-
Οχι άλλο μεγάλο!, ενα μικρό και για την πόλη χρειάζεται η κατάσταση μου.
Αυτο το λέω και εγώ, ο καθένας πρέπει να ψωνίζει με βάση τις ανάγκες του. Βέβαια οι ανάγκες κάποιες φορές ερχονται απο κει που δε το περιμένεις οπότε πρέπει να κοιτάς και αυτο το ενδεχόμενο.
Αντε νύχτα τώρα για να παει καλά η εβδομάδα... -
Ο χρήστης pentraks έγραψε:
ορεξη έχω σήμερα
Δε μου απάντησε ομως κανείς γιατι να προτιμίσειτο GV 1.6 3d και όχι το SX4?- Γιατί σαν αμάξωμα και σαν αναρτήσεις κτλ είναι πιο σκληροτράχηλο για εκτός δρόμου χρήση.
- Έχει 'γνήσια τετρακίνηση' με 3 διαφορικά (LSD κεντρικό) και όχι συν. συμπλέκτες, αυτόματη τετρακίνηση στην ολίσθηση κτλ.
- Είναι κάπως/αισθητά καλύτερο ποιοτικά.
- Είναι Grand Vitara και όχι SX4 (αν θες να το πουλήσεις σε 5-6 χρόνια -εγώ δεν θέλω- θα καταλάβεις).
- Γιατί είναι πιο όμορφο εξωτερικά και εσωτερικά (υποκειμενικό).
- Έχει 'αυθεντικό τζιπ' image αν με πιάνεις. Είναι το real thing! Άμα το δεις λες 'να ένα τζιπ' και όχι 'Περίεργο αμάξι, σαν τζιπ μοιαζει, τι μάρκα ειναι?'
- Έχει 3 πόρτες (δεν μου αρέσουν τα 5θυρα!)
Βέβαια εύκολα σου λέω άλλα 7 γιατί να πάρει κάποιος το SX4. (αν και οι πιο πολλοί λόγοι οικονομο-χρηστικοί) Είναι υποκειμενικό το θέμα όπως βλέπεις!
Crossover είναι γενικός όρος που εννοεί όχημα που είναι σε 2+ κατηγορίες.
για παράδειγμα, το νέο FIAT Croma θεωρήται crossover... αλλά μεταξύ Stationwagon και MPV
Από το άρθρο 'Crossover SUV' τα ξεσήκωσα, όχι γενικά crossover.
-
Αυτή την απάντηση περίμενα,
για τους ίδιους λόγους λοιπόν θα προτιμήσει κάποιος το Terios αντι to φιατ -
Εάν δεν ξεκαθαρίσουμε που ακριβώς θέλουμε να πάει το αυτοκίνητο δεν βρίσκουμε άκρη για το ποιο από τα SX4 ή TERIOS είναι αυτό που μας ταιριάζει. Πάντως θέμα σύγκρισης ανάμεσα στα δύο υπάρχει ακριβώς επειδή δεν έχουμε ξεκάθαρες ανάγκες.
Ποια λοιπόν είναι η γνώμη σας αν θέλω:
α) καλή οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο και ΗΣΥΧΟ ταξίδι
β) κίνηση σε χωματόδρομους ή ακόμα και δασικό δρόμο όπου όμως δεν θέλω να κολλήσω αν βρω χαλίκι - ανηφόρα - νεροφαγώματα - ρυάκια - λάσπη (δηλαδή ανεπάντεχα αλλά ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ )
γ) ΟΧΙ κίνηση εκτός χαραγμένου δρόμου χωματόδρομου ή δασικού (όπου εγώ δεν θα διακινδύνευα να βάλω κανένα αυτοκίνητο )
?????????????????????????????? -
Ο χρήστης optodi έγραψε:
Εάν δεν ξεκαθαρίσουμε που ακριβώς θέλουμε να πάει το αυτοκίνητο δεν βρίσκουμε άκρη για το ποιο από τα SX4 ή TERIOS είναι αυτό που μας ταιριάζει. Πάντως θέμα σύγκρισης ανάμεσα στα δύο υπάρχει ακριβώς επειδή δεν έχουμε ξεκάθαρες ανάγκες.
Ποια λοιπόν είναι η γνώμη σας αν θέλω:
α) καλή οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο και ΗΣΥΧΟ ταξίδι
β) κίνηση σε χωματόδρομους ή ακόμα και δασικό δρόμο όπου όμως δεν θέλω να κολλήσω αν βρω χαλίκι - ανηφόρα - νεροφαγώματα - ρυάκια - λάσπη (δηλαδή ανεπάντεχα αλλά ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ )
γ) ΟΧΙ κίνηση εκτός χαραγμένου δρόμου χωματόδρομου ή δασικού (όπου εγώ δεν θα διακινδύνευα να βάλω κανένα αυτοκίνητο )
??????????????????????????????Ετσι σκεφτόμουν και εγώ και κατέληξα στο GV ...
Αλλά νομίζω ότι και με το SX4 αλλά και με το Terios μπορείς να τα έχεις τα παραπάνω ...
Το Terios δεν θα προβληματιστεί καθόλου σε πολλέςπερίεργες καταστάσεις και νομίζω ότι κάνει καλό ταξίδι (αν και λένε ότι ο θόρυβος του κινητήρα είναι δυνατός σε υψηλές στροφές)
Το SX4 είναι για περισσότερο ήπιες καταστάσεις και καλύτερο για ταξίδια με μεγαλύτερες ταχύτητες. Περνά άνετα τα 'χαλίκι - ανηφόρα - νεροφαγώματα - ρυάκια - λάσπη' αφού μάλλον για αυτά προορίζεται και μέχρι εκεί. -
Και γω πιστεύω ότι γι' αυτά που ζητάς σε καλύπτουν και τα δύο, και το GV
-
Ο χρήστης pentraks έγραψε:
Αυτή την απάντηση περίμενα,
για τους ίδιους λόγους λοιπόν θα προτιμήσει κάποιος το Terios αντι to φιατΧμμ, δεν είναι ακριβώς το ίδιο.
Για παράδειγμα μπήκα και στα 2 και το SX4 μου φάνηκε πιο ποιοτικό από το Terios μέσα. Και η εξωτερική εμφάνιση του SX4 μου αρέσει πιο πολύ. (υποκειμενικό).
Γενικά η κατηγορία των μικρών SUV περιλαμβάνει τα Terios, SX4 και Sedici. Νομίζω ότι κάποιος που θέλει 5πορτο compact τζιπάκι θα διαλέξει μεταξύ αυτών και δεν θα συγκρίνει με GV, RAV κτλ. Άρα η σύγκριση που κάναμε εδώ έχει νόημα.
Και επαναλαμβάνω ότι το 99% των αγοραστών αυτής της κατηγορίας (ειδικά στην Ελλάδα) θα βρει τα δίδυμα παραπάνω από αρκετά και πιο οικονομικά. Αν κάποιος θέλει αγριάδες εκτός δρόμου θα πάρει το Terios καθευθείαν, δεν θα καταδεχτεί να κοιτάξει τα light!
-
Ο χρήστης optodi έγραψε:
Εάν δεν ξεκαθαρίσουμε που ακριβώς θέλουμε να πάει το αυτοκίνητο δεν βρίσκουμε άκρη για το ποιο από τα SX4 ή TERIOS είναι αυτό που μας ταιριάζει. Πάντως θέμα σύγκρισης ανάμεσα στα δύο υπάρχει ακριβώς επειδή δεν έχουμε ξεκάθαρες ανάγκες.
Ποια λοιπόν είναι η γνώμη σας αν θέλω:
α) καλή οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο και ΗΣΥΧΟ ταξίδι
β) κίνηση σε χωματόδρομους ή ακόμα και δασικό δρόμο όπου όμως δεν θέλω να κολλήσω αν βρω χαλίκι - ανηφόρα - νεροφαγώματα - ρυάκια - λάσπη (δηλαδή ανεπάντεχα αλλά ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ )
γ) ΟΧΙ κίνηση εκτός χαραγμένου δρόμου χωματόδρομου ή δασικού (όπου εγώ δεν θα διακινδύνευα να βάλω κανένα αυτοκίνητο )
??????????????????????????????Και τα δύο τα καταφέρνουν. Το SX4 έχει πλεονέκτημα στην άσφαλτο αλλά στα εκτός δρόμου όλο και φοβάσαι μην κολήσεις κάπου (ειδικά σε άμμο ή λάσπη).
Καλή η τετρακίνηση του αλλά το Terios είναι αρκετά ανώτερο.
Άρα λοιπόν σιγουρέψου πρώτα για τις προτεραιότητες σου, δες και το κόστος που έχει το κάθε μοντέλο καθώς και το κόστος χρήσης και αποφάσισε.
Αν έχεις να διαθέσης κάτι παραπάνω η βασική έκδοση του GV στα 27,500 τα αξίζει.
-
Πρώτα θα έρθει το sx4, το πολύ σε ένα μήνα. Το sedici απο τελος καλοκαιριού. Αυτά λένε suzuki(παπαβραμίδης) και fiat (εσκιάδης) αντίστοιχα.
Μαλιστα ο Παπαβραμίδης λέει για τιμή γυρω στις 19000. -
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Πρώτα θα έρθει το sx4, το πολύ σε ένα μήνα. Το sedici απο τελος καλοκαιριού. Αυτά λένε suzuki(παπαβραμίδης) και fiat (εσκιάδης) αντίστοιχα.
Μαλιστα ο Παπαβραμίδης λέει για τιμή γυρω στις 19000.Εγώ έμαθα ότι για το SX4 παίρνουν παραγγελίες με παράδοση περίπου σε 15 μέρες!
Μπας και μας δουλεύουν για να μην χάσουν πελάτες που θα πάνε σε κάτι ετοιμοπαράδοτο (Terios)
-
Πάντως το εσωτερικό του SX4 είναι σχεδόν ίδιο με το GV ...
19000euro με καλές επιδόσεις, SUV δυνατότητες, 5πορτο είναι καλή περίπτωση...
Υπάρχει άραγε κανένα site που να αναφέρει μοντέλα και χρώματα? -
Ο χρήστης afonic έγραψε:
...
Μπας και μας δουλεύουν για να μην χάσουν πελάτες που θα πάνε σε κάτι ετοιμοπαράδοτο (Terios)To terios σε έκδοση special έχει παράδοση τον Αύγουστο!! Μόνο τα απλά είναι ετοιμοπαράδοτα.
άσχετο:φίλε afonic είσαι φοιτητής ΤΗΜΜΥ;
-
Το Φυλάδιο του Sedici (το SX4 είναι στα ίδια χρώματα)
http://www.fauk-customerservices.co.uk/ ... Sedici.pdf
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Το Φυλάδιο του Sedici (το SX4 είναι στα ίδια χρώματα)http://www.fauk-customerservices.co.uk/ ... Sedici.pdf
Έλεος πια, και μέσα 90% ίδια είναι! Λίγη διαφοροποίηση δεν θα έβλαπτε.
Ξέρει κανένας πληροφορίες για το εργοστάσιο? Είναι αυτό της Suzuki στην Ουγγαρία ή νέο μετά από συνεργασία (σαν τα τρίδυμα των PSA/Toyota).
-
Το εργοστάσιο είναι αυτό της suzuki στην Ουγγαρία
Δες και φωτό απο το εσωτερικό του χώρου κινητήρα τoy Sedicihttp://www.autobild.de/projektor/galeri ... l_id=10231
-
ωχ! της Ουγγαρίας?
Εχω πολύ κακές αναμνήσεις από το Magyar Swift που είχα το 1997-2000 ...
κουφές και περίεργες βλάβες για τις οποίες έφταιγαν τα Ουγγαρικά προϊόντα που είχε πάνω ...Το GV έρχεται από Ιαπωνία ή κάνω λάθος ?
-
Ο χρήστης panos17 έγραψε:
Συντροφε pentraks είναι σαφές απο τα γραφόμενά σου, ότι ο δικός σου στόχος είναι καθαρά χωμάτινος, ή τέλος πάντων περισσότερο χώμα.Εκεί ακριβώς είναι και η διαφορά μας, μιάς και εγώ μιλάω για αυτοκίνητο το οποίο με την 4κίνηση θα προσφέρει περισσότερη ασφάλεια, σε κάποιον ο οποίος θέλει να κάνει όλες τις δουλειές, (καθημερινή οδήγηση στην πολη, ταξίδια γενικώς) αλλά επειδή τυγχάνει να είναι και φυσιολάτρης, και του αρέσουν τα βουνά, θέλει ένα 4x4 το οποίο να του προσφέρει επιπλέον ασφάλεια σε δρομους όπου μπορεί το χειμώνα να έχουν και λίγο χιόνι ή πάγο, η να είναι βρεγμένοι και γλυστεροι, και να πάει όταν οι συνθήκες το επιβάλουν και σε κάνα χωματόδρομο...
Για τα παραπάνω δεν χρειάζεται αυτός ο κάποιος το Terios, αλλά αυτοκίνητα σαν τα SX4/Sedici ή Ignis.
Γιά όσους θέλουν παιχνίδια με λασπόβαλτους, και αναβάσεις ...βουνών ας πάρουν το terios και ας κάνουν το κεφάλι τους κουδούνι στην Εθνική μέχρι να πάνε εκεί που θέλουν...
Διάβασα το topic και χαμογέλασα.Θα σας περιγράψω μία κατάσταση που έζησα το '02 ή το '03,δεν θυμάμαι καλά...
Ήταν εκείνο το Acropolis που είχε για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια Δίκαστρο,Ταρζάν,Άγιο Στέφανο και οι 4ΤΡΟΧΟΙ είχαν και roadbook!
Κατέβηκα λοιπόν με ένα φίλο μου με το Jimny του για λασποθεραπεία αλλά και ορεινή πεζοπορία στις γύρω κορυφές(Βελούχι,Παρνασσό,διάσχιση της Οίτης κλπ).Είχε χιονίσει και αργά(7 Απρίλη!) αλλά και καθόταν μια χαρά η Πρωτομαγιά και είχαμε πολλές μέρες στη διάθεσή μας(να σημειώσω ότι όλες μας οι διανυκτερεύσεις έγιναν χύμα στα βουνά με σκηνή,όσο για το μπάνιο μας το κάναμε σε μια λίμνη με ζεστό ιαματικό νερό,οι φορουμάδες της Λαμίας και οι ακροπολικοί γνωρίζουν,ανά τριήμερο).
Πού θέλω να καταλήξω;
1.Μετά από τόσες μέρες σκληρού off-roading στις ειδικές(δεν είχαν περάσει ακόμη τα μηχανήματα της Νομαρχίας,για όσους νομίζουν ότι Acropolis σημαίνει ΟΑΚΑ...)
2.Μετά από ανάβαση στο Γεροντόβραχο σε χιόνι σούπα και πεζοπορική διάσχιση του Παρνασσού από την Επτάλοφο(Αγόριανη) μέχρι τους Δελφούς από το Ε4
3.Μετά από ύπνο ελεύθερα στη Φύση,αδιάφορης της θερμοκρασίας περιβάλλοντος(στο οροπέδιο της Οίτης,στις λίμνες είχε 0 C και στον Παρνασσό όλα ήταν παγωμένα) για πολλές μέρες...
ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΘΝΙΚΗ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ!
Από το Γαλαξίδι μέχρι το Κιλκίς αγαπητοί φίλοι,ΔΕΝ πατήσαμε εθνική,και μάλιστα σε ένα πολύ πατημένο κομμάτι κάπου στα λουτρά Σμοκόβου,το Jimny άρχισε να λιώνει τα χωματερά του από την πόρωση!
Νομιζαμε(ναι, νομίζαμε!Πειράζει,αφού είμασταν πανευτυχείς;) πως πηγαίναμε μαλλιά κουβάρια και χαμογελούσαμε μέχρι τα αυτιά!Για ποιά κούραση στην άσφαλτο μιλάτε;
Αγαπητοί φίλοι,
μη μιλατε θεωρητικά για αυτοκίνητα.ΖΗΣΤΕ ΤΑ,ΛΙΩΣΤΕ ΤΑ,ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΑ... -
Ωραίος, τα σάλια μου τρέχουν με αυτα που διάβασα μόλις!
Απίστευτη εμπειρία και αξέχαστη, να σαι καλά που την μοιράστηκες μαζί μας! -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εχω πολύ κακές αναμνήσεις από το Magyar Swift που είχα το 1997-2000 ...
κουφές και περίεργες βλάβες για τις οποίες έφταιγαν τα Ουγγαρικά προϊόντα που είχε πάνω ...Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι το 'ουγγρικό' SX4 έχει εξαρτήματα άλλων προμηθευτών από αυτούς του 'γερμανικού' golf ή της 'ιταλικής' 159?
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Εχω πολύ κακές αναμνήσεις από το Magyar Swift που είχα το 1997-2000 ...
κουφές και περίεργες βλάβες για τις οποίες έφταιγαν τα Ουγγαρικά προϊόντα που είχε πάνω ...Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι το 'ουγγρικό' SX4 έχει εξαρτήματα άλλων προμηθευτών από αυτούς του 'γερμανικού' golf ή της 'ιταλικής' 159?
Τι με κάνει να το πιστεύω ?
Αγόρασα το Magyar Swift Gti 1997 ... (από το 1996 όλα τα Swift ήταν Magyar)
Φίλος είχε αγοράσει το Japan Suzuki Gti 1994 ...Στους 14 μήνες μου κάηκε το μοτέρ κίνησης υαλοκαθαριστήρων που ήταν Ουγγρικής προέλευσης και φυσικά δεν ήταν το ίδιο με του φίλου μου ... Ζημιά 100.000δρχ γιατί ήταν εκτός εγγύησης για 2 μήνες... Μετά από τσακωμό πλήρωσα 80000δρχ.... Το παράδοξο? Το μοτέρ κάηκε μία μέρα που έβρεχε γιατί πήρε νερά από μία τρύπα που είχε επάνω χωρίς τάπα! Το καινούριο που μου έβαλαν ήταν το ίδιο χωρίς τάπα και το τάπωσαν με σιλικόνη στο συνεργείο!
Στους 7 μήνες κάηκε ο μοτέρ κίνησης του ηλεκτρικού παραθύρου του οδηγού. Ξανά ίδια περίπτωση. Μοτέρ ουγγρικής προέλευσης. Ζημιά μπήκε στην εγγύηση (ευτυχώς)
Προβολάκια γνήσια ομίχλης made in hungary ... έπαιρναν διαρκώς υγρασία. Κάθε μήνα άλλαζα λάμπες.
Μπαταρία made in hungary ... Στο ένα χρόνο την άλλαξα (έμεινε από μπαταρία)
Αμορτισέρ/Ελατήρια made in hungary ... Στον ένα χρόνο άλλαξα τα αμορτισέρ γιατί έβγαλαν λάδια.
Πέτρα μικρή στο τζάμι-παρμπρίζ έκανε ολόκληρη λακούβα! Τζάμι made in hungary ...
Τι θέλω να πω? Οτι είναι φυσιολογικό να βάζουν προϊόντα ουγγρικής προέλευσης αφού είναι ποιο φτηνά και δεν υποχρεώνονται να τα μεταφέρουν από Ιαπωνία.Για αυτό το λόγο αγόρασα ένα SUZUKI που στην άδεια και στο πλαίσιο έλεγε Magyar Swift και έψαχνα να βρω το SUZUKI ...
Ακόμα και από το τιμόνι έλειπε το λογότυπο της SUZUKI! Ηταν κενό!
Φυσικά ο φίλος μου με το Ιαπωνικό ποτέ δεν αντιμετώπισε τέτοια προβλήματα... και σε συγκρίσεις που κάναμε στα δύο αυτοκίνητα συνέχεια βρίσκαμε διαφορές ...
Daihatsu Terios ή Suzuki SX4/ FIAT Sedici