-
Ο χρήστης borbos έγραψε:
παντα για 9αρι μιλαμε!!πολυ καλη η πληροφορια σου αν και υπαρχουν και στην Ελλαδα τα act ( http://itspower.com/ ) αν και προτιμω ΗΚS,πολυ καλυτερος δισκος και πιο ακριβως!Οι ACT που πρότεινα αντέχουν δοκιμασμένα 375 άλογα (450+ λένε) και 45 κιλά ροπής. Κάποιος σαν τον dimsabas (π.χ.) δεν έχει λόγο να πάει σε κάτι ακριβότερο και να σκάσει 2 χιλιάρικα.
Μπαγάσα borbos, ή δεν το έχεις ψάξει το θέμα, ή πας να μας σπρώξεις προς τους ακριβούς!
-
Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
παντα για 9αρι μιλαμε!!πολυ καλη η πληροφορια σου αν και υπαρχουν και στην Ελλαδα τα act ( http://itspower.com/ ) αν και προτιμω ΗΚS,πολυ καλυτερος δισκος και πιο ακριβως!
Οι ACT που πρότεινα αντέχουν δοκιμασμένα 375 άλογα (450+ λένε) και 45 κιλά ροπής. Κάποιος σαν τον dimsabas (π.χ.) δεν έχει λόγο να πάει σε κάτι ακριβότερο και να σκάσει 2 χιλιάρικα.
Μπαγάσα borbos, ή δεν το έχεις ψάξει το θέμα, ή πας να μας σπρώξεις προς τους ακριβούς!
πιστεψε με το εχω ψαξει και προτεινω HKS,μπορει να ειναι ακριβως αλλα δεν το συγκρινω!!
-
550 άλογα από μοτέρ 1800 νομίζω,
τούρμπο-κομπρέσσορ αλλά τους πήρε πολύ καιρό για να το κάνουν να δουλεύει.... -
Ο χρήστης borbos έγραψε:
παντα για 9αρι μιλαμε!!πολυ καλη η πληροφορια σου αν και υπαρχουν και στην Ελλαδα τα act ( http://itspower.com/ ) αν και προτιμω ΗΚS,πολυ καλυτερος δισκος και πιο ακριβως!
Οι ACT που πρότεινα αντέχουν δοκιμασμένα 375 άλογα (450+ λένε) και 45 κιλά ροπής. Κάποιος σαν τον dimsabas (π.χ.) δεν έχει λόγο να πάει σε κάτι ακριβότερο και να σκάσει 2 χιλιάρικα.
Μπαγάσα borbos, ή δεν το έχεις ψάξει το θέμα, ή πας να μας σπρώξεις προς τους ακριβούς!
πιστεψε με το εχω ψαξει και προτεινω HKS,μπορει να ειναι ακριβως αλλα δεν το συγκρινω!!
Δε με ενδιαφέρει ποιος είναι ο απολύτως καλύτερος (εγώ ο ίδιος έγραψα για τους EXEDY, HKS, κλπ) αλλά τι μπορείς να βάλεις. Αν το είχες ψάξει και ήξερες τι παίζει δε θα έγραφες:
με το 1/3? που? για πες για να παρω? μονο εαν εννοεις να 'καρφωσεις'τον παλίο δισκο σου τοτε βρισκεις με τοσα λεφτα!!!
Επίσης κάτι άλλο που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί (αφού λες πως είναι της αντιπροσωπείας όπου δουλεύεις το EVO IX που σου έχουν παραχωρήσει για τις μετακινήσεις σου, και όχι δικό σου) να θέλεις να πάρεις εσύ και να του βάλεις δίσκο....
-
Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
Θα μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω. Δε με ενδιαφέρει ποιος είναι καλύτερος (εγώ ο ίδιος έγραψα για τους EXEDY, HKS, κλπ) αλλά τι μπορείς να βάλεις. Αν το είχες ψάξει πραγματικά δε θα έγραφες:
με το 1/3?που?για πες για να παρω?μονο εαν εννοεις να 'καρφωσεις'τον παλίο δισκο σου τοτε βρισκεις με τοσα λεφτα!!!
απλα ψαχνω ετοιμες και σωστες λυσεις οι οποιες ειναι λιγακι πιο ακριβες,γι αυτο σου ειπα ΗΚS!!! !!
-
Ο χρήστης borbos έγραψε:
Θα μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω. Δε με ενδιαφέρει ποιος είναι καλύτερος (εγώ ο ίδιος έγραψα για τους EXEDY, HKS, κλπ) αλλά τι μπορείς να βάλεις. Αν το είχες ψάξει πραγματικά δε θα έγραφες:
με το 1/3?που?για πες για να παρω?μονο εαν εννοεις να 'καρφωσεις'τον παλίο δισκο σου τοτε βρισκεις με τοσα λεφτα!!!
απλα ψαχνω ετοιμες και σωστες λυσεις οι οποιες ειναι λιγακι πιο ακριβες,γι αυτο σου ειπα ΗΚS!!! !!
Αααααα, έτσι το λέμε τώρα!!!!
-
Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
Θα μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω. Δε με ενδιαφέρει ποιος είναι καλύτερος (εγώ ο ίδιος έγραψα για τους EXEDY, HKS, κλπ) αλλά τι μπορείς να βάλεις. Αν το είχες ψάξει πραγματικά δε θα έγραφες:
με το 1/3?που?για πες για να παρω?μονο εαν εννοεις να 'καρφωσεις'τον παλίο δισκο σου τοτε βρισκεις με τοσα λεφτα!!!
απλα ψαχνω ετοιμες και σωστες λυσεις οι οποιες ειναι λιγακι πιο ακριβες,γι αυτο σου ειπα ΗΚS!!! !!
Αααααα, έτσι το λέμε τώρα!!!!
-
Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
Κάποιος σαν τον dimsabas (π.χ.) δεν έχει λόγο να πάει σε κάτι ακριβότερο και να σκάσει 2 χιλιάρικα.Τι λόγο να έχω εγώ; Εγώ ΜΧ5 έχω και με τα 2Κ που αναφέρετε, του βάζουν δίσκο, πλατό, ρυθμιζόμενη ανάρτηση και πάω και Μέγαρα 7 φορές (λάστιχα και βενζίνες συμπεριλαμβάνονται στο πακέτο). Ίσως για αυτό δε θα με δείτε ποτέ στο τιμόνι μιας φτερούγας .
-
Να πω την αποψη μου σαν κατοχος φτερουγας εδω και 2 σχεδον χρονια και να πω πως βρισκω ορισμενα νουμερα και αποψεις καπως υπερβολικα
Συμφωνω οτι οι αντιπροσωπιες ειναι σχετικα ακριβες στα ανταλακτικα τους και στις δυο φτερουγες, αλλα, ποιος θα παρει ενα τετοιο αμαξι και δεν θα ειναι ψαγμενος γενικοτερα?
Εγω προσωπικα το μονο αναλωσιμο που παιρνω απο την subaru ειναι φιλτρο λαδιου.
Γραφω ορισμενα νουμερα που αφορουν την συντηρηση του αυτοκινητου.Λαδια: καθε 12500 λεει η subaru, καθε 5000 τα αλλαζω εγω, βαζω motul v300 με κοστος περιπου στα 60
-
φιλος με εβο8...που το εδωσε.
το αμαξι ηταν κλειδωμενο σε ενα γκαραζ και εβγαινε μονο για να παει κανα σουνιο και πισω...αρα αποκλειστικα καφροχρηση...στα 7000χλμ οφ λαστιχα γιατι το εστρωνε. μετα μεχρι τα 20000 αλλες 2 φορες συν αλλα 2 σετ μεταχειρισμενα για παιχνιδι σε πιστες
στα 9000 οφ τακακια. στα 20000 ξαναηθελε
500ευρω τα τακακια εμπρος.αναρτηση στα 12000ειχε σουπιασει, δεν την εχει αλλαξει ακομα λογω χρηματων
στα 22000χλμ συμπεκτης.
τονους βενζινης......
δισκοπλακες εμπρος του ειπαν με το ζορι ως τα 30000χλμ.
βεβαια το αμαξι το εχει ξεσκισει αλλα οπως λεει και ο λαος
τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κωλους........... -
... και να μαντέψω ότι αυτός ο φίλος σου μένει στα Ν.Προάστια;
Λογική ήταν όμως η φθορά, με αυτά που του είχε κάνει. Και Μ3 να είχε, και ΜΧ5 ακόμα, πάλι θα ζήταγε το αυτοκίνητο. Απλά στην τελευταία περίπτωση, τα αναλώσιμα θα ήταν πολύ φθηνότερα. -
Συμφωνώ με τον φίλο.
Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους πισινούς.Δεν είναι δυνατόν αυτοκίνητα με τις δυνατότητες ενός Evo ή ενός Sti να έχει την ίδια συντήρηση με οποιοδήποτε άλλο sport αμάξι.
Είναι λογικό υπάρχει μεγάλη διαφορά σε ένα sport αμάξι και σε ένα αμάξι αγωνιστικών προδιαγραφών όπως τα παραπάνω.
Δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης.
Επίσης οι κάτοχοι τέτοιων αυτοκινήτων συνήθως βάζουνε τα καλύτερα από αναλώσιμα μέχρι βελτιωτικά εξαρτήματα και το ψάχνουνε πολύ πριν τα βάλουν. -
[quote='panoss']Να πω την αποψη μου σαν κατοχος φτερουγας εδω και 2 σχεδον χρονια και να πω πως βρισκω ορισμενα νουμερα και αποψεις καπως υπερβολικα
Συμφωνω οτι οι αντιπροσωπιες ειναι σχετικα ακριβες στα ανταλακτικα τους και στις δυο φτερουγες, αλλα, ποιος θα παρει ενα τετοιο αμαξι και δεν θα ειναι ψαγμενος γενικοτερα?
Εγω προσωπικα το μονο αναλωσιμο που παιρνω απο την subaru ειναι φιλτρο λαδιου.
Γραφω ορισμενα νουμερα που αφορουν την συντηρηση του αυτοκινητου.Λαδια: καθε 12500 λεει η subaru, καθε 5000 τα αλλαζω εγω, βαζω motul v300 με κοστος περιπου στα 60
-
Άραγε με αυγό κάτω από το δεξί πόδι, μία φτερούγα καταναλώνει περισσότερο από ένα αντίστοιχης ιπποδύναμης και βάρους ατμοσφαιρικό μοντέλο; (πχ. 350Ζ, Μ3)
-
Δε μου το κάνεις σε λίτρα/100 χλμ γιατί είμαι της παλιάς σχολής;
Πάντως, RX8 Challenge φίλου σε στρώσιμο έκαψε 10.34 λίτρα και μάλιστα, με περιστασιακά ανοιγματάκια, δηλαδή όχι με τρομερή αυστηρότητα. -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Πάντως, RX8 Challenge φίλου σε στρώσιμο έκαψε 10.34 λίτρα και μάλιστα, με περιστασιακά ανοιγματάκια, δηλαδή όχι με τρομερή αυστηρότητα.Μου φαίνεται εντελώς απίθανο να ισχύει αυτό που γράφεις Δημήτρη για το συγκεκριμένο αυτ/το. Εσύ το υπολόγισες ή ο φίλος σου; Δεν έχω στρώσει κανένα RX8, και δεν ξέρω αν κάτι αλλάζει ριζικά μετά το στρώσιμο αλλά δεν έχω μιλήσει με ιδιοκτήτη RX8 που να μην έχει παραδεχτεί ότι καίει στην καλύτερη 17-18lt/100km (κι αυτό σε χαλαρό ταξίδι - μέσα στην πόλη με νορμάλ οδήγηση μιλάμε για 25άρια και βάλε). Με φουλάρισμα Αθήνα (60 ή 62 λίτρα αν θυμάμαι καλά είναι το ρεζερβουάρ του) δύσκολα φτάνεις μέχρι το Βόλο (~300km) χωρίς στάση, ακόμα και με ελαφρύ πόδι (δοκιμασμένο με Cosmo).
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο, εντός εκτός κι επι τα αυτά, αλλά απο κατανάλωση ο Βάνκελ του είναι μια τρύπα στην τσέπη. Το τριπ κομπιούτερ λείπει και εδώ βέβαια...
-
Πάντως με το EVO έω κάνει σχεδόν 17000 χλμ τους τελευταίους 6 μήνες και πρέπει να έχω μέση κατανάλωση 12.5-13.0 λίτρα. Βέβαια ένα 90% είναι σε αυτοκινητόδρομο με μέση ταχύτητα 130 |(από 110 μέχρι 160 συνήθως ). Λάδια αλλάζω κάθε 10000 χλμ και μέχρι τώρα δεν έχω χρειαστεί κάτι άλλο.
Έχω βάλει και ρυθμιστή πίεσης του τούρμπο και συνήθως (σχεδόν πάντα ) τον έχω σβηστό με αποτέλεσμα να δουλεύω σε πιο χαμηλή πίεση από την εργοστασιακή. Το χρησιμοποιώ σαν πρώτο αυτοκίνητο και κάθε τόσο υπάρχει το περιστασιακό 'ξεκαρβούνιασμα' .Επειδή δεν έχω δεύτερο αυτοκίνητο του κάνω χρήση κυρίως όχι γι' αυτό που σχεδιάστηκε, αλλά για μένα αξίζει τον κόπο διότι όταν θέλω να κάνω το κέφι μου μπορώ, κι ας το ταλαιπωρώ τον υπόλοιπο καιρό. -
Θεοδόση, ενδέχεται να έχεις το πιο οικονομικό EVO σε Ελλάδα και Κύπρο . Και με τα χλμ στον αυτοκινητόδρομο, δε ζορίζεις τακάκια, μετάδοση, δίσκο, οπότε το μόνο κακό είναι ότι φορτώνεις το αυτοκίνητο με πολλά χλμ.
Thevoice, νομίζω ότι υπάρχει ένας μύθος γύρω από την κατανάλωση του RX, ειδικά του Challenge, αποτέλεσμα της τερατώδους αδηφαγίας των RX7, ειδικά των σκαλισμένων .
Άσε την περίοδο του στρωσίματος. Φίλος με Challenge εδώ στο Ληξούρι έχει κάνει περί τα 10Κ και η μέση κατανάλωση σε όλο το αυτό το διάστημα κυμαίνεται στα 12.5-13 λίτρα. Και να πεις ότι δεν το σκίζει ποτέ... , αλλά βέβαια, εδώ δεν υπάρχει μποτιλιάρισμα που τόσο εκτοξεύει την κατανάλωση των αθηναϊκών ΡοΧί. -
Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:
με το EVO έω κάνει σχεδόν 17000 χλμ τους τελευταίους 6 μήνες και πρέπει να έχω μέση κατανάλωση 12.5-13.0 λίτρα.Θεοδόση, ενδέχεται να έχεις το πιο οικονομικό EVO σε Ελλάδα και Κύπρο
Φίλος με Challenge εδώ στο Ληξούρι έχει κάνει περί τα 10Κ και η μέση κατανάλωση σε όλο το αυτό το διάστημα κυμαίνεται στα 12.5-13 λίτρα
Κολήσαμε στο 12.5-13 μου φαίνεται, είτε μιλάμε για ΕVO έιτε για RX8!!
Για το ΕVO δεν αμφιβάλλω, το έχω διαπιστώσει σε ταξίδι ότι τόσο περίπου καίει όταν δεν πιέζεις (το 6άρι τουλάχιστον, για τα επόμενα δεν ξέρω).
Αμφισβητώ πάντως τους υπολογισμούς του φίλου σου, Δημήτρη, και θα πω ότι (1) από ιδία εμπειρία με το Cosmo (πολύ χαλαρή διαδρομή ως το Βόλο) και (2) από μαρτυρίες φίλων και ενός συνεργάτη που δεν έχουν κανένα λόγο να υπερβάλλουν προς τα πάνω για την ΕΛΑΧΙΣΤΗ κατανάλωση που βγάζουν (εκτός πόλης φυσικά) προκύπτει ότι κάτω από 17 το Ρο Χι Οκτώ πολύ δύσκολα βγάζει (εκτός ίσως αν ταξιδεύεις ηλιθιωδώς αργά - με 90 με όριο τα 120 κλπ...). Δε συζητάω καν για μέσα στην Αθήνα (ρώτα το φίλο σου να σου πει και που είναι το ρελαντί για τα πρώτα λεπτά κάθε μέρας και που σταθεροποιείται! ).
Από αυτούς που ξέρω πάντως κανείς δεν είχε RX7 πριν πάρει RX8, και όλοι έχουν βρεθεί προ εκπλήξεως σχετικά με το θέμα κατανάλωση. Όποτε πάει εκεί η κουβέντα ή αυτοσαρκάζονται ή αλλάζουν θέμα!
-
Μήπως να γινόταν Υπόμνημα το παρον νήμα;
Η συζήτηση περί κατανάλωσης και κόστους φτερουγών και βάνκελ είναι πολύ ενδιαφέρουσα...
Ειμαι ηρωας απαλλο πλανητη....EVO IX