-
φιλε το αρθρο ειναι γενικο και εντελως φιλικο μεταξυ μας. αν γινει αυτο που λες θα πιασει το μισο φορουμ.
υπαρχει και το psclub Που θα βρεις παρα πολλα πραματα για το 206.
το 1.6 με το 2.0 εχουν αρκετες διαφορες με το δε rc ...-καποια κιλα παραπανω εμπρος το διλιτρο
-αλλο σαζμαν με ασυγκριτα καλυτερη αισθηση
-πολυ ροπη...
-21 αντιστρεπτικη πισω
-ιδια αντιστρ εμπρος και ιδιες ραβδους πισω και γεωμετρια
-μαλλον ιδια αμορτισερ ισως και ελατηρια
-το 2.0 τελευταια ειχε 16αρες και πολυ τελευταια και το 1.6για αντιστρεπτικες κοιτα και ενα αλλο αρθρο που λεει αναρτησεις για 206.
-
Έχεις δίκιο για το ύφος του forum! Το είπα απλά σαν πρώτη εντύπωση, που κάπου χάθηκα...
Anyway, thanx a lot για τις πληροφορίες!
-
Λες να τα ξεγυμνώσουμε τελείως;;;
-
Προφανώς και η Peugeot μάς ξέχασε. Σας ικανοποιεί η αίσθηση του τιμονιού ή του κιβωτιού του 206; Του 607 μήπως; Για να μην αναφερθώ στο κακόγουστο ανέκδοτο 307. Πολύ μου αρέσει φίλε Eizo που με 5 μέρες συνοδήγησης αμφισβητείς το σύνολο του Ειδικού Τύπου.
-
Καλύτερα να βάλεις την απορία σου στο αντίστοιχο θέμα για το 206!
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
...Πολύ μου αρέσει φίλε Eizo που με 5 μέρες συνοδήγησης αμφισβητείς το σύνολο του Ειδικού Τύπου.Πολύ μάγκες τους έχουμε κάνει τους 'Ειδικού Τύπου' μου φαίνεται. Δεν είναι μόνο το τί λένε, αλλά και το πώς το λένε. Άλλο να λένε ότι το 206 δεν είναι σαν το 106, 205 κλπ λόγω διαφοράς προσανατολισμού-χαρακτήρα-εποχής κι άλλο να το παρουσιάζουν σαν την απογοητευτική 'νέα' Peugeot. Και δεν είναι όλα τα τεστ ίδια σε όλα τα περιοδικά. Έχει άμεση σχέση ο συντάκτης του άρθρου με τα γραφόμενά του, ειδικά με το πώς παρουσιάζει τα 'πλεονεκτήματα' ή 'μειονεκτήματα' του κάθε μοντέλου.
Αλλά το πιο σημαντικό δεν είναι αυτά. Το πιο σημαντικό είναι ότι κανείς συντάκτης δεν γνωρίζει για να πει πόσο εύκολο είναι να στήσεις ένα 206 όπως ακριβώς θέλεις και με ελάχιστα χρήματα, όσο κανένα άλλο αυτοκίνητο (φτηνότερα κι από 106 Rallye!!).
Αυτό που δεν αλλάζει φυσικά είναι το βάρος του και η επίδρασή του στην οδηγική συμπεριφορά (καταδικαστικός καταπέλτης στην σύγκριση με οποιοδήποτε 106 ή 205). Μειονέκτημα που ισχύει για όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα εναρμονισμένα στους ρυθμούς που επέβαλλαν τα Crash Tests του EuroNCAP. -
Καλύτερα να είναι όλα σχετικά με το 206 σε ένα θέμα Miltellas!
-
Απάντησες πάνω που άλλαξα άποψη...
-
καλησπερα!!ειμαι κατοχος ενος 206Gti,2000cc και νεο μελος στο forum!!! Θα ηθελα να ρωτησω εαν το διλιτρο εχει αλλο σαζμαν σε σχεση με το 1600 και εαν εχει αλλη αντιστρεπτικη πισω? αχ ρε παιδια αυτη η πισω αναρτηση τι μας εχει κανει...........
-
Το 2λιτρο έχει τελείως διαφορετικό σασμάν -υποτίθεται πιο ανθεκτικό για να σηκώνει ροπές- που φοριέται και στα diesel.
Η πίσω αντιστρεπτική του 2λιτρου είναι 21χιλ και οι ράβδοι στρέψης 20χιλ. (κυκλοφόρησαν πολλά 2λιτρα με 19.5χιλ ράβδους)
Το 1.6 φοράει όλα 19χιλ πίσω. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι στα πρόσφατα 1.6GTi. -
Το RC τι αντιστρεπτικη κ ραβδους στρεψης φοραει πισω?αλλη ερωτηση:πισω αξονα κ ολα τα παρεμφερη SW/RC που μπορω να βρω?και σε τι τιμες περιπου....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Miltellas
-
Το RC πίσω φοράει 22άρα αντιστρεπτική και 20άρες ράβδους.
Άξονα για να βρεις σε μεταχειρισμένα ανταλλακτικά αν πας.Το κόστος,μια φορα που είχα ρωτήσει ήταν 800 -
Ο χρήστης mtmleon4 έγραψε:
αχ ρε παιδια αυτη η πισω αναρτηση τι μας εχει κανει...........Τι έχει η πίσω ανάρτηση?
Ίσα ίσα είναι πολύ ψαγμένη και κρίμα που το 207 δεν βγαίνει πιο με αυτή και πήγε και αυτό όπως όλα σχεδόν της κατηγορίας του σε ημιάκαμπτο.
Υ.Γ:Έχει και χαμηλό κόστος για φτιάξιμο. -
Φιλε Γιαννη δεν ειναι κ λιγες οι φορες που ο πισω αξονας εχει αντιδρασει αποτομα κ στη συνεχεια με ασαφεια.......Αλλιως σαν φιλοσοφια αναρτησης, συμφωνω μαζι σου!!
-
φιλε μτμ διαβασε λιγο πιο πριν γιατι αυτοι ειναι για ξυλο παραπανω...
ολα τα 2.0gti εχουν 19.5 ραβδους και 21 αντιστρεπτικη.
ρε μιλτο που το εχεις δει το 20 πισω?εχω δει διλιτρο 04 μοντελο με 16αρες (του μανθου) και ειχε και αυτο 19.5...
το 1.6 φορα 19.5 ραβδους ΟΧΙ 19...μονο τα προ φεις λιφτ ειχαν 19αρες..αξονα rc μου εχουν ζητησει 800 κομπλε!!! βεβαια απο οτι καταλαβα πουλαω δικο μου κανα 400αρι κομπλε αρα εισαι στα 400-500συν και ακομα ψαχνουμε...
το τελειο στησιμο για πισω απο οτι δειχνει ειναι 21+ ραβδοι και αξονα rc πακετο...τοτε θα δειξει πιστυεω το 206 τις πραγματικες του δυνατοτητες.
αυτο για ασαφεια που λες αμα διαβασεις πιο πριν θα δεις οτι εχω φαει τα λυσακα μου να το λεω.... -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
φιλε μτμ διαβασε λιγο πιο πριν γιατι αυτοι ειναι για ξυλο παραπανω...
ολα τα 2.0gti εχουν 19.5 ραβδους και 21 αντιστρεπτικη.
ρε μιλτο που το εχεις δει το 20 πισω?εχω δει διλιτρο 04 μοντελο με 16αρες (του μανθου) και ειχε και αυτο 19.5...
το 1.6 φορα 19.5 ραβδους ΟΧΙ 19...μονο τα προ φεις λιφτ ειχαν 19αρες.. -
Πάντως με τους κωδικούς της αντιπροσωπείας είδαμε ότι μετά από κάποια χρονολογία που δεν θυμάμαι τα δίλιτρα φορούσαν 20άρα!!
Έρε τι με κάνετε!Θα πάω να αγοράσω παχύμετρο και όποιο δίλιτρο δω θα πέφτω να το μετράω!
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
ðéóù ôé íá êáíù?
áöïõ å÷ù éäéá öñåíá ìå rc ïðùò êáé ïëá ôá 206...
Ëüãù ôçò éäáéôåñüôçôáò ôïõ ñõèìéóôÞ ðïõ Ý÷ïõìå (+ABS) óôï áñ÷éêü ðÜôçìá áðï ðïëëÜ, ðñùôá äßíåé ðßóù êáé ìåôÜ áöïý Ý÷åé ðÝóåé ôï âÜñïò ìðñïóôÜ áíôéëáìâÜíåóáé íá äïõëÝõïõí üíôùò ôá åìðñüò ..Åôóé áöïý Ý÷åéò êáôá êýñéï ëüãï óêëçñýíåé êáé Ý÷ïõí ìåéùèåß ôá 'ãïíáôßóìáôá' ç äéáöïñÜ ôçò äýíáìçò ôùí öñÝíùí áðï ôï áñ÷éêü ðÜôçìá åþò ôçí ðëÞñçò ðßåóç èá Ý÷åé êÜðïéá åðéðëÝïí äéáöïñÜ .Äåí èá ÷Üóåéò óõíïëéêÜ áëëÜ ôá ìïýôñá óå áõôÝò ôéò ðåñéðôþóåéò èá åßíáé ðéï Ýõêïëá. Åôóé ìå êÜðùò ìåãáëýôåñïõò äßóêïõò ðßóù íá éóïññïðÞóåéò Þ ìå ßäéáò óêëçñüôçôáò ìå ôá åìðñüò ôáêÜêéá.
ôá öñåíá äåí ôá å÷ù ôåóôáñåé. íá êáôáëáâåôå å÷ù ïäçãçóåé ôï ðåæï 30÷ëì áðï ôïôå ðïõ ôá åâáëá ëïãù äïõëåéáò êáé ðéðáò ðïõ åóêáóå ÷ôåò ôï âñáäõ
Be cool
å÷ïõí ëéãï êåíï óôï ðåíôáë óôçí áñ÷ç ôï ïðïéï éóùò ïöåéëåôáé
á. öèáñìåíá ôáêáêéá( -ìåôá÷åéñéóìåíá) áí êáé åéíáé óá êáéíïõñãéá ïðïôå ôï âëåðù áðéèáíï
Íáé êáëÜ
â. áëëç ôñïìðá ìå rc áí êáé ëåíå ïôé ôá 206-c2 ìå abs-bas å÷ïõí åíéó÷õìåíç ôñïìðá.ðåñéìåíù ôóåêáñéóìá ãéá áõôï.
Ý÷ïõìå
ã. äåí áëëáîá õãñá öñåíùí êáèùò åé÷á 0.5 ëéôñï rbf êáé èåëåé ôïõëá÷éóôïí
1+... ðçñá áëëá 2 ìéóïëéôñá êáé ïôáí îáíáðáù ìç÷. èá ôá áëëáîù.
ä.éóùò åéíáé ç éäåá ìïõ ëïãù ìåãáëõôåñïõ åìâïëïõ äáãêáíáò ðïõ èåëåé êáé ðéï ðïëõ äõíáìç?
+1 êáé êáíá óùëçíÜêé õøçëÞò äåí íïìßæù íá ôï ÷Üëáãå
ðáíôùò äåí åéíáé áíï÷ëçôéêï.ó÷åäïí äå ôï êáôáëáâáéíåéò ìåôá áðï ëéãï.
åéäùìåí.
ôï ëéãï ðïõ åéäá åéíáé ïôé åíù ôç 1ç ìåñá ôï abs åìðáéíå áìåóùò. ôç äåõôåñç åìðáéíå ëéãïôåñï.ëåò êáé ðñïóáñìïóôçêå ï åãêåëöáëïò ôïõ abs>?????
Ôß ëÝãáìå ðéï ðÜíù áðëÜ áðï ôçí äåõôåñç ìÝñá ôá çëåêñïíéêÜ óôñþóáíå ôçí êáôÜóôáóç
÷ëùìï ôï âëåðù.ìáëëïí åìáèá íá öñåíáñù.
Èá ôï Þèåëåò
ôï áëëï âåâáéá å÷ù ÷áóåé ôéìïíé. å÷åé ãéíåé âáñõôåñï ìå ëéãïôåñç áéóèçóç.
óå 1 óôñïöç ðñïò ãñáöåéï ðïõ ãëõóôñïõóå áíåëåçôá êáé ôï ôéìïíé ìåôá ôç ìåóç ôçò óôñïöçò ôï åíéùèåò íá åëáöñáéíåé áðï õðïóôñïöç(ôï åöôáíá áðåíáíôé ãéá íá ÷áñù ) ôùñá ôéðïôá........
Ïôáí ç Ðåæþ Óðïñ äßíåé 285÷éë äßóêùí ãéá ÷ùìÜôéíï êáé 15áñåò ìå ôçí áíÜñôçóç ðïõ Þäç Ý÷åéò
éóùò å÷ù êáé ëáèïò ðéåóåéò. ôá åéäá ðïëõ ðåóìåíá ôá ëáóôé÷á. áðëá êáé ðñéí ìå ìáìá öññåíá éäéåò ðéåóåéò åé÷áí!
Íï comments
áðï ÷ùñï åíá èá ðù. ðñéí åé÷á âáñáêéá æõãïóôáèìéóçò óôç ìåóç ôçò æáíôáò.ôá åâãáëå ôï ðáéäé êáé ôá åâáëå óôçí áêñç äéïôé åîõíáí ôç äáãêáíá!!!áñá ÷ùñïò äáêáíá-æáíôá ëéãïôåñï áðï åíá âáñéäé æõãïóôáèìéóçò.
áðï áåñá åéíáé ïê áöïõ å÷ù áëïõìéíéïõ. ìå ôéò óéäåñåíéåò ðïõ öïñáíå ôá çìéóëéê èá å÷ù ðñïâëçìá.ôï å÷ïõí äïêéìáóåé êáé óå áëëï 206 ìå áëïõìéíéïõ 15áñåò êáé åéíáé ìéá ÷áñá. ãéá 16áñåò ïõôå ëïãïò.
ðáíôùò êáé ïé óéäåñåíéåò ÷ùñáíå.
ïé äå óéäåñåíéåò áðï îáñá ðïõ å÷ù èá åéíáé áêïìá ðéï áíåôá áöïõ ìå ïöóåô 16 èá å÷ù 1åêáôïóôï ðéï áåñá óôï êáèåôï áîïíá...
Óêåøïõ áåñáãùãïýò ìéáò êáé èá ôï âÜæåéò ðßóôá -
Η Peugeot για όλα τα μοντέλα της βγάζει εκδόσεις με ανάρτηση Normal και εκδόσεις με ανάρτηση Heavy Duty. Όταν το παραγγέλνουμε ποτέ δεν ξέρουμε τί θα μας έρθει... Κακώς και δυστυχώς!!
Γι αυτό και έχουν κυκλοφορήσει 2λιτρα με 19.5 ράβδους και 2λιτρα με 20άρες (αυτό για τα 2λιτρα ισχύει από το 1998!!). Τα 16άρια το ίδιο. Τον πρώτο καιρό κυκλοφόρησαν με Normal ανάρτηση και 19άρες, ενώ στον κατάλογο ήδη υπήρχαν με Heavy Duty ανάρτηση και 19.5ράβδους, μοντέλα που εμφανίστηκαν κι αυτά κάποια στιγμή. Κανένα μπέρδεμα από εμάς που μια χαρά τα λέμε! Η Peugeot μας τα μπερδεύει... Ίσως και η κεντρική αντιπροσωπεία που δεν ενημερώνει γι αυτά τους πωλητές της ώστε να δώσουν επιλογή στους πελάτες τους... -
Χριστός Ανέστη !
Τα πάντα για το Peugeot 206