-
Κι όμως, θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί το κακό αν είχε επιδείξει περισσότερη αυτοσυγκράτηση και το είχε προσεγγίσει σταδιακά. Το ότι δεν υπήρχε ενδιάμεσο στάδιο, δε σημαίνει τίποτα, κατά την ταπεινή μου γνώμη. Φίλος απέκτησε πρώτο αυτοκίνητο στα 18 του (την περασμένη δεκαετία) μία ολοκαίνουρια τότε Maserati 424, την κράτησε 9 χρόνια, δεν την ακούμπησε πουθενά ενώ πήγαινε πολύ γρήγορα. Σήμερα κυκλοφορεί με ένα 350Ζ, πάλι χωρίς τρακάρισμα στο ενεργητικό του. Γιατί; Γιατί παρά το νεαρό της ηλικίας του, σεβάστηκε την ιταλίδα και ανακάλυψε τις αρετές της σταδιακά, βήμα-βήμα.
-
Δεν είναι καθόλου ακριβό γι' αυτά που προσφέρει.
Πλέον έχει στη φουλ έκδοση 6 αερόσακους, ABS/EBD, υπ. ταξιδίου, ηλ. παράθυρα μπρος/πίσω, ηλ. καθρέπτες, καλά υλικά στο εσωτερικό, μου φαίνεται δωρεάν μεταλλικό, ζάντες, αυτόματο κλιματισμό, 4 ηχεία + tweeters, υποβραχιόνιο οδηγού, προβολείς ομίχλης, καθίσματα με διπλή ρύθμιση καθ' ύψος κλπ. Με λίγα λόγια ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Κόστος: 12.400.
http://www.hyundai.gr/hyundai/models/ac ... ories.htmlΊσως σε 2-3 χρόνια πάρω το 5θυρο.
-
Και σίγουρα μετά από λίγο θα αρχίσουν και οι προσφορές...
-
Μεταφερόμαστε στην απο κάτω ενότητα...
-
Και εγώ συμφωνώ ότι η τιμή του είναι παρα πολύ καλή για αυτά προσφέρει.
Για να είμαι ειλικρινής πάντως, και επειδή είχα διαβάσει κάποια στιγμή άρθρο για τις φιλοδοξίες της Hyundai (Nα βρίσκεται μέσα σε μιά πενταετία μέσα στις πρώτες πέντε θέσεις των πωλήσεων παγκοσμίως) περίμενα να είχε κάνει περισσότερα βήματα στον τομέα του σχεδιασμού τουλάχιστον.Αλλά βέβαια δεν μπορούν να γίνουν όλα μονομιάς, ήδη έχει ένα σύγχρονο κινητήρα, και σύγχρονο εξοπλισμό... Απο το επόμενο μοντέλο είδωμεν.
-
panos17
αρκετά μοντέλα της έχουν γίνει όμορφα σχεδιαστικά βλέπε new Santa Fe, Tucsson, Coupe.
Τώρα κάποια άλλα είναι χρόνια στην αγορά αλλά και πάλι δεν μπορείς να τα πεις άσχημα βλέπε Εlantra, Matrix.
Κάποια ίσως είναι λίγο πίσω (Accent, Atos) αλλά και πάλι δεν μπορείς να γενικεύσεις από αυτά μόνο.
-
Κακώς κατάλαβες αγαπητέ elteo.
Δεν το γενίκευσα καθόλου, -άλλωστε δεν αναφέρθηκα σε άλλα μοντέλα της, και το Santafe μου αρέσει και μένα- αυτό που θέλω να πώ είναι ότι για το συγκεκριμένο, θα περίμενα (με βάση τις φιλοδοξίες της εταιρείας) περισσότερη τόλμη, χωρίς να υποννοώ ότι είναι άσχημο...
-
panos17
αντιληπτό, αλλά εδώ δεν γράφεις γενικά για την Hyundai;
Για να είμαι ειλικρινής πάντως, και επειδή είχα διαβάσει κάποια στιγμή άρθρο για τις φιλοδοξίες της Hyundai (Nα βρίσκεται μέσα σε μιά πενταετία μέσα στις πρώτες πέντε θέσεις των πωλήσεων παγκοσμίως) περίμενα να είχε κάνει περισσότερα βήματα στον τομέα του σχεδιασμού τουλάχιστον.
Αλλά μην νομίζεις κι εγώ το Accent δεν το βρίσκω ωραίο σχεδιαστικά. Και πότε ήταν θα μου πεις...
-
Οχι, δεν μιλάω γενικά, και το διευκρίνησα στο προηγούμενο post. Iσως να μην το εξέφρασα 100% σωστά αλλά μιλάω για το Accent, το οποίο -κακά τα ψέματα- είναι και το μοντέλο απο το οποίο θα πρέπει η εταιρεία να αναμένει και τις περισσότερες πωλήσεις...
(Μαζί με το Getz ίσως, το οποίο για μένα χωλαίνει στο θέμα των ανεπαρκών καθισμάτων, και του μικρού χώρου αποσκευών)
Το καινούργιο Accent είναι συμπαθητικό σχεδιαστικά, και πάντως σύγχρονο, αλλά όπως είπα και παραπάνω περίμενα περισσότερη τόλμη. Για το προηγούμενο... -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δεν είναι καθόλου ακριβό γι' αυτά που προσφέρει.
Πλέον έχει στη φουλ έκδοση 6 αερόσακους, ABS/EBD, υπ. ταξιδίου, ηλ. παράθυρα μπρος/πίσω, ηλ. καθρέπτες, καλά υλικά στο εσωτερικό, μου φαίνεται δωρεάν μεταλλικό, ζάντες, αυτόματο κλιματισμό, 4 ηχεία + tweeters, υποβραχιόνιο οδηγού, προβολείς ομίχλης, καθίσματα με διπλή ρύθμιση καθ' ύψος κλπ. Με λίγα λόγια ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Κόστος: 12.400.
http://www.hyundai.gr/hyundai/models/ac ... ories.htmlΊσως σε 2-3 χρόνια πάρω το 5θυρο.
Φοβερή τιμή!!!!!!!!!!!!
-
§
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Κι όμως, θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί το κακό αν είχε επιδείξει περισσότερη αυτοσυγκράτηση και το είχε προσεγγίσει σταδιακά. Το ότι δεν υπήρχε ενδιάμεσο στάδιο, δε σημαίνει τίποτα, κατά την ταπεινή μου γνώμη. Φίλος απέκτησε πρώτο αυτοκίνητο στα 18 του (την περασμένη δεκαετία) μία ολοκαίνουρια τότε Maserati 424, την κράτησε 9 χρόνια, δεν την ακούμπησε πουθενά ενώ πήγαινε πολύ γρήγορα. Σήμερα κυκλοφορεί με ένα 350Ζ, πάλι χωρίς τρακάρισμα στο ενεργητικό του. Γιατί; Γιατί παρά το νεαρό της ηλικίας του, σεβάστηκε την ιταλίδα και ανακάλυψε τις αρετές της σταδιακά, βήμα-βήμα.Θα αξιολογήσω το φίλο σου με τη Maserati ως εξαίρεση, καθώς ο κανόνας (και οι εμπειρίες μου με δικούς μου φίλους και γνωστούς), λένε άλλα...
§
-
Δε διαφωνώ, απλά θέλω να πω ότι αν ο φίλος με το RX8 (πολύ ήσυχος, στα όρια του συντηρητικού τύπος, στα 27 του) είχε επιδείξει αντίστοιχη ωριμότητα με τον 18χρονο, τώρα θα απολάμβανε το RX του και δε θα έκανε αιματηρές οικονομίες, μήπως και το ξανααποκτήσει μελλοντικά, ούτε θα σκεφτόταν για Accent.
-
Το είδα σήμερα σε ασημί έξω από αντιπροσωπεία. Είναι πιο όμορφο από αυτό που φαίνεται στις φωτογραφίες.
-
Πηγα και το ειδα στην αντιπροσωπια. Ανετο εσωτερικο με πολλα εξτρα στη βασικη εκδοση. Αν εχουν βελτιωση την οδικη συμπεριφορα σε σχεση με το προηγουμενο, θα ειναι κορυφαιο για τα λεφτα του.
-
..η γνώμη μου είναι ότι αν το νεο accent έχει καλή τιμή, τότε το παλιό με 9000ε τιμή βασικής έκδοσης ήταν πραγματικό κελεπούρι! Δε νομίζω το νεο να φτάσει τις πωλήσεις του παλιού, εκτός αν υπάρξει κάποια γενναία έκπτωση..Επιπλέον, πιστέυω ότι τώρα πραγματική ευκαιρία είναι η αγορά του προηγούμενου μοντέλου ελαφρά μεταχειρισμένου (1-2 ετών) με τιμή γύρω στα 6500Ε
-
παιδια τωρα που το ειδατε στο δρομο σας αρεσει???
εγω αν και στις φωτογραφιες το βρηκα ασχημο ,εχω δει μερικα στο δρομο και μου φανηκε ωραιο(για τα χρηματα του παντα),χαλαρα πιο ομορφο απο ολα τα προηγουμενα. -
Πριν αγοράσω το αυτοκίνητο μου, ο καθένας έλεγε το κοντό και το μακρύ του... Ενας ξάδερφός μου, κάτοχος Hyundai Atos μου το εκθείαζε! Με 3.000 ευρά κάνεις τη δουλειά σου μού έλεγε! Η απάντησή μου ήταν πως δεν κάνει τόσο λίγο, κι αν κάνει θα είναι για πέταμα. Επίσης, δεν είναι πραγματικό αυτοκίνητο γιατί δεν μπορεί να κάνει με τίποτε ασφαλές ταξίδι. Προτιμώ να δώσω κάτι παραπάνω, του απαντώ! Ε, πάρε το Accent μου λέει! Συγνώμη, ξαδερφός μου δεν είσαι ; Δεν μ' αγαπάς; Θες να με δεις μέσα σε κάτι τέτοιο;
ΟΚ, τα αυτοκίνητα δεν σου βγάζουν γυναίκα... Αλλά μπορούν στη διώξουν ΑΝΕΤΑ! Είχα Zastava και ξέρω! (το οποίο ήταν ΚΛΑΣΕΙΣ καλύτερο στο δρόμο από Atos, Accent...). Αν κάποιοι το αρνείστε, μάλλον δεν ξέρετε τις σας γίνεται!
Αν πάλι δεν σας ενδιαφέρει το παραπάνω, τότε, για ποιο λόγο να μην αγοράσετε κάτι άλλο; Εγώ αγόρασα ένα Υ Elefantino Rosso, 86 άλογα, full extra (από A/C μέχρι ηλ. καθρέπτες, συναγερμό, αλκαντάρα, ζάντες κλπ κλπ) και μου στοιχισε κάτω από 5000 για αγορά και είχε 65.000 χιλ. Αυτό δηλαδή είναι σαπάκι; Μην τρελαθούμε! Και κάτι Atos, Getz, Accent τα έχει για την πλάκα του σε κάθε τομέα! Δίνεις άλλα 1000 και αλλάζεις τα πάντα και το έχεις για 10 χρόνια χωρίς πρόβλημα! Και μην ακούσω τίποτε για αξιοπιστία, δεν έχει βγάλει τίποτε και όσοι δύσπιστοι ας ρίξουν μια ματιά και στο Internet...
Δεν γράφω για να πω πόσο καλό είναι το αυτοκίνητό μου! Σίγουρα μπορεί να υπάρχουν και καλύτερα. Τα οποία θα είναι καλύτερα και από τα Hyundai εννοείται...
Αλλά και για τα καινούρια, γιατί να πάρεις Accent και όχι το νέο Grande Punto ή ένα Cordoba στην τελική. Η Fabia. Σχεδόν στα ίδια λεφτά είναι, άντε 1000 πάνω και έχει και ίδιους ή και καλύτερους χώρους. Ούτε υστερεί σε εξοπλισμό ιδιαίτερα, το αντίθετο μάλλον...
Την ίδια συμβουλή δίνει και ο Jeremy Clarksson κι αυτός μάλλον ξέρει κάτι παραπάνω από όλους εμάς...
Τώρα, καταλαβαίνω και τους κατόχους Hyundai, που δεν τους αρέσει ν' ακούν αυτά που τους προσάπτουν οι υπόλοιποι, αλλά πάντα οι πολλοί θα βρίσκουν κάποιον να...δείχνουν σαν παράδειγμα προς αποφυγή! Ε, και ο κάτοχος Hyundai είναι συνδεμένος με τον...κακομοίρη που δεν έχει λεφτά να πάρει κάτι καλύτερο... Δυστυχώς έτσι είναι αυτή τη στιγμή νομίζω...
Πριν πείτε τίποτε τώρα για το νέο SantaFe που ξεκινάει από τα 33.000, αυτό δεν λέει κάτι... Ούτως ή άλλως θα πρέπει να είσαι ...παλαβός ν' αγοράσεις κάτι τέτοιο... Θα αναγκαστείς να...γεράσεις μαζί του γιατί κανείς δεν θα θέλει να το αγοράσει μετά! Σ' αυτά τα λεφτά αγοράζεις Cherokee! Ακόμη και καλύτερο να ήταν το Hyundai (που δεν είναι...), μιλάμε για τη μέρα με τη νύχτα...
Στην Αμερική που πουλάνε πολύ καλά τα Hyundai, έχουν εγγύηση 10 χρόνια ή 100.000 μίλια. Ο μέσος αμερικανός αγοράζει ένα , το κρατάει όσο έχει εγγύηση και μετά το πετάει. Κανείς δεν θα το αγόραζε εξάλλου... Επίσης, το SantaFe προηγούμενης γενιάς, έκανε 20.000 δολάρια. Και ήταν το 2.7. Στην Ελλάδα πόσο κάνει; Όσο κι ένα Χ-Trail . Ούτως ή άλλως οι πολλοί αυτά αγοράζουν...
Αρα, ξαναλέω: ακόμη και να μην είναι σκοτώστρες (που δεν είναι, απλά είναι μετριότατα αυτοκίνητα...), γιατί να μην αγοράσεις κάτι άλλο στα ίδια, ή λίγα παραπάνω χρήματα που θα είναι σίγουρα καλύτερο; Μια δυο δόσεις παραπάνω... Στα μεταχειρισμένα δεν το συζητώ, το να λες πως αξίζει ν' αγοράσεις μεταχειρισμένο Hyundai είναι ανέκδοτο! Τα ανταλlακτικά του είναι εξίσου ακριβά με ένα ιαπωνικό... Στο εξωτερικό τα κορεάτικα πουλιούνται για ένα κομμάτι ψωμί σαν μεταχειρισμένα! Εδώ απλά έχουν το 10% της αγοράς και βάλε στις πωλήσεις καινούριων και κανείς δεν λέει στον κόσμο την πραγματική αλήθεια! Δυστυχώς ούτε τα περιοδικά αυτοκινήτου....[/code]
-
Στη χώρα όπου με τις οικονομίες του τρέχει κάποιος ν' αγοράσει BMW 316 για να πουλάει μούρη και Golf 1400 για να βγάλει γκόμενα καθόλου δεν με παραξενεύουν οι παραπάνω παρατηρήσεις για τις κοινωνικές προεκτάσεις της κατοχής ενός Hyundai.
-
Δείξτε μας το δρόμο και την αλήθεια
-
Hyundai Accent 2006