Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ CELICA TS η TYPE - R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ CELICA TS η TYPE - R
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 3 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    55
    147
    544
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Βρε Skye, μη βρίζεις τόσο πολύ βρε παιδί μου.

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        adis4gr last edited by

        Ο χρήστης opterios έγραψε:
        Προσωπικά θεωρώ τη Celica κακάσχημη, αλλά αυτό είναι υποκειμενικό!

        Ψηφίζω τάπερ, για αυτό που είναι, αλλά ακόμα κι αυτό είναι υποκειμενικό!! Θα πρότεινα να τα οδηγήσεις και τα δύο πριν αποφασίσεις

        το οπισθιο μερος της ξεμεινε απο εμπνευση...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manosk last edited by

          Τον κινητήρα του Corolla TS δεν έχει το Celica;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimsabas last edited by

            Όχι, η Corolla έχει τον κινητήρα της Celica (ε, αφού προηγήθηκε).

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              manosk last edited by

              Έστω.

              Αυτά τα περί υστέρησης του κινητήρα στις χαμηλές στροφές ισχύουν δηλαδή και για την Ψορολλα ΤΣ;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                meco last edited by

                Ο χρήστης manosk έγραψε:
                Έστω.

                Αυτά τα περί υστέρησης του κινητήρα στις χαμηλές στροφές ισχύουν δηλαδή και για την Ψορολλα ΤΣ;

                Eκεί είναι που ισχύουν... Στη celica δεν είχαν αναφερθεί τα περιοδικά με τόσο έντονο τρόπο όπως στη corolla για το θέμα της έλλειψης δύναμης χαμηλά. Πιθανόν να υπάρχει διαφορετική χαρτογράφηση στον κινητήρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manosk last edited by

                  Έτσι ε; Περίεργο πάντως για ατμοσφαιρικό κινητήρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funis last edited by

                    typeR

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coyote last edited by

                      Χωροι γκάζι αλλά αμάξι 3 θυρο όχι coupe
                      Αυτό ειναι το type R

                      Αν δε θέλεις coupe τότε είναι μονοδρομος

                      Τα αμαξια δε συγκρίνονται στα υπόλοιπα (κράτημα δύναμη κλπ....)

                      Τωρα σχετικά με το τι διαλέγουν οι γυναίκες
                      Για τον άντρα τους διαλέγουν το Α αμάξι

                      Αν νομίζουν ότι το αμάξι αυτό σε κάνει ΓΑΜΙΚΟ, τότε προτείνουν αυτό που σε κάνει περισσότερο οικογενειάρχη δηλαδή το Β.

                      Τώρα στους άντρες το ΤΑΠΕΡ μετράει παραπάνω ενώ στις γυναίκες ο τσέλιγκας κάνει καλύτερη εντύπωση , άρα λές να μη σε θέλει .... ΑΜΙΚΟ

                      Βεβαια και εμένα της γυναίκας μου το type R της αρεσε γιατί ειχε τα σποιλερ κλπ.... ή λες να με δουλευε

                      ή

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        skye last edited by

                        Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                        Βρε Skye, μη βρίζεις τόσο πολύ βρε παιδί μου.

                        συγγνωμη

                        ειμαι παρεξηγημενος σαν τον μαλεζανι επειδη δε γνωριζω καλα τα ελληνικα..
                        'κατσο..'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lefos last edited by

                          Ο χρήστης manosk έγραψε:
                          Έστω.

                          Αυτά τα περί υστέρησης του κινητήρα στις χαμηλές στροφές ισχύουν δηλαδή και για την Ψορολλα ΤΣ;

                          Στις χαμηλες στροφες ειναι μια χαρα. Τραβαει πολυ ικανοποιητικα με οποιαδηποτε σχεση. Εκει που τα χαλαει ειναι απο τις 4000 εως τις 6000 στροφες. Απο εκει και πανω... Ανμπορουσε να διορθωθει η ελλειψη ροπης στις μεσαιες στροφες (λεγε με kompressor) αυτος ο κινητηρας θα ηταν υποδειγματικος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyote last edited by

                            Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
                            Ανμπορουσε να διορθωθει η ελλειψη ροπης στις μεσαιες στροφες (λεγε με kompressor) αυτος ο κινητηρας θα ηταν υποδειγματικος.

                            Δεν είναι όμως.
                            Γι αυτό και το type R είναι καλύτερο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              reddragon last edited by

                              Εριξα μια ματια και εγω για μεταχειρισμενο ταπερ και ολα αυτα που ειναι γυρς στα 21.000 ευρω τηελουν αλλα 1500ε μινιμουμ για συμπλεκτη κτλπ.Τα λαστιχα τα ειχαν κανει φτελια,ο συμπλεκτης στα 3 ηταν για τα μπαζα και γενικα φαινοντουσαν ταλαιπωρημενα(προσοχη στην κρεμαγιερα)
                              Δυστυχως ομως ετυχε να οδηγησω περα απο το τυπικο test drive, ενος καλου γνωστου γλυφαδα-σουνιο και πισω και απογοητευτηκα πληρως.
                              Εξηγουμαι.σατανικα γρηγορο στριβει τελεια,αλλα το τιμονι τοθ για μενα ηταν αθλιο.Δεν σου εμπνεει εμπυστοσυνη το τιμονι αλλα το υπολοιπο συνολο. Η πλακα ηταν οτι με μισο γκαζι και στο περιπου ειναι πολυ πιο ευκολο να σκοτωθεις απο οτι αν πηγαινεις ραγματικα γρηγορα.
                              Η θεση οδηγησης επισης δεν με βολεψε καθολου και ειδικα το τιμονι μοθ επεφτε μακρια στα χερια.Οταν αρχισα να κοιταω για ταπερ ειμουν σιγουρος οτι θα το καψουρευομουν οταν το οδηγησω και θα εβρισκα κατι καλο μετα το μιατακι μου. Δυστυχως ομως με αφησε αδιαφορο λογω αισθησης..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyote last edited by

                                Ο χρήστης reddragon έγραψε:
                                Εριξα μια ματια και εγω για μεταχειρισμενο ταπερ και ολα αυτα που ειναι γυρς στα 21.000 ευρω τηελουν αλλα 1500ε μινιμουμ για συμπλεκτη κτλπ.Τα λαστιχα τα ειχαν κανει φτελια,ο συμπλεκτης στα 3 ηταν για τα μπαζα και γενικα φαινοντουσαν ταλαιπωρημενα

                                τυχαίο αυτό. Σε όλα τα γρήγορα τετοια συμβαίνουν, σιγά μην είναι τζι τζι

                                Δυστυχως ομως ετυχε να οδηγησω περα απο το τυπικο test drive, ενος καλου γνωστου γλυφαδα-σουνιο και πισω και απογοητευτηκα πληρως.
                                Εξηγουμαι.σατανικα γρηγορο στριβει τελεια,αλλα το τιμονι τοθ για μενα ηταν αθλιο.Δεν σου εμπνεει εμπυστοσυνη το τιμονι αλλα το υπολοιπο συνολο. Η πλακα ηταν οτι με μισο γκαζι και στο περιπου ειναι πολυ πιο ευκολο να σκοτωθεις απο οτι αν πηγαινεις ραγματικα γρηγορα.

                                δε το κατάλαβα αυτό καθόλου

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Ο χρήστης reddragon έγραψε:
                                  ...Οταν αρχισα να κοιταω για ταπερ ειμουν σιγουρος οτι θα το καψουρευομουν οταν το οδηγησω και θα εβρισκα κατι καλο μετα το **μιατακι **μου. Δυστυχως ομως με αφησε αδιαφορο λογω αισθησης..

                                  Ποιο παιδάκι είσαι συ;

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mad-max-13 last edited by

                                    8α μεταφερω απλα την γνωμη ενος κατοχου celica (oxi ΤS) με τα 143, pro-face lift ( το αναφερω γιατι το στησιμο της face lift εχει γινει απο την Lotus) o οποίος στη συνεχεια πηρε Type R

                                    ειμαι κατοχος Celica TS (εγω ειχα το διλλημα πριν 2 χρονια Celica ή Type R) θεωρω οτι και τα 2 αυτοκίνητα ειναι παρα πολυ καλα τοσο σε ευθειες αλλα ΚΥΡΙΩΣ σε στροφες και δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα το ενα απο το αλλο αλλα ουτε απο τον ανταγωνισμο....το ταπερ απευθυνεται σε πιο συνηδειτοποιημένο κοινο ενω η Celica σε πιο απλους οδηγους (μονο καποιος που ψαχνεται και εχει δοκιμασει και 3-4 διαφορετικα στυλ οδηγησης θα μπορεσει να αξιοποιήσει τις αρετες της ψελικας)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vargas last edited by

                                      ταπερακι κ απο μενα...Αλλωστε δεν συγκρινονται τα δυο αυτα αυτοκινητα.το honda ειναι αλλου (κινητηρας, πλαισιο, κιβωτιο κλπ)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        johnnywalker last edited by

                                        Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                        Celica! Μακράν πιο φιλική...αλλά και διασκεδαστική!

                                        +1 σταθερή αξία!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Πάντως ένα ολοκαίνουριο μικρό RX8 θα πρέπει να κοστίζει ελάχιστα παραπάνω (μα καλά, δε βλέπει αυτός ο κολλημένος ότι το δίλημμα είναι συγκεκριμένο; )

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            reddragon last edited by

                                            Οταν δινεις κοντα στα 30Κ νομιζω οτι εχεις ξεφυυγει απο το σταδιο το αφηνω να ρημαξει και βλεπουμε.Τα 106 που βλεπεις στις μαντρες πιο προσεγμενα ειναι. Οταν λεεω στα μισα γκαζια μπορεις να σκοτωθεις εννοω οτι οπως με ενα αγωνηστικο αν πηγαινεις στο περιπου αλλου πατας αλλου βρισκεσαι,εισαι στο περιπου.οταν πηγαινεις τεζα ομως και ξερεις τι θες τοτε νιωθεις οτι τα παντα σφιγκουν και το ολο αυτοκινητο σου δινει μια τελειως διαφορετικη αισθηση.
                                            και εγω μαλλον ταπερ θα διαλεγα αναμεσα στα 2 αν και λογω τιμονιου μαλλον σε διμπουκο clio sport θα κατεληγα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 3 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr