-
Σήμερα μου κόλλησε (κλειστός δυστυχώς) ο θερμοστάτης στο αυτοκίνητο,καί τα νερά έβρασαν και χύθηκαν,ενώ μάλλον έχει αρχίσει να ρετάρει ο κινητήρας.
Δέν το έψαξα βέβαια περισσότερο,για να τόν βάλω μπρός να τόν δουλέψω να σιγουρευτώ (μέ ΕΛΠΑ φορτωμένος πήγα στο συνεργείο) αλλά μάλλον έχει κάψει φλάντζα κεφαλής (τουλάχιστον)Το θέμα όμως που έχω για να συζητήσουμε,είναι το τί συμβαίνει με τούς θερμοστάτες που κυκλοφορούνε στό εμπόρειο.
Αυτός είναι ο έκτος (ή έβδομος ή όγδοος-δυστυχώς έχω χάσει τόν λογαριασμό) που μου βγαίνει άχρηστος (όλοι οι προηγούμενοι κολλούσανε ανοιχτοί πάντως καί δέν πάθαινα ζημιές),ενώ όλοι τους προέρχονται από διαφορετικές χώρες κατασκευής καί εταιρίες.
Σήμερα μιλώντας με τόν μηχανικό μου,μού είπε ότι,οι περισσότεροι θερμοστάτες που έχει αλλάξει (ακόμα και στό δικό του το ΒΧ) έχουνε τέτοιου είδους προβλήματα.
Αλλοι κολλάνε ανοιχτοί,αλλοι κλειστοίΠερισσότερο το άνοιξα αυτό το θέμα για να τό έχουμε όλοι μας στο μυαλό μας πάντως,παρά για να λύσουμε το πρόβλημα.Παρόλα αυτά,μπορούμε όσοι θέλουμε να το συζητήσουμε
Εγώ σκέφτομαι να τόν καταργήσω εντελώς για όλους τους θερινούς μήνες,καί μόνο στήν βαρυχειμωνιά να τόν βάζω
-
Σήμερα μου κόλλησε (κλειστός δυστυχώς) ο θερμοστάτης στο αυτοκίνητο,καί τα νερά έβρασαν και χύθηκαν,ενώ μάλλον έχει αρχίσει να ρετάρει ο κινητήρας.
Δέν το έψαξα βέβαια περισσότερο,για να τόν βάλω μπρός να τόν δουλέψω να σιγουρευτώ (μέ ΕΛΠΑ φορτωμένος πήγα στο συνεργείο) αλλά μάλλον έχει κάψει φλάντζα κεφαλής (τουλάχιστον)Το θέμα όμως που έχω για να συζητήσουμε,είναι το τί συμβαίνει με τούς θερμοστάτες που κυκλοφορούνε στό εμπόρειο.
Αυτός είναι ο έκτος (ή έβδομος ή όγδοος-δυστυχώς έχω χάσει τόν λογαριασμό) που μου βγαίνει άχρηστος (όλοι οι προηγούμενοι κολλούσανε ανοιχτοί πάντως καί δέν πάθαινα ζημιές),ενώ όλοι τους προέρχονται από διαφορετικές χώρες κατασκευής καί εταιρίες.
Σήμερα μιλώντας με τόν μηχανικό μου,μού είπε ότι,οι περισσότεροι θερμοστάτες που έχει αλλάξει (ακόμα και στό δικό του το ΒΧ) έχουνε τέτοιου είδους προβλήματα.
Αλλοι κολλάνε ανοιχτοί,αλλοι κλειστοίΠερισσότερο το άνοιξα αυτό το θέμα για να τό έχουμε όλοι μας στο μυαλό μας πάντως,παρά για να λύσουμε το πρόβλημα.Παρόλα αυτά,μπορούμε όσοι θέλουμε να το συζητήσουμε
Εγώ σκέφτομαι να τόν καταργήσω εντελώς για όλους τους θερινούς μήνες,καί μόνο στήν βαρυχειμωνιά να τόν βάζω
-
Σήμερα μου κόλλησε (κλειστός δυστυχώς) ο θερμοστάτης στο αυτοκίνητο,καί τα νερά έβρασαν και χύθηκαν,ενώ μάλλον έχει αρχίσει να ρετάρει ο κινητήρας.
Δέν το έψαξα βέβαια περισσότερο,για να τόν βάλω μπρός να τόν δουλέψω να σιγουρευτώ (μέ ΕΛΠΑ φορτωμένος πήγα στο συνεργείο) αλλά μάλλον έχει κάψει φλάντζα κεφαλής (τουλάχιστον)Το θέμα όμως που έχω για να συζητήσουμε,είναι το τί συμβαίνει με τούς θερμοστάτες που κυκλοφορούνε στό εμπόρειο.
Αυτός είναι ο έκτος (ή έβδομος ή όγδοος-δυστυχώς έχω χάσει τόν λογαριασμό) που μου βγαίνει άχρηστος (όλοι οι προηγούμενοι κολλούσανε ανοιχτοί πάντως καί δέν πάθαινα ζημιές),ενώ όλοι τους προέρχονται από διαφορετικές χώρες κατασκευής καί εταιρίες.
Σήμερα μιλώντας με τόν μηχανικό μου,μού είπε ότι,οι περισσότεροι θερμοστάτες που έχει αλλάξει (ακόμα και στό δικό του το ΒΧ) έχουνε τέτοιου είδους προβλήματα.
Αλλοι κολλάνε ανοιχτοί,αλλοι κλειστοίΠερισσότερο το άνοιξα αυτό το θέμα για να τό έχουμε όλοι μας στο μυαλό μας πάντως,παρά για να λύσουμε το πρόβλημα.Παρόλα αυτά,μπορούμε όσοι θέλουμε να το συζητήσουμε
Εγώ σκέφτομαι να τόν καταργήσω εντελώς για όλους τους θερινούς μήνες,καί μόνο στήν βαρυχειμωνιά να τόν βάζω
-
Αν επιτρέπεται σε τι αυτοκίνητο αναφέρεσαι;
Όχι τίποτα άλλο, αλλά αναρωτιέμαι γιατί δεν έχω ακούσει κάτι αντίστοιχο π.χ. για ιαπωνικά αυτοκίνητα. Αυτά τι θερμοστάτες χρησιμοποιούν; -
Το δικό μου είναι ένα όπελ καντέτ φίλε aserf,αλλά από τα λεγόμενα του μηχανικού μου σήμερα (θα το συζητήσω εκτενέστερα πιστεύω τήν δευτέρα) κατάλαβα ότι δέν έχει σχέση η μάρκα του αυτοκινήτου,μιάς και -μάλλον- οι θερμοστάτες είναι φασόν
-
'Φασόν' ναι, αλλά μήπως είναι συγκεκριμένο εργοστάσιο που τους παράγει;
Τουλάχιστον να περιορίσουμε τους 'υπόπτους'.
-
Μια και το ανέφερες έχω ΔΥΟ ερωτήσεις προς τους τεχνοκράτες του forum...
α) Ο θερμοστάτης είναι μηχανικός και λειτουργεί με κερί (δεν αστιεύομαι)
που λιώνει πχ στους 180C και διαστέλλεται ανοίγωντας με άξονα την βαλβίδα.
Μπορεί να κολλήσει ανοιχτός αλλά είναι σχεδόν απίθανο να κολλήσει κλειστός
εκτός αν σπάσει και χυθεί κερί (πάλι σχετικά απίθανο).Πως την πάτησες εσύ? Μήπως καμια αντλία ?
Η ερώτηση
β) Τα 'μοντέρνα' αυτοκίνητα έχουν ηχητική ένδειξη ότι το αμάξι έχει
κατατσουρουφλιστεί (να το πώ λαϊκά)?Έχει το αυτοκίνητό σας ηχητική ένδειξη για υπερθέρμανση?. Αν ναί, ποιό μοντέλο έχετε?
-
Εδώ είναι η ουσιά τού θέματος.
Οτι ο μηχανικός μου,μου λέει ότι δέν έχει μείνει εταιρία κατασκευής καί χώρα,που να μήν έχει δοκιμάσει και να αποδείχτεικε ότι οι θερμοστάτες τους ήτανε αξιόπιστοι
Οσοι έχετε πάντως προγραμματισμένη επίσκεψη σέ συνεργείο,άμα θυμηθείτε,κάντε μία ερώτηση στούς μηχανικούς σας,και ότι ακούσετε άς το γράψετε εδώ -
zardoz
αντλία νερού έχω αλλάξει πρίν πέντε-έξι μήνες
κολλάρα όλα αλλαγμένα με καινούρια
ψυγείο καινούριο πέρισυ
ψυγείο καλοριφέρ καινούριο πέρισυ -
Λοιπον εγω εχω ενα Punto Gt και παρολο που ευτυχως εως τωρα δεν αντιμετωπισα προβλημα με τον θερμοστατη η με τις θερμοκρασιες εν γενει,ο μηχανικος μου εχει κανει μια μικρη τρυπα πανω στον θερμοστατη ετσι ωστε παντα να διαφευγει νερο στο κυκλωμα.Αν θελετε μπορω να ρωτησω λεπτομερειες για τον ακριβη ρολο αυτης της πατεντας.Παντως φανταζομα οτι και να κολλησει κλειστος δεν κινδυνευεις απο φλατζα η με υπερθερμανση με αυτον τον τροπο.
-
'Κυνηγε' περαστικά στον Όπελο.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Το θέμα όμως που έχω για να συζητήσουμε,είναι το τί συμβαίνει με τούς θερμοστάτες που κυκλοφορούνε στό εμπόρειο.
Αυτός είναι ο έκτος (ή έβδομος ή όγδοος-δυστυχώς έχω χάσει τόν λογαριασμό) που μου βγαίνει άχρηστος (όλοι οι προηγούμενοι κολλούσανε ανοιχτοί πάντως καί δέν πάθαινα ζημιές),ενώ όλοι τους προέρχονται από διαφορετικές χώρες κατασκευής καί εταιρίες.
Σήμερα μιλώντας με τόν μηχανικό μου,μού είπε ότι,οι περισσότεροι θερμοστάτες που έχει αλλάξει (ακόμα και στό δικό του το ΒΧ) έχουνε τέτοιου είδους προβλήματα.
Αλλοι κολλάνε ανοιχτοί,αλλοι κλειστοίΕίσαι πολύ γκαντέμης, νομίζω ότι εδώ και πάρα πολλά χρόνια κανένας δεν φτιάχνει θερμοστάτες που κολλάνε κλειστοί, τι μάρκα ήταν αυτός που κόλλησε; Επίσης οι θερμοστάτες έχουν μια τρύπα με μια μικρή μπίλια για εξαέρωση (σαν αυτή που φτιάχνει ο άλλος) - καλά που τους βρίσκετε αυτούς τους θερμοστάτες, σε ξεχασμένο χωριό στην Ινδία;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το θέμα όμως που έχω για να συζητήσουμε,είναι το τί συμβαίνει με τούς θερμοστάτες που κυκλοφορούνε στό εμπόρειο.
Αυτός είναι ο έκτος (ή έβδομος ή όγδοος-δυστυχώς έχω χάσει τόν λογαριασμό) που μου βγαίνει άχρηστος (όλοι οι προηγούμενοι κολλούσανε ανοιχτοί πάντως καί δέν πάθαινα ζημιές),ενώ όλοι τους προέρχονται από διαφορετικές χώρες κατασκευής καί εταιρίες.
Σήμερα μιλώντας με τόν μηχανικό μου,μού είπε ότι,οι περισσότεροι θερμοστάτες που έχει αλλάξει (ακόμα και στό δικό του το ΒΧ) έχουνε τέτοιου είδους προβλήματα.
Αλλοι κολλάνε ανοιχτοί,αλλοι κλειστοίΕίσαι πολύ γκαντέμης, νομίζω ότι εδώ και πάρα πολλά χρόνια κανένας δεν φτιάχνει θερμοστάτες που κολλάνε κλειστοί, τι μάρκα ήταν αυτός που κόλλησε; Επίσης οι θερμοστάτες έχουν μια τρύπα με μια μικρή μπίλια για εξαέρωση (σαν αυτή που φτιάχνει ο άλλος) - καλά που τους βρίσκετε αυτούς τους θερμοστάτες, σε ξεχασμένο χωριό στην Ινδία;
Στα Nissan κολλανε κλειστοί και αποχαιρετάς την κυλινδροκεφαλή σε κάποιες περιπτώσεις εκτός από την φλάντζα. Συνήθως όμως ζημιά στη φλάντζα παθαίνεις όταν για κάποιο λόγο μείνει από νερά το αυτοκίνητο και πάει η θερμοκρασία στα ύψη. Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ λοιπόν να κυκλοφορούν αυτοκίνητα χωρίς ένδειξη θερμοκρασίας...
-
Καλύτερα να έχει ΚΑΙ λαμπάκι γιατί πολλοί δεν κοιτάνε τη βελόνα του δείκτη θερμοκρασίας. Φυσικά ο δείκτης θα σε προειδοποιήσει αρκετά πριν εμφανιστεί το πρόβλημα αλλά πρέπει να τον παρακολουθείς.
-
`Οντως, η παρακαλούθηση είναι το δύσκολο κομμάτι, θυμάμαι κάποτε στο Autobianchi που είχε πρόβλημα η ασφάλεια του βεντυλατέρ και κοιτάω μια στιγμή και ήταν τέρμα πάνω η θερμοκρασία! Σκυλί πάντως, σκυλί
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Στα Nissan κολλανε κλειστοί...Έχεις δίκιο, το έψαξα και βρήκα ότι ακόμα χρησιμοποιούνται θερμοστάτες που κολλάνε κλειστοί (όταν χάσουν το κερί). Νόμιζα ότι δεν υπήρχαν πια τέτοιοι θερμοστάτες και ότι όλοι ήταν fail-safe (αν υπερθερμανθούν κολλάνε ανοικτοί και δεν δουλεύουν). Αν κάνει ο 'ασφαλής' θερμοστάτης 10 ευρώ, πόσο θα κάνει ο απλός;
A fail-safe thermostat device (19) for a vehicle cooling system includes a main spring (40) and a valve assembly (37) disposed on an end portion of the main spring (40). A spring retainer (30) is affixed to a thermal actuator (32) and bonded to a poppet valve portion (34) by an eutectic alloy interface (36). A fail-safe spring (38) is compressively disposed between the spring retainer (30) and the poppet valve portion (34). When an engine temperature reaches a value greater than a pre-determined maximum engine operating temperature, the eutectic alloy interface (36) degrades. The compressive force stored in the fail-safe spring (38) overcomes a shear strength associated with the degraded eutectic alloy interface (36) and is sufficiently greater than a tensile force exerted by the main spring (40) on the poppet valve assembly (37). The fail-safe spring (38) then actuates to compress the main spring (40), opening the fail-safe thermostat device (19). This allows coolant to flow freely through the vehicular cooling system, preventing engine damage.
(Η ροή του ψυκτικού μπορεί να είναι ανάποδα σε ορισμένα αυτοκίνητα).Επίσης
http://www.motoradusa.com/products/failsafethermo/index.html -
HUNTER
Καλα σου ειπα εγω στο αλλο thread να παρεις κανενα θερμοστατη της προκοπης... -
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
HUNTER
Καλα σου ειπα εγω στο αλλο thread να παρεις κανενα θερμοστατη της προκοπης...Το Κουίζ:
-Λέξη ταμπού με δέκα γράμματα,αρχίζει απο 'θε' καί τελειώνει 'ρμοστάτης'
θα τόν καταργήσω εντελώς Νίκο.Θα τόν βάζω Δεκ/Ιαν/Φεβρ (καί άμα),καί τέλος.
-
Αν έχεις το παλιό θερμοστάτη (για ενθύμιο) βεβαιώσου ότι αυτό ήταν το πρόβλημα. Βράσε σε μια κατσαρόλα νερό - όχι φαγητού, λίγο δύσκολο να βρεις - και βάλε μέσα το θερμοστάτη.
Παλιά έβαζα το καλοκαίρι 70 βαθμών θερμοστάτη και το χειμώνα 85 βαθμών αλλά τώρα δεν είναι πια της μόδας αυτό. Επειδή τρέχεις το αυτοκίνητο είναι απαραίτητο να έχεις χαμηλό θερμοστάτη. Επίσης να βάλεις ένα διακοπτάκι για να μένει συνέχεια ανοικτό το ηλεκτρικό βεντιλατέρ ψύξης συνέχεια στη πίστα.
Αν το σύστημα ψύξης του αυτοκινήτου είναι δυνατό και δεν ζεσταίνεται (υπερθερμαίνεται) το αυτοκίνητο το καλοκαίρι μπορείς να έχεις σκέτο (όχι έτοιμο αλλά σκέτο) αντιπηκτικό. Θα έχει μειωμένη ικανότητα ψύξης αλλά επειδή βράζει πολύ ψηλά δεν θα έχεις θαλάμους ατμού από τοπική υπερθέρμανση στη κεφαλή ή στα χιτώνια. Πολλοί όταν τρέχουν τα αυτοκίνητά τους έχουν παρόμοια προβλήματα και το κάνουν αυτό. Αν δεν έχεις τέτοια προβλήματα αλλά μόνο ζεσταίνεται πολύ, το καλοκαίρι μπορείς να έχεις σκέτο νερό με water wetter που δίνει μέγιστη ικανότητα ψύξης. Θέλει ψάξιμο.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
HUNTER
Καλα σου ειπα εγω στο αλλο thread να παρεις κανενα θερμοστατη της προκοπης...Το Κουίζ:
-Λέξη ταμπού με δέκα γράμματα,αρχίζει απο 'θε' καί τελειώνει 'ρμοστάτης'
θα τόν καταργήσω εντελώς Νίκο.Θα τόν βάζω Δεκ/Ιαν/Φεβρ (καί άμα),καί τέλος.
Μην τον καταργησεις!
Οπως σου ειχα πει, ειχα πριν το Focus μια Ascona B 2λιτρη και ανεβαζε θερμοκρασια σε σημειο να συμπληρωνω νερο 1 λιτρο στις 5 μερες.
Ο τοτε μηχανικος εβγαλε τελειως το θερμοστατη και το πηγαμε μια βολτα ''στα αυτια'' μεχρι το Ρυσιο για να το δοκιμασουμε.
Καθως γυρνουσαμε, το ρελαντι δεν κατεβαινε με τιποτε κατω απο τις 2000 σαλ.
Παμε κατευθειαν σε καρμπυρατερτζη και βλεπουμε τους υδρογονανθρακες στα υψη.
Αναγκαστηκε να ανοιξει το καπακι και ειδαμε το πιστονι απο τον κυλινδρο 4 να ειναι λιωμενο!!!
Μου αλλαξε πιστονι (χωρις χρεωση) και ξαναβαλαμε θερμοστατη πιο χαμηλης θερμοκρασιας ανοιγματος (παραλληλα εκανα και ενα καινουριο 3στηλο ψυγειο) και απο τοτε μεχρι που του βαρεσε μπιελα ο αδερφος μου (μετα απο καπου 50000χλμ) ολα ηταν μια χαρα.
Βαλε ενα σωστο θερμοστατη απλα πιο χαμηλης θερμοκρασιας ανοιγματος.
Του θερμοστάτη το κάγκελο