακόρυφη μαύρη γραμμή 2cm στο μέσον) μπροστά σε μία πιθανή αστοχία της μεμβράνης ή μια κακή αφαίρεση το καθιστούν καλή λύση. Αν υπολογίσουμε και την τιμή των 70e έχουμε έναν άξιο αντικαταστάτη.
-
Ορατότης μηδέν... (ή έστω αισθητά χειρότερη από μεμβράνες)
Άσε που σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν είναι τόσο αποτελεσματικό όσο οι μεμβράνες...
Το λέω από εμπειρία στο C5 στο πίσω τζάμι, που ήταν ΛΙΓΟ καλύτερο από το να το... τσιμεντάριζα σαν ορατότητα, ενώ σε ήλιο πέρναγε μεν λιγότερος ήλιος, αλλά όσος πέρναγε ήταν αφιλτράριστος από ακτινοβολίες, και μετά από λίγη ώρα σε ενοχλούσε στο δέρμα...
-
Mates ειμαι απο πατρα και θελω να βαλω μεμβρανες..δε γνωριζω ομως που να παω και τι μαρκες παιζουν!
αν καποιος εχει βαλει εδω στη πατρα,θα ηθελα τη γνωμη του..
γνωριζω μονο την trim και οτι βαζει foliatec αλλα δεν εχω ακουσει τα καλυτερα.. (για την trim).
ευχαριστω! -
Είναι τρομερό το τι μπορεί να σου κάνει ο ήλιος. Προχθές τσουρουφλίστηκε το χέρι μου κι ας φόραγα μακρυμάνικο πουκάμισο. Όταν ανέβασα το τζάμι ήμουν μια χαρά (χωρίς μεμβράνες, αλλά με τα μαμά φιμέ του astra). Σκέφτηκα το εξής: να βάλω στο accent που δεν έχει φιμέ μόνο 2 μεμβράνες στα μπροστινά τζάμια. Είναι και 3θυρο, επομένως δεν αξίζει να βάλω στα μικρά πίσω (άσε που δεν ρίχνω λεφτά σ' αυτό το αμάξι). Πήρα λοιπόν στη llumar και ρώτησα τιμή (κάπου 200 κάνουν όλα). Μόνο 60 ευρώ!
Κουφό: στην ελληνική ιστοσελίδα της llumar (http://www.kin.gr) μπήκε κωδικός πρόσβασης.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Κουφό: στην ελληνική ιστοσελίδα της llumar (http://www.kin.gr) μπήκε κωδικός πρόσβασης.Χθες κοιτούσα τις μεμβράνες - clima - και ήταν μια χαρά (τώρα βγάζει κωδικό - μπορεί να τους χάκεψαν τη σελίδα). Για το καλοκαίρι είναι καλές αλλά το σκέφτομαι επειδή το χειμώνα θέλω να ζεσταίνεται το παρκαρισμένο αμάξι από τον ήλιο...
-
Ο χρήστης g47 έγραψε:
Mates ειμαι απο πατρα και θελω να βαλω μεμβρανες..δε γνωριζω ομως που να παω και τι μαρκες παιζουν!
αν καποιος εχει βαλει εδω στη πατρα,θα ηθελα τη γνωμη του..
γνωριζω μονο την trim και οτι βαζει foliatec αλλα δεν εχω ακουσει τα καλυτερα.. (για την trim).
ευχαριστω!κανενας απο πατρα ε?
-
Ο χρήστης g47 έγραψε:
Mates ειμαι απο πατρα και θελω να βαλω μεμβρανες..δε γνωριζω ομως που να παω και τι μαρκες παιζουν!
αν καποιος εχει βαλει εδω στη πατρα,θα ηθελα τη γνωμη του..
γνωριζω μονο την trim και οτι βαζει foliatec αλλα δεν εχω ακουσει τα καλυτερα.. (για την trim).
ευχαριστω!κανενας απο πατρα ε?
Ενδιαφέρομαι και εγώ για μεμβράνες στο Focus .... σύντομα θα κάνω μια έρευνα αγοράς στη Πάτρα και θα postάρω νεώτερα.
-
νασαι καλα!για να μην ποσταρω ψευδεις πληροφοριες περασα απο την trim η οποια πλεον τοποθετει llumar και για το cz3 μου,μου βαζει εκτος απο το μπροστινο τη μεμβρανη titanium με 144 Ε!
πιστευω οτι ειναι πολυ καλη τιμη και πολυ καλες μεμβρανες! -
Εξαρτάται πάντα από το αυτοκίνητο. Αλλη η τιμή για CZ3 άλλη για την 159.
-
Ναι μόνο που εδώ στην ΑΘήνα ο Κινδήρογλου αν πας μόνος θα σου χρεώσει κάπου στα 190 € για το ίδιο αμάξι (CZ3) και αν πας μέσω Club έχουν τοποθετηθεί μέχρι και 160 €
-
digilef
δεν αντιλέγω. Αλλά παίζει ρόλο το πόσα τζάμια, τον βαθμό δυσκολίας και το μέγεθος που θα καλύψουν.
Οι προσφορές μέσω κλαμπ παίζουν για πολλά πράγματα και είναι λογικό μιας και παίζεις με αρκετούς πελάτες και περισσότερο σίγουρο τζίρο. -
Προφανώς και με το club υπάρχουν καλύτερες τιμές.......που στην περίπτωση που αναφέρει ο G47 αποδείχτηκε φτηνότερος ο Πατρινός χωρίς την βοήθεια του Club
Προφανώς και οι τιμές αλλάζουν ανάλογα με το μέγεθος και την δυσκολία !
-
τελικα εβαλα llumar titanium στην trim με 144 Ε!
πιστευω ειναι πολυ καλη τιμη και η εγκατασταση μια χαρα!
ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ