-
Καταρχήν να σας χαιρετήσω όλους καθώς γράφω για πρώτη φορά (ήδη μέλος εδώ και καιρό όπως είδατε και 'σας' διαβάζω σχεδόν καθημερινά).
Αν είδα σωστά δεν υπάρχει αντίστοιχο θέμα και νομίζω είναι στη σωστή ενότητα... Σας γράφω λοιπόν τις εντυπώσεις μου μετά από 17.000 χλμ. με μια 520 2.2 Ε60 καινούργια (2200 κυβικά εκ. 170 ίπποι, εξακύλινδρος σε σειρά με διπλό βάνος). Λοιπόν το αυτοκίνητο 'στρώθηκε' σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή για τα πρώτα 5.000 χιλ. (όχι πάνω από 4.000 στροφές κλπ.) Αν και είναι βαρύ, σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις δεν το δείχνει και επιταχύνει άνετα, γρήγορα και κυρίως αθόρυβα ή όταν ακούγεται με 'σωστό' θόρυβο, μάλλον ήχο! Ο εξακύλινδρος σε σειρά είναι όντως εκπληκτικός, χωρίς τον παραμικρό κραδασμό, με φοβερό ήχο (όταν ακούγεται), ανεβάζει πανέυκολα στροφές και χωρίς να το καταλάβεις 'πιάνεις' κόκκινο και με κατανάλωση μικτή σύμφωνα με τον υπολογιστή περίπου στα 11 λ/100 χιλ. Βέβαια σχεδόν όλα τα χιλιόμετρα έγιναν εκτός πόλης. Το στήσιμο στο δρόμο (κράτημα κλπ.) καταπληκτικό με ένα τιμόνι όσο βαρύ χρειάζεται αλλά με έντονη «πληροφόρηση» και με φοβερά φρένα (τέσσερα αεριζόμενα δισκόφρενα).
Μέχρι στιγμής το μόνο που κάπως με ανησύχησε είναι η κατανάλωση λαδιού που κυμάνθηκε σε 0,1 λ/1000 χιλ. Πάντως όπως μου είπαν από το συνεργείο, πρέπει να το 'σκίσω' λίγο και δεν θα έχω πρόβλημα αν και αυτή η κατανάλωση είναι εντελώς αποδεκτή και κυρίως για εξακύλινδρο που έχει χωρητικότητα μαζί με το φίλτρο σχεδόν 7 λίτρα. Δηλαδή είχα κατανάλωση λαδιού μισό λίτρο ανά 5.000 χιλ.
Υ.Γ. μειονέκτημα οι πολύ βαριές πόρτες σε σημείο που όταν είναι σε κεκλιμένο έδαφος, από τη μια πλευρά να δυσκολεύεσαι πολύ να την ανοίξεις για να βγεις!!! -
Καταρχήν να σας χαιρετήσω όλους καθώς γράφω για πρώτη φορά (ήδη μέλος εδώ και καιρό όπως είδατε και 'σας' διαβάζω σχεδόν καθημερινά).
Αν είδα σωστά δεν υπάρχει αντίστοιχο θέμα και νομίζω είναι στη σωστή ενότητα... Σας γράφω λοιπόν τις εντυπώσεις μου μετά από 17.000 χλμ. με μια 520 2.2 Ε60 καινούργια (2200 κυβικά εκ. 170 ίπποι, εξακύλινδρος σε σειρά με διπλό βάνος). Λοιπόν το αυτοκίνητο 'στρώθηκε' σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή για τα πρώτα 5.000 χιλ. (όχι πάνω από 4.000 στροφές κλπ.) Αν και είναι βαρύ, σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις δεν το δείχνει και επιταχύνει άνετα, γρήγορα και κυρίως αθόρυβα ή όταν ακούγεται με 'σωστό' θόρυβο, μάλλον ήχο! Ο εξακύλινδρος σε σειρά είναι όντως εκπληκτικός, χωρίς τον παραμικρό κραδασμό, με φοβερό ήχο (όταν ακούγεται), ανεβάζει πανέυκολα στροφές και χωρίς να το καταλάβεις 'πιάνεις' κόκκινο και με κατανάλωση μικτή σύμφωνα με τον υπολογιστή περίπου στα 11 λ/100 χιλ. Βέβαια σχεδόν όλα τα χιλιόμετρα έγιναν εκτός πόλης. Το στήσιμο στο δρόμο (κράτημα κλπ.) καταπληκτικό με ένα τιμόνι όσο βαρύ χρειάζεται αλλά με έντονη «πληροφόρηση» και με φοβερά φρένα (τέσσερα αεριζόμενα δισκόφρενα).
Μέχρι στιγμής το μόνο που κάπως με ανησύχησε είναι η κατανάλωση λαδιού που κυμάνθηκε σε 0,1 λ/1000 χιλ. Πάντως όπως μου είπαν από το συνεργείο, πρέπει να το 'σκίσω' λίγο και δεν θα έχω πρόβλημα αν και αυτή η κατανάλωση είναι εντελώς αποδεκτή και κυρίως για εξακύλινδρο που έχει χωρητικότητα μαζί με το φίλτρο σχεδόν 7 λίτρα. Δηλαδή είχα κατανάλωση λαδιού μισό λίτρο ανά 5.000 χιλ.
Υ.Γ. μειονέκτημα οι πολύ βαριές πόρτες σε σημείο που όταν είναι σε κεκλιμένο έδαφος, από τη μια πλευρά να δυσκολεύεσαι πολύ να την ανοίξεις για να βγεις!!! -
Καταρχήν να σας χαιρετήσω όλους καθώς γράφω για πρώτη φορά (ήδη μέλος εδώ και καιρό όπως είδατε και 'σας' διαβάζω σχεδόν καθημερινά).
Αν είδα σωστά δεν υπάρχει αντίστοιχο θέμα και νομίζω είναι στη σωστή ενότητα... Σας γράφω λοιπόν τις εντυπώσεις μου μετά από 17.000 χλμ. με μια 520 2.2 Ε60 καινούργια (2200 κυβικά εκ. 170 ίπποι, εξακύλινδρος σε σειρά με διπλό βάνος). Λοιπόν το αυτοκίνητο 'στρώθηκε' σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή για τα πρώτα 5.000 χιλ. (όχι πάνω από 4.000 στροφές κλπ.) Αν και είναι βαρύ, σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις δεν το δείχνει και επιταχύνει άνετα, γρήγορα και κυρίως αθόρυβα ή όταν ακούγεται με 'σωστό' θόρυβο, μάλλον ήχο! Ο εξακύλινδρος σε σειρά είναι όντως εκπληκτικός, χωρίς τον παραμικρό κραδασμό, με φοβερό ήχο (όταν ακούγεται), ανεβάζει πανέυκολα στροφές και χωρίς να το καταλάβεις 'πιάνεις' κόκκινο και με κατανάλωση μικτή σύμφωνα με τον υπολογιστή περίπου στα 11 λ/100 χιλ. Βέβαια σχεδόν όλα τα χιλιόμετρα έγιναν εκτός πόλης. Το στήσιμο στο δρόμο (κράτημα κλπ.) καταπληκτικό με ένα τιμόνι όσο βαρύ χρειάζεται αλλά με έντονη «πληροφόρηση» και με φοβερά φρένα (τέσσερα αεριζόμενα δισκόφρενα).
Μέχρι στιγμής το μόνο που κάπως με ανησύχησε είναι η κατανάλωση λαδιού που κυμάνθηκε σε 0,1 λ/1000 χιλ. Πάντως όπως μου είπαν από το συνεργείο, πρέπει να το 'σκίσω' λίγο και δεν θα έχω πρόβλημα αν και αυτή η κατανάλωση είναι εντελώς αποδεκτή και κυρίως για εξακύλινδρο που έχει χωρητικότητα μαζί με το φίλτρο σχεδόν 7 λίτρα. Δηλαδή είχα κατανάλωση λαδιού μισό λίτρο ανά 5.000 χιλ.
Υ.Γ. μειονέκτημα οι πολύ βαριές πόρτες σε σημείο που όταν είναι σε κεκλιμένο έδαφος, από τη μια πλευρά να δυσκολεύεσαι πολύ να την ανοίξεις για να βγεις!!! -
Καλησπερα, ο πινακας οργανων της Ε60 περιλαμβανει θερμομετρο νερου? Εαν οχι δεν το θεωρεις μειονεκτημα σε ενα τετοιο αυτ-το.
-
Αναλογικός Δείκτης θερμοκρασίας νερού όντως δεν υπάρχει...κατά τη γνώμη μου (και με δεδομένο πως κάποιες παλαιότερες σειρές 5 ανέβαζαν εύκολα θερμοκρασία) σοβαρή παράλειψη να έχει αντικατασταθεί από φωτεινή ένδειξη. Απλώς επeιδή κατά καιρούς οδηγούσα saxo και yaris που επίσης δεν έχουν ένδειξη για τη θερμοκρασία νερού το είχα ήδη συνηθισμένο. Πάντως συμφωνώ πως είναι παράλειψη. Βέβαια οι της BMW ισχυρίζονται πως η ρύθμιση για το λαμπάκι είναι τέτοια που όταν ανάψει δεν σημαίνει πως ήδη καταστράφηκε ο κινητήρας αλλά πως πλησιάζει η θερμοκρασία του νερού στο 'κόκκινο του αναλογικού οργάνοy' άρα μπορείς άνετα να σταματήσεις και να σβήσεις. Ισως να υπάρχει και αντίστοιχη ηχητική ένδειξη, δεν ξέρω.. σίγουρα υπάρχει ένδειξη στην οθόνη του i-drive...πάντως ελπίζω να μην διαπιστώσω ποτέ την ύπαρξη του ή όχι.
-
A, ξέχασα να αναφέρω και κάτι άλλο.... στο στροφόμετρο της Ε60 και στην περιοχή ανάμεσα στις 5.000 και 6.500 στροφές υπάρχει ένας 'δείκτης' κάθετων μικρών γραμμών, δηλαδή είναι σαν η περιοχή αυτών των στροφών να είναι 'διαγραμισμένη', και ο οποίος δείκτης όταν ο κινητήρας είναι κρύος είναι κοντά στις 5.000 στροφές, ενώ όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία μετακινούμενος είναι πάνω από τις 6.000 στροφές, όπου και περί τις 6500 σταθεροποιείται. Στις οδηγίες του κατασκευαστή αναφέρεται πως δεν πρέπει η βελόνα του στροφόμετρου να είναι επάνω στη διαγραμμισμένη περιοχή των στροφών. Αυτό για να βλέπει ο κάθε οδηγός στο στροφόμετρο τη σταδιακή αύξηση της θερμοκρασίας και ανάλογα να πιέζει και τον κινητήρα.
-
Καλώς όρισες στο forum και σαν ενεργό μέλος, πλέον.
Να σε ρωτήσω όμως κάτι.
Πώς ανακάλυψες ότι το αυτοκίνητό σου καίει λάδια?
Στο service στην αλλάγή λαδιών, άναψε κάποιο λαμπάκι? -
Καλημέρα. Οταν παρέλαβα το αυτοκίνητο έλεγξα ο ίδιος τη στάθμη και ήταν στην πάνω γραμμή (max). Περί τα 10.000 χλμ. μου άναψε η ένδειξη στο i-drive λέγοντας μου να προσθέσω 1 λίτρο. Ελέγχοντας το δείκτη είδα πως η στάθμη πλησίσε την γραμμή του min. Αυτή η απόσταση min - max είναι 1 λίτρο. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή κάθε αλλαγή λαδιών γίνεται στις 24.000 χλμ. Eπειδή ήταν τα πρώτα λάδια ουτως ή άλλως έκανα αλλαγή λαδιών και φίλτρου στις 11.000 χλμ. παρόλο που δεν το ζητούσε ο κατασκευαστής. τώρα στα 17.000 χλμ. μέχρι στιγμής δεν έχω κάποιο πρόβλημα και περιμένω μέχρι την κανονική αλλαγή να δώ. Πάντως στο επίσημο σέρβις μου είπαν πως είναι φυσιολογική για καινούργιο κινητήρα αυτή η κατανάλωση και πως πρέπει πλέον να πιέζω τον κινητήρα να δουλεύει περισότερο σε στροφές 5.000 6.000, εννοείται εκτός πόλης και δεν θα έχω κανένα πρόβλημα. Πάντως για να είμαι ειλικρινής δεν τον 'ζόρισα'ιδιαίτερα τον κινητήρα ('φταίει' και η 6η) κάτι που τώρα το κάνω στην Ε.Ο. Περιμένω να δω.....
-
Ο χρήστης stelios.k έγραψε:
Καλημέρα. Οταν παρέλαβα το αυτοκίνητο έλεγξα ο ίδιος τη στάθμη και ήταν στην πάνω γραμμή (max). Περί τα 10.000 χλμ. μου άναψε η ένδειξη στο i-drive λέγοντας μου να προσθέσω 1 λίτρο. Ελέγχοντας το δείκτη είδα πως η στάθμη πλησίσε την γραμμή του min. Αυτή η απόσταση min - max είναι 1 λίτρο.Λογικό είναι στα 10Κ χλμ να έχεις κάψει ένα λίτρο περίπου λάδι από τη στιγμή κιόλας που ο κινητήρας σου χωράει περίπου 7lt και είσαι και στο στρώσιμο. Να μη σε ανησυχεί καθόλου αυτό.
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή κάθε αλλαγή λαδιών γίνεται στις 24.000 χλμ.
Αυτή είναι τώρα η μ@λ@κία. Τα ίδια λένε και στη VW για αλλαγές λαδιών στα 15Κ χλμ. και μετά γκρινιάζουν όλοι για καμμένα λάδια.
Στο RAV4 μου μου έβαλαν συνθετικά λάδια και μου είπαν για αλλαγή κάθε 7500χλμ (Προφανώς στην Τoyota σκέφτονται το αμάξι σου περισσότερο από τα έξοδα του service) Κάτσε να τα άφηνα και εγώ για 15Κ χλμ. και τα ξαναλέγαμε για το πόσο λάδι θα έκαιγε και το δικό μου αυτοκίνητο. Το έχουμε συζητήσει και σε άλλα topic. Δεν είναι καλό να αφήνουμε τόσο καιρό τα ίδια λάδια στον κινητήρα. Τα 15Κ χλμ μου φαίνονται πολλά. Τα 24Κ που μου λες είναι τρομακτικά!!!!Eπειδή ήταν τα πρώτα λάδια ουτως ή άλλως έκανα αλλαγή λαδιών και φίλτρου στις 11.000 χλμ. παρόλο που δεν το ζητούσε ο κατασκευαστής. τώρα στα 17.000 χλμ. μέχρι στιγμής δεν έχω κάποιο πρόβλημα και περιμένω μέχρι την κανονική αλλαγή να δώ. Πάντως στο επίσημο σέρβις μου είπαν πως είναι φυσιολογική για καινούργιο κινητήρα αυτή η κατανάλωση και πως πρέπει πλέον να πιέζω τον κινητήρα να δουλεύει περισότερο σε στροφές 5.000 6.000, εννοείται εκτός πόλης και δεν θα έχω κανένα πρόβλημα. Πάντως για να είμαι ειλικρινής δεν τον 'ζόρισα'ιδιαίτερα τον κινητήρα ('φταίει' και η 6η) κάτι που τώρα το κάνω στην Ε.Ο. Περιμένω να δω.....
Σε αυτά τα τελευταία έχουν ένα δίκιο. Γνώμη μου είναι πάντως τουκάχιστον κάθε 15Κ να αλλάζεις τα λαδάκια σου.
-
κι εγω με το ιδιο αυτοκινητο και εχοντας κανει γυρω στα 13000χλμ αναψε η ενδειξη για λαδι, τελικα ηθελε καπου στο ενα λιτρο ενω οταν το ειπα στο βενζινα μου ειπε οτι εχει τυχει και σε αλλο
-
Τα 24Κ είναι όντως πολλά νομιζω για κάθε αυτοκίνητο, αλλά νομίζω πως αν συμπληρωθεί 1 χρόνος από την τελευταία αλλαγή πρέπει ανεξαρτήτως χιλμ. να γίνει αλλαγή λαδιών. Εγώ πάντως έχω αποφασίσει να αλλάζω κάθε 12Κ ώστε να σπάσω στο μισό το διάστημα των 24Κ που λέει ο κατασκευαστής...
Κάπως με ανακούφισε που δεν συνέβη μόνο σε μένα, αν και συμφωνώ πως μάλλον είναι φυσιολογικό το 1 λίτρο στα 10Κ και σε σύνολο 7 λίτρων. Πάντως το ζορίζω τώρα...από το πρωι έκανα 300 χλμ. σε Ε.Ο. και το είχα σε 5.000 - 6.000 στροφές χωρίς να είναι ενοχλητικό αφού με κλειστά παράθυρα δεν ακούγεται σχεδόν τίποτε ενώ με ανοιχτά σου αρέσει να ακούς τον κινητήρα!!! -
Πάντως αν δεν έχεις φτάσει σταδιακά ψηλά τις στροφές όσο το έστρωνες, καλό θα ήταν να μην το ζορίζεις απότομα. Θέλω να πω αν ας πούμε μέχρι τώρα πήγαινες μέχρι 3,5-4 χιλιαδες σαλ, μην χτυπάς με την μία 5άρες και 6άρες...
-
Καταλαβαίνω αυτό που λες για το απότομο ζόρισμα. Μετά τα πρώτα 5.000 χλμ. ανέβαζα σταδιακά στροφές μέχρι 5-6000 απλώς ήταν για λίγο και στην Ε.Ο. λόγω και 6ης ταχύτητας αλλά και λόγω ορίων ταχύτητας (ραντάρ) οι στροφές διατηρούνταν χαμηλά και έτσι έγιναν σχεδόν όλα τα χλμ. (6η και 120 χ/ω είναι νομίζω στις 3.200) Τώρα, όχι ότι είμαι μονίμως στο κόκκινο αλλά χρησιμοποιώ λιγότερο την 6η και κρατάω πάνω τις στροφές με τις υπόλοιπες τχτ. εξάλλου η τελική της 5ης τχτ είναι μάλλον 1 προς 1 όπως στις προηγούμενες σειρές 5 που είχαν μόνο 5 τχτ. Ούτως ή άλλως αν θυμάμαι καλά το μεγιστο της ιπποδύναμης είναι λίγο πριν τις 6.000 ενώ το κόκκινο πάνω από τις 6500 όπου και νομίζω πως δεν υπάρχει λόγος να φτάσεις και να διατηρήσεις τον κινητήρα εκεί..
-
Το ανέφερα γιατί κάποτε ένας γνωστός μου, παντελώς άσχετος από αυτοκίνητα, πήρε τον κινητήρα στον χέρι όταν έχοντας περάσει τα 5000 χλμ. άρχισε να χτυπάει κόφτες στην εθνική για τέταρτα συνεχόμενα.
-
Ο χρήστης stelios.k έγραψε:
Πάντως το ζορίζω τώρα...από το πρωι έκανα 300 χλμ. σε Ε.Ο. και το είχα σε 5.000 - 6.000 στροφές χωρίς να είναι ενοχλητικό αφού με κλειστά παράθυρα δεν ακούγεται σχεδόν τίποτε ενώ με ανοιχτά σου αρέσει να ακούς τον κινητήρα!!!Φαντάζομαι πως τα παιδιά στο service εννούσαν οτι πρέπει μερικές φορές να ανεβάζεις στροφές στο αυτοκίνητό σου και οχι να έχεις σταθερά 5000σαλ στο ταξίδι. Κάτι τέτοιο το μόνο που θα σου προσφέρει είναι αυξημένη κατανάλωση καυσίμου και στην ουσία δεν θα καταφέρεις και τίποτα με τη κατανάλωση λαδιου.
-
Πάντως δεν πρόκειται να το δουλευω συνέχεια στις 5-6.000 στροφές, απλώς τώρα μετά το στρώσιμο μου είπαν κατά λέξη 'πάτα το λίγο να δουλέψει και στις 5000στρ.' εννοείται πως εναλλάσω και ταχύτητες και στροφές αλλά για ορισμένα χιλμ. ακόμη λέω να το 'ζορίσω'. Τι εννοώ: στην Ε.Ο. θα μειώσω τη συχνότητα χρήσης της 6ης. Μάλλον θα έχω και λίγο αυξημένη κατανάλωση, ενώ για το λάδι θα περιμένω να δω στην επόμενη αλλαγή αν και περιοδικά το ελέγχω και μόνος και μέχρι στιγμής δηλαδή μετά από 6000χλμ από την αλλαγή έχει πέσει ελάχιστα κάτω από τη γραμμή του max, όπως είδα σήμερα. Το 'κακό και ανούσιο ζόρισμα' για εμενα σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο είναι να δουλεύει συνέχεια στον κόφτη και στο όριο να γίνονται οι αλλαγές τχτ. Εντάξει μια στο τόσο βέβαια ο καθένας το κάνει
-
Απλά κάνε χρήση του πλήρους φάσματος των στροφών. Ανοίγματα δηλαδή, ώστε να μην έρθουν απότομα τα φορτία στον κινητήρα.
-
Καλημερα
Παιδια μη παιζετε με τα λαδια.Αλλαγη οπωσδηποτε μεταξυ 7-8000 χλμ οτι και να λεει ο κατασκευαστης και παντοτε τα καλυτερα που υπαρχουν και οχι αυτα που πουλαει η αντιπροσωπεια.
Εγω εχω μια Ε46 328 κουπε εχει κανει 140000 την σκιζω οποτε βρισκω ευκαιρια και δεν καιει σταγονα λαδι.Ακολουθω ομως τους ανωτερω κανονες.
Οικονομια καντε αλλου οχι στα λαδια της μηχανης.
Βimmer -
Παιδιά καλησπέρα... Είναι το πρώτο μου μήνυμα εδώ οπότε νέος εδώ αν κάνω καμιά γκάφα συγχωρήστε με...
Λοιπόν στο θέμα μας... έχω κι εγώ ένα εξακύλινδρο Ε60 2200 c.c. μοντέλο 2003 με χειροκίνητο σασμάν.
Ξέρει κανένας από εσάς τον roskinc ο οποίος είναι expert στα BMW απ'ότι κατάλαβα? Ενεργοποιεί με ένα απλό διακοπτάκη την σπορτ οδήγηση:
Επικοινώνησα μαζί του για το αν μπορώ κι εγώ να ενεργοποιήσω το sport mode στο αμάξι (δεν υπάρχει στα 2200 και 2500)
και μου είπε ότι θα έχω μια πολύ μικρή βελτίωση (ήτανε ειλικρινής δε μπορώ να πω) στο θόρυβο και στην επιτάχυνση. Εσείς τί λέτε? Λέτε να γίνει καμιά ζημιά?Κι ένα τελευταίο... βγαίνει ο κόφτης εύκολα από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο? ποτέ δε το σπάω απλά ρωτάω...
Ίσως να δώσει λίγο τελική παραπάνω με την έκτη ταχύτητα. Είχα ρωτήσει παλιότερα στη BMW και μου είχανε πει ότι για να το κάνουνε θα έπρεπε να υπογράψω μια υπεύθυνη δήλωση πρώτα... Αλλά δε ξέρω αν βγαίνει εύκολα ή δύσκολα και πόσο πάνω κάτω κοστίζει γι' αυτό και ρωτάω.Φιλικά
Δάνης -
Ο χρήστης danis_gr έγραψε:
Κι ένα τελευταίο... βγαίνει ο κόφτης εύκολα από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο? ποτέ δε το σπάω απλά ρωτάω...
Ίσως να δώσει λίγο τελική παραπάνω με την έκτη ταχύτητα. Είχα ρωτήσει παλιότερα στη BMW και μου είχανε πει ότι για να το κάνουνε θα έπρεπε να υπογράψω μια υπεύθυνη δήλωση πρώτα... Αλλά δε ξέρω αν βγαίνει εύκολα ή δύσκολα και πόσο πάνω κάτω κοστίζει γι' αυτό και ρωτάω.Φιλικά
ΔάνηςΤι τελική έχεις τώρα δηλαδή;
BMW 520 2.2 E60 (Εντυπώσεις μετά 1 χρόνο και 17.000 χλμ.)