-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Όσο για το πρσπέρασμα που λες, πότε έγινε???
Δεν το εδειξε η καμερα, αν ξαναδεις την καταταξη νομιζω βγηκε απο τα πιτς πισω απο τον ελαφρυ jt και τον επομενο γυρο ηταν μπροστα του - κρισιμο γιατι αν δεν περναγε ποντιουμ δεν εβλεπε!!!
Τωρα που μιλαμε για στρατηγικες, αποφασιζουν να δωσουν του fisi μικρο 2ο stint με σκοπο να παει σφαιρα...και βλεπουν οτι θα βγει πισω απο τον Villeneuve...Ή εχουν δεδομενο οτι θα ξεμπερδεψει σε 1-2 γυρους μαζι του και τα σκατωσε ο fisi, ή η ομαδα του κατεστρεψε την αρχικη στρατηγικη. Εχανε στο 2ο stint εναμισι δευτερο το γυρο, τι να πω...(αν και τελικα με τις εγκαταλειψεις του κοστισε μονο 1 θεση). Κατι παρομοιο εγινε με τον Monty αν θυμαμαι καλα, οσο για το Rosberg παραμενει ερωτηματικο τι ειχαν στο μυαλο τους...
.....απόλυτο κενό!
-
απολυτο κενο
.... αν δεν το ειχα ξαναδει να το κανουν πολλες ομαδες που στο τελος IMHO εβγαιναν ζημιωμενες
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Δεν ξερω τι κολλημα υπαρχει με την τακτικη της McLaren, αφου βλεπουν οι ανθρωποι και το λενε και τα κομπιουτερ, αυτη ειναι που θα τους φερει πιο μπροστα σε θεσεις-χρονο κατα τη διαρκεια του αγωνα. Τοσο μ@λ@κες ειναι δηλαδη και τη χρησιμοποιουν? Εχετε καμια ενδειξη οτι αλλη στρατηγικη θα ηταν καλυτερη? Απλα προς το παρον το αμαξι δεν εχει παραπανω δυνατοτητες απο αυτο που πετυχε ο Kimi χθες.Μπορείς να μου βρεις ένα πλεονέκτημα αυτής της στρατηγικής? Όταν δεν είσαι γρήγορος, ρισκάρεις. Δε κάνεις ότι έκανες πέρσι που είχες το ταχύτερο μονοθέσιο. Τι θα κερδίσει η Μακλάρεν όταν ξέρει ότι κορυφή δε πιάνει? Να κερδίσει τις μικρότερες ομάδες? Έλεος. Σκέψου τα εξής:
-
Κινδυνεύει να ψάχνει τα μονοθέσιά της στη εκκίνηση όσο πιο πίσω βρίσκονται
-
Ξέρει και ο κούκος από πριν ότι θα είναι βαρυφορτομένοι άρα 2 εβδομάδες πριν οι άλλες ομάδες έχουν σκεφτεί τι στρατηγική να ακολουθήσουν για να τις κερδίσουν (ε ρε χαρά ο Μπριατορε)
-
Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο παρόλο που πάνε πιο μακρυά γιατί είναι γενικά αργοί....
Γενικά δε ρισκάρετε, και τους άλλους φυσικά δε τους χαλάει καθόλου.... εγώ θέλω έστω από περιέργεια να ρωτήσουν τον Ντένις, μια φορά, γιατί επιλέγουν να βάζουν πολλά καύσιμα για τον αγώνα....
Ο Κιμι έγραψε μέχρι και 1.30.3 και δε πιστεύω ότι ήταν άδειος.... το 1.30.3 θα του έδινε τη θέση του Μάσα στη εκκίνηση του αγώνα.....
-
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
............- Ξέρει και ο κούκος από πριν ότι θα είναι βαρυφορτομένοι άρα 2 εβδομάδες πριν οι άλλες ομάδες έχουν σκεφτεί τι στρατηγική να ακολουθήσουν για να τις κερδίσουν (ε ρε χαρά ο Μπριατορε)
.....
Εγω πάντως δεν ξέρω τίποτα! Ωρες είναι να μας επιτεθεί η Kimis...εεε...η Funis ήθελα να πω!
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
2. Ξέρει και ο κούκος από πριν ότι θα είναι βαρυφορτομένοι άρα 2 εβδομάδες πριν οι άλλες ομάδες έχουν σκεφτεί τι στρατηγική να ακολουθήσουν για να τις κερδίσουν (ε ρε χαρά ο Μπριατορε)Καλα ρε Νικο το ήξερες και δεν είπες τιποτα???
Edit:
Με προλαβε... Αν ειναι δυνατον!!
-
** Ferrari Hi-Res pictures - European GP**
http://www.greigmurray.dsl.pipex.com/Im ... rope06.rar
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
- Ξέρει και ο κούκος από πριν ότι θα είναι βαρυφορτομένοι άρα 2 εβδομάδες πριν οι άλλες ομάδες έχουν σκεφτεί τι στρατηγική να ακολουθήσουν για να τις κερδίσουν (ε ρε χαρά ο Μπριατορε)
Καλα ρε Νικο το ήξερες και δεν είπες τιποτα???
Edit:
Με προλαβε... Αν ειναι δυνατον!!
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Μπορείς να μου βρεις ένα πλεονέκτημα αυτής της στρατηγικής?Ποιος ειμαι εγω να σου βρω πλεονεκτημα? Υπαρχουν πολυ πιο αρμοδιοι απο μενα πιστεψε με...
Δεν ειναι τοσο απλο, τα στοιχεια απο τις δοκιμες αναλυονται διεξοδικα και υπαρχουν προγραμματα που εκτιμουν τι θα δωσει η καθε στρατηγικη.
Όταν δεν είσαι γρήγορος, ρισκάρεις. Δε κάνεις ότι έκανες πέρσι που είχες το ταχύτερο μονοθέσιο. Τι θα κερδίσει η Μακλάρεν όταν ξέρει ότι κορυφή δε πιάνει? Να κερδίσει τις μικρότερες ομάδες? Έλεος.
Συμφωνα με τα παραπανω δεδομενα, θα κερδισει το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα με βαση τις δυνατοτητες του μονοθεσιου. Αυτος ειναι ο στοχος και μαλλον δε θα επιτευχθει με κινησεις πανικου. Χθες πχ η στρατηγικη εβγαλε μετα απο καθε pitstop τον Kimi 6 δευτερα πισω απο τους ταχυτερους 2 πρωτους. Ο,τι καλυτερο για τις δυνατοτητες που ειχαν. Και φυσικα ανετα εμπρος απο bar fisi και ολους τους αλλους που τον απειλουσαν. Αυτο σαν παραδειγμα το λεω, δε σημαινει οτι αν δεν πετυχαινε θα ηταν απαραιτητα λαθος.
- Ξέρει και ο κούκος από πριν ότι θα είναι βαρυφορτομένοι άρα 2 εβδομάδες πριν οι άλλες ομάδες έχουν σκεφτεί τι στρατηγική να ακολουθήσουν για να τις κερδίσουν (ε ρε χαρά ο Μπριατορε)
Οπως ηξεραν πχ οτι ο Alonso θα ηταν βαρυτερος χθες...
Λες και οι ομαδες θα κανονισουν τη στρατηγικη τους μαντευοντας ποσους γυρους θα μεινει εξω ο Kimi. Μην υπολογιζοντας μαλιστα τον πολυ πιο αμεσο ανταγωνισμο το συγκεκριμενο ΣΚ (για Ferrari-Renault μιλαω)
- Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο παρόλο που πάνε πιο μακρυά γιατί είναι γενικά αργοί....
Απο πού το συμπεραινεις αυτο? Και ενω την ιδια στιγμη συμπεραινεις οτι αν δεν πηγαιναν τοσο μακρια θα υπηρχε περιπτωση **οντας γενικα αργοι **να διεκδηκησουν κατι καλυτερο?
Ο Κιμι έγραψε μέχρι και 1.30.3 και δε πιστεύω ότι ήταν άδειος.... το 1.30.3 θα του έδινε τη θέση του Μάσα στη εκκίνηση του αγώνα.....
Το 1.30.2 το εκανε οταν ηταν αδειος... Συνεπως δεν υπηρχε περιπτωση να ειχε τη θεση του Massa εκτος αν ηταν αρκετα ελαφρυτερος (οποτε θα την εχανε στανταρ στο 1ο pitstop αν οχι νωριτερα... Και ισως να εχανε και αλλες μπλεκοντας με κινηση οπως αλλοι χθες.
Γενικά δε ρισκάρετε, και τους άλλους φυσικά δε τους χαλάει καθόλου.... εγώ θέλω έστω από περιέργεια να ρωτήσουν τον Ντένις, μια φορά, γιατί επιλέγουν να βάζουν πολλά καύσιμα για τον αγώνα....
Τι να πω, φτασαμε στο σημειο να κανουμε υποδειξεις στη McLaren, α ρε forum που εχουμε...
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Ποιος ειμαι εγω να σου βρω πλεονεκτημα? Υπαρχουν πολυ πιο αρμοδιοι απο μενα πιστεψε με...
πρέπει ωστόσο να παραδεχτείς πως η ομάδα δεν έχει φαντασία... δε ρισκάρει.. δε παίζει με τη στρατηγική... κοιμάται!
Οπως ηξεραν πχ οτι ο Alonso θα ηταν βαρυτερος χθες...
Για τη Μακλάρεν λέω μόνο.....
Λες και οι ομαδες θα κανονισουν τη στρατηγικη τους μαντευοντας ποσους γυρους θα μεινει εξω ο Kimi. Μην υπολογιζοντας μαλιστα τον πολυ πιο αμεσο ανταγωνισμο το συγκεκριμενο ΣΚ (για Ferrari-Renault μιλαω)
εμ αυτό έλειπε... αφού όλος ο κόσμος ξέρει ότι οι Μακλάρεν θα πάνε.... μακριάαααααα
Απο πού το συμπεραινεις αυτο? Και ενω την ιδια στιγμη συμπεραινεις οτι αν δεν πηγαιναν τοσο μακρια θα υπηρχε περιπτωση **οντας γενικα αργοι **να διεκδηκησουν κατι καλυτερο?
χρειάζεται να σου πω παραδείγματα που κατώτερο μονοθέσιο κέρδισε καλές θέσεις λόγο της στρατηγικής που ακολούθησε? Hungary 2005 ΜΣ, 3 πιτ στοπ agrressive strategy..... 2 λέξεις που η Μακλάρεν δε γνωρίζει..... και ΝΑΙ τότε ρίσκαρε η Μακλάρεν με το Κιμι και κέρδισε! Αλλά ο ΜΣ αν ακολουθούσε στρατηγική Μακλάρεν... δε θα έβλεπε βάθρο!
Τι να πω, φτασαμε στο σημειο να κανουμε υποδειξεις στη McLaren, α ρε forum που εχουμε
κριτικάρω τη στρατηγική τους όπως έχω κάθε δικαίωμα να κάνω..... και φυσικά δε είμαι σε θέση να τους κάνω κάποια υπόδειξη. Εσείς όμως μπορείτε να τους στείλετε κανά e-mail μπας και διορθωθούν...
-
Θα πρέπει να διαχωρίσουμε την 'ιδεατή' από την πραγματοποιήσιμη στρατηγική.
Για κάθε μονοθέσιο υπάρχει μια δεδομένη τακτική που επιτρέπει την κάλυψη της απόστασης αγώνα στο βέλτιστο χρόνο. ΑΠό εκεί και πέρα μπορείς να αποκλίνεις είτε 2-3 γύρους πριν ή μετά, γνωρίζοντας φυσικά ότι αποκλίνεις από το θεωρητικά ιδανικό χρόνο, αλλά προσβλέπεις σε άλλα οφέλη όπως π.χ θέση στην εκκίνηση, πιθανότητα βροχής/SC, κίνηση, θέληση για μεταβολή τακτικής, κλπ.
Έχουμε λοιπόν τη Ferrari και τη Renault. Και οι δύο γνωρίζουν ότι η μεταξύ τους διαφορά σε ρυθμό είναι ελάχιστη, συνεπώς ξέρουν καλά ότι για να κερδίσουν έχουν μόνο ο ένας τον άλλον για αντίπαλο και δε θέλουν να μπλέξουν με αργότερους συνδυασμούς. Τι κάνουν λοιπόν; Αποκλίνουν από το ιδεατό για 2-3 γύρους λιγότερη βενζίνη προσβλέποντας στην pole, που θα δώσει τη δυνατότητα να δώσουν ρυθμό από την αρχή. Φυσικά μεταξύ τους είχαν διαφορά στην αρχική τακτική κατά 1-2 γύρους αλλά η γενική λογική είναι η ίδια.
Έστω ότι είσαι η Mclaren. Γνωρίζεις λοιπόν τα εξής:
- Σε ρυθμό είσαι πιο αργός από Ferrari και Renault, ενώ δύσκολα παίρνεις pole ακόμα και με ίδια καύσιμα, μιας και δεν έχεις τόσο καλή απόδοση στον 1 γύρο, απόρροια του ότι το μονοθέσιο είναι πολύ 'ευγενικό' στα λάστιχα του.
- Είσαι πολύ πιο γρήγορος σε ρυθμό από τις λοιπές Honda, BMW, κλπ.
Έχεις δύο δρόμους λοιπόν:
- Βάζεις 1-2 γύρους λιγότερα καύσιμα από Renault* (δηλαδή 1ο στοπ στον 15ο γύρο!), και χαλάς 2 σετ λάστιχα για να μπορέσεις να χτυπήσεις pole. Από εκεί και πέρα ναι μεν θα είσαι μπροστά, με σοβαρή πιθανότητα όμως να σε περάσει ο Alonso στην εκκίνηση, και με μια τακτική που αποκλίνει πολύ από το ιδεατό. Όταν μάλιστα μπεις για τον 1ο ανεφοδιασμό, θα είναι αρκετά νωρίς και ρισκάρεις να βρεθείς ακριβώς μέσα στο 'γκρουπ' της 4ης-5ης θέσης για 3-4 γύρους, 'ξεφτιλίζοντας' έτσι το πλεονέκτημα του πολύ γρήγορου outlap που θα σου έδιναν τα φρέσκα λάστιχα.
Αξίζει να σημειώσουμε εδώ ότι ακόμα και με τακτική Alonso/MS, κόλλησαν για λίγο πίσω από τον JB. Η λογική λέει ότι χωρίς το SC, με τις διαφορές να ανοίγουν για 2-3 γύρους παραπάνω, κάποιος που θα έμπαινε 2 γύρους νωρίτερα από τον FA ίσως κόλλαγε γερά στο Button.
- Βάζεις 3-4 γύρους παραπάνω καύσιμα. Το αρνητικό είναι ότι ξεγράφεις εντελώς την pole, και ότι ρισκάρεις να σε περάσουν τίποτα Honda ή BMW στα δοκιμαστικά. Ακόμα κι αν γίνει αυτό όμως, ξέρεις ότι στον αγώνα θα τις περάσεις οπωσδήποτε(όπως έγινε στην Imola). Στην περίπτωση όμως που δε σε απασχολήσουν αργότεροι συνδυασμοί μπορείς με λίγη τύχη να ελπίζεις σε κάποιο podium(και ο Kimi δεν ήταν ΤΟΣΟ μακριά από τον Massa μετά το 2ο στοπ). Θα αρκούσε μάλιστα μια γερή καθυστέρηση κάποιου εκ των 3 πρωτοπόρων στο 1ο στοπ(που η πιθανότητα κίνησης στην έξοδο είναι μεγαλύτερη) ώστε να τον περάσει ο Kimi, και μετά ποιός ξέρει;
Συγχωρέστε με για τη φλυαρία απλώς πάντα γούσταρα την 'αποκρυπτογράφηση' του αγώνα μέσω του γυρολογίου. Πιστεύω επίσης ότι δεν κολλάνε μπρίκια στη Mclaren, και έχουν λόγω που ακολουθούν την τακτική που ακολουθούν. Αν η Michelin στον άλλο αγώνα τους δώσει λάστιχο με άλλα χαρακτηριστικά φθοράς, ή κρίνουν ότι γενικά είναι πιο ανταγωνιστικοί σε ρυθμό ίσως δοκιμάσουν κάτι άλλο.
*Σημείωση. Μην κρίνουμε τα φορτία καυσίμου των δοκιμαστικών από το πότε μπήκαν οι οδηγοί στον 1ο ανεφοδιασμό, διότι πρέπει να προσθέσουμε και το fuel allocation των δοκιμών. Π.χ ο Kimi μπορεί να μπήκε 5 γύρους μετά τον MS, αλλά στην πραγματικότητα είχε 4 γύρους παραπάνω όταν έκανε την προσπάθεια του.
-
Helllenic αυτά που λες εσύ είναι η θεωρία... και αν θες την άποψή μου, κάθε ομάδα έχει τις δικές τις θεωρίες. Η ρενώ ήθελε pole για να αποφύγει κάποιο χτύπημα στη εκκίνηση..... η φεράρι έλεγε πως την ενδιαφέρει περισσότερο ο αγώνας και όχι η pole και η μακλάρεν ένας θεός ξέρει τι.... οπότε αυτό που λες δεν έχει πρακτική αξία αλλά μόνο θεωρητική.
Θα πω μόνο ένα, οι κατώτεροι συνδιασμοί κατά την άποψή μου έχουν το μεγαλύτερο λόγο να ρισκάρουν αφού δε θα τους κράξει κανείς διότι είναι ούτως ή άλλως αργοί. Να πει κάποιος ότι είμαι υπερβολικός? Ε όχι, δεν είμαι όταν αυτό που κάνει η Μακλάρεν το κάνει συνέχεια και έχει καταντήσει βαρετή όσο δε πάει άλλο. Πότε ήταν η τελευταία φορά που η Μακλάρεν έκανε παραπάνω πιτ στοπ από Φεράρι / Ρενώ? Θυμάται κανείς?.....
Αυτά
-
α και άλλο ένα..... πότε θυμάστε η μακλάρεν να αλλάζει στρατηγική μέσα στον αγώνα? Η φεράρι στη Γαλλία το έκανε και κέρδισε..... ρίσκαρε.... οκ όμως είχε και πολύ γρήγορο μονοθέσιο.... αλλά ρε παιδιά και η Μακλάρεν πέρσι το είχε και πάντα ήταν φορτωμένη με καύσιμα..... δε τη κατηγορώ για πέρσι... αλλά φέτος κάνει μεγάλα λάθη στη στρατηγική..... κοιμάται!
-
-
Προσωπικά με εξέπλειξε ευχάριστα η απόδοση του πακέτου Ferrari-Bridge. Το γεγονός ότι ο MS πήρε τον αγώνα οφείλεται ίσως και στην πολύ συντηριτική τακτική για τα ελαστικά.
Πάντως αν με 39 βαθμούς στο οδόστρωμα είχαν πολύ σκληρά ελαστικά οι Renault και McLaren (κατά δήλωση Michelin) τότε αν έπιανε ένα ψιλόβροχο και είμασταν -10 βαθμούς τι θα κάνανε?? Θα άνοιγαν τα BBQ για να ζεσταθεί η πίστα?
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Θα πω μόνο ένα, οι κατώτεροι συνδιασμοί κατά την άποψή μου έχουν το μεγαλύτερο λόγο να ρισκάρουν αφού δε θα τους κράξει κανείς διότι είναι ούτως ή άλλως αργοί. Να πει κάποιος ότι είμαι υπερβολικός? Ε όχι, δεν είμαι όταν αυτό που κάνει η Μακλάρεν το κάνει συνέχεια και έχει καταντήσει βαρετή όσο δε πάει άλλο. Πότε ήταν η τελευταία φορά που η Μακλάρεν έκανε παραπάνω πιτ στοπ από Φεράρι / Ρενώ? Θυμάται κανείς?.....
Αυτά
Ναι όμως η στρατηγική με παραπάνω pit stop προϋποθέτει μονοθέσιο ικανό να την εκμεταλλευτεί, δηλ. να είναι μονίμως στο όριο. Δεν ξέρω αν η McLaren έχει τέτοιο μονοθέσιο. Συν τοις άλλοις, στρατηγική με 3 pit stop είναι πολύ επικίνδυνη με τόση συχνή είσοδο SC τελευταία... οι όποια διαφορά που πιθανόν έχεις κάνει μηδενίζεται.
Εγώ νομίζω ότι όντως ρισκάρουν στην McLaren, και το ρίσκο που παίρνουν είναι να υιοθετούν στρατηγική διαφορετική των πρωτοπόρων: Και δεδομένων των παραπάνω, αυτή είναι είτε με 1 pit stop λιγότερο ή με μεγάλο 1ο stint.
-
Να ρωτήσω κάτι με όλο το θάρρος;
Δε νομίζετε πως ξέρουμε πολύ λίγα για να μπορούμε να κρίνουμε και να κατακρίνουμε την τακτική των ομάδων;
Αυτοί ξέρουν ότι τα ελαστικά τους αποδίδουν καλύτερα μεταξύ 14 και 16,37 γύρου κάτι που σε συνδυασμό με την παρούσα θερμοκρασία και τις υποτιθέμενες κινήσεις των αντιπάλων σημαίνει ότι είναι αποδοτικότερο να κάνουν πιτ-στοπ στον Χ γύρο.
Αυτά που λέμε μου φαίνονται λίγο προπονητηλίκια του καφενείου...
Ελπίζω να μην παρεξηγηθώ, έτσι;
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Εγώ νομίζω ότι όντως ρισκάρουν στην McLaren, και το ρίσκο που παίρνουν είναι να υιοθετούν στρατηγική διαφορετική των πρωτοπόρων: Και δεδομένων των παραπάνω, αυτή είναι είτε με 1 pit stop λιγότερο ή με μεγάλο 1ο stint.
όταν η ίδια στρατηγική επαναλαμβάνεται σε κάθε αγώνα... δε μπορεί να θεωρηθεί ρίσκο...
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Εγώ νομίζω ότι όντως ρισκάρουν στην McLaren, και το ρίσκο που παίρνουν είναι να υιοθετούν στρατηγική διαφορετική των πρωτοπόρων: Και δεδομένων των παραπάνω, αυτή είναι είτε με 1 pit stop λιγότερο ή με μεγάλο 1ο stint.
όταν η ίδια στρατηγική επαναλαμβάνεται σε κάθε αγώνα... δε μπορεί να θεωρηθεί ρίσκο...
Ναι εντάξει αυτό. Εγώ εννοώ το ρίσκο της μόνιμης διαφοροποίησης από τους άλλους. Εφόσον η διαφορά στη δυναμική των ομάδων δεν αλλάζει, το ρίσκο τους παραμένει προς την ίδια κατεύθυνση. Δεν παύει όμως να είναι σχετικό ρίσκο, γιατί με όμοια στρατηγική είναι από χέρι χαμένοι.
-
Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
Διαρωτηθηκατε ποτέ, πότε καποιος οδηγος (απο τα μεγαλα ονοματα) σβουριξε σε καποια στροφη η εκανε καποιο αλλο λαθος?
Αυτο τι σημαινει? Οτι ολοι ειναι τοσο φοβεροι και τρομεροι και δουλευουν σαν καλοκουρδισμενες μηχανες ή επειδη τα αυτοκινητα τους τους βοηθανε και τους συγχωρουν(διορθωνουν) καποια απο αυτα δεν γινονται πλεον λαθη ?
Παντως ο Σουμαχερ, το σβουριξε στην Αυστραλια σε μια προσπαθεια να κινηθει σε ρυθμο αντιστοιχο με τα ρενω. (Πραγμα που ειχε καταφερει και το ειχε αναφερει και ο Hellenic Tifosi-ισως τελικα πρελουδιο των τελευταιων εμφανισεων...)
Εκ των υστερων βεβαια ο σχολιασμος μιας πραγματικοτητας που δεν θα επρεπε τελικα να μας ξαφνιασει...
Και ενας πειραματισμος εκ των προτερων , το σερι μη εγκαταλειψεων για τον νεαρο Ιβηρα θα σταματησει.(?)και φετος δειχνουν τα πραγματα οτι καποιος θα ειναι σε αποσταση να εκμεταλλευτει το στραβοπατημα...
(Η χρόνια παρατηρηση-μιμηση(?) κανει ακομα και τα ποντικια νευρωτικα)
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Θα πω μόνο ένα, οι κατώτεροι συνδιασμοί κατά την άποψή μου έχουν το μεγαλύτερο λόγο να ρισκάρουν αφού δε θα τους κράξει κανείς διότι είναι ούτως ή άλλως αργοί. Να πει κάποιος ότι είμαι υπερβολικός? Ε όχι, δεν είμαι όταν αυτό που κάνει η Μακλάρεν το κάνει συνέχεια και έχει καταντήσει βαρετή όσο δε πάει άλλο. Πότε ήταν η τελευταία φορά που η Μακλάρεν έκανε παραπάνω πιτ στοπ από Φεράρι / Ρενώ? Θυμάται κανείς?.....
Αυτά
Ναι όμως η στρατηγική με παραπάνω pit stop προϋποθέτει μονοθέσιο ικανό να την εκμεταλλευτεί, δηλ. να είναι μονίμως στο όριο. Δεν ξέρω αν η McLaren έχει τέτοιο μονοθέσιο. Συν τοις άλλοις, στρατηγική με 3 pit stop είναι πολύ επικίνδυνη με τόση συχνή είσοδο SC τελευταία... οι όποια διαφορά που πιθανόν έχεις κάνει μηδενίζεται.
Εγώ νομίζω ότι όντως ρισκάρουν στην McLaren, και το ρίσκο που παίρνουν είναι να υιοθετούν στρατηγική διαφορετική των πρωτοπόρων: Και δεδομένων των παραπάνω, αυτή είναι είτε με 1 pit stop λιγότερο ή με μεγάλο 1ο stint.
Πιο πολυ θα ελεγα (με κινδυνο να αρχισουν παλι οι φωνες) θελει ΟΔΗΓΟ ικανο να το εκμεταλλευτει. Στη ΜακΛαρεν λενε οτι τον εχουν. Αρα;
Για το SC υπαρχει και αντιλογος. Μπορει να βολεψει και σε καποια φαση να μπορεσεις να το γυρισεις σε 2 στοπ χωρις να εχεις χασει τα οφελη της στρατηγικης των 3. Τι θελω να πω; Οτι το απροβλεπτο ειναι απροβλεπτο. Αλλωστε τα μακριά στιντ της ΜακΛαρεν στο απροβλεπτο αποσκοπουν (να συμβει κατι απροοπτο στους 5 γυρους μεταξυ των πιτ-στοπ των πρωτων και το δικο τους) κατα βαση.
πχ η τακτικη στο Ρινγκ εδινε νικη σε περιπτωση βροχης στους γυρους μεταξυ 40 και 45, αλλα μονο τοτε.
Επίσημο thread:GP Ευρώπης-Nurburgring