-
Έχετε δει τα νούμερα (όχι τα νούμερα αυτοκίνητα κακοήθεις ) της Seat στην Ευρώπη;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Έχετε δει τα νούμερα (όχι τα νούμερα αυτοκίνητα κακοήθεις ) της Seat στην Ευρώπη;Κερδοφορίας η πωλήσεων?
-
Πωλήσεων αρχικά
-
να αγορασει τι η Fiat?
Με τι λεφτα ρε παιδια που χρωσταει της Μιχαλους και τον τελευταιο χρονο αρχισε να ξελασπωνει...
Επισης δεν βλεπω που ακριβως στα σχεδια της Fiat θα μπορουσε να κολλησει η Seat. Θελω να πω, πως η Fiat εχει και Supercars (Ferrari, Maserati) και πολυτελη ( Lancia) και Sport (Alfa) και casual (Fiat) και επαγγελματικα.... (Iveco και Fiat)
Η Seat που θα μπορουσε να κολλησει στο strategic plan? Σκεφτεστε κατι που δεν σκεφτομαι?
-
@\
-
και μηπως σε ανταλλαγμα θα παρει το vag την alfa romeo?
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
και μηπως σε ανταλλαγμα θα παρει το vag την alfa romeo?Τότε το επόμενο meeting του alfisti.gr θα είναι στο Ζάλογγο !!
-
Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:
Δεν νομίζω ότι η Φιατ έχει κάποιο λόγο να το κάνει αυτό.Οι πιο κερδοφόρες αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίος πάντως είναι σχεδόν μόνες τους (BMW, Honda kai Toyota)
2005: οι πωλήσεις στην Ευρώπη
Μείωση κατά 0.7% σημείωσαν το 2005 οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη, όπου καταγράφηκαν συνολικά 15.222.939 ταξινομήσεις. Στις χώρες της Δυτικής Ευρώπης η μείωση των πωλήσεων ήταν οριακή (0.2%). Επίσης, παρατηρήθηκε μαζική εισροή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης. Στη μεγαλύτερη αγορά της γηραιάς ηπείρου, στη Γερμανία, οι ταξινομήσεις αυξήθηκαν κατά 1.6% και το σύνολο των πωλήσεων έφθασε τα 3.3 εκατομμύρια οχήματα. Αντίθετα, στη Μεγάλη Βρετανία οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 5%.Σε ό,τι αφορά τις ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες, η ανοδική τάση των πωλήσεών τους συνεχίστηκε κι όλες τους εμφάνισαν θετικό πρόσημο, σε σύγκριση με τις ταξινομήσεις του 2004 (Suzuki +12%, Honda +10%, Mitsubishi +7%, Toyota +5%). Aντίθετα, πτωτικές τάσεις σημείωσαν οι πωλήσεις των PSA Group, GM, Fiat, Renault, DaimlerChrysler & Ford.
To Volkswagen Group διατηρήθηκε στην πρώτη θέση των πωλήσεων και για το 2005 (2.9 εκατομμύρια οχήματα, αύξηση 3%). Τη θέση της στην κορυφή κράτησε επίσης η Renault, από πλευράς μαρκών.
OI ΔΕΚΑ ΠΡΩΤΟΙ
- Volkswagen Group 2.944.652
- PSA Group 2.061.264
- Ford Group 1.628.917
- GM Group 1.625.828
- Renault 1.487.464
- Fiat Group 988.837
- DaimlerChrysler 914.125
- Toyota & Lexus 818.101
- BMW Group 779.527
- Nissan 357.482
-
Καλά τα Group αλλά δεν λένε τίποτα. Μάρκες που έχει ρε παιδια? Έχω φάει το Google! Δεν υπάρχει οργανισμός που τα μετράει, τουλάχιστον στην ΕΕ?
ΥΓ. Ο Luke είπε για κερδοφορία, όχι για πωλήσεις. Κάπου διάβαζα πόσα λίγα βγάζει η WV από κάθε Golf που πουλάει, που θέλει να βγάλει την επόμενη γενιά τουλάχιστον 1 χρόνο νωρίτερα για να το βασίσει σε νέο, πιο οικονομικό δάπεδο.
ΥΓ2. Άμα κάνουμε copy-paste κάτι καλά θα είναι να αναφέρουμε την πηγή.
-
Ο χρήστης afonic έγραψε:
Καλά τα Group αλλά δεν λένε τίποτα. Μάρκες που έχει ρε παιδια? Έχω φάει το Google! Δεν υπάρχει οργανισμός που τα μετράει, τουλάχιστον στην ΕΕ?ΥΓ. Ο Luke είπε για κερδοφορία, όχι για πωλήσεις. Κάπου διάβαζα πόσα λίγα βγάζει η WV από κάθε Golf που πουλάει, που θέλει να βγάλει την επόμενη γενιά τουλάχιστον 1 χρόνο νωρίτερα για να το βασίσει σε νέο, πιο οικονομικό δάπεδο.
ΥΓ2. Άμα κάνουμε copy-paste κάτι καλά θα είναι να αναφέρουμε την πηγή.
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... &start=390
-
Χθες το site της ACEA έβγαζε 404! Τους έβρισα κιόλας, λέω α τα ζώα δεν έχουν μια σελίδα μόνο από εδώ και από εκεί τα λένε!
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
και μηπως σε ανταλλαγμα θα παρει το vag την alfa romeo?Αφού ήταν να γίνει η SEAT η 'ALFA ROMEO' του VAG.
Έτσι δεν έλεγε ο υπεύθυνος σχεδιασμού της SEAT που ήταν προερχόμενος από την ALFA ROMEO;
Ακόμα αυτός είναι στον σχεδιασμό; -
..αφού την έριξαν στα τάρταρα με την νέα φουρνιά μοντέλων τώρα θέλουν να την ξεφορτωθούν...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
..αφού την έριξαν στα τάρταρα με την νέα φουρνιά μοντέλων τώρα θέλουν να την ξεφορτωθούν...H εικόνα στην Ευρώπη είναι τελείως διαφορετική. Εδώ ναι έχει πολύ μεγάλη πτώση, αλλά είναι και μικρή αγορά, κοινώς στα @@ τους
Τα τελευταία χρόνια κυμαίνεται από 380-410.000 μονάδες ετησίως και πουλάει περισσότερα από τη Skoda, αφού έχει και μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων. Λέτε να θέλει να ξεφορτωθεί το τρίτο σε μέγεθος 'παιδί';
και τα Polo που θα φτιάχνονται μετά; παρέα με τα Ibiza στο Martorel συναρμολογούνται. Ή μήπως θα κρατήσει τις εγκαταστάσεις και θα διώξει τη Seat από εκεί;
Ή μήπως συμφέρει τον όμιλο να χάσει 400.000 μονάδες και να τις πάρει κάποιος άλλος; Ποιος εξασφαλίζει ότι θα μοιραστούν σε VW, Skoda, Audi αυτές οι χαμένες πωλήσεις;
-
Η κακή εικόνα στη Ελλάδα δημιουργήθηκε και από το after sales που κατά τη γνώμη μου είναι για τα μπάζα. Η εμφάνιση δεν είναι τόσο τραγική, αν εξαιρέσω το τολέντο που δεν βλέπεται, και γενικά τα αυτοκίνητα είναι καλά, όχι όμως σπορ εκτός από κάποιες εκδόσεις που προσπαθούν να προσεγγίσοουν τον όρο.
-
Aυτό είναι το θέμα....ότι ανακοίνωσαν ότι θα την κάνουν σπορ φίρμα του γκρουπ και τελικά την έκαναν οικογενειακή (πολυμορφική)...
πώς το κατάφεραν μόνο αυτοί ξέρουν...θα μου πεις εάν λάμβαναν τις αποφάσεις εν μέσω των γνωστών ροζ οργίων λογικό είναι που την κατάντησαν έτσι και πάλι καλά να λέμε.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Aυτό είναι το θέμα....ότι ανακοίνωσαν ότι θα την κάνουν σπορ φίρμα του γκρουπ και τελικά την έκαναν οικογενειακή (πολυμορφική)...πώς το κατάφεραν μόνο αυτοί ξέρουν...θα μου πεις εάν λάμβαναν τις αποφάσεις εν μέσω των γνωστών ροζ οργίων λογικό είναι που την κατάντησαν έτσι και πάλι καλά να λέμε.
είναι 'πολυμορφικό-σπορ' Πάντως δεν μπορείς να πεις, είναι μπροστά από την εποχή της Από τη στιγμή που η BMW θα βγάλει πισωκίνητο πολυμορφικό -απόλυτο μηχάνημα οδήγησης κι αυτό- δεν θα το λανσάρει σαν σπορ;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ποιος εξασφαλίζει ότι θα μοιραστούν σε VW, Skoda, Audi αυτές οι χαμένες πωλήσεις;Αυτό είναι πραγματικά ένα πολύ ορθό ερώτημα! Ιδίως αν σκεφτεί κανείς πως το κόστος εξέλιξης των μοντέλων είναι μειωμένο λόγω κοινών πλατφόρμων...
Ως προς την έννοια του σπορ, ίσως στην Ευρώπη πλέον ως σπορ νοείται ότι παραπέμπει σε όχημα ελεύθερου χρόνου- αυτή βέβαια είναι μία μόνο προσέγγιση. Ίσως είναι απλά το δυναμικό προφίλ...
Για μας ίσως το Type R είναι το απόλυτο σπορ, για κάποιον που τα κοιτά όμως και δεν ξέρει, ίσως ένα GTC 1.4 μοιάζει πιο 'σπορ'... εικάζω βέβαια!
-
Δεν γνωρίζω για την κακή εικόνα της SEAT από το after sales. Ως κάτοχος SEAT από τον Αύγουστο είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένος από το after sales ακόμα σε σύγκριση με εμπειρίες φίλων από άλλες 'μεγάλες' εταιρίες.
Επίσης το ότι δεν αρέσει σε κάποιους η νέα σχεδιαστική γραμμή της SEAT αυτό δεν σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα είναι για τα μπάζα. Π.χ. το ALTEA και το LEON έχουν το πάτωμα του GOLF που τόσες διακρίσεις έχει.
Επίσης αν θεωρείτε ότι είναι 'ριγμένη' στους κινητήρες λόγω του 1.6 8V να σας υπενθυμίσω ότι τον ίδιο κινητήρα φορούν τα εξής- AUDI A3
- AUDI A3
- SKODA OCTAVIA
- SKODA OCTAVIA5
- VW JETTA
- VW GOLF (Δεν εισάγεται η συγκερκιμένη έκδοση στην Ελλάδα)
Επίσης τον ίδιο κινητήρα θα έχει το νέο SKODA ROOMSTER.
Τουλάχιστο μην είστε απόλυτοι στις απόψεις σας.
-
Ναι, αλλά όλα τα μοντέλα που αναφέρεις φοράνε ΚΑΙ τον 1.6 FSI ενώ στη Seat δεν έχεις άλλη επιλογή από το να πας στο δίλιτρο FSI και άνω μιλώντας για βενζίνη
Πιθανή πώληση της SEAT από την VW στην FIAT.